Comment on the avatar!!! [Archive] - Page 17 - MensTennisForums.com

Comment on the avatar!!!

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20

GonzoFan
03-18-2006, 08:11 AM
actor of The O.C

Carlita
03-18-2006, 09:57 AM
sweet chica:hug: & sweet chico :D

ZaZaGook
03-18-2006, 10:10 AM
and hot buns:D

czech1rep
03-18-2006, 11:47 AM
some ugly person with big ears :eek: :eek:

Damita
03-18-2006, 11:07 PM
Andre

Suzi
03-18-2006, 11:09 PM
hippo who else :p

Nathaliia
03-18-2006, 11:10 PM
a guy with a little bit of....... scarf :tape:

Alexiana
03-18-2006, 11:43 PM
Terminator ;)

jmgsdoubsprtnr
03-19-2006, 02:54 AM
mmmmm, nice arms! :lick:

GonzoFan
03-19-2006, 08:43 AM
Milo is so hot :hearts: love him :D

ZaZaGook
03-19-2006, 08:46 AM
such a sexy lady:D

RonE
03-19-2006, 08:46 AM
George Bush's mutant brother from outer space :scratch:

ZaZaGook
03-19-2006, 08:47 AM
awww such a cute pig :D

silverwhite
03-19-2006, 09:22 AM
Splendid depiction of GWB :yeah:

ZaZaGook
03-19-2006, 09:55 AM
argh! :p

silverwhite
03-19-2006, 09:56 AM
Georgie again :hearts:

ZaZaGook
03-19-2006, 10:24 AM
hot fists :devil:

Alexiana
03-19-2006, 11:30 AM
idiot...

Damita
03-19-2006, 01:40 PM
Haasi :)

Peoples
03-19-2006, 01:42 PM
Hot guy with a bad haircut.

czech1rep
03-19-2006, 04:23 PM
Rafa

jmgsdoubsprtnr
03-19-2006, 05:07 PM
agassi... stick with the sleeves!

Corinna
03-19-2006, 05:20 PM
black and white...
...and cute :yeah:

jmgsdoubsprtnr
03-19-2006, 09:17 PM
dont know who he is...
but he looks cute, like it says.

Damita
03-19-2006, 09:49 PM
:scratch: Milo? :hearts:

GonzoFan
03-19-2006, 11:19 PM
Marat :hug:
Everybody says he needs a haircut but I think he should keep it long :lol:

jmgsdoubsprtnr
03-22-2006, 01:50 AM
both have curly brown hair

RogiFan88
03-22-2006, 03:43 AM
looks like that "Jess" guy on Gilmore Girls.

OddJob
03-22-2006, 03:55 AM
Some Canadian actor dude :shrug:

RogiFan88
03-22-2006, 04:31 AM
Cannibalistic fishes...:eek: ;)

(Actor will be his second career...)

partygirl
03-22-2006, 05:06 AM
the hottest diver there ever was:yeah:

jmgsdoubsprtnr
03-22-2006, 06:35 AM
andy. :tape:

RogiFan88
03-22-2006, 03:06 PM
It's Jess, isn't it?!!

ZaZaGook
03-22-2006, 03:08 PM
a cute canadianflag:)

RogiFan88
03-22-2006, 03:42 PM
a scary prospect

jmgsdoubsprtnr
03-22-2006, 07:53 PM
mmm, if it's that olympic diver, his last name starts with a p? lol

(yes, it's jess :lick: )

r_alynutza_86
03-22-2006, 10:29 PM
my avatar..oh well...just me and Igor Andreev at the 2005 Romanian Open :P

GonzoFan
03-23-2006, 12:02 AM
Igor and one loyal fan :hug:

my avatar..oh well...just me and Igor Andreev at the 2005 Romanian Open :P

You have to comment about the avvy of the person above you ;)

jmgsdoubsprtnr
03-23-2006, 05:38 AM
gonzo+fan

GonzoFan
03-23-2006, 06:20 AM
Milo is so hot !!!! :hearts: :hearts: :hearts:

jmgsdoubsprtnr
03-23-2006, 06:46 AM
adidas shirt... i'm running outta things to say on this one. :p

Carlita
03-23-2006, 06:57 AM
black and white pic of someone I don't know...

GonzoFan
03-23-2006, 06:58 AM
Beatiful :D Fer Verdasco :yeah:

~Jin~
03-23-2006, 08:40 AM
2 hot people...

Alexiana
03-23-2006, 10:09 AM
defeated Tommy at WTC 2005 :sad:

RogiFan88
03-23-2006, 03:49 PM
SonnyBoy

Xavidbz
03-23-2006, 07:00 PM
A man from Canada?

AgassiDomination
03-23-2006, 07:45 PM
Buff cartoon guy.

jmgsdoubsprtnr
03-23-2006, 07:55 PM
reminds me of the funniest dane cook routine :haha:

Corinna
03-23-2006, 08:11 PM
black and white beaux

Suzi
03-23-2006, 08:15 PM
ewwwwwwww :p

jmgsdoubsprtnr
03-23-2006, 09:01 PM
adam!!!

Suzi
03-23-2006, 09:02 PM
its grown on me :)

Corinna
03-23-2006, 09:03 PM
:scratch: was that meant in a positive or negative way?

scarf :p

jmgsdoubsprtnr
03-23-2006, 09:20 PM
blonde man

AgassiDomination
03-23-2006, 10:47 PM
Guy with a hoodie in black and white.

Seleshfan
03-23-2006, 10:52 PM
Looks very refreshing......would love to drink that one up...mmmm...yeah!!

jmgsdoubsprtnr
03-24-2006, 12:42 AM
put some clothes on, woman!

RogiFan88
03-24-2006, 03:18 AM
Luke's nephew

jmgsdoubsprtnr
03-24-2006, 04:48 AM
hot canadian olympic diver?!

Alexiana
03-24-2006, 05:02 PM
is he still dating Alexis Bledel?

GonzoFan
03-24-2006, 06:05 PM
Plays Luis Horna in the second round of Miami

is he still dating Alexis Bledel?

I hope they are still dating ... they are a cute couple

jmgsdoubsprtnr
03-24-2006, 06:45 PM
ya know what would be a cuter couple? me and him. :lol:

gonzofan and the gonzo himself

Bubba08
03-24-2006, 08:54 PM
Random guy. :p :angel:

Suzi
03-24-2006, 08:55 PM
computer game

jmgsdoubsprtnr
03-25-2006, 12:27 AM
mmmmmmm, me likes! :drool::lick::hearts::kiss:

RogiFan88
03-25-2006, 01:59 AM
bad boy Jess

GonzoFan
03-25-2006, 02:07 AM
cute smile

RogiFan88
03-25-2006, 03:38 AM
fan and player who will beat Kiwi in Miami ;)

jmgsdoubsprtnr
03-25-2006, 04:22 AM
tell me tell me! is it the diver?!?!?! :confused::shrug:

Suzi
03-25-2006, 07:45 AM
it is a diver its alexandre despatie right :o

anyways moody mysterious allure :p

jmgsdoubsprtnr
03-25-2006, 08:06 AM
hahaha, yes. i finally got a rep telling me that it was in fact him. :p

such a cute lil smile!!! :)

RogiFan88
03-25-2006, 05:44 PM
that Jess kid

and look at my avvy now... no longer the diverboy!

GonzoFan
03-25-2006, 06:44 PM
The man that wins everything :worship:

fan and player who will beat Kiwi in Miami ;)

:yeah:

Mara_M
03-25-2006, 06:46 PM
gonzo:)

Damita
03-25-2006, 06:51 PM
some Olympic champion :scratch:

Suzi
03-25-2006, 07:40 PM
no ispiration

jmgsdoubsprtnr
03-25-2006, 08:06 PM
and look at my avvy now... no longer the diverboy!
:sad: i liked looking at him!

that hot man looking to his right :drool:

Damita
03-25-2006, 09:55 PM
Luke's nephew ;) :aplot:

jmgsdoubsprtnr
03-26-2006, 01:04 AM
needs inspiration! :(

r_alynutza_86
03-26-2006, 10:13 AM
Igor and one loyal fan :hug:



You have to comment about the avvy of the person above you ;)


oh....don't mind me..i am a little :banghead: :smash: :cuckoo:

Becarina
03-26-2006, 01:32 PM
cute couple ;)

Suzi
03-26-2006, 04:38 PM
:smash:

Dutchie
03-26-2006, 06:00 PM
Whoooohooo :lol:

(even though i can't tell who he is.....)

Suzi
03-26-2006, 06:46 PM
someone im not particually fond of :p

Björki
03-26-2006, 07:27 PM
hot guy :D (who is that?)

Suzi
03-26-2006, 07:28 PM
a funky bum dance ;)

NaDALiTa
03-26-2006, 07:30 PM
terrific avatar bjorki :lol: :haha:

Lovely guy Suzi :yeah:

Saumon
03-26-2006, 07:30 PM
rafa :lick:

Björki
03-26-2006, 07:36 PM
nice looking guy

Saumon
03-26-2006, 07:41 PM
shaking its ass :p

MissFairy
03-26-2006, 07:43 PM
Jack not-so-nasty :hearts:

Suzi
03-26-2006, 07:46 PM
Gamblers 'not so' Annomynous

Saumon
03-26-2006, 08:03 PM
hot but not as hot as jake :p

Suzi
03-26-2006, 08:14 PM
umm not so hot :ras:

MissFairy
03-26-2006, 08:30 PM
Never will be hot :p

Suzi
03-26-2006, 08:30 PM
Never will be hot :p

Saumon
03-26-2006, 08:51 PM
not hot at all :ras:

Carlita
03-26-2006, 09:17 PM
guy hiding behind flowers??

Damita
03-26-2006, 09:17 PM
nice flowers :p

Carlita
03-26-2006, 09:21 PM
chique font

Saumon
03-26-2006, 09:33 PM
pink nando

jmgsdoubsprtnr
03-26-2006, 09:46 PM
JARHEAD!!!

Saumon
03-26-2006, 10:04 PM
good looking :aplot:

jmgsdoubsprtnr
03-26-2006, 10:10 PM
also good-looking. :drool:

GonzoFan
03-27-2006, 05:35 AM
ufff ... what can I say ?? HOT HOT HOT HOT HOT :hearts: adorable! love him and miss him as Jess in Gilmore Girls :sad:

BRING JESS BACK PLEASE !!!!! EVERYONE LOVES HIM !!!! :hearts:

jmgsdoubsprtnr
03-27-2006, 06:13 AM
did he give you the dirty towel he's holding?

Alexiana
03-27-2006, 11:51 AM
I wanna unzip that sweatshirt :lol: :drool:

jmgsdoubsprtnr
03-27-2006, 04:36 PM
i'd love to run my fingers through that (not so) new haircut of his! :drool:

GonzoFan
03-27-2006, 06:56 PM
I don't know what else to say about your avvy :lol:
Hmmm .... HOT :hearts: :lol:

did he give you the dirty towel he's holding?

no :sobbing: I don't remember too well but I think it was a t-shirt but he didn't gave it to me :sobbing:

jmgsdoubsprtnr
03-27-2006, 08:39 PM
hmmm, looks like a guy i know. kinda. don't wanna get your hopes up or anything, although i'm sure you'd want the real thing. no substitutes.

GonzoFan
03-28-2006, 10:01 PM
you again !?!?!?! :eek: :lol:

sexy look :hearts:

jmgsdoubsprtnr
03-28-2006, 10:02 PM
cool shades! :cool:

Damita
03-28-2006, 10:45 PM
Milo :drool: :inlove:

jmgsdoubsprtnr
03-28-2006, 11:14 PM
safin sans haircut. :tape:

RogiFan88
03-29-2006, 01:35 AM
the guy I didn't see on GG today

GonzoFan
03-29-2006, 04:01 AM
The guy that beat Tursunov today

czech1rep
03-29-2006, 09:42 AM
please change the avatar because I don´t know what to say about your avatar. :wavey:

Alexiana
03-29-2006, 11:04 AM
hope his back is better :sad:

NaDALiTa
03-29-2006, 11:24 AM
tommy with the lovely haircut :drool:

Nathaliia
03-29-2006, 03:10 PM
che guevara without moustache

jmgsdoubsprtnr
03-29-2006, 04:08 PM
random hat....

Carlita
04-01-2006, 06:28 PM
black/white dude

freesbee
04-01-2006, 06:30 PM
the gorgeous lips of the most gorgeous man ever :hearts:

Carlita
04-01-2006, 06:32 PM
Pure SEX :hearts:

Suzi
04-01-2006, 06:50 PM
le bouche

Carlita
04-01-2006, 06:53 PM
cute guy

freesbee
04-01-2006, 07:15 PM
kissable :kiss:

Nathaliia
04-01-2006, 07:22 PM
correction to Freya's atavar - Nando seems to have only ONE leg there :lol:

zoltan83
04-01-2006, 07:27 PM
Marcelo Rios :)

Carlita
04-01-2006, 07:29 PM
nicolas and gisela

Suzi
04-01-2006, 07:36 PM
those lips arnt made for kissing :p

Carlita
04-01-2006, 07:40 PM
close the shirt boy! :p

Suzi
04-01-2006, 07:44 PM
:nerner: pinky

MissFairy
04-01-2006, 07:49 PM
Wierd Suuuuzer taste again :p

Suzi
04-01-2006, 07:53 PM
:ras: on both accounts

Saumon
04-01-2006, 07:54 PM
still not as hot as jake :angel:

Suzi
04-01-2006, 07:55 PM
I rather not :p

Saumon
04-01-2006, 07:56 PM
is he waxed?

Suzi
04-01-2006, 07:59 PM
i dunno :o

Spankety Spank

Saumon
04-01-2006, 08:03 PM
this smile means "i want a spank too :aplot:" :angel:

Suzi
04-01-2006, 08:04 PM
:devil:

Saumon
04-01-2006, 08:28 PM
:angel:

Carlita
04-01-2006, 08:32 PM
spank him... please...

freesbee
04-01-2006, 08:33 PM
very very tempting :p

edit: outposted, but it still works for the lips :lol:

Carlita
04-01-2006, 08:35 PM
muy muy sexy leg :hearts:

Saumon
04-01-2006, 08:43 PM
lips :lick:

Carlita
04-01-2006, 09:09 PM
drawing

Alexiana
04-02-2006, 11:00 PM
Verdascos lips I guess :angel:

jmgsdoubsprtnr
04-02-2006, 11:14 PM
oooh, superman

Damita
04-02-2006, 11:18 PM
Milo :lick:

zoltan83
04-03-2006, 04:18 AM
a smiley with a russian flag!

jmgsdoubsprtnr
04-03-2006, 05:07 AM
is that boy you?

Yellowcard
04-03-2006, 09:17 AM
Yours is hot

Iza
04-03-2006, 10:28 AM
a cuffed guy hiding his rude bits :lol:

czech1rep
04-03-2006, 10:37 AM
Izas body

Iza
04-03-2006, 10:50 AM
Izas body


:haha: :haha:

it's Fernando :p


a great champion :yeah:

freesbee
04-03-2006, 11:22 AM
:rolls:

another hot :drool: nando body part! (we need more!)

Alexiana
04-03-2006, 03:10 PM
leg muscles :)

Washa Koroleva
04-03-2006, 03:11 PM
its the guy from smallville

Alexiana
04-03-2006, 03:14 PM
yes he is :drool:

was hot in Pirates of the caribbean :cool:

Washa Koroleva
04-03-2006, 03:16 PM
the smallville guy has a nice body :p

Martian Jenya
04-03-2006, 03:18 PM
Don't know what's that for an avatar :confused:

ZaZaGook
04-03-2006, 03:51 PM
chelsea :tape:

Suzi
04-03-2006, 04:01 PM
lol photoshopped chickys :p

ZaZaGook
04-03-2006, 04:23 PM
hot bod :)

Lou_Lou_Ferrero
04-03-2006, 05:14 PM
lots of balls

Suzi
04-03-2006, 07:02 PM
Looks high

jmgsdoubsprtnr
04-03-2006, 07:06 PM
lookin sexy!

NINA_BCN
04-03-2006, 07:10 PM
Looks :aplot:

freesbee
04-03-2006, 07:13 PM
Marat when he still had nice hair :lol: ;)

NINA_BCN
04-03-2006, 07:20 PM
He has legs

jmgsdoubsprtnr
04-03-2006, 07:32 PM
sexay marat!

Lou_Lou_Ferrero
04-03-2006, 08:28 PM
mmmmm mmmmmm mmmmmm

RogiFan88
04-03-2006, 08:50 PM
some guy in the hay

DhammaTiger
04-03-2006, 10:12 PM
Roger wearing a white round-neck t shirt :cool:

zoltan83
04-04-2006, 02:55 AM
a boudhist monk

is that boy you?
Yes it is

jmgsdoubsprtnr
04-04-2006, 03:15 AM
you and a woman tennis player.

Alexiana
04-04-2006, 07:22 AM
still hot milo :drool:

jmgsdoubsprtnr
04-04-2006, 08:03 AM
a fellow WB boy :drool:

Damita
04-04-2006, 08:17 AM
cute bad boy :aplot:

jmgsdoubsprtnr
04-04-2006, 08:33 AM
GO RUSSIA!!!

Sandra
04-04-2006, 09:18 AM
hottie :hearts:

Damita
04-04-2006, 10:10 AM
hiding

NaDALiTa
04-04-2006, 11:47 AM
davaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Marat in Valencia !!! :woohoo: :woohoo:

Carlita
04-04-2006, 11:52 AM
Rafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :bounce:

Alexiana
04-04-2006, 12:03 PM
:kiss: <- thats what the lips are made for ;)

Lou_Lou_Ferrero
04-04-2006, 12:47 PM
Is that the guy from Smallville?! looking HOT HOT HOT!

freesbee
04-04-2006, 01:14 PM
smoking is a bad habit, sir :lol: ;)

Carlita
04-04-2006, 01:55 PM
:toothy: :angel:

Alexiana
04-04-2006, 01:57 PM
Tell me Nando Nando Nando :lol:

Carlita
04-04-2006, 02:07 PM
Tell me Nando Nando Nando :lol::spit:

nice looking guy

NaDALiTa
04-04-2006, 04:24 PM
kiss worthy lips ...... SMOOCH!!!!!! :kiss:

RogiFan88
04-04-2006, 05:32 PM
El Rey de la Tierra Batida!

Deea
04-04-2006, 06:19 PM
Gonzo...

RogiFan88
04-04-2006, 08:31 PM
the Oaf himself

GonzoFan
04-04-2006, 08:46 PM
we have the same avvy :eek: :lol:

We know what's good, RogiFan ;) :hug:

NaDALiTa
04-04-2006, 10:29 PM
patriot Gonzo !!!!! vamos feña !!!!

GonzoFan
04-04-2006, 10:57 PM
has his own wax figure in a Museum in Madrid :eek:

Alexiana
04-05-2006, 12:52 PM
has nice eyes :hearts:

bluesky_rachel
04-05-2006, 01:06 PM
looks like a model.so handsome

Suzi
04-05-2006, 01:08 PM
ummm ashlee simpson rite ?

Corinna
04-05-2006, 01:11 PM
*faint*

NaDALiTa
04-05-2006, 05:42 PM
MacLaren :hug: ..... vamos fernando alonsooooo y RENAULT(i'm a bit chauvinistic :) ) !!!

RogiFan88
04-05-2006, 06:04 PM
The VAMOS! Kid ;)

Suzi
04-05-2006, 06:05 PM
Gonzo

I♥PsY@Mus!c
04-05-2006, 06:37 PM
Nice smile. :D

Carlita
04-05-2006, 06:39 PM
18+ :lol:

Suzi
04-05-2006, 06:40 PM
im guessing its nando

Alexiana
04-05-2006, 07:34 PM
Go Kimi :bigclap: I hope he finally has the luck he deserves and wins over Alonso :)

Carlita
04-05-2006, 08:49 PM
"look at me, I"m hot" ;)

Lou_Lou_Ferrero
04-05-2006, 09:33 PM
liiiiiips of hottness

Sandra
04-05-2006, 10:08 PM
smoking :p

Suzi
04-05-2006, 10:11 PM
pout

MissMoJo
04-05-2006, 10:11 PM
mousse abuse

Alexiana
04-05-2006, 10:20 PM
Rogi playin Topspin with his own character (by the way that must be a cool feeling :lol: )

Suzi
04-05-2006, 10:22 PM
superman

Alexiana
04-05-2006, 10:23 PM
Häkkinens countryman :)

NaDALiTa
04-05-2006, 10:32 PM
super dupper man................please SAVE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :haha:

jmgsdoubsprtnr
04-05-2006, 10:34 PM
RAFA!!! i did a project about him last semester :o

NaDALiTa
04-05-2006, 11:02 PM
nice black and white guy........a pic :p

oh great hope you got a good mark :)

Alexiana
04-05-2006, 11:05 PM
Rafa, spanish superman ;)

GonzoFan
04-05-2006, 11:58 PM
Hot Superman :D

me and a friend always call him baby face :lol: :p

Damita
04-06-2006, 12:01 AM
Gonzo :D

freesbee
04-06-2006, 12:08 AM
DAVAI :rocker2:

Damita
04-06-2006, 12:14 AM
A nice tanned leg :p

jmgsdoubsprtnr
04-06-2006, 03:06 AM
cheering smiley!!!

GonzoFan
04-06-2006, 08:22 AM
:hearts:

Sandra
04-06-2006, 09:12 AM
Vamos Chile :p

Suzi
04-06-2006, 12:50 PM
adam :drool:!!!! Ben not so :drool: :p

jmgsdoubsprtnr
04-06-2006, 01:36 PM
dont know who it is, but i liked black and white man better. :sad:

jmgsdoubsprtnr
04-06-2006, 01:37 PM
(dont get me wrong, that guy's still good)

Suzi
04-06-2006, 01:39 PM
black & white :p

Suzi
04-06-2006, 01:40 PM
p.s. if he does well this week maybe my B&W man will come back

Alexiana
04-06-2006, 01:56 PM
Iceman :cool:

RogiFan88
04-06-2006, 02:42 PM
some guy I don't know

Carlita
04-06-2006, 02:57 PM
Feñaaaaaaaaaaaaa :hug:

DhammaTiger
04-06-2006, 03:03 PM
those lips are for kissing, and I wouldn't bet that it isn't Nando

Lou_Lou_Ferrero
04-06-2006, 04:50 PM
da man

Alexiana
04-06-2006, 07:03 PM
smoking is bad for your health hottie :rolleyes: but it looks good on you ;)

Corinna
04-06-2006, 07:06 PM
hot :yeah:

Alexiana
04-06-2006, 07:06 PM
Kimi's Stall :lol:

Suzi
04-06-2006, 07:07 PM
mechanical problems :p

Suzi
04-06-2006, 07:07 PM
*outposted* :o

Corinna
04-06-2006, 07:07 PM
:hearts: :hearts: :hearts:

Alexiana
04-06-2006, 07:09 PM
don't remind the other driver :confused: who cares, I only watch Kimi :lol:

Suzi
04-06-2006, 07:13 PM
a married guy with kiddie winkles

Alexiana
04-06-2006, 07:14 PM
has a hooot girlfriend ( if he's still with her) :confused:

Suzi
04-06-2006, 07:21 PM
there married :bigcry: :p

Clark Kent

Alexiana
04-06-2006, 07:26 PM
there's always the "split-up" option so don't worry honey :hug:

he was sexy on "Wetten dass??!!" :drool: