The Joaquin Appreciation Thread #1 [Archive] - Page 3 - MensTennisForums.com

The Joaquin Appreciation Thread #1

Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

mandoura
06-03-2005, 10:21 AM
"I haven't failed, I've found 10,000 ways that don't work." Thomas Edison. and the answer of roger after loosing in straight sets to rafa tommorow;)

That's mean. :mad: ;)

mandoura
06-03-2005, 10:23 AM
Should I be ashamed that this thread makes more sense than what my brain can come up with lately :rolleyes:

Absolutely not. You are seeing the light. ;)

sigmagirl91
06-03-2005, 11:22 AM
They haven't found a country big enough to contain my ego-yet.

sigmagirl91
06-03-2005, 11:22 AM
My ass needs its own telephone number and zip code.

Becarina
06-03-2005, 12:33 PM
"dont be afraid, you are not even gonna feel it, just a little pressure" Yeah Right Biotch! :fiery:

Nikki♥
06-03-2005, 01:34 PM
This thread rocks, it´s full of intelligent posts. :bounce:

tennischick
06-03-2005, 06:31 PM
when they call her Jenny-from-the-block, which block exactly are they referring to?

jackieglover
06-04-2005, 01:25 AM
..

willie
06-04-2005, 01:40 AM
probably every block :lol:

:haha:

willie
06-04-2005, 01:52 AM
"It is not enough to do your best; you must know what to do, and THEN do your best.", W. Edwards Deming. and a little help for andy Roddick in this upcoming grass season.;)

sigmagirl91
06-04-2005, 02:50 AM
when they call her Jenny-from-the-block, which block exactly are they referring to?

The red-light district.

sigmagirl91
06-04-2005, 02:51 AM
Am I stuck on stupid, or is stupid stuck on me?

tennischick
06-04-2005, 02:46 PM
a woman is like a tea-bag -- you don't know how strong she is until you put her in hot water.

sigmagirl91
06-04-2005, 03:13 PM
If you change your avatar, does that mean you can keep your pants on?

jayrhum
06-04-2005, 04:28 PM
http://www.ilovetheshat.com/gary%20coleman%201.jpg

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

jackieglover
06-04-2005, 04:35 PM
..

jackieglover
06-04-2005, 04:39 PM
..

jackieglover
06-04-2005, 04:45 PM
..

Becarina
06-04-2005, 04:54 PM
hold the soap scum please

jackieglover
06-04-2005, 05:05 PM
.IMG]

Becarina
06-04-2005, 05:07 PM
:haha: :haha:

people will sue for false advertising

sol
06-04-2005, 05:08 PM
Don't worry. Being eaten by a crocodile is just like going to sleep. In a giant blender.

sol
06-04-2005, 05:08 PM
Advertising Campaign for this thread :yeah:

http://www.stwing.upenn.edu/~amwagner/A%20Few%20England%20Pics%20(sorry,%20we%20didn't%2 0take%20many)/Funny%20Ad.jpg

:lol: ;)

jackieglover
06-04-2005, 05:09 PM
..

jayrhum
06-04-2005, 05:12 PM
Please send your checks to me, myself and I, the three treasurers of this company. :toothy:
Thanks.

Becarina
06-04-2005, 05:12 PM
girls are cool, boys drool.

Becarina
06-04-2005, 05:13 PM
if I hang out in this thread all day, no one will find me ;)

jackieglover
06-04-2005, 05:14 PM
..

jackieglover
06-04-2005, 05:15 PM
..jpg[/IMG]

Becarina
06-04-2005, 05:16 PM
those your girlfriends? :lol:

Becarina
06-04-2005, 05:17 PM
i forgot what I was going to type :rolleyes:

jayrhum
06-04-2005, 05:18 PM
I want my 650th post to be the 650th of this thread :crazy:
Slow downnnnnn!!!!!! :lol:

Becarina
06-04-2005, 05:18 PM
whatever you do....DO NOT GO TO YAHOO IMAGES AND LOOK UP - STICK http://bestsmileys.com/puking/2.gif

jackieglover
06-04-2005, 05:22 PM
..

jayrhum
06-04-2005, 05:25 PM
Why do I only sneeze out boogers? :sobbing: I want to sneeze out gold.
Damn, you ruined my challenge :crying2: :hysteric: :lol:

Becarina
06-04-2005, 05:27 PM
If you fart really loud and no one is around, should you still be embarrassed?

jackieglover
06-04-2005, 05:28 PM
..

sigmagirl91
06-04-2005, 05:33 PM
Why do I only sneeze out boogers? :sobbing: I want to sneeze out gold.

I want to believe I can shit roses, but I guess there's no chance of that happening either.

jayrhum
06-04-2005, 05:38 PM
Oops, sorry, totally forgot. Forgive me. I'm 73% retarded. Try for the 700/700 combo :yeah:73%!!!!!!!! That's a good score my friend :worship:

I have thinked... No kidding... :lol: In fact I hired somebody to think for me and the reflection came to the fact I should try to go for the 1000/1000 combo! The guy told me it would be very symbolic :) I'm not sure of what symbolic means but I still keep smiling with assurance to make the guy who knows... :)

jackieglover
06-04-2005, 05:40 PM
..

willie
06-04-2005, 05:50 PM
73%!!!!!!!! That's a good score my friend :worship:

I have thinked... No kidding... :lol: In fact I hired somebody to think for me and the reflection came to the fact I should try to go for the 1000/1000 combo! The guy told me it would be very symbolic :) I'm not sure of what symbolic means but I still keep smiling with assurance to make the guy who knows... :)

thats great, but hurry up!!! :dog:

dumb dog i wanted him running the opposite direction :o

Becarina
06-04-2005, 05:51 PM
http://www-cgi.cnn.com/1999/FOOD/news/12/24/cocktail.food/recipes/shrimp.jpg

:drool:

Becarina
06-04-2005, 05:53 PM
are we there yet?

jayrhum
06-04-2005, 06:01 PM
thats great, but hurry up!!! :dog: In case of extreme emergency, I have "the number game" to save my ass :lol:

BTW, congrats willie, as you are the owner of this wondeful thread! :worship:

Becarina
06-04-2005, 06:02 PM
In case of extreme emergency, I have "the number game" to save my ass :lol:


:haha: that must be the 2nd best thread ever :haha:

jackieglover
06-04-2005, 06:04 PM
..

jackieglover
06-04-2005, 06:07 PM
[B]..

jayrhum
06-04-2005, 06:13 PM
http://images2.jokaroo.net/flash/mchammercow.swf

jackieglover
06-04-2005, 06:16 PM
..

jayrhum
06-04-2005, 06:22 PM
Did you have that under your favorite links? :pWell you know...Since so many years, I want my feet to move like this...

Becarina
06-04-2005, 06:40 PM
http://bestsmileys.com/dancing/11.gif

now theres some fancy footwork ;)

jackieglover
06-04-2005, 06:47 PM
..

jackieglover
06-04-2005, 06:48 PM
[..

Becarina
06-04-2005, 06:50 PM
Actually, you were #667. Told you I was retarded. :smash:

don't have to tell me that twice, I knew it by the first mildew cocktail :p

Becarina
06-04-2005, 07:16 PM
your mom goes to college :lol: Napoleon Dynomite

willie
06-04-2005, 07:49 PM
BTW, congrats willie, as you are the owner of this wondeful thread! :worship:

thanks, but this thread is the greatest thanks to you and many others who post here, i just read and enjoy ;)

sigmagirl91
06-04-2005, 08:16 PM
What's so sexy about burping and farting?

Becarina
06-04-2005, 09:02 PM
the aroma?

Becarina
06-04-2005, 09:14 PM
my eyes are green but my skin is not

jayrhum
06-05-2005, 10:15 AM
AndysGirl, I clicked on the link in your sig and it sent me to the beginning of this thread. Is there an explanation? :crazy:

sigmagirl91
06-05-2005, 10:44 AM
:haha: This thread is truly the best thread ever.

mandoura
06-05-2005, 11:53 AM
Thought of taking #678

ZaZaGook
06-05-2005, 11:57 AM
Cover the face, Fire the base...

tennischick
06-05-2005, 03:04 PM
Ginger Rogers did everything that Fred Astaire did -- but she did it backwards and in high heels. ;)

jayrhum
06-05-2005, 05:10 PM
I got badrepped on post #676. :lol:

sigmagirl91
06-05-2005, 06:45 PM
I'm sorry....but your regularly scheduled programming has been preempted for a special about the Podunk family.

jackieglover
06-05-2005, 07:33 PM
..

jayrhum
06-06-2005, 10:33 AM
Let's go up. :)

sigmagirl91
06-06-2005, 10:45 AM
Let's get down...

jackieglover
06-07-2005, 12:37 AM
..

sigmagirl91
06-07-2005, 02:10 AM
Hair, there, and everywhere....

willie
06-07-2005, 05:17 AM
talking of hair:
What do you call a blonde that dyes her hair???

willie
06-07-2005, 05:18 AM
answer:Artifical intelligence. :haha:

jayrhum
06-07-2005, 07:22 PM
Mate, I'm blonde...

Becarina
06-07-2005, 10:20 PM
Mate, I'm blonde...


Im sorry :shrug:

Becarina
06-07-2005, 10:21 PM
not in the chat threads yet? What is wrong with you guys!?!?! ;)

:banana:

Becarina
06-07-2005, 10:21 PM
:drink: the more you drink, the better I look :p

tinuviel_estel
06-07-2005, 10:33 PM
"To the world you might be one person,but to one person you might be the world". so cheesy :o ;)

Becarina
06-07-2005, 10:42 PM
:topic:
my avatar changed fast! Immediately almost! :banana:

tinuviel_estel
06-07-2005, 10:45 PM
age quotes

Age to women is like Kryptonite to Superman. - Kathy Lette

I'm so old they've cancelled my blood type. - Bob Hope

When I was a boy the Dead Sea was only sick. - George Burns

You know you are getting old when the candles cost more than the cake.
-- Bob Hope

A stockbroker urged me to buy a stock that would triple its value every year. I told him, 'At my age, I don't even buy green bananas'. - Claude D. Pepper

Becarina
06-07-2005, 10:46 PM
:haha: :haha:

sigmagirl91
06-07-2005, 10:47 PM
not in the chat threads yet? What is wrong with you guys!?!?! ;)

:banana:

The journey of a thousand posts begins with the first question about changing avatars. I'm sure he's figured it out by now-after he's gotten off the shitter and used his noggin for the cause.

Becarina
06-07-2005, 10:48 PM
people who dont rep back are like gum on my shoe....sticky and annoying

Becarina
06-07-2005, 10:48 PM
The journey of a thousand posts begins with the first question about changing avatars. I'm sure he's figured it out by now-after he's gotten off the shitter and used his noggin for the cause.


he may still be having trouble, I dont think it has changed yet :lol:

Becarina
06-07-2005, 10:49 PM
only 300 more! :woohoo:

jayrhum
06-07-2005, 10:50 PM
not in the chat threads yet? What is wrong with you guys!?!?! ;)

:banana:Remember, I have to achieve the combo 1000/1000
Posting my 1000th as the 1000th of this thread... SO the rythm is fine with me for the moment :)
Maybe I should go for the 1000/1000/1000 combo:
1000th post/1000th of the thread/1000$ v cash :lol:

MissMoJo
06-07-2005, 10:51 PM
only 300 more! :woohoo:
and then what ? :confused:

Becarina
06-07-2005, 10:55 PM
Remember, I have to achieve the combo 1000/1000
Posting my 1000th as the 1000th of this thread... SO the rythm is fine with me for the moment :)
Maybe I should go for the 1000/1000/1000 combo:
1000th post/1000th of the thread/1000$ v cash :lol:


that might take awhile ;) Dont forget the number game :)

Becarina
06-07-2005, 10:55 PM
and then what ? :confused:


erm...because you ask, I cannot tell you. :ras:

jayrhum
06-07-2005, 10:56 PM
and then what ? :confused:Then, red carpet for all of us. :woohoo:
A wedding for Andysgirl with Andy precisely...
Some free drug for jackie...
And so on and so on

tinuviel_estel
06-07-2005, 10:57 PM
erm...because you ask, I cannot tell you. :ras:
your such a tease :D ;)

Becarina
06-07-2005, 10:58 PM
Then, red carpet for all of us. :woohoo:
A wedding for Andysgirl with Andy precisely...
Some free drug for jackie...
And so on and so on


this sounds like a good idea...and what for you?

Becarina
06-07-2005, 10:58 PM
your such a tease :D ;)

some people like that :ras: :nerner:

tinuviel_estel
06-07-2005, 11:01 PM
some people like that :ras: :nerner:
:lol: :lol: btw love your avy :hearts: i tried to rep. you but i need to share the love first :( rep. you tomorrow then ;)

Becarina
06-07-2005, 11:03 PM
:lol: :lol: btw love your avy :hearts: i tried to rep. you but i need to share the love first :( rep. you tomorrow then ;)


thanks! :) :smooch: such pretty eyes... :inlove:

no prob, I was teasing about the repping...sort of :fiery: :lol:

jayrhum
06-07-2005, 11:05 PM
this sounds like a good idea...and what for you?Well I'm a simple guy who like simple things you know...
So let's say a Grand Slam in 2006 would make my day :lol:
That makes me think I have to buy some new tennis socks before that... :)

Becarina
06-07-2005, 11:06 PM
Well I'm a simple guy who like simple things you know...
So let's say a Grand Slam in 2006 would make my day :lol:
That makes me think I have to buy some new tennis socks before that... :)


no sweat, you've got time ;) Are the socks for your feet or hands? Sock puppets :rocker:

jackieglover
06-08-2005, 12:40 AM
[QUOTE=jayrhum]Then..

sigmagirl91
06-08-2005, 02:03 AM
he may still be having trouble, I dont think it has changed yet :lol:

Maybe if he put his dick back in his pants, he could get started on the effort. Oops, I'm sorry, did I say that? :o

willie
06-08-2005, 03:55 AM
Mate, I'm blonde...

sorry :angel:

Becarina
06-08-2005, 04:07 AM
sorry :angel:


:awww: willie :wazzup:

sigmagirl91
06-08-2005, 04:08 AM
:awww: willie :wazzup:

:haha: :haha: His 2-inch wanker. :o

sigmagirl91
06-08-2005, 11:27 AM
Help!!! I need somebody....help!!! Not just anybody....Help!!!

mandoura
06-08-2005, 03:00 PM
and then what ? :confused:

We'll stop posting. ;)

tinuviel_estel
06-08-2005, 04:38 PM
Help!!! I need somebody....help!!! Not just anybody....Help!!!
are you a beatles fan :) hi! everyone:wavey: hope you guys are doing great :bounce: :bounce:

jackieglover
06-09-2005, 12:43 AM
...

sigmagirl91
06-09-2005, 01:41 AM
I do too...that or find a really rich man.

sigmagirl91
06-09-2005, 11:29 AM
We can't let this thread drop off...let's keep it going....276 posts left to send this to chats!!!

Becarina
06-09-2005, 11:03 PM
need to move this to the top

sigmagirl91
06-10-2005, 12:04 AM
Indeed!!! Bumpety, bump, bump.....

tennischick
06-10-2005, 01:10 AM
i don't get why going to "Chats" is such a big fricking deal. :fiery:

sigmagirl91
06-10-2005, 01:11 AM
Because....this is the most redundant yet hilarious thread ever!!!

sigmagirl91
06-10-2005, 01:49 AM
I'm not butt-ugly, I promise.....

Becarina
06-10-2005, 02:02 AM
I'm not butt-ugly, I promise.....


but is your butt ugly?

Becarina
06-10-2005, 02:03 AM
i don't get why going to "Chats" is such a big fricking deal. :fiery:

more clicking to get here?

MissMoJo
06-10-2005, 02:11 AM
but is your butt ugly?
butts are fugly

MissMoJo
06-10-2005, 02:12 AM
boobs are juggly

sigmagirl91
06-10-2005, 10:50 AM
but is your butt ugly?

It's bootylicious, I can say that.

Becarina
06-10-2005, 04:18 PM
It's bootylicious, I can say that.

but can you say, supercalafragalisticexpialadious???? :p

mandoura
06-10-2005, 04:29 PM
but can you say, supercalafragalisticexpialadious???? :p

Everybody does, even my 8yo daughter. Do you remember it backwards? ;)

BTW, it is supercalifragilisticexpialadious. :p

Becarina
06-10-2005, 05:20 PM
Everybody does, even my 8yo daughter. Do you remember it backwards? ;)

BTW, it is supercalifragilisticexpialadious. :p


suoidalalipxecitsiligarfilacrepus :ras:

mandoura
06-10-2005, 05:28 PM
suoidalalipxecitsiligarfilacrepus :ras:

:haha: :haha: I was sure. :haha: :haha:

No, cheeky, as it was said in the movie. :nerner:

Becarina
06-10-2005, 05:54 PM
:haha: :haha: I was sure. :haha: :haha:

No, cheeky, as it was said in the movie. :nerner:

:devil:

I don't remember, haven't seen that movie in a long time. Was a good one, though :) How do YOU say it? :p

Angle Queen
06-10-2005, 07:57 PM
What the hell, I'll post this here...

The Washington Post's Mensa Invitational once again asked readers to take any word from the dictionary, alter it by adding, subtracting, or changing one letter, and supply a new definition.

Here are this year's winners.

1. Intaxication: Euphoria at getting a tax refund which lasts until you realize it was your money to begin with.

2. Reintarnation:Coming back to life as a hillbilly.

3. Bozone (n.): The substance surrounding stupid people that stops bright ideas from penetrating. The bozone layer, unfortunately, shows little sign of breaking down in the near future.

4. Foreploy: Any misrepresentation about yourself for the purpose of getting laid.

5. Cashtration (n.):The act of buying a house which renders the subject financially impotent for an indefinite period.

6. Giraffiti: Vandalism spray-painted very, very high.

7. Sarchasm: The gulf between the author of sarcastic wit and the person who doesn't get it.

8. Inoculatte: To take coffee intravenously when you are running late.

9. Hipatitis: Terminal coolness.

10. Osteopornosis: A degenerate's disease. (This one got extra credit.)

11. Karmageddon: Whoa dude. It's like, when everybody is sending off all these really bad vibes, right? And then, like, the Earth explodes and it's, like, a serious bummer.

12. Decafalon (n.): The grueling event of getting through the day consuming only things that are good for you.

13. Glibido: All talk and no action.

14. Dopeler effect: The tendency of stupid ideas to seem smarter when they come at you rapidly.

15. Arachnoleptic fit (n.): The frantic dance performed just after you've accidentally walked through a spider web.

16. Beelzebug (n.): Satan in the form of a mosquito, that gets into your bedroom at three in the morning and cannot be cast out.

17. Caterpallor (n.): The color you turn after finding half a worm in the fruit you're eating.

And the pick of the liter(ature):

18. Ignoranus: A person who's both stupid and an asshole

I know lots of #18s.

Becarina
06-10-2005, 11:45 PM
:haha: :haha:


youre funny and it is not just your face ;)

Becarina
06-11-2005, 04:12 AM
:ras: :nerner: and you KNOW who I am talking about!!!!!!!!!!!!!

jackieglover
06-11-2005, 04:22 AM
..:

sigmagirl91
06-11-2005, 10:29 AM
Euwwwwww....nasty!!!

mandoura
06-11-2005, 03:44 PM
Ewwwwwwwwww. AG had a wet fart in her seat at the dinner table :scared:

Did the stain look as good as it smelled?

sol
06-11-2005, 03:49 PM
Good morning nicest & funniest people :kiss:

Long time without to post on this Thread :p

Umm :scratch:

"There are a number of mechanical devices that increase sexual arousal, particularly in women. Chief amongst these is the Mercedes-Benz convertible."

sol
06-11-2005, 03:50 PM
A blond and a brunette jump off the Empire State Building. It takes the blonde 3 minutes longer to hit the ground than it does or the brunette. Why?
She had to stop to ask for directions.

jackieglover
06-11-2005, 03:59 PM
..

mandoura
06-11-2005, 04:22 PM
:devil:

I don't remember, haven't seen that movie in a long time. Was a good one, though :) How do YOU say it? :p

I don't remember either. :p :nerner:

sigmagirl91
06-11-2005, 04:38 PM
I'm drowning in the sea of loneliness-please save me.

Becarina
06-12-2005, 03:26 PM
:woohoo:

sigmagirl91
06-12-2005, 06:39 PM
My reality check bounced.

sigmagirl91
06-12-2005, 06:39 PM
I don't have an attitude problem; you have a perception problem.

jackieglover
06-12-2005, 06:58 PM
Sc.

sigmagirl91
06-12-2005, 07:35 PM
I can't afford an ego trip or a guilt trip right now.

Becarina
06-12-2005, 09:05 PM
is it wrong to pretend you like someone, in a friendly way?

Becarina
06-12-2005, 09:20 PM
i am having chicken and asparagus for dinner, so I will let you know if it makes my pee smell funny...unless you dont want to know ;)

Becarina
06-12-2005, 09:22 PM
A clear conscience is usually the sign of a bad memory

Becarina
06-12-2005, 09:23 PM
Always remember you're unique, just like everyone else

Becarina
06-12-2005, 09:23 PM
Be nice to your kids. They'll choose your nursing home

Becarina
06-12-2005, 09:24 PM
Beauty is in the eye of the beer holder

Becarina
06-12-2005, 09:24 PM
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes

Becarina
06-12-2005, 09:25 PM
Borrow money from a pessimist, they don't expect it back

Becarina
06-12-2005, 09:26 PM
Duct tape is like the force, it has a light side and a dark side and it holds the universe together

Becarina
06-12-2005, 09:27 PM
For Sale: Parachute. Only used once, never opened, small stain :lol:

Becarina
06-12-2005, 09:28 PM
Get a new car for your spouse; it'll be a great trade!

Becarina
06-12-2005, 09:29 PM
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Becarina
06-12-2005, 09:30 PM
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose

Becarina
06-12-2005, 09:32 PM
If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of car payments

Becarina
06-12-2005, 09:35 PM
Some people are only alive because it is illegal to shoot them.

Becarina
06-12-2005, 09:39 PM
Women who seek to be equal to men lack ambition

mandoura
06-12-2005, 09:39 PM
i am having chicken and asparagus for dinner, so I will let you know if it makes my pee smell funny...unless you dont want to know ;)

I do. The bathroom has been smelling really funny lately. :)

sol
06-12-2005, 09:40 PM
If you can't see the bright side of life, polish the dull side.

sol
06-12-2005, 09:41 PM
Never argue with a fool. People might not know the difference.

sol
06-12-2005, 09:41 PM
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.

Becarina
06-12-2005, 09:47 PM
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.


:haha: me too! :p

tennischick
06-12-2005, 10:01 PM
I quit therapy because my analyst was trying to help me behind my back.

sol
06-12-2005, 10:12 PM
When I am dead, I hope it may be said: 'Her sins were scarlet but her books were read.

sol
06-12-2005, 10:12 PM
Only one thing is impossible for God: To find any sense in any copyright law on the planet.

sol
06-12-2005, 10:19 PM
Ever wonder if illiterate people get the full effect of alphabet soup?

Becarina
06-12-2005, 11:15 PM
Bills travel through the mail at twice the speed of checks

Becarina
06-12-2005, 11:15 PM
Boycott shampoo! Demand the REAL poo!

Becarina
06-12-2005, 11:16 PM
Change is inevitable, except from a vending machine.

Becarina
06-12-2005, 11:16 PM
Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?

sol
06-12-2005, 11:17 PM
We can continue to try and clean up the gutters all over the world and spend all of our resources looking at just the dirty spots and trying to make them clean. Or we can lift our eyes up and look into the skies and move forward in an evolutionary way.

Becarina
06-12-2005, 11:22 PM
Energizer Bunny arrested and charged with battery :lol:

mandoura
06-12-2005, 11:23 PM
When I am dead, I hope it may be said: 'Her sins were scarlet but her books were read.

:yeah:

mandoura
06-12-2005, 11:25 PM
Value has a value only if its value is valued by you. ;)

sol
06-12-2005, 11:26 PM
For me, ambition has become a dirty word. I prefer hunger. To be hungry-great. To have hopes, dreams-great.

Becarina
06-12-2005, 11:27 PM
Experience is something you don't get until just after you need it.

sol
06-12-2005, 11:28 PM
There's a lot of churches that hide their dirty laundry under the rug, and I know about that from being in the church 28 years. Oh, yeah.

jackieglover
06-12-2005, 11:32 PM
[..

Becarina
06-12-2005, 11:39 PM
i am not that creative, you should know ;)

jackieglover
06-12-2005, 11:41 PM
[..:

Becarina
06-12-2005, 11:47 PM
:lol: NO mildew while working ;)

mandoura
06-12-2005, 11:54 PM
Original or got this from somewhere?

I think you are the most creative of the avatar's bunch. :worship:

Could it really be the mildews?

Becarina
06-13-2005, 12:00 AM
nah, he is on drugs for sure :ras:

sol
06-13-2005, 12:01 AM
What's with squeegee kids? I mean, they don't really wash the windshield, do they? They simply redistribute the dirt.

sol
06-13-2005, 12:01 AM
nah, he is on drugs for sure :ras:

:lol:

jackieglover
06-13-2005, 12:02 AM
[..

sol
06-13-2005, 12:02 AM
I'm so hype, the jakes label the God crack cocaine - ghost

Becarina
06-13-2005, 12:08 AM
I just ordered the ECW wrestling PPV. :wavey:

This not evidence toward drug abuse; fake wrestling is good entertainment. :ras:


only for "mildew" drinkers ;) :p

jackieglover
06-13-2005, 12:35 AM
[..

sol
06-13-2005, 02:19 AM
"The answer to life's problems aren't at the bottom of a beer bottle, they're on TV.

sol
06-13-2005, 02:20 AM
"Health is what my friends are always drinking before they fall down."

Becarina
06-13-2005, 02:22 AM
"The answer to life's problems aren't at the bottom of a beer bottle, they're on TV.


damn, wish I would have know that sooner :eek:

Becarina
06-13-2005, 02:22 AM
fyi- the pee does smell a little funny...kinda strong ;)

jayrhum
06-13-2005, 09:35 AM
Buffaloooooo Springfielddddd againnnnn

sigmagirl91
06-13-2005, 10:58 AM
This is a baaaad day for science!!!

mandoura
06-13-2005, 12:19 PM
fyi- the pee does smell a little funny...kinda strong ;)

Thank you for the info ;) and are you planning to do something about it? :)

mandoura
06-13-2005, 12:43 PM
Don't take life too seriously; No one gets out alive.

Angle Queen
06-13-2005, 01:01 PM
speaking of which, the preacher told this one at the funeral I went to yesterday...

A man had a friend's whose business was so successful he had to move to a larger warehouse. To celebrate his friend's success, he decided to send some flowers.

He was upset when his friend called and said there had been a mix-up and he'd received flowers intended for a funeral. The card had read 'Sincerest Condolences at Your Loss.'

The man called the florist who asked him for a bit of patience and understanding. "Can you imagine the funeral director having to deal with flowers and a card that said, 'Best wishes...at your new location.'?"

The entire church howled. My friend...is at a new location.
Sorry for the small dose of reality in this otherwise unrealistic thread. ;)

mandoura
06-13-2005, 01:06 PM
You're just jealous because the voices only talk to me.

mandoura
06-13-2005, 01:15 PM
God must love stupid people; He made so many.

mandoura
06-13-2005, 01:16 PM
A hangover is the wrath of grapes.

mandoura
06-13-2005, 01:16 PM
The trouble with life is there's no background music.

mandoura
06-13-2005, 01:16 PM
Stupidity is not a handicap. Park elsewhere!

mandoura
06-13-2005, 01:17 PM
Wrinkled Was Not One of the Things I Wanted to Be When I Grew up.

mandoura
06-13-2005, 01:17 PM
Consciousness: That annoying time between naps.

mandoura
06-13-2005, 01:18 PM
Ever stop to think, and forget to start again? (The story of my life ;) )

mandoura
06-13-2005, 03:27 PM
Grandchildren are God's reward for not killing your own children.

mandoura
06-13-2005, 03:27 PM
Children seldom misquote you. In fact, they usually repeat word for word what you shouldn't have said.

mandoura
06-13-2005, 03:28 PM
You spend the first two years of their life teaching them to walk and talk. Then you spend the next sixteen telling them to sit down and shut up.

mandoura
06-13-2005, 03:29 PM
IF YOU HAVE A LOT OF TENSION AND YOU GET A HEADACHE, DO WHAT IT SAYS ON THE ASPIRIN BOTTLE:

"TAKE TWO ASPIRIN" AND "KEEP AWAY FROM CHILDREN"!!!!!

mandoura
06-13-2005, 03:33 PM
If you lend someone $20 and never see that person again, it was probably worth it.

mandoura
06-13-2005, 03:34 PM
The quickest way to double your money is to fold it in half and put it back in your pocket.

mandoura
06-13-2005, 03:34 PM
Do not walk behind me, for I may not lead. Do not walk ahead of me, for I may not follow. Do not walk beside me either. Just pretty much leave me the hell alone.

mandoura
06-13-2005, 03:35 PM
Sex is like air. It's not important unless you aren't getting any.

mandoura
06-13-2005, 03:35 PM
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.

mandoura
06-13-2005, 03:36 PM
If you tell the truth, you don't have to remember anything.

sigmagirl91
06-13-2005, 09:48 PM
I started out with nothing, and I still have most of it.

sigmagirl91
06-13-2005, 09:48 PM
All reports are in; life is now officially unfair.

sigmagirl91
06-13-2005, 09:49 PM
It's not hard to meet expenses... they're everywhere.

sigmagirl91
06-13-2005, 09:49 PM
These days, I spend a lot of time thinking about the hereafter. I go somewhere to get something and then wonder what I'm here after.

sol
06-13-2005, 10:49 PM
I don't care what is written about me as long as it isn't true.

sol
06-13-2005, 10:50 PM
I always divide people into two groups. Those who live by what they know to be a lie, and those who live by what they believe, falsely, to be the truth.

jayrhum
06-13-2005, 11:19 PM
Bold
Italic
Underlined
Italic Bold
Underlined Italic
Underlined Bold
Italic Underlined Bold

jayrhum
06-13-2005, 11:49 PM
Believe me my dear friends, a nuclear war can ruin your whole day.

jayrhum
06-13-2005, 11:51 PM
"The best tank terrain is that without anti-tank weapons."
-Russian military doctrine.

"Do not touch anything unnecessarily. Beware of pretty girls in dance halls and parks who may be spies, as well as bicycles, revolvers, uniforms, arms, dead horses, and men lying on roads -- they are not there accidentally."
-Soviet infantry manual, issued in the 1930's

jayrhum
06-13-2005, 11:52 PM
Last one to make it to 700 posts,

There is no problem that cannot be solved by the use of high explosives.

Have fun, éveli boudi!

mandoura
06-14-2005, 12:18 AM
Bold
Italic
Underlined
Italic Bold
Underlined Italic
Underlined Bold
Italic Underlined Bold

:haha: :haha: :haha: :yeah: :yeah: :yeah:

To your post and to your signature.

sigmagirl91
06-14-2005, 12:23 AM
copy and paste
copy and paste
copy and paste
copy and paste
copy and paste

mandoura
06-14-2005, 12:34 AM
There is nothing easier than getting rid of annoying people: Shift + Delete.

jackieglover
06-14-2005, 12:59 AM
..

mandoura
06-14-2005, 01:15 AM
Should be to the promised land by week's end. :yeah:

Do you think so? ;)

Then shut up, you are jinxing the thread. :lol:

jackieglover
06-14-2005, 01:19 AM
I ..

Becarina
06-14-2005, 01:23 AM
I ran out of yeyo, so I've just been sniffing back my boogers for the last week.


eww, i can loan ya some sheesh :p

jackieglover
06-14-2005, 01:29 AM
I'm a..

Becarina
06-14-2005, 01:34 AM
well fine then, I will never offer again! :fiery:

Becarina
06-14-2005, 01:35 AM
I will shoot my heroin and snort my crack all alone then.... :sad:

Becarina
06-14-2005, 01:35 AM
err, you smoke crack not snort it, I think...sorry

jackieglover
06-14-2005, 01:38 AM
..

Becarina
06-14-2005, 01:42 AM
ah yeh that is it! thanks bud :rolleyes:

Becarina
06-14-2005, 01:44 AM
traffic is not a 4 letter word, but sometimes it is referred to as one

mandoura
06-14-2005, 01:51 AM
traffic is not a 4 letter word, but sometimes it is referred to as one

:haha:

Becarina
06-14-2005, 02:54 AM
we must, we must, we must increase out bust! :rolleyes:

MissMoJo
06-14-2005, 03:29 AM
"Are you there God? It's me Margaret"

tennischick
06-14-2005, 04:10 AM
"Don't be a smart ass...or a dumb saint"

jackieglover
06-14-2005, 04:35 AM
..

jackieglover
06-14-2005, 04:36 AM
..

jackieglover
06-14-2005, 04:39 AM
F..

jackieglover
06-14-2005, 04:39 AM
[..

jackieglover
06-14-2005, 04:42 AM
[..:

mandoura
06-14-2005, 04:42 AM
"Don't be a smart ass...or a dumb saint"

This is pretty deep. :yeah:

jackieglover
06-14-2005, 04:44 AM
[U]...

jackieglover
06-14-2005, 04:44 AM
..