MensTennisForums.com - Suzi's Blah Blah World
Old

hmmmm pretty ok film :p

Posted 03-07-2006 at 02:01 AM by Suzi
well went to see 'Walk the Line' and dunno wether it was good but it wasnt bad, the songs were cool even if they were all litterally the same it was quite emotional as well...... and not as funny as.......


ahhh becksy and claudsy will be so proud


tommorrow i have no uni as their is an industrial action going...
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 1 Suzi is offline
Old

Brain Farts!

Posted 03-05-2006 at 10:11 PM by Suzi
Thats wot im having right now god wot a weekend not really lol just been working saving me pennies again.... but seeing my brain aint functioning today you can make do with Señor Guapo in my av!
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 1 Suzi is offline
Old

Why does Soup evapourate!

Posted 03-03-2006 at 04:01 PM by Suzi
yes i can t spell to start off with

Why does soup evapourate, I was making some soup and though i go for 40 winks cos me being a lazy bum well then my flat mate knocked on my door and was like ummmm is that meant to be just veg and i was like no its soup, but theres no water left ahhhhhhhhhhhhhhhh

DAMN MY RETARDEDNESS!

Anyways.... HOT guy of the day: Sete Gibernau

...
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 2 Suzi is offline
Old

Headache

Posted 03-02-2006 at 10:28 PM by Suzi
welll didnt get to sleep till 5am ahhhhhhhhh and had to get y
up for a 11am lecture crap, i left half way anyway cos i felt like i was gonna explode ahhhh im all good now lol bring on Saturday

Hot guy of the day: Kenny Kwan



with steven cheung (who has the same surname as me )

Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Suzi is offline
Old

Sha la la la la

Posted 03-01-2006 at 03:31 PM by Suzi
well peeps wots up!

last night omg it was hillarious went to a pub, had a few and did some kareoke hahahaha gosh it was awful some of the dudes there hah obv me and my mate shined at it lol

anyways going out tonight i feel a bit ill though...........


oh wot the heck

Hot guy of Yesterday (seeing i didnt do it) Aaron Peirsol

...
Suzi's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Suzi is offline
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome