TUESDAY's OOP& SCORES [Archive] - MensTennisForums.com

TUESDAY's OOP& SCORES

Pages : [1] 2

linus
09-12-2005, 11:25 AM
Order Of Play
Tuesday 13 September 2005

Centre
Matches Start At: 1:00 PM
Jonas BJORKMAN (SWE) vs Thomas JOHANSSON (SWE)

followed by
David NALBANDIAN (ARG) vs Kristian PLESS (DEN)

NOT BEFORE 4:00 PM
Shao Xuan ZENG (CHN) vs Guillermo CORIA (ARG)

Starting at 7:00 PM
Mikhail YOUZHNY (RUS) vs Nathan HEALEY (AUS)

followed by
Peng SUN (CHN) vs Toshihide MATSUI (JPN)

Court 1
Matches Start At: 1:00 PM
Yu WANG JR. (CHN) vs Luka GREGORC (SLO)

followed by
Rainer SCHUETTLER (GER) vs Jarkko NIEMINEN (FIN)

followed by
Roko KARANUSIC (CRO) vs Justin GIMELSTOB (USA)

followed by
Danai UDOMCHOKE (THA)/Yeu-Tzuoo WANG (TPE) vs Kristian PLESS (DEN)/Paradorn SRICHAPHAN (THA)

Court 2
Matches Start At: 1:00 PM
Dick NORMAN (BEL) vs Amir HADAD (ISR)

followed by
Danai UDOMCHOKE (THA) vs Noam OKUN (ISR)

followed by
Lars BURGSMULLER (GER)/Hyung-Taik LEE (KOR) vs Nick RAINEY (USA)/Brian WILSON (USA)

followed by
Amir HADAD (ISR)/Stefan KOUBEK (AUT) vs Ashley FISHER (AUS)/Robert LINDSTEDT (SWE)

bad gambler
09-12-2005, 11:27 AM
thanks again linus

jazz_girl
09-12-2005, 11:28 AM
Vamos David!!! :banana: I won't be able to follow his match, I'll probably be sleeping, but still!

Yoel and co.
09-12-2005, 12:15 PM
Amir got a good draw considering :)

GL Noam & Amir

linus
09-12-2005, 12:24 PM
Amir got a good draw considering :)

GL Noam & Amir
Hi, dear, you like Amir, right :kiss: any info about him ?_?

azza
09-12-2005, 12:49 PM
Healey 0-6 0-6 :o

junekidd
09-12-2005, 01:09 PM
Healey 0-6 0-6 :o
Misha is not in his best form now. so not to be so pessimstic. ;)

linus
09-12-2005, 01:21 PM
oh, dears, dont distract my Misha guy plz :lol:

Melissa10
09-12-2005, 02:12 PM
Misha is not in his best form now. so not to be so pessimstic. ;)
Oh no.... don't say that. :lol:
Davai, Misha. :hearts:

Fergie
09-12-2005, 02:26 PM
Davai Misha, Go Jarkko!!! :bounce:

linus
09-12-2005, 02:58 PM
yeah: Misha, david, jarkko :kiss:

but rainer, roko, good luck:angel:

Jonas& to-jo, i am so sad :sad:

I♥PsY@Mus!c
09-12-2005, 03:00 PM
GO Misha,Danai,Jakko! :rocker2:

Björki
09-12-2005, 04:43 PM
Jonas :bounce:
David :bounce:

Scotso
09-12-2005, 06:10 PM
good luck Jarkko and my other faves :D

Melissa10
09-12-2005, 06:18 PM
Davai Misha :cool:

And Tojo, please don't choke okay. :rolleyes:
I think you have enough rest already! start playing good! :mad: :hearts:

MajorcanBoy89
09-12-2005, 06:35 PM
Where is Rafa?

Aleksa's Laydee
09-12-2005, 06:44 PM
Go THOMAS/JONAS and Jarkko :bounce:

Mosca
09-12-2005, 07:17 PM
Yu WANG JR. (CHN) vs Luka GREGORC (SLO)

where is Hrbaty? he withdrew?

mungyo
09-12-2005, 07:25 PM
vamos vamosssssssssss!!!!

Golfnduck
09-12-2005, 07:36 PM
GO TOJO!!! :bigclap:

bavaria100
09-12-2005, 10:03 PM
Good luck Jarkko and David!

Lee
09-12-2005, 10:04 PM
Where is Rafa?

Nadal will play on Wednesday because his opponent, Wang, was in the final in Istanbul challenger on Sunday.

Lee
09-12-2005, 10:06 PM
Yu WANG JR. (CHN) vs Luka GREGORC (SLO)

where is Hrbaty? he withdrew?

He called from US citing a back sprain and withdrew from the tourny.

Caralimon
09-12-2005, 10:40 PM
Peng Sun vs Toshihide Matsui on center court.

Go Nalbandian

Cris
09-12-2005, 10:44 PM
Good Luck Misha, David and Rainer! :cool:

KoOlMaNsEaN
09-12-2005, 10:57 PM
Go Thomas,Mikhail,Amir!

Kristen
09-13-2005, 01:51 AM
Order Of Play
Tuesday 13 September 2005

Court 1
Matches Start At: 1:00 PM
Yu WANG JR. (CHN) vs Luka GREGORC (SLO) Go Luka!!!:D

linus
09-13-2005, 02:28 AM
:lol:

yes, yesterday is my first to watch him play on the court, though he plays not well enough, still impressed me, right, if he could fight more to pass our Wang, all right, i ll cheer for him, he is lovely in my eyes :lol:

Daniela_CABJ
09-13-2005, 04:43 AM
:yeah:

David Nalbandian, Guille Coria

happy928
09-13-2005, 05:00 AM
vamos JONAS!!!

linus
09-13-2005, 05:00 AM
omg, on the scoreboard, it says david with moya's Chinese name and his nationality :lol: :lol:

gmanea
09-13-2005, 05:05 AM
go ToJo

linus
09-13-2005, 05:07 AM
i dont know who would be the lucky dog today :angel:

go your best plz :tennis:

gmanea
09-13-2005, 05:09 AM
where you getting scoreboard @ ?

happy928
09-13-2005, 05:11 AM
http://www.chinaopen.cn/s2005/livescores.shtml

gmanea
09-13-2005, 05:11 AM
nice THX

happy928
09-13-2005, 05:12 AM
;)


go jonas!!!!

defrosebwlchamps
09-13-2005, 05:21 AM
HAPPY, GO TO BED!

PLESS OVER NALBY, CALLING IT NOW!

happy928
09-13-2005, 05:22 AM
HAPPY, GO TO BED!

PLESS OVER NALBY, CALLING IT NOW!

I like that too, but I like +5.5 even more....LOL.....

i got 500 hunies on Bjorki +3.5 so, i can't go to bed.....lol...

Björki
09-13-2005, 05:23 AM
Kom Igen Jonas

defrosebwlchamps
09-13-2005, 05:26 AM
HAPPY, THEN GET ONTO YAHOO OR AOL, IM ON BOTH!

happy928
09-13-2005, 05:26 AM
is it raining in beijing or something?

happy928
09-13-2005, 05:31 AM
BEV, :p

happy928
09-13-2005, 05:34 AM
this sb blows.....

g35-great
09-13-2005, 05:38 AM
has the match started... i am on thomas johonson :)

defrosebwlchamps
09-13-2005, 05:38 AM
The Zeros have dissappeared....hmmm!

g35-great
09-13-2005, 05:54 AM
whats the score anyone?

sports freak
09-13-2005, 06:07 AM
I like that too, but I like +5.5 even more....LOL.....

i got 500 hunies on Bjorki +3.5 so, i can't go to bed.....lol...

You'll need +7 to be safe,Nalby will whoop his ass 6-3 6-2!!! ;) p.s Okun is a banker!!

linus
09-13-2005, 06:10 AM
rain delay now :lol:

indyman
09-13-2005, 06:21 AM
http://www.chinaopen.cn/s2005/livescores.shtml
Is anyone seeing any updates on this scoreboard? Mine still shows them as 0/0Cheers

mele
09-13-2005, 06:32 AM
Good Luck to Jarkko

sports freak
09-13-2005, 06:35 AM
Curse of the Montreal Open,just hope its not as bad!!!!come on lets get some play

rafi78
09-13-2005, 06:46 AM
still raining?

Kristen
09-13-2005, 06:48 AM
:lol: @ the thought of betting on Jonas, ever.

Linus, with Luka, I saw his picture by accident during a grand slam... I thought he had a handsome look about him, so saved the picture and decided I'd follow him when he was on the ATP tour :yeah: hehe... ahh the way I find new players... hairstyles, photos,constant losses... kom igen Jonas!

Breaker
09-13-2005, 06:48 AM
So Jarkko won't be playing for a while? Still have to get through the rain, and another match first, right?

its.like.that
09-13-2005, 06:54 AM
It's actually quite nice when it rains in China.

mele
09-13-2005, 07:12 AM
It`s alive, it`s alive.....

Luke
09-13-2005, 07:14 AM
seems they started playing Jonas - Thomas 1 all

Luke
09-13-2005, 07:21 AM
2 all

tony52
09-13-2005, 07:21 AM
2 all

Breaker
09-13-2005, 07:22 AM
Have any of the other courts started?

3-2 Bjorkman

indyman
09-13-2005, 07:23 AM
still raining?
Nope they are under way...


http://www.chinaopen.cn/s2005/livescores.shtml

Cheers Indyman :wavey:

Aleksa's Laydee
09-13-2005, 07:23 AM
Kom Igen Swedes

MalmöKrampan
09-13-2005, 07:29 AM
Thomas :dance:

Breaker
09-13-2005, 07:29 AM
3 all

Aleksa's Laydee
09-13-2005, 07:32 AM
Tojo breaks *4-3

MalmöKrampan
09-13-2005, 07:34 AM
THOMAS BREAKS!!!!!! :D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

g35-great
09-13-2005, 07:36 AM
THOMAS BREAKS!!!!!! :D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

pussie cat .... i am on tojo too :)

Björki
09-13-2005, 07:37 AM
Kom Igen Bjösse

Aleksa's Laydee
09-13-2005, 07:37 AM
Tojo 5-3*

Björki
09-13-2005, 07:44 AM
ToJo 6-4

MalmöKrampan
09-13-2005, 07:46 AM
:woohoo:

Björki
09-13-2005, 07:51 AM
:woohoo:
:smash: you bec you bet on him.

Björki
09-13-2005, 07:51 AM
Jonas *1-1

linus
09-13-2005, 07:52 AM
oh, jonas, dont give up plz :kiss:

MalmöKrampan
09-13-2005, 07:53 AM
:smash: you bec you bet on him.

:kiss:

Björki
09-13-2005, 07:54 AM
:kiss:
:nerner:

MalmöKrampan
09-13-2005, 07:56 AM
:nerner:

:crying2:

linus
09-13-2005, 07:58 AM
jonas, c'mon :lol:

Breaker
09-13-2005, 07:59 AM
Why is the Bjorkman - Tojo match the only one currently in progress?

Björki
09-13-2005, 08:01 AM
:crying2:
:smooch:

2-2 Kom Igen Bjösse

lzhaol
09-13-2005, 08:02 AM
df tojo breaks

g35-great
09-13-2005, 08:02 AM
:smooch:

2-2 Kom Igen Bjösse


why dont u two love birds take a room ;) :angel:

Mosca
09-13-2005, 08:02 AM
Tojo 6-4 3*2

Mosca
09-13-2005, 08:04 AM
Paradorn Srichapan will withdrew doubles for going home

Mosca
09-13-2005, 08:05 AM
Tojo 6-4 3*-2

40-0
40-15
game ACE

lzhaol
09-13-2005, 08:05 AM
15-0 error
30-0 forehand winner
40-0 - retrun error
40-15 drop shot winner

ace game toho 4-2

MalmöKrampan
09-13-2005, 08:07 AM
:smooch:

2-2 Kom Igen Bjösse

:inlove:

:kiss:

linus
09-13-2005, 08:07 AM
pity jonas :sad:

Mosca
09-13-2005, 08:08 AM
Bjo serving

30-0
30-15 return winner
40-15 FH into net
40-30 return winner
game

lzhaol
09-13-2005, 08:08 AM
15-0 forehand volley winner
30-0 again fh volley winner
30-15 return winner dtl
40-15 error
40-30

game volley winner tojo 4*-3

Björki
09-13-2005, 08:09 AM
Jonas :devil:
Kom Igen

Mosca
09-13-2005, 08:12 AM
Tojo 6-4 4*-3

15-0
15-15 FH long
30-15 good serve
40-15 good serve
game

lzhaol
09-13-2005, 08:12 AM
15-0 good serve
15-15 fh error
30-15 good rally tojo fh volley winner
40-15 good serve dtl

game good serve tojo 5-3*

Yoel and co.
09-13-2005, 08:13 AM
Are any other games being played besides Tojo?

mele
09-13-2005, 08:17 AM
No i dont think so

Björki
09-13-2005, 08:17 AM
Tojo 6-4, 6-3

Yoel and co.
09-13-2005, 08:19 AM
Tojo :)

mele
09-13-2005, 08:19 AM
Jarkko`s game should start after Johansson`s???

Deivid23
09-13-2005, 08:20 AM
Tojo 6-4 4*-3

15-0
15-15 FH long
30-15 good serve
40-15 good serve
game

Which channel r u watching?

Thanks

linus
09-13-2005, 08:22 AM
pity jonas :sad:

congrats to-jo :lol:

Mosca
09-13-2005, 08:28 AM
Which channel r u watching?

Thanks

CCTV5

Mosca
09-13-2005, 08:29 AM
Nalby and Pless are warming on courts

Melissa10
09-13-2005, 08:30 AM
WOHOOOOOOOO! Go ToJo! :bounce:

Galaxystorm
09-13-2005, 08:35 AM
Nalbandian serving first

Mosca
09-13-2005, 08:35 AM
Nalby serve first

0-15 BH long
15-15 DF
15-30 second server,FH into net
30-30 server winner
40-30 BH into net
game BH long

Mosca
09-13-2005, 08:37 AM
Pless serving

30-0 good server
30-15 BH into net
40-15 second server winner
game second server,ACE,Nalby dont think so

Edve
09-13-2005, 08:38 AM
Only 1 match played or there is no result for other games?

Mosca
09-13-2005, 08:43 AM
Nalby 1*-1

0-15
15-15 good server,BH winner
15-30 UE
30-30 FH winner,online
40-30
deuce
40-AD game,Pless shows good form

kurumahmut
09-13-2005, 08:44 AM
Nalby 1*-1

0-15
15-15 good server,BH winner
15-30 UE
30-30 FH winner,online
40-30
deuce
40-AD game,Pless shows good form

mosca plz link point by point

Mosca
09-13-2005, 08:45 AM
Only 1 match played or there is no result for other games?

just one match is TV

Mosca
09-13-2005, 08:45 AM
Only 1 match played or there is no result for other games?

just one match in TV

Yoel and co.
09-13-2005, 08:46 AM
According to an Israeli forum, Hadad leads Norman 7-5 2-1* :)

Mosca
09-13-2005, 08:47 AM
Pless 2*-1

30-0
30-15 DF
40-15
game ACE

Mosca
09-13-2005, 08:48 AM
Yu WANG JR. (CHN) def. Luka GREGORC (SLO) 2:0

g35-great
09-13-2005, 08:48 AM
nalabandian is loosing :(

Mosca
09-13-2005, 08:52 AM
Nalby 1*-3

40-0
game


Pless 3*-2

0-30
30-30
40-30,second server,UE BH into net
deuce second server,FH Long
40-AD second server,Nalby comes back
game

g35-great
09-13-2005, 08:53 AM
good now tell nalbandian not to scare me :(

g35-great
09-13-2005, 08:55 AM
D.Norman 5 1

A. Hadad 7 2

Mosca
09-13-2005, 08:56 AM
Nalby 3*-3

0-15, FH winner,but out
15-15, FH winner
15-30 UE
30-30 good returns
40-30 BH Long
game serve winner

Yoel and co.
09-13-2005, 08:57 AM
Hadad d. Norman 7-5 7-6 :woohoo:

kurumahmut
09-13-2005, 08:57 AM
Nalby 3*-3

0-15, FH winner,but out
15-15, FH winner
15-30 UE
30-30 good returns
40-30 BH Long
game serve winner

mosca plz link???????????

Breaker
09-13-2005, 08:57 AM
Nalbandian is playing Davis Cup within the next two weeks, so I'm guessing this tournament isnt very high on his priority list.

Expect Coria to lose within the next two rounds (3rd round at the latest)

Mosca
09-13-2005, 08:59 AM
Pless 3*-4

0-15 BH Long
0-30,DF
15-30,second server winner
15-40,second server,FH wide out
game,good return

Mosca
09-13-2005, 09:01 AM
mosca plz link???????????

sorry

I am watching TV,there isnt link for ptp

Melissa10
09-13-2005, 09:01 AM
Expect Coria to lose within the next two rounds (3rd round at the latest)

I hope Youzhny will beat him. :bounce:

g35-great
09-13-2005, 09:01 AM
go go nalbandian :bounce:

kurumahmut
09-13-2005, 09:02 AM
sorry

I am watching TV,there isnt link for ptp

ahh!!thanks!!

Mosca
09-13-2005, 09:03 AM
Nalby 5*-3

0-15
40-15,Pless is down
40-30
game,BH slice into net,Pless is angry

canary123
09-13-2005, 09:05 AM
slm kardeş nolcak bu nalbandianın hali

kurumahmut sanaydı bu yazı alıntı yapamamışım:D

its.like.that
09-13-2005, 09:06 AM
VAMOS DAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID

Mosca
09-13-2005, 09:07 AM
Pless 3-6 0*-0

15-0
15-15 second server,BH winner
15-30 second server, FH return winner
30-30 server winner
30-40 second server
deuce
Ad-40
game serve winner

linus
09-13-2005, 09:09 AM
good david, finish it in straight plz :lol:

canary123
09-13-2005, 09:09 AM
http://www.livescore.com/tennis.dll

6-3 nalbandian oley.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mosca
09-13-2005, 09:09 AM
Nalby 6-3 0*-1

15-0
30-0
40-0 BH winner
game BH slice into net

Mosca
09-13-2005, 09:12 AM
Pless 3-6 1*-1

15-0
30-0 many returns
40-0 FH return into net
40-15 FH Long
game BH slice into net

joker250003
09-13-2005, 09:12 AM
If you have very quick connection
try these

mms://219.147.7.235/cctv5
mms://live1.cnnb.com.cn/cctv5

kurumahmut
09-13-2005, 09:15 AM
nalbandian bu adamıda yenemezse gitsin kendini yaksın yani.daha ne diyeyim

mele
09-13-2005, 09:15 AM
There is livestream available from CCTV, but right now they dont seem to work.

Mosca
09-13-2005, 09:16 AM
Nalby 6-3 1*-2

15-0
15-15
40-15
game,

Nalby will win straight sets

linus
09-13-2005, 09:16 AM
vamos, david, be quick plz :lol:

mele
09-13-2005, 09:17 AM
Oh it came form 5 not 4....stupid me :) thanks Joker

Mosca
09-13-2005, 09:17 AM
Pless 3-6 2*-2

40-0
game

marcelwks
09-13-2005, 09:18 AM
Ples 3-2

mele
09-13-2005, 09:19 AM
by the way....very good quality :worship: we all hail joker 250003

Mosca
09-13-2005, 09:21 AM
Nalby 6-3 2*-3

15-0
30-0 BH winner
40-0 second server,return long
game second server,BH return into net

Hajduk
09-13-2005, 09:23 AM
Y. Wang Jr 7 6

L. Gregorc 6 1

amen
09-13-2005, 09:25 AM
Any link for livescore please?

jirobkk
09-13-2005, 09:25 AM
Udomchoke vs Okun .... Please

Mosca
09-13-2005, 09:25 AM
Pless 3-6 3*-2

15-0
15-15 DF
15-40
deuce
AD-40
game,ACE

Nalby miss best break chance

Mosca
09-13-2005, 09:27 AM
Nalby

15-0
30-0 ACE
40-0 BH volley winner
game ACE

Mosca
09-13-2005, 09:29 AM
Pless 3-6 4*-4

15-0 ACE
30-0 BH return into net
40-0 second server
40-15 second server,BH return winner
game, FH Long,UE

linus
09-13-2005, 09:30 AM
omg, david is not in the right place, if tb..... :eek:

Edve
09-13-2005, 09:30 AM
Mosca, what stream link are you using? Or watching directly on tv?

its.like.that
09-13-2005, 09:37 AM
Vamos David

its.like.that
09-13-2005, 09:38 AM
pless holds, 5-4

rafi78
09-13-2005, 09:39 AM
any info about Nieminen?
somebody from China call please :-)

linus
09-13-2005, 09:40 AM
omg, david is too dangerous :eek:

too tough, narrow escape :eek:

david is lucky so :angel:

marcelwks
09-13-2005, 09:40 AM
Pless had 2 or 3 set points

Kyla
09-13-2005, 09:42 AM
:eek:

Kyla
09-13-2005, 09:42 AM
So, is it 5 all now? :unsure:

marcelwks
09-13-2005, 09:44 AM
5-5 0-30

linus
09-13-2005, 09:45 AM
jarkko 1-0 rainer :lol:

Björki
09-13-2005, 09:46 AM
come on David

Luke
09-13-2005, 09:46 AM
something is wrong with nalba if he struggles with players like pless

Björki
09-13-2005, 09:46 AM
Is Pless on serve?

linus
09-13-2005, 09:46 AM
david :eek:

Yoel and co.
09-13-2005, 09:48 AM
jarkko 1-0 rainer :lol:

Doesn't sound that amusing to me :confused:

Mosca
09-13-2005, 09:48 AM
Nieminen takes down 1st set

Nalby saved 3 SP

Pless 3-6 4*-4

30-30
game


Nalby 6-3 4*-5

15-40
30-40
deuce lucky again
Ad-40 FH wide out
decue FH long
Ad-40 Nalby controls this point
game BH wide out

marcelwks
09-13-2005, 09:48 AM
Pless 6-5

Kyla
09-13-2005, 09:49 AM
So is it Pless on serve at 6-5???? :unsure:

VAMOS DAVID!!!!!!!!

canary123
09-13-2005, 09:49 AM
score????

Yoel and co.
09-13-2005, 09:50 AM
Anyone know what happened in the Hrbaty - Wang match? who retired?

marcelwks
09-13-2005, 09:50 AM
tb

Adrian
09-13-2005, 09:50 AM
what is the score in Nieminen match? By games please.

Kyla
09-13-2005, 09:51 AM
TB?

:bounce: Go for it David! Don't spend too much energy on this match here! :bounce:

gooner88
09-13-2005, 09:51 AM
Anyone know what happened in the Hrbaty - Wang match? who retired?

I think Hrbaty withdrew from the tourney; not sure though. :confused:

Mosca
09-13-2005, 09:51 AM
Pless 3-6 6-6 TB

0*-0
1-0*
1-1*
1*-2
1*-3
1-4* FH Long
2-4* FH winner

its.like.that
09-13-2005, 09:52 AM
Pless had 2 or 3 set points

:haha::haha:

jirobkk
09-13-2005, 09:52 AM
Udomchoke vs Okun .... Please

Kyla
09-13-2005, 09:52 AM
Anyone know what happened in the Hrbaty - Wang match? who retired?

Hrbaty withdrew from the tournament (some back injury).

Wang defeated Gregorc 7-6 6-1

Mosca
09-13-2005, 09:54 AM
2*-5 second server winner
2*-6 second server, FH into net
2-7 second server

congrats Lucky Nalby 6-3 7-6(2)

Kyla
09-13-2005, 09:55 AM
YEEEHAA!!!!!!!!!

Thanks for the updates, Mosca!

marcelwks
09-13-2005, 09:55 AM
a least hc on Pless +5,5 was good ;)

Luke
09-13-2005, 09:55 AM
Thanks a lot Mosca for the scores!

Björki
09-13-2005, 09:55 AM
David :yeah:

g35-great
09-13-2005, 09:56 AM
davidddddddddddddd yesssssssssss... now i need nadal to win to complete my parlay :)

is nadal @ 1.05 a safe bet :rolleyes:

Feyenoord
09-13-2005, 09:56 AM
Thanx Mosca! What about Nieminen-Schuetller?

gooner88
09-13-2005, 09:56 AM
2*-5 second server winner
2*-6 second server, FH into net
2-7 second server

congrats Lucky Nalby 6-3 7-6(2)

:lol:
Good win considering he only arrived in Beijing on Sunday evening from NYC.
Good luck in R2 Nalbo. :yeah:

linus
09-13-2005, 09:57 AM
though some scaring, congrats david :yeah:

Luke
09-13-2005, 09:58 AM
davidddddddddddddd yesssssssssss... now i need nadal to win to complete my parlay :)

is nadal @ 1.05 a safe bet :rolleyes:
yes he will win it.. but this match is scheduled for tomorrow i think.. but it's really not worth to bet matches like that

Mosca
09-13-2005, 10:02 AM
Thanx Mosca! What about Nieminen-Schuetller?

welcome

I havent Nieminen-Schuetller scores,just know Nieminen takes down 1st set,but no scores

Yoel and co.
09-13-2005, 10:02 AM
:lol:
Good win considering he only arrived in Beijing on Sunday evening from NYC.
Good luck in R2 Nalbo. :yeah:

Nalby will play Hadad in the 2nd round. I will be cheering for both of them :)

Hajduk
09-13-2005, 10:02 AM
volandri :mad:

Yoel and co.
09-13-2005, 10:03 AM
volandri :mad:

Wrong thread Man :)

Hajduk
09-13-2005, 10:05 AM
sorry :wavey:

g35-great
09-13-2005, 10:07 AM
Wrong thread Man :)

:haha:

damm nadal is playing only tomorrow.. and my money is stuck with him.. i need the money for my champions league football match :mad:

joker250003
09-13-2005, 10:07 AM
I think Nieminen hasn't started yet.

Yoel and co.
09-13-2005, 10:08 AM
:haha:

damm nadal is playing only tomorrow.. and my money is stuck with him.. i need the money for my champions league football match :mad:

Too many eggs in one basket ;)

g35-great
09-13-2005, 10:12 AM
Too many eggs in one basket ;)

what does that mean :confused:

Luke
09-13-2005, 10:12 AM
:haha:

damm nadal is playing only tomorrow.. and my money is stuck with him.. i need the money for my champions league football match :mad:
What match are you gonna bet in CL ?

g35-great
09-13-2005, 10:13 AM
AC milan + Chelsea + Inter Milan @ 2.10 :)

Luke
09-13-2005, 10:18 AM
i bet inter, chelsea and olympiakos

all matches on slip:

Acasuso/Prieto v Coetzee/Haggard 1 @ 1.43
Bychkova E. v Mirza S. 2 @ 1.23
Verdasco F. v Zabaleta M. 1 @ 1.55
Monfils G. v Montanes A. 1 @ 1.23
Chelsea v Anderlecht 1 @ 1.18
Olympiacos CFP v Rosenborg 1 @ 1.33
Artmedia Bratislava v Inter Milan 2 @ 1.38

Bolar Bolabi
09-13-2005, 10:23 AM
These small tournaments suck for live scoring.

joker250003
09-13-2005, 10:23 AM
Coria-Zheng 4-0

Hajduk
09-13-2005, 10:24 AM
bet inter, chelsea and olympiakos

all matches on slip:

Acasuso/Prieto v Coetzee/Haggard 1 @ 1.43
Bychkova E. v Mirza S. 2 @ 1.23
Verdasco F. v Zabaleta M. 1 @ 1.55
Monfils G. v Montanes A. 1 @ 1.23
Chelsea v Anderlecht 1 @ 1.18
Olympiacos CFP v Rosenborg 1 @ 1.33
Artmedia Bratislava v Inter Milan 2 @ 1.38



Acasuso/Prieto v Coetzee/Haggard 6-4 6-4
Verdasco F. v Zabaleta M 6-2 5-3

martcase
09-13-2005, 10:25 AM
Anyone know the nieminen score?

Luke
09-13-2005, 10:26 AM
yeh two matches are almost in on my slip.. just need to keep fingers crossed for the others and some money will arrived in the evening :)

TipsterX
09-13-2005, 10:26 AM
anything about Nieminen - Rainer?

Luke
09-13-2005, 10:27 AM
yes.. anything bout Nieminen score.. i'm interesed in tha one aswell.

Smasher
09-13-2005, 10:27 AM
Any tv coverage from this tournament? Just arrived so sorry if it's mentioned before

g35-great
09-13-2005, 10:29 AM
yeh two matches are almost in on my slip.. just need to keep fingers crossed for the others and some money will arrived in the evening :)

good luck :yeah:

Luke
09-13-2005, 10:31 AM
good luck :yeah:

thanks mate, gluck you too

Bolar Bolabi
09-13-2005, 10:31 AM
Okun V Udomchoke should have been finished by now. Sucky tournament.

tennyfan
09-13-2005, 10:33 AM
Any updates on the Coria score? Live scores anywhere?

mele
09-13-2005, 10:34 AM
http://www.chinaopen.cn/s2005/livescores.shtml

Hajduk
09-13-2005, 10:35 AM
S.X. Zeng 0

G. Coria 4

Luke
09-13-2005, 10:35 AM
accoding livescore.com Coria leads 4-0 in 1 set

tennyfan
09-13-2005, 10:36 AM
Thanks, Hajduk. Where are you seeing scores?

Yoel and co.
09-13-2005, 10:36 AM
what does that mean :confused:

I meant that if you put all your money on one parlay or match, you have to wait for it to be completed before you bet further...while if you would spread your bets, you would have some money left

Hajduk
09-13-2005, 10:37 AM
Thanks, Hajduk. Where are you seeing scores?


http://www.chinaopen.cn/s2005/livescores.shtml

mele
09-13-2005, 10:39 AM
Livescores:
http://www.livescore.com/tennis.dll
http://www.xscores.com
http://www.chinaopen.cn/s2005/livescores.shtml

joker250003
09-13-2005, 10:41 AM
Okun V Udomchoke should have been finished by now. Sucky tournament.

not so sure about that
It seems it hasn't started yet
Now playing Coria 4-1 and Gimelstob
And yes Sucky tournament

Bolar Bolabi
09-13-2005, 10:43 AM
It's on court 2 after the Hadad match.

That match finished a while ago.

Must still be going.

martcase
09-13-2005, 10:44 AM
Please can someone update Nieminen score?

tennyfan
09-13-2005, 10:47 AM
Coria score stuck at 4-1 for awhile. Anyone happen to be watching?

Breaker
09-13-2005, 10:50 AM
Rain delay?

Yoel and co.
09-13-2005, 10:56 AM
Okun V Udomchoke 1:1 in the third set, no result for the previous sets

martcase
09-13-2005, 10:57 AM
Nieminen??

Breaker
09-13-2005, 10:57 AM
How about Jarkko mate?

linus
09-13-2005, 10:58 AM
good news here :kiss:

jarkko 6-4 6-2 won over rainer :yeah:

Bolar Bolabi
09-13-2005, 11:00 AM
Okun V Udomchoke 1:1 in the third set, no result for the previous sets

We both need Okun to get up! C'MON Okun!

amen
09-13-2005, 11:00 AM
good news here :kiss:

jarkko 6-4 6-2 won over rainer :yeah:
http://ads.tennisuniverse.com/wtaworld/images/smilies/hug.gif
http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/e010.gif http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/e010.gif http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/e010.gif

tennyfan
09-13-2005, 11:00 AM
Thanks for the Jarko/Rainer update, Linus. Do you happen to know an updated score on the Coria match?

JMG
09-13-2005, 11:01 AM
good news here :kiss:

jarkko 6-4 6-2 won over rainer :yeah:

I hope it's true. :D

mele
09-13-2005, 11:01 AM
Jarkko :worship:

linus
09-13-2005, 11:01 AM
yes, good luck to okun :angel:

martcase
09-13-2005, 11:03 AM
Cheers 4 Nieminen Result!

linus
09-13-2005, 11:03 AM
Thanks for the Jarko/Rainer update, Linus. Do you happen to know an updated score on the Coria match?
oh, no, dear, it is very right, though our site is very slow, but it shows the match results with its own rhythm :lol:

when i checked it, lucky me, jarkko / rainer has out :kiss:

now i am not sure whether has its english version :confused:

Breaker
09-13-2005, 11:04 AM
good news here :kiss:

jarkko 6-4 6-2 won over rainer :yeah:

Thanks for the great news mate :wavey:

Luke
09-13-2005, 11:06 AM
good news here :kiss:

jarkko 6-4 6-2 won over rainer :yeah:
woooohooo, thanks a lot for great news :)

joker250003
09-13-2005, 11:12 AM
I am surprised of this i have checked
over ten different sites and no one
has the result of Nieminen.
I hope it is correct.

linus
09-13-2005, 11:15 AM
well, dears, you can check the results of today with :

http://www.chinaopen.cn/s2005/7925/s240375783.shtml

kurumahmut
09-13-2005, 11:15 AM
jimelstob scores????????

manu86
09-13-2005, 11:15 AM
there is some one who unterstand chinese?
in the 2004 website ,they have a livescore but its in chinese ,the score is 5 all and i want to know if this score is from coria game

MalmöKrampan
09-13-2005, 11:20 AM
Okun score please?

Smasher
09-13-2005, 11:20 AM
Thanks Linus! Good job Jarkko!

tennyfan
09-13-2005, 11:21 AM
Is it raining in Bejing? It's been like an hour since the Coria score was updated. Not sure if it's over or play suspended.

joker250003
09-13-2005, 11:21 AM
well, dears, you can check the results of today with :

http://www.chinaopen.cn/s2005/7925/s240375783.shtml

yes indeed i can see this
I just get in www.atptennis.com and it says Coria 4-1
and Nieminen doesnt started yet. :mad:

linus
09-13-2005, 11:24 AM
there is some one who unterstand chinese?
in the 2004 website ,they have a livescore but its in chinese ,the score is 5 all and i want to know if this score is from coria game
oh, dear, sorry for our silly site once again :kiss:

the scoreboard for 2004 has out of tennis now it shows something about football :lol: