monfils! [Archive] - MensTennisForums.com

monfils!

ugotlobbed
08-06-2005, 06:26 AM
making a run..possibily showing his potential....exciting...anyways i thought it be good to discuss this aside from all the junk thats been going around the forums lately

sanpo
08-06-2005, 08:38 AM
there used to be also lots of trash threads about monfils. Try to backtrack on previous threads.

Saumon
08-06-2005, 12:33 PM
i'm proud of my son :)

silverwhite
08-06-2005, 12:37 PM
i'm proud of my son :)

:haha:

Monfils ou Tonfils? ;)

Jim Jones
08-06-2005, 01:25 PM
what happened to the other French wonder-kid, Tsonga?

delsa
08-06-2005, 02:26 PM

Monfils ou Tonfils? ;)
I'll make everybody agree on this! Like the ASEFT calls him it's Not'fils (Notrefils). Don't be selfish Saumon! Have you ever heard of sharing?... :lol: :haha:

delsa
08-06-2005, 02:28 PM
what happened to the other French wonder-kid, Tsonga? His only weapon is his serve. He has to develop his game...

Saumon
08-06-2005, 02:33 PM
I'll make everybody agree on this! Like the ASEFT calls him it's Not'fils (Notrefils). Don't be selfish Saumon! Have you ever heard of sharing?... :lol: :haha:
I'm not selfish, just fish :p

welcome to the "bad play on words" thread!! :tape:

silverwhite
08-06-2005, 02:41 PM

Poor Gael. :o

Choupi
08-06-2005, 02:42 PM
what happened to the other French wonder-kid, Tsonga?
He has suffered slipped disc during January/February. And now, he's having a break because of shoulder tendonitis. He has felt that pain in his shoulder in the FO but didn't feel like avoiding the GS...which was a mistake, unfortunately. He hasn't played since. He should be back to training at the end of this month.

delsa
08-06-2005, 02:43 PM

Poor Gael. :o Why? You think the ASEFT members are bad with him? Because he gets his name butchered? Explain your thoughts, please... :devil:

delsa
08-06-2005, 02:44 PM
He has suffered slipped disc during January/February. And now, he's having a break because of shoulder tendonitis. He has felt that pain in his shoulder in the FO but didn't feel like avoiding the GS...which was a mistake, unfortunately. He hasn't played since. He should be back to training at the end of this month.
Thanks for the true infos! :o

Saumon
08-06-2005, 02:45 PM
what's the ASEFT?

delsa
08-06-2005, 02:47 PM
what's the ASEFT?
Shame on you, fish! Association de Supporteurs des Equipes de France de Tennis...

Saumon
08-06-2005, 02:49 PM
Ok... Sorry but I belong to the ATEFT :devil:

delsa
08-06-2005, 02:51 PM
Ok... Sorry but I belong to the ATEFT :devil:
Let me guess what it means... Association de Tabasseurs des Equipes de France de Tennis? :devil: Maybe Tueurs, Trucideurs, Torpilleurs...?

silverwhite
08-06-2005, 02:55 PM
Why? You think the ASEFT members are bad with him? Because he gets his name butchered? Explain your thoughts, please... :devil:

No. It's because we are all teasing him. :p

Saumon
08-06-2005, 02:57 PM
association des traitres a l'equipe de france de tennis :p

delsa
08-06-2005, 02:59 PM
Ah! Only that! That's ok then... :p I thought you had some bad instincts of destruction... :devil:

silverwhite
08-06-2005, 03:01 PM
association des traitres a l'equipe de france de tennis :p

:smash:

Then which team are you supporting? :p

Saumon
08-06-2005, 03:02 PM
spain last year, otherwise russia :devil:

delsa
08-06-2005, 03:18 PM
I'm a traitor myself (but by obligation...who would i support? :sad: ) so i don't see anything wrong with that... :devil: as long as there's no hate...

Dragan
08-06-2005, 03:42 PM
go Monfils you can do it!

Choupi
08-06-2005, 03:45 PM
Thanks for the true infos! :o
Is it sarcasm that I see pointing in your post? If so, sorry for interrupting that flow of French players bashing. Please, keep on.

Saumon
08-06-2005, 03:46 PM
Is it sarcasm that I see pointing in your post? If so, sorry for interrupting that flow French players bashing. Please, keep on.
I think he/she said it because he/she gave a random answer ;) dont be paranoid :p

delsa
08-06-2005, 03:56 PM
I think he/she said it because he/she gave a random answer ;) dont be paranoid :p
:eek: :awww: :confused:
Exactly! Don't be paranoid! I like French players a lot (many of them...there're some i really don't like though...) and i think i'm one of the best of their foreign supporters! And I don't practice French bashing! :fiery: :mad: You're way way off Choupi! Go hide in shame! :devil: You hurt me... :sad:

delsa
08-06-2005, 03:58 PM
No. It's because we are all teasing him. :p That's what you were doing? I'm not teasing him! Just playing with words and his lastname... I find this nickname very cute: Not'fils...:hug: At least, it's better than "La Monf'" that i've seen written... :rolleyes:

Choupi
08-06-2005, 04:24 PM
Exactly! Don't be paranoid! I like French players a lot (many of them...there're some i really don't like though...) and i think i'm one of the best of their foreign supporters! And I don't practice French bashing! :fiery: :mad: You're way way off Choupi! Go hide in shame! :devil: You hurt me... :sad:
OK ok, so which meaning did you put in "true infos"? And how was I supposed to interpret it? Please, give me a lesson, it's my day today...I'm paranoid among other nice qualifications...so go on, I'm getting used now.

Saumon
08-06-2005, 04:29 PM
OK ok, so which meaning did you put in "true infos"? And how was I supposed to interpret it? Please, give me a lesson, it's my day today...I'm paranoid among other nice qualifications...so go on, I'm getting used now.
elle avait repondu un truc "au pif" et elle te remerciait d'avoir donné la vraie réponse il me semble
relax choupi! respire! ;)

delsa
08-06-2005, 04:38 PM
Je ne savais pas ce que Tsonga avait comme toi car je ne me suis pas tenue au courant de son actualité récemment et j'ai dit qq chose que je pense être vrai sur son jeu (même si je me suis peut-être avancé puisque je ne l'ai pas vu joué récemment et qu'il a p-ê progressé et en plus parce que c'est une légère exagération...) et qui l'aurait empèché d'avoir des résultats notables qui auraient permis qu'on parle de lui...Je ne savais pas qu'il avait été blessé.
Ensuite tu nous informes tous de ce qu'il a vraiment et je te remercie honteuse par rapport à ce que j'avais dit (note l'emoticon utilisé...) de donner les véritables infos sur lui... Je n'ai pas "bashé" un seul joueur français, et même aucun français de ma vie d'ailleurs et c'est certainement pas sur ce forum que je vais commencer...
Je ne veux pas te donner de leçon et je n'ai même pas dit que tu étais paranoïaque (je t'ai supplié de ne pas l'être par contre...!) !
S'il te plaît arrête d'être si irritable alors qu'il n'y a aucune raison de l'être... Franchement je sais pas où tu es allé chercher l'interprétaion que t'as faite de mes propos... Décompresse... :confused:

Choupi
08-06-2005, 04:49 PM
C'est très gentil de vous inquiéter pour moi, Saumon et Delsea, mais je vais très bien. Je suis relax, au cas où çà ne sauterait pas aux yeux! J'ai essayé d'apporter une info sérieuse, suite à une question qui m'a parue être sérieuse. J'ai eu du mal à comprendre le sens des "true infos" au milieu de ces expressions style "association des traitres des équipes de France de tennis"...voilà pourquoi j'ai demandé si c'était du sarcasme que je voyais poindre dans les propos de Delsea.

A bon entendeur... :wavey:

delsa
08-06-2005, 04:53 PM
C'est très gentil de vous inquiéter pour moi, Saumon et Delsea, mais je vais très bien. Je suis relax, au cas où çà ne sauterait pas aux yeux! J'ai essayé d'apporter une info sérieuse, suite à une question qui m'a parue être sérieuse. J'ai eu du mal à comprendre le sens des "true infos" au milieu de ces expressions style "association des traitres des équipes de France de tennis"...voilà pourquoi j'ai demandé si c'était du sarcasme que je voyais poindre dans les propos de Delsea.

A bon entendeur... :wavey:
C'était obligé de m'"insulter" en disant que je 'bashait' les joueurs français d'emblée ce qui fait très mal à lire vu ma situation sans même me connaître ni avoir lu le thread en entier mais just l'avoir parcouru en diagonale comme tu sembles dire l'avoir fait? :confused:
Ensuite mon nom c'est DELSA! :p
Et puis comment as-tu fais pour croire que j'insinuais quoi que ce soit dans ma réponse? :confused:
Sans rancune quand même... ;)

silverwhite
08-06-2005, 05:04 PM

I can attest to that. Just look at the French players' forum:
http://www.menstennisforums.com/forumdisplay.php?f=58

Choupi
08-06-2005, 05:42 PM
C'était obligé de m'"insulter" en disant que je 'bashait' les joueurs français d'emblée ce qui fait très mal à lire vu ma situation sans même me connaître ni avoir lu le thread en entier mais just l'avoir parcouru en diagonale comme tu sembles dire l'avoir fait? :confused:
cà fait à peu près le même effet de lire que je suis "paranoid"... ;)
Ensuite mon nom c'est DELSA! :p
Dsl, c'est noté! :)
Et puis comment as-tu fais pour croire que j'insinuais quoi que ce soit dans ma réponse? :confused:
J'ai malheureusement tellement l'habitude que les posters ici insinuent des choses que j'en ai du mal à vraiment prendre les choses au 1er degré...
Sans rancune quand même... ;)
Cà va sans dire! ;)