MensTennisForums.com - Reply to Topic
Thread: Hilfe! Reply to Thread
Title:
Message:
Trackback:
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces) :
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now



In order to be able to post messages on the MensTennisForums.com forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



  Additional Options
Miscellaneous Options

  Topic Review (Newest First)
08-07-2005 04:32 PM
Jelena
Re: Hilfe!

Hmmmmmm, es ist wahrscheinlich so, dass es verschiedene Arten der Kameraführung und des Schnitts gibt. Eventuell gibt es eine, ich nenne es mal "konservative" Art der Kameraführung und eine eher "moderne" Weise. Unter Umständen ist mit der "Umgangssprache" die "moderne" Art gemeint. Vielleicht solltest du mal versuchen, dich über das Thema "Kameraführung" und "Schnitt" im Film zu informieren.

Das ist jetzt aber nur eine Ahnung, ich weiss eigentlich genauso wenig wie du, was gemeint ist. Ich hoffe, es hilft dir trotzdem weiter.
08-05-2005 06:27 AM
~EMiLiTA~
Hilfe!

Hallo Leute, ich schreibe fast nie hier aber ich habe eine Frage also ich hoffe, daß jemand mir helfen kann! Ich muß einen Artikel ins Englische übersetzen (es handelt sich um den Film "der Untergang") und drin gibt es eine Phrase, die ich überhaupt nicht verstehe: "eine Umgangssprache von Schnitt und Kamera"...gibt es hier jemand, der das mir erklären könnte? ich habe versucht in Wörterbuchen usw zu suchen aber ich verstehe es ganz nicht.

Vielen Dank für eure Hilfe!!!!

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome