Who has the most beautiful kidney? [Archive] - MensTennisForums.com

Who has the most beautiful kidney?

Ace Tracker
01-21-2004, 01:53 AM
I wanted to make another question, but safinagirly used up all the body parts already... :sad:

NOW VOTE! :rolleyes: (and no, you cannot vote for Marat this time... :o )

sigmagirl91
01-21-2004, 02:03 AM
Uh, I don't know. That's something I can't really determine, considering that this part of the body is not visible for naked eyes to see....

Leo
01-21-2004, 02:05 AM
Marat, of course! He wins every poll!

MisterQ
01-21-2004, 02:48 AM
Well my friend's cousin's sister knows Nadal's nephrologist, and she says that Rafael's kidney are young and fresh and OH SO HOT!!! :yeah:

tangerine_dream
01-21-2004, 03:47 AM
:lol:

Deboogle!.
01-21-2004, 04:20 AM
OMG Q LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lee
01-21-2004, 04:27 AM
:haha: :tears: :haha: :tears: :haha: :tears: :haha:

Prophetic
01-21-2004, 05:02 AM
LMAO!!

CooCooCachoo
01-21-2004, 09:05 AM
JM Gambill obviously!! His kidney probably sports a sixpack as well.. And not a beer one lol

maratski
01-21-2004, 09:06 AM
:haha: :haha: :haha:

I seriously have tears in my eyes of laughing!

CooCooCachoo
01-21-2004, 09:12 AM
I vote that we cut them open to check for ourselves. Who would miss those players on Tour anyway? The vast majority here seems to think the body of the players is the only important thing anyway... Scalpel please!

*Ljubica*
01-21-2004, 09:51 AM
:haha: I love this thread :)

HybridTheory
01-21-2004, 10:25 AM
:lol: LOL @ this thread

CooCooCachoo
01-21-2004, 11:03 AM
I love this thread

And this thread, I presume, loves your kidney too.

sigmagirl91
01-21-2004, 01:33 PM
Wait a minute...Who included Jeff Tarango? LOL!!! Didn't his WIFE bitch-slap the umpire? Shouldn't SHE be included by his name?

CooCooCachoo
01-21-2004, 01:47 PM
But she doesn't carry his kidney?!

MisterQ
01-21-2004, 04:53 PM
It's a shame this poll is missing Andrei "Pancreas" Pavel, Mikhail "Ureter" Youzhny, Jarko "Nephron" Nieminen, and Gaston "Gall Stone" Gaudio,.

sigmagirl91
01-21-2004, 06:55 PM
It's a shame this poll is missing Andrei "Pancreas" Pavel, Mikhail "Ureter" Youzhny, Jarko "Nephron" Nieminen, and Gaston "Gall Stone" Gaudio,.


ROFL!!!! :rolls:

sigmagirl91
01-21-2004, 06:58 PM
But she doesn't carry his kidney?!


Maybe we should put her kidney up there, too?
BTW, the point of this crazy-ass thread, and everyone's interest in it, is what? Please remind me here..... :rolleyes:
Since I am one of the "kidney posters" here, maybe I've answered my own question, but I thought I could get a rise out of you folks over here.

What's next, who has the best-or worst-feet or something? :o

DanEd
01-21-2004, 09:38 PM
Bin Laden

sigmagirl91
01-22-2004, 02:07 AM
ROFL!!!!

CooCooCachoo
01-22-2004, 04:02 PM
Maybe we should put her kidney up there, too?


Yes, let's! :)

Kiara
01-23-2004, 01:37 PM
What's next, who has the best-or worst-feet or something? :o

thats allready been done :D

CooCooCachoo
01-23-2004, 04:30 PM
ROFL
Seriously?

MisterQ
04-06-2004, 05:37 PM
Coria has the most famous kidney in all of tennis!!! :worship:

Mrs. B
04-06-2004, 05:50 PM
i'd vote for the one who'd be willing to donate them for an emergency transplant!

RogiFan88
04-06-2004, 05:53 PM
who'd ever think that this thread w become relevant?!!

tegan
04-06-2004, 06:12 PM
once again Q - you are reading my mind!! ;)

are you sure we aren't the same person? i've never seen us in the same room together?! :scratch:

alfonsojose
04-06-2004, 06:47 PM
i'd vote for the one who'd be willing to donate them for an emergency transplant!

I guess you mean "one of them". If you donate them both, you're dead. ;)

Best Kidneys - JMG. His plastic kidneys will never get sick
Powerful Kidneys - Nicolas Kiefer. He can help peeing all the time, while screaming his ranking loudly
Betrayal Kidneys- Rusedski, Coria, Chela. The kidneys showed the true
Worst Kidneys- Guillermo Coria. Those stones. :(

Mrs. B
04-06-2004, 07:14 PM
yes. i meant one of them. sorry, but English is not my mother tongue, so sometimes i'm not very clear. paciencia... ;)

alfonsojose
04-06-2004, 07:35 PM
yes. i meant one of them. sorry, but English is not my mother tongue, so sometimes i'm not very clear. paciencia... ;)

It's Ok, Mrs. B. I didn't mean to be impatient or rude. :wavey: Where are u from? My first language is spanish. I'm from Colombia

jazz_girl
04-06-2004, 10:02 PM
LMAO!!!! Great thread!!!
Well, I wouldn't vote for Coria's kidney, that's for sure!!!

Lee
04-06-2004, 10:12 PM
:worship: Mr. Q :worship:

Coria's kidney definitely not looking good right now!

Chloe le Bopper
04-07-2004, 02:35 AM
who'd ever think that this thread w become relevant?!!
Yeah, really.

I laughed out loud when i saw that this had been bumped.