What do you think is the first reaction... [Archive] - MensTennisForums.com

What do you think is the first reaction...

silverarrows
01-14-2007, 12:29 PM
...of Bjorn Phau when he saw the AO main draw? What do you think? :D hehe

Loremaster
01-14-2007, 12:49 PM
Roger will tear him a new one :devil:

marcelwks
01-14-2007, 01:29 PM
haha that's funny but look -> http://www.atptennis.com/5/en/players/headtohead/?player1=phau&player2=federer

;)

Corswandt
01-14-2007, 01:39 PM
"Smashing - I'll be on Rod Laver arena! Got to call everyone back home telling them to stay up to watch."

scoobs
01-14-2007, 01:40 PM
When's the first flight out after the match?

Horatio Caine
01-14-2007, 01:51 PM
Scheizer!

Eden
01-14-2007, 01:53 PM
At least I have to play against someone who I have a positive h2h against

Horatio Caine
01-14-2007, 01:57 PM
Against all other opponents I am given the (false) hope that I might win a match...at least Roger won't be so cruel

Mateya
01-14-2007, 02:04 PM
WTF? :retard:

h2h: 1-0 for Phau. 6-2 6-3, 1999 Washington. (7 years ago, but still...)
If someone would tell me this before, I would say he is crazy :)

Will Phau improve it to 2-0?
:rolls: :yeah:

Yappa
01-14-2007, 02:21 PM
Scheizer!

Given his opponent, you could have meant "SchWeizer" (Swiss), but I guess you meant "Scheisse" (Shi..)? :)

"Smashing - I'll be on Rod Laver arena! Got to call everyone back home telling them to stay up to watch."

Exactly. :)

Adler
01-14-2007, 02:30 PM
"Hey, I'm gonna make a big surprise and defeat him! I've done it before and he didn't win against me yet, so I have the psychological advantage! Hell yeah!"

AnnaK_4ever
01-14-2007, 02:33 PM
Roger who?!

cmurray
01-14-2007, 02:35 PM
"what were the odds???????"

betterthanhenman
01-14-2007, 02:35 PM
'I've come all the way to this country of convicts, risking DVTs on the plane for this?!'

Yappa
01-14-2007, 02:39 PM
Dvt?

ae wowww
01-14-2007, 03:20 PM
Dvt?

I would guess he means Deep Vein Thrombosis

FluffyYellowBall
01-14-2007, 04:01 PM
"oh roger?? yea the same roger i beat 7 years ago! Still the same"

jazar
01-14-2007, 04:26 PM
at least i'll be able to check out the night life

tennisgal_001
01-14-2007, 04:46 PM
"Dammit, I thought I keep the h2h advantage, oh well, at least I get to party for 2 weeks!!!"

"Smashing - I'll be on Rod Laver arena! Got to call everyone back home telling them to stay up to watch."

Oh, and that too. (A given for all of Rogi's GS R1 opponents)

pistolmarat
01-14-2007, 04:53 PM
Mein Got, das hatte ich nie gedacht das Phau kommt aus Darmstadt:worship:

Metis
01-14-2007, 05:09 PM
Damn, I've already beaten this guy :yawn:. Why couldn't I have drawn Nadal instead?

JustJames
01-14-2007, 05:16 PM
Mein Got, das hatte ich nie gedacht das Phau kommt aus Darmstadt:worship:

Are you from the same town?

pistolmarat
01-14-2007, 06:22 PM
Are you from the same town?

Not at all.:p