The Fred Hemmes Jr Cheering Thread [Archive] - Page 2 - MensTennisForums.com

The Fred Hemmes Jr Cheering Thread

Pages : 1 [2]

Kezzi
10-16-2004, 09:05 PM
Ja, eerst was het gemengd, maar de laatste posts is het alleen Nederlands geworden...
Nouja, elke buitenlandse fan die wilt weten wat er staat....vraag het en ik geef wel een samenvatting int Engels :p .

Fred moet pas rond 2 uur denk ik. Hij was de laatste wedstrijd op de dag...

(Since this thread has changed from an English to a Dutch one; everyone who can't read Dutch, please tell us and we will speak English again and translate the things you want to know... )

Snoopy_Girl
10-17-2004, 11:42 AM
Hij heeft verloren... :bigcry: Waaaaaaaaaaaaaarooooooooooooom?? :sad:
Weer in 3 afschuwelijke sets en dan de tiebreak in de beslissende set verliezen met 9-11 ofzo :(... Fred, kom op, 1 keertje maar, win 'ns zo'n challenger, al was het alleen maar voor je eigen zelfvertrouwen!

Kezzi
10-17-2004, 12:23 PM
Echt jammer dat ie verloren heeft, maar een halve finale is ook al een hele vooruitgang :D . En ik kan niet zeggen dat ik vind dat hij kansloos verloren heeft van Hippensteel.
En nu nog meer halve finales, go Fred! :D

Catchie
10-17-2004, 12:34 PM
Hij boekt inderdaad vooruitgang vind ik... Fred: Ga zo door!!

Purple Rainbow
10-17-2004, 09:32 PM
(Since this thread has changed from an English to a Dutch one; everyone who can't read Dutch, please tell us and we will speak English again and translate the things you want to know... )

Op de een of andere manier denk ik dat er niet zo heel veel buitenlanders zijn die op de hoogte willen blijven van de prestaties van Fred Hemmes, haha. Maar dat gaat binnenkort vast nog wel veranderen! Als mensen als Haehnel al een ATP toernooi kunnen winnen....
Goede week geweest van Fred in elk geval! Schade mooi beperkt gehouden en met een beetje geluk aan het eind van het jaar in de top 200! Moet kunnen!

Purple Rainbow
10-17-2004, 09:38 PM
Van de Tiburon Challenger website:

Semi Final Singles -
Hippensteel and Hemmes Have Epic Three Set Battle
KJ Hippensteel survived two match points and cramps in both quads, to win an epic three set (w/tie-breaker), three-hour semi-final battle against Fred Hemmes Jr of Holland to advance to Sunday’s singles final of the Esurance Tiburon Challenger. The left-handed Hippensteel looked to be playing it safe when he could, but stepped up his game when things got close - like when Hemmes went up by three points in the (third set) tie-breaker. Fighting back, the man from Stanford evened things up at five-all, parlaying his newfound momentum into three match-point opportunities before finally taking the tie-breaker and match 3-6, 7-5, 7-6(9).
Hemmes deserves credit for his two match-point opportunities and for surviving three of Hippensteel’s before it was all over. To many this was the match of the tournament, coined by one official as, “one of the cleanest, error free matches I’ve seen in a long time; there was good shot making, good shot selection and the points were well constructed.”
After the match, Hippensteel, when asked how he felt about advancing to the Tiburon Challenger final, replied, “I’ve worked hard all year and you have to believe you can do it in any match, but it’s never easy. You have to respect every one of these guys.”

Kezzi
10-18-2004, 07:06 PM
Leuk bericht :D . Normaal lees je zoiets niet op een challenger website.

Dutchie
10-20-2004, 07:14 PM
Erg positief!

Kezzi
10-20-2004, 08:53 PM
Dat bedoel ik, normaal is men niet zo positief over Fred. En het meest schandalige... ik heb nog niks over dit succesje in de krant gelezen, terwijl een verlies in de eerste ronde er meteen instaat. Het lijkt wel alsof dat belangrijker nieuws is :( .

Dutchie
10-21-2004, 06:08 PM
Er wordt niet zoveel aandacht meer besteed aan het tennis in de krant. Jammer!
Er komt wel een nieuwe site met tennis nieuws van de nl tennissers, staat in de laatste tennis! Tennis.nl vind ik ook niet echt geweldig, dus ik hoop dat deze site wat beter wordt (is vanaf 1 november)

Er staat nu ook officieel in (wisten we natuurlijk allang :p) dat Fred in Groningen speelt.
(vast ook wel de LSI masters, daar was ie vorig jaar dacht ik ook)

Snoopy_Girl
10-21-2004, 07:12 PM
Fred was inderdaad vorig jaar ook bij de LSI Masters :). Hij zal er dit jaar ook wel zijn. ik neem niet aan dat hij niks beters te doen heeft. Ik heb trouwens wel in de Metro gelezen dat Fred in de kwartfinales stond ofzo.. Dus heel soms weten ze het wel bij het ANP, maar niet zo heel vaak :(

Catchie
10-22-2004, 03:09 PM
Niet heel vaak nee, maar ik heb net geleerd dat ongeveer tussen de 2 en 5% van al het nieuws dat op ee nredactie binnenkomt de krant haalt... En als er dan meer tennis in komt dan kiezen ze vaker voor andere bekendere spelers en speelsters... en voetbal vinden meer mensen natuurlijk interessant, vandaar dat het vaker de krant haalt en daar meer over in staat...

hemagirl
10-25-2004, 11:20 AM
Ik zag dat er op jullie site was gereageerd door ene sam??? Wie is dat? haha was Fred daar? Leuk dat hij dan ook op de site kijkt.

Snoopy_Girl
10-25-2004, 09:14 PM
Ja, Fred weet dus dat zijn site bestaat, is toch mooi :). Zal wel iemand op het toernooi geweest zijn daar ofzo...

Catchie
10-27-2004, 04:36 PM
Geen idee wie Sam zou kunnen zijn, ik denk dat Kezzi dat ook niet weet, want dan had ik t wel van haar gehoord...

Kezzi
10-27-2004, 08:04 PM
Hey, ik weet ook niet wie sam is, maar ik weet ook niet of dat waar is wat hij/zij schrijft. Dat weet je nooit bij zo'n gastenboek, maarja als mensen het leuk vinden om ziets erin te zetten...

En tis wel cool dat Fred weet van de site :D . Misschien moet ik hem er eens naar vragen in Groningen :p .

Dutchie
10-28-2004, 06:16 PM
Hij kwam toch ook wel op je oude site?

Dutchie
10-28-2004, 06:18 PM
Jullie site moet ik zeggen (Sorry Margo)

Gosjke
10-28-2004, 06:52 PM
Geeft niks. Kezzi doet de pr, ik doe euhm.. ff niet zo veel. Ow jawel, ik beantwoord mail enzo. En ik hou Kezzi op de hoogte van rotzooi die ik op internet vind, hehe.
En ja, we hebben het vermoeden dat Fred ook van de oude site wist. Maar we kunnen het hem wel eens face-to-face vragen als ie dan niet wegrent. Want ik vrees dat ie ons begint te herkennen *denkt erover om haar Osama-baard en handdoek te gebruiken in Groningen* :p

hemagirl
10-29-2004, 09:23 AM
Hey zijn jullie ook in groningen??? ik ga ook natuurlijk, haha. welke dag gaan jullie?

Gosjke
10-29-2004, 10:00 AM
Weten we nog niet, hangt van het speelschema af, want het is wel een takke-eind weg. We gaan sowieso, alleen de dag wordt nog ff afwachten.

Kezzi
10-29-2004, 02:24 PM
Catch en ik wilden op donderdag gaan omdat we vrij hebben van school dan. Ik weet nog niet welke vakken van het volgende blok aanwezigheidsplicht hebben, maar anders kan ik erover denken om een dagje weg te blijven :p .

En ja, het is wel een cool idee dat we Fred eens gaan vragen naar de site, dan weten we tenminste ook wat hij ervan vindt ;) . Voor mij zal hij wel niet wegrennen, hij kan me weg schoppen als ie er genoeg van heeft, ben niet zo groot :p .

hemagirl
10-29-2004, 07:35 PM
Hahah Wij gaan sowieso maandag en dinsdag. En miss zaterdags ook nog naar de quali's.

Kezzi
10-29-2004, 09:56 PM
Leuk, maar ik denk niet dat het voor jullie zo'n #$@#% eind weg is. Wij kijken een bijna 4 uur durende treinreis tegemoet en dan spreek ik alleen over de heenreis :rolleyes: . Fred kan er maar beter zijn op donderdag :p .

Catchie
10-29-2004, 10:24 PM
Ja... He'd better be there... :devil: :D :p Ik ben namelijk niet zó zwaar fan van hem, maar ik ga o.a. ook omdat ik als ik niet ga nog langer droog sta wat live-tennis betreft ;)

hemagirl
10-30-2004, 12:03 PM
hahah ja idd.. wij vonden het ook wel weer eens tijd voor tennis :d. Oh ik ben niet zo lang onderweg gelukkig en ik blijf in groingen slapen, dat scheelt ook wel heel wat!!

Kezzi
10-31-2004, 04:59 PM
Ja, inderdaad! Nouja, ik hou het er maar op dat ik best veel voor Fred over heb als fan ;) . Misschien komt Nicolas Lapentti ook wel, ik zie hem de laatste tijd wel vaker opduiken in de challengers waar Fred ook speelt :p . Zal wel weer wishful thinking zijn, mja je moet ergens goed in zijn :p ;) .

hemagirl
11-03-2004, 07:22 AM
Nou neem me niet kwalijk maar Fred heeft toch wel een fikse afstraffing gehad zeg 61 60 :S, das niet helemaaal goed. Een very very bad day!

Snoopy_Girl
11-03-2004, 09:53 AM
Ja.. naja.. tis wel bekend dat Fred nog niet echt constant is in zijn prestatie. Hij heeft ook alweer een weekje of wat niet gespeeld. En Brian Baker is ook niet echt de leukste om te kunnen treffen in je 1e ronde.. maar dat heeft Fred altijd, rotte lotingen.

Kezzi
11-03-2004, 11:39 AM
Ja, echt jammer :sad:. En ik ben het helemaal met Snoopy Girl eens, Fred heeft erg vaak rotte lotingen :( .

Purple Rainbow
11-03-2004, 09:40 PM
Als Fred nog een beetje stijgt op de ranking wordt hij vanzelf geplaatst bij challengers en horen de rotlotingen tot het verleden..Vervelende loting of niet, deze wedstrijd was wel een heel kansloze affaire.
Ik zie dat de hele Nederlandse MTFdelegatie naar Groningen gaat. Het leek me ook wel leuk om die kant op te gaan, maar moet nog even kijken hoe ik met werk/studie zit die week.

Kezzi
11-04-2004, 10:24 PM
Ja, Ik hoop het zo dat hij van die rotlotingen af komt. Dit is echt niet leuk meer, bij elke eerste ronde verwacht ik al het ergste. Als het niet de nummer 1 geplaatste is ben ik eigenlijk al blij :p .
Ik vind het jammer dat ik alleen donderdag kan, ik hoop dat ik Fred dan nog kan gaan aanmoedigen in het enkel of dubbel :D .

Wat lief dat je bananas dansen voor Fred deze week :hug: !

Purple Rainbow
11-04-2004, 10:29 PM
Wat lief dat je bananas dansen voor Fred deze week :hug: !

Het heeft niet echt geholpen, helaas. Misschien kon Fred de druk niet aan nu hij opeens zo in de schijnwerpers stond! ;)
Tsjaa, donderdag. Dan zal Fred wel de eerste twee rondes moeten overleven. Nou ja, moet kunnen toch? gaat gewoon lukken!

Kezzi
11-04-2004, 11:02 PM
Ja zeker! Hij gaat gewoon winnen, omdat hij mij de kans wilt geven om hem aan te moedigen :lol: .

Kezzi
11-09-2004, 06:03 PM
Fred is geblesseerd... Hij heeft weer hetzelfde als een paar weken terug: zijn ribspieren (ik weet niet of dit een woord is :p ) aan de rechterkant zijn verrekt. Deze week speelt hij dus niet in Nashville, zoals de bedoeling was. Ik hoop dat hij op tijd beter is voor Groningen, maar dat denk ik wel :) .

hemagirl
11-09-2004, 08:34 PM
oh das niet zo lekker dat tie geblesseerd is. Heeft tie dat gezegd? ;)

Snoopy_Girl
11-09-2004, 10:26 PM
Het zijn tussenribspieren ja... en dat stond in de draw bij reden van opgave...

Kezzi
11-10-2004, 12:22 PM
Dat stond inderdaad in de draw ja, ik heb Fred sinds Hilversum niet meer gesproken, hij zat de hele tijd in Amerika, dat praat een beetje moeilijk met zo'n ocean ertussen :p .

hemagirl
11-10-2004, 05:44 PM
Oh okey.. hahah tja.. ocean is groot he.

Kezzi
11-14-2004, 07:52 PM
Fred heeft deze week ook afgezegd voor de challenger in Illinois :sad: en hij staat niet meer op de deelnemerslijst van Groningen :sad: :bigcry: :tears: .
Veel beterschap Fred!! :wavey:

Gosjke
11-14-2004, 08:14 PM
Niet meer op de deelnemerslijst?? :bigcry: Daar gaat onze road/traintrip!!! :sad:

Tussenribspier-blessures are a bitch! :mad: Snel beter worden Fred! :)

Kezzi
11-14-2004, 10:08 PM
Misschien doen ze hem op het laatste moment weer terug zetten :p . Eerst alle fans teleurstellen en als ze dan te weinig kaarten verkopen, Fred opeens weer op de lijst zetten, haha. Mijn té positieve kant komt weer eens naar boven ;) .

hemagirl
11-15-2004, 10:12 AM
Ach nee toch?? dan heeft tie wel heel erg last van zn blessure volgens mij, gatverderrie, das wel ff balen!!

Kezzi
11-15-2004, 12:35 PM
Je tussenribspieren zijn volgens mij een van de meest vervelende spieren die je geblesseerd kunt hebben. Gosjke zegt (en die kan het weten ;) ) dat die spieren nooit rust hebben, want je gebruikt ze bij het ademen, praten enz. Helemaal niet leuk dus.
Ik hoop dat Fred niet al te veel pijn eraan heeft, want dan zal hij zich vast erg ellendig voelen :awww: .
Dus nog een keertje, héél erg veel beterschap Fred! :hug:

Catchie
11-15-2004, 02:23 PM
Echt jammer ja, daar gaat ons dagje Groningen :( Fred wordt maar gauw beter :hug:

CooCooCachoo
11-15-2004, 05:08 PM
Beterschap :bounce:

Kezzi
11-21-2004, 05:11 PM
Nou, Fred gaat dit jaar dus niks meer spelen :( . Hij gaat zich voorbereiden op volgend jaar als hij helemaal hersteld is denk ik.
Succes in 2005 Fred! :banana: :bounce:

Gosjke
11-21-2004, 05:26 PM
Nou, Fred gaat dit jaar dus niks meer spelen :( . Hij gaat zich voorbereiden op volgend jaar als hij helemaal hersteld is denk ik.
Succes in 2005 Fred! :banana: :bounce:
Je bent me altijd net voor! Tsssssk! ;)
Maar ik ben het wel met je Go Fred boodschap eens :p, dus bij deze: Go Fred in 2005, ooit ga je een GEWELDIG jaar hebben :banana: :rocker:

Catchie
11-21-2004, 06:39 PM
Nee Gosjke... volgend jaar gaat hij een geweldig jaar hebben! ;) :p
GoGoGoGoGo Fred in 2005! :banana: :bounce:

Gosjke
11-21-2004, 06:42 PM
Nee Gosjke... volgend jaar gaat hij een geweldig jaar hebben! ;) :p
GoGoGoGoGo Fred in 2005! :banana: :bounce:
ok ok... in blind optimisme (en volgens mij roep ik het al 2 jaar, maar ok :p)..
2005 wordt Fred's jaar! :bounce:

Kezzi
11-21-2004, 07:28 PM
Helemaal mee eens! Fred is goed bezig, dus 2005 wordt Fred's jaar!
Gosjke, je bent niet de enige die het al 2 jaar roept ;) :p .

Kezzi
01-03-2005, 07:22 PM
Dit krantenartikel stond vandaag in Dagblad de Limburger:
Nijssen breekt met Hemmes junior

De Limburgse oud-tennisprof Tom Nijssen is niet langer de coach van Fred Hemmes junior.
De 23-jarige prof uit Goirle kampt met een lichte vorm van burn-out en bovendien mist Nijssen bij Hemmes de volle overtuiging die nodig is om te slagen in het mannencircuit.
De 40-jarige Nijssen had een contract tot 1 januari en dat is dus niet verlengd.
In totaal was handerhalf jaar lang de begeleider van Hemmes, momenteel de nummer 265 van de wereld. Nijssen stelt dat Hemmes grote moeite heeft met de druk die proftennis met zich meebrengt.
Het moeten winnen om sponsors tevreden te houden, om de plek op de wereldranglijst te verdedigen.
"Uiteindelijk blijven alleen de echte kerels en de supertalenten over", stelt Nijssen. "Hoeveel heb je er voor over om de top te halen, dat was bij Fred het knelpunt. Een burn-out bij een jongen van 23 jaar, die 4 uur per dag op de tennisbaan staat, eigenlijk kan het niet."
Voorlopig gaat Hemmes op eigen houtje verder en dat betreurt Nijssen. "Je kunt gerust zeggen dat 99 van de honderd tennissers ondersteuning nodig hebben en dat geldt zeker voor Fred."

:sad: :tears:
Als die Tom het allemaal zo goed weet, waarom blijft ie dan niet bij Fred? Ik vraag me ernstig af wie nou met wie gebroken heeft. Nijssen is Limburgs dus ik kan me best een beetje partijdigheid van een Limburgse krant voorstellen...
En nee, dit is niet mijn blinde optimisme, dit meen ik serieus. Eerder dit jaar was Wessels ook al opgestapt (of was dat ook andersom?), vandaar dat ik me dat afvraag.

Nu wens ik Fred dus nog meer geluk dit jaar! Go Fred! :bounce: :bounce:

CooCooCachoo
01-03-2005, 08:01 PM
Ik denk dat een deel van wat Nijssen zegt wel klopt hoor.. Sorry Eliane :hug: Maar ja veel slechter kan het niet gaan he :)

Kezzi
01-03-2005, 11:00 PM
Ik denk dat een deel van wat Nijssen zegt wel klopt hoor.. Sorry Eliane :hug: Maar ja veel slechter kan het niet gaan he :)
Wat hij zegt kan wel kloppen daar zeg ik niks over, maar ik vraag me af of Tom nu met Fred gebroken heeft of dat het andersom is. Ik kan me voorstellen dat als Tom dit ook tegen Fred heeft gezegd dat Fred zoiets gehad heeft van als je er niet meer in gelooft dan ga je toch?
Maar dat zal dan wel weer helemaal aan mij liggen, ik bedenk wel vaker vreemde theorieen :) .
En het kan inderdaad niet veel slechter gaan, dus nu kan het alleen nog maar beter worden :D .

:bounce: Go Fred! :bounce:

CooCooCachoo
01-04-2005, 06:14 AM
Niemand heeft zo te lezen met niemand gebroken. Het contract is afgelopen en Nijssen heeft ervoor gekozen dit niet te verlengen. Misschien wilde Fred ook niet dat het verlengd zou worden, maar het lijkt me in eerste instantie Nijssens keuze het niet te verlengen :)

Kezzi
01-04-2005, 04:13 PM
De kop is: Nijssen breekt met Hemmes junior :p . Maar dat is dan gewoon een kop die een beetje fout gekozen is :) . Wat jij zegt klinkt wel logisch, dan hebben ze allebei besloten om uit elkaar te gaan, daar kan ik mee leven :p .

Catchie
01-04-2005, 10:27 PM
GO FRED Het kan alleen maar beter gaan!! :bounce: :bounce:

Gosjke
01-05-2005, 03:12 PM
Let's hope so... :(

Kezzi
01-05-2005, 04:31 PM
Nee dan moet je zeggen:
Let's hope so... :) (--> positief blijven :p )

Gosjke
01-05-2005, 05:53 PM
Nee dan moet je zeggen:
Let's hope so... :) (--> positief blijven :p )
Ow ja.. sorry! :o Ik vind Fred echt een toffe jongen, maar hij heeft zoveel tegenslag en hij maakt het zichzelf ook niet veel makkelijker zo... Of: Nijssen maakt het hem niet veel makkelijker zo..

Maar ok, laten we hopen dat ie weer een beetje aan kan klampen bij de gemiddelde challenger en dat ie met een nieuwe positievere coach nog wat verder komt (dat zn sponsortje maar ff lief weer voor een coach dokt ;) )

Go Fred! :bounce:

punkr
01-05-2005, 06:44 PM
Ik was net ff aan t zoeke tussen de stats van RogierWassen.nl bij afkomst van links, en vond de site http://www.tennisweb.at/links/index.php.

Hier staat ook gewoon een link naar de site van Fred Hemmes, hoewel hij eigelijk niet zo bekend is... :P, nice, gewoon tussen allemaal andere toptennissers. :D

Gosjke
01-05-2005, 06:52 PM
Cool.. ik voel me.. bekend of goed ofzo ;)

Dutchie
01-05-2005, 06:53 PM
Hey Eliane en Margo!
Jullie site staat er gewoon tussen! :)

Gosjke
01-05-2005, 06:54 PM
Ja, gaaf he :bounce:
Als het met Fred net zo goed ging als met de site... :( ;)

Dutchie
01-05-2005, 06:57 PM
:lol:
Nou, waardering voor jullie site mag toch wel! :)

Kezzi
01-05-2005, 10:35 PM
Ja, ik ook :D . En dat zonder dat we hem aangemeld hebben :) . Misschien toch eens mailen of ze een linkje terug waarderen, vast wel :p . En dan groeien de nuttige links op onze links pagina ook :) .

Kezzi
01-05-2005, 10:39 PM
Ja, gaaf he :bounce:
Als het met Fred net zo goed ging als met de site... :( ;)
Ja, als het met Fred net zo goed ging dan ben ik een zeer gelukkige fan, maar wie weet :p . Wat niet is kan nog komen ;) :p .

Met de site kan het ook nog wel wat beter gaan, de .tk mensjes hebben hun bezoekerstellers weer terug en je moet nu 90 bezoekers per maand hebben om je .tk adres te mogen houden. Dat halen we wel zowat elke maand hoop ik, anders ga ik zelf nog wel wat extra op en neer :p .

Kezzi
01-05-2005, 10:41 PM
Hier staat ook gewoon een link naar de site van Fred Hemmes, hoewel hij eigelijk niet zo bekend is... :P, nice, gewoon tussen allemaal andere toptennissers. :D
Rogier staat er ook tussen :D .

punkr
01-06-2005, 11:40 AM
Ja, als het met Fred net zo goed ging dan ben ik een zeer gelukkige fan, maar wie weet :p . Wat niet is kan nog komen ;) :p .

Met de site kan het ook nog wel wat beter gaan, de .tk mensjes hebben hun bezoekerstellers weer terug en je moet nu 90 bezoekers per maand hebben om je .tk adres te mogen houden. Dat halen we wel zowat elke maand hoop ik, anders ga ik zelf nog wel wat extra op en neer :p .
je meot er 90 hebben per 3 maanden dacht ik, iig een half jaartje geleden nog... maar ik weet t ook niet, werk niet meer met .tk, koop gewoon voor 9 euro een .nl/.com/.net/. ...... adres, net zo makkelijk, en kleine sites maak ik toch niet meer...

punkr
01-06-2005, 11:41 AM
Rogier staat er ook tussen :D .
ja maar dat is logisch :P

Kezzi
01-06-2005, 05:50 PM
je meot er 90 hebben per 3 maanden dacht ik, iig een half jaartje geleden nog... maar ik weet t ook niet, werk niet meer met .tk, koop gewoon voor 9 euro een .nl/.com/.net/. ...... adres, net zo makkelijk, en kleine sites maak ik toch niet meer...
90 per 3 maanden kan ook, dan heb ik gewoon verkeerd gelezen :p . Gebeurt me wel vaker :) .

punkr
01-06-2005, 10:27 PM
90 per 3 maanden kan ook, dan heb ik gewoon verkeerd gelezen :p . Gebeurt me wel vaker :) .ja ik heb ook al half jaar niet meer gekeken, maar zo was t wel iig :P, zal wel weer veranderd zijn, want ze hebben ook snellere servers nu..

Dutchie
01-07-2005, 05:56 PM

Ik zal zo vaak mogelijk dan even naar je site gaan, al was eht alleen maar voor de home-pagina ;)

Kezzi
01-07-2005, 06:19 PM
Ik zal zo vaak mogelijk dan even naar je site gaan, al was eht alleen maar voor de home-pagina ;)
Haha, dat is nu eenmaal een van de mooiste foto's die ik van hem heb :D :hug: . En de foto op de achtergrond bij articles vind ik erg cute, alleen is die een beetje wazig :p . Uitvergroot van een fotootje van 1 vierkante cm, lang leve mijn scanner :p ;) .

Kezzi
01-07-2005, 06:21 PM
ja ik heb ook al half jaar niet meer gekeken, maar zo was t wel iig :P, zal wel weer veranderd zijn, want ze hebben ook snellere servers nu..
Ik ga er straks eens kijken, dan weet ik het tenminste zeker :) .

Dutchie
01-07-2005, 06:25 PM
Haha, dat is nu eenmaal een van de mooiste foto's die ik van hem heb :D :hug: . En de foto op de achtergrond bij articles vind ik erg cute, alleen is die een beetje wazig :p . Uitvergroot van een fotootje van 1 vierkante cm, lang leve mijn scanner :p ;) .
:p Oh, ik bedoelde eigenlijk dat ik dan gewoon evne naar de site ga en een pagina aanklik, dan heb je er weer een bezoeker bij :D

Kezzi
01-07-2005, 06:56 PM
:p Oh, ik bedoelde eigenlijk dat ik dan gewoon evne naar de site ga en een pagina aanklik, dan heb je er weer een bezoeker bij :D
Je hoeft er nog niet eens een pagina voor aan te klikken :p . De teller staat alleen op de homepage. Maar volgende week speelt Fred weer, dus dan kun je de site weer gaan bezoeken voor uitslagen enzo :p .

Dutchie
01-07-2005, 07:07 PM
:)

CooCooCachoo
01-18-2005, 05:04 PM
Fred speelt deze week een Future in Qatar. Hij is als eerste geplaatst en treft in de 1e ronde de Duitse qualifier Christopher Koderisch. Vind ik geen makkelijke loting.

Gosjke
01-18-2005, 07:01 PM
We zullen zien
:bounce:

Kezzi
01-22-2005, 01:34 PM
Fred heeft lekker toch gewonnen :D , 2-6 6-4 6-1.

Kezzi
01-22-2005, 01:36 PM
En nu even de rest van de uitslagen:
Second Round
(1)Fred Hemmes (NED) d. Malek Jaziri (TUN) 6-2 6-0

Quarterfinals
(1)Fred Hemmes (NED) d. (q)Jakub Nijaki (POL) 6-1 6-1

Semifinals
(3)Vasilis Mazarakis (GRE) d. (1)Fred Hemmes (NED) 6-4 6-1

En het ging zo goed :( .

Gosjke
01-22-2005, 01:51 PM
Ik vind het zo vreemd hoe hij die 2 rondes zo makkelijk wint en dan daarna zo dik verliest...

Dutchie
01-22-2005, 05:08 PM
Misschien een veel betere tegenstander?

Gosjke
01-22-2005, 05:26 PM
Dan waren die anderen wel heel bagger dan :o

Dutchie
01-22-2005, 05:36 PM
Ik ken ze geen van allen...:o

Dutchie
01-22-2005, 05:37 PM
Of Fred was uitmuntend goed in de eerste partijen, dat kan natuurlijk ook nog, laten we die optie vooral niet vergeten...:angel:
:p

Gosjke
01-22-2005, 05:38 PM
Denk dat het een combi was van een tegenstander in vorm en het feit dat het niet Fred's dag was ofzo :confused: ;)

Dutchie
01-22-2005, 05:42 PM
Kijk, dit zijn nou momenten dat je als maker van de-bijna-officiele-fansite van Fred hem eventjes op moet kunnen bellen om verhaal te halen! ;)

Gosjke
01-22-2005, 05:48 PM
Kijk, dit zijn nou momenten dat je als maker van de-bijna-officiele-fansite van Fred hem eventjes op moet kunnen bellen om verhaal te halen! ;)
Kvind dat eik wel een plan.. en anders komt er vast nog wel een moment later dit jaar dat we um kunnen vragen: Ey Fred, die future aant begin vant jaar, die halve finale he.. what happened? *kruisverhoor volgt*
*Fred, als je dit leest, nu niet al je toernooien in Nederland en Duitsland omwisselen voor toernooien in het verre Oosten, we zullen het lief vragen en je daarna met rust laten :angel: *

CooCooCachoo
01-22-2005, 06:08 PM
Dan waren die anderen wel heel bagger dan :o

Christopher Koderisch en Vasilis Mazarakis zijn zn enige tegenstanders van enig formaat, en hij won dan wel met moeite van Koderisch, maar Mazarakis, toch iemand die al jaren jojoot in het Challenger-circuit, met een slecht jaar vorig jaar, was veel te sterk. Dit maakt alleen maar duidelijker dat het voor Fred heel moeilijk wordt.

Gosjke
01-22-2005, 06:36 PM
Kdenk dat de vorm van de dag iets bepalender was dan de reputatie :o

CooCooCachoo
01-22-2005, 06:41 PM
True, maar reputatie is niet onbelangrijk :p En ik denk dat niemand echt onder de indruk zal zijn van Freds reputatie :tape:

Dutchie
01-22-2005, 06:45 PM
Níemand?

echt NIEMAND????

Gosjke
01-22-2005, 07:02 PM
Níemand?

echt NIEMAND????

Aaaaw, arme Fred! :hug: Jawel.. ík ben onder de indruk ;).. en de gemiddelde speler die rond de 500 gerankt is zou willen dat ie Fred's reputatie had.:p
Hij heeft gewoon nogal problemen met constant zijn en misschien ook wel met zn zelfvertrouwen hoog houden :( Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar het loopt niet lekker. Ben wel benieuwd of er nu een nieuwe coach komt en zo ja wie dan...

CooCooCachoo
01-22-2005, 07:07 PM
Aaaaw, arme Fred! :hug: Jawel.. ík ben onder de indruk ;).. en de gemiddelde speler die rond de 500 gerankt is zou willen dat ie Fred's reputatie had.:p
Hij heeft gewoon nogal problemen met constant zijn en misschien ook wel met zn zelfvertrouwen hoog houden :( Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar het loopt niet lekker. Ben wel benieuwd of er nu een nieuwe coach komt en zo ja wie dan...

Oh well.. Ik gun hem het beste en ik zal eerder positief verrast dan negatief verrast worden.

Gosjke
01-22-2005, 07:08 PM
Ach ja.. zoals ik al zei: de tweeling heeft invloed op me... dan ga je positief denken.. ;)

CooCooCachoo
01-22-2005, 07:17 PM
:o Foute tweeling ;)

Kezzi
01-22-2005, 07:24 PM
Ik vind het zo vreemd hoe hij die 2 rondes zo makkelijk wint en dan daarna zo dik verliest...
Ja, ik vind het ook echt vreemd. Met die vorige uitslagen dacht ik echt dat hij kon winnen.

Kezzi
01-22-2005, 07:26 PM
Of Fred was uitmuntend goed in de eerste partijen, dat kan natuurlijk ook nog, laten we die optie vooral niet vergeten...:angel:
:worship: Jij hebt het door :worship:

Dutchie
01-22-2005, 07:30 PM
Thought you'd might like that :p

Gosjke
01-22-2005, 07:33 PM
Je bent goed afgericht Brenda ;) :yeah:

Kezzi
01-22-2005, 07:44 PM
Denk dat het een combi was van een tegenstander in vorm en het feit dat het niet Fred's dag was ofzo :confused: ;)
Dat zou ik gezegd kunnen hebben ;) :p :worship:

Dutchie
01-22-2005, 07:45 PM
Je bent goed afgericht Brenda :yeah:
Komt door die positieve invloed, dan krijgen ze alles van je gedaan. die little :devil: s! ;)

Kezzi
01-22-2005, 07:46 PM
Ik print deze post voordat ik naar Rotterdam ga, kan ik nog altijd zeggen dat het niet mijn idee was voordat Fred me weg wilt schoppen ;) :p .
(Natuurlijk wel met gecensureerde naam, ik mag mijn bronnen niet bekendmaken :p )

Dutchie
01-22-2005, 07:47 PM

Kezzi
01-22-2005, 07:47 PM
Kdenk dat de vorm van de dag iets bepalender was dan de reputatie :o
:worship: :worship: :worship:

Kezzi
01-22-2005, 07:49 PM
En ik blijf doorgaan: :worship: :worship: :worship:

Wij worden gewoon zijn nieuwe coaches, jij voor het goede tennis (en tegelijk masseuse, alhoewel ik dan zeer graag help :devil:) en ik voor de positieve kijk op het leven :lol .

Kezzi
01-22-2005, 07:50 PM
Oh well.. Ik gun hem het beste en ik zal eerder positief verrast dan negatief verrast worden.
Goedzo Martijn! Je hebt zelf een positieve kant gevonden aan Fred's reputatie :p .

Kezzi
01-22-2005, 07:51 PM
Ach ja.. zoals ik al zei: de tweeling heeft invloed op me... dan ga je positief denken.. ;)
Invloed op jou? Ik? :angel: :p

Kezzi
01-22-2005, 07:52 PM
Nee, positieve tweeling :D

Kezzi
01-22-2005, 07:52 PM
Thought you'd might like that :p
:hug:

Kezzi
01-22-2005, 07:54 PM
Je bent goed afgericht Brenda ;) :yeah:
Wat degene die naast je zit op een parkbankje in Hilversum al niet met je kan doen :rolleyes: :devil:

Kezzi
01-22-2005, 07:55 PM
Komt door die positieve invloed, dan krijgen ze alles van je gedaan. die little :devil: s! ;)
Werkte dat ook maar bij Fred, hij zorgt dat hij op tijd uit de buurt is :p .

Gosjke
01-22-2005, 08:09 PM
En ik blijf doorgaan: :worship: :worship: :worship:

Wij worden gewoon zijn nieuwe coaches, jij voor het goede tennis (en tegelijk masseuse, alhoewel ik dan zeer graag help :devil:) en ik voor de positieve kijk op het leven :lol .
Jij wordt zijn mental coach ja :bounce: Als dat niet helpt dan weet ik het niet meer :o
Ik wil wel zijn tennis coachen, maar ik denk niet dat dat helpt ;). Masseuse/sportarts wil ik wel zijn hoor :devil: Geeeeeeeeeen probleem :angel:

Catchie
01-22-2005, 09:50 PM
Nee juist niet... positief zijn is goed, maakt het leven ook een stuk leuker :D Vind ik dan, maar mjn zusje en mezelf (:p)zijn dan wel de meest positieve mensen die ik ken

Catchie
01-22-2005, 09:51 PM
Ik print deze post voordat ik naar Rotterdam ga, kan ik nog altijd zeggen dat het niet mijn idee was voordat Fred me weg wilt schoppen ;) :p .
(Natuurlijk wel met gecensureerde naam, ik mag mijn bronnen niet bekendmaken :p )
Waarom mag je je bronnen niet bekendmaken? Dat moet juist behalve als het je bron kan schaden ofzoiets... ik zal het nog eens opzoeken, we hebben er iets over gehad op school :p (volgens mij was het bij ethiek, dat was zo saai dat ik al niet meer weet waar het over ging dus dat zal het zijn ;) )

Catchie
01-22-2005, 09:53 PM
Jij wordt zijn mental coach ja :bounce: Als dat niet helpt dan weet ik het niet meer :o
Ik wil wel zijn tennis coachen, maar ik denk niet dat dat helpt ;). Masseuse/sportarts wil ik wel zijn hoor :devil: Geeeeeeeeeen probleem :angel:
Ik wil zijn pr-manager/woordvoerdster/voorlichter wel zijn. Dan verzin ik wel de meest geweldige excuses voor het verliezen van een wedstrijd :lol:

Gosjke
01-22-2005, 11:51 PM
Ik wil zijn pr-manager/woordvoerdster/voorlichter wel zijn. Dan verzin ik wel de meest geweldige excuses voor het verliezen van een wedstrijd :lol:
Heb jij een onuitputtelijke fantasie dan? ;)
Misschien moeten we Fred eerst weer ff terug naar de top van de challengers krijgen... anders ben jij overspannen voordat je begonnen bent, met al die verliezen ;)

CooCooCachoo
01-23-2005, 10:30 AM
Nee juist niet... positief zijn is goed, maakt het leven ook een stuk leuker :D Vind ik dan, maar mjn zusje en mezelf (:p)zijn dan wel de meest positieve mensen die ik ken

Ik ben meer van het negativisme :o ;)

Gosjke
01-23-2005, 10:51 AM
We hadden al zo'n vermoeden ;) :p

CooCooCachoo
01-23-2005, 01:11 PM

Ik heb gelukkig geen gespleten persoonlijkheid, zoals jullie ;)

Gosjke
01-23-2005, 01:32 PM
Ok, ik ben misschien heel blond ofzo ;).. maar hoezo? :confused:

Catchie
01-23-2005, 02:17 PM
Inderdaad...

Catchie
01-23-2005, 02:17 PM
Misschien moeten we Fred eerst weer ff terug naar de top van de challengers krijgen... anders ben jij overspannen voordat je begonnen bent, met al die verliezen ;)
Wat lief dat je zo aan mijn gezondheid denkt :hug: ;)

Catchie
01-23-2005, 02:18 PM
Ik denk omdat jij postte met 'We' en jij bent in je eentje...
Maarre Tijn... ze bedoelde natuurlijk Eliane, zichzelf en mij :ras:

Gosjke
01-23-2005, 02:37 PM
Wat lief dat je zo aan mijn gezondheid denkt :hug: ;)
Natuurlijk doe ik dat.. ik ben wel lief soms ;) :angel:

Gosjke
01-23-2005, 02:39 PM
Ja.. idd... maar ach, als hij dat leuk vindt ;) laat hem maar :p

Kezzi
01-23-2005, 06:57 PM
Dan houden we het toch op mental coach en masseuse/sportarts, tennissen kan hij wel :p .

Gosjke
01-23-2005, 07:02 PM
Dan houden we het toch op mental coach en masseuse/sportarts, tennissen kan hij wel :p .
Goed punt! :yeah:
We moeten um alleen ontspannen en vol zelfvertrouwen op de baan krijgen :)

Dutchie
01-23-2005, 07:04 PM
Appeltje-eitje!

Gosjke
01-23-2005, 07:06 PM
Appeltje-eitje!
:lol: :rolls:
I wish ;)

Kezzi
01-23-2005, 07:06 PM
Waarom mag je je bronnen niet bekendmaken? Dat moet juist behalve als het je bron kan schaden ofzoiets... ik zal het nog eens opzoeken, we hebben er iets over gehad op school :p (volgens mij was het bij ethiek, dat was zo saai dat ik al niet meer weet waar het over ging dus dat zal het zijn ;) )
Maar als ik zeg dat het Brenda's idee was dan schopt Fred haar, dus het kan mijn bron schaden ;) .

Kezzi
01-23-2005, 07:07 PM
:haha:

Dutchie
01-23-2005, 07:07 PM
Pffff, ik kan hem echt wel aan hoor!
*maakt vecht bewegingen*

Kezzi
01-23-2005, 07:08 PM
Mijn glas is wel lekker altijd halfvol :p

Kezzi
01-23-2005, 07:08 PM
Gespleten persoonlijkheid? wij? leg uit...

Kezzi
01-23-2005, 07:09 PM
Vroeg ik me in mijn vorige post ook af :p

Kezzi
01-23-2005, 07:10 PM
Dat is wel ver gezocht... :p

Kezzi
01-23-2005, 07:11 PM
Goed punt! :yeah:
We moeten um alleen ontspannen en vol zelfvertrouwen op de baan krijgen :)
:yeah:
En dat gaat ons vast lukken als we geen straatverbod krijgen :p

Gosjke
01-23-2005, 07:14 PM
*maakt vecht bewegingen*
Misschien moeten we Brenda ook maar in ons team opnemen dan :yeah:

Gosjke
01-23-2005, 07:14 PM
:yeah:
En dat gaat ons vast lukken als we geen straatverbod krijgen :p
:rolls:
Vast :yeah:

Dutchie
01-23-2005, 07:15 PM
Als wat - bodyguard? :lol:

Gosjke
01-23-2005, 07:20 PM
Als wat - bodyguard? :lol:
Hehe.. dat moet ik nog ff met Kezzi en Catchie overleggen, maar we vinden wel wat ;)

Gosjke
01-23-2005, 07:20 PM
Ow, Brenda, lijkt assistent-masseuse je wat :angel:

Dutchie
01-23-2005, 07:21 PM
He bah, dat lijkt me zo vervelend :angel:

Gosjke
01-23-2005, 07:23 PM
Dan niet :p :devil: dan doe ik het zware werk wel alleen :angel: Loyal me ;)

Dutchie
01-23-2005, 07:24 PM
Yeah right :p

Gosjke
01-23-2005, 07:31 PM
:nerner:

Dutchie
01-23-2005, 07:32 PM
Hey, jij was eurosport kijken!!!

Catchie
01-23-2005, 08:34 PM
Dat is wel ver gezocht... :p
Hoezo? Ik kwam binnen 5 sec. met deze verklaring :ras:

Catchie
01-23-2005, 08:35 PM
:haha: waar gaat het gesprek heen? :p

Kezzi
01-24-2005, 03:27 PM
*maakt vecht bewegingen*
Ja, tuurlijk. Flinke klap met een racket lukt me ook nog wel ;), de rest mag jij dan opknappen :p .

Kezzi
01-24-2005, 03:27 PM
Misschien moeten we Brenda ook maar in ons team opnemen dan :yeah:
Ja, gezellig :D .

Kezzi
01-24-2005, 03:29 PM
Hehe.. dat moet ik nog ff met Kezzi en Catchie overleggen, maar we vinden wel wat ;)
Een gezellige bodyguard kunnen we best gebruiken :D ;)

Kezzi
01-24-2005, 03:31 PM
:haha: waar gaat het gesprek heen? :p
Het gesprek gaat nergens heen, het gaat OVER Fred's nieuwe team. En dat is erg belangrijk natuurlijk :) .

CooCooCachoo
01-26-2005, 07:16 PM
Deze week:

Future in Qatar, F2, Hard:
Als 3e geplaatst.

Eerste ronde:
(3)Fred Hemmes (NED) d. Boris Borgula (SVK) 6-3 6-7(5) 7-5

Tweede ronde:
(q)Simon Stadler (GER) d. (3)Fred Hemmes (NED) 6-3 4-6 6-1

:rolleyes:

CooCooCachoo
01-26-2005, 07:16 PM
Oh hij speelt geen dubbels dus hij is al klaar in Doha.

Kezzi
01-26-2005, 08:13 PM
Ik weet het :sad:
Wanneer gaat het nou eindelijk eens goed? :(
(Ik denk dat het komt doordat hij zijn geweldige team mist :lol: ;) .)

Catchie
01-28-2005, 02:08 PM
Ik weet het :sad:
Wanneer gaat het nou eindelijk eens goed? :(
(Ik denk dat het komt doordat hij zijn geweldige team mist :lol: ;) .)
Ja hij mist ons.. hij moet ons gewoon meenemen overal naartoe... :p

Gosjke
01-28-2005, 04:30 PM
Daar zou ik op zich HEEEEEEEEEEEELEMAAL geen problemen mee hebben :angel:

Kezzi
01-30-2005, 04:44 PM
Daar zou ik op zich HEEEEEEEEEEEELEMAAL geen problemen mee hebben :angel:
Ik ook niet :D :angel:

Kezzi
05-21-2005, 05:45 PM
Does anyone what he's doing at the moment?
He hasn't played for weeks now and I'm getting a bit worried :sad: .
I only know that he will play Dutch competition in June, but that's all. I hope someone can tell me which tournament he is going to play next, because I don't have a clue :shrug: .

Dutchie
05-22-2005, 11:08 AM
Hey Eliane, ben je hem kwijt geraakt :P
:hug:

Kezzi
05-22-2005, 02:10 PM
Ja, dat kun je wel zeggen :hug: . Ik heb echt geen idee waar hij is, ik zoek elke week braaf in de draws van alle toernooien en ik kan hem steeds niet vinden :( .

Catchie
05-23-2005, 02:15 PM
Als je Nenad toevallig tegenkomt, pos tdat dan ff in mijn thread :p

Kezzi
05-23-2005, 07:42 PM
Zou Nenad niet op RG spelen? :p

Catchie
05-25-2005, 04:56 PM
Owja laat ik daar es kijken :o

Kezzi
05-25-2005, 05:12 PM
Ja, daar heb ik Fred ook niet gevonden :sad:

Kezzi
05-27-2005, 06:18 PM
Slecht nieuws voor alle Fred fans:
Fred is gestopt met tennissen :sad:

Bad news for all the Fred fans:
Fred has quit his tenniscarreer :sad:

Dutchie
05-27-2005, 09:12 PM
Waaaaaaat!!!!!!!!!
:eek:

Dat meen je niet! Balen zeg!!!!!!!!!!

Kezzi
05-27-2005, 09:30 PM
Jawel dat meen ik wel :sad: Het is echt geen grapje... echt balen ja!

Kezzi
06-16-2006, 09:11 PM
Geheel onverwacht speelt Fred mee in het kwalificatietoernooi van de Ordina Open :D .
Hup Fred! :bounce:

Dutchie
06-16-2006, 09:50 PM
Waarom!
Zo vreemd!
Wel leuk :p

Kezzi
06-17-2006, 05:29 PM
Ik heb echt geen idee waarom, maarja hopelijk kan ik het in Rosmalen vragen :p .
Op de atp site staat ook in zijn profiel dat Raymond Knaap zijn coach is en die is ook hoofdtrainer bij Popeye Goldstar, net als Fred's vader

Klaas_nalbandian
10-03-2006, 08:28 PM
freddy laat weer van zich horen, met een future overwinning en kwartfinale in challenger

Kezzi
10-03-2006, 09:41 PM
Ja, gelukkig wel :bounce:
Had het alleen hier nog niet gepost :o :p

Klaas_nalbandian
10-04-2006, 09:26 AM
Hoe ver denk je dat Fred kan komen met zijn comeback?

Dutchie
10-04-2006, 07:24 PM

Wat slecht :lol:

Nymeria
10-05-2006, 06:34 AM

Nee, we kunnen beter van t NL topic de Fred thread maken :p

Kezzi
10-05-2006, 08:10 PM
Hoe ver denk je dat Fred kan komen met zijn comeback?
Dat moet je mij eigenlijk niet vragen, ik ben niet echt realistisch als het over mijn favoriete spelers gaat :lol: .

Maar even serieus, ik denk dat hij toch zeker zijn oude plekje weer moet kunnen halen. En hopelijk nog iets beter :D .

Kezzi
10-05-2006, 08:17 PM
Nee, we kunnen beter van t NL topic de Fred thread maken :p
De Fred & Funs thread :lol:

Nymeria
10-05-2006, 10:11 PM
De Fred & Funs thread :lol:

En Marco dan? :awww:

Kezzi
10-06-2006, 06:56 PM
En Marco dan? :awww:
Eigenlijk moeten we hem dan steeds veranderen, deze week is het inderdaad de Marco thread :p.

Nymeria
10-07-2006, 07:54 PM
Eigenlijk moeten we hem dan steeds veranderen, deze week is het inderdaad de Marco thread :p.

Ja het is gewoon afhankelijk van wie het goed doet en wie toevallig (nja zo toevallig is t ni altijd :p) op een toernooi is waar wij zijn :p

Kezzi
11-21-2006, 06:14 PM
Van plek 1537 naar plek 503 in ongeveer 4 maanden, het gaat de goede kant op :bounce:

Kezzi
04-20-2007, 02:24 PM
I think it's time for an update here :p
It's a shame I forget about this thread for periods of time :o
From now on I'll try to update this thread at the same time as when I'm updating my website :)

This week Fred made it to the semifinal in Turkey F3 this week, but unfortunately lost to Dusan Karol. But there's also good news this week, in the doubles draw he teamed up with Steve Darcis and they made it to the final :bounce:

And for the upcoming weeks, Fred is going to play 2 challengers in the US with Dennis van Scheppingen. Good luck to them! :banana:
I don't know for sure for Fred, but Dennis is on the entry lists of the Challenger in Naples, Florida (starts on 30 april) and the 'Tunica Resorts, Mississippi, USA Challenger' (starts on 7 may)

Kezzi
04-29-2007, 08:27 PM
And another update, maybe you already read it on the website... But if I don't post here this thread will die :sad:

Fred didn't make it through the qualies in Naples, he lost in the first round from Ouanna with 6-4, 6-2 :(

Kezzi
05-05-2007, 10:38 PM
Fred's doubles partner a couple of weeks ago is this month's 'player of the month' at the itf website.
I only copied the parts where Fred is mentioned;

The Belgian player Steve Darcis is the featured player for April.

[...]

Next Steve moved onto Antalya in Turkey for the Turkey F2 and F3 tournaments where he also took part in the doubles events. [...] Steve found success in the doubles event; teaming up with Dutchman Fred Hemmes they won the title without the loss of a set, even defeating the number one seeds in the semis.

At Turkey F3 Steve claimed his second singles title of 2007. [...] Once again partnered with Fred Hemmes, they managed to reach the doubles final without dropping any sets. Along the way they saw off competition from the number one and four seeds before facing the second seeds in the final. In the final Steve came up against two familiar faces from the singles event, Jeroen Masson and Dusan Karol, his opponents in the first round and final respectively. However, Steve and Fred were not to claim their second doubles title here in Turkey as they were defeated 36 67(1).

[...]

Kezzi
05-05-2007, 10:41 PM
And Fred is trying to qualify himself for the Tunica Resorts challenger in Mississippi USA.
Good luck Fred! :bounce: