MensTennisForums.com - Suzi's Blah Blah World
Old

Wowzer

Posted 02-21-2006 at 01:47 AM by Suzi
Just kinda got back from the cinema. me and me mates went to see Brokeback Mountain its a good film but some parts omg our immaturity did come out, and some bits were a bit hmmmmmm but Heath is just



also Austria won SJ and Finland 2nd Yeah

plus morgi won a gold previously and...
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Suzi is offline
Old

Poo..

Posted 02-17-2006 at 03:44 PM by Suzi
well wasnt yesterday emotional,

for evan
for Bri
for evgheni and a for his high marks though
and for the judging and the rest can Poo off
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Suzi is offline
Old

nothing

Posted 02-15-2006 at 12:12 PM by Suzi
good morning well afternoon well im knackered might go to bed anyways it was the SP yesterday and plushy 1st by loads he will so deffo win unless he has a shocker or pulls out but highly unlikely whereas 2 and 3 is quite a close run thing, one mistake could be the diference between a medal or not sooooooooooooooooooooooooooo anyways blah!
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Suzi is offline
Old

Bleurgh!

Posted 02-14-2006 at 08:32 AM by Suzi
Woot Woot for the chinese getting 234 in Pairs we rock cooooooool

I cant get to sleep soooooooooo annoying i have a banging headache and have a lecture in a few moments god teaches me for going out yesterday bleurgh! i feel so ill! Never drinking again
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Suzi is offline
Old

WOOOOOOOOOOOW!

Posted 02-13-2006 at 05:32 PM by Suzi
a payrise at work cool yesterday woot woot plus today i got my first uni essay back and got a first haha although the marketing lecture today was anyways prob go out tonight i get schloshed see ya guys!!!
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Suzi is offline
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome