NBA-Tuesday 28th January!!!!!! [Archive] - MensTennisForums.com

NBA-Tuesday 28th January!!!!!!

sports freak
02-28-2006, 10:41 PM
3 games on TNT bball 2day,tread lightly due to some crazy shit happening on TNT!!!!Do like a couple of games n hope to cash em!!!!

40 units on Seattle SuperSonics -1pts over New/orlean Hornets- To be honest Hornets should be favoured more,Sonics to bring it home with Alllen n Lewis,plus first home game for the Nuggy boy!!!!Over 203pts

30 units on Minnasota Timberwolves +5.5pts over Chicago Bulls- Wolves should take it up too the Bulls n starting to shoot well lately!!!Under 189pts

30 units on Orlando Magic +9pts over Los Angeles Fakers- Magic comes out to play against Kobe n his one man band team!!!Over 195pts total

Good luck!!!!

bad gambler
02-28-2006, 11:11 PM
Just a small play on the Lakers to cover -8.5 for me

gl

SadrieL
03-01-2006, 12:32 AM
TWolves ML for me, 2.90

SadrieL
03-01-2006, 02:08 AM
Ahhh TWolves, no other team knows how to blow a 10 point lead like you do! And so quickly too, wouldn't wanna make any of your wins easy now...

Shoot me if I ever pick the TWolves again.

bad gambler
03-01-2006, 02:11 AM
Ahhh TWolves, no other team knows how to blow a 10 point lead like you do! And so quickly too, wouldn't wanna make any of your wins easy now...

Shoot me if I ever pick the TWolves again.


lol i just switched over to the SB now, they are down by 5 at qtr time - so they actually led by 10 during that qtr???

teams i have given up backing are jazz, wolves, grizzlies, rockets, wizards and knicks

and spurs and pistons when the spread is more than 6 points :rolleyes:

SadrieL
03-01-2006, 02:20 AM
lol i just switched over to the SB now, they are down by 5 at qtr time - so they actually led by 10 during that qtr???

teams i have given up backing are jazz, wolves, grizzlies, rockets, wizards and knicks

and spurs and pistons when the spread is more than 6 points :rolleyes:

Good idea. Malik Allen just got taken out on a stretcher, so if the TWolves don't win this now then they are definitely unbackable from now on.

bad gambler
03-01-2006, 02:40 AM
I just feel sorry for Garnett - he has been playing around hacks his whole life, and he seems to be one of the very few genuine guys who play the NBA

bad gambler
03-01-2006, 02:40 AM
Though one look at how much he gets paid makes me feel less sorry for him...

SadrieL
03-01-2006, 03:11 AM
All over for the TWolves. Though the Bulls have been known for blowing leads late as well.

bad gambler
03-01-2006, 03:19 AM
yep bulls love to choke down the stretch, not over just yet

SadrieL
03-01-2006, 03:23 AM
Sonics with an early 10 point lead now, will they be choking that up too?

bad gambler
03-01-2006, 03:42 AM
doesn't look like they are going to choke today - anyway why would they, i haven't got money on them

TwistyServe
03-01-2006, 05:00 AM
Wow seattle up by 20, now cut to 10 only.. in 4 mins of play..

bad gambler
03-01-2006, 05:05 AM
lol this is a complete collapse by the sonics, butler for the hornets can miss from the arc at the moment

bad gambler
03-01-2006, 05:11 AM
lakers up by 17, please don't blow this now

betowiec
03-01-2006, 05:11 AM
sonics only +5

bad gambler
03-01-2006, 05:12 AM
sonics barely hanging on, up by 5 with 4 min to play

bad gambler
03-01-2006, 05:14 AM
even kwame brown can't miss :haha:

betowiec
03-01-2006, 05:17 AM
even kwame brown can't miss :haha:


hahahaha

TwistyServe
03-01-2006, 05:19 AM
1:39 to play Sonics up by 7..

the heart is racing.. i cant beleive sonics goofed up the first 8 minutes of the 4th, but it looks like they are stablizing now

TwistyServe
03-01-2006, 05:20 AM
Butler is goin crazy on the 3s

v__m
03-01-2006, 05:24 AM
NBA for me is 100% loterry every match!

bad gambler
03-01-2006, 05:24 AM
sonics are home now

TwistyServe
03-01-2006, 05:26 AM
NBA for me is 100% loterry every match!

NBA ML is probably bettable... covers and over/unders are all lottery I think... sometimes its fun playing lottery though :)

bad gambler
03-01-2006, 05:26 AM
NBA ML is probably bettable... covers and over/unders are all lottery I think... sometimes its fun playing lottery though :)


worse when u have to contend with blatant fixing as well

v__m
03-01-2006, 05:27 AM
NBA ML is probably bettable... covers and over/unders are all lottery I think... sometimes its fun playing lottery though :)




:worship: loterry :worship:


lets hope and enjoying then

bad gambler
03-01-2006, 05:32 AM
lakeshow up by 20 now, vamos

jackieglover
03-01-2006, 05:34 AM
lakeshow up by 20 now, vamos

Good luck BG, my MSN and computer is a mess, I'm giving up on it :lol:

bad gambler
03-01-2006, 05:41 AM
thanks JG

lakers up by only 13 now...

bad gambler
03-01-2006, 05:50 AM
lakers up by 9 now, 3min to go...

bad gambler
03-01-2006, 05:52 AM
nice run now, up 14 with 2 to go

bad gambler
03-01-2006, 05:55 AM
up by 12, 1:30min to go

bad gambler
03-01-2006, 05:57 AM
fakers win by 15