MensTennisForums.com - Search Results

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Showing results 1 to 25 of 217
Search took 0.64 seconds.
Search:
Key Word(s): ; Posts Made By: koolnorman

Forum: Rest Of The World 08-12-2008, 09:47 PM
Replies: 187
Views: 28,912
Posted By koolnorman
Re: Irish Tennis

What ever happend to louk's brother, kevin sorensen? He got a career high of 300 something, then all of a sudden, he stopped:(
Forum: 2008 08-05-2008, 08:56 PM
Replies: 143
Views: 11,786
Posted By koolnorman
Re: Week 32: Binghamton, New York, USA [Main Draw]

Why is zib becoming so poor:(. Such a bad season for him, in the singles, so far.
Forum: Who let the Dutch out? 03-31-2008, 01:08 AM
Replies: 174
Views: 11,169
Posted By koolnorman
Re: Martin Verkerk cheering thread

Martin has put the French F6 as his number 1 priority next week, so hopefully he will show up there:)
Forum: 2008 03-25-2008, 02:07 PM
Replies: 1,493
Views: 26,230
Posted By koolnorman
Re: Week 13: Barletta, Italy [Main Draw]

Koellerer did ok in south america earlier this year, got to a challenger semis
Forum: 2008 03-25-2008, 02:02 PM
Replies: 1,493
Views: 26,230
Posted By koolnorman
Re: Week 13: Barletta, Italy [Main Draw]

When does Koellerer's match start?
Forum: Futures Seasons Archives 01-28-2008, 08:41 PM
Replies: 47
Views: 1,499
Posted By koolnorman
Forum: The Belgian Boys 01-11-2008, 09:41 PM
Replies: 222
Views: 30,039
Posted By koolnorman
Re: Dick Norman's Cheering Thread !!!

Hey, cheers for the info, thats great news for Dick. I thought it might be his last, he has done well consdiering his age, he has maintained a steady top 200 finish most seasons.
Forum: The Belgian Boys 01-03-2008, 02:43 PM
Replies: 222
Views: 30,039
Posted By koolnorman
Re: Dick Norman's Cheering Thread !!!

Has Dick retired or is he just cutting down on the amount of tournaments he is playing?
Forum: Rest Of The World 11-02-2007, 03:01 PM
Replies: 224
Views: 23,078
Posted By koolnorman
Re: Uladzimir Ignatik (BLR)

This guy is doing really well, with the points he has claimed so far he has already broken into the top 1000:D. I think he might go for the qualies in nashville next week, the other american future...
Forum: Croatian Tennis 10-13-2007, 02:55 PM
Replies: 785
Views: 66,788
Posted By koolnorman
Re: ~Ivo Karlovic*["King Karlo"]*Thread!~

This might sound stupid, but why do ATP call ivo DR Ivo, does he actually have a PHD in a certain subject?
Forum: General Messages 09-23-2007, 07:34 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Anyone seen the new videos of dani, from the poland challenger? They are freakin funny, i hope people put more up, haha.

http://uk.youtube.com/results?search_query=daniel%20koellerer&search=Search
Forum: General Messages 09-23-2007, 01:28 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Napoli next, he should atleast make the second round, thats if he can be bothered, haha.
Forum: General Messages 09-22-2007, 04:10 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Ah i see, do u reckon he gets a fine in most matches?
Forum: General Messages 09-22-2007, 01:25 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

You know when he gets a warning, how many of them can he get before he has to like pay them, for disturbance?
Forum: General Messages 09-22-2007, 01:23 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Ah i see, are the fines the same in challenger to Atp main tour, or is there a slight difference?
Forum: General Messages 09-22-2007, 01:14 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Will all of dani's fines like build up over the tournament, or will he start from 0 again at the start of each round?
Forum: The Belgian Boys 09-22-2007, 01:13 PM
Replies: 19
Views: 1,610
Posted By koolnorman
Re: Week 39

Yay!!! Giles is back, i thought he might of given up.
Forum: General Messages 09-21-2007, 09:26 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Haha, he does have his fans, i really hope he comes back to the UK, i wanna see him go crazy, haha.
Forum: 2007 09-21-2007, 08:37 PM
Replies: 118
Views: 9,995
Posted By koolnorman
Re: Week 39: Grenoble, France

Yay, Giles is in the qualies:D
Forum: General Messages 09-21-2007, 08:35 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

He is just having a laugh, in his own crazy way, i really would like to see him play at a grandslam or something, i wonder if he would behave the same there, haha.
Forum: General Messages 09-21-2007, 08:31 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Haha, i dunno whether every player should be like koellerer, but there should be a least a few, makes it far more interesting......Unless you are a ball boy:)
Forum: General Messages 09-21-2007, 08:28 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Koellerer is hands down better than federer:P
Forum: General Messages 09-21-2007, 08:14 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Forum: General Messages 09-21-2007, 08:11 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

yaya! Dani won 6-3, 7-6, some big points coming his way, lol:D
Forum: General Messages 09-21-2007, 08:01 PM
Replies: 849
Views: 65,679
Posted By koolnorman
Re: Crazy Däni: back to tear the challenger tour down

Shit, thats pretty harsh, but thats dani for you, haha. Why did he do it?
Showing results 1 to 25 of 217

 
Forum Jump

Copyright (C) Verticalscope Inc
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBCredits v1.4 Copyright ©2007, PixelFX Studios