Andy Caught Bending Over, again. - pic [Archive] - MensTennisForums.com

Andy Caught Bending Over, again. - pic

CanadianBoy18
03-18-2004, 06:15 PM
Unfortunately the thread about this was closed due to the admins strict rules on seperation of Wta and Atp, so I had to come in here and post this :bounce:

Angelito
03-18-2004, 06:30 PM
Well, it doesn't surprise me!!

tangerine_dream
03-18-2004, 06:33 PM
Andy, you slut.

sigmagirl91
03-18-2004, 06:34 PM
Damn, he's trying to see if it's still there....

Deboogle!.
03-18-2004, 06:49 PM
LMGDFAO

Only Andy could just fall on his ass for absolutely NO Reason.

star
03-18-2004, 06:52 PM
:lol: sigmagirl

Yup! Andy took a spill last night... and as usual made fun of himself. :)

Deboogle!.
03-18-2004, 07:06 PM
and as usual made fun of himself. :)

:yeah: Can't have it any other way!

but, PMac was so funny. Davis Cup flashed before his eyes, you could tell.

¿esquímaux?
03-18-2004, 07:10 PM
LMGDFAO

Only Andy could just fall on his ass for absolutely NO Reason.

Actually, he almost went over on his left ankle while hitting a forehand ;)

Deboogle!.
03-18-2004, 07:15 PM
Yea, but he was just tripping over his feet, it's not like he rolled over on anything (thank goodness!). It was scary for a second and then it was hilarrrrrrrrrious when they showed the replay and it was just like BOOM Andy down lol

alfonsojose
03-18-2004, 07:17 PM
"Dear butt, are U still there?. Now that Mandy is gone and Mardy heats me, JMG, U and me have t o be together" :lol:

Anyway, that wasn't a funny fall. I thought he was hurt.

Deboogle!.
03-18-2004, 07:31 PM
It wasn't funny til he got up and they showed the replay. Then it was wicked funny.

About 8 of us were in an AIM chat and there was a collective "oh fuck" til he got up and was ok.

alfonsojose
03-18-2004, 07:38 PM
Well, good for Roddick.

Pea
03-18-2004, 07:38 PM
He was calling out for his buddy, Brian.

Chloe le Bopper
03-19-2004, 12:36 AM
He was calling out for his buddy, Brian.
Is that what he calls it?

Chloe le Bopper
03-19-2004, 12:37 AM
I think that he's practicing his reach. Not quite there yet.

sigmagirl91
03-19-2004, 12:39 AM
He was wondering where Mandy placed it after she was through with it....

Fedex
03-19-2004, 01:59 AM
:lol: :lol:

J. Corwin
03-19-2004, 02:56 AM
Just another run-of-the-mill clumsy Andy fall...

CooCooCachoo
03-19-2004, 02:40 PM
I think that he's practicing his reach. Not quite there yet.

Keep practising, I'd say ;)

Deboogle!.
03-19-2004, 02:58 PM
Just another run-of-the-mill clumsy Andy fall...

lol yup... the look on his face when he walked over to get another racket... omg lmgdfao, so mortified

LiZpHaIr
03-20-2004, 01:12 AM
He likes that position....