MensTennisForums.com

MensTennisForums.com (http://www.menstennisforums.com/index.php)
-   Nicolas Kiefer (http://www.menstennisforums.com/forumdisplay.php?f=254)
-   -   Dear Kiwi (http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=23735)

kfh_9118 01-04-2005 02:35 AM

Dear Kiwi

Hi fellow Kiwi fans :wavey:

I am going to go to Australian Open on Monday & Tuesday, 17-18 January 2005, and pretty sure I will meet Nicolas and see and support his first round match there. Unless, of course if he is playing in the Centre Court, then there's less chance for me to meet him.

I have had this plan for a while, to create a thread and let all of you write some messages for Nicolas, and then I will print it out and hand it to Nicolas when I meet him. This is to show our support and love for him.

Don't forget to write your name and your country, to show that his fans are from all over the world. Feel free to write in any languages, as long as Kiwi will understand it :lol:

Happy writing :wavey:

kfh_9118 01-04-2005 02:47 AM

Hi Kiwi :wavey:

Firstly, I would like to wish you a Happy New Year 2005, hope you will have a great year, lots of success in tennis and your life, and a "free of injury" year.

My name is Henry, and I live in Melbourne. I first met you and saw you playing tennis live in 1999 in Kooyong (Colonial Classic), and since then you have became my favourite player. I have followed your tennis matches every time you entered a tournament, and although ups and downs in your tennis career in the past, I always have faith that you will come back to your great form eventually. Thanks for proving me correct by your great results last year, and I do hope you will continue with that form (or even better) throughout the years. I wish you will win many titles this year (after so many final appearances last year) and hopefully you will win a grand slam title. Please always believe in yourself and that you can achieve your goals, as many of us (your fans) believe in you.

Thanks for always updating us with your latest news in your website. I do hope that you will consider to have an English version of your official website.

Finally, Good Luck for your tennis career and your life, all the best.

Best Regards,

Henry Rosia
Melbourne, AUSTRALIA

Neely 01-08-2005 11:28 AM

Re: Dear Kiwi

Hallo Kiwi!!!

Glückwunsch zur Genesung nach deiner Verletzung, zum Sieg in St. Anton und zum viel besseren Saisonauftakt als es 2004 der Fall war.

Freut mich wirklich unwahrscheinlich, dass du dich 2004 nach einigen mageren Jahren wieder hochgearbeitet hast und nun wieder so viel Spaß am Tennis hast. Und genauso geht es uns Fans, wenn wir dich wieder so toll spielen sehen! :-)

Ich hoffe, dass du in der Woche vor den Australian Open gut trainieren konntest und wenn du diese Nachricht jetzt liest, dass du gut ins Grand Slam Turnier gestartet bist.

Eurosport wird hoffenltich deine Matches so oft wie möglich übertragen und da werde ich wohl die ein oder andere "Nachtschicht" vorm Fernseher einlegen! :-)

Kiwi, alles Gute, bleib verletzungsfrei und viel Glück um die richtigen Entscheidungen auf und abseits des Tennisplatzes zu treffen!

Liebe Grüße,

Dani
(aus Bayern)

Jogy 01-13-2005 04:31 PM

Hallo Kiwi!!!

Viel Glück für die Ausstralian Open!!
Hoffentlich hast du den Virus schon gut überwunden so daß du volle Kanone angreifen kannst!! Das wäre echt Klasse und wir Fans würden uns sehr freuen!

Und sehr großen Dank für deine tolle Homepage und die regelmäßigen Nachrichten die du uns wissen läßt. Ist wirklich einzigartig, wie du uns auf dem laufenden hältst. Wieviel Zeit du dir dafür nimmst, zeigt daß dir das offenbar sehr viel Spaß macht und daß du dich sehr um deine Fans kümmerst.

In diesem Jahr klappt es mit dem Davis Cup Wieder-Aufstieg bestimmt!
Und bitte tut mir den Gefallen, dass ich das tolle Doppel Kiefer/Schüttler nochmal (am besten: mehrere Male) nochmal sehe. Ihr ward echt klasse!! Mit zwei so guten Doppeln (Haas/Waske waren auch erfolgreich) und vier sehr guten Einzelspielern ist bestimmt was möglich in der Weltgruppe! Das wäre echt geil, bitte haltet alle zusammen!!

tschüß!!!!
Jogy (Deutschland)

Tennisqueen 01-13-2005 05:53 PM

Hi Kiwi!
Ich wünsch dir auch erstmal ganz viel Erfolg für die Australian Open und hoffe, dass du wieder einigermaßen gesund bist!!!
Endlich macht es wieder Spaß nachts aufzustehen und den Liveticker zu verfolgen!!! Und ich bin mir sicher, dass es 2005 noch besser wird :-). Jetzt gewinnst du halt mal die Finals vom letzten Jahr...Mit St. Anton hast du ja nen guten Anfang gemacht...
Deine Homepage find ich auch super, weil du oft Einträge schreibst und auch mal ab und zu aufs Gästebuch eingehst...
Also, bleib verletzungsfrei, gesund und alles Gute privat und natürlich auf dem Tennisplatz!

Anita
(Beverungen/ MS)

Space Cowgirl 01-13-2005 06:52 PM

Hi Kiwi,

ich wünsche Dir viel Glück in Melbourne und hoffe, dass Du Deine Gesundheitsprobleme überwunden hast. Ich habe erst letztes Jahr nach einer langen Pause angefangen, Tennis wieder zuzuschauen und zu spielen und Dein Spiel gefällt mir sehr :) .
Weiter so, Junge! :yeah:

Viel Glück auch an Rainer und Tommy.

Grüße aus Bayern,
ein irischer Tennisfan in Deutschland

RodFan08 01-13-2005 08:59 PM

Hey Kiwi,

Just wanted to wish u good luck in Australia. U had a good week at Adelaid, and I think u'll do even better here:) Enjoy u're time there:) U can do it:)

Tonya

knight_ley 01-13-2005 10:02 PM

Hi Kiwi!

I just wanted to send you a note to wish you luck not only at the Australian Open, but for the rest of 2005. I have a feeling you are going to have an amazing year, and I cannot wait to sit back and watch it unfold.

Have a great time in Australia! I'll see you over the summer ;)

Until then...
Mar.

kiwiteami 01-14-2005 12:07 AM

Bonjour Nicolas

Je voudrais simplement te souhaiter une bonne année 2005,une année remplie de succes et bonheur.Garde ton esprit de guerrier et je souhaite bien que cette année soit ton année.On risque de se croiser a Indian Wells et Miami.

Ce petit mot vient du froid de Montréal.
ps:finalement mon bonne chance a cincinnati,t'a porté chance aux jeux Olympiques.

Bisous....Karine!

All times are GMT. The time now is 11:21 AM.