The ABN/AMRO WTT 2006 Meeting Thread [Archive] - MensTennisForums.com

The ABN/AMRO WTT 2006 Meeting Thread

Pages : [1] 2

CooCooCachoo
11-29-2005, 11:21 AM
In navolging van vorig jaar:

De ABN/AMRO World Tennis Tournament 2006 Meeting Thread!

Weten jullie al wanneer jullie gaan? Het lijkt me leuk om weer met een groep te gaan :banana: Zeker naar de kwalificaties ;)

RogiNie
11-29-2005, 12:43 PM
zo, is er één vroeg.. :p
ik denk dat ik zaterdag naar de kwalies ga :)

CooCooCachoo
11-29-2005, 01:38 PM
zo, is er één vroeg.. :p
ik denk dat ik zaterdag naar de kwalies ga :)

Het duurt even voor we in NL weer live tennis hebben, dus dan moeten we er maar naar toe leven he :angel:

Nee, ik tel de Masters niet als echt tennis in Nederland :p

stephB
11-30-2005, 04:28 PM
i have some free days. now it depends on the players list :)

CooCooCachoo
11-30-2005, 09:07 PM

I can guarantee you that Arnaud won't be in the main draw :sad:

But John might get a (qualifying) wild card :wavey:

Dutchie
12-01-2005, 05:54 PM
Steph!
Really?

I can't wait to meet up with you again! :hug:

Kezzi
12-01-2005, 10:16 PM
And I can't wait to meet you, without the 'again' part :p .

Gezellig om weer met een groep te gaan, ik weet niet of ik naar de kwalies ga, maar ik denk wel weer dinsdag :D .

Dutchie
12-01-2005, 10:21 PM
Ik weet ook nog niet welke dagen en zo...heb er ook nog niet vrij voor gevraagd of zo eigenlijk, dus ik moet nog even zien.

<Eve>
12-02-2005, 02:03 PM
Hey! Wat tof om zo af te spreken!
Ik ga ook bijna zeker weten, maar weet nog niet wanneer etc!!
Voor mij zou het super zijn als Tommy Haas er bij is :angel:
Dus nog ff afwachten!!:rolleyes:

stephB
12-03-2005, 12:23 AM
yeah really girls. my free days are hopefully ok. coocoo i agree with you. don´t think that arnaud will be in the main draw. but lets see what the beginning of the year is bringing us. and about john...i don´t know. let´s wait :)

CooCooCachoo
12-03-2005, 09:51 AM
Hey! Wat tof om zo af te spreken!
Ik ga ook bijna zeker weten, maar weet nog niet wanneer etc!!
Voor mij zou het super zijn als Tommy Haas er bij is :angel:
Dus nog ff afwachten!!:rolleyes:

:wavey: Eva :)

Tommy Haas *Blah* Van mij mag hij wegblijven :angel: Maar voor jou hoop ik dat hij erbij zal zijn :p

<Eve>
12-03-2005, 05:36 PM
Tommy Haas *Blah* Van mij mag hij wegblijven :angel: Maar voor jou hoop ik dat hij erbij zal zijn :p

Haha tja, ieder z'n eigen favorieten he :rolleyes:
Ik blijf hopen... :devil:

Kezzi
12-05-2005, 02:26 PM
Tommy Haas mag van mij ook zeker komen :bounce:
Hij was echt leuk in Düsseldorf :D

Dutchie
12-05-2005, 07:52 PM
Moet ik daar nu iets op gaan zeggen? :rolls:
*houd wijs haar mond* :lol:

CooCooCachoo
12-06-2005, 10:04 AM
Moet ik daar nu iets op gaan zeggen? :rolls:
*houd wijs haar mond* :lol:

:yeah:

Wanneer krijgen we trouwens weer wat namen te horen?

stephB
12-30-2005, 07:54 PM
And I can't wait to meet you, without the 'again' part :p .

again part? do i have to understand?

CooCooCachoo
01-01-2006, 05:45 PM
WC | Peter Wessels

Kezzi
01-04-2006, 01:00 PM
again part? do i have to understand?
Brenda said she couldn't wait to meet up with you again, but I've never seen you, so I can't wait to see you without the again part :p .

<Eve>
01-04-2006, 10:29 PM
Hey CooCoo!! :wavey:

Nog steeds niet leuk als Haas komt!?
Hij doet het toch goed in Doha nu!! :nerner:
Hahaha;)

stephB
01-06-2006, 09:07 PM
Brenda said she couldn't wait to meet up with you again, but I've never seen you, so I can't wait to see you without the again part :p .

ah. ok. now i got it...long way to my head :) i´m sure you already saw me :rolleyes:

hey tommygirl. did tommy cut his hair or is it an old pic? :eek:

Dutchie
01-07-2006, 08:31 PM
@ Steph - no he just cut his hair ;)

Ik kan geen vrij krijgen voor het ABN toernooi :rolleyes:
Balen zeg!

CooCooCachoo
01-07-2006, 10:30 PM
Hey CooCoo!! :wavey:

Nog steeds niet leuk als Haas komt!?
Hij doet het toch goed in Doha nu!! :nerner:
Hahaha;)

:wavey:

Nog steeds niet leuk nee :p Die andere Tommy komt in ieder geval niet :crying2: :sad: Speelt de week ervoor in San Jose :shout:

CooCooCachoo
01-07-2006, 10:31 PM
@ Steph - no he just cut his hair ;)

Ik kan geen vrij krijgen voor het ABN toernooi :rolleyes:
Balen zeg!

:fiery: :hug:

Ik kan doordeweeks zo goed als zeker ook niet, i.v.m. uni. Ik probeer weer twee dagen kwalies te doen en dan houdt het op. De week ervoor is WTA Antwerpen en dan wil ik daar misschien ook naar de kwalies gaan, i.p.v. een woensdag naar Rotterdam of zo.

Kezzi
01-08-2006, 03:42 PM
ah. ok. now i got it...long way to my head :) i´m sure you already saw me :rolleyes:

Could be, but did we talk to eachother? I saw Martijn also in Rosmalen 2004, I even asked him a question, but I didn't know it was him untill I read here that he was there :p .

Kezzi
01-08-2006, 03:44 PM
:fiery: :hug:

Ik kan doordeweeks zo goed als zeker ook niet, i.v.m. uni. Ik probeer weer twee dagen kwalies te doen en dan houdt het op. De week ervoor is WTA Antwerpen en dan wil ik daar misschien ook naar de kwalies gaan, i.p.v. een woensdag naar Rotterdam of zo.
Ik moet mijn rooster nog afwachten, echt vervelend dat ik dat pas zo laat krijg :( .

CooCooCachoo
01-08-2006, 08:01 PM
Could be, but did we talk to eachother? I saw Martijn also in Rosmalen 2004, I even asked him a question, but I didn't know it was him untill I read here that he was there :p .

I think Steph was already gone when you were in Rosmalen, if I recall correctly.

CooCooCachoo
01-08-2006, 08:01 PM
Ik moet mijn rooster nog afwachten, echt vervelend dat ik dat pas zo laat krijg :( .

:sad:

Ik kan mn rooster geloof ik wel uitzoeken, maar ik weet uit mn hoofd dat ik vier van de vijf doordeweekse dagen naar uni moet.

Kezzi
01-08-2006, 08:35 PM
I think Steph was already gone when you were in Rosmalen, if I recall correctly.
Dat kan bijna niet :p . In 2004 ben ik samen met Fenna de hele week gegaan :) .

CooCooCachoo
01-09-2006, 03:41 PM
Dat kan bijna niet :p . In 2004 ben ik samen met Fenna de hele week gegaan :) .

Ah nee ik had het over vorig jaar :smash: Domme ik :p

Silawen
01-10-2006, 07:01 PM
Well, I'm definately considering going. I can't find any info on the qualies, though. Help? ;)

So, who's definately going? I need someone to guide me, I haven't done this before. ^^

<Eve>
01-10-2006, 10:25 PM

Yes he cut it!! Nice don't you think!!! :angel:

Ik wil ook zo graag een keer naar een wedstrijd, ben nog nooit live bij tennis geweest! Maar ik heb een beetje moeite met geld sparen.. :bigcry:

Vervelend dat de andere tommy niet komt!! ik hoop 'de mijne' wel.. :o

Silawen
01-10-2006, 10:28 PM
Hmm, my mother wants to buy me a ABN Amro World Tennis Tournament Passe-Partout. (priced at 290 euro O_O) Would that get me into qualies as well? And if so, who's going with me? ;)

CooCooCachoo
01-11-2006, 09:14 AM
Yes he cut it!! Nice don't you think!!! :angel:

Ik wil ook zo graag een keer naar een wedstrijd, ben nog nooit live bij tennis geweest! Maar ik heb een beetje moeite met geld sparen.. :bigcry:

Vervelend dat de andere tommy niet komt!! ik hoop 'de mijne' wel.. :o

Geld sparen is niet zo makkelijk he :rolls: Ik ken het.

En we zullen vandaag merken of die andere wel komt of niet. Heb ook zo'n gevoel van niet, aangezien hij meestal in de VS speelt.

CooCooCachoo
01-11-2006, 09:17 AM
Hmm, my mother wants to buy me a ABN Amro World Tennis Tournament Passe-Partout. (priced at 290 euro O_O) Would that get me into qualies as well? And if so, who's going with me? ;)

:speakles:

You have a very generous mother :eek: I find the passe-partout extremely expensive and I usually don't consider ever buying one, what with the price and also with the fact that I usually don't really care about the last days of the tournament.

I think that it should get you into qualifying, though I am not sure. But as a passe-partout is meant to give you access to all days of the tournament, this should be the case.

There will definitely be a few of us, including me I hope, going to the qualifying event :wavey:

CooCooCachoo
01-11-2006, 09:22 AM
1 Federer, Roger SUI 1
2 Nadal, Rafael ESP 2
3 Davydenko, Nikolay RUS 6
4 Ljubicic, Ivan CRO 9
5 Safin, Marat RUS 12
6 Johansson, Thomas SWE 13
7 Ferrer, David ESP 14
8 Hrbaty, Dominik SVK 15
9 Gasquet, Richard FRA 17
10 Stepanek, Radek CZE 20
11 Ancic, Mario CRO 21
12 Berdych, Tomas CZE 22
13 Monfils, Gael FRA 25
14 Andreev, Igor RUS 26
15 Rochus, Olivier BEL 27
16 Grosjean, Sebastien FRA 28
17 Nieminen, Jarkko FIN 29
18 Dent, Taylor USA 30
19 Lopez, Feliciano ESP 34
20 Henman, Tim GBR 36
21 Rusedski, Greg GBR 40
22 Rochus, Christophe BEL 44
23 @# Verkerk, Martin NED 44
24 Mathieu, Paul-Henri FRA 48
25 Srichaphan, Paradorn THA 50

:yawn:

Verreweg de meest saaie lijst in jaren :yawn:

Silawen
01-11-2006, 10:45 AM
Point is, my mother is feeling guilty about some things, and this is probably one of the few tournaments I'd attend in my life. So it's not that strange.

Problem is, though, I've never been to a tournament, and I'm not familiar with Rotterdam. I guess there isn't someone willing to pick me up from Rotterdam Centraal? ;) I'll have to use the train to get there.

<Eve>
01-11-2006, 10:57 AM
Point is, my mother is feeling guilty about some things, and this is probably one of the few tournaments I'd attend in my life. So it's not that strange.

Problem is, though, I've never been to a tournament, and I'm not familiar with Rotterdam. I guess there isn't someone willing to pick me up from Rotterdam Centraal? ;) I'll have to use the train to get there.

Don't worry!! Just ask your mum if she wants to buy me a pass partout and I'll be your guide the whole week!!! :rolls:
I'm sure someone will pick you up at the train station! I will if i'm going...

<Eve>
01-11-2006, 10:59 AM
:yawn:

Verreweg de meest saaie lijst in jaren :yawn:

Hoe kom je aan deze lijst??? Zijn dit de geplaatste spelers?!
Komt Safin!?!?!?

En hoezo weten we vandaag of Tommy komt?
Ik snap er niets van :shrug:
De officiele site kan ik namelijk niets uithalen?!?! :eek:

CooCooCachoo
01-11-2006, 12:10 PM
Hoe kom je aan deze lijst??? Zijn dit de geplaatste spelers?!
Komt Safin!?!?!?

En hoezo weten we vandaag of Tommy komt?
Ik snap er niets van :shrug:
De officiele site kan ik namelijk niets uithalen?!?! :eek:

Dit was de entry list. Dus er zal geen Tommy bij zijn.

Haas & Robredo zitten allebei in Memphis.

Vandaag is de persconferentie met de bekendmaking van de namen, maar deze entry list circuleert al op internet (SteveGTennis) ;)

Safin komt dus, ja ;)

CooCooCachoo
01-11-2006, 12:15 PM

:lol:

If she's got an extra passe-partout to spare for a poor student :angel:
Oh well, won't have time to go anyway. That's the disadvantage of picking a university where you have to work harder than at other uni's :tears: But on a more positive note, I get very long holidays.

Anyways, I don't know for sure if I am going. The week before is WTA Antwerp where I want to go to one day of qualies. Then there's Rotterdam qualies, followed by a Model United Nations in Utrecht, so I won't have much time for studying those three weeks. But they'll be hard-pushed to stop me going to R'dam qualies :angel:

I think that there'll be a small group of people going to R'dam qualies and I am sure that you can join then ;) I had a lot of fun last year at qualies :banana: But of course, no Marco this year :sad:

If not, Ahoy is about the easiest tournament to reach by public transport. On Rotterdam CS, you just immediately go to the underground/metro, where the one you pick always goes to Zuidplein. Just get off there and walk to Ahoy :lol: It's simple ;)

Amersfoort, Scheveningen and especially Rosmalen are much more of a bitch to get to, I can assure you ;) Don't try Rosmalen if you are on your own and are a bit insecure about travelling there :lol: :help:

<Eve>
01-11-2006, 12:43 PM
Dit was de entry list. Dus er zal geen Tommy bij zijn.

Haas & Robredo zitten allebei in Memphis.

Vandaag is de persconferentie met de bekendmaking van de namen, maar deze entry list circuleert al op internet (SteveGTennis) ;)

Safin komt dus, ja ;)

Ahaa... ik moet nog veel leren over alle sites blijkbaar!!:rolleyes:
Maar als safin komt... (is natuurlijk ook nog helemaal niet zeker want hij speelt de AO ook niet..)

Dan moet ik als een gek 80 euro zien te regelen voor de 1e rondes!! :angel:

Silawen
01-11-2006, 01:00 PM
Don't worry!! Just ask your mum if she wants to buy me a pass partout and I'll be your guide the whole week!!! :rolls:
I'm sure someone will pick you up at the train station! I will if i'm going...

Well, if you pick me up I'll pay for dinner/transportation. If it's not too fancy, that is. Deal? ;)

<Eve>
01-11-2006, 01:12 PM
Well, if you pick me up I'll pay for dinner/transportation. If it's not too fancy, that is. Deal? ;)

You sure know how to treat a lady ;)
Btw, where are you from??

I defenitely want to go see Safin, but I need to have more money first!
On the other hand.. I don't need money for dinner now so maybe.... ;)

Silawen
01-11-2006, 01:19 PM
Hah, k ben een meisje, maar ja ik heb manieren. ;)

Voorthuizen, dus ik moet met de trein langs Amersfoort enzo, dus dat is geen probleem. Ik heb alleen totaal geen ervaring met Rotterdam/tennistoernooien, dus als er iemand is die me de eerste dag - op zijn minst - kan helpen zou dat geweldig zijn. En aangezien mijn moeder toch mijn kaartje betaald kan ik zelf wat bijleggen mocht dat nodig zijn.

Dus de eerste dag van qualies zou het handig zijn als iemand me bij Rotterdam Centraal zou kunnen ophalen.

<Eve>
01-11-2006, 01:22 PM
Hahaahah :o ja met dat ik mijn bericht plaatste dacht ik, laat ik eerst eens even kijken of Silawen een jongen of meisje is, is altijd zo onduidelijk hier!

Maar ik ga sowieso niet naar de qualies.... :rolleyes:

Silawen
01-11-2006, 01:24 PM
Heh, bah, dat is vervelend. Maar misschien kan ik iemand anders regelen. :)

<Eve>
01-11-2006, 01:26 PM
Bij deze een oproep aan alle mooie mannen!
Wie wil er met Silawen naar de qualies en met mij naar safin!?

:haha: :rolls::haha:

;)

CooCooCachoo
01-11-2006, 01:31 PM
Hah, k ben een meisje, maar ja ik heb manieren. ;)

Voorthuizen, dus ik moet met de trein langs Amersfoort enzo, dus dat is geen probleem. Ik heb alleen totaal geen ervaring met Rotterdam/tennistoernooien, dus als er iemand is die me de eerste dag - op zijn minst - kan helpen zou dat geweldig zijn. En aangezien mijn moeder toch mijn kaartje betaald kan ik zelf wat bijleggen mocht dat nodig zijn.

Dus de eerste dag van qualies zou het handig zijn als iemand me bij Rotterdam Centraal zou kunnen ophalen.

Hou gewoon deze thread in de gaten. Het zal echt heel veel moeite kosten wil mijn uni mij weerhouden naar de kwalies te gaan :angel: En ik denk dat er nog wel wat meer gaan van dit forum :)

<Eve>
01-11-2006, 01:32 PM
Hou gewoon deze thread in de gaten. Het zal echt heel veel moeite kosten wil mijn uni mij weerhouden naar de kwalies te gaan :angel: En ik denk dat er nog wel wat meer gaan van dit forum :)

Wat voor universiteit zit jij op joh?
Ik kan echt gewoon zelf bepalen of ik wel of niet ga... :D

CooCooCachoo
01-11-2006, 01:33 PM
Bij deze een oproep aan alle mooie mannen!
Wie wil er met Silawen naar de qualies en met mij naar safin!?

:haha: :rolls::haha:

;)

Ik ben wel een man, maar niet mooi :haha: En Safin kijken houdt automatisch in dat ik voor de ander ben :p

CooCooCachoo
01-11-2006, 01:35 PM
Wat voor universiteit zit jij op joh?
Ik kan echt gewoon zelf bepalen of ik wel of niet ga... :D

Roosevelt Academy :p

Kleinschalig onderwijs op hoog niveau. Dat wil dus zeggen, à la high school, maar dan op een hoger niveau (kennelijk) dan doorsnee universiteiten en een soort nabootsing van het systeem aan topuniversiteiten in het buitenland (vooral het Amerikaanse systeem van Harvard, Yale enz.).

Het is heel gezellig allemaal en niet zo elitair als het klinkt, maar ik kan niet zo maar weggaan. Wel één of twee keer per vak hoor, maar niet te vaak. Als de OOP heel leuk is en ik geld heb en tijd heb, kan ik misschien de maandag wel gaan.

Probleem is alleen om de workload bij te benen.. Het is zo veel werk dat dat het moeilijkst wordt :(

Silawen
01-11-2006, 01:35 PM
Dat klinkt goed allemaal. Waarschijnlijk ga ik mijn moeder overhalen om alleen kaartjes voor ma-di-wo te bestellen en dan betaal ik zelf de kaartjes voor qualies. Op maandag enzo zouden we dan kunnen afspreken, Tommy Girl, als je dat leuk lijkt. Ik denk dat ik dan wel moet weten hoe dat reizen gaat.

Oh, en het hoeven geen mooie mannen te zijn, als ze maar bereid zijn me even naar Ahoy te dirigeren. ;)

<Eve>
01-11-2006, 01:36 PM
Ik ben wel een man, maar niet mooi :haha: En Safin kijken houdt automatisch in dat ik voor de ander ben :p

nou ja, mooi is voor iedereen anders he!!! :D :D
Enne.. Als je om die reden mee wil naar Safin, om voor de ander te zijn, vind ik het ook best ;)

<Eve>
01-11-2006, 01:40 PM
Dat klinkt goed allemaal. Waarschijnlijk ga ik mijn moeder overhalen om alleen kaartjes voor ma-di-wo te bestellen en dan betaal ik zelf de kaartjes voor qualies. Op maandag enzo zouden we dan kunnen afspreken, Tommy Girl, als je dat leuk lijkt. Ik denk dat ik dan wel moet weten hoe dat reizen gaat.

Oh, en het hoeven geen mooie mannen te zijn, als ze maar bereid zijn me even naar Ahoy te dirigeren. ;)

Ohhh ik wil heel graag!!! Maar zoals ik al zei, ik moet even kijken of ik het red met geld.. studentenleven is zwaar... :sad: :rolleyes:

Wanneer wordt duidelijk wat het schema is? Want dan kan ik misschien gewoon maandag of dinsdag gaan en niet allebei.. dat scheelt weer de helft van het geld!!

CooCooCachoo
01-11-2006, 01:44 PM
Ohhh ik wil heel graag!!! Maar zoals ik al zei, ik moet even kijken of ik het red met geld.. studentenleven is zwaar... :sad: :rolleyes:

I second that.

Wanneer wordt duidelijk wat het schema is? Want dan kan ik misschien gewoon maandag of dinsdag gaan en niet allebei.. dat scheelt weer de helft van het geld!!

Zondagavond (of eind van de middag) weet je wat de OOP is voor maandag; maandagavond voor dinsdag enz.

<Eve>
01-11-2006, 01:45 PM
ik begin een beetje verslaafd te worden aan MTF geloof ik.. :eek:

Klinkt leuk dat Roosevelt academy..!! Maar toch wel vervelend dat je niet zelf kan bepalen wanneer je wel of niet gaat..

Aan de andere kant is het wel goed..! ik zou nu ook op de VU moeten zijn, maar uit laksigheid zit ik gewoon steeds hier te posten! :rolleyes:

CooCooCachoo
01-11-2006, 01:45 PM
Ze zijn de lijst op de site nu langzaam aan het updaten :) Zul je zien dat de entry list klopt :p

::: Roger Federer (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=234)
::: Rafael Nadal (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=237)
::: Nikolay Davydenko (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=240)
::: Ivan Ljubicic (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=241)
::: Marat Safin (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=242)
::: Thomas Johansson (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=243)
::: David Ferrer (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=244)
::: Dominik Hrbaty (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=245)
::: Richard Gasquet (http://www.abnamrowtt.nl/spelers.asp?item=Toernooi&subid=spelers.asp&title=Spelers 2006&show=246)

CooCooCachoo
01-11-2006, 01:47 PM
ik begin een beetje verslaafd te worden aan MTF geloof ik.. :eek:

Klinkt leuk dat Roosevelt academy..!! Maar toch wel vervelend dat je niet zelf kan bepalen wanneer je wel of niet gaat..

Aan de andere kant is het wel goed..! ik zou nu ook op de VU moeten zijn, maar uit laksigheid zit ik gewoon steeds hier te posten! :rolleyes:

:haha:

Nou het grote voordeel van RA is de asociaal lange vakanties.

Heb nu van vlak voor de Kerst tot 30 januari vakantie, en ben na 19 mei al klaar.

Ik hoop dus heel erg naar Roland Garros te kunnen gaan, maar geld hè :sad:

<Eve>
01-11-2006, 01:48 PM
Zondagavond (of eind van de middag) weet je wat de OOP is voor maandag; maandagavond voor dinsdag enz.

Wat is OOP eigenlijk?
En zou het uitverkocht zijn of denk je dat ik op de dag zelf nog kan beslissen of ik dan wel of niet ga..
Want als ik dan ga, ga ik 1 dag(/deel) en dat scheelt de helft(of 3 kwart) van het geld!
Weekendje niet stappen en het moet te doen zijn! :D

Silawen
01-11-2006, 01:50 PM

Hmm, weet je wat, misschien kan ik wat geld bijschuiven. Ik heb namelijk geen geld problemen en nu ik geen passe-partout neem heb ik geld over. Ik zou best 16 euro/20 euro willen doneren als je daarmee kan gaan ;)

Order of Play.

CooCooCachoo
01-11-2006, 01:51 PM
Wat is OOP eigenlijk?
En zou het uitverkocht zijn of denk je dat ik op de dag zelf nog kan beslissen of ik dan wel of niet ga..
Want als ik dan ga, ga ik 1 dag(/deel) en dat scheelt de helft(of 3 kwart) van het geld!
Weekendje niet stappen en het moet te doen zijn! :D

Order of Play (Schema voor die dag).

Maandag en dinsdag zal het denk ik niet uitverkocht zijn, al is het dan wel Ladies Day. Maar je hebt dan niet de beste zitplaatsen meer.

<Eve>
01-11-2006, 01:53 PM
Hmm, weet je wat, misschien kan ik wat geld bijschuiven. Ik heb namelijk geen geld problemen en nu ik geen passe-partout neem heb ik geld over. Ik zou best 16 euro/20 euro willen doneren als je daarmee kan gaan ;)

Order of Play.

you SURE know how to treat a lady hahahaha

Maar nee joh, dat kan ik absoluut niet aannemen!!
Ik probeer wel wat te regelen door er op te gokken dat de kaarten niet uitverkocht zullen zijn!
Krijg nog stufi in januari en ga over 2 weken beginnen met werken! :rolleyes:

Silawen
01-11-2006, 01:54 PM

Ik probeer wel wat te regelen door er op te gokken dat de kaarten niet uitverkocht zullen zijn!

Hah, zoals gezegd heb ik manieren. Maaruh, het is maar 16 euro. Als ik dan een persoon heb die me gezelschap kan houden heb ik het er zeker voor over. Denk er over na, ik ben serieus. Gokken is altijd gevaarlijk, namelijk.

CooCooCachoo
01-11-2006, 01:57 PM

Probeer prijsvragen in de gaten te houden ;)

Heb vorig jaar een Meet & Greet gewonnen met Roger Federer, en VIP-kaarten voor de finale, inclusief superchic buffet, optreden Trijntje Oosterhuis en snobbistische VIPs enzo ;)

<Eve>
01-11-2006, 02:00 PM
Hah, zoals gezegd heb ik manieren. Maaruh, het is maar 16 euro. Als ik dan een persoon heb die me gezelschap kan houden heb ik het er zeker voor over. Denk er over na, ik ben serieus. Gokken is altijd gevaarlijk, namelijk.

Het voordeel is, dat ik dan precies weet wanneer safin speelt, en geen dag+avond kaarten hoef te halen voor 2 dagen...
En Martijn zei dat ma&di waarschijnlijk niet uitverkocht zullen zijn..

Ik vind het heel lief aangeboden, maar ik vind niet dat ik het aan kan nemen! als ik ga, moet ik er zelf wel geld voor hebben anders voel ik me dr zelf ook niet prettig bij!! :p

Ik vind wel een oplossing, want ik wil echt geen geld aannemen!! :angel:

CooCooCachoo
01-11-2006, 02:01 PM

Als je nog iemand zoekt om mee te gaan naar het WTA-toernooi van Antwerpen de week ervoor :angel: :angel: :angel:

;)

<Eve>
01-11-2006, 02:01 PM
Probeer prijsvragen in de gaten te houden ;)

Heb vorig jaar een Meet & Greet gewonnen met Roger Federer, en VIP-kaarten voor de finale, inclusief superchic buffet, optreden Trijntje Oosterhuis en snobbistische VIPs enzo ;)

WHOWWW dat moet ik dan zeker doen! Ik win altijd!
Had laatst al vip kaarten gewonnen voor robbie williams in de paradiso!

ik ga op zoek naar prijsvragen!!! :woohoo: :banana: :aparty:

CooCooCachoo
01-11-2006, 02:04 PM
WHOWWW dat moet ik dan zeker doen! Ik win altijd!
Had laatst al vip kaarten gewonnen voor robbie williams in de paradiso!

ik ga op zoek naar prijsvragen!!! :woohoo: :banana: :aparty:

Ik win nooit iets, behalve vorig jaar :tape:

Won ook een VIP-arrangement naar het ATP-toernooi van Amersfoort, voor de halve finale + finale en verblijf in het spelershotel. Ook al haat ik dat toernooi en zaten er geen leuke spelers meer in (m.u.v. Benneteau & Bachelot in het dubbelspel).

<Eve>
01-11-2006, 02:05 PM
Waar haal je die prijsvragen vandaan dan??
:confused:

CooCooCachoo
01-11-2006, 02:05 PM
Had ook nog een handdoek gewonnen vorig jaar. Maar volgens mij doen ze dit jaar niet echt aan prijsvragen op de site :help:

Silawen
01-11-2006, 02:07 PM

Als je nog iemand zoekt om mee te gaan naar het WTA-toernooi van Antwerpen de week ervoor :angel: :angel: :angel:

;)

Haha, nee, sorry. Laten we het bij één toernooi houden. Misschien volgend jaar. ;)

CooCooCachoo
01-11-2006, 02:08 PM
Waar haal je die prijsvragen vandaan dan??
:confused:

Ik heb er dit jaar ook nog geen gevonden, maar misschien komen ze nog.

Vorig jaar hadden ze een spelletje op de site waarmee je kon winnen. En misschien zijn er sponsors of zo die nog prijzen weggeven.

Silawen
01-11-2006, 02:28 PM
Ok, ik heb het al helemaal uitgestippeld. Vanavond bestel ik de kaartjes, ik weet de route naar Ahoy en ik kom daar waarschijnlijk half 10 aan. Kaartjes kopen, en, voila, klaar. En als ik een trein mis kom ik daar om kwart voor aan, wat ook goed is. Dat komt allemaal wel goed, geloof ik.

Goh, ik heb er nu al zin in. Zielig he? ^^

CooCooCachoo
01-11-2006, 02:34 PM
Ok, ik heb het al helemaal uitgestippeld. Vanavond bestel ik de kaartjes, ik weet de route naar Ahoy en ik kom daar waarschijnlijk half 10 aan. Kaartjes kopen, en, voila, klaar. En als ik een trein mis kom ik daar om kwart voor aan, wat ook goed is. Dat komt allemaal wel goed, geloof ik.

Goh, ik heb er nu al zin in. Zielig he? ^^

Ik krijg er twee maanden van tevoren ook altijd zin in :p

Silawen
01-11-2006, 02:38 PM
Er is zoiets als een 'help Krajicek spel' waar je dingen kunt winnen, maar dat is al afgelopen volgens mij. Is wel jammer, t zijn goede prijzen:

Win 2 VIP-kaarten én een ontmoeting met één van de spelers uit jouw favorietenlijst.

Door deel te nemen aan het ‘Help Richard Krajicek Spel’ kunt je aantrekkelijke prijzen winnen. Er is onderscheid tussen de twee rondeprijzen; te vergeven op 7 oktober en 18 november en de prijzen voor het eindklassement; te vergeven op 10 januari.

De rondeprijzen (klassement op 7 oktober en 18 november) zijn:

1e prijs: 2 finalekaarten
2e prijs: 2 halve finalekaarten
3e prijs: 2 kwartfinalekaarten

De prijzen voor het eindklassement zijn:

Hoofdprijs: 2 VIP-kaarten én een ontmoeting met één van de spelers uit jouw favorietenlijst
1e prijs: 2 VIP-kaarten voor de finale
2e prijs: 2 VIP-kaarten voor één van de halve finales
3e prijs: 2 VIP-kaarten voor één van de kwartfinales

<Eve>
01-11-2006, 02:40 PM
Ja ik had hem gezien :sad:
Heb nu nog wel meegedaan, maar ik heb ook het vermoeden dat het al afgelopen is vw de 1e 2 data waarop je mee moest doen.... :sad: :sad: :sad: :sad:

CooCooCachoo
01-11-2006, 03:12 PM
Ja ik had hem gezien :sad:
Heb nu nog wel meegedaan, maar ik heb ook het vermoeden dat het al afgelopen is vw de 1e 2 data waarop je mee moest doen.... :sad: :sad: :sad: :sad:

Het is behoorlijk te laat ja ;)

Silawen
01-11-2006, 06:26 PM
Nou, mijn kaartjes zijn gereserveerd. Nu alleen nog betalen - nadat ik de comfirmatie email heb gehad - en dan krijg ik ze thuisgestuurd. Ik denk dat het pas doordringt als ik de kaartjes echt in handen heb, hah. De reactie van de telefoniste: "Maandag, dinsdag en woensdag, de hele dag? U bent zeker een enorme tennisfan."

Hah, en dan weet ze nog niet eens dat ik za en zo ook denk te gaan. ^^

CooCooCachoo
01-11-2006, 07:56 PM
Tijdens het kwalificatietoernooi op zaterdag 18 en zondag 19 februari strijden zestien deelnemers om de laatste vier plaatsen voor het hoofdtoernooi. Hiervoor hebben Karan Rastogi (India) en het Nederlandse talent Antal van der Duim zich inmiddels verzekerd van een wildcard. Voor dit toernooi heeft toernooidirecteur Richard Krajicek nog een derde en laatste wildcard tot zijn beschikking. Het kwalificatietoernooi begint beide dagen om 10.00 uur. De toegangsprijs bedraagt € 8,- per dag.

CooCooCachoo
01-11-2006, 07:59 PM
Dus 10.00 en €8 :p

Het was me eigenlijk nooit opgevallen hoe weinig spelers er eigenlijk meedoen :p

Silawen
01-11-2006, 08:04 PM
Bedankt, dit wildde ik nu net weten. ^^ Dat moet lukken, is maar 16 euro samen. Plus 110.40 voor de andere kaartjes en Christy is nog redelijk goedkoop uit.

CooCooCachoo
01-12-2006, 11:06 AM
Bedankt, dit wildde ik nu net weten. ^^ Dat moet lukken, is maar 16 euro samen. Plus 110.40 voor de andere kaartjes en Christy is nog redelijk goedkoop uit.

Valt inderdaad alleszins mee ;)

En reiskosten zullen denk ik niet zo hoog zijn :yeah:

Ik had gehoopt dat ze al de kwalies lijst bekend zouden maken gisteren, maar dat is nog niet gebeurd. En ik heb nog geen reactie van de contactpersoon bij de ABN/AMRO over mijn kaarten voor de kwalies :sad: Hopelijk komt dat gauw :D

Silawen
01-12-2006, 11:49 AM
Ik ben ook erg nieuwsgierig over de qualy lijst. Ik heb geen idee wie er zouden kunnen komen, maar ben zeker beniewd.

<Eve>
01-12-2006, 12:16 PM
Met mij gaat het ook helemaal goed komen!
Had vandaag een sollicitatie en het ziet er naar uit dat ik gewoon ben aangenomen en grof geld ga verdienen! :devil:

En kan ik dus ook komen!!!!!!!!! :woohoo: :banana:

Silawen
01-12-2006, 02:22 PM
Mooi zo! Dan gaan we met zijn allen. ^^Je ging toch maandag/dinsdag? Of kun je nu vaker gaan?

Nymeria
01-12-2006, 02:33 PM
ah heb deze thread nog ni bezocht... kga naar de kwalies, maar weet nog ni of k één of twee dagen ga dan en dan iig op de woensdag. Verder weet k nog ni, hangt van m'n geld en rooster af.

CooCooCachoo
01-12-2006, 06:19 PM
:clap2: We gaan er gewoon een leuk feest van maken tijdens de kwalies :angel:

<Eve>
01-12-2006, 06:31 PM
niet alleen tijdens de qualies! :p

Ik weet niet hoe vaak ik kan christy, maar ik ga denk ik 1 dag.. tenzij safin en grosjean niet op dezelfde dag zijn, dan ga ik misschien wel 2 dagen 1e ronde! :D

CooCooCachoo
01-13-2006, 10:00 AM
niet alleen tijdens de qualies! :p

Ik weet niet hoe vaak ik kan christy, maar ik ga denk ik 1 dag.. tenzij safin en grosjean niet op dezelfde dag zijn, dan ga ik misschien wel 2 dagen 1e ronde! :D

Haha, nee niet alleen tijdens de kwalies. Maar die waren vorig jaar wel het leukst ;) Dan is het niet zo druk in Ahoy. Vond het ook gezellig toen :D

De rest van de dagen is het nogal massaal. Ook leuk hoor, maar toch anders ;)

En als je kan, moet je ook naar de kwalies gaan hoor! :)

Nymeria
01-13-2006, 12:24 PM
ja de kwalies waren bijzonder leuk afgelopen jaar :yeah: maar dit jaar kan gewoon ni zo leuk worden als vorig jaar :awww:

CooCooCachoo
01-13-2006, 01:27 PM
ja de kwalies waren bijzonder leuk afgelopen jaar :yeah: maar dit jaar kan gewoon ni zo leuk worden als vorig jaar :awww:

:crying2:

Misschien zit er wel een hele toffe speler tussen :awww:

Nymeria
01-13-2006, 05:33 PM

Misschien zit er wel een hele toffe speler tussen :awww:
Maar hoe dan ook... kan als nog super worden. Maar als het beter wordt dan vorig jaar, voel k me heel schuldig tegenover Marco :awww: :p (tenzij hij opeens toch voor mn neus staat in Rotterdam :p)

CooCooCachoo
01-16-2006, 01:31 PM
Maar hoe dan ook... kan als nog super worden. Maar als het beter wordt dan vorig jaar, voel k me heel schuldig tegenover Marco :awww: :p (tenzij hij opeens toch voor mn neus staat in Rotterdam :p)

Niet schuldig voelen :p Marco wil ook dat je het naar je zin hebt :angel:

Anyway, nog geen reactie van het toernooi en ik wil wel weer 'perskaarten' tijdens de kwalies :fiery:

Nymeria
01-17-2006, 01:27 PM
Jah, maar het kan ni zo leuk zijn als met hem, da geloof k gewoon ni!

Waren ze vorig jaar niet ook laat met reageren? :unsure:

Silawen
01-17-2006, 02:06 PM
Ik heb ook enkele vragen gesteld, maar nog geen antwoord gehad. Mijn kaartjes zijn wel gearriveerd, 1 envelop voor elk kaartje. XD Ik heb nog nooit zo veel post in 1 dag gehad. Ok, misschien op mijn verjaardag.

Kezzi
01-17-2006, 04:17 PM
Ah nee ik had het over vorig jaar :smash: Domme ik :p
Fenna is vorig jaar niet eens geweest :p En ik ben alleen dinsdag geweest met Margo :)

Kezzi
01-17-2006, 04:33 PM

Ik win nooit iets, behalve vorig jaar :tape:

Won ook een VIP-arrangement naar het ATP-toernooi van Amersfoort, voor de halve finale + finale en verblijf in het spelershotel. Ook al haat ik dat toernooi en zaten er geen leuke spelers meer in (m.u.v. Benneteau & Bachelot in het dubbelspel).
Benneteau :bounce:

Heb je trouwens gezien wat hij met zijn haar heeft gedaan? :eek:

CooCooCachoo
01-17-2006, 04:37 PM
Ik heb ook enkele vragen gesteld, maar nog geen antwoord gehad. Mijn kaartjes zijn wel gearriveerd, 1 envelop voor elk kaartje. XD Ik heb nog nooit zo veel post in 1 dag gehad. Ok, misschien op mijn verjaardag.

Efficiëntie ten top!

CooCooCachoo
01-17-2006, 04:37 PM
Jah, maar het kan ni zo leuk zijn als met hem, da geloof k gewoon ni!

Waren ze vorig jaar niet ook laat met reageren? :unsure:

Ik weet het niet :lol: Als ze maar reageren :devil:

CooCooCachoo
01-17-2006, 04:41 PM
Benneteau :bounce:

Heb je trouwens gezien wat hij met zijn haar heeft gedaan? :eek:

Nee :eek: Wat dan?

Kezzi
01-17-2006, 04:45 PM
Ik weet het niet :lol: Als ze maar reageren :devil:
Volgens mij waren ze vorig jaar ook laat met reageren :)

Dutchie
01-17-2006, 07:20 PM
Fenna is vorig jaar niet eens geweest :p En ik ben alleen dinsdag geweest met Margo :)
Ow echt wel dat Fenna geweest is vorig jaar :lol:
Weet je het Taylor-Dent-vriendje gebeuren niet meer :rolls:

En jullie waren er ook bij zondags bij de QF :)

CooCooCachoo
01-18-2006, 09:15 AM
Ow echt wel dat Fenna geweest is vorig jaar :lol:
Weet je het Taylor-Dent-vriendje gebeuren niet meer :rolls:

En jullie waren er ook bij zondags bij de QF :)

Dit ging over Rosmalen :D

We zijn wel heel verwarrend allemaal :haha:

CooCooCachoo
01-18-2006, 09:17 AM
Volgens mij waren ze vorig jaar ook laat met reageren :)

OK :p

Afwachten dan maar. Heb wel een perslogin, maar daar heb ik niets aan :D

Kezzi
01-19-2006, 07:46 PM
Nee :eek: Wat dan?
Dit:
http://www.menstennisforums.com/attachment.php?attachmentid=74099

http://www.menstennisforums.com/attachment.php?attachmentid=75906

Ik mis het lange haar :sad: Het enige positieve is dat hij nu opeens wel erg goed speelt, maar dat moet ie ook met lang haar kunnen :p

Kezzi
01-19-2006, 07:48 PM
Dit ging over Rosmalen :D

We zijn wel heel verwarrend allemaal :haha:
Precies :p

Ja, best wel :lol:

RogiNie
01-20-2006, 02:03 PM
ik kom er nu pas achter dat t toernooi in mijn voorjaarsvakantie valt! :eek:

Silawen
01-20-2006, 02:47 PM
Hah, hij valt bij mij ook in de voorjaarsvakantie, en daarna heb ik nog een hele week vrij om uit te rusten. Geweldig. ^^

CooCooCachoo
01-21-2006, 08:00 AM

Bij mij niet :shout: En zo te zien moet ik allemaal dingen inleveren die week.

Kezzi
01-22-2006, 02:10 PM
Jij hebt geluk!
Ik heb de week erna carnavalsvakantie :rolleyes: En ik vind carnaval niet eens leuk, heb liever een week eerder vrij :) .

Kezzi
01-22-2006, 02:12 PM
Zijn jullie nog allemaal in shock of vinden jullie Julien's haar wel meevallen? :p
Ik heb expres links gepost, omdat ik die foto's niet vaker wil zien dan nodig :sad:

Dutchie
01-22-2006, 05:23 PM
Je had ze me al eens laten zien dus ik was al over de shock heen maar je weet dat ik er niet om sta te whoepen ;o)

Kezzi
01-22-2006, 06:31 PM
Ja, dat weet ik :p
Maar omdat Martijn vroeg wat ie dan gedaan had en dan zegt ie er verder niks over, dus ik dacht vraag maar eens :) . Ik wil die meningen wel horen, want ik ben nog steeds op zoek naar iemand die het leuk vind :p .

Dutchie
01-22-2006, 07:17 PM
You ain't gonna find that someone haha

CooCooCachoo
01-23-2006, 07:39 AM
Zijn jullie nog allemaal in shock of vinden jullie Julien's haar wel meevallen? :p
Ik heb expres links gepost, omdat ik die foto's niet vaker wil zien dan nodig :sad:

Ik vond Julien altijd wel cute, maar met dat nieuwe haar zag hij eruit als een oude man. En geen knappe oude man :scared:

Kezzi
01-24-2006, 02:27 PM
You ain't gonna find that someone haha
Daar ben ik ook bang voor :p .

Kezzi
01-24-2006, 02:28 PM
Ik vond Julien altijd wel cute, maar met dat nieuwe haar zag hij eruit als een oude man. En geen knappe oude man :scared:
Precies, dat haar moet snel weer aangroeien. En hij moet een verbod krijgen op het ooit nog kort knippen van zijn haar, bijpunten is genoeg :p .

<Eve>
01-25-2006, 01:36 PM
hoe groot achten jullie de kans dat safin fit genoeg is om hier te komen tennissen???

CooCooCachoo
01-26-2006, 06:27 AM
hoe groot achten jullie de kans dat safin fit genoeg is om hier te komen tennissen???

Toch best hoog :shrug: Hij is er al zo lang uit dat ie nu genoeg tijd heeft gehad om te herstellen :p

Dutchie
01-27-2006, 07:22 PM
Hij speelt niet in het DC team, dus zo zeker zou ik er niet van zijn eigenlijk dat hij gaat komen...

CooCooCachoo
01-27-2006, 07:31 PM
Het is ook geen gemis :angel:

<Eve>
01-27-2006, 07:58 PM
Heb je nou gewoon uit principe iets tegen mijn favorieten ofzo martijn?!:eek: :eek:
Lijkt wel zo namelijk!!! :smash: :banghead:

:retard: :silly:

Je bent zeker gewoon bang dat ze 1 van jouw favorieten verslaan ;)

:angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

CooCooCachoo
01-28-2006, 09:22 PM
Heb je nou gewoon uit principe iets tegen mijn favorieten ofzo martijn?!:eek: :eek:
Lijkt wel zo namelijk!!! :smash: :banghead:

:retard: :silly:

Je bent zeker gewoon bang dat ze 1 van jouw favorieten verslaan ;)

:ras:

Ik heb niets tegen Grosjean.

En ik :worship: Hingis

:ras:

Kan er ook niets aan doen dat je verder een bar slechte smaak hebt :shrug: :angel:

Silawen
01-28-2006, 09:50 PM
Wat een liefde hier. :D

Kezzi
01-28-2006, 10:30 PM
Hij speelt niet in het DC team, dus zo zeker zou ik er niet van zijn eigenlijk dat hij gaat komen...
Dat wilde ik ook gaan zeggen :p

Kezzi
01-28-2006, 10:31 PM
Ja he? :rolls:

<Eve>
01-29-2006, 12:54 AM
hehe zit ik vol mee ;)

maar gelukkig maar martijn! want grosjean komt wel zeker weten he!
of is dat ook nog afwachten.... :scratch:

was ni boos hoor!! :hug:

en veel liefde voor iedereen :p

:kiss: :hug: :kiss: :hug: :kiss: :hug: :kiss:

stephB
01-30-2006, 06:16 PM
hey all. before i read everything here can you tell me when you are going? i´m still thinking...

RogiNie
01-30-2006, 06:31 PM
I will go on Tuesday and probably one day of the qualies :)

Kezzi
01-30-2006, 07:42 PM
I don't know yet, I have to wait till my school gets the schedule for next period online :( .

Silawen
01-30-2006, 09:16 PM
Qualies, monday, tuesday, wednesday. :)

stephB
01-31-2006, 06:07 PM
ok. i can come during the weekend and i have free from work mon - wed.

Dutchie
01-31-2006, 07:59 PM
You must come Steph!!!! :D

Silawen
01-31-2006, 09:49 PM
I really would like to meet up with some people, as I'd rather not be alone during my first tennistournament. Tommy Girl, CooCooCachoo, and others, any comfirmations yet? XD

CooCooCachoo
02-01-2006, 10:40 AM
I still have to see whether I can afford (timewise) being gone the entire weekend. If so, I will be there during qualies. Other days are no options :sobbing:

Qualifying entry list is out ;)

CooCooCachoo
02-01-2006, 10:44 AM
Qualifying Entry List:

1 Seppi, Andreas ITA 55
2 Moodie, Wesley RSA 57
3 Vik, Robin CZE 59
4 Bracciali, Daniele ITA 77
5 Djokovic, Novak SCG 81
6 Hernych, Jan CZE 85
7 Wang, Yeu-Tzuoo TPE 87
8 Simon, Gilles FRA 89
9 Marach, Oliver AUT 121
10 Tipsarevic, Janko SCG 128
11 Lisnard, Jean-Rene MON 132
12 Van Gemerden, Melle NED 136
13 Bastl, George SUI 137
14 (WC)
15 (WC)
16 (WC)

Alternates
1. Kubot, Lukasz POL 146
2. Costa, Albert ESP 155
3. Bogdanovic, Alex GBR 156
4. Mertinak, Michal SVK 168
5. Koubek, Stefan AUT 179
6. Cipolla, Flavio ITA 180
7. Galimberti, Giorgio ITA 182
8. Carraz, Gregory FRA 183
9. Korolev, Evgeny RUS 184
10. Stakhovsky, Sergiy UKR 185
11. Elseneer, Gilles BEL 186
12. Fruttero, John Paul USA 191
13. Mertl, Jan CZE 200
14. Calatrava, Alex ESP 201
15. Summerer, Tobias GER 202
16. Lammer, Michael SUI 209
17. Snobel, Pavel CZE 212
18. Parmar, Arvind GBR 217
19. Chadaj, Adam POL 219
20. Wauters, Stefan BEL 221
21. Vico, Uros ITA 222
22. Guez, David FRA 225
23. Masson, Jeroen BEL 233
24. Eitzinger, Rainer AUT 240
25. Meffert, Dominik GER 241

Zou leuk zijn om Djokovic, Hernych, Tipsarevic daar te hebben ;) Maar de lijst zal zeker nog veranderen.

RogiNie
02-01-2006, 12:02 PM
o, Tipsarevic :hearts: nu moet ik wel een dag naar de qualies gaan! :p

CooCooCachoo
02-01-2006, 12:42 PM
Costa zou wel eens een WC kunnen krijgen :cool: voor qualies :)

<Eve>
02-03-2006, 08:07 AM
I really would like to meet up with some people, as I'd rather not be alone during my first tennistournament. Tommy Girl, CooCooCachoo, and others, any comfirmations yet? XD
I'm still not sure... Probably I'll be sure during the qualies.. not before that.. because i really want to know the OOP...
:rolleyes: :o

CooCooCachoo
02-03-2006, 11:14 AM
Volgens mij gaat het dit jaar niet lukken om perskaarten voor de qualies te krijgen :fiery: :sobbing:

Silawen
02-03-2006, 07:23 PM
Arme ziel. XD

Federer komt niet, he jakkes. Ach ja, genoeg grote sterren over. :)

<Eve>
02-03-2006, 07:34 PM
Arme ziel. XD

Federer komt niet, he jakkes. Ach ja, genoeg grote sterren over. :)
ik las het ook net! hij doet ook niet mee met de davis cup! en wil graag roland garros winnen!! :eek:

CooCooCachoo
02-04-2006, 12:28 AM
Hij wil graag RG winnen? Wat een nieuws :lol:

CooCooCachoo
02-05-2006, 09:08 AM
Volgens mij gaat het dit jaar niet lukken om perskaarten voor de qualies te krijgen :fiery: :sobbing:

Correctie:

Wel gelukt :D

:worship:

Nymeria
02-05-2006, 10:57 AM
Correctie:

Wel gelukt :D

:worship:
lucky you!

Nymeria
02-05-2006, 11:03 AM
Ik ben er nog altijd niet uit wanneer ik precies kom, alleen de woensdag weet k 100% zeker. Maar ik heb wel wat meer geld nu, beetje verdiend vorige week. Dus de dinsdag en één dag van de qualies is ook vrij zeker nu. Denk helaas ni da'k twee dagen qualies ga halen, da's toch te duur vind ik om zowel reiskosten als entreegeld te betalen :(

CooCooCachoo
02-05-2006, 11:46 AM
lucky you!

:banana:

CooCooCachoo
02-05-2006, 11:48 AM
Ik ben er nog altijd niet uit wanneer ik precies kom, alleen de woensdag weet k 100% zeker. Maar ik heb wel wat meer geld nu, beetje verdiend vorige week. Dus de dinsdag en één dag van de qualies is ook vrij zeker nu. Denk helaas ni da'k twee dagen qualies ga halen, da's toch te duur vind ik om zowel reiskosten als entreegeld te betalen :(

Ik heb eigenlijk totaal geen tijd om te gaan. Kom nu al tijd tekort om überhaupt te lezen wat ik moet lezen, maar ja. Ik wil gewoon naar de kwalies en ik ga dus ook gewoon ;) En ik ga zaterdag naar Antwerpen voor één dag kwalies van het WTA-toernooi.

Gelukkig kost Rotterdam me bijna niets :) Ik weet niet of ik per dag twee kaarten heb, of één, maar anders mag je van mij met mij mee :p Maar ik wil nog wel die warme chocolademelk met slagroom :devil:

Nymeria
02-05-2006, 12:18 PM

Ik heb eigenlijk totaal geen tijd om te gaan. Kom nu al tijd tekort om überhaupt te lezen wat ik moet lezen, maar ja. Ik wil gewoon naar de kwalies en ik ga dus ook gewoon ;) En ik ga zaterdag naar Antwerpen voor één dag kwalies van het WTA-toernooi.

Gelukkig kost Rotterdam me bijna niets :) Ik weet niet of ik per dag twee kaarten heb, of één, maar anders mag je van mij met mij mee :p Maar ik wil nog wel die warme chocolademelk met slagroom :devil:

Ik heb hoogstwaarschijnlijk 2 dagen vrij die week, echt een wonder, was echt blij toen k mn rooster zag. Maar ik zou ni verbaasd zijn als ze da rooster nog helemaal om gaan gooien :(

Je bent echt geweldig! Zou het lief vinden als ik weer mee mag :) en natuurlijk, ik heb je die chocolademelk met slagroom beloofd, dus die krijg je echt!

CooCooCachoo
02-05-2006, 05:14 PM
Ik heb hoogstwaarschijnlijk 2 dagen vrij die week, echt een wonder, was echt blij toen k mn rooster zag. Maar ik zou ni verbaasd zijn als ze da rooster nog helemaal om gaan gooien :(

Je bent echt geweldig! Zou het lief vinden als ik weer mee mag :) en natuurlijk, ik heb je die chocolademelk met slagroom beloofd, dus die krijg je echt!

Ik heb woensdag geen courses, maar ik ga dan niet naar Rotterdam.

Anyways, zoals ik zei weet ik niet of ik voor één of twee personen kan afhalen, dus dat is een gok. Als je op zaterdag mee gaat, dan merk je het meteen.

Reiskosten vanuit Breda zijn trouwens toch niet zo hoog met OV?

Maar Silawen, ik ga dus zaterdag en zondag van de kwalies :cool:

Nymeria
02-05-2006, 07:21 PM
Ik heb woensdag geen courses, maar ik ga dan niet naar Rotterdam.

Anyways, zoals ik zei weet ik niet of ik voor één of twee personen kan afhalen, dus dat is een gok. Als je op zaterdag mee gaat, dan merk je het meteen.

Reiskosten vanuit Breda zijn trouwens toch niet zo hoog met OV?

Woensdag ga k daarheen met Nicole, zoals vorig jaar ook :)

Ja da weet k, ik was zowieso van plan de zaterdag te gaan van de kwalies. Zondag was bij mij dus een kwestie van geld ;) Dus dan merk ik het wel, vind het toch wel weer super van je dat je mij de kans geeft mee te gaan mocht je twee tickets hebben :)

Nee idd, het is niet zo duur. Maar ik ben echt bijna blut, en heb de afgelopen maanden echt op zuinig geleefd om uberhaupt maar naar Rotterdam te kunnen!

Kezzi
02-05-2006, 08:34 PM
Ik moet ook even mijn rooster afwachten en even kijken hoeveel geld ik nog over heb na de DC. Moest ook boeken kopen deze week, ben ik ook alweer 200 euro lichter door :(.

CooCooCachoo
02-05-2006, 10:58 PM
Ik moet ook even mijn rooster afwachten en even kijken hoeveel geld ik nog over heb na de DC. Moest ook boeken kopen deze week, ben ik ook alweer 200 euro lichter door :(.

:(

Eerste semester was hier rond de €500 :help: Nu gelukkig veel minder en kom nog niet aan de €200 :)

Kezzi
02-06-2006, 09:51 PM
Ja, in mijn eerste jaar heb ik ook zowat voor €1.000 aan boeken gekocht, maar toen waren het er wel meer dan 4 :p . Ik vind ruim €220 voor 4 boeken echt té veel :( .

CooCooCachoo
02-07-2006, 01:19 PM
Da's inderdaad te duur :eek: Maar ja hier kosten boeken ook zo'n €40-€50 per stuk en sommige steken daar boven uit.

Silawen
02-07-2006, 08:00 PM

Mooi zo! Dan moeten we zeker afspreken. (Alsjeblieft. XD) Mijn eerste toernooi wil ik liever niet alleen beginnen, haha.

Nymeria
02-07-2006, 08:37 PM
Ik vond het vorig jaar erg gezellig tijdens de kwalies, dus hopelijk zijn we nu ook weer met meer man :yeah: Mij zul je dus ook wel tegenkomen Silawen ;)

CooCooCachoo
02-07-2006, 10:44 PM
Mooi zo! Dan moeten we zeker afspreken. (Alsjeblieft. XD) Mijn eerste toernooi wil ik liever niet alleen beginnen, haha.

Als je lief bent :lol:

:angel:

CooCooCachoo
02-08-2006, 03:24 PM
Marcos Baghdatis zal er ook zijn :cool:

Anne-Claire
02-08-2006, 09:00 PM
Hi!!

Sorry I don't speak a word of dutch but I m sure some of you understand English!

Im planning on going to the Rotterdam tournament next week, and I didn't find any information about hotel accomodation on the tournament website. If some of you have already been there or you know the area of the tournament, Im looking for the list of official hotel.

I hope some of you could help me a bit!

Thx in advance

Anne-Claire

Silawen
02-09-2006, 11:23 AM

Als je lief bent :lol:

:angel:

Altijd. ;) Had je dat nog niet door dan?

Kezzi
02-09-2006, 11:37 AM
Da's inderdaad te duur :eek: Maar ja hier kosten boeken ook zo'n €40-€50 per stuk en sommige steken daar boven uit.
Ja, dat is bij mij ook. En ik kan mijn boeken niet eens doorverkopen aan het eerste jaar, want die hebben weer hele andere boeken als ik in het eerste jaar. Hoezo de school heeft een deal met een bepaalde boekhandel :rolleyes:
Maar aan mij hebben ze niks, want ik ga fijn naar bol.com, krijg ik tenminste nog 5% korting :p .

CooCooCachoo
02-09-2006, 02:11 PM
Hi!!

Sorry I don't speak a word of dutch but I m sure some of you understand English!

Im planning on going to the Rotterdam tournament next week, and I didn't find any information about hotel accomodation on the tournament website. If some of you have already been there or you know the area of the tournament, Im looking for the list of official hotel.

I hope some of you could help me a bit!

Thx in advance

Anne-Claire

Hi Anne-Claire,

There are loads of hotels and youth hostels in Rotterdam, so you should have no trouble finding a place to stay.

I am not sure on what the official player's hotel is, but I think it is not located in the centre of Rotterdam. Moreover, there is a good chance it will be fully booked.

Have fun if you are going :)

CooCooCachoo
02-09-2006, 02:12 PM
Ja, dat is bij mij ook. En ik kan mijn boeken niet eens doorverkopen aan het eerste jaar, want die hebben weer hele andere boeken als ik in het eerste jaar. Hoezo de school heeft een deal met een bepaalde boekhandel :rolleyes:
Maar aan mij hebben ze niks, want ik ga fijn naar bol.com, krijg ik tenminste nog 5% korting :p .

:hug:

Ik kan wel een paar boeken doorverkopen, waardoor ik toch zo'n €60 had voor nieuwe boeken. En ik krijg 10% korting met de boekhandel.

CooCooCachoo
02-09-2006, 02:13 PM
Altijd. ;) Had je dat nog niet door dan?

:lol: ;)

Yvo en ik gaan geloof ik sowieso de zaterdag van de kwalies, dus dan kunnen wij je misschien wel oppikken op het station. Als Yvo dat ook goed vindt, natuurlijk ;)

Anne-Claire
02-09-2006, 04:23 PM
Hi Anne-Claire,

There are loads of hotels and youth hostels in Rotterdam, so you should have no trouble finding a place to stay.

I am not sure on what the official player's hotel is, but I think it is not located in the centre of Rotterdam. Moreover, there is a good chance it will be fully booked.

Have fun if you are going :)

Thanks for the info, but do u know an hotel that is closer to ths stadium?

Silawen
02-09-2006, 05:26 PM
:lol: ;)

Yvo en ik gaan geloof ik sowieso de zaterdag van de kwalies, dus dan kunnen wij je misschien wel oppikken op het station. Als Yvo dat ook goed vindt, natuurlijk ;)

Dat zou ik geweldig vinden. :) Yvo, dat vind je wel goed he? ;)

CooCooCachoo
02-09-2006, 05:46 PM
Thanks for the info, but do u know an hotel that is closer to ths stadium?

I have no clue as to what hotels are close to the stadium, but any hotel in the centre of Rotterdam should get you to the stadium in no time, as the venue (Ahoy) is located at Zuidplein metro station and this metro station is well-connected to the other metro stations in Rotterdam.

The following link gives you a nice list of hotels in Rotterdam:

http://www.vvv.rotterdam.nl/uk/hotels/

CooCooCachoo
02-09-2006, 05:48 PM
http://www.bookings.nl/searchresults.html?aid=200149;label=gog235jc;sid=f 1613bff58fec95fbe15bee47b0d74c7;landmark=28

This link shows you how far certain hotels are from the venue and as you can tell, the closest is 1.4 kilometers. I would suggest you take a hotel that is situated near any metro station. From central station to the venue is only 15 minutes by the underground, so really, that should not be a problem :)

Dutchie
02-09-2006, 06:00 PM
Misschien is het handig om een lijst te maken met wie er welke dag gaat? Dan weet je wie je eventueel tegen kunt komen ;)

Zaterdag QF

Zondag QF

Brenda (?)

Maandag

Brenda

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

RogiNie
02-09-2006, 07:14 PM
Misschien is het handig om een lijst te maken met wie er welke dag gaat? Dan weet je wie je eventueel tegen kunt komen ;)

Zaterdag QF

Zondag QF

Brenda (?)
Nienke (?)

Maandag

Brenda

Dinsdag

Nienke

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

;)

Anne-Claire
02-09-2006, 07:15 PM
I have no clue as to what hotels are close to the stadium, but any hotel in the centre of Rotterdam should get you to the stadium in no time, as the venue (Ahoy) is located at Zuidplein metro station and this metro station is well-connected to the other metro stations in Rotterdam.

The following link gives you a nice list of hotels in Rotterdam:

http://www.vvv.rotterdam.nl/uk/hotels/

THX Coocoocachoo!! :)

CooCooCachoo
02-09-2006, 08:45 PM

Zaterdag QF

Martijn (!)

Zondag QF

Brenda (?)
Nienke (?)
Martijn (!)

Maandag

Brenda

Dinsdag

Nienke

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

:D

Nymeria
02-09-2006, 09:40 PM
Misschien is het handig om een lijst te maken met wie er welke dag gaat? Dan weet je wie je eventueel tegen kunt komen

Misschien is het handig om een lijst te maken met wie er welke dag gaat? Dan weet je wie je eventueel tegen kunt komen

Zaterdag QF

Martijn (!)
Yvo

Zondag QF

Brenda (?)
Nienke (?)
Martijn (!)
Yvo (?)

Maandag

Brenda

Dinsdag

Nienke
Yvo

Woensdag

Yvo

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Oh en Bren, zal ik die zondag maar da boek meenemen da'k toen geleend heb van jou bij WTC? :p ismisschien wel tijd da'k da een keer terug geef :angel:

CooCooCachoo
02-10-2006, 08:26 AM
Safin heeft zich teruggetrokken uit het toernooi van Marseille. Grote kans dat Rotterdam volgt.

Silawen
02-10-2006, 12:07 PM

Zaterdag QF

Martijn (!)
Yvo
Christy (Silawen)

Zondag QF

Christy (Silawen)
Brenda (?)
Nienke (?)
Martijn (!)
Yvo (?)

Maandag

Christy (Silawen)
Brenda

Dinsdag

Nienke
Yvo
Christy (Silawen)

Woensdag

Yvo
Christy (Silawen)

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Neeee Safin, Nederland is leuk. Luister naar mijn stem, je wilt koste wat het kost Rotterdam spelen. :p

Nymeria
02-10-2006, 12:37 PM
Nienke, ik zei het he, ze gaan mn rooster nog omgooien. Nu heb ik opeens op dinsdag een gastcollege in de week van het rotterdam-toernooi. Maar zoals ik eerder al had gezegd, ik heb besloten dat ik die dag vrij heb :devil: :p

JuanChuffy007
02-10-2006, 05:38 PM
Safin heeft zich teruggetrokken uit het toernooi van Marseille. Grote kans dat Rotterdam volgt.

Yep! :scared: :unsure: Hoop van niet! :crying2: *fingers crossed* Er was gelukkig niks mis met zijn knie...

ETA: Neeee Safin, Nederland is leuk. Luister naar mijn stem, je wilt koste wat het kost Rotterdam spelen.

:worship: :worship:
yep! luister erna! :lol:

Dutchie
02-11-2006, 07:45 PM
Oh en Bren, zal ik die zondag maar da boek meenemen da'k toen geleend heb van jou bij WTC? :p ismisschien wel tijd da'k da een keer terug geef :angel:
Ja dat wilde ik je nog gaan vragen :p

CooCooCachoo
02-12-2006, 08:37 AM
Nienke, ik zei het he, ze gaan mn rooster nog omgooien. Nu heb ik opeens op dinsdag een gastcollege in de week van het rotterdam-toernooi. Maar zoals ik eerder al had gezegd, ik heb besloten dat ik die dag vrij heb :devil: :p

Ja neem lekker vrij :P

Nymeria
02-12-2006, 10:59 AM
Ja dat wilde ik je nog gaan vragen :p
khad toch beloofd da'k t bij het volgende toernooi waar we samen heen gingen terug zou geven?! :p kan er ook niks aan doen dat dat pas nu is :shrug:

CooCooCachoo
02-12-2006, 06:24 PM
Marco gelukkig weer fit :woohoo: Maar ja, te laag gerankt om naar Rotterdam te komen :sad:

Dutchie
02-12-2006, 06:27 PM
khad toch beloofd da'k t bij het volgende toernooi waar we samen heen gingen terug zou geven?! :p kan er ook niks aan doen dat dat pas nu is :shrug:

De toernooi-dagjes in nederland dit jaar zijn inderdaad minimaal geweest....nou ja, hopla, nieuw jaar, nieuwe kansen ;)

Zie ik je niet in Rotterdam dan wel in Dusseldorf - jij gaat dan toch ook mee zondags he? :)

Dutchie
02-12-2006, 06:28 PM
Marco gelukkig weer fit :woohoo: Maar ja, te laag gerankt om naar Rotterdam te komen :sad:

Jammer, was leuk geweest als ie er weer wat dit jaar....nou ja nu heeft ie een paar maanden om alsnog die beloofde nederlandse zomertoernooien te gaan doen ;)

Nymeria
02-12-2006, 06:54 PM
hij gaat toch eerst paar weekjes trainen voordat hij weer een toernooi speelt ;)

Nymeria
02-12-2006, 06:55 PM
De toernooi-dagjes in nederland dit jaar zijn inderdaad minimaal geweest....nou ja, hopla, nieuw jaar, nieuwe kansen ;)

Zie ik je niet in Rotterdam dan wel in Dusseldorf - jij gaat dan toch ook mee zondags he? :)
Ik hoop toch da'k je in Rotterdam ook zie, lijkt me wel gezellig. En yep ik ga mee naar Dusseldorf :yeah:

Nymeria
02-12-2006, 06:56 PM
Jammer, was leuk geweest als ie er weer wat dit jaar....nou ja nu heeft ie een paar maanden om alsnog die beloofde nederlandse zomertoernooien te gaan doen ;)
hij zou zich verplicht meoten voelen naar NL te komen, met al zijn fans hier :p

Dutchie
02-12-2006, 08:40 PM
Ja :lol:

Dutchie
02-12-2006, 08:41 PM
*oei nu moet ik even snel wat boeiends posten Yvo? * :lol:

Nymeria
02-12-2006, 08:42 PM
*oei nu moet ik even snel wat boeiends posten Yvo? * :lol:
:rolls: is wel leuker om op te replyen ja :p

CooCooCachoo
02-13-2006, 10:18 AM
hij zou zich verplicht meoten voelen naar NL te komen, met al zijn fans hier :p

:lol: Zeker :cool:

Kezzi
02-13-2006, 09:09 PM
Arnaud komt ook niet :sad: Had het wel verwacht, maar toch.
En misschien naar Düsseldorf :) . Ik hoop het echt, ik mis Funs :sad: :p .

stephB
02-14-2006, 05:48 PM
hey kezzi, have you been to halle last weekend?

stephB
02-14-2006, 05:50 PM
john will play qualy ;)

Dutchie
02-14-2006, 07:54 PM
john will play qualy ;)

Really?
I thought i read somewhere that he got a WC?

Kezzi
02-14-2006, 09:45 PM
hey kezzi, have you been to halle last weekend?
Yeah, it was great :D .
I'm still working on the whole report, but you can read a little of it already in the thread Davis Cup 2006 in the French players forum :) .

CooCooCachoo
02-14-2006, 10:02 PM
Really?
I thought i read somewhere that he got a WC?

Yes. For qualifying ;)

RogiNie
02-15-2006, 08:38 PM

:lol: ik hoop niet dat dat college al te interessant is :p

Catchie
02-15-2006, 08:39 PM
Zaterdag QF

Martijn (!)
Yvo
Christy (Silawen)

Zondag QF

Christy (Silawen)
Brenda (?)
Nienke (?)
Martijn (!)
Yvo (?)

Maandag

Christy (Silawen)
Brenda
Eliane :D
Fenna :D (Catchie)

Dinsdag

Nienke
Yvo
Christy (Silawen)

Woensdag

Yvo
Christy (Silawen)

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag
Jaja, ik heb eindelijk mijn definitieve rooster voor volgende week en ik kan maandag wel het enige hoorcollege skippen :angel:
Is ook een betere verdeling van reistijd :p Lang reizen naar Rotterdam voor de hele dag of 1 uur heen reizen naar school, 3 kwartier les en dan weer 1 uur terug. Moeilijke keuze :lol:

CooCooCachoo
02-16-2006, 01:01 AM
Melzer is in :woohoo:

Nymeria
02-16-2006, 09:32 AM
:lol: ik hoop niet dat dat college al te interessant is :p
heb twee studiegenoten gevraagd aantekeningen te maken :p om eerlijk te zijn, heb ik toen we terug kwamen op school al aangekondigd, dat het kon zijn dat ik in de week van Rotterdam wat colleges kon missen :p

Nymeria
02-16-2006, 09:34 AM
Tijn en Christy, spreken wij voor de zaterdag iets af dat we elkaar van te voren treffen? (bijv. op t station of bij ahoy?)

CooCooCachoo
02-16-2006, 11:30 AM
Tijn en Christy, spreken wij voor de zaterdag iets af dat we elkaar van te voren treffen? (bijv. op t station of bij ahoy?)

Jep, lijkt me handig :yeah:

Aangezien de kwalies om 10:00 beginnen en ik eerst die kaart(en - ik weet het nog steeds niet :p) moet ophalen, is het denk ik handig om daar om 09:45 aan te komen. Met de metro is het 15 minuten of zo, dus als we om 09:25 afspreken op R'dam CS buiten bij de AH?

Kezzi
02-16-2006, 11:57 AM
Die post van Fenna gisteren, die is eigenlijk van mij :p . Heb per ongeluk onder Fenna's naam gepost zie ik net :lol:

Silawen
02-16-2006, 11:58 AM

Aangezien de kwalies om 10:00 beginnen en ik eerst die kaart(en - ik weet het nog steeds niet :p) moet ophalen, is het denk ik handig om daar om 09:45 aan te komen. Met de metro is het 15 minuten of zo, dus als we om 09:25 afspreken op R'dam CS buiten bij de AH?

Heel goed plan, dat moet lukken. Bij nader inzien. Als het goed is ben ik daar om 9.26 Als we via PM even telefoonnummers uitwisselen kunnen we bellen als het mis gaat. :)

Ik heb wel een vraagje. Ik moet nog een metro/bus kaart hebben, zou het mogenlijk zijn dat 1 van jullie er 1 voor mij koopt? Uiteraard krijg je het geld terug, maar ik heb dan geen tijd om er 1 te kopen als ik om 9.26 aan kom. En anders moet ik een trein eerder nemen en zit ik bijna een half uur op het perron te niksen. Laat het me even weten.

CooCooCachoo
02-16-2006, 02:57 PM
Heel goed plan, dat moet lukken. Bij nader inzien. Als het goed is ben ik daar om 9.26 Als we via PM even telefoonnummers uitwisselen kunnen we bellen als het mis gaat. :)

Ik heb wel een vraagje. Ik moet nog een metro/bus kaart hebben, zou het mogenlijk zijn dat 1 van jullie er 1 voor mij koopt? Uiteraard krijg je het geld terug, maar ik heb dan geen tijd om er 1 te kopen als ik om 9.26 aan kom. En anders moet ik een trein eerder nemen en zit ik bijna een half uur op het perron te niksen. Laat het me even weten.

Het is gewoon een strippenkaart die je van tevoren kan kopen in de supermarkt of bij een kiosk of zo gewoon in elke stad in Nederland. Op zaterdagochtend is het lastig om er één te kopen op het station.

En 09.26 is ook goed hoor :lol:

CooCooCachoo
02-16-2006, 02:57 PM
Monfils is out. Vervangen door Vik.

Silawen
02-16-2006, 03:05 PM
Het is gewoon een strippenkaart die je van tevoren kan kopen in de supermarkt of bij een kiosk of zo gewoon in elke stad in Nederland. Op zaterdagochtend is het lastig om er één te kopen op het station.

En 09.26 is ook goed hoor :lol:

Ja dat snap ik, maar ik woon in een klein dorpje zonder supermarkt, al helemaal geen kiosk, 30 minuten fietsen van de dichtsbijzijnde supermartk. :p Maar ik probeer wel wat te regelen, dan.

Dutchie
02-16-2006, 06:01 PM
Jaja, ik heb eindelijk mijn definitieve rooster voor volgende week en ik kan maandag wel het enige hoorcollege skippen :angel:
Is ook een betere verdeling van reistijd :p Lang reizen naar Rotterdam voor de hele dag of 1 uur heen reizen naar school, 3 kwartier les en dan weer 1 uur terug. Moeilijke keuze :lol:

OOOOH!
Ik zeg Dent-Stalk tijd hahaaaaaaa :rolls:
Leuk dat jullie smaandags ook komen :D

Nymeria
02-16-2006, 06:50 PM

yep is goed :yeah: ik zal er voor zorgen dat ik er om die tijd ook ben, en de AH weet k wel te vinden, aangezien wij daar vorig jaar ook afspraken!

Ik hoop da je twee kaarten hebt :angel: :p

CooCooCachoo
02-16-2006, 07:37 PM
Ja dat snap ik, maar ik woon in een klein dorpje zonder supermarkt, al helemaal geen kiosk, 30 minuten fietsen van de dichtsbijzijnde supermartk. :p Maar ik probeer wel wat te regelen, dan.

Awww :p Arme jij ;)

Maar er zijn volgens mij ook automaten bij de metro in R'dam en dan duurt het uhm één minuut om een strippenkaart te kopen ;) :lol:

CooCooCachoo
02-16-2006, 07:38 PM
OOOOH!
Ik zeg Dent-Stalk tijd hahaaaaaaa :rolls:
Leuk dat jullie smaandags ook komen :D

Dent :rocker:

CooCooCachoo
02-16-2006, 09:29 PM
Federer OUT
Gasquet OUT
Monfils OUT
Hrbaty OUT
Safin OUT

Wie volgt? :eek:

Silawen
02-16-2006, 09:32 PM
Federer OUT
Gasquet OUT
Monfils OUT
Hrbaty OUT
Safin OUT

Wie volgt? :eek:

:sad:

Cervantes
02-16-2006, 10:04 PM
Ah, ik heb eindelijk het Nederlandse forum gevonden, ik zie dat er al redelijk veel mensen gaan. Zijn er nog onderlinge afspraken gemaakt om elkaar daar te ontmoeten? Lijkt me namelijk wel leuk om jullie daar te zien.

Nymeria
02-17-2006, 09:23 AM
Ah, ik heb eindelijk het Nederlandse forum gevonden, ik zie dat er al redelijk veel mensen gaan. Zijn er nog onderlinge afspraken gemaakt om elkaar daar te ontmoeten? Lijkt me namelijk wel leuk om jullie daar te zien.
Welke dagen ben je daar? :)

De meeste van ons zullen elkaar zowieso wel treffen denk ik, omdat we vaker met de mensen van dit forum naar een toernooi zijn geweest.

Cervantes
02-17-2006, 09:29 AM
Ik ben er sowieso maandag en dinsdag en waarschijnlijk ook wel de rest van de week.

Nymeria
02-17-2006, 09:39 AM
Ik ben er sowieso maandag en dinsdag en waarschijnlijk ook wel de rest van de week.
Dinsdag ben ik er iig ook, samen met Nienke (RogiNie) dus als je wil kunnen we dan wel wat afspreken :)

Silawen
02-17-2006, 11:40 AM
Ik ga dinsdag ook. (en za, zo, ma, wo) dus misschien is er wat af te spreken. :)

<Eve>
02-17-2006, 12:27 PM
Ik ga niet meer :sad: :sad:

Ten eerste omdat mijn favoriet Safin ook al niet meer komt..
Ten tweede, omdat mijn bankrekening geblokkeerd is..! :eek: :eek: :eek:
Rot bank ook...pff.. etters zijn het.. :mad:

Silawen
02-17-2006, 05:09 PM

:sad: Niet eens naar de qualies? Dan betaal ik je kaartje? :sad:

stephB
02-17-2006, 05:12 PM
Yeah, it was great :D .
I'm still working on the whole report, but you can read a little of it already in the thread Davis Cup 2006 in the French players forum :) .
thanks for the first information. let me know if you´re ready with the full version :) but have you been there also on sunday? didnt see you....or your sister.:eek:

CooCooCachoo
02-17-2006, 08:05 PM

:eek:

How rude is that! :help: :hug:

CooCooCachoo
02-17-2006, 08:07 PM
Christy & Yvo, morgen 09:25 (of 09:26 :p) voor de AH op R'dam CS? :)

Ik PM nog wel telefoonnummer. Dat van Yvo heb ik, maar als Christy ook repliet? :)

Dutchie
02-17-2006, 08:12 PM
Ik ga wss alleen maandags.....Dus denk niet dat ik julie ga zien Martijn en Yvo!

CooCooCachoo
02-17-2006, 08:20 PM
Ik ga wss alleen maandags.....Dus denk niet dat ik julie ga zien Martijn en Yvo!

:sobbing:

Jammer :( Veel plezier in ieder geval :D Vrees dat de draw echt niet zo goed is, maar ja zo worden wat minder bekende spelers wat bekender ;)

Cervantes
02-17-2006, 08:31 PM
Ik lees nu dat ook Ljubicic zich waarschijnlijk terugtrekt. Het veld wordt wel met de dag minder zeg.

Wie gaan er nou allemaal maandag?

Silawen
02-17-2006, 08:49 PM
Me, me, me!

Geen terugtrekkingen kunnen mijn enthousiastme verminderen. *bouncebounce*

CooCooCachoo
02-17-2006, 09:11 PM
Lammer in qualies :rocker:

Djokovic :hearts: :drool:

Nymeria
02-17-2006, 09:24 PM
Lammer!!!! :eek: wow, misschien moe'k toch maar mn zwitserse T-shirt meenemen dan (heb mn vlag helaas in Roermond gelaten, te lui om m van mn muur te halen :p)

Nymeria
02-17-2006, 09:26 PM
Christy & Yvo, morgen 09:25 (of 09:26 :p) voor de AH op R'dam CS? :)

Ik PM nog wel telefoonnummer. Dat van Yvo heb ik, maar als Christy ook repliet? :)
Yep we zien elkaar dan :bounce:

en ik weet da je een nieuw nr hebt, aangezien je me laatst een sms'je hebt gestuurd met Marco's resultaat :p

<Eve>
02-17-2006, 09:36 PM
:sad: Niet eens naar de qualies? Dan betaal ik je kaartje? :sad:

:hug: heel lief van je!!! Maar dat kan ik zeker niet aannemen!!
Ik zou dan ook nog met de trein moeten en daarvoor moeten betalen..
Gaat niet werken.. Eens kijken hoe het gaat met de Ordina open.. moet ik daar maar naar toe, en gaan we dan samen!! :yeah:

:eek:

How rude is that! :help: :hug:
Ja echt.. omdat mijn studiefinanciering niet op die rekening komt.. maar ik heb die rekening al zóóó lang zonder dat mijn stufi daar op komt!! Gaan ze nu ineens mijn rekening blokkeren zonder dat ik wist dat dat moest!
:cuckoo: :cuckoo: :cuckoo: Rabobank.. spoort niet!!!

CooCooCachoo
02-18-2006, 07:08 AM
Lammer!!!! :eek: wow, misschien moe'k toch maar mn zwitserse T-shirt meenemen dan (heb mn vlag helaas in Roermond gelaten, te lui om m van mn muur te halen :p)

:lol: Ja neem mee!

Ik neem de vlag sowieso mee ;)

Hopp Michael!

Het is egen Marco, maar toch ;)

CooCooCachoo
02-18-2006, 07:09 AM
:hug: heel lief van je!!! Maar dat kan ik zeker niet aannemen!!
Ik zou dan ook nog met de trein moeten en daarvoor moeten betalen..
Gaat niet werken.. Eens kijken hoe het gaat met de Ordina open.. moet ik daar maar naar toe, en gaan we dan samen!! :yeah:

Ja echt.. omdat mijn studiefinanciering niet op die rekening komt.. maar ik heb die rekening al zóóó lang zonder dat mijn stufi daar op komt!! Gaan ze nu ineens mijn rekening blokkeren zonder dat ik wist dat dat moest!
:cuckoo: :cuckoo: :cuckoo: Rabobank.. spoort niet!!!

Begin maar vast met sparen voor Rosmalen :scared: Die prijzen zijn zo achterlijk :cuckoo: Net zo achterlijk als de Rabobank, blijkbaar :hug:

Nymeria
02-18-2006, 07:12 AM
:lol: Ja neem mee!

Ik neem de vlag sowieso mee ;)

Hopp Michael!

Het is egen Marco, maar toch ;)
een betere vervanger voor Marco had ik me nietkunnen wensen denk ik, dus dit jaar Michael maar stalken? :p

Kezzi
02-18-2006, 09:08 PM
thanks for the first information. let me know if you´re ready with the full version :) but have you been there also on sunday? didnt see you....or your sister.:eek:
Yeah, but we went home after watching a few games from Llodra's match. It is 4 hours to travel by train, so we didn't want to be home at 1 am :p . And we had to carry our bags around all day, because we had to leave the youth hostel at 9.30 and there wasn't a 'garderobe' or something at the stadium :( .
I didn't know you were there on Sunday :o . We're maybe going to the Gerry Weber Open too, I'll let you know when it's sure, maybe we can meet there :) . Or in Düsseldorf, we're going to the Arag World Team Cup too :) .

Kezzi
02-18-2006, 09:27 PM
Ik ga trouwens ook maandag en mijn zusje ook :D . Brenda zien we sowieso, maar voor iedereen die ons nog niet kent even een beschrijving :p . Kleine tweeling :lol: .
Een foto van mij staat in het Lapentti forum, waar ik samen met Nicolas opsta *trots* . Niet lachen, tis niet mijn beste foto :p .
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=55314

Silawen
02-19-2006, 06:36 AM
Ik ga trouwens ook maandag en mijn zusje ook :D .

Ik ga waarschijnlijk ook maandag. (Twijfel nog een beetje omdat ik nogal moe ben.) Maaruh, willen jullie ergens afsrepeken? Ik vind het wel leuk om met iemand te gaan, anders zit ik daar maar alleen. :p
Anyway, ik moet nu naar de trein, anders haal ik die niet meer.

Cervantes
02-19-2006, 07:42 AM
Ik ga waarschijnlijk ook maandag. (Twijfel nog een beetje omdat ik nogal moe ben.) Maaruh, willen jullie ergens afsrepeken? Ik vind het wel leuk om met iemand te gaan, anders zit ik daar maar alleen. :p
Anyway, ik moet nu naar de trein, anders haal ik die niet meer.

Zullen wij iig maandag afspreken dan? Ik ga ook alleen en ik verwachtte eigenlijk dat er heel veel MTF-ers zouden gaan op maandag, maar dat valt blijkbaar toch wel tegen.

Dutchie
02-19-2006, 11:03 AM
Ik ga trouwens ook maandag en mijn zusje ook :D . Brenda zien we sowieso, maar voor iedereen die ons nog niet kent even een beschrijving :p . Kleine tweeling :lol: .
Een foto van mij staat in het Lapentti forum, waar ik samen met Nicolas opsta *trots* . Niet lachen, tis niet mijn beste foto :p .
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=55314

Leuke foto ;)
Ja we moeten nog even een tijd afspreken ;o)
En als je een kleine tweeling ziet en een totempaal ertussen dan ben ik dat :lol: (ik neem de titel maar even van Margo over ;) )

Silawen
02-19-2006, 05:53 PM
Zullen wij iig maandag afspreken dan? Ik ga ook alleen en ik verwachtte eigenlijk dat er heel veel MTF-ers zouden gaan op maandag, maar dat valt blijkbaar toch wel tegen.

Ja, is goed. Hoe laat ongeveer? Half 11 ofzo? Bij de AH? Iedereen die dan mee wil kan ongeveer zo laat bij de AH staan, of even zeggen hoe laat ze er zijn, dan kunnen we als groep gaan. :)
En als iemand vlaggen heeft die ze mee willen nemen, neem mee, is altijd leuk!

Cervantes
02-19-2006, 07:50 PM
Ja, is goed. Hoe laat ongeveer? Half 11 ofzo? Bij de AH? Iedereen die dan mee wil kan ongeveer zo laat bij de AH staan, of even zeggen hoe laat ze er zijn, dan kunnen we als groep gaan. :)
En als iemand vlaggen heeft die ze mee willen nemen, neem mee, is altijd leuk!

Waar is die AH ook al weer? Half elf vind ik iig een mooie tijd.

Silawen
02-19-2006, 07:53 PM
Waar is die AH ook al weer? Half elf vind ik iig een mooie tijd.

Ehm, op het station. Als je van de peronnen komt is het links. :)

Cervantes
02-19-2006, 10:05 PM

Rotterdam CS? Ik kom met de auto dus het is voor mij misschien handiger om bij Ahoy met jullie af te spreken. Ik weet alleen niet hoe laat jullie dan precies bij Ahoy zijn, maar ik zorg wel dat ik daar 10h45 voor de deur sta.

CooCooCachoo
02-20-2006, 04:51 AM

Ligt eraan welke kant je van het peron afkomt :lol:

CooCooCachoo
02-20-2006, 04:51 AM
Als jullie nog gaan, veel plezier :wavey:

Allez Fab & Ajde Nenad :rocker:

Silawen
02-20-2006, 06:17 AM
Rotterdam CS? Ik kom met de auto dus het is voor mij misschien handiger om bij Ahoy met jullie af te spreken. Ik weet alleen niet hoe laat jullie dan precies bij Ahoy zijn, maar ik zorg wel dat ik daar 10h45 voor de deur sta.

Is goed, ik wacht wel tot een minuutje of twee na half 11 op mensen die eventueel mee willen, en dan zie ik je daar. :)

CooCooCachoo
02-20-2006, 10:58 AM
Heb blijkbaar twee kaartjes gewonnen voor vandaag. Kom terug in M'burg, kijk naar de post en zie twee kaartjes :lol: Niet dat ik kan gaan, maar ja :(

<Eve>
02-20-2006, 01:34 PM
Begin maar vast met sparen voor Rosmalen :scared: Die prijzen zijn zo achterlijk :cuckoo: Net zo achterlijk als de Rabobank, blijkbaar :hug:
:lol::lol::lol:
Maar dan heb je ook wat!! (hoop ik:p)

<Eve>
02-20-2006, 01:38 PM
Heb blijkbaar twee kaartjes gewonnen voor vandaag. Kom terug in M'burg, kijk naar de post en zie twee kaartjes :lol: Niet dat ik kan gaan, maar ja :(
WHAAA!! Jij wint ALTIJD!! hoe doe je dat? Leer het me!
Kijk, als ik dan eens wat win, hoef ik niet te sparen voor dure kaartjes!!:lol:

Enne vraagje he, kan jij misschien even helpen dat ik op WTA eindelijk eens een keer geactiveerd word?! Jij bent daar toch ook CooCooCachoo??
http://www.wtaworld.com/showthread.php?t=221344
Als je daar wilt reageren, helpt het misschien?!
Thanks alvast als je het wil doen!! :help: :help: :help: