Monday OOP and Scores! [Archive] - Page 4 - MensTennisForums.com

Monday OOP and Scores!

Pages : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

Hola Mr. SK
01-16-2006, 03:23 AM
david 3-1 :angel:

bad gambler
01-16-2006, 03:24 AM
charly :help:

RickDaStick
01-16-2006, 03:24 AM
Anyone know when the doubles draw will come out?

Pingpong
01-16-2006, 03:24 AM
BP/SP Wang

linus
01-16-2006, 03:25 AM
Mario keep !!

Corey Feldman
01-16-2006, 03:25 AM
Fattys big sis in trouble again:lol:
i wonder why Mikey has not posting in a while, hands to busy :aplot::eek: ;)
looking at Nalby finishing off the Thai.. not impressed, he'll be tired by round 3 and super in-form Nieminen will kill him.

Deboogle!.
01-16-2006, 03:25 AM
Anyone know when the doubles draw will come out?Tuesday I think

Hola Mr. SK
01-16-2006, 03:25 AM
TB 4-4 :(

El Legenda
01-16-2006, 03:25 AM
choke work on Laver

Mario66
01-16-2006, 03:25 AM
GSM Danai Udomchoke. Thanks David!

artlinkletter
01-16-2006, 03:26 AM
Pironkova is lucky, break point is match point for her

PaulieM
01-16-2006, 03:26 AM
charly :help:
ugh i know :awww:

Smasher
01-16-2006, 03:26 AM
Set Udomchoke 7-6 (7-4) :eek:

RickDaStick
01-16-2006, 03:26 AM
Nalby is consistantly inconsistant

L James
01-16-2006, 03:26 AM
Udomchoke :eek:

mickymouse
01-16-2006, 03:26 AM
Good stuff from Udomchoke

nobama
01-16-2006, 03:27 AM
Nalby lost the 4th set 4-6 in the TB? Could this be the first big upset on the mens side? :eek: If the stupid Venus match would end maybe we'd see some of it. :mad:

artlinkletter
01-16-2006, 03:27 AM
Sweet!

Corey Feldman
01-16-2006, 03:27 AM
maybe spoke to soon with Nalby..
will he even make round3 :eek:
watch him win the fifth set 6-0 now in typical Nalby court hogging style

PaulieM
01-16-2006, 03:27 AM
whoa what's happening to david?

Mario66
01-16-2006, 03:27 AM
Nalby just lost this match, because I think he is tired if he has been sick lately. I just can`t believe this. Just my luck.

artlinkletter
01-16-2006, 03:28 AM
Nalby lost the 4th set 4-6 in the TB? Could this be the first big upset on the mens side? :eek: If the stupid Venus match would end maybe we'd see some of it. :mad:

Its truly getting frustrating.

L James
01-16-2006, 03:28 AM
GSM Bag-Man

i love paradorn
01-16-2006, 03:28 AM
Udomchoke is playing some very good tennis. Let's GO D.U.!

Hola Mr. SK
01-16-2006, 03:28 AM
:lol:
:eek: ;)
looking at Nalby finishing off the Thai.. not impressed, he'll be tired by round 3 and super in-form Nieminen will kill him.
Nalby's gonna get knocked out in the 1st R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:help:
sets 2-2. :confused: that is not lookin good. :o

L James
01-16-2006, 03:28 AM
Nalbandian isn't finished yet.

itchy13
01-16-2006, 03:29 AM
are we deuce again peng?

RickDaStick
01-16-2006, 03:30 AM
Wouldnt be suprised if Dent lost today, GGL is a tough customer.

Hola Mr. SK
01-16-2006, 03:30 AM
Nalby lost the 4th set 4-6 in the TB? Could this be the first big upset on the mens side? :eek:
:speakles: :o

Smasher
01-16-2006, 03:30 AM
Nalby breaks 1-0

Corey Feldman
01-16-2006, 03:31 AM
i wouldnt worry bout Nalbi losing...
when he really needs the big stuff in GS matches he produces,
Moya on the otherhand :help:

Mario66
01-16-2006, 03:32 AM
Nalby breaks 1-0

But he can`t hold his serves... :mad:

Hola Mr. SK
01-16-2006, 03:32 AM
Nalby breaks 1-0:banana:

linus
01-16-2006, 03:33 AM
Danai on fire :eek:

linus
01-16-2006, 03:33 AM
Mario, take the set pls

Corey Feldman
01-16-2006, 03:34 AM
typical Nalbandian... he's like Safin, they want the best 5th set records ever.

MP FOR the girl with the Andy roddick cap!!

Federerthebest
01-16-2006, 03:34 AM
LOSE NALBANDIAN

LOOOOOOOOSSSSSEEEEEEEEE

L James
01-16-2006, 03:34 AM
Nalby means business now

bad gambler
01-16-2006, 03:34 AM
now both williams sisters can catch the same plane home tomorrow :)

betowiec
01-16-2006, 03:34 AM
venus lost, she can stay in Australia to watch cheer for her sis now

artlinkletter
01-16-2006, 03:34 AM
OH NOOOOOOOOO VENUS

L James
01-16-2006, 03:34 AM
GSM The other girl!!!

linus
01-16-2006, 03:35 AM
Wang, break here !!

Mario66
01-16-2006, 03:35 AM
David needs another break...So take it now! :yeah:

artlinkletter
01-16-2006, 03:35 AM
Watch this girl lose in the next round! Stupid girl!!!

Mario66
01-16-2006, 03:36 AM
2 bp`s Nalby! Take it, please!

linus
01-16-2006, 03:36 AM
Mario :) pls dont lose the next set :angel:

Federerthebest
01-16-2006, 03:37 AM
yessssssssssssssss

venus = loooooooossserrrrrrrr

venus' fans = loooosssseeeeeeerrrrsssssss

Corey Feldman
01-16-2006, 03:37 AM
blow me a kiss Pirinenko or whatever your called :inlove:
great win :yeah:

:lol: Hernandez 5-3 Moodie :lol:

Pingpong
01-16-2006, 03:37 AM
Wang wins second set 7 - 5

Mario66
01-16-2006, 03:37 AM
Great Bandy! :yeah: Hold it now!

Hola Mr. SK
01-16-2006, 03:37 AM
Nalby breaks again...3-0
so pretty nice warm-up match;)

El Legenda
01-16-2006, 03:37 AM
sp Oscar :)

RickDaStick
01-16-2006, 03:37 AM
holy shit Oscar Hernendez about to win a set in a grand slam, this guy is famous for his 3 2 and 1 spankings.

itchy13
01-16-2006, 03:37 AM
Wang wins second set 7 - 5

nice!! :wavey:

Smasher
01-16-2006, 03:38 AM
I'll go to sleep for few hours :wavey:

nobama
01-16-2006, 03:38 AM
Venus out! :eek: One down, one to go. :devil:

linus
01-16-2006, 03:38 AM
good Wang, now ready for the match set pls :aplot:

El Legenda
01-16-2006, 03:39 AM
Ljubicic vs gOne :devil: :)

linus
01-16-2006, 03:40 AM
Now Tomas, Tommy, come on !!

Federerthebest
01-16-2006, 03:40 AM
Guccione: win this match :mad:.

Mario66
01-16-2006, 03:40 AM
I'll go to sleep for few hours :wavey:

:wavey:

Corey Feldman
01-16-2006, 03:41 AM
trainer tending to Danai..
either way Nalbi's 2 breaks up.. this one is over.
Moya saved a sp and now can make Pavel suffer if he can take the TB, bamos!!

Mario66
01-16-2006, 03:41 AM
What`s happening in Nalby`s match! Injury timeout?

linus
01-16-2006, 03:41 AM
good luck, Carlos for tb

Hola Mr. SK
01-16-2006, 03:42 AM
sets 2-0
take it, Wang!!:banana:

L James
01-16-2006, 03:42 AM
Re-break Taylor :yeah:

linus
01-16-2006, 03:43 AM
Allez Fabrice

Deboogle!.
01-16-2006, 03:43 AM
Udomchoke is getting his back worked on.

Corey Feldman
01-16-2006, 03:44 AM
pavel slams FH into the net, almost slams his racquet down as well
*4-2 moya
cmon big man..
great return from Pavel, forced error
Pavel *3-4

Corey Feldman
01-16-2006, 03:45 AM
Pavel slams big serves down
moya *4-5 :scared:

Corey Feldman
01-16-2006, 03:46 AM
rally allover the court
pavel is too good, sneaks to the net and puts volleys away 4-6
big FH winner Moya
pavel serves SP *6-5

El Legenda
01-16-2006, 03:47 AM
Question: one of my roommates moved in his stuff Saturday around noon, i have not seen him since, i have not been in the apartment last 2 days during the day, but when i am, his stuff has not moved yet all on living room floor,

so how long before i call to police to report him missing? :)

Mario66
01-16-2006, 03:47 AM
Moya chokes and loses the second set as well...

juanpablo18
01-16-2006, 03:47 AM
some internet online channel to view the matches???

linus
01-16-2006, 03:48 AM
Mario break here, right here !!

Corey Feldman
01-16-2006, 03:48 AM
Terrible BH into the net from Moya and Pavel leads 6-4 7-6
:banghead:

Mario66
01-16-2006, 03:48 AM
Hold it David, don`t let him to get back in this match!

federated
01-16-2006, 03:48 AM
anybody watching the lopez match? is there a stream anywhere? what's up with eurosport tv?

linus
01-16-2006, 03:49 AM
AJMO Ljubo

betowiec
01-16-2006, 03:49 AM
yes kohlschreiber breaks 4*:3

linus
01-16-2006, 03:49 AM
poor Carlos :sad:

itchy13
01-16-2006, 03:50 AM
anybody watching the lopez match? is there a stream anywhere? what's up with eurosport tv?

espn2

juanpablo18
01-16-2006, 03:50 AM
jaja help me...some internet channel to viw AO ???
=D

El Legenda
01-16-2006, 03:51 AM
match stats working for anyone?

Mario66
01-16-2006, 03:51 AM
David..:(

linus
01-16-2006, 03:53 AM
pity, Mario losts so many bps this game :(

Mario66
01-16-2006, 03:53 AM
Third bp in a row for Udomchoke! Hold David!

RickDaStick
01-16-2006, 03:53 AM
Berdman down early break

betowiec
01-16-2006, 03:53 AM
kohlschreiber gives the break away

Hola Mr. SK
01-16-2006, 03:54 AM
oh,C'mon!finish it. enuf warm-up!!

linus
01-16-2006, 03:54 AM
Tomas :smash:

Corey Feldman
01-16-2006, 03:54 AM
Berdy in action against burt reynolds..
Hernandez in action against a south african comedian..

El Legenda
01-16-2006, 03:55 AM
IvanLjubicic get on AIM :)

linus
01-16-2006, 03:55 AM
ALLEZ Julien :bounce:

Pingpong
01-16-2006, 03:55 AM
Phillip breaks and serves for first set

Mario66
01-16-2006, 03:56 AM
Good hold David! :yeah: Give him a bagel and break him one more time..;)

_pyromatic
01-16-2006, 03:56 AM
pity, Mario losts so many bps this game :(

I know. It's frustrating :(

betowiec
01-16-2006, 03:56 AM
a little bit of wta action going on between kohlschreiber and dlouhy, 3 straight breaks of serve
5*:4 kohlschreiber with the lead

linus
01-16-2006, 03:56 AM
Good luck Taylor for tb

betowiec
01-16-2006, 03:57 AM
Phillip breaks and serves for first set

i am on kohlschreiber as well

Federerthebest
01-16-2006, 03:57 AM
ALLEZ GOOCH

linus
01-16-2006, 03:57 AM
I know. It's frustrating :(
honey, you out finally to let me meet :)

betowiec
01-16-2006, 03:58 AM
still too many donuts for dentures, glopez 4:2 in the tb

Corey Feldman
01-16-2006, 03:58 AM
here comes the big Nalbandian bagel, as predicted

linus
01-16-2006, 03:58 AM
allez Julien

Fabrice, hold it !!

linus
01-16-2006, 03:59 AM
Wang, break here pls :)

Corey Feldman
01-16-2006, 04:00 AM
nope, Udom holds, wd son...

alot of players wearing sky blue today.. Nalb, udom, davenport, someone else...
also dont like these yellow and black Yonex racquets.

betowiec
01-16-2006, 04:00 AM
kohlschreiber broken again, wtf is he doing

linus
01-16-2006, 04:01 AM
good Lukas, show more :lol:

Pingpong
01-16-2006, 04:01 AM
Wang breaks 3* - 1 final set

itchy13
01-16-2006, 04:01 AM
6-3 GGL TB

itchy13
01-16-2006, 04:01 AM
6-4 DF

Pingpong
01-16-2006, 04:02 AM
Kohl with 3 BPS, lol

linus
01-16-2006, 04:02 AM
woohoo, good Wang :D

betowiec
01-16-2006, 04:03 AM
Kohl with 3 BPS, lol

can this get any funnier????????????????/

Pingpong
01-16-2006, 04:03 AM
Zabaletta retires

Corey Feldman
01-16-2006, 04:03 AM
Jimmy wang wins
Zaba retired.

Pingpong
01-16-2006, 04:04 AM
can this get any funnier????????????????/

Back to deuce, :mad:

Mario66
01-16-2006, 04:04 AM
Good work David! No more chokes today, thanks..;) Now finish this shit with a break! :yeah:

linus
01-16-2006, 04:04 AM
poor Taylor

Federerthebest
01-16-2006, 04:04 AM
lol

Zabaletta a forehand and nothing else

go back to the clay and stop trying to play on the faster surfaces with your betters

linus
01-16-2006, 04:04 AM
Wang won over already :yeah:

Pingpong
01-16-2006, 04:04 AM
Kohl breaks and serves for the set a second time

Corey Feldman
01-16-2006, 04:05 AM
lol unbelievable volley winner from Nalby
racquet + ball under the legs and he hits drop angle half volley winner

betowiec
01-16-2006, 04:05 AM
phillip breaks, now win the set

lukas with 3 bps

wtf

linus
01-16-2006, 04:07 AM
Mario, if you lose them again....

SwissMister1
01-16-2006, 04:07 AM
lol unbelievable volley winner from Nalby
racquet + ball under the legs and he hits drop angle half volley winner

that was crazy, shot of the tournament so far....

Hola Mr. SK
01-16-2006, 04:07 AM
mp, take it Nalby

El Legenda
01-16-2006, 04:07 AM
Ljubicic wastes 2bps

Mario66
01-16-2006, 04:08 AM
GSM David! Sorry about beeing so nervous..;) I still like you Bandy..:yeah:

federated
01-16-2006, 04:08 AM
espn2

sorry, I mean f-lo not garcia-lopez

Corey Feldman
01-16-2006, 04:09 AM
Lucky Argentine wins 6-2 6-2 1-6 6-7 6-1.
still see Nieminen taking him out in round 3..

Federerthebest
01-16-2006, 04:09 AM
lol

neither gooch nor ljuby is going to break

at least a few tie-breaks in this match :)

linus
01-16-2006, 04:09 AM
oh, silly Mario :smash:

Hola Mr. SK
01-16-2006, 04:09 AM
6-2 6-2 1-6 6(4)-7 6-1
vamos,david!
way to go...

El Legenda
01-16-2006, 04:10 AM
lol

neither gooch nor ljuby is going to break

at least a few tie-breaks in this match :)

you sure about that Ljubicic just had 15-40 he will break few times

tiptopdaisy
01-16-2006, 04:10 AM
Kohlschreiber 7-5

linus
01-16-2006, 04:10 AM
David, be tough next round again :lol:

betowiec
01-16-2006, 04:10 AM
yesssssssssssssssss
phillip wins the first set 7:5

linus
01-16-2006, 04:12 AM
good Julien, go on

Corey Feldman
01-16-2006, 04:12 AM
Moodie barely holds against future wimbledon champ Hernandez...
Spadea *4-3 over Santoro 1st set, was *4-1

linus
01-16-2006, 04:13 AM
Tomas, Fabrice, bounce pls

Corey Feldman
01-16-2006, 04:15 AM
Dlouhy and Kohlsch'y are playing like women, as Andy Murray would say

nobama
01-16-2006, 04:15 AM
So Blake is up after the Ancic match. Will ESPN cut to that match if the Sharapova match turns out to be a blow out? Because we've seen two full women's matches tonight and not much of the men at all. :ras:

linus
01-16-2006, 04:15 AM
Julien, finish the set now !!

El Legenda
01-16-2006, 04:16 AM
Ljubicic serving in 200's nothing hard, but still no trouble :)

El Legenda
01-16-2006, 04:17 AM
So Blake is up after the Ancic match. Will ESPN cut to that match if the Sharapova match turns out to be a blow out? Because we've seen two full women's matches tonight and not much of the men at all. :ras:

i thought there coverage was over 17min ago :)

t-match
01-16-2006, 04:19 AM
taylor dent crashing out :smash:

betowiec
01-16-2006, 04:19 AM
i thought there coverage was over 17min ago :)

i am wondering why they are still showing tennis (i don't mind, i don't want to watch world series poker crap)

nobama
01-16-2006, 04:19 AM
i thought there coverage was over 17min ago :)No they extended coverage to show the Sharapova match. Right now they're showing Venus William's press conference.

OddJob
01-16-2006, 04:20 AM
So Blake is up after the Ancic match. Will ESPN cut to that match if the Sharapova match turns out to be a blow out? Because we've seen two full women's matches tonight and not much of the men at all. :ras:

ESPN is crazy for Maria. I'm sure they'll show the whole boring match. I rather see Dent fight then Maria double bagel so girl just she gives guys a boner.

linus
01-16-2006, 04:20 AM
oh, Mario, you did right thing at last, now pls win the match

Deboogle!.
01-16-2006, 04:20 AM
i am wondering why they are still showing tennis (i don't mind, i don't want to watch world series poker crap)They said they'd stay on for Maria's match

betowiec
01-16-2006, 04:21 AM
They said they'd stay on for Maria's match


oh, that explains it, was watching nba and tennis was on mute(that's why i didn't hear it)

linus
01-16-2006, 04:22 AM
Julien :(

linus
01-16-2006, 04:23 AM
Congrats Mario :yeah:

betowiec
01-16-2006, 04:24 AM
Venus' mind is not on tennis, she will try her luck in the fashion industry

betowiec
01-16-2006, 04:25 AM
kohlschreiber breaks

linus
01-16-2006, 04:25 AM
Ljubo, whether you plan to show tb skill again :eek:

El Legenda
01-16-2006, 04:26 AM
Ljubo, whether you plan to show tb skill again :eek:
:angel:

nobama
01-16-2006, 04:27 AM
I don't get what the big deal is with Masha. I think there are others who have an all around better game than she does. But ESPN is totally in love with her. I guess she must bring in the ratings. :shrug:

linus
01-16-2006, 04:28 AM
Taylor losing

federated
01-16-2006, 04:28 AM
I really hope espn doesn't stick with this americans-only bull. taylor dent? who cares? gimme lubi, berdych, moya, mario or lalo! And if they don't show federer's first round match, I may have to boycott espn.

Also what's up with the idiot commentator with brad and patrick? He SUCKS.

t-match
01-16-2006, 04:28 AM
I rather see Dent fight

Taylor isn't fighting. He's bending over and letting the other guy spank him.

SwissMister1
01-16-2006, 04:28 AM
i'm glad i got to watch the nalby match, but now star sports is showing the replay of v williams-pironkova...

linus
01-16-2006, 04:28 AM
Tomas
Julien :D

Fabrice fight on!!

Corey Feldman
01-16-2006, 04:30 AM
Berdy 7-5 1st set over Burt
Cya Dent

Federerthebest
01-16-2006, 04:31 AM
GOOCH GOOCH GOOCH GOOCH GOOCH

El Legenda
01-16-2006, 04:31 AM
Ljubicic vs Gucci TB

El Legenda
01-16-2006, 04:31 AM
Lj 1-0

linus
01-16-2006, 04:31 AM
Ljubo, you dangerous guy :eek:

El Legenda
01-16-2006, 04:32 AM
Lj 2-0

Corey Feldman
01-16-2006, 04:32 AM
Taylor isn't fighting. He's bending over and letting the other guy spank him.:lol:

El Legenda
01-16-2006, 04:32 AM
Ljubo *2-1

El Legenda
01-16-2006, 04:32 AM
*3-1

linus
01-16-2006, 04:32 AM
Julien
Simon
Fabrice ALLEZ

El Legenda
01-16-2006, 04:33 AM
Lj 4-1*

lovemario
01-16-2006, 04:33 AM
Ajmo Ljubo, since fucking Eurosport will show Sharapova instead of you :banghead:

Federerthebest
01-16-2006, 04:33 AM
Omg...my coverage has switched to Sharapova...bastards :mad:

El Legenda
01-16-2006, 04:33 AM
4-2*

Corey Feldman
01-16-2006, 04:34 AM
breaks
the Moya comeback is on
4-6 6-7 6-4!

betowiec
01-16-2006, 04:34 AM
kohlschreiber with a double break in the 2nd set

Lebowski
01-16-2006, 04:34 AM
screw pat mac

we want cliff we want cliff

El Legenda
01-16-2006, 04:35 AM
Ivan *4-3

El Legenda
01-16-2006, 04:35 AM
Ivan *5-3

El Legenda
01-16-2006, 04:35 AM
6-4*

nobama
01-16-2006, 04:36 AM
I really hope espn doesn't stick with this americans-only bull. taylor dent? who cares? gimme lubi, berdych, moya, mario or lalo! And if they don't show federer's first round match, I may have to boycott espn.

Also what's up with the idiot commentator with brad and patrick? He SUCKS.Even if Roger's winning comfortably and his match is boring? I'm sure we'll see it, but I don't need to see a blow out no matter who's playing.

linus
01-16-2006, 04:36 AM
Carlos :)

El Legenda
01-16-2006, 04:36 AM
Ivan *6-5

betowiec
01-16-2006, 04:36 AM
Omg...my coverage has switched to Sharapova...bastards :mad:


i just cannot watch Sharapova, don't like her game whatsoever

Flibbertigibbet
01-16-2006, 04:38 AM
Yeah, being a Federer fan, I obviously wouldn't mind seeing a set or so of the match, but if it's a comfortable match with little drama, I'd prefer to see a variety of players. The coverage (US) today hasn't been so great...

GonzoFan
01-16-2006, 04:38 AM
Omg...my coverage has switched to Sharapova...bastards :mad:

my coverage has ended :sad:
ESPN only showed Gaudio's and Nalby's matches ...

Corey Feldman
01-16-2006, 04:38 AM
Santoro gonna handy vinny a bagel..

bad gambler
01-16-2006, 04:39 AM
vamos vamos vamos charly :D :D :D :D :D

linus
01-16-2006, 04:39 AM
finally Ljubo needs me to have a strong heart but

betowiec
01-16-2006, 04:39 AM
here in the states it is Sharapova's match on Espn

Federerthebest
01-16-2006, 04:39 AM
Gooch :mad:.

i just cannot watch Sharapova, don't like her game whatsoever

Exactly, her game is so boring, and I don't need to watch her straight-set some no-name qualifier.

bad gambler
01-16-2006, 04:39 AM
c'mon chucho...

linus
01-16-2006, 04:39 AM
good luck Wesley, pls go the way right !

betowiec
01-16-2006, 04:39 AM
kohlschreiber 2 sets lead over Dlouhy
7:5, 6:2

betowiec
01-16-2006, 04:40 AM
DENTures down 2 sets to none agaisnt Garcia Lopez

El Legenda
01-16-2006, 04:41 AM
Ivan 7-6 0-40 come on

linus
01-16-2006, 04:41 AM
Simon, hold !! Julien hold !!

El Legenda
01-16-2006, 04:42 AM
Ivan breaks 7/6 *1/0

Corey Feldman
01-16-2006, 04:42 AM
2nd set Ljubo :lol:

charlie Moya now *2-0 in the fourth set :D

El Legenda
01-16-2006, 04:43 AM
Ljubo 20winners 2UE how?

linus
01-16-2006, 04:43 AM
Ljubo, i need you to be quick :)

nobama
01-16-2006, 04:43 AM
C'Mon ESPN, you've already shown 2 FULL women's matches. How about some James Blake? :mad: Hopefully Masha will make this quick, so they can switch to Blake. But I'll bet once her match is over they end coverage for the night. :mad:

Federerthebest
01-16-2006, 04:44 AM
Guccione...pathetic :rolleyes:

linus
01-16-2006, 04:44 AM
Taylor, there is chances still, pls fight !!

OddJob
01-16-2006, 04:45 AM
James vs Acasuso is going to be way closer then Maria's match and a lot more interesting.

Federerthebest
01-16-2006, 04:46 AM
This point-tracker thing on the website is pretty cool. I haven't used it before :)

El Legenda
01-16-2006, 04:48 AM
Lets go Ivan

linus
01-16-2006, 04:49 AM
fight Fabrice

Clara Bow
01-16-2006, 04:49 AM
C'Mon ESPN, you've already shown 2 FULL women's matches. How about some James Blake? :mad: Hopefully Masha will make this quick, so they can switch to Blake. But I'll bet once her match is over they end coverage for the night. :mad:

I bet they will since they are already going over. It does sure seem like ladies night. I hate it when coverage is so slanted towards the WTA. And Blake has had buzz since the summer, so I am surprised that they aren't showing him.

t-match
01-16-2006, 04:50 AM
Taylor, there is chances still, pls fight !!

i can't see this match going past 4 sets. i hope i'm wrong but the matches i've seen of dent he never comes back to win. i don't know why he isn't on my blacklist :mad:

tiptopdaisy
01-16-2006, 04:50 AM
does anyone of you know a fast tennis livescore site for WAP mobile phone ???

linus
01-16-2006, 04:51 AM
good Julien :D

linus
01-16-2006, 04:53 AM
i can't see this match going past 4 sets. i hope i'm wrong but the matches i've seen of dent he never comes back to win. i don't know why he isn't on my blacklist :mad:
a bit agree with you, but you know, Garcia also another mess guy, so lets wait to see what would happen :hug:

nobama
01-16-2006, 04:53 AM
I bet they will since they are already going over. It does sure seem like ladies night. I hate it when coverage is so slanted towards the WTA. And Blake has had buzz since the summer, so I am surprised that they aren't showing him.Well since they've decided to go over why not show some more live stuff. Especially Blake, since he's American and they've been talking him up as a possible contender. It's not like there's something more pressing they need to show. :rolleyes:

tiptopdaisy
01-16-2006, 04:54 AM
Simon serves 4*-4

Break him Nicolas !!!

Corey Feldman
01-16-2006, 04:55 AM
F.Lo 2 sets up..
moya still on the comeback trail 4-6 6-7 6-4 4-1*
and Moodie still cant break Hernandez :lol:

L James
01-16-2006, 04:55 AM
Dent :rolleyes:

I should've known he was roasted beef when that idiot John Alexander tipped him for the semi-finals :lol:

linus
01-16-2006, 04:55 AM
Taylor, Tommy, hold it!!

t-match
01-16-2006, 04:57 AM
garcia-lopez broke back against dent. perhaps it won't even get to 4 sets now. oh, taylor.

tiptopdaisy
01-16-2006, 04:57 AM
Massu serving for set one 5*-4

Hold !!!!

linus
01-16-2006, 04:58 AM
Taylor :sad:

L James
01-16-2006, 04:58 AM
GGL loves first round upsets at the Oz Open.

L James
01-16-2006, 04:58 AM
Santoro breaks :yeah:

betowiec
01-16-2006, 04:59 AM
kohlschreiber 4:2* in the third

come on phillip

Clara Bow
01-16-2006, 04:59 AM
Well since they've decided to go over why not show some more live stuff. Especially Blake, since he's American and they've been talking him up as a possible contender. It's not like there's something more pressing they need to show

But they need to show the 3,549th repeat of the World Series of Poker!

I agree with you 100% I totally think they should stay, since they will be coming right back at 3:30 am eastern time. If by any chance the do stay after Maria's match is over in the next 40 or so minutes, I will be very surprised. Although very pleased. :)

betowiec
01-16-2006, 05:00 AM
GGL loves first round upsets at the Oz Open.

ml on him was 5.67

L James
01-16-2006, 05:00 AM
BP Dent

Can he do it?

betowiec
01-16-2006, 05:01 AM
But they need to show the 3,549th repeat of the World Series of Poker!

I agree with you 100% I totally think they should stay, since they will be coming right back at 3:30 am eastern time. If by any chance the do stay after Maria's match is over in the next 40 or so minutes, I will be very surprised. Although very pleased. :)

that series of poker is scheduled to be on for another hour, so maybe they will keep tennnis for one more hour.

L James
01-16-2006, 05:01 AM
BP Dent

Can he do it?

Of course not :rolleyes:

Grinder
01-16-2006, 05:01 AM
James breaks :woohoo:

L James
01-16-2006, 05:02 AM
Nice to see Moya fighting back :yeah:

El Legenda
01-16-2006, 05:02 AM
Ljubicic cant miss 32 winners to 3 UE :speakles:

sparkus8
01-16-2006, 05:02 AM
That was a mcuh better game from Dent 4-3*

Mistaflava
01-16-2006, 05:03 AM
Dent sucks big time...glad I don't have him





----------------------------------------


Want to be hired as a tennis capper/punter?



http://www.triplethreatsports777.com/forum/



:eek:

tiptopdaisy
01-16-2006, 05:03 AM
Massu saved 2 bp

Serve out this Set Nico !!!

Corey Feldman
01-16-2006, 05:04 AM
Dent :rolleyes:

I should've known he was roasted beef when that idiot John Alexander tipped him for the semi-finals :lol::lol:
Dent really is hopeless when he puts his mind to it.

him and Henman should S+V their way to a Wimbledon doubles title before times runs out for both

L James
01-16-2006, 05:04 AM
Santoro is ripping him a new one :yeah:

L James
01-16-2006, 05:05 AM
That was a mcuh better game from Dent 4-3*

Hi Sparky :wavey:

U watching Dent's match?

bad gambler
01-16-2006, 05:07 AM
the magician is spanking the rapper now :D

L James
01-16-2006, 05:08 AM
I have the feeling Dent will get broken here

linus
01-16-2006, 05:08 AM
pity Jose

tiptopdaisy
01-16-2006, 05:08 AM
Massu got the re-break !!! damn

Simon serves 5*-5

RickDaStick
01-16-2006, 05:08 AM
Vincenzo has a long way to get to the top ten