Caption time.. God please forgive me. [Archive] - MensTennisForums.com

Caption time.. God please forgive me.

Paialii
11-04-2005, 09:09 PM
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20051104/capt.meu11711042054.france_tennis_paris_masters_me u117.jpg

Andy thinks: You're good, but not as good as Roger. :devil:

joeb_uk
11-04-2005, 09:20 PM
"Damn, 3 fingers in my ass feels good"

celia
11-04-2005, 11:24 PM
"lower, please, much much lower..." :p

Scotso
11-04-2005, 11:25 PM
:lol:

PaulieM
11-04-2005, 11:35 PM
Andy: "oh yes roger yes!... oh i mean ouch! yes trainer guy that's where it hurts, right around there"

Trainer: "don't worry about it, i'm used to my wife moaning all kinds of different guys names when i touch her."

OR
Andy: "i told roger not to get too freaky last night...now i have to think of excuse to give the press :unsure:"

Horatio Caine
11-04-2005, 11:39 PM
Andy: "Moya, is that you?"

Carito_90
11-04-2005, 11:41 PM
You guys slay me.

buddyholly
11-04-2005, 11:48 PM
''Better to never turn your back on a Karlovic ace. Can you reach it?''

alfonsojose
11-04-2005, 11:51 PM
getting ready for Shangai :tape:

Saumon
11-05-2005, 12:15 AM
getting ready for Shangai :tape:
:devil:

Scotso
11-05-2005, 12:23 AM
''Better to never turn your back on a Karlovic ace. Can you reach it?''

:haha:

:yeah:

Fee
11-05-2005, 12:33 AM
"I wish Alfonso was here. You're good and all, but he's sooooo much better. I'll just close my eyes for a minute and pretend..."

Horatio Caine
11-05-2005, 02:05 AM
getting ready for Shangai :tape:

:haha: :haha: :haha:

Horatio Caine
11-05-2005, 02:03 PM
Andy: "Ferrer is a pain the ass."

Horatio Caine
11-05-2005, 02:04 PM
Andy: "People think I behave like I have my head stuck up my ass...I don't think so. Trainer...would you like to check?"

Fergie
11-05-2005, 03:13 PM
:haha:

darnyelb
11-05-2005, 05:41 PM
Baby Got Back (Injury)

Geniey2g
11-05-2005, 05:57 PM
LMAO @ some of these :lol:

Horatio Caine
11-05-2005, 06:33 PM
Andy: "Man, Ferrer's game has serious penetration!"

MariaV
11-05-2005, 06:36 PM
:haha: :haha: :haha:

Horatio Caine
11-05-2005, 06:36 PM
Andy: "People say that I have verbal diarrhoea when right now I am playing so badly that I have tennis diarrhoea...trainer, please plug me up!"

Horatio Caine
11-05-2005, 06:37 PM
Andy: "My game sh*ts a tonne right now"

alfonsojose
11-05-2005, 07:00 PM
Brokeback game :drool:

sigmagirl91
11-05-2005, 07:43 PM
"Oh yeah...oh yeah. You do it better than Roger."

Horatio Caine
11-06-2005, 10:58 AM
Andy: "Forget about the swing...I just followed through."

safdem
11-06-2005, 12:13 PM
:lol:
priceless pic

Horatio Caine
11-06-2005, 12:56 PM
Andy: "If only Moya could see the two of us together..." :devil:

Rex
11-06-2005, 05:00 PM
you could gimme the finger but i like where the finger is now- andy

buddyholly
11-15-2005, 04:22 PM
getting ready for Shangai :tape:

How perceptive of you!!

Daniel
11-15-2005, 09:25 PM
:lol:

Horatio Caine
11-15-2005, 09:29 PM
Andy: "Man, I need some stimulation...if my game won't get up, then I guess nothing will." :o

Horatio Caine
11-15-2005, 09:31 PM
Andy: "I think Paris Hilton left one of her "toys" with me...I still haven't got to the bottom of it."

Horatio Caine
11-16-2005, 12:32 PM
Hmmm...I'm running out of ideas now :lol: