Voor posters NLtopic --> Gaan we nog een keer gourmetten?! [Archive] - Page 2 - MensTennisForums.com

Voor posters NLtopic --> Gaan we nog een keer gourmetten?!

Pages : 1 [2]

Kezzi
04-13-2006, 12:27 PM
Maar jij hebt dit jaar geen examens he, toen jij examens had, was je ook eerder vrij ;)
Ik heb 10 July pas vakantie geloof ik.

Ik wil heel graag een keer naar de Gerry Weber Open, maar dat ga ik dit jaar echt neit halen met mn geld, dus sorry ik ga ni mee!
Ik wist niet dat Nienke examens heeft dit jaar, maar dat is waar. Ik ben toen de hele week naar Rosmalen geweest, omdat dat anders niet kan :p . En wie hebben we daar toen ontdekt? :p
Funs :hearts: :inlove: :drool: :lick:

Kezzi
04-13-2006, 12:30 PM
examens he ;)

Halle lijkt me wel cool om heen te gaan! wie weet.. ;)
Nu weet ik dus wel dat je examens hebt :p . Alvast veel succes!

Mij lijkt het ook heel leuk. Dat stadion vond ik al leuk met de DC, dus met zo'n toernooi zal het wel nog leuker zijn :) .
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga, want ik moet mijn rooster nog even afwachten. Maar het lukt wel om 2 daagjes te skippen ;) . We moeten wel minstens 2 dagen gaan, de reistijd is té lang om op 1 dag op en neer te gaan :p .

Nymeria
04-13-2006, 12:41 PM
Ik wist niet dat Nienke examens heeft dit jaar, maar dat is waar. Ik ben toen de hele week naar Rosmalen geweest, omdat dat anders niet kan :p . En wie hebben we daar toen ontdekt? :p
Funs :hearts: :inlove: :drool: :lick:
Ja dat jaar kan ik me nog goed herinneren want toen ik jullie daar zag rondlopen had ik echt iets van 'hee, zijn zij tennisfan! Da wist k ni' :p

RogiNie
04-13-2006, 07:17 PM

Mij lijkt het ook heel leuk. Dat stadion vond ik al leuk met de DC, dus met zo'n toernooi zal het wel nog leuker zijn :) .
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga, want ik moet mijn rooster nog even afwachten. Maar het lukt wel om 2 daagjes te skippen ;) . We moeten wel minstens 2 dagen gaan, de reistijd is té lang om op 1 dag op en neer te gaan :p .

dankje :p

ik weet ook nite of ik kan hoor, maar ik hoor het nog wel :)

CooCooCachoo
04-14-2006, 12:27 PM

Halle schijnt heel leuk te zijn ;) Zou zelf liever naar Queen's gaan. Dat toernooi ziet er altijd zooooooo :cool: uit op TV :hearts:

CooCooCachoo
04-14-2006, 12:28 PM
is t vanuit Middelburg duurder? :eek: kdacht dat dat dichterbij was..

maar ik vind t prima om t een andere dag te doen hoor, ik ben sowieso de hele meivakantie thuis en vanaf 2 juni heb ik vakantie, dus daarna kan het ook! :)

Misschien is het wel dichterbij, maar het is hier altijd duurder :rolleyes: Ik doe er echt een half uur minder lang over om van hier naar Antwerpen te gaan, maar vanuit Maassluis is het goedkoper :rolleyes:

CooCooCachoo
04-14-2006, 12:29 PM
2 juni al? :eek:

Ik pas in juli ergens volgens mij :sad: .
Maar dan kun je wel mee naar de Gerry Weber Open :p . Ik ben zieltjes aan het winnen om mee te gaan, Arnaud speelt daar zeker had hij gezegd, dus dan gaan Fenna en ik maar weer daarheen :p . Studenten en scholieren krijgen 20% korting ;) . Funs kan ons niet ontlopen :lol: .

Ik heb al 19 mei vakantie :woohoo: Moet wel gelijk aan het infuus en bijkomen enzo, maar ja de lange vakantie is het grote voordeel :)

Kezzi
04-15-2006, 11:43 PM
Ja dat jaar kan ik me nog goed herinneren want toen ik jullie daar zag rondlopen had ik echt iets van 'hee, zijn zij tennisfan! Da wist k ni' :p
En toen ik jou pm'de over die foto's had ik echt nooit verwacht dat jij bijna om de hoek woont :lol: . Ik vond het nog superstom dat wij erop stonden, allebei zo'n superzuur gezicht, omdat Arnaud aan het verliezen was :lol: .
Maar het was verder wel een superleuke week :D .

Kezzi
04-15-2006, 11:44 PM
Halle schijnt heel leuk te zijn ;) Zou zelf liever naar Queen's gaan. Dat toernooi ziet er altijd zooooooo :cool: uit op TV :hearts:
Ja, dat zei zo'n mevrouwtje van het stadion ook. Ik vond het sowieso al leuk met de DC, dus een toernooi zal wel helemaal leuk zijn :D .

Kezzi
04-15-2006, 11:46 PM
Ik heb al 19 mei vakantie :woohoo: Moet wel gelijk aan het infuus en bijkomen enzo, maar ja de lange vakantie is het grote voordeel :)
:eek: Dat is vroeg
Dan is de laatste periode bij mij pas net begonnen :( .
Fenna heeft ook al veel eerder vakantie, ik doe echt de verkeerde opleiding :p .

Dutchie
04-16-2006, 09:40 AM
En toen ik jou pm'de over die foto's had ik echt nooit verwacht dat jij bijna om de hoek woont :lol: . Ik vond het nog superstom dat wij erop stonden, allebei zo'n superzuur gezicht, omdat Arnaud aan het verliezen was :lol: .

Dat was toch die donderdag dat het telkens regende en bijna alle wedstrijden eerder gestopt zijn ivm blessures? (behalve dan bij de WTA wedstrijden - naar mijn idee duurden die iig lang :p )

Dutchie
04-16-2006, 09:42 AM
Fenna heeft ook al veel eerder vakantie, ik doe echt de verkeerde opleiding :p .

Ik heb pas in augustus vakantie.....*zucht*

Nymeria
04-16-2006, 10:54 AM
Ja die foto's waren wel grappig :D en op de ene foto keken jullie nog zuurder dan op de ander :lol:
ja was wel grappig dat je in het engels begon te mailen :D

Nymeria
04-16-2006, 10:55 AM
Dat was toch die donderdag dat het telkens regende en bijna alle wedstrijden eerder gestopt zijn ivm blessures? (behalve dan bij de WTA wedstrijden - naar mijn idee duurden die iig lang :p )
Nope het was de zaterdag, ik ben alleen de zaterdag geweest toen, kon niet vaker. Arnaud verloor toen tegen Guillermo.

Kezzi
04-16-2006, 01:51 PM
Volgens mij was het vrijdag of zaterdag :scratch: Arnaud heeft zijn wedstrijd in elk geval af kunnen maken met een paar kleine regenpauzes :p .

CooCooCachoo
04-16-2006, 01:52 PM

:rolls: Ja, maar ik moet 56 ipv 29 uur per week werken voor uni. Tenminste, dat schijnt. Nja sowieso te veel :lol:

Ik wil gewoon ff een grote pot geld vinden :dance: en dan alle toernooien afgaan :shout:

CooCooCachoo
04-16-2006, 01:53 PM

Ik weet wel dat ik die vrijdag niet zou gaan, en toen wel was gegaan en het alleen maar regende :rolleyes: :umbrella:

Kezzi
04-16-2006, 01:53 PM
Ja die foto's waren wel grappig :D en op de ene foto keken jullie nog zuurder dan op de ander :lol:
ja was wel grappig dat je in het engels begon te mailen :D
We waren ook echt boos op Coria, ik heb er bijna de hele week over gedaan om hem op de foto te krijgen en dan wint hij ook nog van Arnaud. Daar wordt ie in mijn ogen in ieder geval niet leuker van :p .

Weet ik veel dat jij Nederlands bent als je een Finse vlag naast je naam hebt :p .

Kezzi
04-16-2006, 01:57 PM
Nope het was de zaterdag, ik ben alleen de zaterdag geweest toen, kon niet vaker. Arnaud verloor toen tegen Guillermo.
Dus toch zaterdag, ik was aan het twijfelen tussen vrijdag en zaterdag.
Ik was wel blij dat Arnaud er bijna de hele week was :D . En dat Llodra gewonnen had :devil: :p .

Nymeria
04-16-2006, 04:01 PM
We waren ook echt boos op Coria, ik heb er bijna de hele week over gedaan om hem op de foto te krijgen en dan wint hij ook nog van Arnaud. Daar wordt ie in mijn ogen in ieder geval niet leuker van :p .

Weet ik veel dat jij Nederlands bent als je een Finse vlag naast je naam hebt :p .
Ja er waren er toch meer die niet door hadden dat ik Nederlandse ben! Of die serieus geloofde dat ik Fins ben :cool:

Ach, dat is Coria, iedereen wordt boos op hem :p

Nymeria
04-16-2006, 04:02 PM
Dus toch zaterdag, ik was aan het twijfelen tussen vrijdag en zaterdag.
Ik was wel blij dat Arnaud er bijna de hele week was :D . En dat Llodra gewonnen had :devil: :p .
Ik vond het opzich ni erg da Llodra won, vond dat Coria al een hele mooie week had, iets te lang eigenlijk, omdat Wimbledon erna dus erg slecht was. maar voor een niet gras-speler, heeft Coria toen toch geen slechte spelers verslagen

Kezzi
04-16-2006, 08:48 PM
Ja er waren er toch meer die niet door hadden dat ik Nederlandse ben! Of die serieus geloofde dat ik Fins ben :cool:

Ach, dat is Coria, iedereen wordt boos op hem :p
Ja, ik dacht ook echt dat je Fins was. Maar toen zat ik ook nog niet zo lang op het forum :p .

Nu weet ik wel dat hij zo is, maar toen had ik nog de illusie dat hij altijd heel aardig en rustig was, een beetje zoals Federer, en dan valt het wel heel erg tegen :p .

Kezzi
04-16-2006, 08:50 PM
Ik vond het opzich ni erg da Llodra won, vond dat Coria al een hele mooie week had, iets te lang eigenlijk, omdat Wimbledon erna dus erg slecht was. maar voor een niet gras-speler, heeft Coria toen toch geen slechte spelers verslagen
Dat is waar. Ik dacht dat Arnaud makkelijk zou winnen van hem :p . Maar afgezien van het verlies van Arnaud was het wel de leukste wedstrijd die ik gezien heb. Die ruzie was echt hilarisch, dat had ik nog nooit meegemaakt :rolls: .

Nymeria
04-16-2006, 09:03 PM
Ja, ik dacht ook echt dat je Fins was. Maar toen zat ik ook nog niet zo lang op het forum :p .

Nu weet ik wel dat hij zo is, maar toen had ik nog de illusie dat hij altijd heel aardig en rustig was, een beetje zoals Federer, en dan valt het wel heel erg tegen :p .
Ja je dacht da'k speciaal uit Finland naar Rosmalen gekomen was zeker? :lol:

Dat beeld hebben er dus te veel gehad, dan valt hij idd heel erg tegen. Ik wist gelukkig dat hij niet zo was

Nymeria
04-16-2006, 09:06 PM
Dat is waar. Ik dacht dat Arnaud makkelijk zou winnen van hem :p . Maar afgezien van het verlies van Arnaud was het wel de leukste wedstrijd die ik gezien heb. Die ruzie was echt hilarisch, dat had ik nog nooit meegemaakt :rolls: .
Ja het was echt een geweldige wedstrijd, vond t zowieso al grappig dat ze de baan afmoesten, dat ze terugkwamen maar nog neit op hun plek zaten of weer weg moesten. En dat Coria toen vanaf het balkon naar het publiek bezig was (op afstand is hij dus best vriendelijk :p) en daarna idd die ruzie. Al met al een wedstrijd vol vermaak! En idd ik had ook verwacht dat Arnaud dat makkelijk zou winnen. Ik had van te voren al tegen Nicole gezegd da'k t moeilijk vond tegen Arnaud te zijn, maar dat ik dat in de tweede wedstrijd wel zou goedmaken, omdat hij toch wel van Guille zou winnen :p

Kezzi
04-16-2006, 11:16 PM
Ja je dacht da'k speciaal uit Finland naar Rosmalen gekomen was zeker? :lol:

Dat beeld hebben er dus te veel gehad, dan valt hij idd heel erg tegen. Ik wist gelukkig dat hij niet zo was
Zou best gekund hebben, je weet maar nooit tegenwoordig :p .

Ik weet nu ook dat hij niet zo is, dus het gaat nooit meer tegenvallen :p . Al ben ik blij met mijn handtekening en foto en ik ga het echt niet nog een keer zolang proberen :lol:

Nymeria
04-16-2006, 11:20 PM
Zou best gekund hebben, je weet maar nooit tegenwoordig :p .

Ik weet nu ook dat hij niet zo is, dus het gaat nooit meer tegenvallen :p . Al ben ik blij met mijn handtekening en foto en ik ga het echt niet nog een keer zolang proberen :lol:
Dan zou ik mijn geld toch eerder besteden aan wat grotere toernooien :lol:

Da's waar, maar goed da je da nu weet. Ik vind da Coria standaard een bord bij zich moet hebben met deg egeven dat men nie teleurgesteld moet zijn mocht hij ni vriendelijk zijn, zo is hij nou eenmaal

Kezzi
04-16-2006, 11:23 PM
Ja het was echt een geweldige wedstrijd, vond t zowieso al grappig dat ze de baan afmoesten, dat ze terugkwamen maar nog neit op hun plek zaten of weer weg moesten. En dat Coria toen vanaf het balkon naar het publiek bezig was (op afstand is hij dus best vriendelijk :p) en daarna idd die ruzie. Al met al een wedstrijd vol vermaak! En idd ik had ook verwacht dat Arnaud dat makkelijk zou winnen. Ik had van te voren al tegen Nicole gezegd da'k t moeilijk vond tegen Arnaud te zijn, maar dat ik dat in de tweede wedstrijd wel zou goedmaken, omdat hij toch wel van Guille zou winnen :p
Die umpire was echt net een babysitter :lol: .

Nymeria
04-16-2006, 11:25 PM
Die umpire was echt net een babysitter :lol: .
ja ik vond het echt een super wedstrijd! Ben erg blij dat ik die mee heb mogen maken

Kezzi
04-16-2006, 11:25 PM

Da's waar, maar goed da je da nu weet. Ik vind da Coria standaard een bord bij zich moet hebben met deg egeven dat men nie teleurgesteld moet zijn mocht hij ni vriendelijk zijn, zo is hij nou eenmaal
Misschien wilde je wel heel graag naar Rosmalen, zou best kunnen :p . Zo'n Amerikaanse die ik op msn heb zou heel graag in Nederland naar toernooien willen terwijl ze zelf dit jaar naar Acapulco en Miami is geweest :eek: .

Nymeria
04-16-2006, 11:27 PM
Misschien wilde je wel heel graag naar Rosmalen, zou best kunnen :p . Zo'n Amerikaanse die ik op msn heb zou heel graag in Nederland naar toernooien willen terwijl ze zelf dit jaar naar Acapulco en Miami is geweest :eek: .
ok daar zit wat in, of ben groot fan van Coria en volg hem overal heen :lol:

Kezzi
04-16-2006, 11:33 PM
ja ik vond het echt een super wedstrijd! Ben erg blij dat ik die mee heb mogen maken
Ja, ik ook :D

Kezzi
04-16-2006, 11:34 PM
ok daar zit wat in, of ben groot fan van Coria en volg hem overal heen :lol:
Ja, dat kan ook nog :p .

Nymeria
04-16-2006, 11:38 PM
Ja, dat kan ook nog :p .
dus idd genoeg opties. maar het blijft leuk hoe we er bij kwamen dat ik je ging adviseren in Duitsland te kijken en we uiteindelijk in de buurt van dezelfde Duitse stad woonde :D

Kezzi
04-17-2006, 01:11 PM
dus idd genoeg opties. maar het blijft leuk hoe we er bij kwamen dat ik je ging adviseren in Duitsland te kijken en we uiteindelijk in de buurt van dezelfde Duitse stad woonde :D
Ja :lol:
En ook echt zo van 'waar woon je dan in Nederland?' 'in Herten vlakbij Roermond' 'Wat toevallig, ik ook' :p

RogiNie
04-17-2006, 02:57 PM
Misschien is het wel dichterbij, maar het is hier altijd duurder :rolleyes: Ik doe er echt een half uur minder lang over om van hier naar Antwerpen te gaan, maar vanuit Maassluis is het goedkoper :rolleyes:

logisch... :cuckoo:

Nymeria
04-17-2006, 03:09 PM
Ja :lol:
En ook echt zo van 'waar woon je dan in Nederland?' 'in Herten vlakbij Roermond' 'Wat toevallig, ik ook' :p
Ja het was erg toevallig allemaal en dat terwijl ik op dat moment aan de andere kant van de wereld zat. Ook wel mooi trouwens dat ik jullie daarna maar tegen bleef komen en jullie mij niet zagen, sinds jullie weten wie ik ben, zie ik jullie nooit meer trouwens, ontwijken jullie me? :lol:

CooCooCachoo
04-17-2006, 04:40 PM
Ja het was erg toevallig allemaal en dat terwijl ik op dat moment aan de andere kant van de wereld zat. Ook wel mooi trouwens dat ik jullie daarna maar tegen bleef komen en jullie mij niet zagen, sinds jullie weten wie ik ben, zie ik jullie nooit meer trouwens, ontwijken jullie me? :lol:

:tape:

Fenna & Eliane.. Het is te duidelijk ;)

CooCooCachoo
04-17-2006, 04:43 PM

:rolls: Dat bord zou idd niet misstaan. Als ze er dan ook gelijk één maken voor Safina en Petrova :tape:

Zo'n bordje met "Mood: :)", "Mood: :D" of "Mood: :fiery:" .. Waarschuwt mensen iig vast :rolls:

Nymeria
04-17-2006, 05:45 PM
:rolls: Dat bord zou idd niet misstaan. Als ze er dan ook gelijk één maken voor Safina en Petrova :tape:

Zo'n bordje met "Mood: :)", "Mood: :D" of "Mood: :fiery:" .. Waarschuwt mensen iig vast :rolls:
ik vond Petrova best vriendelijk :)

Ja ik ben ook wel voor zo'n borden!

Kezzi
04-17-2006, 05:46 PM
Ik wist het gewoon echt niet meer :p .
Maar je hoeft je niet beledigd te voelen als ik je niet zie, ik loop zelfs mijn oma voorbij in de stad :o :p . Ik zie gewoon nooit iemand, ik ben ook eens bijna tegen mijn 2 meter lange oom opgelopen, voordat ik hem zag :p .

En ik ontwijk je niet, we moeten volgens mij steeds op een andere tijd de trein :p . En Fenna heeft sowieso heel weinig les, dus die is ook niet zo vaak op het station :p .

Kezzi
04-17-2006, 05:47 PM
:tape:

Fenna & Eliane.. Het is te duidelijk ;)
Zouden we Yvo meevragen naar Düsseldorf als we haar proberen te ontwijken? :p .

Kezzi
04-17-2006, 05:48 PM

Dat zou handig zijn ja :p .

CooCooCachoo
04-17-2006, 05:50 PM
Maar je hoeft je niet beledigd te voelen als ik je niet zie, ik loop zelfs mijn oma voorbij in de stad :o :p . Ik zie gewoon nooit iemand, ik ben ook eens bijna tegen mijn 2 meter lange oom opgelopen, voordat ik hem zag :p .

En ik ontwijk je niet, we moeten volgens mij steeds op een andere tijd de trein :p . En Fenna heeft sowieso heel weinig les, dus die is ook niet zo vaak op het station :p .

Ik heb dat ook altijd :haha: Dan denken mensen dat ik hun negeer :o :tape:

Nymeria
04-17-2006, 05:55 PM

lol da's wel grappig, ik heb dat niet vaak dat ik mensen niet zie.

Ja ik zit vrij weinig op station Roermond natuurlijk, alleen op maandagochtend en vrijdagmiddag, en dan ook nog vaak bij de eerste heel vroeg en de tweede heel laat :(

Nymeria
04-17-2006, 05:56 PM
Zouden we Yvo meevragen naar Düsseldorf als we haar proberen te ontwijken? :p .
hoop zowieso dat dat goed gaat gaan in Düsseldorf, zal proberen vriendelijk te blijven ;) en je weet denk ik wel waar ik het over heb nu niet?!

Kezzi
04-17-2006, 05:57 PM
Ik heb dat ook altijd :haha: Dan denken mensen dat ik hun negeer :o :tape:
Gelukkig weet mijn familie dat ik zo ben :p . Alleen van klasgenoten krijg ik nog wel eens een 'zeggen we niets meer?' te horen :p .

Kezzi
04-17-2006, 05:58 PM
lol da's wel grappig, ik heb dat niet vaak dat ik mensen niet zie.

Ja ik zit vrij weinig op station Roermond natuurlijk, alleen op maandagochtend en vrijdagmiddag, en dan ook nog vaak bij de eerste heel vroeg en de tweede heel laat :(
Ik hoef maandag eigenlijk nooit heel vroeg en vrijdag heb ik het afgelopen blok steeds vrij gehad :p .

Kezzi
04-17-2006, 06:00 PM
hoop zowieso dat dat goed gaat gaan in Düsseldorf, zal proberen vriendelijk te blijven ;) en je weet denk ik wel waar ik het over heb nu niet?!
Dat komt helemaal goed :p . Ik neem toch mijn ipod met Teddy mee, die wil ik best uitlenen om de vrede te bewaren :lol: .

Nymeria
04-17-2006, 06:02 PM
Ik hoef maandag eigenlijk nooit heel vroeg en vrijdag heb ik het afgelopen blok steeds vrij gehad :p .
Morgen meot ik om half 7 de trein hebben :bolt:

Nymeria
04-17-2006, 06:03 PM
Dat komt helemaal goed :p . Ik neem toch mijn ipod met Teddy mee, die wil ik best uitlenen om de vrede te bewaren :lol: .
Ik was niet van plan ruzie te gaan maken hoor en hopelijk is dat wederzijds :p

Dutchie
04-17-2006, 07:25 PM
Als het gaat waar ik denk dat het over gaat zeg ik yay goed idee Eliane :lol:
Ik denk dat Teddy wel een plan is voor de vrede mocht het nodig zijn ;)

Ik heb ook mezelf al aangeboden als schild mocht het nodig zijn :p

Dutchie
04-17-2006, 07:26 PM

Om half 7 ga ik me nog eens lekker omdraaien :lol:
Ik vind dat altijd zo lekker als je wakker word en ziet dat je nog even kunt blijven liggen!
Ik heb het soms dat ik wakker word en denk dat het al 7 uur ofzo is en dan is het nog maar half 2 -> heerlijk! :D

CooCooCachoo
04-17-2006, 07:33 PM
Ik vind dat altijd zo lekker als je wakker word en ziet dat je nog even kunt blijven liggen!
Ik heb het soms dat ik wakker word en denk dat het al 7 uur ofzo is en dan is het nog maar half 2 -> heerlijk! :D

Ik heb drie dagen achter elkaar tot elf uur / twaalf uur geslapen :o :tape: Maar ging ook te laat naar bed.

Kezzi
04-18-2006, 03:28 PM
Ik hoef altijd pas om 8 uur de trein op zijn vroegst :p .

Kezzi
04-18-2006, 03:30 PM
Ik was niet van plan ruzie te gaan maken hoor en hopelijk is dat wederzijds :p
Ik denk dat het wel wederzijds is :p En anders zorgen we er wel voor dat het wederzijds is ;) .

Kezzi
04-18-2006, 03:31 PM
Ik zet mijn wekker altijd expres een half uur voordat ik moet opstaan :p .
En in het weekend word ik meestal om half 7 ofzo wakker (geen idee waarom) en dan vind ik het ook echt geweldig dat ik me om kan draaien en verder kan slapen :D .

Nymeria
04-20-2006, 09:58 AM
Ik had dat die nacht dus ook, dat ik constant maar dacht dat het al kwart over 5 was, maar dat het maar geen kwart over 5 was. Alleen bij was het zo dat ik dat te vaak dacht, dus ik amper sliep, dat was dus niet zo heerlijk :p

Nymeria
04-20-2006, 09:59 AM
Ik hoef altijd pas om 8 uur de trein op zijn vroegst :p .
Normaal hoef ik niet met de trein, alleen op maandagen. En dan hoef k meestal ook pas om half 8 of 8 de trein te ehbben, op deze week na dus :zzz:

Nymeria
04-20-2006, 09:59 AM
Ik denk dat het wel wederzijds is :p En anders zorgen we er wel voor dat het wederzijds is ;) .
Mooi zo :bounce: heb er echt al zin in!

CooCooCachoo
06-08-2006, 06:53 PM
Van de grond is dit nooit echt gekomen, hè? :lol:

Kezzi
06-08-2006, 09:44 PM
Nee, maar het gaat ooit nog wel lukken hoor :p .

RogiNie
06-13-2006, 10:15 PM
inderdaad, het gaat ooit lukken! positief blijven ;)

En aangezien het bijna zomervakantie is (voor sommigen al helemaal! :D) moet het er nu maar eens van komen. Het zou natuurlijk t mooist zijn als t voor de datum kan dat ov is afgelopen en t allermooist zou t natuurlijk zijn als we 2 dingen kunnen combineren: tennis & gourmetten. Dus: wat dachten jullie ervan om tijdens de 2 weken van Wimbledon een keer bijelkaar te komen? Dat is dus tussen 26 juni en 9 juli. Ik zal alvast zeggen wanneer ik niet kan, dat is 30 juni en 1 juli. Hopelijk komen er niet veel meer data bij dat mensen niet kunnen :p

Als t niet tijdens die 2 weken kan, dan kan t misschien daarna, maar dan zitten we natuurlijk weer met vakanties, ik ga bijvoorbeeld rond 15 juli met vakantie.. Maar ik hoor t nog wel van jullie!

Nymeria
06-13-2006, 10:22 PM
Ik vind het een goed idee (goh :p) maar weet nog niet precies wanneer ik kan :p

RogiNie
06-13-2006, 10:27 PM
ja, dat schiet ook niet op he :p

CooCooCachoo
06-14-2006, 05:02 PM
inderdaad, het gaat ooit lukken! positief blijven ;)

En aangezien het bijna zomervakantie is (voor sommigen al helemaal! :D) moet het er nu maar eens van komen. Het zou natuurlijk t mooist zijn als t voor de datum kan dat ov is afgelopen en t allermooist zou t natuurlijk zijn als we 2 dingen kunnen combineren: tennis & gourmetten. Dus: wat dachten jullie ervan om tijdens de 2 weken van Wimbledon een keer bijelkaar te komen? Dat is dus tussen 26 juni en 9 juli. Ik zal alvast zeggen wanneer ik niet kan, dat is 30 juni en 1 juli. Hopelijk komen er niet veel meer data bij dat mensen niet kunnen :p

Als t niet tijdens die 2 weken kan, dan kan t misschien daarna, maar dan zitten we natuurlijk weer met vakanties, ik ga bijvoorbeeld rond 15 juli met vakantie.. Maar ik hoor t nog wel van jullie!

:cool: :cool: :cool:

Maar dan moet het niet regenen :umbrella: op Wimbledon Park :p

Dutchie
06-14-2006, 08:58 PM
De weken dat ik zomervakantie heb (grootste gedeelte van augustus) ben ik zowat alle dagen weg en als ik dan eenmaal thuis kom denk ik dat ik halfdood ga zijn van moeheid dus dat ga ik iig zowiezo niet redden.

Tijdens Wimbledon is eigenlijk best een goed idee (misschien tijdens de finale ofzo?) alleen weet ik neit of ik dan kan :lol:

Kezzi
06-15-2006, 11:22 PM
Ik kan de hele eerste week niet, ivm tentamens :( . Maar de tweede week wel, liefst doordeweek vanwege de OV jaarkaart of het moet in Roermond gehouden worden :p .

Dutchie
07-02-2006, 08:24 PM
Ik weet niet of het "Wimbledon Finale plan" een serieus plan was of niet?
Ik zou iig wel kunnen volgende week.
(we hoeven iig geen rekening meer te houden met nederland in de voetbal finale :p)

Nymeria
07-02-2006, 08:56 PM
Ik zou ook kunnen (nja heb nog een uitnodiging staan, maar dit staat al langer in de planning), maar je kent mijn voorwaarde

Dutchie
07-02-2006, 09:09 PM
Dat het in roermond moet zijn bedoel je? Is wat mij betreft geen probleem maar ik weet niet wat Nienke en Martijn vinden.
Nienke zou een stuk met mijn kortingspas meekunnen als ze ergens bij amersfoort opstapt.

Nymeria
07-02-2006, 09:16 PM
Ja da's een beetje het probleem ja, Martijn zei al dat het nit te betalen was voor hem :( en van Nienke weet k niet. Zou natuurlijk wel handig zijn als ze een stuk mee kan met de kortingspas

Nymeria
07-02-2006, 09:20 PM
Trouwens... als het zo'n weer is, kun je beter BBQ'en da gourmetten :shrug:

Kezzi
07-02-2006, 09:24 PM
Ja, vind ik ook :) .
En als het bij ons kan kunnen we ook nog zwemmen :D .

Nymeria
07-02-2006, 09:26 PM
Het maakt mij niet veel uit of het bij jullie of bij ons is... is ook wel handig als het in Roermond is. Kunnen we mooi met z'n drieën inkopen doen van te voren enzo

Kezzi
07-02-2006, 10:13 PM
Ja, dat zou wel handig zijn :) .

Nymeria
07-02-2006, 10:19 PM
Zal k Nienke even sms'en morgen als ze dan nog niet online is geweest? Da gaat sneller dan dat we op reply moeten wachten. En moeten we verder nog iemand uitnodigen? Misschien Judith?

Kezzi
07-02-2006, 10:23 PM
Dat is wel sneller ja. Judith zou ook leuk zijn, maar ik weet niet of ze dat zelf leuk vind, omdat ze niet meer post in het nederlandse topic. Maar dat kun je natuurlijk altijd vragen :) .

Nymeria
07-02-2006, 10:28 PM
Ja zal ze morgen wel ff sms'en of spreken op msn (zou me niks verbazen als k Judith daar zie, aangezien k haar bijna elke dag spreek sinds de doping-stories rond de tour). Denk da Judith ni zo moeilijk doet hoor, die vindt zoiets al lang gezellig en heeft weekendov geloof k. Zou alleen goed kunnen dat ze al iets gepland heeft natuurlijk, aangezien t zo dichtbij is

Kezzi
07-02-2006, 10:30 PM
Ja dat is waar.
Ik zal Fenna ook maar even mededelen dat het de finaledag is als alles doorgaat. Volgens mij weet ze er nog niks van :p .

Nymeria
07-02-2006, 10:42 PM
:lol: kortom, we spreken het hier met z'n drieën af en of de rest, tja eigk geen idee. Misschien is die tactiek wel beter dan die eerste. We zijn dichter bij een resultaat dan ooit :p

Nymeria
07-04-2006, 04:47 PM
Hey, heb sms'je gehad van Nienke, zij zou t ook leuk vinden om te gourmetten zondag. Dus dan hebben we het grootste gedeelte toch compleet? Ik denk dat het moeilijker is om met nog meer man af te spreken, er is toch altijd wel iemand die niet kan.
Eliane, weet jij al of Fenna kan?

Ik moet wel nu ong. weten of het echt door gaat of niet, want dan moet k ff doorgeven dat ik niet naar Nicole kan, die heeft me ook uitgenodigd voor die dag nl.

Kezzi
07-04-2006, 05:17 PM
:lol: kortom, we spreken het hier met z'n drieën af en of de rest, tja eigk geen idee. Misschien is die tactiek wel beter dan die eerste. We zijn dichter bij een resultaat dan ooit :p
Moeten we vaker doen, gewoon iets afspreken en dan pas aan iedereen vertellen :p .

Kezzi
07-04-2006, 05:18 PM
Hey, heb sms'je gehad van Nienke, zij zou t ook leuk vinden om te gourmetten zondag. Dus dan hebben we het grootste gedeelte toch compleet? Ik denk dat het moeilijker is om met nog meer man af te spreken, er is toch altijd wel iemand die niet kan.
Eliane, weet jij al of Fenna kan?

Ik moet wel nu ong. weten of het echt door gaat of niet, want dan moet k ff doorgeven dat ik niet naar Nicole kan, die heeft me ook uitgenodigd voor die dag nl.
Ja, Fenna kan ook.

Wie zijn het nu dan allemaal?
Fenna, Nienke, Brenda, jij en ik? Of komen er nog meer?

Nymeria
07-04-2006, 05:42 PM
Ja, Fenna kan ook.

Wie zijn het nu dan allemaal?
Fenna, Nienke, Brenda, jij en ik? Of komen er nog meer?
Ik heb Judith nog niet gesproken en ik zou niet weten wie verder nog in die thread gepost heeft. Nja, we zouden Carmen kunnen vragen, maar ik weet niet of die wil. En evt. Margo... mja die heeft al eens aagegeven dat ze niet wou, toch?

Nymeria
07-04-2006, 05:57 PM
Mja als we zeker weten dat we gaan afspreken, moeten we ook maar meteen door gaan over de voorkeuren enzo. Zoals:

Hoe laat?
Wat willen we precies eten? BBQ of gourmet? En is er iets wat jullie absoluut niet lusten?
Uhm... veel meer is het eigk ni, die details :p

Kezzi
07-04-2006, 06:10 PM
Ik heb Judith nog niet gesproken en ik zou niet weten wie verder nog in die thread gepost heeft. Nja, we zouden Carmen kunnen vragen, maar ik weet niet of die wil. En evt. Margo... mja die heeft al eens aagegeven dat ze niet wou, toch?
Nee, Margo komt niet denk ik :p .
Ik weet ook niet of Carmen wil en ik heb ook geen nummer ofzo van haar, dus dan zou ze op tijd online moeten zijn om het te vragen...

Nymeria
07-04-2006, 06:12 PM
Ik weet ook niet of Carmen wil en ik heb ook geen nummer ofzo van haar, dus dan zou ze op tijd online moeten zijn om het te vragen...
Dan zouden we ff een post achter moeten laten in het NLs topic, eth zou wel zo vriendelijjk zijn het haar toch ff te vragen. Ik zal wel ff posten

Kezzi
07-04-2006, 06:16 PM
Mja als we zeker weten dat we gaan afspreken, moeten we ook maar meteen door gaan over de voorkeuren enzo. Zoals:

Hoe laat?
Wat willen we precies eten? BBQ of gourmet? En is er iets wat jullie absoluut niet lusten?

De finale begint om 14:30, dus eerst samen kijken en dan eten? Lijkt me het handigst.
Ik eet bijna alles, dus dat komt wel goed. Met warm weer doe ik liever BBQ

Gaan we iedereen van het station halen? Ik vind het een beetje zielig om ze de weg door Herten te laten zoeken :p . Moeten we even kijken wie dan gaat halen en terugbrengen.

Nymeria
07-04-2006, 06:22 PM
De finale begint om 14:30, dus eerst samen kijken en dan eten? Lijkt me het handigst.
Ik eet bijna alles, dus dat komt wel goed. Met warm weer doe ik liever BBQ

Gaan we iedereen van het station halen? Ik vind het een beetje zielig om ze de weg door Herten te laten zoeken :p . Moeten we even kijken wie dan gaat halen en terugbrengen.

Ja, lijkt me logisch. Maar is misschien leuk als we iets eerder afspreken dan, anders is het ook zo van "ok zullen we maar meteen de tv aanzetten dan?" :p
Ik eet ook bijna alles en heb ook voorkeur voor BBQ. Tis zondag iets minder warm dan de afgelopen dagen, maar volgens mij geen slecht weer ofzo

ik kan denk k mn moeders auto wel pakken, dus dan kan ik wel voor t vervoer zorgen. En iedereen is niet zoveel he, aangezien wij allemaal al uit Roermond komen :p

Kezzi
07-04-2006, 06:28 PM
Ja, lijkt me logisch. Maar is misschien leuk als we iets eerder afspreken dan, anders is het ook zo van "ok zullen we maar meteen de tv aanzetten dan?" :p
Ik eet ook bijna alles en heb ook voorkeur voor BBQ. Tis zondag iets minder warm dan de afgelopen dagen, maar volgens mij geen slecht weer ofzo

ik kan denk k mn moeders auto wel pakken, dus dan kan ik wel voor t vervoer zorgen. En iedereen is niet zoveel he, aangezien wij allemaal al uit Roermond komen :p
Ja, iets eerder afspreken lijkt mij ook het beste idee :) En dan hoeft ook niemand het begin te missen alser vertraging is ofzo.

En waar spreken we dan af? Bij jou of bij ons?

Nymeria
07-04-2006, 06:30 PM
Ja, iets eerder afspreken lijkt mij ook het beste idee :) En dan hoeft ook niemand het begin te missen alser vertraging is ofzo.

En waar spreken we dan af? Bij jou of bij ons?
Ja idd, met de NS weet je het nooit.

Het maakt mij niet uit. Hier zou goed kunnen. Mijn ouders moeten geloof k om 4 uur ergens zijn. Dus hier hebben we vanaf dan het huis voor ons alleen (hoogstens mn broer, maar die blijft geloof k een weekend op zn kamer).

Oh en we moeten dan ff kijken wanneer we boodschappen gaan doen :)

RogiNie
07-04-2006, 07:04 PM
nou, zoals Yvo al zei, ik ben van de partij zondag als t doorgaat (en daar lijkt t toch echt op, wauw! :D). Het zou idd mooi zijn als ik met jou mee kan rijden vanaf Amersfoort Brenda! scheelt me toch weer wat geld.. Het lijkt me idd een goed idee om wat eerder dan half 3 af te spreken ja, en het zou fijn zijn als we opgehaald werden van t station :p gourmetten of bbq-en maakt me niet echt uit, iets liever het eerste, maar als de rest wil bbq-en vind ik t ook prima. Ik lust ongeveer alles wel geloof ik.. (nou ja, geen erwtensoep, maar ik neem aan dat we dat niet gaan eten :p)
goh, dat het nog echt wat gaat worden zeg, na de eerste posts van ruim een jaar en 3 maanden geleden :p Maar wel leuk! :D

Nymeria
07-04-2006, 07:08 PM
nou, zoals Yvo al zei, ik ben van de partij zondag als t doorgaat (en daar lijkt t toch echt op, wauw! :D). Het zou idd mooi zijn als ik met jou mee kan rijden vanaf Amersfoort Brenda! scheelt me toch weer wat geld.. Het lijkt me idd een goed idee om wat eerder dan half 3 af te spreken ja, en het zou fijn zijn als we opgehaald werden van t station :p gourmetten of bbq-en maakt me niet echt uit, iets liever het eerste, maar als de rest wil bbq-en vind ik t ook prima. Ik lust ongeveer alles wel geloof ik.. (nou ja, geen erwtensoep, maar ik neem aan dat we dat niet gaan eten :p)
goh, dat het nog echt wat gaat worden zeg, na de eerste posts van ruim een jaar en 3 maanden geleden :p Maar wel leuk! :D
Jaja, het lijkt er serieus op dat we zo ver gaan komen, was toch een goed idee om tijdens wimbledon af te spreken (da hebben we eigk gestolen van de zwitsers, he Nienke :p).

En ik heb ook nog wel een blik erwtensoep staan die k best op wil warmen hoor :p

Dutchie
07-04-2006, 08:21 PM

Ik denk ook niet dat Margo wil, ik wil haar wel even vragen?
Van Carlijn heb ik ook geen telefoon nummer - maar wel dr emailadres, ik zal haar wel even mailen.

Dutchie
07-04-2006, 08:23 PM

Hoe laat?

Hoe laat? Ik zal even kijken naar de tijden en zo van de ns maar ik neem aan dat dat goed moet komen, dat ik niet 6 uur mn bed al uit moet :P

Wat willen we eten? Hmm ik liever gourmet dan bbq, vind dat altijd wat gezelliger dan BBQ. Ik lust absoluut geen kaas :P En spekvleesjes haha.

Dutchie
07-04-2006, 08:27 PM

Ja Nienke!
Ik kom zowiezo door Amersfoort dus als we even afspreken hoe laat we in welke trein zitten moet het goedkomen. Scheelt je weer 40% ;)

Ik zal je mn mobiele nr even doorgeven dan kunnen we iig bellen waar we zitten en zo ;)

Dutchie
07-04-2006, 08:29 PM
Jaja, het lijkt er serieus op dat we zo ver gaan komen, was toch een goed idee om tijdens wimbledon af te spreken (da hebben we eigk gestolen van de zwitsers, he Nienke :p).

En ik heb ook nog wel een blik erwtensoep staan die k best op wil warmen hoor :p
Erwtensoep!
Ieuwl!
:o

Dutchie
07-04-2006, 09:09 PM
Moeten we Martijn niet ook even vragen eigenlijk?
Of is dat al gebeurd?

Kezzi
07-04-2006, 09:26 PM
Ja idd, met de NS weet je het nooit.

Het maakt mij niet uit. Hier zou goed kunnen. Mijn ouders moeten geloof k om 4 uur ergens zijn. Dus hier hebben we vanaf dan het huis voor ons alleen (hoogstens mn broer, maar die blijft geloof k een weekend op zn kamer).

Oh en we moeten dan ff kijken wanneer we boodschappen gaan doen :)
Dan is het misschien fijner om bij jou af te spreken, aangezien mijn stiefmoeder zich alleen bij hoge uitzondering niet met mijn vrienden bemoeit :p .

Donderdagavond en zaterdag moet ik werken, maar donderdag en vrijdag na school kan ik wel :) .

Kezzi
07-04-2006, 09:28 PM

Hoezo gestolen van de zwitsers? Vertel :p

Kezzi
07-04-2006, 09:30 PM
Hoe laat? Ik zal even kijken naar de tijden en zo van de ns maar ik neem aan dat dat goed moet komen, dat ik niet 6 uur mn bed al uit moet :P

Wat willen we eten? Hmm ik liever gourmet dan bbq, vind dat altijd wat gezelliger dan BBQ. Ik lust absoluut geen kaas :P En spekvleesjes haha.
Het zal niet supervroeg zijn :p .

Kezzi
07-04-2006, 09:31 PM
Moeten we Martijn niet ook even vragen eigenlijk?
Of is dat al gebeurd?
Ik dacht dat Martijn het te ver vond om naar Roermond te komen...

Dutchie
07-04-2006, 09:53 PM
Voor de zekerheid toch maar even vragen? Als hij het later hoort is het zo lullig!

Ik heb iig Carlijn gemaild en Margo gevraagd dus hopelijk weet ik het van hun morgen.

Nymeria
07-04-2006, 10:47 PM
Dan is het misschien fijner om bij jou af te spreken, aangezien mijn stiefmoeder zich alleen bij hoge uitzondering niet met mijn vrienden bemoeit :p .

Donderdagavond en zaterdag moet ik werken, maar donderdag en vrijdag na school kan ik wel :) .
ok, kzal t morgen ff vragen aan mn ouders. Maar lijkt me dat ze er geen problemen mee hebben, als ze zelf ook al om 4 uur weg moeten :shrug:

Ik ook wel, heb nog niet echt plannen voor deze week.

Nymeria
07-04-2006, 10:48 PM
Hoezo gestolen van de zwitsers? Vertel :p
Die kijken regelmatig belangrijke wedstrijden van Roger met elkaar. Dus zo kwam ik op het idee om dan maar samen tennis te gaan kijken

Nymeria
07-04-2006, 10:50 PM
Voor de zekerheid toch maar even vragen? Als hij het later hoort is het zo lullig!

Ik heb iig Carlijn gemaild en Margo gevraagd dus hopelijk weet ik het van hun morgen.
Is idd wel netjes om hem ook even te vragen.

En we kunnen natuurlijk altijd nog een andere keer afspreken dat hij er wel bij kan zijn.

Nymeria
07-04-2006, 10:50 PM
Oh en tis misschien wel handig om te gaan gourmetten, want kheb geenflauw idee hoe de BBQ aan moet :p

RogiNie
07-05-2006, 10:38 AM

ja, goed idee van de zwitsers :p maar lijkt me erg cool :D wordt de eerste keer tennis kijken (op tv) samen met fellow tennis fans :)

nee dankje :tape:

RogiNie
07-05-2006, 10:41 AM
Ja Nienke!
Ik kom zowiezo door Amersfoort dus als we even afspreken hoe laat we in welke trein zitten moet het goedkomen. Scheelt je weer 40% ;)

Ik zal je mn mobiele nr even doorgeven dan kunnen we iig bellen waar we zitten en zo ;)

super :)

kheb je pm gekregen, en heb mijn nummer ook gepmd ;)

RogiNie
07-05-2006, 10:41 AM
Erwtensoep!
Ieuwl!
:o

:yeah:

RogiNie
07-05-2006, 10:44 AM
Oh en tis misschien wel handig om te gaan gourmetten, want kheb geenflauw idee hoe de BBQ aan moet :p

geen probleem mee :p

Dutchie
07-05-2006, 07:23 PM
super :)

kheb je pm gekregen, en heb mijn nummer ook gepmd ;)
Goed zo ;)

Dutchie
07-05-2006, 07:28 PM
Ow en als ik nog iets moet meenemen voor de BBQ - vlees en zo zal niet gaan maar misschien iets van sauzen en zo - dan moeten jullie het maar even zeggen.

Kezzi
07-05-2006, 08:00 PM
ok, kzal t morgen ff vragen aan mn ouders. Maar lijkt me dat ze er geen problemen mee hebben, als ze zelf ook al om 4 uur weg moeten :shrug:

Ik ook wel, heb nog niet echt plannen voor deze week.
Ik kan donderdag dus niet meer zoals ik al gesmst heb, want ik heb stagegesprek. Maar ik kan vrijdag wel al wat bij oma meenemen, want ik wilde daar toch even na school langsgaan. Moeten we alleen kijken wat we willen hebben en wat ik dan al mee kan nemen. Echte gourmetschotels zullen wel niet meer te krijgen zijn vrees ik...

Kezzi
07-05-2006, 08:02 PM
Antwoord van Carlijn : Lijkt me wel gezellie! Maar waar is het, want we hebben natuurlijk geen OV...

(en toen bedacht ik me opeens dat ik wel weet dat Eliane en Fenna in Herten wonen maar ik niet weet waar Yvonne woont :o )

Antwoord van Margo -> Nee, dank je.
Ik hoef daar niet de hele dag tussen te zitten en de wimbledon finale lijkt nou niet echt boeiend te gaan worden...

En bedankt Margo :p

Dus Yvonne als je nog even de plaats wilt laten weten dan kan Carlijn beslissen of ze kan komen of niet :)
Het is in Roermond :p . Bijna in Herten, want Yvo woont bijna om de hoek bij ons :lol: .

Ik zal Margo ook nog even bedanken :p . Ook al zou de finale niet boeiend zijn, dan is het toch nog gezellig om samen te kijken :) . Vind ik tenminste :p .

Kezzi
07-05-2006, 08:04 PM
Ow en als ik nog iets moet meenemen voor de BBQ - vlees en zo zal niet gaan maar misschien iets van sauzen en zo - dan moeten jullie het maar even zeggen.
Sambasaus :bounce: :p

Nee, grapje, daar moeten we het nog even over hebben.
Als iedereen nou even laat weten wat hij/zij het lekkerst vind met gourmetten of bbq? Of hoe gaan we dat aanpakken?

Dutchie
07-05-2006, 08:25 PM
Het is in Roermond :p . Bijna in Herten, want Yvo woont bijna om de hoek bij ons :lol: .

Ik zal Margo ook nog even bedanken :p . Ook al zou de finale niet boeiend zijn, dan is het toch nog gezellig om samen te kijken :) . Vind ik tenminste :p .

Ow en Carlijn woont ook ergens in die regio toch?
Ik zal dr even terug mailen iig.

Dutchie
07-05-2006, 08:40 PM
Sambasaus :bounce: :p

Nee, grapje, daar moeten we het nog even over hebben.
Als iedereen nou even laat weten wat hij/zij het lekkerst vind met gourmetten of bbq? Of hoe gaan we dat aanpakken?

Het normale gourmet spul vind ik allemaal wel lekker, maakt niet zoveel uit (ow frikandellen!!! :yeah: :p )
En qua sauzen vind ik satesaus het lekkerst.

Is het het makkelijkst als jullie alles halen zodat jullie weten wat er allemaal wel of niet is? Anders moeten er even duidelijke lijsten gemaakt worden wie wat moet halen.

Kezzi
07-05-2006, 08:44 PM
Ow en Carlijn woont ook ergens in die regio toch?
Ik zal dr even terug mailen iig.
Ja, Carlijn woont volgens mij in Weert :) .

Kezzi
07-05-2006, 08:49 PM
Het normale gourmet spul vind ik allemaal wel lekker, maakt niet zoveel uit (ow frikandellen!!! :yeah: :p )
En qua sauzen vind ik satesaus het lekkerst.

Is het het makkelijkst als jullie alles halen zodat jullie weten wat er allemaal wel of niet is? Anders moeten er even duidelijke lijsten gemaakt worden wie wat moet halen.
Maar dan moeten we wel weten wat we moeten halen :p .
Komkommer enzo lijkt me ook wel lekker :) .

Dutchie
07-05-2006, 09:32 PM

Ja komkommer!
En mss een bak slaatje?
Stokbrood?
Fruit?

Ik gooi er gewoon maar even wat in hoor ;)

Dutchie
07-05-2006, 09:32 PM
Doet bij jullie internet trouwens ook zo raar?

Nymeria
07-05-2006, 10:32 PM
Antwoord van Carlijn : Lijkt me wel gezellie! Maar waar is het, want we hebben natuurlijk geen OV...

(en toen bedacht ik me opeens dat ik wel weet dat Eliane en Fenna in Herten wonen maar ik niet weet waar Yvonne woont :o )

Antwoord van Margo -> Nee, dank je.
Ik hoef daar niet de hele dag tussen te zitten en de wimbledon finale lijkt nou niet echt boeiend te gaan worden...

En bedankt Margo :p

Dus Yvonne als je nog even de plaats wilt laten weten dan kan Carlijn beslissen of ze kan komen of niet :)

Leuk antwoord van Margo, maar da had k wel verwacht. Ik woon ong. 10 minuten van Eliane en Fenna vandaag, maar dan net wel in Roermond. We weten trouwens nog niet zeker waar het nou wordt. Mja die 10 minuten maken ook niet uit lijkt me :p En voor de trein is het dezelfde halte en ik kom jullie ophalen van t station :p

Nymeria
07-05-2006, 10:33 PM
Tja... maar ik ben er bij he :p

Nymeria
07-05-2006, 10:37 PM
Lijkt me handig als wij alles halen, maar dat we wel weten wat we moeten halen. Dus als jullie dat vóór vrijdag 2 uur ofzo door willen geven, dan kan ik de lijst nog overnemen voordat we boodschappen gaan doen :p

tot nu toe staat dus op de lijst
Satésaus voor Brenda
Sambasaus voor Yvo
verschillende soorten vlees, zoals frikandellen, worstjes, hamburgers, etc.
Iets van rauwkost bijv. komkommer
Blik fruit ofzo, zoals Brenda ook al voorstelde
Stokbrood (met kruidenboter)

Nymeria
07-05-2006, 10:37 PM
Doet bij jullie internet trouwens ook zo raar?
Mijn internet doet altijd raar als k op mn slaapkamer in Roermond zit, dus geen flauw idee of er iets speciaals raars is :p

JuanChuffy007
07-06-2006, 11:18 AM
hey mensen! ik kan niet mee :sad:, maar jullie veel plezier :D.

als ik mee zou gaan, hadden jullie 2x zoveel satésaus nodig :lol:. :lick:

carshie
07-06-2006, 06:15 PM
Hallo allemaal!

Zoals jullie vast hebben vernomen wil ik zondag ook wel mee (als dat mag natuurlijk ;)). Dus ik moest van Bren maar ff hierheen komen om te zeggen wat ik zou willen eten. Hoe laat begint het eigenlijk? Naja, hier komt ie dan: vleesjes lust ik geen (half)rauwe dingen, maar de rest wel (hamburger, worstjes enzo), rauwkost is lekker, drinken maakt niet uit, als alles maar een beetje cheapo is :p Oeh, stokbrood met kruidenboter en alles met sate is super :yeah:

Wel leuk dat ik mag komen hoor, ondanks dat ik nooit post, hehe

Ik hoor het wel!

Nymeria
07-06-2006, 07:30 PM
Carmen, zoals k ge-pm'ed heb, jammer dat je niet kunt. Volgende keer beter :hug:

Carlijn, tuurlijk mag je komen. Uhm ja begintijd... da's een goeie. Da hebben we dus nog niet afgesproken. Even kijken, Brenda en Nienke moeten het langste reizen, dus lijkt me dat zij het beste een begintijd kunnen betalen. In ieder geval op tijd voor de finale. Oh en we hadden afgesproken dat er een beetje een regeling komt tussen degene die (hoge) reiskosten hebben en minder, zodat het niet voor de één veel duurder is dan voor de ander. Dus daar moeten we het zondag maar ff over hebben. Eliane en ik gaan iig morgen inkopen doen.

Nymeria
07-06-2006, 07:32 PM
Oh wat k nog wou vragen, hoe zit het met gekruiden/gemarineerde en scherpere dingen? Ik ben daar altijd wel voorstander van, maar ik weet dat er altijd zijn die daar niet van houden.

Dutchie
07-06-2006, 08:10 PM
Carlijn!
:D
Wat gezellig!

Ik zie dat er meer sate gastjes zijn haha.

Tja de tijd...hoe laat begint de finale? Is het half 3?
Als we dan zorgen dat we iig half 2 op eht station zijn? Op Roermond he?
Of vinden jullie dat te vroeg / laat?

Dutchie
07-06-2006, 08:11 PM
Mijn internet doet altijd raar als k op mn slaapkamer in Roermond zit, dus geen flauw idee of er iets speciaals raars is :p
:lol:

Dutchie
07-06-2006, 08:11 PM

Jammer zeg!

Nymeria
07-06-2006, 08:33 PM
Carlijn!
Wat gezellig!

ik vind het goed :yeah: mja, het mag van mij ook eerder, of later. kben zo moelijk niet :p neem aan dat ik mijn moeders auto de hele dag wel ff kan lenen. En idd op Roermond.

Kezzi
07-06-2006, 09:29 PM
Lijkt me handig als wij alles halen, maar dat we wel weten wat we moeten halen. Dus als jullie dat vóór vrijdag 2 uur ofzo door willen geven, dan kan ik de lijst nog overnemen voordat we boodschappen gaan doen :p

tot nu toe staat dus op de lijst
Satésaus voor Brenda
Sambasaus voor Yvo (en Eliane)
verschillende soorten vlees, zoals frikandellen, worstjes, hamburgers, etc.
Iets van rauwkost bijv. komkommer
Blik fruit ofzo, zoals Brenda ook al voorstelde
Stokbrood (met kruidenboter)
Ik heb eigenlijk geen aanvullingen :) .

Kezzi
07-06-2006, 09:31 PM

Wat jammer! :sad: en bedankt, dat gaat vast lukken :) .

Daar zullen we aan denken voor de volgende keer :p .

Kezzi
07-06-2006, 09:33 PM
Hallo allemaal!

Zoals jullie vast hebben vernomen wil ik zondag ook wel mee (als dat mag natuurlijk ;)). Dus ik moest van Bren maar ff hierheen komen om te zeggen wat ik zou willen eten. Hoe laat begint het eigenlijk? Naja, hier komt ie dan: vleesjes lust ik geen (half)rauwe dingen, maar de rest wel (hamburger, worstjes enzo), rauwkost is lekker, drinken maakt niet uit, als alles maar een beetje cheapo is :p Oeh, stokbrood met kruidenboter en alles met sate is super :yeah:

Wel leuk dat ik mag komen hoor, ondanks dat ik nooit post, hehe

Ik hoor het wel!
Tuurlijk mag je ook komen :) .
Ik had Fenna ook al hierheen gestuurd, maar ik heb nog geen post gezien...
Nouja, als ze te laat is dan moet ze maar eten wat de pot schaft. Zoals mijn oma het zou zeggen :lol: .

Kezzi
07-06-2006, 09:35 PM
Oh wat k nog wou vragen, hoe zit het met gekruiden/gemarineerde en scherpere dingen? Ik ben daar altijd wel voorstander van, maar ik weet dat er altijd zijn die daar niet van houden.
Ik hou er meestal niet zo van en Fenna ook niet, maar het ligt er ook weer aan wat het is. Maar over het algemeen zijn Fenna en ik voorstanders van alles zonder kruiden en marinades :p .
We kunnen toch even kijken dat we het een beetje afwisselen?

Kezzi
07-06-2006, 09:36 PM
Carlijn!
Wat gezellig!

Om half 3 begint de finale volgens de tv gids :) .
Mij maakt het echt helemaal niet uit, half 2 is prima. Jullie moeten ver reizen, wij niet :p . Nouja, Fenna en ik wel, omdat we van Melany en Manou terugkomen, maar daar kiezen we zelf voor :p .

Nymeria
07-06-2006, 10:28 PM
Ik heb eigenlijk geen aanvullingen :) .
:lol: we zijn t ni alleen eens over t nummer, maar ook over de sambasaus :D

Nymeria
07-06-2006, 10:31 PM
Tuurlijk mag je ook komen :) .
Ik had Fenna ook al hierheen gestuurd, maar ik heb nog geen post gezien...
Nouja, als ze te laat is dan moet ze maar eten wat de pot schaft. Zoals mijn oma het zou zeggen :lol: .
Jij weet toch wel ong. wa Fenna lekker vindt? :lol:

Nymeria
07-06-2006, 10:33 PM
Ik hou er meestal niet zo van en Fenna ook niet, maar het ligt er ook weer aan wat het is. Maar over het algemeen zijn Fenna en ik voorstanders van alles zonder kruiden en marinades :p .
We kunnen toch even kijken dat we het een beetje afwisselen?
Ja van alles een beetje, dan iser altijd wel iets da iedereen lekker vindt

carshie
07-07-2006, 09:18 AM
Ik ben trouwens wel een voorstander van gekruid vlees ;)

Nymeria
07-07-2006, 10:32 AM
Ik ben trouwens wel een voorstander van gekruid vlees ;)
Mooi :bounce:

Kezzi
07-07-2006, 08:52 PM
:lol: we zijn t ni alleen eens over t nummer, maar ook over de sambasaus :D
Ja, die is echt lekker die saus :D .

Kezzi
07-07-2006, 09:04 PM
Jij weet toch wel ong. wa Fenna lekker vindt? :lol:
Ja, ze lust alles wel wat we hebben gehaald. En anders heeft ze pech, had ze maar moeten posten :p .

Nymeria
07-07-2006, 09:39 PM
Ja, die is echt lekker die saus :D .
Ja, ik eet tegenwoordig bijna geen andere saus meer!

Nymeria
07-07-2006, 09:41 PM
Ja, ze lust alles wel wat we hebben gehaald. En anders heeft ze pech, had ze maar moeten posten :p .
wehebben genoeg verschillende dingen, dus iedereen moet wel wat lusten. En anders kunnen we altijd nog onze vriezer plunderen (zoals k op msn al tegen Brenda zei :p)

Kezzi
07-07-2006, 10:26 PM
Ja, ik eet tegenwoordig bijna geen andere saus meer!
Ik eet het ook overal bij waar maar kan :p .

Kezzi
07-07-2006, 10:27 PM
wehebben genoeg verschillende dingen, dus iedereen moet wel wat lusten. En anders kunnen we altijd nog onze vriezer plunderen (zoals k op msn al tegen Brenda zei :p)
Of we trekken het blik erwtensoep open :p .

Nymeria
07-07-2006, 10:28 PM
Ik eet het ook overal bij waar maar kan :p .
en het mooie is, het smaakt bij heel veel :bounce:

Nymeria
07-07-2006, 10:28 PM
ow ja, da hadden we ook nog in voorraad :lick:

RogiNie
07-08-2006, 09:45 AM
Carlijn!
Wat gezellig!

lijkt mij een goede tijd.. 11.43 vertrekt de trein vanaf amersfoort en hij komt 13.36 aan in Roermond. En het scheelt me 14 euro met korting :hug:

RogiNie
07-08-2006, 09:55 AM
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!
klonk dat wanhopig genoeg? :angel:

RogiNie
07-08-2006, 10:00 AM
klinkt lekker verder, wat jullie allemaal gekocht hebben :) kheb er echt al zin in! :yeah:
jammer dat je niet mee kan Carmen! :hug: Maar leuk dat jij wel mee komt Carlijn! :)

CooCooCachoo
07-08-2006, 10:57 AM
Veel plezier allemaal daar :wavey:

Ik zal er niet bij zijn, want ik wil er geen €22 reiskosten + meer voor neertellen. Misschien ga ik ook naar Scheveningen morgen, als Holger Fischer er nog in zit en er nog een paar andere leuke wedstrijden zijn.

:bigwave:

Nymeria
07-08-2006, 05:07 PM
lijkt mij een goede tijd.. 11.43 vertrekt de trein vanaf amersfoort en hij komt 13.36 aan in Roermond. En het scheelt me 14 euro met korting :hug:
13.36? :scratch: nja ik zal er iig zorgen da'k er ben :)

carshie
07-08-2006, 06:28 PM
Hee, ik kan wel gewoon gebracht worden, dus zou iemand me even het adres kunnen PMen ofzo (scheelt mij weer een treinkaartje ;))

Heb er wel zin in!!

Nymeria
07-08-2006, 07:03 PM
Hee, ik kan wel gewoon gebracht worden, dus zou iemand me even het adres kunnen PMen ofzo (scheelt mij weer een treinkaartje ;))

Heb er wel zin in!!
ok zal je even een pm sturen met mijn adres :)

RogiNie
07-08-2006, 10:34 PM
13.36? :scratch: nja ik zal er iig zorgen da'k er ben :)

is dat zo'n vreemde tijd? :p

Nymeria
07-08-2006, 10:38 PM
is dat zo'n vreemde tijd? :p
Ja! Normaal komen de treinen iets eerder aan, reizen jullie over eindhoven of over venlo? :scratch:

RogiNie
07-08-2006, 10:46 PM
Ja! Normaal komen de treinen iets eerder aan, reizen jullie over eindhoven of over venlo? :scratch:

geen idee, tis vanuit utrecht de trein richting 's Hertogenbosch (:p)

RogiNie
07-08-2006, 10:47 PM
ah, tis via Eindhoven zie ik hier..

Nymeria
07-08-2006, 11:04 PM
ok had ook ni anders verwacht da jullie gewoon over Eindhoven zouden gaan ja. Maar dan is 36 een erg vreemde tijd om aan te komen hier. Want de intercity hoort hier om 32 al te vertrekken :p de NS rekent tegenwoordig de vertraging van te voren al mee :lol:

RogiNie
07-08-2006, 11:11 PM
:lol: of tis misschien anders op zondag?

Nymeria
07-08-2006, 11:27 PM
:lol: of tis misschien anders op zondag?
da kan :shrug: maar ik heb de tijden serieus nog nooit anders gezien

Kezzi
07-09-2006, 09:21 AM
Hey Yvo, wij komen tegelijk met Nienke en Brenda aan :) . Ik bel je nog wel even, maar als je dit eerder leest dan weet je het alvast :p

Nymeria
06-26-2007, 11:02 AM
Ik vond het vorig jaar heel gezellig... dus ik dacht, ik ga deze thread weer eens updaten en vragen of we dat gourmetten (of een variatie daarop) nog een keer gaan doen? :cool:

Kezzi
06-26-2007, 08:39 PM
Gezellig! :D

Nymeria
06-26-2007, 08:45 PM
Dat dacht ik ook!

Dutchie
09-30-2007, 08:28 PM
Ow en ik lees dit nu pas omdat Yvo de link in het andere topic gezet had....oeps ;)
Maar ik vond het de vorige keer ook gezellig en ik ga zeker mee dan :)

Nymeria
09-30-2007, 09:53 PM
ben benieuwd hoe snel we het dan deze keer gepland krigjen :lol:

Kezzi
09-30-2007, 11:25 PM
Ja, ik ook :lol:
We hebben allemaal wel aardig wat bij te kletsen geloof ik, dus hopelijk lukt het snel een keer :D

Nymeria
10-01-2007, 05:39 AM
Ja, bijkletsen is denk ik wel nodig, zo lang is het geleden dat ik sommige gezien heb... moet Nienke eens sms'en, want daar zou ik mee afspreken, nu ik in Utrecht stage loop. (van de andere kant,misschien niet te snel afspreken, of ik kan alleen maar over Marco praten :lol: )

Kezzi
10-01-2007, 09:44 AM
Dat maakt niks uit, want Marco is over een paar maanden nog steeds een belangrijk gespreksonderwerp ;)

Echt, je smsjes van gisteren maakte me helemaal blij. Marco heeft Bruno en Arnaud gewoon ingehaald qua 'extra's' :eek:
(Ik noem het maar even zo, want ik weet niet of je het op het board uitgebreid wilt posten :) )

Nymeria
10-01-2007, 07:31 PM
Marco is altijd belangrijk, maar op het moment kan ik ong. alleen maar over hem praten :lol:

En laten we het maar extra's noemen ja, al zal ik het in NL topic vanzelf wel typen :p Het typen van de sms'jes maakte mij ook blij, omdat ik er dan constant aan kon terugdenken (heb het naar jou, yuyu, steffi en nienke gesmst :lol: )

Nymeria
02-22-2008, 12:11 PM
:dance:

vond het weer gezellig in Rotterdam

Dus de vraag:

Wanneer gourmetten? :p

Kezzi
02-22-2008, 06:20 PM
zo snel mogelijk, alleen kan ik tot 20 juni alleen in het weekend :p

Nymeria
02-22-2008, 06:22 PM
het zal toch wel weekend worden... er zijn er meer die met uni/stage/ werk zitten :p