MensTennisForums.com - Blog Entries

Old

Hihi.

Posted 12-04-2004 at 06:13 AM by Leena
Not much to add today.

I just lengthened my Women's Tennis Trivia victory streak to 75 wins in a row.

I really suck.

That's about all.

What am I still doing up at 2:15am?

And I need to be up by 9am tomorrow. Sigh.
Leena's Avatar
Disqualified For
Racquet Abuse
Posted in
Comments 0 Leena is offline
Old

Finally it's Friday!

Posted 12-04-2004 at 02:25 AM by Billabong
After a very long week, it is Friday! I'm very tired right now, because yesterday I went to a bar with my friends and we left at 3 AM, so you can understand! BTW it was awesome yesterday, we danced from 10 PM to 3 AM and 95% of the songs were great!

Also, I'm very excited about Martina's brief comeback, I really hope she'll enjoy playing tennis again and it will give her the temptation to continue to play! Who knows!

I'll have a weekend full of studying, so it...
Billabong's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Billabong is offline
Old

Quiz!!

Posted 12-03-2004 at 09:15 PM by Canuck_Chick
Ok, here's my quiz!! Test yourselves...

http://www02.quizyourfriends.com/yourquiz.php?quizname=041203165311-881020&email=&c=0&a=01
Canuck_Chick's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Canuck_Chick is offline
Old

No School :)

Posted 12-03-2004 at 09:08 PM by Canuck_Chick
Yay!! I have no school today!! A free day to catch up on my homework since I'm getting a bit behind

Currently, I'm having some computer troubles. This piece of crapola doesn't wanna work

Sapin's up 2-0!!! Good job boys!!

AHL game on TV tonight. I miss hockey on TV, so this should be fun! Plus, it's a big rivalry (Leafs-Sens). GO LEAFS GO!!!

Happy Birthday to one of my best buds: NORA!!!

X-mas...
Canuck_Chick's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Canuck_Chick is offline
Old

blah blah, and more blah :D

Posted 12-03-2004 at 08:28 PM by Guille's Girl
Ok I'mma start with Guille!!!!!!!! The Guillermo Coria National Cup finals are over ja. A few hardcore kids get to go to Barcelona and train with Guille for a week. YaY Vamos all you little Mago's Ja he says he wants to help all the kids ja and keep them away from drugs, alcohol and all that other destructive shit. Vamos Guille Thank God SOMEBODY gives a damn.

Now about me: I have the greatest parents in the world AND OH SNAP!!! Sony sent...
Guille's Girl's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Guille's Girl is offline
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome