"Yvo and Majo's thread" [Archive] - MensTennisForums.com

"Yvo and Majo's thread"

Pages : [1] 2 3 4 5 6

Nymeria
05-10-2005, 08:55 PM
yeah, but i think it wouldn't really have a lot of posters since no one knows me here :awww:


Majo just posted this thread, so I thought she needs some love from posters around here!

majo
05-10-2005, 08:58 PM
OMG I can't believe you just did this :haha:

Nymeria
05-10-2005, 08:58 PM
Told you I would :p

Corinna
05-10-2005, 09:00 PM
:hug: you can be sure of my love :lol:

majo :wavey: how are you?

Nymeria
05-10-2005, 09:01 PM
See, even someone visits you here ;) Corinna gives her love to everybody around, so do some more posters. Soon you will be famous Majo :) :hug:

majo
05-10-2005, 09:03 PM
:rolls:

:banana:

I'm fine thx :D

*spreads some huggles*

Corinna
05-10-2005, 09:05 PM
you seem to be very good at betting :p perhaps you could help me a bit :lol:

majo
05-10-2005, 09:06 PM
you seem to be very good at betting :p perhaps you could help me a bit :lol:

actually my ex did that for me :p

majo
05-10-2005, 09:07 PM
But i do have more money on wtaworld, and did that all by myself :angel:

I only bet if i'm certain to win :p

Nymeria
05-10-2005, 09:09 PM
:lol: I did lose 500 today :rolls: I am so bad here on mtf, did lose more than I did win :p

But on WTAworld it is going quite well (while I don't know anything about womens tennis :p)

majo
05-10-2005, 09:10 PM
i should be going sometime soon now :o

haven't slept a lot lately, wonder if this thread will survive the night! :p

Corinna
05-10-2005, 09:12 PM
sleep well :wavey:
and i am sure it will :D

Nymeria
05-10-2005, 09:14 PM
Goodnight Majo :hug:

And it is up to us to keep it alive now ;) it is like Yvonath, when Nath and I did start it we didn't expect it to become bigger than a few pages :p

majo
05-10-2005, 09:14 PM
thx :D nice meeting you :) :wavey: :kiss:

majo
05-10-2005, 09:16 PM
Goodnight Majo :hug:

And it is up to us to keep it alive now ;) it is like Yvonath, when Nath and I did start it we didn't expect it to become bigger than a few pages :p

yes, but look what happened to the majellens on wtworld :o

goodnight yvo :D

:hug:

Nymeria
05-10-2005, 09:19 PM
yes, but look what happened to the majellens on wtworld :o

goodnight yvo :D

:hug:

Well not all threads can be like (the real) Yvonath Look at the Yvonath we did start on this board :p But as long as posters want a thread to survive it can ;)

Bye :hug:

mandoura
05-10-2005, 09:24 PM
:wavey: Hi Majo.

Suzi
05-10-2005, 09:52 PM
:hug: welcome Majo, the more the merrier :)

sol
05-10-2005, 09:53 PM
:wavey: Majo :hug:

:wavey: Yvo :hug:

How's everyone! :kiss:

Nymeria
05-10-2005, 10:00 PM
See Majo, people here don't mind to hug you or to say hi to you :bounce: mtf'ers are nice ;)

Daniel
05-11-2005, 01:29 AM
:wavey:

Fergie
05-11-2005, 02:05 AM
Welcome Majo :hug:

Daniel
05-11-2005, 02:54 AM
Welcome Madam Fergie :worship:

majo
05-11-2005, 10:21 AM
hey everyone :D :bounce:

I'm just back from this presentation i had to do for psychology about Straight Edge and it went well :cool:

any straight edgers here? :p

Nymeria
05-11-2005, 10:38 AM
Glad your presentation did go better than mine :bounce:

majo
05-11-2005, 10:54 AM
:haha:

me too i guess then :o :p

gotta go, have to do some research in kindergarten for psychology now! :wavey:

Nymeria
05-11-2005, 10:57 AM
:lol:

Long talk :p Bye :wavey:

majo
05-11-2005, 12:02 PM
i was lucky cause i hadn't thought about it that those kids go home at midday :p
but the teachers were still there, so i could talk to them and i'll be observing the kids on friday :cool:

Douggie Style
05-11-2005, 12:03 PM
yeah, but i think it wouldn't really have a lot of posters since no one knows me here :awww:

Majolein!!! :D :banana::bounce:

I know and love you! :smooch:

majo
05-11-2005, 12:04 PM
yes, how can you not :shrug: :p

:wavey: :kiss:

majo
05-11-2005, 12:05 PM
One day I'll fly away
Leave all this to yesterday
Why live life from dream to dream?
And dread the day when dreaming ends

One day I'll fly away
Fly, fly away
:dance:

Douggie Style
05-11-2005, 12:05 PM
I don't love everybody :angel:

So you're special :kiss:

majo
05-11-2005, 12:08 PM
i'm an angel sent from above :angel: :blinkblink:

lizzieh
05-11-2005, 12:11 PM
hey Majo! :wavey:

How are you?

Douggie Style
05-11-2005, 12:11 PM
Duth thou return my love, hither? :p

sol
05-11-2005, 12:11 PM
:wavey: Good morning, majo! :hug: :kiss:

:wavey: Doug, Yvo, Daniel, Laura, and everyone else :hug: :kiss: :smooch:

Have a wonderful day all! :kiss:

@Laura: Federer by ESPN :D

sigmagirl91
05-11-2005, 12:15 PM
Hello, all.

majo
05-11-2005, 12:36 PM
hey Majo! :wavey:

How are you?

I'm fine thx, and you? :)

majo
05-11-2005, 12:37 PM
Duth thou return my love, hither? :p

Thou gleeking fen-sucked clack-dish!

:rolls:

jk :angel: :kiss:

majo
05-11-2005, 12:37 PM
:wavey: Good morning, majo! :hug: :kiss:

:wavey: Doug, Yvo, Daniel, Laura, and everyone else :hug: :kiss: :smooch:

Have a wonderful day all! :kiss:

@Laura: Federer by ESPN :D

good afternoon to you too! :p

everything ok? :cool:

Douggie Style
05-11-2005, 12:39 PM
Thou gleeking fen-sucked clack-dish!

:rolls:

jk :angel: :kiss:

Can you translate please? :D

majo
05-11-2005, 12:41 PM
Can you translate please? :D

it's from the shakespearean insulter, it just sounds nice :p

i'll give you another one :p

Thou goatish hell-hated flirt-gill!

:p

Douggie Style
05-11-2005, 12:42 PM
Go shake your ears! You shag haired villain! (more shakespeare :p)

majo
05-11-2005, 12:49 PM
The rose was red, but now turned black
The petals have fallen but no words are said
A single tear rolls down her face
And yet he still looks away
The rose was a rose, but now... it's dead

don't know where that came from :p i just remembered this poem from an english lesson when i was 15 :p

sol
05-11-2005, 12:51 PM
The rose was red, but now turned black
The petals have fallen but no words are said
A single tear rolls down her face
And yet he still looks away
The rose was a rose, but now... it's dead

don't know where that came from :p i just remembered this poem from an english lesson when i was 15 :p

Nice poem, majo :D :yeah:
I'm off by work.

Have a wonderful day, all! :kiss:

majo
05-11-2005, 12:57 PM
Nice poem, majo :D :yeah:
I'm off by work.

Have a wonderful day, all! :kiss:

too bad i didn't write it myself ;)

have fun (if that's possible :p) :wavey: :hug:

Douggie Style
05-11-2005, 01:18 PM
i just remembered this poem from an english lesson when i was 15 :p

Good memory, just like me, we have so much in common! :p

majo
05-11-2005, 01:29 PM
if i don't look out, you'll ask me to marry you :p

Douggie Style
05-11-2005, 01:31 PM
What are you? A mind reader? :p ;)

majo
05-11-2005, 01:33 PM
yes :)

:p

majo
05-11-2005, 01:34 PM
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii want pancakes :banana:

majo
05-11-2005, 01:37 PM
since there are no pancakes, i'll get me a twix (we got one free at school today :cool: ) :p

majo
05-11-2005, 01:38 PM
i enjoy talking to myself so much :inlove:
gotta love me :hearts:

:p

JuanChuffy007
05-11-2005, 01:40 PM
:wavey: Majo :)

majo
05-11-2005, 01:42 PM
Hi there :D

how are you? :)

Fergie
05-11-2005, 01:45 PM
@Laura: Federer by ESPN :D
Yeah, thanks ... I only watched the 2º set because I couldn't open my eyes :lol:

Good morning to all the lovely people here :hug: :wavey:

majo
05-11-2005, 01:49 PM
good (well midday for me :p) morning :) :wavey:

JuanChuffy007
05-11-2005, 01:57 PM
Hi there :D

how are you? :)

I'm fine, you? :)

Douggie Style
05-11-2005, 01:59 PM
Hey Majo, I'm back :)

majo
05-11-2005, 01:59 PM
I'm fine, you? :)

I'm fine :) got lot's of work for school though :mad:

majo
05-11-2005, 02:00 PM
Hey Majo, I'm back :)

oh

you were gone? :shrug:

:p

lizzieh
05-11-2005, 02:00 PM
I'm fine :) got lot's of work for school though :mad:
you and me both! ;)

Douggie Style
05-11-2005, 02:00 PM
oh

you were gone? :shrug:

:p

You didn't notice! :p *hurt*

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:02 PM
I'm fine :) got lot's of work for school though :mad:

that sucks :( why are you here then? back to work! :angel: :lol:

majo
05-11-2005, 02:02 PM
you and me both! ;)

i've got ths test tomorrow about english vocabulary, but they won't put marks on it, so i'm seriously doubting if i should study for it...

(then again: if i study it now, i'll have less work in a month --> exams :p)

majo
05-11-2005, 02:03 PM
You didn't notice! :p *hurt*

you didn't tell me you we're leaving so... :p

majo
05-11-2005, 02:03 PM
that sucks :( why are you here then? back to work! :angel: :lol:

I'm a woman, I can do several things at one time :p

lizzieh
05-11-2005, 02:04 PM
i've got ths test tomorrow about english vocabulary, but they won't put marks on it, so i'm seriously doubting if i should study for it...

(then again: if i study it now, i'll have less work in a month --> exams :p)
you should do something at least.

I have university finals soon...:eek:

Douggie Style
05-11-2005, 02:04 PM
you didn't tell me you we're leaving so... :p

:p Ik moet zo gaan, tot straks :wavey:

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:05 PM
I'm a woman, I can do several things at one time :p

really? :lol:

so you're from Belgium, you can probably speak Dutch...?

majo
05-11-2005, 02:06 PM
you should do something at least.

I have university finals soon...:eek:

i was working on this paper for psychology, but gave that up, so I guess i'll study some english vocabulary, it's only forty pages this time :p

yeah, it's kinda freaky: in a month i'll be studying for exams, and still haven't done a thing for it :o

majo
05-11-2005, 02:06 PM
:p Ik moet zo gaan, tot straks :wavey:

tot straks dougie ;) :kiss:

majo
05-11-2005, 02:07 PM
really? :lol:

so you're from Belgium, you can probably speak Dutch...?

yeah, i even study it :p

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:07 PM
tot straks dougie ;) :kiss:

oh lol, that means a yes :p

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:08 PM
yeah, i even study it :p

:lol:

majo
05-11-2005, 02:09 PM
kinda always knew i'd end up your ex girlfriend
hope i hold a special place with the rest of them
i'm another ex girlfriend on your list
but you shoulda thought of that before kissed
:banana: :dance:

majo
05-11-2005, 02:09 PM
oh lol, that means a yes :p

kinda :p

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:10 PM
i was working on this paper for psychology, but gave that up, so I guess i'll study some english vocabulary, it's only forty pages this time :p

yeah, it's kinda freaky: in a month i'll be studying for exams, and still haven't done a thing for it :o

:eek: 40?! words?! that sucks!

majo
05-11-2005, 02:11 PM
500th post

:banana: :cool: :banana:

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:12 PM
500th post

:banana: :cool: :banana:

Congrats :yeah: :yeah:
Ga zo door ;)

majo
05-11-2005, 02:13 PM
:eek: 40?! words?! that sucks!

yeah, but there are words I already know in there too ;)

it's just that i have to be able to give a definition in english of all of them, and that's sometimes hard to do :p

and then we have to know the differences between for example:

space, place, area, location, setting

and explain it blah :p

lizzieh
05-11-2005, 02:13 PM
:eek: 40?! words?! that sucks!
that is rather a lot...

I remember having to learn pages and pages and pages of Latin at school though...

so at least English is useful! :lol:

majo
05-11-2005, 02:14 PM
Congrats :yeah: :yeah:
Ga zo door ;)

thx :p :kiss:

got more posts on wtaworld :p

Douggie Style
05-11-2005, 02:14 PM
Terug Majo :p miss me? :angel:

Doing any programming lately?

Fergie
05-11-2005, 02:15 PM
500th post

:banana: :cool: :banana:
Congrats! :yeah: ... Keep up posting here! ;)

majo
05-11-2005, 02:16 PM
that is rather a lot...

I remember having to learn pages and pages and pages of Latin at school though...

so at least English is useful! :lol:

yeah, i remember studyign those latin words as well, liked it better in the last two years: then we only had to study the vocabulary from the texts we had to translate :cool:

and latin has an other usefulness than english: i won't ever talk latin, but i've a lot less difficulties with studying foreign languages now :)
(this is the future teacher in me speaking :p)

majo
05-11-2005, 02:17 PM
Terug Majo :p miss me? :angel:

Doing any programming lately?

i should be :o

have this task again, like in january, but haven't done anything with vb since february now :eek: so i'm kinda hoping i still know how to use it :p

majo
05-11-2005, 02:17 PM
Congrats! :yeah: ... Keep up posting here! ;)

i'll try :D

(but with exams coming up etc i don't know how much time i'll spend here :p)

Douggie Style
05-11-2005, 02:18 PM
i should be :o

have this task again, like in january, but haven't done anything with vb since february now :eek: so i'm kinda hoping i still know how to use it :p

I haven't done any since December :cool:. I like vb though, just hate java :rolleyes:

lizzieh
05-11-2005, 02:18 PM
yeah, i remember studyign those latin words as well, liked it better in the last two years: then we only had to study the vocabulary from the texts we had to translate :cool:

and latin has an other usefulness than english: i won't ever talk latin, but i've a lot less difficulties with studying foreign languages now :)
(this is the future teacher in me speaking :p)
the only thing I have ever found Latin useful for is insulting people in a language they dont understand.. and as it sounds impressive they think it's a compliment..

oh and it's helped a little with my law... but not much... if I wanted to Latin to be useful I'd have studied Classics!

majo
05-11-2005, 02:19 PM
I haven't done any since December :cool:. I like vb though, just hate java :rolleyes:

i'll never have to study java :p

Douggie Style
05-11-2005, 02:21 PM
i'll never have to study java :p

Nor will I, well not much :), I've changed courses ;)

majo
05-11-2005, 02:23 PM
the only thing I have ever found Latin useful for is insulting people in a language they dont understand.. and as it sounds impressive they think it's a compliment..

oh and it's helped a little with my law... but not much... if I wanted to Latin to be useful I'd have studied Classics!

i liked the philosophy part of latin a lot :cool:

the last text i eevr had to translate, was one from seneca, and it had this sentence in it:

"Nolle in causa est, non posse praedenditur."

i'll never forget that one, i don't know why, but somehow that line struck me, like: hey, even THEN they know what a lot of people are about :p

majo
05-11-2005, 02:23 PM
Nor will I, well not much :), I've changed courses ;)

smart move :p

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:25 PM
yeah, but there are words I already know in there too ;)

it's just that i have to be able to give a definition in english of all of them, and that's sometimes hard to do :p

and then we have to know the differences between for example:

space, place, area, location, setting

and explain it blah :p

and I'm sure a lot of words you'll never use ever again... at least, some words I have to learn are completely useless!

Douggie Style
05-11-2005, 02:26 PM
smart move :p

Do you expect anything less? :angel:

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:26 PM
that is rather a lot...

I remember having to learn pages and pages and pages of Latin at school though...

so at least English is useful! :lol:

luckily I've never had Latin :)

yeah that's true ;)

lizzieh
05-11-2005, 02:27 PM
i liked the philosophy part of latin a lot :cool:

the last text i eevr had to translate, was one from seneca, and it had this sentence in it:

"Nolle in causa est, non posse praedenditur."

i'll never forget that one, i don't know why, but somehow that line struck me, like: hey, even THEN they know what a lot of people are about :p
i'm quite a fan of "post hoc ergo propter hoc" - after therefore because of it..

I've never quite worked out exactly what this is meant to mean... but i'ts something i think about if I want to get to sleep at night...:zzz:

majo
05-11-2005, 02:29 PM
and I'm sure a lot of words you'll never use ever again... at least, some words I have to learn are completely useless!

yeah, that's true :) and there are useless words in here, but my teacher only asks frequently used words :cool:

majo
05-11-2005, 02:29 PM
Do you expect anything less? :angel:

yes

majo
05-11-2005, 02:30 PM
yes

(just so you know dougie, i'm only teasing you :p)

JuanChuffy007
05-11-2005, 02:30 PM
yeah, that's true :) and there are useless words in here, but my teacher only asks frequently used words :cool:

your teacher is :cool:

gotta go now, bye all! :wavey:

majo
05-11-2005, 02:31 PM
i'm quite a fan of "post hoc ergo propter hoc" - after therefore because of it..

I've never quite worked out exactly what this is meant to mean... but i'ts something i think about if I want to get to sleep at night...:zzz:

now i'm wonderign as well :p

thinking about asking my former latin teacher :p

Douggie Style
05-11-2005, 02:34 PM
(just so you know dougie, i'm only teasing you :p)

Phew! You almost upset me big time! :p

lizzieh
05-11-2005, 02:35 PM
yeah, that's true :) and there are useless words in here, but my teacher only asks frequently used words :cool:

my old German teacher would set us doing a listening exercise and then half way through interrupt to tell us he'd put some useful words on the board that would help us..but they never did!

for instance.. if we were doing an exercise on the environment our teacher would put up words like:

ice cream
internet
plumber
bagel
handbag
philharmonic
crayon

and so on and so on... he was the funniest teacher! We still talk about him now!

majo
05-11-2005, 02:37 PM
your teacher is :cool:

gotta go now, bye all! :wavey:

bubaai :kiss:

majo
05-11-2005, 02:37 PM
Phew! You almost upset me big time! :p

like, for real? :D

majo
05-11-2005, 02:38 PM
my old German teacher would set us doing a listening exercise and then half way through interrupt to tell us he'd put some useful words on the board that would help us..but they never did!

for instance.. if we were doing an exercise on the environment our teacher would put up words like:

ice cream
internet
plumber
bagel
handbag
philharmonic
crayon

and so on and so on... he was the funniest teacher! We still talk about him now!

sprichst du deutsch schon? :p

Douggie Style
05-11-2005, 02:39 PM
like, for real? :D

Yes, I'm a very sesitive person :angel:
:p

Douggie Style
05-11-2005, 02:40 PM
Make that sensitve* ;)

Douggie Style
05-11-2005, 02:40 PM
Oh dear, I can't type today...

majo
05-11-2005, 02:42 PM
you could just edit your post you know :smash: :p

Douggie Style
05-11-2005, 02:44 PM
I'm lazyyyyyyyyyyyy ;)

tinuviel_estel
05-11-2005, 02:45 PM
good morning mojo! :hug:

majo
05-11-2005, 02:47 PM
I'm lazyyyyyyyyyyyy ;)

there's no difference betwee editing and posting a new reply :p

majo
05-11-2005, 02:49 PM
good morning mojo! :hug:

is that like... a typo for my nickname, or just some expression or something? :p

morning ;) :kiss:

lizzieh
05-11-2005, 02:49 PM
sprichst du deutsch schon? :p
havent really spoken it for 3 years so not very good anymore... but have family in Switzerland so when I go there I can speak it after a while..

all my German has been replaced with Law...

Douggie Style
05-11-2005, 02:53 PM
there's no difference betwee editing and posting a new reply :p

Let's not be pedantic about things :p

majo
05-11-2005, 02:57 PM
havent really spoken it for 3 years so not very good anymore... but have family in Switzerland so when I go there I can speak it after a while..

all my German has been replaced with Law...

well, it's been a while for me as well ;)

is law any fun?

majo
05-11-2005, 02:59 PM
Let's not be pedantic about things :p

let's :p

majo
05-11-2005, 02:59 PM
I should be going I think, spent quite some time here already :p

I'll be back :armed:

:wavey: :kiss:

tinuviel_estel
05-11-2005, 03:03 PM
is that like... a typo for my nickname, or just some expression or something? :p

morning ;) :kiss:

omg! :o sorry "majo" :) hi! how are you?
hope your doing great today! :)

lizzieh
05-11-2005, 03:07 PM
well, it's been a while for me as well ;)

is law any fun?
no. not really...

it's a hard slog... with much of it very very boring...

Douggie Style
05-11-2005, 03:12 PM
let's :p

if that's what you want :p

thelma
05-11-2005, 03:32 PM
:wavey: Majo and Chiudi-fan :kiss:

Have a nice day! :)

majo
05-11-2005, 05:17 PM
omg! :o sorry "majo" :) hi! how are you?
hope your doing great today! :)

no worries, it made me think of austin powers :p

i'm ok :) and u?

majo
05-11-2005, 05:18 PM
no. not really...

it's a hard slog... with much of it very very boring...

yuk :o

well, I hope you do well anyway ;)

majo
05-11-2005, 05:19 PM
if that's what you want :p

:aplot: you know what I want



:banana: :p

lizzieh
05-11-2005, 05:19 PM
yuk :o

well, I hope you do well anyway ;)
I'm learning administrative law at the moment... and I dont understand a word!

where do you hope to study law?

Douggie Style
05-11-2005, 05:20 PM
:aplot: you know what I want



:banana: :p

I do? :scratch:

Well ok, I think I know one thing ;)

majo
05-11-2005, 05:21 PM
I'm learning administrative law at the moment... and I dont understand a word!

where do you hope to study law?

:bolt:

I'm not going to study law :p

I'm studying Dutch, English and IT to become a teacher in the first 4 years of secondary school :cool:

majo
05-11-2005, 05:21 PM
:wavey: Majo and Chiudi-fan :kiss:

Have a nice day! :)

hey there :wavey:

you too :) :kiss:

thelma
05-11-2005, 05:22 PM
:bolt:

I'm not going to study law :p

I'm studying Dutch, English and IT to become a teacher in the first 4 years of secondary school :cool:

Teacher?? It's good :cool:

IT = Information Tecnology??? :confused:

Douggie Style
05-11-2005, 05:22 PM
to become a teacher in the first 4 years of secondary school :cool:

Juffrouw Doggen :D

majo
05-11-2005, 05:22 PM
I do? :scratch:

Well ok, I think I know one thing ;)

is it the thing i recently lost? :p

cause the mind don't what that back (the heart does though :o)

lizzieh
05-11-2005, 05:24 PM
:bolt:

I'm not going to study law :p

I'm studying Dutch, English and IT to become a teacher in the first 4 years of secondary school :cool:
sorry.... I'm reading things so fast I misunderstood what you said..

teacher!! you're brave!

I'm gonna cope with my own children... not anyone elses! :lol:

Douggie Style
05-11-2005, 05:24 PM
is it the thing i recently lost? :p

cause the mind don't what that back (the heart does though :o)

Yes that was the thing I had in mind ;) I suppose you know what I want too? :angel:

majo
05-11-2005, 05:25 PM
Teacher?? It's good :cool:

IT = Information Tecnology??? :confused:

yeah :)

majo
05-11-2005, 05:27 PM
sorry.... I'm reading things so fast I misunderstood what you said..

teacher!! you're brave!

I'm gonna cope with my own children... not anyone elses! :lol:

lol :p

I was seriously considering to become a kindergarten teacher, but then I thought that if ever I'd want to heve kids of my own, i would never look forward to go home after taking care the whole day of other little brats :p

my pupils will be much older later :cool:

majo
05-11-2005, 05:27 PM
Yes that was the thing I had in mind ;) I suppose you know what I want too? :angel:

yes :p

Douggie Style
05-11-2005, 05:28 PM
yes :p

You're so smart! :p Well actually you are! How many language you speak again? 25? :p

sol
05-11-2005, 05:29 PM
yeah :)

:cool: This is my area.

I'm a Computer and Telecommunication Engineer. I'm working as CIA in a pharmaceutical Company. I am also professor in a degree of Telecommunication and Network Security Management.

majo
05-11-2005, 05:30 PM
You're so smart! :p Well actually you are! How many language you speak again? 25? :p

I'd go for 5,2 :p

majo
05-11-2005, 05:31 PM
:cool: This is my area.

I'm a Computer and Telecommunication Engineer. I'm working as CIA in a pharmaceutical Company. I am also professor in a degree of Telecommunication and Network Security Management.

I know you! we talked on msn once :D

Douggie Style
05-11-2005, 05:31 PM
I'd go for 5,2 :p

Which language is .2? :lol:

majo
05-11-2005, 05:33 PM
Which language is .2? :lol:

dunno, u find out! :p

Martian Jenya
05-11-2005, 05:35 PM
Majo is everywhere : ongelooflijk :p

majo
05-11-2005, 05:36 PM
Majo is everywhere : ongelooflijk :p

my aim is to be loved and known all over the world! :p

Douggie Style
05-11-2005, 05:37 PM
dunno, u find out! :p

English, Dutch/Flemish, French?, German? Latin? :scratch:

sol
05-11-2005, 05:38 PM
I know you! we talked on msn once :D

Really???

I can't stay online at work anymore. :sad:

majo
05-11-2005, 05:40 PM
English, Dutch/Flemish, French?, German? Latin? :scratch:

and i can read sóme spanish :p (but that's only cause of the latin :p)

majo
05-11-2005, 05:41 PM
Really???

I can't stay online at work anymore. :sad:

well, I thínk so :p don't know for sure though :p

sol
05-11-2005, 05:42 PM
and i can read sóme spanish :p (but that's only cause of the latin :p)

Spanish?

Good!! :D

:secret: Hola Majo,

No puedo conversar contigo por MSN ahora en el trabajo, pero puedo conectarme esta noche en casa ;)

Douggie Style
05-11-2005, 05:43 PM
and i can read sóme spanish :p (but that's only cause of the latin :p)

I can read some Dutch :p

Hoe laat heeft u vanochtend ontbeten?

sol
05-11-2005, 05:44 PM
well, I thínk so :p don't know for sure though :p
:p

Do you like Kim? really? :p


I can't remember our last chat on MSN :p anyway.. :secret: It's solangel_araujo@hotmail.com

majo
05-11-2005, 05:47 PM
Spanish?

Good!! :D

:secret: Hola Majo,

No puedo conversar contigo por MSN ahora en el trabajo, pero puedo conectarme esta noche en casa ;)

ok, not thát some :p

majo
05-11-2005, 05:47 PM
I can read some Dutch :p

Hoe laat heeft u vanochtend ontbeten?

om acht uur :p

mandoura
05-11-2005, 05:48 PM
Spanish?

Good!! :D

:secret: Hola Majo,

No puedo conversar contigo por MSN ahora en el trabajo, pero puedo conectarme esta noche en casa ;)

Like majo, I can understand a bit because of the Latin/French. I will tell you what I understood and please correct me:

I cannot chat with you now on MSN because I am at work, but you can contact me tonight at home.

What is contigo, pero (but?), ahora (now?) ?

majo
05-11-2005, 05:49 PM
:p

Do you like Kim? really? :p


I can't remember our last chat on MSN :p anyway.. :secret: It's solangel_araujo@hotmail.com

i used to be a biiiiiig kimfan :p nw i'm just well, still supporting her :p

i'll add you, but i'm not going to chat atm cause i'm working for school too :p

sol
05-11-2005, 05:49 PM
Like majo, I can understand a bit because of the Latin/French. I will tell you what I understood and please correct me:

I cannot chat with you now on MSN because I am at work, but you can contact me tonight at home.

What is contigo, pero (but?), ahora (now?) ?
:eek:
Perfect, mandoura! :yeah: ;)

sol
05-11-2005, 05:51 PM
i used to be a biiiiiig kimfan :p nw i'm just well, still supporting her :p

i'll add you, but i'm not going to chat atm cause i'm working for school too :p

I can't chat either :p.... Mandoura did translate it for you ;)

mandoura
05-11-2005, 05:51 PM
:eek:
Perfect, mandoura! :yeah: ;)

You are kidding me :eek: :lol: ??

sol
05-11-2005, 05:52 PM
You are kidding me :eek: :lol: ??
No mandoura. It's true! :worship:

majo
05-11-2005, 05:54 PM
:eek:
Perfect, mandoura! :yeah: ;)

i could do that too if i wanted :rolleyes: :angel: :p

mandoura
05-11-2005, 05:54 PM
:woohoo:

Douggie Style
05-11-2005, 05:54 PM
om acht uur :p

Early!!

Anyway I'm off, spreek je snel :kiss:

majo
05-11-2005, 05:55 PM
I can't chat either :p.... Mandoura did translate it for you ;)

so i saw :p

majo
05-11-2005, 05:56 PM
Early!!

Anyway I'm off, spreek je snel :kiss:

:hug: :kiss:

majo
05-11-2005, 05:56 PM
at this pace, this thread will be a chat thread in five days :p

mandoura
05-11-2005, 05:57 PM
Sol, esta una gran mujer :lol: .

sol
05-11-2005, 06:00 PM
at this pace, this thread will be a chat thread in five days :p

Yep ;)

We're working for that! :devil:

mandoura
05-11-2005, 06:00 PM
corazon muy tanto, Sol. :inlove:

sol
05-11-2005, 06:01 PM
Sol, esta una gran mujer :lol: .
Usted es una gran mujer también. Usted es mucho mejor que yo. :p

sol
05-11-2005, 06:01 PM
corazon muy tanto, Sol. :inlove:

:lol:

Mucho corazon ;) pero eso no es cierto :p

majo
05-11-2005, 06:02 PM
if you guys are going to start talking spanish, i'll ask yvo to start talking dutch with me here! :p

mandoura
05-11-2005, 06:04 PM
OK OK majo. I was just so excited I could understand some spanish. Sorry. :lol:

sol
05-11-2005, 06:05 PM
if you guys are going to start talking spanish, i'll ask yvo to start talking dutch with me here! :p

No, please :scared: I can't understand Dutch :sad:

majo
05-11-2005, 06:05 PM
go ahead :p as long as you don't start gossiping about me :p

sol
05-11-2005, 06:06 PM
OK OK majo. I was just so excited I could understand some spanish. Sorry. :lol:
We can chat in Spanish in the other Thread ;)

It's Majo's land :p

mandoura
05-11-2005, 06:06 PM
Usted es una gran mujer también. Usted es mucho mejor que yo. :p

Never. You. ;)

mandoura
05-11-2005, 06:08 PM
We can chat in Spanish in the other Thread ;)

It's Majo's land :p

OK Solcita. :hug:

Have to go now. Kids' homeworks. Asta La Vista.

majo
05-11-2005, 06:09 PM
We can chat in Spanish in the other Thread ;)

It's Majo's land :p

no, actually it's mayvo-land :p

sol
05-11-2005, 06:09 PM
OK Solcita. :hug:

Have to go now. Kids' homeworks. Asta La Vista.

See you, mandoura! :hug:

Talk you soon! :kiss:

It's "Hasta la vista" ;)

sol
05-11-2005, 06:10 PM
no, actually it's mayvo-land :p
Yep.

Yvo is so sweet! :D I love her! :D

majo
05-11-2005, 06:11 PM
Yep.

Yvo is so sweet! :D I love her! :D

she's cool :cool:

and bubaai mandoura :) :wavey: :kiss:

majo
05-11-2005, 06:12 PM
think i'm off too, should really get some studying done :o

*sigh*

:wavey: :hug:

mandoura
05-11-2005, 06:13 PM
See you, mandoura! :hug:

Talk you soon! :kiss:

It's "Hasta la vista" ;)

Okkie Dokkie. Hasta la vista.

mandoura
05-11-2005, 06:15 PM
she's cool :cool:

and bubaai mandoura :) :wavey: :kiss:

C YA majo. Thanks for the rep sweetie :hug: .

PaulieM
05-11-2005, 06:27 PM
hi, nice to meet you :wavey:

Nymeria
05-11-2005, 10:20 PM
Wow posted a lot :eek: not going to read it all :p

majo
05-12-2005, 12:37 PM
hi, nice to meet you :wavey:

you too :cool: :wavey:

majo
05-12-2005, 12:38 PM
Wow posted a lot :eek: not going to read it all :p

you're not? :awww:

sol
05-12-2005, 12:39 PM
:wavey: Good morning majo and Yvo :kiss: :hug: :smooch:

How's everyone?

Have a wonderful day! :kiss: :bigwave:

majo
05-12-2005, 12:41 PM
tired :yawn:

you? :kiss:

sol
05-12-2005, 12:42 PM
tired :yawn:

you? :kiss:

Just leaving to my work :kiss:

Talk you, soon! :D

majo
05-12-2005, 12:43 PM
yup :cool:

Douggie Style
05-12-2005, 01:08 PM
:hatoff:

jasmine(usa)
05-12-2005, 01:13 PM
:wavey: Yvo....Hello Majo....I'm Jas....nice to meet you. :) :hug: :hug:

majo
05-12-2005, 01:15 PM
Hi dougie:kiss:

and hi Jas, I'm Marjolein :wavey:

tinuviel_estel
05-12-2005, 03:11 PM
have you seen the movie, eternal sunshine of the spotless mind?

majo
05-12-2005, 03:13 PM
yeah :)

i bought the special edition dvd, with lot's of extra's plus the cd with soundtracks :)

i loved the movie :hearts:

tinuviel_estel
05-12-2005, 03:25 PM
yeah :)

i bought the special edition dvd, with lot's of extra's plus the cd with soundtracks :)

i loved the movie :hearts:
i saw it too! and i loved it! :) it's ironic how love works dont you think? well, hope to see you on tuesday majo ;) bye for now :wavey:

majo
05-12-2005, 03:29 PM
bubaai, nice to meet you :) :wavey: :kiss:

sol
05-12-2005, 03:30 PM
Hi back, Marjolein :kiss:

majo
05-12-2005, 03:40 PM
hiya :cool:

i'm collecting pics for my English teaching portfolio, it's for didactics and 30% of our marks are on that :eek: :p

Douggie Style
05-12-2005, 06:47 PM
Juffrouw Doggen :bigwave:

majo
05-12-2005, 07:00 PM
Mister :scratch: Doug :scratch:

majo
05-12-2005, 07:01 PM
actually i can't stay :p

i just remembered i was going to work on that portfolio downstairs some more (and i have to now, cause i already told my mum i would :o)

sorry hun :) and cu soon!:kiss:

Corinna
05-12-2005, 07:35 PM
majo :wavey: how are you today??? :hug:

majo
05-12-2005, 08:11 PM
I'm good thanks :cool: :kiss:

how are you? :)

Fergie
05-12-2005, 08:20 PM
I'm bored in the work but listening good music :angel:

Hi majo! :hug:

sol
05-12-2005, 08:28 PM
:wavey: Hi back, Marjolein :bigwave:

Corinna
05-12-2005, 08:55 PM
:lol: thanks :hug:
it could be better for me...i am a bit stressed..lots to do and to learn :rolleyes:
what are you doing?

majo
05-12-2005, 08:57 PM
hi you two :p

Douggie Style
05-12-2005, 09:17 PM
Make that 3 :p

majo
05-12-2005, 10:02 PM
damned :o didn't see corinna was here as well :o

i was watching tele, soz :o:o:o

ok, enough of the red faces now :p

going to bed :wavey:

still have a lot of work to do to make this a chat thread! :p

good night you sweeties :wavey: :hug: :kiss:

Douggie Style
05-12-2005, 10:04 PM
Night night marjolein :hug:

Nymeria
05-12-2005, 10:20 PM
you're not? :awww:
Didn't have time :(

Nymeria
05-12-2005, 10:23 PM
wow this thread is still growing! :yeah:

sol
05-12-2005, 10:33 PM
wow this thread is still growing! :yeah:

yep :yeah:

Good idea Yvo! ;) :worship:

Nymeria
05-12-2005, 10:49 PM
Actually it started as a joke ;) a year ago we have had a convo about start an own thread. And majo did send me the link of the thread where we had that convo, so I thought it was really time to start a thread :p

sol
05-12-2005, 10:52 PM
Actually it started as a joke ;) a year ago we have had a convo about start an own thread. And majo did send me the link of the thread where we had that convo, so I thought it was really time to start a thread :p

It's working well ;) :p

Nymeria
05-12-2005, 10:56 PM
yes but not thanks to me :p I did hardly post yet

majo
05-13-2005, 10:20 AM
yeah well yvo, when i'm having exams, it's your turn to keep this thread alive :p
(unless youll be having exams as well :scratch: )

then it's up to the others to keep it alive :p

Douggie Style
05-13-2005, 10:49 AM
I'll keep it alive Majo! :bounce: I'm already the second highest post here :angel:

sol
05-13-2005, 11:47 AM
:wavey: Good morning Marjolein, Yvo, and everyone here :hug: :kiss: :smooch:

Have a nice day and a wonderful weekend, everyone! :kiss: :dance: :banana: :bigwave:

majo
05-13-2005, 03:09 PM
I'll keep it alive Majo! :bounce: I'm already the second highest post here :angel:

guess i have the highest? :p

majo
05-13-2005, 03:12 PM
:wavey: Good morning Marjolein, Yvo, and everyone here :hug: :kiss: :smooch:

Have a nice day and a wonderful weekend, everyone! :kiss: :dance: :banana: :bigwave:

i want crisps, got any? :angel: :p


crisps crisps crisps :banana:

Douggie Style
05-13-2005, 03:32 PM
guess i have the highest? :p

You're just too smart :p

majo
05-13-2005, 03:36 PM
a life of sanity and dignity
you know it takes two
but what's the use in being a millionaire
if i can't have you
:dance:

GermanBoy
05-13-2005, 03:39 PM
:wavey: Majo, nice to meet you! :D

As long as Chiudi-fan doesn`t want to introduce us to Chiudi-fan we are happy! :lol:

majo
05-13-2005, 03:40 PM
:wavey: Majo, nice to meet you! :D

As long as Chiudi-fan doesn`t want to introduce us to Chiudi-fan we are happy! :lol:

hi :wavey:

and ermm, not sure i understand you :p

GermanBoy
05-13-2005, 03:41 PM
She is scary... :scared:

majo
05-13-2005, 03:43 PM
no she's not :scratch:

maratgirl
05-13-2005, 03:53 PM
should I be here 4 tha party :devil:

JCF_Passione
05-13-2005, 03:57 PM
Chiudi-fan is not scary :p

majo
05-13-2005, 03:58 PM
should I be here 4 tha party :devil:

femkeeeeeeeeuh :cool:

yes :p

majo
05-13-2005, 03:58 PM
Chiudi-fan is not scary :p

indeed she isn't :p

Nymeria
05-13-2005, 04:05 PM
yeah well yvo, when i'm having exams, it's your turn to keep this thread alive :p
(unless youll be having exams as well :scratch: )

then it's up to the others to keep it alive :p
When do you have exams?

Nymeria
05-13-2005, 04:08 PM
:wavey: Majo, nice to meet you! :D

As long as Chiudi-fan doesn`t want to introduce us to Chiudi-fan we are happy! :lol:
:nerner: hey alex

Nymeria
05-13-2005, 04:09 PM
She is scary... :scared:
So I am still on the scary-list :sad:

Nymeria
05-13-2005, 04:11 PM
Chiudi-fan is not scary :p
Thanks so much Simone :hug:

And she can know ;) because she did meet me :p

majo
05-13-2005, 04:12 PM
When do you have exams?

in june, until the 27th :shiver:

Nymeria
05-13-2005, 04:12 PM
indeed she isn't :p
and thanks Majo as well of course :hug:

majo
05-13-2005, 04:13 PM
and thanks Majo as well of course :hug:

yes, of course :cool:

:p

majo
05-13-2005, 04:14 PM
should I be here 4 tha party :devil:

en femke jong, vowa zijde gij altijd zo rap weg? :p

Douggie Style
05-13-2005, 04:18 PM
:bigwave: Majo

majo
05-13-2005, 04:19 PM
dougie :cool:

Douggie Style
05-13-2005, 04:20 PM
How's it going? :smoke:

majo
05-13-2005, 04:24 PM
pretty tired, but ok :cool:

how's u? :p