How to make $1,000,000 v-cash [Archive] - MensTennisForums.com

How to make $1,000,000 v-cash

its.like.that
09-05-2005, 08:53 AM
If any of you aspire to attain the weary heights of the top 10 virtually richest members on MTF, then just sit back and learn.

current status - day 1

Posts: 10,325
vCash: $ 1.13058


ps. This quest is dedicated to Siggy and Adeegee :wavey::wavey:.

bad gambler
09-05-2005, 09:33 AM
:worship:

Nikki♥
09-05-2005, 11:05 AM
OMG, that's so exciting.

joeb_uk
09-05-2005, 12:18 PM
OMG, that's so exciting.
:haha:

Nikki♥
09-05-2005, 12:23 PM
:haha:

Why are you laughing? I'm being dead serious.

Douggie Style
09-05-2005, 02:34 PM
I'm gonna try too :p I've been over $10,000 a few times, But I'm starting at $-330 :haha:

its.like.that
09-05-2005, 04:03 PM
I'm gonna try too :p I've been over $10,000 a few times, But I'm starting at $-330 :haha:

:haha::haha:

how did that come about?

few threads got deleted, and something else?

:scratch:

Douggie Style
09-05-2005, 04:07 PM
God rid of my blog, :lol: I didn't realise I would lose so much :(

its.like.that
09-05-2005, 04:09 PM
God rid of my blog, :lol: I didn't realise I would lose so much :(

:lol:

and why the change of names?

you dont like being the boss no more? :sad:

Douggie Style
09-05-2005, 04:12 PM
I got bored, and couldn't resist the 'edit username' button :o

its.like.that
09-05-2005, 04:17 PM
I got bored, and couldn't resist the 'edit username' button :o

I ain't got one of them :sad:.

Douggie Style
09-05-2005, 04:20 PM
Do you want to change your name? :eek:

its.like.that
09-05-2005, 04:22 PM
Do you want to change your name? :eek:

no.

but having the option would be gratifying. :)

Douggie Style
09-05-2005, 04:23 PM
It's too tempting, trust me :lol:

its.like.that
09-05-2005, 04:40 PM
It's too tempting, trust me :lol:

ok Boss.

:hatoff:

adee-gee
09-05-2005, 04:53 PM
ps. This quest is dedicated to Siggy and Adeegee :wavey::wavey:.

I'm truly honoured :D

If it was up to me you'd have every penny in the world. You deserve to be rich. What a fantastic humanitarian you are :worship:

its.like.that
09-05-2005, 05:19 PM
I'm putting $25 v-cash on Ginepri @ 1.50 odds.

adee-gee
09-05-2005, 05:25 PM
I'm putting $25 v-cash on Ginepri @ 1.50 odds.

Whatever you say boss. Every v-penny I have will go on Ginepri.

nkhera1
09-05-2005, 07:28 PM
I'm putting $25 v-cash on Ginepri @ 1.50 odds.

How did you get negative?

its.like.that
09-05-2005, 07:37 PM
:lol:

unfortunately, I decided to edit/delete a couple of blog entries.

which has once again sent me into debt :sad:.

nkhera1
09-05-2005, 09:33 PM
:lol:

unfortunately, I decided to edit/delete a couple of blog entries.

which has once again sent me into debt :sad:.

Good luck getting out of that. :worship:

its.like.that
09-06-2005, 07:09 AM
If any of you aspire to attain the weary heights of the top 10 virtually richest members on MTF, then just sit back and learn.

current status - day 1

Posts: 10,325
vCash: $ 1.13058


ps. This quest is dedicated to Siggy and Adeegee :wavey::wavey:.

well, one day on, and I will be slightly ahead once my Ginepri v-cash is cleared. otherwise, I have made 180 odd posts, and would be closer to our target, if it weren't for the altering of my blog :lol:.

day 2

Posts: 10,509
vCash: $ -11.629

sigmagirl91
09-06-2005, 08:55 AM
I love you, Jimbo. You're the man.

Douggie Style
09-06-2005, 10:35 AM
I still got $-245 to make up :mad:

sigmagirl91
09-06-2005, 10:59 AM
:lol:

unfortunately, I decided to edit/delete a couple of blog entries.

which has once again sent me into debt :sad:.

Why?

its.like.that
09-06-2005, 04:31 PM
2nd bet

$39 v-cash on Nalbandian @ 1.14

El Legenda
09-06-2005, 04:34 PM
you suck at this. i made 580 in 2 days..going from .80 to 580...but verdasco might screw it up

Nikki♥
09-06-2005, 05:39 PM
you suck at this. i made 580 in 2 days..going from .80 to 580...but verdasco might screw it up

He screwed it up already. :ras:

I'm sorry for you.

El Legenda
09-06-2005, 06:26 PM
He screwed it up already. :ras:

I'm sorry for you.

:mad: :lol: he sucks.

Douggie Style
09-06-2005, 06:30 PM
I'm making my way to $0!

El Legenda
09-06-2005, 06:32 PM
I'm making my way to $0!

its easy..go to part of forum that no one looks at like..Stats...or NewsRoom and start pointless threads.

its.like.that
09-07-2005, 12:10 AM
you suck at this. i made 580 in 2 days..going from .80 to 580...but verdasco might screw it up

and how many times have you reached over $10,000?
and how many times over $40,000?

GSM Jim.

;)

nkhera1
09-07-2005, 12:22 AM
So you can still make bets if you have negative v-money? How does that work?

its.like.that
09-07-2005, 12:27 AM
So you can still make bets if you have negative v-money? How does that work?

nope, in such a situation you can't do anything but sit back and wait for the v-repo men :sad:... but thanks to my ingenuity, the plan is back on track.

El Legenda
09-07-2005, 01:44 AM
and how many times have you reached over $10,000?
and how many times over $40,000?

GSM Jim.

;)

i peaked at 15,000

thank you come again biatch :)

nkhera1
09-07-2005, 02:01 AM
nope, in such a situation you can't do anything but sit back and wait for the v-repo men :sad:... but thanks to my ingenuity, the plan is back on track.

So you mean to say that you have to wait for people to good rep you in order to make back what you lost. I don't understand what you mean by v-repo. Sorry if this is a stupid question.

sigmagirl91
09-07-2005, 02:47 AM
I made more vcash posting than betting.

its.like.that
09-07-2005, 01:36 PM
i peaked at 15,000

thank you come again biatch :)

I don't know about in Croatia, but in all other countries 40,000 is a larger number than 15,000.

:nerner::p

its.like.that
09-07-2005, 01:38 PM
So you mean to say that you have to wait for people to good rep you in order to make back what you lost. I don't understand what you mean by v-repo. Sorry if this is a stupid question.

In response to the first part of your question - I made it back by posting, also with the help of a bet I had already made. :)

As to the reference to the v-repo men, well I'm sure you know what a repo man is - now just imagine a virtual one ;).

Douggie Style
09-07-2005, 01:39 PM
I peaked at $34,000 :banana: and got over $10,000 twice :angel:

But not quite in the league of one of the top 5 earners such as its.like.that :worship:

its.like.that
09-07-2005, 01:40 PM
day 2

Posts: 10,509
vCash: $ -11.629

120 odd posts, and a win by Nalbo gets us back on track :cool:.

day 3

Posts: 10,625
vCash: $ 82.0399

its.like.that
09-07-2005, 01:42 PM
I peaked at $34,000 :banana: and got over $10,000 twice :angel:

But not quite in the league of one of the top 5 earners such as its.like.that :worship:

I'm not in the top 5 anymore :sad:.

Hence my eagerness to return there.

Douggie Style
09-07-2005, 01:44 PM
You're not? :eek: I didn't notice, well, you'll get back there :yeah:

its.like.that
09-07-2005, 01:51 PM
You're not? :eek: I didn't notice, well, you'll get back there :yeah:

and I never quite made 1st place either :sad:... and the current top dogs aren't doing their job of going through the cycle of returning to 0 and building up again, they deserve to be knocked off :mad:.

:lol:

Douggie Style
09-07-2005, 02:04 PM
Seems that they don't bet all their stash on one match, how boring is that? :lol:

Aguante_el_Gato
09-07-2005, 02:12 PM
I'm not in the top 5 anymore :sad:.

Hence my eagerness to return there.Sorry mate, I think it was my fault :p

Aguante_el_Gato
09-07-2005, 02:15 PM
... and the current top dogs aren't doing their job of going through the cycle of returning to 0 and building up again, ... :p
...they deserve to be knocked off :mad:.

:lol: :(



:wavey:

Douggie Style
09-07-2005, 02:18 PM
:haha:

its.like.that
09-07-2005, 02:18 PM
Seems that they don't bet all their stash on one match, how boring is that? :lol:

exactly... they're should be a weekly decay for people who don't at least bet the equivalent of their bank total over the week.

its.like.that
09-07-2005, 02:21 PM
Sorry mate, I think it was my fault :p

nar champ, you're doing ok, I mean, you knocked me off after all. :p

its those other fools who "private bet" and bet no more than 1% of their bank who make me :mad: :p.

its.like.that
09-07-2005, 03:43 PM
time to make those panties wet once again by going ALL IN :eek:

$95 on Ginepri to defeat Coria

adee-gee
09-07-2005, 05:02 PM
time to make those panties wet once again by going ALL IN :eek:

$95 on Ginepri to defeat Coria

Poor call Jimbo :(

its.like.that
09-07-2005, 06:18 PM
a further $8 on Ginepri @ 1.60

Douggie Style
09-07-2005, 11:17 PM
$8 well spent :yeah:

its.like.that
09-08-2005, 01:51 AM
Poor call Jimbo :(

how do you like the taste of humble pie? :p

:sad: - I try to help you out mate, you were on fire last week, but you've gone off the boil a little. But don't worry, I'm sure you'll be back :D.

its.like.that
09-08-2005, 11:05 AM
120 odd posts, and a win by Nalbo gets us back on track :cool:.

day 3

Posts: 10,625
vCash: $ 82.0399

another 100 odd posts, and a win to Ginepri nearly triple the bank overnight :eek:.

day 4

Posts: 10,735
vCash: $ 234.676

its.like.that
09-08-2005, 11:05 AM
today, I'm going all in again with the v-cash, on Hewitt.

so that if he wins, I will at least have something to be happy about.

adee-gee
09-08-2005, 04:40 PM
how do you like the taste of humble pie? :p

:sad: - I try to help you out mate, you were on fire last week, but you've gone off the boil a little. But don't worry, I'm sure you'll be back :D.

It was hardly convincing. Unlike Mr Agassi who strolled to victory :D

its.like.that
09-08-2005, 10:47 PM
today, I'm going all in again with the v-cash, on Hewitt.

so that if he wins, I will at least have something to be happy about.

nice fight by Jarkko, I was thoroughly impressed by the flying fin - but Lleyton comes through in the end to bring home the (v-)cash.

its.like.that
09-08-2005, 10:53 PM
I would also like to thank the following for their support in the form of an ever precious good rep: :lol:


NINA BCN
Neely
G O
Mario66
adee-gee
MissFairy
tinuviel estel
Bjorko
GonzoFan
Micca
cobalt60
Fi-Fi
jmgsdoubsprtnr
Aguante el Gato
willie
binkygirl
TGS

:hug::smooch::hug::smooch:

adee-gee
09-08-2005, 11:08 PM
I am spreading my love in the hope I can rep you again shortly mate ;)

tennisphan
09-09-2005, 04:23 AM
wow, where was this thread for the last 2 weeks, while i have been loosing my shirt?

El Legenda
09-09-2005, 04:27 AM
If any of you aspire to attain the weary heights of the top 10 virtually richest members on MTF, then just sit back and learn.

current status - day 1

Posts: 10,325
vCash: $ 1.13058


ps. This quest is dedicated to Siggy and Adeegee :wavey::wavey:.

sad part about this is, you have 500posts in 4 days.....GET A JOB. :wavey:

its.like.that
09-09-2005, 07:52 AM
sad part about this is, you have 500posts in 4 days.....GET A JOB. :wavey:

well its actually around 500 in 5 days.

GET BACK TO SCHOOL AND LEARN MATHS

:lol:

its.like.that
09-09-2005, 09:05 AM
going all in with v-cash on Federer to beat Hewitt.

its.like.that
09-11-2005, 01:08 AM
Roger wins.

V-cash should be approaching the $400 mark now.

:yeah:

El Legenda
09-11-2005, 05:09 AM
well its actually around 500 in 5 days.

GET BACK TO SCHOOL AND LEARN MATHS

:lol:

9-5-2005 9-8-2005

Sept 5th,6th,7th, and 8th... 4 days...


Thank You Come again.

its.like.that
09-11-2005, 06:55 AM
9-5-2005 9-8-2005

Sept 5th,6th,7th, and 8th... 4 days...


Thank You Come again.

:confused:

5th, 6th, 7th, 8th, and 9th.

:bigwave:

its.like.that
09-11-2005, 06:56 AM
$432 v-cash now.

sigmagirl91
09-11-2005, 11:27 AM
I'm well on my way to getting $10K. If not, then I can always marry a millionaire.

its.like.that
09-11-2005, 01:41 PM
I'm well on my way to getting $10K. If not, then I can always marry a millionaire.

are you challenging me to make $1,000,000 v-cash?

:aplot:

El Legenda
09-11-2005, 04:51 PM
:confused:

5th, 6th, 7th, 8th, and 9th.

:bigwave:

Are you that stupid, look at the date i posted that 8th..you had 10,875, and on 5th you had 10,385..
geez no more kids in here,

El Legenda
09-11-2005, 04:52 PM
09-08-2005, 11:27 PM

its.like.that
09-11-2005, 06:15 PM
Are you that stupid, look at the date i posted that 8th..you had 10,875, and on 5th you had 10,385..
geez no more kids in here,

well genius, did you ever consider that perhaps we live in different timezones? :eek::eek:

Q: Does that mean that it can be one date in one place and an adjacent date in another?

A: Why, yes, yes it does son. ;) :kiss:

Game set match.

:smoke:

El Legenda
09-11-2005, 07:51 PM
well genius, did you ever consider that perhaps we live in different timezones? :eek::eek:

Q: Does that mean that it can be one date in one place and an adjacent date in another?

A: Why, yes, yes it does son. ;) :kiss:

Game set match.

:smoke:

that does not change the fact of time wise, it was 4 days or 96 hours..

its.like.that
09-11-2005, 07:55 PM
OMG, are you really that stupid, do you know what time zones are for?
that same time has still passed here or there.

:retard:

but depending on which time zone you are referring to, it means the difference between a change of date, or no change.

;)

El Legenda
09-11-2005, 07:56 PM
no shit :retard:.

but depending on which time zone you are referring to, it means the difference between a change of date, or no change.

;)

i edited my post , i said....that does not ChANGE THE FACT of TIME...96 hours..4 days....geeeez think about it a little.

its.like.that
09-11-2005, 08:07 PM
i edited my post , i said....that does not ChANGE THE FACT of TIME...96 hours..4 days....geeeez think about it a little.

lol... look champ, you said I had made 500 posts in 4 days, which was overshooting the mark a little. I hadn't made 500 until 5 days after I started this thread.

anyhow, I don't get why you care so much. we all know you were wrong, that's why you've gone back and changed your post.

:wavey:

El Legenda
09-11-2005, 08:10 PM
lol... look champ, you said I had made 500 posts in 4 days, which was overshooting the mark a little. I hadn't made 500 until 5 days after I started this thread.

anyhow, I don't get why you care so much. we all know you were wrong, that's why you've gone back and changed your post.

:wavey:

No, im still right, you had 10385 on 9/5 3:30am. on 9/8 11:27pm you had 10835.

yes i am a right. thank you.

its.like.that
09-11-2005, 08:25 PM
No, im still right, you had 10385 on 9/5 3:30am. on 9/8 11:27pm you had 10835.

yes i am a right. thank you.

10835 - 10385 = 450

450 = 500 ??

:confused:

:haha::haha:

El Legenda
09-11-2005, 09:00 PM
10835 - 10385 = 450

450 = 500 ??

:confused:

:haha::haha:
i ment 10885.

its.like.that
09-11-2005, 11:37 PM
:lol: some people don't know when to call it quits.

anyhow, Roger beats Andre, and the bank now stands at around $500 :).

its.like.that
09-12-2005, 11:16 AM
$247 on Florian Mayer against Oscar Hernandez.

sigmagirl91
09-12-2005, 11:30 AM
lol... look champ, you said I had made 500 posts in 4 days, which was overshooting the mark a little. I hadn't made 500 until 5 days after I started this thread.

anyhow, I don't get why you care so much. we all know you were wrong, that's why you've gone back and changed your post.

:wavey:

You slow poster you!!! I can make 350-400 posts in one day.

its.like.that
09-12-2005, 11:49 AM
You slow poster you!!! I can make 350-400 posts in one day.

perhaps we should invite ducky to figure out the algorithm to your posting pattern.

:p

its.like.that
09-13-2005, 06:42 AM
roughly 1 week on:

Posts: 11,111 - what a cool number :cool::lol:
vCash: $ 789.814

sigmagirl91
09-13-2005, 07:54 AM
I want to marry a vcash millionaire, as my siggie says. How do I do that?

its.like.that
09-13-2005, 08:08 AM
$391 on Coria
$200 on Volandri

its.like.that
09-13-2005, 08:12 AM
I want to marry a vcash millionaire, as my siggie says. How do I do that?

you can come back and see me in a few weeks ;)

or you can have a talk to Escude, he's the only one who's ever been there.

:p

Douggie Style
09-13-2005, 11:03 AM
I'm gonna try too :p I've been over $10,000 a few times, But I'm starting at $-330 :haha:Now on $1992 :angel:

its.like.that
09-13-2005, 11:25 AM
Now on $1992 :angel:

and you weren't granted a free loan by the mtf bank?

;) :kiss:

its.like.that
09-13-2005, 02:06 PM
$325 on Victor Hanescu

Douggie Style
09-13-2005, 04:16 PM
What happened to your mate RDucky? Why was he banned?

its.like.that
09-13-2005, 05:08 PM
What happened to your mate RDucky? Why was he banned?
Banned? :eek:

Douggie Style
09-13-2005, 05:09 PM
Yep, look, no sig, no rep icon

its.like.that
09-13-2005, 06:17 PM
Yep, look, no sig, no rep icon

:lol:

you know what they say, once an arse clown, always an arse clown.

:haha:

its.like.that
09-14-2005, 04:57 AM
$305 on Peter Wessels
$872 on Youzhny

sigmagirl91
09-14-2005, 08:50 AM
What happened to your mate RDucky? Why was he banned?

I have no idea.

its.like.that
09-14-2005, 09:09 AM
$305 on Peter Wessels
$872 on Youzhny

scrap Misha, he plays tomorrow.

$84 on Moya instead.

its.like.that
09-14-2005, 04:12 PM
$208 on Andreev

its.like.that
09-15-2005, 06:23 PM
$530 on Wessels

its.like.that
09-16-2005, 04:20 AM
$200 on Youzhny

its.like.that
09-18-2005, 05:26 AM
I reached 1700, but then bottomed out thanks to PHM and Tojo. :mad:

Time to start again. The bank going on Andreev today.

sigmagirl91
09-18-2005, 05:46 AM
Just give me money
'Cause I'm in need!!!

its.like.that
09-18-2005, 06:57 AM
Just give me money
'Cause I'm in need!!!

Love is harder to find than money.

Douggie Style
09-18-2005, 09:53 AM
I lost a lot on Andrei :(

its.like.that
09-18-2005, 10:06 AM
I lost a lot on Andrei :(

mr mann is back :)

sigmagirl91
09-18-2005, 10:44 AM
Love is harder to find than money.

I want love and money.
Call me a gold digger if you may, but romance without finance is a nuisance.

its.like.that
09-18-2005, 10:49 AM
I want love and money.
Call me a gold digger if you may, but romance without finance is a nuisance.

so you're not a true romantic?

:sad:

sigmagirl91
09-18-2005, 10:50 AM
so you're not a true romantic?

:sad:

I am a romantic, but we still need money to keep the fantasy going.

its.like.that
09-18-2005, 10:52 AM
I am a romantic, but we still need money to keep the fantasy going.

the useless paper stuff, or this golden v-cash?

sigmagirl91
09-18-2005, 10:53 AM
the useless paper stuff, or this golden v-cash?


Both, baby...both. I want my man to be paid, not begging for money from me or anyone else.

its.like.that
09-18-2005, 11:31 AM
Both, baby...both. I want my man to be paid, not begging for money from me or anyone else.


I got what you need

So tell me what you need

I got what you need

So tell me what you need

Tell me what you need

I got what you need

Tell me what you need

I got what you need

sigmagirl91
09-18-2005, 11:33 AM
I got what you need

So tell me what you need

I got what you need

So tell me what you need

Tell me what you need

I got what you need

Tell me what you need

I got what you need

I need a lot. I'm not high-maintenance because I am "paid". What I do need is a partner who is romantic, generous, and does have his OWN DAMN MONEY!!!

its.like.that
09-18-2005, 11:48 AM
I need a lot. I'm not high-maintenance because I am "paid". What I do need is a partner who is romantic, generous, and does have his OWN DAMN MONEY!!!

Bolar is quite the entrepreneur - I hope you are well acquainted with MTF's most eligible bachelor.

;)

sigmagirl91
09-18-2005, 11:48 AM
Bolar is quite the entrepreneur - I hope you are well acquainted with MTF's most eligible bachelor.

;)

I am acquainting myself with him, yes.

bad gambler
09-18-2005, 11:51 AM
Bolar is quite the entrepreneur - I hope you are well acquainted with MTF's most eligible bachelor.

;)


just make sure he doesn't manage your money

sigmagirl91
09-18-2005, 11:58 AM
just make sure he doesn't manage your money

When it comes to money, what's yours is mine, and what's mine is mine. I am managing the money.

its.like.that
09-18-2005, 11:59 AM
I am acquainting myself with him, yes.

:)

do you like what you see?

sigmagirl91
09-18-2005, 12:00 PM
:)

do you like what you see?

Not bad.

its.like.that
09-18-2005, 01:49 PM
Not bad.

saddle up cowgirl

;)

sigmagirl91
09-18-2005, 06:36 PM
It's on baby....

its.like.that
09-18-2005, 10:57 PM
It's on baby....

is it on like donkey kong?

:p

its.like.that
09-23-2005, 04:35 PM
Today, went all in with $150 on Wawrinka.

now - vCash: $ 281.023

:banana:

its.like.that
10-10-2005, 09:04 AM
If any of you aspire to attain the weary heights of the top 10 virtually richest members on MTF, then just sit back and learn.

current status - day 1

Posts: 10,325
vCash: $ 1.13058


ps. This quest is dedicated to Siggy and Adeegee :wavey::wavey:.

35 days on, and the goal has been reached.

week 37: (n/a)
week 38: (397) its.like.that has a total of $612.21
week 39: (81) its.like.that has a total of $1787.27
week 40: (8) (81) its.like.that has a total of $11089.7

Douggie Style
10-10-2005, 09:38 AM
Damn it you beat me :mad: :p

its.like.that
10-10-2005, 09:42 AM
Damn it you beat me :mad: :p

champ, as long as we combine to take down that Patriek arseclown who won't disclose a single bet, then all is good.

:)

bad gambler
10-10-2005, 09:43 AM
congrats jimbo :lol:

now i have to get there :sad:

its.like.that
10-10-2005, 09:46 AM
congrats jimbo :lol:

now i have to get there :sad:

I have never "private bet" in my life.

You are more than welcome to tail me.

:p

Douggie Style
10-10-2005, 09:49 AM
I have never "private bet" in my life.

You are more than welcome to tail me.

:pMaybe that is what Patriek does, tails you :p

its.like.that
10-10-2005, 09:53 AM
Maybe that is what Patriek does, tails you :p

I am predicting his dethroning, prior to the end of the year :eek:...

Douggie Style
10-10-2005, 10:59 AM
Made it over 10,000 too :D

its.like.that
10-10-2005, 11:56 AM
Made it over 10,000 too :D

:lol:

monthly bonus?

:p

Douggie Style
10-10-2005, 02:20 PM
:lol:

monthly bonus?

:pNah, blog ;)

its.like.that
10-10-2005, 03:15 PM
Nah, blog ;)

:p

you have 3k more than me

:(

Douggie Style
10-10-2005, 03:16 PM
:p

you have 3k more than me

:(Not when you win that bet ;)

ClaycourtaZzZz.
10-10-2005, 03:21 PM
Igor:o

Win it for me!

its.like.that
10-10-2005, 03:35 PM
Igor:o

Win it for me!

LMAO

if Igor loses, will you leave mtf forever??

:D

El Legenda
10-10-2005, 03:40 PM
Ljubicic all the way this week. all in :lol: just like last week, i went from 100-6000

its.like.that
10-11-2005, 10:23 AM
Igor:o

Win it for me!

:haha::haha::haha:

you have nothing left now.

ClaycourtaZzZz.
10-11-2005, 11:06 AM
:retard:


Igor won:retard:

its.like.that
10-11-2005, 11:38 AM
:retard:


Igor won:retard:

:retard::retard::retard::retard::retard:

MULLER LOST.

:retard::retard::retard::retard::retard:

ClaycourtaZzZz.
10-11-2005, 11:42 AM
Yup, just saw, I have to make some cash, I'll be going to livescire thread and post my shit there:bigwave:

ClaycourtaZzZz.
10-11-2005, 11:42 AM
:haha::haha::haha:

you have nothing left now.


You neither:o

its.like.that
10-11-2005, 11:50 AM
You neither:o

:kiss:

-RoddicksGame-
10-11-2005, 07:28 PM
vcash :drool:

its.like.that
10-12-2005, 05:30 AM
thanks to some lovely choking from Enqvist, Koubek, Ferrer and Verdasco - it is back to square 1.

the time to beat for $0 - $10,000: 35 days...

:bolt:

ClaycourtaZzZz.
10-13-2005, 01:46 AM
:kiss:


You know, I am working on it:devil:

I have more than you:p

El Legenda
10-13-2005, 01:47 AM
thanks to some lovely choking from Enqvist, Koubek, Ferrer and Verdasco - it is back to square 1.

the time to beat for $0 - $10,000: 35 days...

:bolt:

If Ivan beats Haas tomorrow, i got from 0-10,000 in 2 weeks :yeah:
Ivan Ljubicic vs. Jose Acasuso- 1st round of Metz is when it all started.

ClaycourtaZzZz.
10-13-2005, 01:50 AM
If Ivan beats Haas tomorrow, i got from 0-10,000 in 2 weeks :yeah:
Ivan Ljubicic vs. Jose Acasuso- 1st round of Metz is when it all started.

:p