Roddick Player of the Month for February? [Archive] - MensTennisForums.com

Roddick Player of the Month for February?

RickDaStick
03-02-2007, 02:19 PM
This isnt a lets bash roddick thread but i am just curious how this guy got the award over guys like Haas,Youzhny, and even Baghdatis who had a much better month than Andy.

Pea
03-02-2007, 02:22 PM
Andy Roddick
The ATP World No. 3 had a 9-2 ATP record in February including runs to the San Jose semifinals (l. to Murray) and the Memphis final (l. to Haas).

Lolz.

Adler
03-02-2007, 02:22 PM
He really got the award? "You cannot be serious!"

mtw
03-02-2007, 02:25 PM
This is ridiculous. Maybe it was the competition for the most unpleasant and annoying tennisplayer.

Deboogle!.
03-02-2007, 02:27 PM
He really got the award? "You cannot be serious!"It's not an "Award" - it's a tiny blurb on the Players page of the ATP site :rolls:

Yeah, this thread is gonna last long :yeah:

Rosa Luxembourg
03-02-2007, 02:27 PM
OMG More retarded decisions from ATP.

Jimnik
03-02-2007, 02:29 PM
I guess they were taking into account his Davis Cup wins in the Czech Republic.

Yes, I know Haas also won his DC rubbers but he was playing at home on a favourable surface.

Pea
03-02-2007, 02:31 PM
This is ridiculous. Maybe it was the competition for the most unpleasant and annoying tennisplayer.

No, that would be player of the year award. And he would've been on a 6 year winning streak.

Rosa Luxembourg
03-02-2007, 02:31 PM
I guess they were taking into account his Davis Cup wins in the Czech Republic.

Yes, I know Haas also won his DC rubbers but he was playing at home on a favourable surface.


DC is not an ATP tournament, it's ITF.

Action Jackson
03-02-2007, 02:38 PM
hehehe.

Jimnik
03-02-2007, 02:38 PM
DC is not an ATP tournament, it's ITF.
The ATP site said that he had a 9-2 record in February. That has to include DC. He only had a 7-2 record in ATP tournaments.

Deboogle!.
03-02-2007, 02:40 PM
only Andy could spur a ridiculous discussion like this about a little square on a sub-page of the ATP site :haha: I mean, is this worth spending time on, even for the haters? :haha:

Black Adam
03-02-2007, 02:44 PM
Actually in February even if he wasn't winning tourneys, he was playing very beautiful tennis :p

R.Federer
03-02-2007, 02:46 PM
I didn't know such an award existed.

Who are the other winners in the last few months? Is it like playboy's December girl, January girl, etc?!

tangerine_dream
03-02-2007, 02:52 PM
only Andy could spur a ridiculous discussion like this about a little square on a sub-page of the ATP site :haha: I mean, is this worth spending time on, even for the haters? :haha:
:lol: Like I said in another thread, Berdych has a ways to go to get under the skin of MTFers so cleanly and effortlessly. Congrats, Andy, on both the ATP honor and the MTF honor. :devil:

And right on schedule, Andy's biggest fanboy Peabrain comes running in here to get his daily fix of Roddick viagra. :hearts: :haha:

Pea
03-02-2007, 02:54 PM
And right on schedule, Andy's biggest fanboy Peabrain comes running in here to get his daily fix of Roddick viagra. :hearts: :haha:

I need it as much as you need mine.:drool: I heart u!!!!!!!!!1

And rodduck still sux.

tangerine_dream
03-02-2007, 03:07 PM
OMG Peabrain is lurking in the Roddick forum now :spit: :haha: :haha: :haha:

Roddick sure does get people excited. :devil:

Pea
03-02-2007, 03:10 PM
I was just checking to see if you guys were celebrating this momentus award. His fangirls usually get excited for such things, especially when he doesn't win tourneys anymore.:sad: Whomp whomp!

ChinoRios4Ever
03-02-2007, 03:56 PM
:rolls: LOL

partygirl
03-02-2007, 04:21 PM
This isnt a lets bash roddick thread :spit:

Byrd
03-02-2007, 04:26 PM
I thought Blake was getting it for his sportmanship and integrity :confused:

2moretogo
03-02-2007, 04:39 PM
This isnt a lets bash roddick thread but i am just curious how this guy got the award over guys like Haas,Youzhny, and even Baghdatis who had a much better month than Andy.

:lol: :rolls:

Waiting for someone to blame Andy for the RR Vegas fiasco. I'm sure there are theories out there.

scarecrows
03-02-2007, 04:43 PM
well done Duck :yeah:

at least he's getting some honors like these

mtw
03-02-2007, 06:24 PM
No, that would be player of the year award. And he would've been on a 6 year winning streak.

Maybe only representants of your nation voted.

Fedex
03-02-2007, 11:29 PM
hahaha

GlennMirnyi
03-02-2007, 11:32 PM
Roddick isn't even the best Andy of the month. :lol: