Ranking Watch [Archive] - MensTennisForums.com

Ranking Watch

16681
07-10-2006, 04:47 AM
As of 07/10/06 the ATP Site shows Kolya ranking is #5 which is up 1 position :)

Mara_M
07-10-2006, 03:18 PM
:eek:

Libelle
07-10-2006, 05:50 PM
As of 07/10/06 the ATP Site shows Kolya ranking is #5 which is up 1 position :)
Way to go Koly :wavey:
It was so :) to see some Russian tennis news during this all-football and Swiss-Spanish tennis week :p

Mara_M
07-10-2006, 06:54 PM
:lol:
no tennis for me :ras:! they showed tour de france instead kolya's match :tears:!

16681
07-17-2006, 04:59 AM
As of 7/17/06 the ATP Site shows Kolya's ranking remains at #5.

{Annie}
07-18-2006, 11:58 AM
:banana: :banana: :banana: Let's keep going sweetie!!!!!!

Mara_M
07-18-2006, 08:18 PM
annichka is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
how was mauritius sweetie :smooch:?

{Annie}
07-19-2006, 06:45 AM
awesome :yeah: You can see my holiday report here http://www.menstennisforums.com/showthread.php?p=3820645#post3820645

Good to see you sweetie :hug:

Mara_M
07-19-2006, 10:20 PM
:smooch: i'm sure u have a wonderful tan :smooch:

16681
07-24-2006, 06:06 AM
As of 07/24/06 the ATP Site shows Kolya's ranking is #6 which is down 1 position :sad:

{Annie}
07-24-2006, 06:35 AM
Well he did take a break last week and James happened to win the tournament so it's only natural and Kolya is not too far behind ;)

Mara_M
07-24-2006, 04:17 PM
james became 5th with the semis:p

16681
07-31-2006, 04:01 AM
As of 7/31/06 the ATP Site shows Kolya's ranking remains at #6.

16681
08-07-2006, 04:08 AM
Well along with Kolya's new Title comes another ranking. As of 08/07/06
the ATP Site shows Kolya is now again #5 which is up 1 position :D

linus
08-07-2006, 08:04 AM
thank you dear :hug:

what a good position :D

Good luck to Kolya for the next US Open series Hard :angel:

Libelle
08-07-2006, 01:38 PM
:confused: Today I've seen in the sport news that Nikolasha moved from the 9th into 7th position I'm :confused: :confused: :confused:

{Annie}
08-07-2006, 01:41 PM
Lena probably in the Race, not the 52 weeks Ranking ;)

Libelle
08-07-2006, 01:48 PM
Seems to be so :) THanks

Mara_M
08-07-2006, 03:42 PM
:confused:

Libelle
08-07-2006, 04:35 PM
Miru, what has confused you?

Mara_M
08-07-2006, 11:08 PM
no i understood,but im confused wich is race and wich is not lol :help:

Libelle
08-08-2006, 04:29 AM
no i understood,but im confused wich is race and wich is not lol :help:
Well, me too... I've tryed to read about :eek: :o ...I'm hopeless.... :sad:

Mara_M
08-08-2006, 01:44 PM
ill take another loook on atptennis tomorrow

linus
08-08-2006, 02:24 PM
hehe, the rankings with smaller amount is Race one, it just counts the points earned from the tournaments players do this year :)

16681
08-14-2006, 04:23 AM
As of 08/14/06 the ATP Site shows Kolya's ranking (not the race) is #6 which is down 1 position :sad:

Libelle
08-14-2006, 11:49 AM
I've seen in the news :sad: But that's not for a long time :p

16681
08-26-2006, 07:08 AM
As of 8/21/06 the ATP Site shows Kolya's ranking is #7 which is down 1 position :sad:

Mara_M
08-26-2006, 08:17 PM
:awww:

16681
08-28-2006, 05:21 AM
To go along with the good news of Kolya's win comes good news from the ATP Site. As of 8/28/06 Kolya's ranking is #6 which is back up 1 position :)

{Annie}
08-28-2006, 05:32 AM
Great news Mae :D Thanks :hug:

Mara_M
08-29-2006, 04:09 PM
:)
damn he wins a tournament and gets up just 1 position...TT is easyer :lol:

16681
09-11-2006, 04:19 AM
Great news Mae :D Thanks :hug:
You're welcome :D And I have more great news :) As of 9/11/06 the ATP Site shows that Kolya is now ranked #5 which is up one position :worship:

{Annie}
09-11-2006, 10:25 AM
:banana: :banana: :banana: Back in Top 5 where he belongs!!! :banana: :banana: :banana:

Scotso
09-11-2006, 10:08 PM
Top 5 :woohoo:

Five
09-12-2006, 03:20 AM
:banana::banana::banana:

Melekhin
09-13-2006, 12:34 PM
great!!!

we need good indoor season esp Paris and Madrid in order to break new carier high

+ Ljubo will need to defend huge points amnt

16681
09-18-2006, 04:20 AM
According to the ATP Site dated 09/18/09 Koyla's ranking remains at #5.

Scotso
09-18-2006, 01:32 PM
if he stays steady he'll move up!

Mara_M
09-18-2006, 04:15 PM
welcome back rusik and welcome back top 5 :smoke:

16681
09-25-2006, 04:49 AM
According to the ATP Site dated 09/18/09 Koyla's ranking remains at #5.
As of 09/25/06 the ATP Site shows Koyla's ranking remains the same as above. Obviously there wasn't a lot of movement in the rankings this week.

Mara_M
09-25-2006, 03:17 PM
true...players didn't do much thing :lol:

alelysafina
09-25-2006, 07:32 PM
:lol:

Mara_M
09-27-2006, 02:34 PM
:angel:

alelysafina
09-27-2006, 10:24 PM
:devil:

Scotso
09-27-2006, 11:35 PM
:scratch:

alelysafina
09-28-2006, 07:17 PM
:lol: :angel:

Mara_M
09-28-2006, 08:47 PM
:haha:

alelysafina
09-29-2006, 06:57 AM
This is how Mirunia and I communicate ;)

Mara_M
09-29-2006, 01:42 PM
we get along perfectly :lol:

alelysafina
09-29-2006, 06:52 PM
Yup ;)

Mara_M
09-29-2006, 08:14 PM
:kiss:

Scotso
09-29-2006, 10:28 PM
Oh okay.

:D

alelysafina
09-29-2006, 10:32 PM
:smooch: :smooch:

16681
10-03-2006, 04:20 AM
As of 10/02/06 the ATP Site shows Kolya's ranking remains the same at #5.

{Annie}
10-03-2006, 06:55 AM
Consistency is the key :banana: :banana:

Mara_M
10-05-2006, 06:50 PM
spread love :lol:
kolya :rocker2: i'm sure he's gonna do well in shaghai :p

Libelle
10-06-2006, 03:21 AM
I'm sure he will.... he's a samyrai now :D
http://i115.photobucket.com/albums/n292/lena_liebelle/davydenko_blog10.jpg

Scotso
10-06-2006, 08:48 PM
:haha:

Mara_M
10-07-2006, 11:33 AM
how sexy :lol:

16681
10-09-2006, 02:55 AM
I feel silly coming in here every week to tell you the same thing that Kolya's ranking remains at #5. So if you don't see a post in here from me from now on you will know that Kolya's ranking remains the same at #5.

alelysafina
10-09-2006, 04:26 PM
I love your weekly posts Mae! :hug: :hug:

Mara_M
10-09-2006, 06:41 PM
:hug: for mae!

16681
10-23-2006, 02:36 PM
alelysafia and Mara_M thanks I'm glad you like me posting here :D However, I'm afraid you aren't going to like my post this time. As of 10/23/06 the ATP Site shows Kolya's ranking as #6 which is down 1 position :sad:

alelysafina
10-24-2006, 05:05 AM
Thanks Mae :hug:

Kolya... *sigh*

Mara_M
10-29-2006, 02:57 PM
isn't kolya already qualified for tmc?

alelysafina
10-29-2006, 09:22 PM
Not yet :(

But unless something ungodly happens, he's pretty much a sure bet for it ;)

16681
10-30-2006, 09:25 PM
As of 10/30/06 the ATP Site shows Kolya's ranking as #5 which is up 1 position :)

Joy Mora
11-06-2006, 08:01 PM
#3!!!! All right!!! Well done in Paris - a deserved position!!! :worship:

{Annie}
11-06-2006, 08:29 PM
:woohoo: :woohoo:

This is too good :yeah:

Scotso
11-06-2006, 08:54 PM
3rd! :banana:

alelysafina
11-07-2006, 04:27 AM
YAY!!!!!!!!! :woohoo: :woohoo: :dance: