What the h*ll!!! Let's just Cheer for David!!! [Archive] - MensTennisForums.com

What the h*ll!!! Let's just Cheer for David!!!

jazz_girl
05-16-2005, 12:32 PM
Do what you can!!! :yeah:

*Ljubica*
05-16-2005, 01:30 PM
:haha: Love the thread title Jazz :haha:

Vamos y buena suerte en Paris David :)

jazz_girl
05-16-2005, 01:43 PM
I think the title suits our mood perfectly :lol:

justClaudia
05-16-2005, 03:34 PM
It does Jazz!! Very good title! ;) :lol:

Good Luck David!!

Aguante_el_Gato
05-16-2005, 04:27 PM
Vamos David!! Show all that you are an excellent GS player

*Ljubica*
05-16-2005, 04:44 PM
So does it mean I have to sit at all his matches at Roland Garros and swear at him, to fit in with the mood of this thread? Oh - hang on - I usually swear during his matches anyway!!! One of my friends was shocked at my use of the "F***" word during his match with Santoro in Rome - I hardly ever swear but somehow that match drove me to it!!!!!!

jazz_girl
05-16-2005, 05:09 PM
I swear a lot too, it's inevitable with him ;)

Denaon
05-16-2005, 05:34 PM
;) David :banana:

Clara Bow
05-16-2005, 11:40 PM
Great thread title!

I have to say that lately watching David has reminded me of watchig the Cubs all of these years. Even though the Cubs can have the talent- through injuries or flubbing they don't always get the job done. When I watch and they boggle a ball, have yet another player injured, or lose the lead or game, it's kind of like "Oh well, that's our Cubbies" and then go get a beer from the fridge. I've kind of started that with David. I love him and all but when he gets out at the first round it's kind of "Oh well, that's our David."

jazz_girl
05-17-2005, 06:15 PM
It's good to know that many people is still cheering for him :)

lau
05-17-2005, 07:07 PM
I wanted to post here because I just loved the thread title (I`m not very original, I know :rolleyes: )!! :lol: :lol: :lol:
I really wish David the best luck in the world!! ;)

*Ljubica*
05-17-2005, 07:34 PM
Great thread title!

I have to say that lately watching David has reminded me of watchig the Cubs all of these years. Even though the Cubs can have the talent- through injuries or flubbing they don't always get the job done. When I watch and they boggle a ball, have yet another player injured, or lose the lead or game, it's kind of like "Oh well, that's our Cubbies" and then go get a beer from the fridge. I've kind of started that with David. I love him and all but when he gets out at the first round it's kind of "Oh well, that's our David."

I don't know who the "cubbies" are - but maybe I shoiuld start following them - they sound like my kind of team!!

jazz_girl
05-17-2005, 08:43 PM
:lol:

Clara Bow
05-17-2005, 11:07 PM
I don't know who the "cubbies" are - but maybe I shoiuld start following them - they sound like my kind of team!!

Chicago Cubs- a baseball team. Haven't won a World Series since 1908 (that's the longest of any team) - haven't made it to the World Series since 1945.

They almost made it to the World Series in 2003. They were playing the best out of 7 and had three wins when they headed to Chicago for the last two games. Because of craziness that happened after a fan caught a foul ball in game 6- the team self destructed and lost that game and the next one. And I was there at the games at Wrigley Field in Chicago when they lost those two games. I cried off and on for at least a week. It was the only the third time I have seen my husband cry. That has set the standard for sports disappointments so luckily -the snafus with David have been cake.

I have noticed that not many people are mentioning David as a contender in the media so I think he may do a real good job and surprise people and go pretty far. After all- isn't it set in stone that if he enters a GS he will at least make it to the Quarters?

sigmagirl91
05-18-2005, 01:12 AM
So does it mean I have to sit at all his matches at Roland Garros and swear at him, to fit in with the mood of this thread? Oh - hang on - I usually swear during his matches anyway!!! One of my friends was shocked at my use of the "F***" word during his match with Santoro in Rome - I hardly ever swear but somehow that match drove me to it!!!!!!

Rosie, I'm shocked. You? Use the f-word? Come on, now..... :o

sigmagirl91
05-18-2005, 01:13 AM
I swear a lot too, it's inevitable with him ;)

Of course-along with the chocolate and alcohol binges.

sigmagirl91
05-18-2005, 01:13 AM
Anyhoo...vamos David.

*Ljubica*
05-18-2005, 10:38 AM
Chicago Cubs- a baseball team. Haven't won a World Series since 1908 (that's the longest of any team) - haven't made it to the World Series since 1945.

They almost made it to the World Series in 2003. They were playing the best out of 7 and had three wins when they headed to Chicago for the last two games. Because of craziness that happened after a fan caught a foul ball in game 6- the team self destructed and lost that game and the next one. And I was there at the games at Wrigley Field in Chicago when they lost those two games. I cried off and on for at least a week. It was the only the third time I have seen my husband cry. That has set the standard for sports disappointments so luckily -the snafus with David have been cake.

I have noticed that not many people are mentioning David as a contender in the media so I think he may do a real good job and surprise people and go pretty far. After all- isn't it set in stone that if he enters a GS he will at least make it to the Quarters?

Thanks for the explanation Clara - I know nothing about baseball - I'm a football (soccer) girl myself! As for the "F***" word Tiff - I loathe swearing in normal conversation but it has been known under extreme provocation :angel: - and David seems to provide that provocation!!!

jazz_girl
05-18-2005, 10:48 AM
:lol:

sigmagirl91
05-18-2005, 10:50 AM
Great thread title!

I have to say that lately watching David has reminded me of watchig the Cubs all of these years. Even though the Cubs can have the talent- through injuries or flubbing they don't always get the job done. When I watch and they boggle a ball, have yet another player injured, or lose the lead or game, it's kind of like "Oh well, that's our Cubbies" and then go get a beer from the fridge. I've kind of started that with David. I love him and all but when he gets out at the first round it's kind of "Oh well, that's our David."

I watched the Cubs and the Marlins tank their series. Such a shame, though. And the year before, the Red Sox were two outs away from getting to the World Series. What Little (was that his name?) did to Pedro was :confused: to me.

Tricky_Forehand
05-20-2005, 06:15 PM
David vs. Marcos :eek: :banghead:

I hate this draw!!!! :banghead:

I know that David should win but does it have to be over another player I like so early :sad:

Clara Bow
05-20-2005, 06:26 PM
I know that David should win but does it have to be over another player I like so early


I know- why do they have to meet so early? :( Between this and a potential Nada//Gasquet match in the third round (too early!) I am not pleased. Aaargh.

Tricky_Forehand
05-20-2005, 06:30 PM
I only look at first rounds and I have seen enough of these to make me scream without looking ahead :mad:

jazz_girl
05-20-2005, 07:50 PM
Vamos David!!! You can make it :yeah:

joeb_uk
05-20-2005, 08:04 PM
Probably the pick of the opening round :D Go david!!!

gooner88
05-20-2005, 10:24 PM
Vamos Nalbo, we all know you can do it. :yeah:

Sjengster
05-21-2005, 12:53 AM
Vamos Big Dave!

Gonzo Hates Me!
05-21-2005, 07:37 AM
David!! :D

Clara Bow
05-21-2005, 07:43 AM
Well- I'm going to be out of the internet loop for the next 8 days but I hope to come back to this thread on the 29th and be able to join in the talk about Nalby's fabulous form at RG.

Good luck David and hope to see you in the second week of RG!

jazz_girl
05-21-2005, 11:13 AM
Let's hope so Clara! :)

*Ljubica*
05-21-2005, 05:26 PM
Have fun wherever you're going and whatever you're doing Clara :) I won't be on-line too much either because I'll be at RG - but will do my best to provide match reports when I can get Internet access.

And btw - Gooner - many congrats to your Team for winning the FA Cup this afternoon - :yeah: Way to go!!! And didn't Ferguson look miserable at the end? :haha:

jazz_girl
05-21-2005, 05:48 PM
Have fun at RG guys!!! :yeah:

gooner88
05-21-2005, 08:56 PM
Have fun wherever you're going and whatever you're doing Clara :) I won't be on-line too much either because I'll be at RG - but will do my best to provide match reports when I can get Internet access.

And btw - Gooner - many congrats to your Team for winning the FA Cup this afternoon - :yeah: Way to go!!! And didn't Ferguson look miserable at the end? :haha:

Thanks alot Rosie. :) :wavey:
Enjoy yourself in Paris, and hopefully you'll be there for the next 2 weeks to witness nalbo winning his first GS title.

jazz_girl
05-21-2005, 09:20 PM
Thanks alot Rosie. :) :wavey:
Enjoy yourself in Paris, and hopefully you'll be there for the next 2 weeks to witness nalbo winning his first GS title.
Let's hope so!!! :)
At least the good news is that he won a tournament and an exhibition this year! :yeah: No plates, but trophies this time :lol:

Eugenia
05-22-2005, 09:55 PM
Vamos David!!!!!!!! :bounce:

Argentine girl
05-23-2005, 02:57 AM
I always do.

gooner88
05-23-2005, 04:35 PM
Nalbo won, what a relief :yeah:
0-6 6-4 6-4 6-4
Good luck in R2!!!!

Denaon
05-23-2005, 05:08 PM
:yeah: David :bounce: gain confidence!!!

jazz_girl
05-23-2005, 05:38 PM
Thank God he won!!! :lol:
Good luck against Berdych now! :yeah:

*Ljubica*
05-23-2005, 06:53 PM
Hmmm - yes - well - my report is in David's Forum. What the hell seems like a good thing to say under the circumstances!! Well done David anyway!!!!

jazz_girl
05-25-2005, 11:29 AM
Well done David!!! :banana:

justClaudia
05-25-2005, 12:36 PM
:yippee: :rocker2:

Vamos David!!!

Today was great!! :banana:

jazz_girl
05-25-2005, 12:37 PM
I can't wait to hear Rosie's comments! :)

justClaudia
05-25-2005, 12:39 PM
I can't wait to hear Rosie's comments! :)


I was thinking about it... ;)

I'm always anxious about her reports!!

sigmagirl91
05-25-2005, 10:52 PM
Well done, David....

Jinx
05-26-2005, 04:12 AM
GO DAVID!!!

I hope he can beat Federer

+alonso
05-26-2005, 04:17 AM
Vamod David ! ! ! ! :bounce:

jazz_girl
05-26-2005, 10:32 PM
Good luck against Ancic tomorrow!!!!! :banana:

Denaon
05-27-2005, 08:04 PM
GOOOOOOOOOO David!!!!!!
I'm so happy you won!!!!!
:banana: :banana: :banana:

jmp
05-27-2005, 08:07 PM
GOOOOOOOOOO David!!!!!!
I'm so happy you won!!!!!
:banana: :banana: :banana:

Dah-veed!! :rocker2: :D :D

Jinx
05-27-2005, 08:07 PM
Great David won!!!!!!! :worship:

I hope he beast Federer, come on Nalbis!

Tricky_Forehand
05-27-2005, 08:36 PM
Did he win the match before they could suspend it? I left for the store early in the 3rd and came back to see my SB frozen at 5-3 40-15 :mad:

Can I :woohoo: yet?

gooner88
05-27-2005, 08:48 PM
Vamos Nalbo. :yeah:
A good solid performance over a dangerous opponent. Beat Hanescu so we can all watch a QF match against Fed; that could be the match of the tournament.

Clara Bow
05-29-2005, 07:03 AM
I have not been able to see a lick of David coverage on tv but from the scorelines it looks like he's doing darned well. Woo hoo!

jazz_girl
05-29-2005, 10:13 AM
Vamos David! You can do it! :yeah:

Jinx
05-29-2005, 10:09 PM
:-( :sad: :eek: :sad: :mad: Im sooooooooooo sad David lost!!!!!!!!

I was hoping he could beat federer!!!!!!!!!!!:-(

jazz_girl
05-29-2005, 10:35 PM
Maybe in Halle or Wimby ;)
Those too deserve to play against each other again, they'll do it some time soon I guess :)