MensTennisForums.com

MensTennisForums.com (http://www.menstennisforums.com/index.php)
-   Carlos Moya (http://www.menstennisforums.com/forumdisplay.php?f=158)
-   -   Pic of Carlos in Madrid (http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=20356)

Eruwen 10-29-2004 12:14 PM

Pic of Carlos in Madrid
 
Too bad he wasn't real! :lol:


SuperFurryAnimal 10-29-2004 12:17 PM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
haha... :haha:
But a lot of the others were!!

Eruwen 10-29-2004 12:37 PM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
Oh yeah.... *sigh* I wanna go back!!! Can't wait for Rotterdam :D

SuperFurryAnimal 10-29-2004 12:38 PM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
Yeah... do you already know if he's playing there???
(Carlos or Tommy... or even better: both!!!!)

Eruwen 10-29-2004 12:45 PM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
Nope, not yet... So far, only Schalken, Verkerk & Sluiter have been confirmed.

Hey, you should enter the game on the site! You can win tickets and even a meet & greet! ;)

ArisCM 10-29-2004 01:59 PM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
:rolls: :crazy:
my god~~~~~~~~

Deco 11-02-2004 07:03 AM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
you mean the site of rotterdam?

Eruwen 11-02-2004 03:24 PM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
Quote:

Originally Posted by Deco
you mean the site of rotterdam?

Yup!

User id 7816 11-02-2004 07:54 PM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
just saw Moya on Barcelona's match with Milan.....the comentators are so stupid they kept silent....doubt they got any idea who he was;)

Deco 11-07-2004 12:55 PM

Re: Pic of Carlos in Madrid
 
:p

I was game over in the second level! Stupid game :o :p


All times are GMT. The time now is 07:30 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.