MensTennisForums.com - Blog Entries

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Blog Panel

Settings & Options
Total Blogs 318
Total Entries 9,212
Today's Entries 0
Options
Find Blog Entries
Archive
 < 
 > 
Su Mo Tu We Th Fr Sa
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
Old
Posted 11-30-2004 at 10:21 PM by Canuck_Chick
well, i've just had an awful day
I have hockey soon and i'm gonna go and relieve some stress by taking it out on the puck...
I hope Pim Pim wins today and beats Timmy!! Now if I can only find a live score or some info on the net...

X-mas Countdown: 25 days

PS. I did finish that law essay
Good job on the geography one Siobhan I always seem to forget something i need for my essays too (like half of it ) Good...
Canuck_Chick's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Canuck_Chick is offline
Old
Posted 11-30-2004 at 07:59 PM by Guille's Girl
Y'all heard dat song "Go Dj"? hehehe. All my homies say "Go Guille" instead of Dj. It's awesome. A'ight!

BOOYAH!!! I FINISHED THAT FRICKIN' "Clothing and Drapery" LESSON!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!! Damn. One lesson before my damn exams. OH WELL! Crap. It's all in ink

Eh!!!! Packers won last night!!! BRETT FAVRE!!! 200 consecutive starts since '92 3 touchdown passes last night in their victory over...
Guille's Girl's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Guille's Girl is offline
Old
Posted 11-30-2004 at 06:35 PM by Aleksa's Laydee
Now onto psychology where i really could cry coz it really is hard *boohoo*
Aleksa's Laydee's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Aleksa's Laydee is offline
Old
Posted 11-30-2004 at 09:26 AM by Aleksa's Laydee
Well doing my geog essay didnt last long...went out to footy and had one of charltons new signings sitting in front of me...hes so fit too....then i went and spoke quickly (and took a pic of my 2nd fav player neil mc cafferty....sooooooooo fine and irish too)

And now im trying again...the next day to complete this damn essay but i left half of it at home....
Aleksa's Laydee's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Aleksa's Laydee is offline
Old
Posted 11-30-2004 at 04:51 AM by Adri
Haha, I had no idea you could have a blog over MTF... nice. I think I'll only use this once in a while, and for tennis stuff only.

I already have a LiveJournal, over here : http://www.livejournal.com/~adr1ana.

Subject of the day: U2's new album "How to dismantle an atomic bomb" is the greatest work ever done in a long time. I command you to get a copy.
Adri's Avatar
Registered User
Posted in
Comments 0 Adri is offline

Copyright (C) Verticalscope Inc
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBCredits v1.4 Copyright ©2007, PixelFX Studios