Pictures of Novak! [Archive] - Page 11 - MensTennisForums.com

Pictures of Novak!

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Lee
03-24-2008, 12:49 AM
:eek: :eek: He really looks like Robert DeNiro here.

http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/19/fullj.613940cd2073817c1d5c52abeee855b0/613940cd2073817c1d5c52abeee855b0-getty-tennis-atp-djokovic-trophy.jpg

ataptc
03-24-2008, 03:59 AM
:dance:

ataptc
03-24-2008, 04:01 AM
More :)

ataptc
03-24-2008, 04:04 AM
:)

ataptc
03-24-2008, 04:11 AM
The man-hug :cool:

ataptc
03-24-2008, 04:13 AM
Last few :D

edit: last two from tournament website :)

Cat123
03-24-2008, 01:06 PM
Thanks for the pictures! I love the ones of Novak and Mardy together, and I loved Nole's acknowledgement of Fis when he was accepting applause right after he won the match. :hearts:

*Ljubica*
03-24-2008, 01:27 PM
Thanks for the pictures! I love the ones of Novak and Mardy together, and I loved Nole's acknowledgement of Fis when he was accepting applause right after he won the match. :hearts:
Yes - I thought that was a lovely gesture too, and I love the photos with Fish too:) There seems to be a really genuine warmth and affection between the two of them - Fish looks truly happy even though he's just lost :shrug:

Thanks for all the pics posted here.

shilapova
03-24-2008, 09:46 PM
que lindoooo

camnation
03-24-2008, 10:19 PM
Thanks for the pictures! I love the ones of Novak and Mardy together, and I loved Nole's acknowledgement of Fis when he was accepting applause right after he won the match. :hearts:
Me too... they were so cute together. :hug:

gambit84
03-27-2008, 10:04 PM
http://img516.imageshack.us/img516/789/48365l3l05he0005dk3.jpg



horrible :lol: :rolls: :lol:



but I like that shoes :angel:

Herdwick
03-27-2008, 10:15 PM
http://img516.imageshack.us/img516/789/48365l3l05he0005dk3.jpg



horrible :lol: :rolls: :lol:



but I like that shoes :angel:

Oh dear - where to start:eek:.

Note to self: remember he's only 20...plenty of time to develop his own unique style.

gambit84
03-27-2008, 10:19 PM
Oh dear - where to start:eek:.

Note to self: remember he's only 20...plenty of time to develop his own unique style.

but I like his style! it's a lot alike to my style :lol: (in fact I've to buy that shoes). The problem is his hairs :lol: :rolls:

Herdwick
03-27-2008, 10:44 PM
but I like his style! it's a lot alike to my style :lol: (in fact I've to buy that shoes). The problem is his hairs :lol: :rolls:

:bolt:

jitterbug
03-27-2008, 11:21 PM
I actually like the jacket :lol:

Nole looked like he was saying "I feel like something is wrong with my look but I can't put my finger on what it is...?" :tape:

Natasc
03-28-2008, 12:51 AM
I actually like the jacket :lol:

Nole looked like he was saying "I feel like something is wrong with my look but I can't put my finger on what it is...?" :tape:

you're totally right!! :haha:
Nole!! :o :p :lol:

njnetswill
03-28-2008, 01:27 AM
:tape:

Björki
03-28-2008, 06:58 AM
the hair :rolls:

ataptc
03-28-2008, 09:53 AM
:spit: He heard the comments on his hair and is trying something different, hoping it would look better :rolls:

After the initial laugh, he doesn't look that bad, kinda hot in a quirky way actually, but he needs to lose that jacket. It doesn't go with the shirt

ataptc
03-28-2008, 10:03 AM
Expanding from Lee's post (http://www.menstennisforums.com/showpost.php?p=6789368&postcount=50965) :)

Cat123
03-28-2008, 11:53 AM
:lol: I love the hair! And I love his mis-matched dress sense! :rolleyes:

Here are a couple with Maria and her friend. You need to register to get them bigger though.

Saumon
03-28-2008, 12:12 PM
Expanding from Lee's post (http://www.menstennisforums.com/showpost.php?p=6789368&postcount=50965) :)

I'm not sure about those pastel tracksuits. :unsure: I think Mario wore it too. :tape:

Sleepwalker64
03-28-2008, 12:23 PM
These must be from IW

http://i046.radikal.ru/0803/b6/8cfb73354eef.jpg

http://i019.radikal.ru/0803/80/5f2952fdea8d.jpg

http://i009.radikal.ru/0803/12/1cdaff646c39.jpg

http://i011.radikal.ru/0803/17/f48ec4b1570b.jpg

Sleepwalker64
03-28-2008, 12:27 PM
http://i044.radikal.ru/0803/b6/dff87ce704c2.jpg
http://i050.radikal.ru/0803/86/100d9c1cd15e.jpg

Jelena_78
03-28-2008, 12:33 PM
I haven't seen this one from Perth till now, sorry if it's already been posted ;)

139416 :music:

PennyThePenguin
03-28-2008, 12:47 PM
http://img516.imageshack.us/img516/789/48365l3l05he0005dk3.jpg


:help: :help:

Herdwick
03-28-2008, 01:00 PM
http://i011.radikal.ru/0803/17/f48ec4b1570b.jpg

Mmmmmm...

Cat123
03-28-2008, 01:08 PM
I'll second that!!! :drool:

Herdwick
03-28-2008, 01:12 PM
Cold showers required all round I think...

Lee
03-28-2008, 03:29 PM
These must be from IW

Yes, he practiced with Guga in IW AFTER I LEFT :shout: :mad: :fiery: :armed: :explode:


http://i011.radikal.ru/0803/17/f48ec4b1570b.jpg

He loves to do this. He did the pushup during his practice with Stepanek and the ladies counted loudly for him. Unfortunately, I did not know that Nole with all the fans surrounding the practice court.

Lee
03-28-2008, 03:39 PM
For Nole's hair, I feel his pain. :p My hubby and son have hair like that. They just stand out always asking for attention. :tape:

ataptc
03-28-2008, 03:39 PM
Yes, he practiced with Guga in IW AFTER I LEFT :shout: :mad: :fiery: :armed: :explode:
:awww:

Lee :hug:

ret
03-28-2008, 03:40 PM
:lol: I love the hair! And I love his mis-matched dress sense! :rolleyes:

Here are a couple with Maria and her friend. You need to register to get them bigger though.

here you go;)
http://img443.imageshack.us/img443/2373/15509mariasharapovasonykr9.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/4485/15515mariasharapovasonyab7.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/6382/15513mariasharapovasonyjp8.jpg

ataptc
03-28-2008, 03:43 PM
Thanks ret :)

camnation
03-28-2008, 03:50 PM
http://i044.radikal.ru/0803/b6/dff87ce704c2.jpg
Thanks for the pictures!

Oh my goodness, frolicking in the grass shirtless... :hearts::drool::inlove:

Herdwick
03-28-2008, 04:08 PM
Thanks for the pictures!

Oh my goodness, frolicking in the grass shirtless... :hearts::drool::inlove:

Quite....since seeing those.:drool:

Lee
03-28-2008, 04:18 PM
Thanks for the pictures!

Oh my goodness, frolicking in the grass shirtless... :hearts::drool::inlove:

This reminds me of MTF legend Bolar Bolabi and I can't stop :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

ionah
03-28-2008, 04:49 PM
great photos!

Jelena_78
03-28-2008, 04:58 PM
great photos!

Welcome! :)

:wavey:

lilibel13
03-28-2008, 05:42 PM
HQ'S credit to tiesto
http://img220.imagevenue.com/loc242/th_15509_Maria_Sharapova_-_Sony_Ericsson_Kickoff_Party_05_122_242lo.jpg (http://img220.imagevenue.com/img.php?image=15509_Maria_Sharapova_-_Sony_Ericsson_Kickoff_Party_05_122_242lo.jpg) http://img241.imagevenue.com/loc500/th_15511_Maria_Sharapova_-_Sony_Ericsson_Kickoff_Party_06_122_500lo.jpg (http://img241.imagevenue.com/img.php?image=15511_Maria_Sharapova_-_Sony_Ericsson_Kickoff_Party_06_122_500lo.jpg) http://img133.imagevenue.com/loc690/th_15513_Maria_Sharapova_-_Sony_Ericsson_Kickoff_Party_07_122_690lo.jpg (http://img133.imagevenue.com/img.php?image=15513_Maria_Sharapova_-_Sony_Ericsson_Kickoff_Party_07_122_690lo.jpg)
http://img181.imagevenue.com/loc439/th_15515_Maria_Sharapova_-_Sony_Ericsson_Kickoff_Party_08_122_439lo.jpg (http://img181.imagevenue.com/img.php?image=15515_Maria_Sharapova_-_Sony_Ericsson_Kickoff_Party_08_122_439lo.jpg)

Cat123
03-28-2008, 08:44 PM
Thankyou!!!!! :D

Jelena_78
03-28-2008, 11:29 PM
:scratch: 'friends'? Look where her hand is

139439

Jelena_78
03-29-2008, 12:04 AM
Who is Katrina Campins?

139440

neznana
03-29-2008, 12:12 AM
^what's wrong with nole's hair...boah i dont like it
he looks like a freak :)))

Lee
03-29-2008, 12:24 AM
Who is Katrina Campins?

139440

http://www.thecampinscompany.com/principals.asp

Milena S.
03-29-2008, 04:21 AM
http://thumbnails5.imagebam.com/436/12edd94358527.gif (http://www.imagebam.com/image/12edd94358527) http://thumbnails5.imagebam.com/436/a9796f4358528.gif (http://www.imagebam.com/image/a9796f4358528) http://thumbnails5.imagebam.com/436/9dd8bf4358529.gif (http://www.imagebam.com/image/9dd8bf4358529) http://thumbnails5.imagebam.com/436/4e86074358530.gif (http://www.imagebam.com/image/4e86074358530) http://thumbnails5.imagebam.com/436/bd93684358531.gif (http://www.imagebam.com/image/bd93684358531)

source: http://forum.svettenisa.net

Björki
04-01-2008, 08:09 AM
http://www.atptennis.com/5/photos/gallery/2008/miami2/41.jpg

© Sony Ericsson Open

Three-time Roland Garros champion and former World No. 1 Gustavo Kuerten celebrates with Novak Djokovic.

Lee
04-01-2008, 02:35 PM
Thanks for the pic. :inlove: with both guys.

Milena S.
04-03-2008, 05:08 PM
pictures from Novak's visit to Kosovska Mitrovica
HERE (http://www.svettenisa.net/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=91&catid=10&limit=20&limitstart=60)
(there are just 2 pics) :(

Saumon
04-03-2008, 05:37 PM
Thanks. He got a haircut. No more "fingers in the socket" hairdo for a while. :awww: :p

Jelena_78
04-04-2008, 07:44 PM
139901 Telekom continuing to support Novak

139902 presentation of Nole's stamp :cool:

Herdwick
04-04-2008, 08:01 PM
So his face is now on a Serbian stamp? Wow.

camnation
04-04-2008, 08:51 PM
Thanks for the pics!
He's only 20 and he gets a stamp in his likeness. Impressive and strange at the same time.

Herdwick
04-04-2008, 09:32 PM
Sorry - where are my manners. Thank you Jelena - was this on your news?

Jelena_78
04-04-2008, 10:09 PM
Sorry - where are my manners. Thank you Jelena - was this on your news?

You're welcome :)

Yes, and there's also a short story on Nole's site

Lee
04-04-2008, 10:59 PM
http://www.atptennis.com/5/photos/gallery/2008/miami2/41.jpg

© Sony Ericsson Open

Three-time Roland Garros champion and former World No. 1 Gustavo Kuerten celebrates with Novak Djokovic.

And there are more pics of Guga with Nole here http://www.vipevents.biz/ Click on the pic of them.

:yeah: Nole showed up in the party that honour Guga after his lost to Anderson that day.

PennyThePenguin
04-05-2008, 12:48 AM
so will the jelenas be sending us letters with nole's face on them :p

Natasc
04-05-2008, 12:58 AM
no one has HQ's from those pics??

Jelena_78
04-05-2008, 02:52 PM
so will the jelenas be sending us letters with nole's face on them :p

:dance: Indeed :p

*Ljubica*
04-05-2008, 03:19 PM
And there are more pics of Guga with Nole here http://www.vipevents.biz/ Click on the pic of them.

:yeah: Nole showed up in the party that honour Guga after his lost to Anderson that day.

Thanks for that link Lee - there are some great photos there :) And nice to hear that Nole went along to the party no matter how "down" he may have felt.

About the stamp thing - I guess we would probably do it her too, if Murray ever won Wimbledon - it's quite a scary thought :lol: :eek:

Lee
04-05-2008, 07:52 PM
Well, Guga has his stamp in Brazil too ;)

ataptc
04-06-2008, 03:24 AM
And Fed in Switzerland :lol:

Milena S.
04-08-2008, 01:09 PM
a few interesting photos from Kosovo and men's vogue
HERE (http://www.svettenisa.net/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=91&catid=10&limit=20&limitstart=60)

*Ljubica*
04-08-2008, 03:08 PM
Thanks Milena :hug:

kasia1992
04-09-2008, 10:05 PM
http://i129.photobucket.com/albums/p222/kasia1992/kasia1992x/mashafan-114.jpg
http://i129.photobucket.com/albums/p222/kasia1992/kasia1992x/xb489e371bq8sz8.jpg

jeahhh!
04-09-2008, 10:18 PM
Have we seen this one? :unsure: I would think Jess would like it ;)


http://img181.imagevenue.com/loc33/th_27085_miami02_122_33lo.jpg (http://img181.imagevenue.com/img.php?loc=loc33&image=27085_miami02_122_33lo.jpg)

Cat123
04-09-2008, 10:39 PM
http://i129.photobucket.com/albums/p222/kasia1992/kasia1992x/mashafan-114.jpg

Who is that man and why is his hair in the way?! :mad: :lol:

(OT - Rafa looks nice! :cool: )

savesthedizzle
04-09-2008, 10:43 PM
Have we seen this one? :unsure: I would think Jess would like it ;)


http://img181.imagevenue.com/loc33/th_27085_miami02_122_33lo.jpg (http://img181.imagevenue.com/img.php?loc=loc33&image=27085_miami02_122_33lo.jpg)

They should go out :worship:

Domi is so cute :D

Nole looks trashed :rolls: :rolls:

Tennistalk
04-10-2008, 01:50 PM
http://www.tennistalk.com/images/Djokovic_Sharapova_03.jpg

More about that story here: http://www.tennistalk.com/en/news/20080410/Djokovic_and_Sharapova_the_new_hot_couple

pookykiki
04-10-2008, 05:22 PM
NOOOO, It can't be true! What about Jelena, she's so cute and nice and Maria is so.... Maria!
I can't believe that paparazis from X17 could follow Novak! Normally the only person they persecute it's Britney Spears... :lol:

starluk
04-11-2008, 07:08 AM
139901 Telekom continuing to support Novak

139902 presentation of Nole's stamp :cool:could u pls show us the stamp?

Jelena_78
04-11-2008, 09:01 AM
could u pls show us the stamp?

You don't see it when you click on that link?

I'll try to put it here, but seems some photos I've put recently keep disappearing one by one...

140143

Jelena_78
04-11-2008, 09:02 AM
I hope you can see it :D

amdany
04-11-2008, 03:50 PM
thanks Jelena:D

Milena S.
04-11-2008, 10:04 PM
source: www.svettenisa.net
http://img329.imageshack.us/img329/7082/19165928ww7bp6.th.jpg (http://img329.imageshack.us/my.php?image=19165928ww7bp6.jpg) http://img329.imageshack.us/img329/8198/19165927df8th9.th.jpg (http://img329.imageshack.us/my.php?image=19165927df8th9.jpg) http://img441.imageshack.us/img441/3193/19165929eq0yt8.th.jpg (http://img441.imageshack.us/my.php?image=19165929eq0yt8.jpg)http://img134.imageshack.us/img134/1240/19165930vu7or3.th.jpg (http://img134.imageshack.us/my.php?image=19165930vu7or3.jpg) http://img134.imageshack.us/img134/3250/19165931wq1ps4.th.jpg (http://img134.imageshack.us/my.php?image=19165931wq1ps4.jpg) http://img134.imageshack.us/img134/8774/19165932kl1ze8.th.jpg (http://img134.imageshack.us/my.php?image=19165932kl1ze8.jpg)
http://img134.imageshack.us/img134/8440/19165934gy9vw7.th.jpg (http://img134.imageshack.us/my.php?image=19165934gy9vw7.jpg) http://img515.imageshack.us/img515/9306/19165936bc0ey9.th.jpg (http://img515.imageshack.us/my.php?image=19165936bc0ey9.jpg) http://img213.imageshack.us/img213/1504/19165937zs7mt6.th.jpg (http://img213.imageshack.us/my.php?image=19165937zs7mt6.jpg) http://img213.imageshack.us/img213/2120/19165938hg2pm3.th.jpg (http://img213.imageshack.us/my.php?image=19165938hg2pm3.jpg)
http://img380.imageshack.us/img380/8248/19165939fp4am6.th.jpg (http://img380.imageshack.us/my.php?image=19165939fp4am6.jpg) http://img167.imageshack.us/img167/5082/19165940jo3ip8.th.jpg (http://img167.imageshack.us/my.php?image=19165940jo3ip8.jpg)

PennyThePenguin
04-12-2008, 06:51 AM
what's with the wristbands :lol:

jitterbug
04-12-2008, 11:39 AM
There was a lady sitting in front of me on the train today, reading a Serbian newspaper :lol: and I saw a headline which said something like "Novak makes appearance in Men's Vogue" or something :lol: I couldn't grasp the exact translation because it was in Serbian :o

It has photos of him holding a golf club :scratch:

http://www.mensvogue.com/health/feature/articles/2008/04/djokovic

Lee
04-12-2008, 03:04 PM
There was a lady sitting in front of me on the train today, reading a Serbian newspaper :lol: and I saw a headline which said something like "Novak makes appearance in Men's Vogue" or something :lol: I couldn't grasp the exact translation because it was in Serbian :o

It has photos of him holding a golf club :scratch:

http://www.mensvogue.com/health/feature/articles/2008/04/djokovic

It's on his official site.

jitterbug
04-12-2008, 03:11 PM
I haven't been there in ages :p

Lee
04-12-2008, 03:24 PM
I haven't been there in ages :p

Same here. Yesterday, a non-fan post the pic (in the most derailed thread in GM history) and I asked her where she found the pic. That's before I double check the post, saw she put a link there and when I clicked, it's his official site. :o

At least I asked her in the chat thread instead of on GM. :lol:

lilimi80
04-13-2008, 11:38 AM
what's with the wristbands :lol:

it's his fashion touch. he likes to wear a black wristband at one arm and a white at the other recently. ;) cute.

Fitz
04-16-2008, 04:31 AM
Hi guys! :wavey: Sorry these are posted so late. Here's my pictures of Nole from Miami! If only I had this camera when I saw him last year at Indian Wells before he became so popular. haha.

jitterbug
04-16-2008, 05:01 AM
Thanks Matt! :yippee:

Jelena_78
04-16-2008, 05:01 AM
Hi! :)
It's never too late! ;)

Thanks! :wavey:

amdany
04-16-2008, 08:21 AM
thank you:):worship:, they're great

Stasha
04-17-2008, 03:21 PM
:cool:

Sleepwalker64
04-19-2008, 11:19 PM
I don't know if you've seen this:lol:
"Nole goes Gucci for GQ Magazine"

http://bp3.blogger.com/_GWJatwb-WlI/SApbSdN22MI/AAAAAAAACtk/-Rf83dObJDI/s1600/Novak_Djokovic_GQ119042008_00002.jpg

http://bp2.blogger.com/_GWJatwb-WlI/SApboNN22NI/AAAAAAAACts/cVe6N6nWv2g/s1600/Novak_Djokovic_GQ519042008_00005.jpg

http://bp0.blogger.com/_GWJatwb-WlI/SApb0tN22OI/AAAAAAAACt0/T3Jx-T-lJ8A/s1600/Novak_Djokovic_GQ219042008_00003.jpg

Sleepwalker64
04-19-2008, 11:20 PM
I don't know why I can't post them....

but you can find the pictures here...
http://www.downthelinetennis.com/2008/04/fashion-fix-nole-goes-gucci-for-gq.html

gambit84
04-20-2008, 09:02 AM
I uploaded some photos taken from Rome '07 on my facebook. There are also two matches of Nole (against Baghdatis and Soderling)

:wavey:

gambit84
04-20-2008, 09:12 AM
Here something

http://photos-296.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v238/6/18/1176365296/n1176365296_30063557_6989.jpg
http://photos-296.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v238/6/18/1176365296/n1176365296_30063553_5849.jpg
http://photos-296.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v238/6/18/1176365296/n1176365296_30063556_6696.jpg

I had a bad camera :rolleyes: (fortunately now I had another one that's better)

amdany
04-20-2008, 10:28 AM
I don't know why I can't post them....

but you can find the pictures here...
http://www.downthelinetennis.com/2008/04/fashion-fix-nole-goes-gucci-for-gq.html

thanks:worship: The 1st and the last one are weird:p but me likes the two others:hearts::hearts:


grazie Raffaelle, your pics are great:D

jitterbug
04-20-2008, 02:34 PM
I like the last one the best, he's got that Christy Turlington eyebrow thing going on :lol:

Jelena_78
04-20-2008, 05:06 PM
Great photos! Thanks :D

:aplot:

neenah
04-20-2008, 05:08 PM
Nice pics Raffaelle. :)

gambit84
04-20-2008, 06:32 PM
fortunately this year I have a new camera :lol:
hope in a better quality :p

Stasha
04-20-2008, 06:40 PM
Thanks Rafaelle.
These pics are great.

Lee
04-20-2008, 08:11 PM
Thanks!

l_mac
04-21-2008, 03:18 PM
Nole had a thing with Rafa.

http://img2.menstennisforums.com/500/89096_80794349_122_1135lo.jpg

http://img2.menstennisforums.com/500/89079_80794343_122_931lo.jpg

http://img2.menstennisforums.com/500/Nolecheat.jpg

:tape:

:lol:

edit: I'm sure they will turn up withouit the watermarks.

kirkicica
04-21-2008, 03:23 PM
thanks l_mac :wavey:
Is that Nole trying to see Rafa's cards in the last one?? :rolls:

Jelena_78
04-21-2008, 03:24 PM
Thanks Linda! :D

*Ljubica*
04-21-2008, 03:27 PM
Thanks Linda :)

pookykiki
04-21-2008, 03:42 PM
http://farm3.static.flickr.com/2344/2431597280_ccb5046afd.jpg?v=0
http://farm3.static.flickr.com/2345/2430784271_910114e1a6.jpg?v=0

Other ones!

Stasha
04-21-2008, 03:59 PM
Thanks Linda and Anna :)

Stasha
04-21-2008, 04:04 PM
First Jean-Paul Belmondo (GQ Magazine) and now James Bond?

Lee
04-21-2008, 04:13 PM
Thanks Linda and Anna.

Linda, it's Rafa had a thing with Nole. ;) :lol:

Herdwick
04-21-2008, 05:07 PM
Love the photos but ye gods - what a hideous room. That is just how I'd expect a MC hotel room to look...

l_mac
04-21-2008, 05:12 PM
Without the getty marks:

http://img2.menstennisforums.com/500/ChuckleBrothers.jpg

http://img2.menstennisforums.com/500/RafaNoleStroll.jpg

http://img2.menstennisforums.com/500/Darth_Cheater.jpg

l_mac
04-21-2008, 05:21 PM
The little video of the two of them is up on http://www.atpmastersseries.tv/page/MonteCarlo/Features/0,,11444~1294764,00.html

jeahhh!
04-21-2008, 06:32 PM
Thank Linda :hug: I'm surprised you could even manage to come into Noleland :p


Is that Nole trying to see Rafa's cards in the last one?? :rolls:

Yes, the cheater! :mad:

Lee
04-21-2008, 06:42 PM
Yes, the cheater! :mad:

The cheater forced poor Rafa to fold his cards :fiery:

belco
04-21-2008, 06:53 PM
wow nole hater had the nerv to show his/her face :lol: :armed:

lana105
04-21-2008, 07:11 PM
Novak and Rafa - Monte Carlo casino

http://www.imageshadow.com/images/21042008min/rafa_and_novak294504_1e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=rafa_and_novak294504_1.jpg)http://www.imageshadow.com/images/21042008min/casino200294504_2e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=casino200294504_2.jpg)


For more images visit my blog

http://greattennisphotos.blogspot.com/

:):):)

NinaNina19
04-21-2008, 09:59 PM
The 7th pic here in Monte Carlo 2008 section is Novak:
http://www.andymurray.com/gallery

jitterbug
04-21-2008, 10:26 PM
I actually like the wall panel in the room in Ana's pictures :angel:

Cat123
04-21-2008, 10:37 PM
Boys in tux? Oh yeah :cool: And I love that pic with the Murray boys! :lol:

Marion29520
04-21-2008, 11:03 PM
Novak and Rafa - Monte Carlo casino

http://www.imageshadow.com/images/21042008min/rafa_and_novak294504_1e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=rafa_and_novak294504_1.jpg)http://www.imageshadow.com/images/21042008min/casino200294504_2e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=casino200294504_2.jpg)


For more images visit my blog

http://greattennisphotos.blogspot.com/

:):):)


thanks I love the 2nd so funny

njnetswill
04-21-2008, 11:04 PM
l_mac is a girl? :confused:

Cat123
04-21-2008, 11:06 PM
<-- Avatar. :worship: :cool:

Lee
04-21-2008, 11:08 PM
l_mac is a girl? :confused:

:lol: l_mac stands for Linda

l_mac
04-21-2008, 11:25 PM
There are lots of other pics of the photoshoot (which was for a newspaper/magazine article about who will be the next #1 - jinxers, now it will be Fed forever :bigcry:)

Here is one where they are laughing together. Surely just for show ;) :lol:

http://img2.menstennisforums.com/500/faking.jpg

link: http://www.realis.mc/Collections:Detail/collection/317-nadal-et-djokovic-au-casino-de-montecarlo

camnation
04-22-2008, 12:29 AM
Here is one where they are laughing together. Surely just for show ;) :lol:

Yes... showing King Fed that they're not afraid of him. :D

Cat123
04-22-2008, 08:37 AM
The video on the MAsters site amuses me a bit. Novak's trying to talk to Rafa while they're walking to the shoot and he's not very interested!!! :lol: I think they get on though, or at the very least respect eachother.

That will all go out the window when they meet in the MC final though :devil: *touches wood*

Herdwick
04-22-2008, 08:54 AM
Linda - you're just too good to us. I worry that you seek to use us to your advantage and plot revenge later...

bojan87
04-22-2008, 03:03 PM
Some photo from todays match in Monte Carlo

http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/3142705798-24.jpg
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/2033026720-24.jpg
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/2732582174-24.jpg
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/1525123918-24.jpg
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/1078047554-24.jpg

Source: www.srbijatenis.net

neenah
04-22-2008, 04:19 PM
Thanks l_mac (Linda :))

Rafa and Nole :hearts:

Jadranka
04-22-2008, 05:15 PM
is there maybe a pic with ljubo? :)

l_mac
04-22-2008, 05:16 PM
:lol: Linda is one of the good guys really - I like her :kiss: Just wish she had a better taste in tennis players!

:lol: I think you're the one with questionable taste :shrug: :rolls:

Herdwick
04-22-2008, 05:18 PM
Linda - you are beginning to haunt this place. It's like having a poltergeist.

Lee
04-22-2008, 09:52 PM
From Doubles on Monday

Lee
04-22-2008, 09:53 PM
Casino (No water marks)

neenah
04-22-2008, 09:57 PM
Thanks Lee! :)

Scotso
04-23-2008, 01:23 AM
Yes, the cheater! :mad:

Darth Cheater strikes again :devil:

savesthedizzle
04-23-2008, 01:49 AM
Linda is cool. I am too busy to go in her chat thread lately though. :sad:

jeahhh!
04-23-2008, 01:57 AM
:lol: Linda is one of the good guys really
*nods*
Linda - you are beginning to haunt this place. It's like having a poltergeist.
She can't stay away :inlove:
Darth Cheater strikes again :devil:
:cool:
Linda is cool. I am too busy to go in her chat thread lately though. :sad:

I haven't been able to either, I can't keep up :rolls: :sad:

*Ljubica*
04-23-2008, 06:52 AM
Thanks for the non-watermark photos Lee. Good to see there are pics of Nole without the ghastly Nadal :devil: :lol: (Sorry Linda if you're lurking :hug: )

tennis2018
04-23-2008, 12:22 PM
he took his shirt off after 1st round this time!!!!

*Ljubica*
04-23-2008, 03:14 PM
:lol: I think you're the one with questionable taste :shrug: :rolls:

:nerner: Ah - but in THIS thread, more people are likely to agree with me :p Thanks again for the pics!

bojan87
04-24-2008, 04:24 PM
Pic from match Novak - Marrey
Surce> www.srbijatenis.net
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/88380592-24.jpg (http://srbijatenis.net/component/option,com_datsogallery/Itemid,112/func,detail/catid,24/id,1673/)
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/2266235745-24.jpg (http://srbijatenis.net/component/option,com_datsogallery/Itemid,112/func,detail/catid,24/id,1674/)
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/1103518065-24.jpg (http://srbijatenis.net/component/option,com_datsogallery/Itemid,112/func,detail/catid,24/id,1675/)
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/107357089-24.jpg (http://srbijatenis.net/component/option,com_datsogallery/Itemid,112/func,detail/catid,24/id,1676/)
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/990251537-24.jpg (http://srbijatenis.net/component/option,com_datsogallery/Itemid,112/func,detail/catid,24/id,1677/)
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/2301023745-24.jpg (http://srbijatenis.net/component/option,com_datsogallery/Itemid,112/func,detail/catid,24/id,1678/)
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/3024551857-24.jpg (http://srbijatenis.net/component/option,com_datsogallery/Itemid,112/func,detail/catid,24/id,1679/)
http://srbijatenis.net/components/com_datsogallery/img_pictures/4091970913-24.jpg (http://srbijatenis.net/component/option,com_datsogallery/Itemid,112/func,detail/catid,24/id,1680/)

Manon
04-24-2008, 05:32 PM
Thank you.

pookykiki
04-24-2008, 06:33 PM
Thanks for the pics! They are great!

*Ljubica*
04-24-2008, 06:38 PM
Thanks for the photos :)

Alex999
04-24-2008, 06:51 PM
http://img91.imageshack.us/img91/1079/19226058bp5gg7.jpg (http://imageshack.us)

http://img48.imageshack.us/img48/4361/19232633lb3gz6.jpg (http://imageshack.us)

Xristos
04-24-2008, 07:03 PM
Any new Nole Adidas promo pics?

pookykiki
04-24-2008, 08:11 PM
http://img241.imageshack.us/img241/9912/19232634rn9.jpg

Jelena_78
04-24-2008, 09:27 PM
WOW! :D

Thanks

I believe I can fly...

Scotso
04-24-2008, 09:57 PM
I love that one :D

neenah
04-25-2008, 12:13 AM
Awww, Nole :hug:

Lee
04-25-2008, 11:56 PM
Pretty impressive arm ;)

jeahhh!
04-26-2008, 12:00 AM
http://img241.imageshack.us/img241/9912/19232634rn9.jpg

I love this one :D

AnitaOlea
04-28-2008, 02:19 AM
haha cool pics!
JELENA u're nowhere to be found in facebook! where have u gone?

Jelena_78
04-28-2008, 09:52 AM
haha cool pics!
JELENA u're nowhere to be found in facebook! where have u gone?

:scratch: I must have clicked the wrong button :rolleyes: :spit:

Good to see you here :) You haven't come to MTF for some time. :hug:

Sommarsverige
04-30-2008, 11:06 PM
I think I have never been to this forum before, but I wanted to post some pictures I took of Nole last week in Monte Carlo :) Hope you like them ;)

Lee
05-01-2008, 12:09 AM
Thanks for the pics Sommarsverige :hatoff:

neenah
05-01-2008, 12:14 AM
Thank you! :)

Björki
05-01-2008, 11:46 AM
Thanks Birte :)

limuzilond
05-02-2008, 02:28 AM
Nice pics~ thank you

limuzilond
05-02-2008, 02:31 AM
Pretty impressive arm ;)

i love this one:D

WTA-stars
05-07-2008, 08:51 PM
Rome (against Steve Darcis)

WTA-stars
05-08-2008, 03:27 PM
Against Igor Andreev

WTA-stars
05-08-2008, 03:27 PM
3 more

*Ljubica*
05-08-2008, 03:37 PM
Thanks for all the photos :)

AnitaOlea
05-09-2008, 05:06 PM
so many cool pics (I love the flying novak pics), thanks!

Manon
05-09-2008, 07:16 PM
Great pictures.

ataptc
05-10-2008, 09:45 AM
More from the Andreev match and the last three from last night :)

Tess Gray
05-10-2008, 04:48 PM
I love his night-match outfit. Black suits him :D

Sleepwalker64
05-10-2008, 04:49 PM
Djoko as a kid.;)..I took it from some youtube video

*Ljubica*
05-10-2008, 05:15 PM
Djoko as a kid.;)..I took it from some youtube video

:awww: How adorable he was :inlove: Thanks for posting that!

neenah
05-10-2008, 05:54 PM
Aww! :hearts:

I agree, the black shirt is very nice.

Thanks for the pictures!

Herdwick
05-10-2008, 07:26 PM
Thirded - I just adore the black outfit. Fantasy time...

Scotso
05-10-2008, 07:35 PM
Djoko as a kid.;)..I took it from some youtube video

awwwwwwwwww! :awww: :hearts:

Don't let Z see that.

*Ljubica*
05-11-2008, 04:19 PM
Some photos from today :) Seems our Nole really enjoyed his :hug: with Gabriela :lol:

Manon
05-11-2008, 04:36 PM
Some photos from today :) Seems our Nole really enjoyed his :hug: with Gabriela :lol:

She is absolutely georgeus. More than ever.

*Ljubica*
05-11-2008, 04:46 PM
She is absolutely georgeus. More than ever.

Yes indeed she is. I think she looks much better now than in her playing days.

njnetswill
05-11-2008, 05:26 PM
http://farm2.static.flickr.com/1151/1068325691_25b2527ec9.jpg?v=0

:eek: She looked downright mannish back then.

But now she is hotter than all the current players, except maybe Ana and Daniela. :drool:

but-it's-ok
05-11-2008, 06:37 PM
Nice pics Rose, he did enjoy that kiss with Gabi didn't he:D

aleksandrina
05-11-2008, 06:56 PM
Some photos from today :) Seems our Nole really enjoyed his :hug: with Gabriela :lol:

Who such Gabriela? Sabatini???

aleksandrina
05-11-2008, 07:06 PM
:)

aleksandrina
05-11-2008, 07:10 PM
Excuse me, if it was:rolleyes:

aleksandrina
05-11-2008, 07:13 PM
:)

Milena S.
05-11-2008, 07:13 PM
http://www.imageshadow.com/images/11052008min/0e1c3c5be99adb472ff12f49c5943eeb_getty_tennis_atp_ it_djokovic_wawrinka322694_1e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=0e1c3c5be99adb472ff12f49c5943eeb_ge tty_tennis_atp_it_djokovic_wawrinka322694_1.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/8cd966218b17acc5c5dfe4769805ba63_getty_tennis_atp_ it_djokovic_wawrinka322694_2e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=8cd966218b17acc5c5dfe4769805ba63_ge tty_tennis_atp_it_djokovic_wawrinka322694_2.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/305176c56ce36e9c4b87a795143f479a_getty_tennis_atp_ it_djokovic_wawrinka322694_3e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=305176c56ce36e9c4b87a795143f479a_ge tty_tennis_atp_it_djokovic_wawrinka322694_3.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/c2448923a9c0ad64a7e3e93330b5bbd5_getty_tennis_atp_ it_djokovic_wawrinka322694_4e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=c2448923a9c0ad64a7e3e93330b5bbd5_ge tty_tennis_atp_it_djokovic_wawrinka322694_4.jpg)
http://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_03c4e66adbb147e8b9f3991ee292b471_italy_tennis _rome_masters_alt113322694_5e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_03c4e66adbb147e8b9f3991ee292b4 71_italy_tennis_rome_masters_alt113322694_5.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_20f7dc1e24e146a9ba8c48c949da0c83_italy_tennis _rome_masters_alt105322694_6e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_20f7dc1e24e146a9ba8c48c949da0c 83_italy_tennis_rome_masters_alt105322694_6.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_79c8aff8ba414e04b1a243c7cab35c4f_italy_tennis _rome_masters_gb105322694_7e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_79c8aff8ba414e04b1a243c7cab35c 4f_italy_tennis_rome_masters_gb105322694_7.jpg)htt p://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_83ed916ae10d45f2a8354a98a4bc16e8_italy_tennis _rome_masters_gb109322694_8e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_83ed916ae10d45f2a8354a98a4bc16 e8_italy_tennis_rome_masters_gb109322694_8.jpg)htt p://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_b4a22b91e79c4b31b8b1811c09633a92_italy_tennis _rome_masters_alt111322694_9e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_b4a22b91e79c4b31b8b1811c09633a 92_italy_tennis_rome_masters_alt111322694_9.jpg)
http://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_b7b18722e1df4675964dda713959ed95_italy_tennis _rome_masters_gb111322694_10e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_b7b18722e1df4675964dda713959ed 95_italy_tennis_rome_masters_gb111322694_10.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_d7569bc4998f47dc84ad131eafc34045_italy_tennis _rome_masters_gb110322694_11e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_d7569bc4998f47dc84ad131eafc340 45_italy_tennis_rome_masters_gb110322694_11.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_034d46bebc11493b9494dcb7c18245db_italy_tennis _rome_masters_alt116322694_12e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_034d46bebc11493b9494dcb7c18245 db_italy_tennis_rome_masters_alt116322694_12.jpg)h ttp://www.imageshadow.com/images/11052008min/5fc70afea680b3944b6574c6f83a793d_getty_tennis_atp_ it_djokovic_wawrinka322694_13e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=5fc70afea680b3944b6574c6f83a793d_ge tty_tennis_atp_it_djokovic_wawrinka322694_13.jpg)
http://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_7da307c3f3944a5b8e3e58c682651f72_italy_tennis _rome_masters_gb101322694_14e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_7da307c3f3944a5b8e3e58c682651f 72_italy_tennis_rome_masters_gb101322694_14.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_55c8e5e45f83486fb961d98879ee6a54_italy_tennis _rome_masters_gb102322694_15e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_55c8e5e45f83486fb961d98879ee6a 54_italy_tennis_rome_masters_gb102322694_15.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_84221b97e640479fbe087dd71fa65641_italy_tennis _rome_masters_gb101322694_16e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_84221b97e640479fbe087dd71fa656 41_italy_tennis_rome_masters_gb101322694_16.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_c4bb47254f3c4edb87fc6930102516b0_italy_tennis _rome_masters_gb104322694_17e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_c4bb47254f3c4edb87fc6930102516 b0_italy_tennis_rome_masters_gb104322694_17.jpg)ht tp://www.imageshadow.com/images/11052008min/capt_33b84dafb8f64297be007fb39289c422_italy_tennis _rome_masters_alt102322694_18e2.jpg (http://www.imageshadow.com/view.php?image=capt_33b84dafb8f64297be007fb39289c4 22_italy_tennis_rome_masters_alt102322694_18.jpg)

aleksandrina
05-11-2008, 07:14 PM
:angel:

*Ljubica*
05-11-2008, 08:10 PM
Thanks for all the pics aleksandrina :)

TAKERBECKHAM
05-11-2008, 11:36 PM
thanks

Natasc
05-12-2008, 09:10 AM
She is absolutely georgeus. More than ever.

Amazing hum?
how she can get even prettier wtih age!!!
She's like wine!! :worship:

aleksandrina
05-12-2008, 10:35 AM
Excuse me, if it was

aleksandrina
05-12-2008, 10:43 AM
http://www.internazionalibnlditalia.it/2/public/news/ac089441.jpg
http://www.internazionalibnlditalia.it/2/public/news/ac089430.jpg
http://www.internazionalibnlditalia.it/2/public/news/ac089461.jpg

ataptc
05-12-2008, 04:29 PM
Thank you :D

aleksandrina
05-12-2008, 08:28 PM
:)

neenah
05-12-2008, 09:29 PM
Wow, did you draw that? :worship:

It's very nice :)

aleksandrina
05-12-2008, 09:42 PM
no, not I :)

sweetylucie
05-14-2008, 09:36 AM
Hi, I'm new here. Thank to all of you for your photos. They are really nice.

*Ljubica*
05-14-2008, 09:40 AM
Hi, I'm new here. Thank to all of you for your photos. They are really nice.

Hi and welcome :wavey:

partygirl
05-14-2008, 11:31 AM
:cool:http://www.menstennisforums.com/attachment.php?attachmentid=142565&stc=1&d=1210764664

aleksandrina
05-14-2008, 02:24 PM
:p
http://i018.radikal.ru/0805/1f/c351b28ff654.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/6561/nolemusketarfo7.jpg
http://i032.radikal.ru/0805/95/9ccdcabf2b68.jpg

aleksandrina
05-14-2008, 02:26 PM
http://i217.photobucket.com/albums/cc127/twoche92/novakdjokovic.jpg

Alex999
05-15-2008, 05:42 AM
This is pic is priceless :)
http://img300.imageshack.us/img300/4017/jankonovakho9.jpg (http://imageshack.us)

*Ljubica*
05-15-2008, 06:56 AM
This is pic is priceless :)
http://img300.imageshack.us/img300/4017/jankonovakho9.jpg (http://imageshack.us)

LOL - yes - I love that picture too :inlove: Personally I wouldn't look quite so shocked if I was Nole in that photo - I would just be enjoying it too much :o :lol: Thanks for posting :)

Alex999
05-15-2008, 12:37 PM
Cat Lady, I got this pic from a friend of mine who also loves cats. Forgive me, it's nothing to do with Novak :).

http://img513.imageshack.us/img513/6991/funnypicturescatblanketzj7.jpg (http://imageshack.us)

*Ljubica*
05-15-2008, 04:27 PM
Cat Lady, I got this pic from a friend of mine who also loves cats. Forgive me, it's nothing to do with Novak :).

http://img513.imageshack.us/img513/6991/funnypicturescatblanketzj7.jpg (http://imageshack.us)

:lol: :awww: Thanks :hug:

aleksandrina
05-15-2008, 05:28 PM
http://i020.radikal.ru/0805/b1/5de9a277a129.jpg
http://i011.radikal.ru/0805/8e/5a9f5c933b13.jpg
http://i045.radikal.ru/0805/7e/1d8cc140e507.jpg

aleksandrina
05-15-2008, 05:28 PM
http://i011.radikal.ru/0805/8e/2212c7773124.jpg

Lee
05-15-2008, 06:36 PM
Yesterday's pics with no watermark.

Lee
05-15-2008, 06:37 PM
Today's match vs Karlovic

neenah
05-15-2008, 07:19 PM
:rolls: Some silly ones there, thanks Lee

Lee
05-15-2008, 11:28 PM
:rolls: Some silly ones there, thanks Lee

Facing those bombs from Dr. Ivo, he needs that ;)

Jelena_78
05-16-2008, 08:45 AM
http://www.menstennisforums.com/attachment.php?attachmentid=142672&d=1210876717

:rolleyes: :lol:

Thanks Lee :)

*Ljubica*
05-16-2008, 11:14 AM
Thanks for all the pics everyone :)

Scotso
05-16-2008, 03:47 PM
:cool:http://www.menstennisforums.com/attachment.php?attachmentid=142565&stc=1&d=1210764664

he looks so friggin hot there :drool:

JanineGermany
05-16-2008, 06:19 PM
My Hamburg Photos:
http://www.international-sport-photos.de/gallery/albums/userpics/10001/normal_IMG_3147_Kopie.jpg
http://www.international-sport-photos.de/gallery/albums/userpics/10001/normal_IMG_3127_Kopie.jpg
CLick here (http://www.international-sport-photos.de/gallery/thumbnails.php?album=356) to see more photos (page 3 and 4)

aleksandrina
05-16-2008, 07:31 PM
http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20080516/capt.8f067cd600c04f4697aaadb51107b5b5.germany_tenn is_hamburg_masters_jhbg112.jpg
http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20080516/capt.4e36718aee0f441b87837b62e1f0b1e7.germany_tenn is_hamburg_masters_jhbg113.jpg
http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20080516/capt.878b3ecbbcd44a9cbd023fecb735a719.germany_tenn is_hamburg__masters_hbg106.jpg
http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/e2/fullj.8c99f16e0e2b60521c34fb6cbd714f71/8c99f16e0e2b60521c34fb6cbd714f71-getty-tennis-germany-atp-ger-srb-esp-djokovic.jpg
http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/5b/fullj.3cde5afe27f84667b61c62b61a231a67/3cde5afe27f84667b61c62b61a231a67-getty-tennis-germany-atp-ger-srb-esp-djokovic.jpg
http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20080516/capt.304f529636dc4efbb365091abac8d88f.germany_tenn is_hamburg_masters_hbg107.jpg
http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/rids/20080516/i/r90934860.jpg

tangerine_dream
05-16-2008, 10:28 PM
Young Novak. :)

http://i27.tinypic.com/fcodpc.jpg

partygirl
05-16-2008, 10:43 PM
Young Novak. :)

http://i27.tinypic.com/fcodpc.jpg
+
:cool:http://www.menstennisforums.com/attachment.php?attachmentid=142565&stc=1&d=1210764664
= Winner.

minahsushi
05-17-2008, 10:09 AM
is novak and jelena still dating

pookykiki
05-17-2008, 05:31 PM
http://farm3.static.flickr.com/2219/2499104179_3283d5b3cf.jpg?v=0

JanineGermany
05-17-2008, 08:18 PM
is novak and jelena still dating

yes

Lee
05-18-2008, 11:37 AM
This was what Nadal did to Nole :awww:

Lee
05-18-2008, 11:39 AM
And Nole, in his desperation, responded :p

*Ljubica*
05-18-2008, 11:39 AM
This was what Nadal did to Nole :awww:

:awww: Please don't have me in :tears: again. Nadal :spit: :armed:

Lee
05-18-2008, 11:41 AM
:awww: Please don't have me in :tears: again. Nadal :spit: :armed:

Enjoy Nole's respond :p

*Ljubica*
05-18-2008, 11:42 AM
Enjoy Nole's respond :p

:lol: Bless him.....thanks :hug:

aleksandrina
05-20-2008, 10:05 PM
eurovision


http://i013.radikal.ru/0805/c3/4cd5e4116d64.jpg
http://i015.radikal.ru/0805/97/d1335aab5bdb.jpg

aleksandrina
05-21-2008, 08:00 PM
http://i297.photobucket.com/albums/mm234/katalin56/rome/81183671.jpg

aleksandrina
05-21-2008, 08:00 PM
http://i297.photobucket.com/albums/mm234/katalin56/rome/81183691.jpg

aleksandrina
05-21-2008, 08:01 PM
http://i297.photobucket.com/albums/mm234/katalin56/rome/novak_esc_1.jpg

*Ljubica*
05-21-2008, 08:04 PM
Thank you :hug:

aleksandrina
05-21-2008, 09:54 PM
The Cat Lady,:rolleyes::kiss:

Stasha
05-21-2008, 10:24 PM
Birthday party

Lee
05-21-2008, 10:42 PM
Birthday party

Already? He had a great time there ;)

didgeridoo33
05-21-2008, 11:13 PM
yes

Janine, who's that on your icon?

*Ljubica*
05-22-2008, 07:09 AM
Birthday party

He looks like he's having fun :)

ljubomirns
05-22-2008, 08:42 AM
He looks like he's having fun :)

Novak B-day

*Ljubica*
05-22-2008, 09:53 AM
Novak B-day

:awww: Thanks!

Jelena_78
05-22-2008, 10:29 AM
Thank you

:D

partygirl
05-22-2008, 11:27 AM
Marko!!:hearts::o

but-it's-ok
05-22-2008, 05:38 PM
Great ESC and birthday photos - thanks:hug:

neznana
05-23-2008, 11:58 PM
DJOLEEEEEEE..aww..any more pix may be?:=)
tnks

bad_angel_109
05-24-2008, 03:11 PM
Aww cool pics of Novak, he looks so cute in that shirt. t4p.

lana105
05-24-2008, 06:09 PM
http://thumbnails7.imagebam.com/670/7d40986699326.gif (http://www.imagebam.com/image/7d40986699326)
http://thumbnails7.imagebam.com/670/70c83b6699327.gif (http://www.imagebam.com/image/70c83b6699327)


More Nole Roland Garros training photos HERE (http://greattennisphotos.blogspot.com/2008/05/roland-garros-training-photos.html)

Great Tennis Photos (http://www.greattennisphotos.blogspot.com/)

tropiczone
05-26-2008, 03:45 AM
A nice one of nole....today at the french...:devil:


more please...

Tess Gray
05-26-2008, 05:36 PM
A nice one of nole....today at the french...:devil:


more please...

I hate it when you can see players undie's :p

but it's a nice view anyway....:angel:

Milena S.
05-28-2008, 06:01 PM
2nd round

http://thumbnails7.imagebam.com/694/1cb4da6934002.gif (http://www.imagebam.com/image/1cb4da6934002/) http://thumbnails3.imagebam.com/694/0f8eb16934046.gif (http://www.imagebam.com/image/0f8eb16934046/) http://thumbnails7.imagebam.com/694/da9cdf6934113.gif (http://www.imagebam.com/image/da9cdf6934113/) http://thumbnails3.imagebam.com/694/0bb6d96934151.gif (http://www.imagebam.com/image/0bb6d96934151/) http://thumbnails7.imagebam.com/694/1bd0996934210.gif (http://www.imagebam.com/image/1bd0996934210/) http://thumbnails.imagebam.com/694/bbc5236934230.gif (http://www.imagebam.com/image/bbc5236934230/) http://thumbnails7.imagebam.com/694/46a5ec6934268.gif (http://www.imagebam.com/image/46a5ec6934268/) http://thumbnails7.imagebam.com/694/2c40456934277.gif (http://www.imagebam.com/image/2c40456934277/) http://thumbnails.imagebam.com/694/4c52126934293.gif (http://www.imagebam.com/image/4c52126934293/)

Manon
05-28-2008, 07:31 PM
Great. Thank you.

001
05-28-2008, 09:34 PM
is there Jelena on b-day pics? i read in some magazine that they were all night together, dancing ! :)

Milena S.
05-29-2008, 10:50 AM
pictures from RG HERE (http://www.svettenisa.net/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=91&catid=46)
djokovic and other tennis players

neznana
05-29-2008, 11:21 AM
is his family with him in france?

Herdwick
05-29-2008, 12:47 PM
Please, no, for his own sake.

Manon
05-29-2008, 01:34 PM
We'll ask The Cat Lady but, as far as I know, they are in Belgrade. For now at least.

savesthedizzle
05-29-2008, 01:34 PM
They probably wouldn't come until the quarterfinals or so. They don't really need to be there to see him beat up on Lopez-Jaen.

Manon
05-29-2008, 02:36 PM
They probably wouldn't come until the quarterfinals

Yep. SF with Nadal they won't miss. I'd bet on it.

shy_person
05-29-2008, 04:21 PM
See the diary at his website : "Then came Paris and 22nd of May, my birthday. Though I was in the middle of the preparations I made schedule with my coaches, so I could have at least half of the day off, cause I wanted to go to a beautiful Disneyland with my brother and my girlfriend."
So his family is in Paris.