Australian Open, January 17 - 30, 2005 [Archive] - Page 9 - MensTennisForums.com

Australian Open, January 17 - 30, 2005

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11

sigmagirl91
01-26-2005, 10:00 AM
David ain't gonna find his form for this match. Hewitt's just too good.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:00 AM
15-30. David, just lose the fuckin' match and put us all out of our misery.

*Ljubica*
01-26-2005, 10:00 AM
Hey all I'm going to go see Matt....I can't watch this.....maybe if I leave david will actually start to play....

:wavey: Hope Matt feels better.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:01 AM
Two bp's for Lleyton-again. Fuck, this is really, really bad....

jazz_girl
01-26-2005, 10:01 AM
David just gave hewitt a bad look

sigmagirl91
01-26-2005, 10:01 AM
Bye, David. Nice playin'.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:02 AM
David just gave hewitt a bad look

Really? Lleyton is making David look ordinary. I can't see the match, really, so how does he look?

sophia_c
01-26-2005, 10:03 AM
What an anti-climax...I not going anywhere...just phoned...and the Mom from hell has said that he is asleep...maybe she is telling lies!! but I will stick this match out....now Vamos David!!!!

jazz_girl
01-26-2005, 10:03 AM
David's playing like crap...

sigmagirl91
01-26-2005, 10:04 AM
David may want to learn how to volley more-especially with players whose style is similar to his own. He's clearly frustrated, so....

sophia_c
01-26-2005, 10:04 AM
David does look ordinary!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 10:04 AM
David's playing like crap...

No shit....

jazz_girl
01-26-2005, 10:05 AM
6-3 6-2

sigmagirl91
01-26-2005, 10:05 AM
I plan to completely ignore t_d - treat the b**** with the contempt she deserves. I'll just post that I'm proud of David reaching the querters and leave her to pour out her vitriol with no one to answer her.

No one usually does, so her stupid comments will fall on deaf ears.

sophia_c
01-26-2005, 10:05 AM
this is so bad....well he could always blame his 5am finish!!! but I doubt he will....

*Ljubica*
01-26-2005, 10:06 AM
Hewitt is playing very calm and very steady and serving very well. According to our commentators David has never even taken a set off him before and it looks likely again. Guess David just doesn't like playing him - he is his bitch as they say on GM! I'm not annoyed - I kind of expected it. Good Luck to Lleyton that he is taking his chances and David isn't.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:06 AM
Well, at least David defended his points from last year in this event and will assure himself a place in the top 10.
Now, he needs to go out and win a tournament this year.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:07 AM
Hewitt is playing very calm and very steady and serving very well. According to our commentators David has never even taken a set off him before and it looks likely again. Guess David just doesn't like playing him - he is his bitch as they say on GM! I'm not annoyed - I kind of expected it. Good Luck to Lleyton that he is taking his chances and David isn't.

True. I bet you they will play the "bump" again on the sports channels. At least it will be the talk of the town for awhile.

sophia_c
01-26-2005, 10:07 AM
another exchange of words

sigmagirl91
01-26-2005, 10:08 AM
this is so bad....well he could always blame his 5am finish!!! but I doubt he will....

No, I doubt it too. That would be a bad excuse on his part, and it will make him look like a total wuss.

sophia_c
01-26-2005, 10:08 AM
Hewitt is playing very calm and very steady and serving very well. According to our commentators David has never even taken a set off him before and it looks likely again. Guess David just doesn't like playing him - he is his bitch as they say on GM! I'm not annoyed - I kind of expected it. Good Luck to Lleyton that he is taking his chances and David isn't.


Dito...

jazz_girl
01-26-2005, 10:09 AM
1-0*

sophia_c
01-26-2005, 10:09 AM
David looks like he is playing a practice session...

sigmagirl91
01-26-2005, 10:09 AM
another exchange of words

So I've heard. There's really no reason why David needs to act like an ass. He's had his chances but he didn't capitalize. Like I said, he needs to volley more so that he has more to use. Obviously, hitting groundstrokes doesn't work against Lleyton, since he's practically tops in that category.

sophia_c
01-26-2005, 10:11 AM
I'm just glad that David is playing.......despite everything he is still there....now lets have a little bit of emotion.....please

sigmagirl91
01-26-2005, 10:11 AM
David looks like he is playing a practice session...

David is playing like a qualie against Hewitt. It's back to the drawing board for David. But...I will say this...playing a tournament with the stuff he's been through and lasting as long as he did shows more character than the matches he's played. I hope he understands how courageous he is to try despite the final result of this match.

jazz_girl
01-26-2005, 10:12 AM
nice volley :)

sophia_c
01-26-2005, 10:12 AM
Oh yessssssssssss....Vamos David!!!

jazz_girl
01-26-2005, 10:13 AM
And broke!!!
*2-0

sophia_c
01-26-2005, 10:13 AM
a break...oh yes......2-0 to our guy

niko
01-26-2005, 10:13 AM
Please Davheed!

jazz_girl
01-26-2005, 10:13 AM
He should have celebrated it on his face, to see if he likes it!

sigmagirl91
01-26-2005, 10:14 AM
Nah...he should keep his cool and do his job.

jazz_girl
01-26-2005, 10:15 AM
Nice point! :)

sophia_c
01-26-2005, 10:15 AM
I'm glad I stayed....Matt will have to wait for my charming company...David is a little more important right now..... :D :D ...
What a rally....

sophia_c
01-26-2005, 10:17 AM
Here are the fire works......

sophia_c
01-26-2005, 10:17 AM
Now lets have some from David!!!

jazz_girl
01-26-2005, 10:17 AM
Here are the fire works......
Just when David was about to serve :devil:
3-0*

sophia_c
01-26-2005, 10:18 AM
3-0....c'monnnnnnnnnnnnnnn

jazz_girl
01-26-2005, 10:19 AM
LOL

jazz_girl
01-26-2005, 10:20 AM
It would be nice if he at least wins a set :)

sigmagirl91
01-26-2005, 10:20 AM
Let's hope he can take it to Hewitt. Not that David is expected to pull this match out in five.....if he does, I will definitely call in to work.....

sigmagirl91
01-26-2005, 10:22 AM
And I will faint....

jazz_girl
01-26-2005, 10:22 AM
Hewitt's making more UE now, David must take advantage of it.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:22 AM
Let's be honest...Did we expect him to make it this far? Most of us didn't.

sophia_c
01-26-2005, 10:22 AM
At this moment a set would be good.......Hewitt is off the boil......Vamos David.....15-30....15-40....Vamos

jazz_girl
01-26-2005, 10:23 AM
David is playing better and Hewitt has dropped his level a bit

30-40

sigmagirl91
01-26-2005, 10:23 AM
Two bp's for tank ass.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:23 AM
David is playing better and Hewitt has dropped his level a bit

30-40

Good....

jazz_girl
01-26-2005, 10:23 AM
Broke again!!! Very aggressive!
*4-0

sigmagirl91
01-26-2005, 10:24 AM
Hewitt's making more UE now, David must take advantage of it.

Come on....yes....David's up 4-0. Now hold, tank ass...I smell bagel!!!!!!

niko
01-26-2005, 10:24 AM
Oh my God, may be 3 set is decisive.

sophia_c
01-26-2005, 10:24 AM
yessssssssssssssss.........c'monnnnnnnnnnn.......4-0....maybe Hewitt doesn't like fireworks!!!!!!

*Ljubica*
01-26-2005, 10:24 AM
David is playing so well now :) Still think Hewitt will win - but at least he's showing some pride and fight - Vamos David :worship:

sigmagirl91
01-26-2005, 10:24 AM
Maybe....what if David does come back? I just may call in just to celebrate. I'm due a damn day off from "hell" for once.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:25 AM
Come on, David, you stupid bastard....

sophia_c
01-26-2005, 10:25 AM
Oh David...flatter to deceive...

jazz_girl
01-26-2005, 10:26 AM
But David must keeo on focus, he hasn't won the set yet...

sigmagirl91
01-26-2005, 10:26 AM
Get back in, David, you fuck face.....

Come on.....please....

Oh, crap. Get back in this game, David.

jazz_girl
01-26-2005, 10:26 AM
0-40

*Ljubica*
01-26-2005, 10:26 AM
Maybe....what if David does come back? I just may call in just to celebrate. I'm due a damn day off from "hell" for once.

Well he's losing his serve now so I wouldn't celebrate too much - but if he can take a set off Lleyton - good for him :)

sophia_c
01-26-2005, 10:26 AM
broke back....damn

sigmagirl91
01-26-2005, 10:26 AM
But David must keeo on focus, he hasn't won the set yet...

Damn, three bp's. Come on, David, you stupid ass.....

jazz_girl
01-26-2005, 10:27 AM
4-1* :rolleyes:
Break back!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 10:27 AM
Hewitt got one break back. Come on, David, get it back.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:29 AM
Guess David has nothing to lose....
If so, then David break him down right now.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:29 AM
0-15. Do it again, David.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:29 AM
Make him work, David.

sophia_c
01-26-2005, 10:29 AM
Lovely backhand...I want one like that......

sigmagirl91
01-26-2005, 10:30 AM
Wow...0-30. Come on, David. Go for it. You have absolutely nothing to lose....

sophia_c
01-26-2005, 10:30 AM
game Nalbandian........

jazz_girl
01-26-2005, 10:30 AM
*5-1
serving for set! :)

sigmagirl91
01-26-2005, 10:30 AM
Come on, David. Three bp's. Please.....
YESSSSSSSSSSSSS.....David's up 5-1. You can do it....

sophia_c
01-26-2005, 10:31 AM
get it to 6-1 David and begin to play....c'mon

sigmagirl91
01-26-2005, 10:31 AM
*5-1
serving for set! :)

Please hold....

sigmagirl91
01-26-2005, 10:31 AM
get it to 6-1 David and begin to play....c'mon

Yes, 15-0. Keep doing the damn thing, David....

sophia_c
01-26-2005, 10:32 AM
cheeky shot by the little shit...is he toying with our man?

jazz_girl
01-26-2005, 10:32 AM
15-30 :rolleyes:

sigmagirl91
01-26-2005, 10:32 AM
Come on.....

niko
01-26-2005, 10:32 AM
Yeah Baby! If David takes 3 set I have to go to bed.I have to get up 8am in the morning. Good Luck David!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 10:32 AM
Oh, come on, David....15-30. Please close this out....

sophia_c
01-26-2005, 10:33 AM
missed it.....c'mon David

*Ljubica*
01-26-2005, 10:33 AM
:banghead: Serving for a set :eek: I think I'll go feed the cats!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 10:33 AM
Good....30-all. Two points, baby....

sigmagirl91
01-26-2005, 10:34 AM
:banghead: Serving for a set :eek: I think I'll go feed the cats!!!

:haha: :haha: :haha: :haha:

jazz_girl
01-26-2005, 10:34 AM
6-1!!!! :bounce:
He could have bageled him though...

sigmagirl91
01-26-2005, 10:35 AM
He's got sp. Let's see if he gets it....
Damn...second serve. YESSSSSSSSSSS.............VAMOS....Now, more of the same in the fourth....'bout time you took a set off....

sophia_c
01-26-2005, 10:35 AM
game and third set.....to...Nalbandian
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

sigmagirl91
01-26-2005, 10:36 AM
6-1!!!! :bounce:
He could have bageled him though...

I wanted the bagel with cream cheese. Lleyton is serving like shit basically. Come on, David, try to get him to a fifth.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:36 AM
Keep this level up....make him think more.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:36 AM
I don't think David wants to go away....do you?

sophia_c
01-26-2005, 10:37 AM
Time for a drink.....non-alcoholic...of course.....tea....its too early for anything else

sigmagirl91
01-26-2005, 10:37 AM
game and third set.....to...Nalbandian
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Yes...I hope David makes Lleyton use that hip.

Björki
01-26-2005, 10:37 AM
Vamos David :bounce:

jazz_girl
01-26-2005, 10:37 AM
I can't see him winning this. But is nice to see him fighting.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:37 AM
Time for a drink.....non-alcoholic...of course.....tea....its too early for anything else

I need some coffee. I've practically had no sleep.

sophia_c
01-26-2005, 10:37 AM
Keep on serving like that.....Lleyton

jazz_girl
01-26-2005, 10:38 AM
he made Lleyton run and run and run...

sigmagirl91
01-26-2005, 10:38 AM
I can't see him winning this. But is nice to see him fighting.

I can't see it either. If he does, then I'll faint. And I mean that, too.

jazz_girl
01-26-2005, 10:39 AM
amazing lob :worship:

sophia_c
01-26-2005, 10:39 AM
Oh yesssssssssssssssssssss...what a lob

sigmagirl91
01-26-2005, 10:39 AM
Keep on serving like that.....Lleyton

Yeah, keep serving like shit.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:39 AM
He's actually making a match of this.

sophia_c
01-26-2005, 10:40 AM
15-40...c'mon David

sigmagirl91
01-26-2005, 10:40 AM
Yes, bp for David. Get it, David, get it.....

sophia_c
01-26-2005, 10:40 AM
yessssssssssssssssssssssssssssssssssss

jazz_girl
01-26-2005, 10:40 AM
*1-0!!!!!!!!!!
HOLD!!!

Björki
01-26-2005, 10:40 AM
we will see Jazz. I just hope he will turn it around.
VAMOS

sigmagirl91
01-26-2005, 10:41 AM
YES....he breaks. Vamos.....

sophia_c
01-26-2005, 10:41 AM
Matt will definetly have to wait now......I am going.....NOWHERE!!!!!

jazz_girl
01-26-2005, 10:42 AM
LOL

sigmagirl91
01-26-2005, 10:42 AM
Matt will definetly have to wait now......I am going.....NOWHERE!!!!!

Neither am I. Now, David's making Lleyton look like a retard..... :devil:

sophia_c
01-26-2005, 10:42 AM
Hey...lets take it steady and not speak too soon.....david needs to hold it together here

sigmagirl91
01-26-2005, 10:42 AM
we will see Jazz. I just hope he will turn it around.
VAMOS

Let's hope David can make Lleyton play....

jazz_girl
01-26-2005, 10:43 AM
Please Hold"!!!!!!!!!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 10:43 AM
Damn 15-30. Come on, David....

-wokkel-
01-26-2005, 10:43 AM
Vamos David!

*Ljubica*
01-26-2005, 10:43 AM
Sorry - stress sent me off to the kitchen to make tea and toast!!! Come on David!!!!

sophia_c
01-26-2005, 10:43 AM
30-30..now hold David

jazz_girl
01-26-2005, 10:44 AM
shit David!!!
1-1*

sigmagirl91
01-26-2005, 10:44 AM
bp for Lleyton. Come on, David, send it to deuce.

sophia_c
01-26-2005, 10:45 AM
shit.........hold your head David

sigmagirl91
01-26-2005, 10:45 AM
Damn it...Lleyton breaks back. David, you've got to break him again.....

sophia_c
01-26-2005, 10:46 AM
no lucky breaks with the net cord either........lets hope for some more bad serving then

sigmagirl91
01-26-2005, 10:46 AM
15-0 for Lleyton.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:47 AM
30-15 Lleyton. Make it 30-all, David....

jazz_girl
01-26-2005, 10:47 AM
what a shame. David played a nice point.

sophia_c
01-26-2005, 10:47 AM
poor shot selection from David

jazz_girl
01-26-2005, 10:48 AM
*1-2

sigmagirl91
01-26-2005, 10:48 AM
Come on, David...square it....damn 40-15. Crap.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:48 AM
Come on, David, hold. Please...looks Lleyton has picked up his level.

sophia_c
01-26-2005, 10:49 AM
tea and toast for me too...now c'mon David......
I will never hear the end of this one when my flat mate gets back from work......an Australian.......I may not speak to him.....

sigmagirl91
01-26-2005, 10:52 AM
Come on, David, you can do it. You certainly can't pass him doing what you're doing now.

*Ljubica*
01-26-2005, 10:52 AM
tea and toast for me too...now c'mon David......
I will never hear the end of this one when my flat mate gets back from work......an Australian.......I may not speak to him.....


:haha: Actually the Aussies are fine - I like them! Following a match with them is much nicer than some of the Roddick fans. They're very sporting always.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:53 AM
:haha: Actually the Aussies are fine - I like them! Following a match with them is much nicer than some of the Roddick fans. They're very sporting always.

Yes, they are. Very mannerly. It won't matter what happens here. A lesser player wouldn't have been able to play through all that. Even if David does go down, we can all applaud his courage in taking part.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:53 AM
GP David. Take this....

jazz_girl
01-26-2005, 10:54 AM
2-2*

sigmagirl91
01-26-2005, 10:54 AM
Are you sure? OK, you're sure....

sigmagirl91
01-26-2005, 10:54 AM
Break him, David.....
You can do it....

sigmagirl91
01-26-2005, 10:55 AM
Hewitt's serving like shit. Come on, David. Get this first point....damn it....15-0. Keep pushing David.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:55 AM
Make him play to his hip David....

sigmagirl91
01-26-2005, 10:56 AM
15-all. Make him play, David. He's getting frustrated. Make him look like a retard.

sigmagirl91
01-26-2005, 10:56 AM
He's serving like shit, David. Take advantage....

sophia_c
01-26-2005, 10:58 AM
Actually Rosie...yeah the Aussies are fine...well I did date one (jack) and i do share my apartment with one so I like them really...but they are so easly to take the piss out of...thats the best part.... :) :)

jazz_girl
01-26-2005, 10:58 AM
Thank you Lleyton :hug:
*3-2
NOW HOLD!!!!!!!!

sophia_c
01-26-2005, 10:58 AM
3-2...yeah baby!!!

*Ljubica*
01-26-2005, 10:58 AM
He breaks :bigclap:

sigmagirl91
01-26-2005, 10:58 AM
30-15.
30-all...come on, David.
Lleyton is serving like chicken shit.
30-40...bp David.
Come on, lard ass, break him....
Damn, Lleyton is serving like crap.
David breaks......3-2

Now, you need to hold, you stupid fuck.

sigmagirl91
01-26-2005, 11:00 AM
OK, we have lots and lots of people here. Why the hell am I the only one posting? I'm not trying to be queen poster here, but you're leaving me no choice.

sophia_c
01-26-2005, 11:00 AM
good David...more of the same....

sigmagirl91
01-26-2005, 11:01 AM
30-0 David. He's picked up his level. What if David comes back in five? He'll be the real king, wouldn't he?

sigmagirl91
01-26-2005, 11:01 AM
Damn df. Come on, punk ass.

sigmagirl91
01-26-2005, 11:01 AM
OK...now try to get the serve in....thanks.

jazz_girl
01-26-2005, 11:02 AM
I'm still here!!! :)
40-15

sophia_c
01-26-2005, 11:02 AM
Hey...c'mon..we know you want to be Queen!!! be honest....
4-2....yeahhhhhhhhhh

jazz_girl
01-26-2005, 11:02 AM
An ace!!!!
4-2*

sigmagirl91
01-26-2005, 11:02 AM
40-15. Two gp's. Now hold.

sigmagirl91
01-26-2005, 11:02 AM
Woo hoo---ace....YES 4-2 in the fourth set. Make "C'Mon" work for it....

sigmagirl91
01-26-2005, 11:03 AM
Lleyton continues to serve like shit.

sophia_c
01-26-2005, 11:03 AM
David is annoyed...quite right too

jazz_girl
01-26-2005, 11:03 AM
You're right! There's a lot of people here! Don't be shy and post!
40-0

sigmagirl91
01-26-2005, 11:04 AM
15-0 for Hewitt.

30-0 for Hewitt.

40-0 for Hewitt. 3 gp's.

David, just hold next game, please...thanks.

jazz_girl
01-26-2005, 11:05 AM
*4-2
HOLD!!!!!!!!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 11:05 AM
40-15. Come on, baby.
40-30 Yes, David, make him df.
Ok, so far, not bad...game Hewitt.

Now, hold David.

sigmagirl91
01-26-2005, 11:05 AM
It's 4-3 now. David you must hold.

sophia_c
01-26-2005, 11:05 AM
This is so good I may have to text Andrew (my flatmate) and gloat!!! Aussie, Aussie, Aussie.....shit, shit, shit!!!

*Ljubica*
01-26-2005, 11:06 AM
Mind you - so does David normally - especially under pressure :eek:

sigmagirl91
01-26-2005, 11:06 AM
You can do this. You're serving better than Hewitt. You can take this set too.

gravity
01-26-2005, 11:06 AM
Australia Day is turning sour for the Aussies on the tennis court. VAMOS BANDY!!!!

jazz_girl
01-26-2005, 11:06 AM
don't be mean!

*Ljubica*
01-26-2005, 11:07 AM
This is so good I may have to text Andrew (my flatmate) and gloat!!! Aussie, Aussie, Aussie.....shit, shit, shit!!!

:haha: :haha: Wait til David wins it!!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 11:07 AM
Come on, David. 15-0.

sophia_c
01-26-2005, 11:08 AM
It is mean really...but I am making him a nice Aussie BBQ tonight with lots of Fosters and Brown Brothers red wine....so he should be grateful I'm nice....now c'mon David

sigmagirl91
01-26-2005, 11:08 AM
Come on....damn, no df's. Get a second serve ace. A point replay?

sigmagirl91
01-26-2005, 11:08 AM
Come on, David....yes. 30-0. Come on....you can do it....win this game....

sigmagirl91
01-26-2005, 11:09 AM
40-0 David....yes. Make an ace or service winner-something....

jazz_girl
01-26-2005, 11:09 AM
5-3*
Please break!!!!!!!!

sophia_c
01-26-2005, 11:09 AM
40-0 for a 5-3 win...yes.....5-3

sigmagirl91
01-26-2005, 11:10 AM
Alright....Woo hoo....break him to win the set, David.....

sophia_c
01-26-2005, 11:10 AM
break him here David and serve first in the fifth set.....Vamos.....

sigmagirl91
01-26-2005, 11:10 AM
More shit serving from Hewitt.....

sophia_c
01-26-2005, 11:11 AM
Have you noticed.....no cameras on Javier or Eduardo.....why? I love watching Javier watch David....he is so intense

jazz_girl
01-26-2005, 11:11 AM
set point!!!
I'm praying!

sigmagirl91
01-26-2005, 11:12 AM
0-15 David.
15-all....
15-30...come on, David.
30-all
30-40...sp David.

Come on, David....take it to a fifth.....please....

sophia_c
01-26-2005, 11:12 AM
Oh yes.....c'monnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

sigmagirl91
01-26-2005, 11:12 AM
YESSSS....We're goin' to a fifth, all. Come on, David. Take this....

jazz_girl
01-26-2005, 11:12 AM
6-3 :bounce:
David wants this, but I still find it difficult for him to win. Hewitt's gonna fight it all in the fifth and David has never won a match while being 2 sets down...

sophia_c
01-26-2005, 11:13 AM
there is a first time for everything...have faith.....vamos David

sigmagirl91
01-26-2005, 11:13 AM
Come on, David, you can do it. Win this set....

jazz_girl
01-26-2005, 11:14 AM
David is in the bathroom and Lleyton asked for medical time out

sophia_c
01-26-2005, 11:14 AM
Trainer out......for Hewitt....

sigmagirl91
01-26-2005, 11:14 AM
there is a first time for everything...have faith.....vamos David

Exactly what I was going to say....

*Ljubica*
01-26-2005, 11:14 AM
Have you noticed.....no cameras on Javier or Eduardo.....why? I love watching Javier watch David....he is so intense

Yes - I had noticed - maybe they're hiding!!! I love watching Eduardo actually, because he is always so calm - the man must be on Valium or something to stay so calm during some of David's matches!!

sophia_c
01-26-2005, 11:14 AM
and David!!!!!!!!

jazz_girl
01-26-2005, 11:14 AM
David asked for a trainer too. I hope there's nothing wrong!

sophia_c
01-26-2005, 11:15 AM
David has blisters on his big ote...hope its not the one he broke in Madrid!!!!

*Ljubica*
01-26-2005, 11:15 AM
Trainer out......for Hewitt....

And for David - blisters on his big toe :sad:

jazz_girl
01-26-2005, 11:15 AM
Yes - I had noticed - maybe they're hiding!!! I love watching Eduardo actually, because he is always so calm - the man must be on Valium or something to stay so calm during some of David's matches!!
I haven't seen him in the whole tournament...

sigmagirl91
01-26-2005, 11:16 AM
David is in the bathroom and Lleyton asked for medical time out

I hear. Can Hewitt's hip hold up? I think David's doing a brilliant job. Hold serve, David. Make him work.

sophia_c
01-26-2005, 11:16 AM
Hewitt is having a can of coke...must need the sugar intake.....

Tricky_Forehand
01-26-2005, 11:17 AM
VAMOS DAVID!!!!! :bounce:

Awesome comeback so far!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 11:17 AM
And for David - blisters on his big toe :sad:

OK, come on, David....make Lleyton work hard....

sigmagirl91
01-26-2005, 11:18 AM
Hewitt is having a can of coke...must need the sugar intake.....

Think that's gonna do him any good? Lleyton's the one who's tight as hell.....

sigmagirl91
01-26-2005, 11:18 AM
David has blisters on his big ote...hope its not the one he broke in Madrid!!!!

I don't know.... :confused:

sophia_c
01-26-2005, 11:19 AM
Hey, don't rush out there David....take your time

*Ljubica*
01-26-2005, 11:19 AM
I haven't seen him in the whole tournament...

I did earlier on but not today. They were sitting quite far back earlier in the fortnight - not in the box where Hewitt and Coria's Team were sitting. Did you know David has NEVER coime back from 0-2 sets down to win a match :eek:

jazz_girl
01-26-2005, 11:19 AM
I don't think it will affect him, but now Hewitt is gonna go for everything

jazz_girl
01-26-2005, 11:20 AM
I did earlier on but not today. They were sitting quite far back earlier in the fortnight - not in the box where Hewitt and Coria's Team were sitting. Did you know David has NEVER coime back from 0-2 sets down to win a match :eek:
I do...

sophia_c
01-26-2005, 11:21 AM
great shot.......c'mon.......

sophia_c
01-26-2005, 11:22 AM
I did earlier on but not today. They were sitting quite far back earlier in the fortnight - not in the box where Hewitt and Coria's Team were sitting. Did you know David has NEVER coime back from 0-2 sets down to win a match :eek:

I knew that Rosie....opps what is happening here......

jazz_girl
01-26-2005, 11:22 AM
how many overrules!!!!!!!!!!!!!!!!!
The line judges suck!

jazz_girl
01-26-2005, 11:22 AM
another one!!! Shit!

sophia_c
01-26-2005, 11:23 AM
I do like the ref....Mohammad.....nooooo i don't now,,,what the hell is happening

sophia_c
01-26-2005, 11:23 AM
replay..now hold it together David

*Ljubica*
01-26-2005, 11:24 AM
Don't let it worry you David - stay calm.

jazz_girl
01-26-2005, 11:24 AM
what a point!!! 40-30

sophia_c
01-26-2005, 11:25 AM
shit no.....

jazz_girl
01-26-2005, 11:25 AM
1-0* BREAK!!!!!!!
David is behaving very well.

sigmagirl91
01-26-2005, 11:26 AM
15-0 for David.
15-all.
30-15
point replay
30-all
Come on, David.
40-30 gp
1-0 David final set.

What a game!!!!

sophia_c
01-26-2005, 11:26 AM
break back here david.........

sigmagirl91
01-26-2005, 11:26 AM
1-0* BREAK!!!!!!!
David is behaving very well.

Yes, he is. Now break him David. He's serving like shit.

jazz_girl
01-26-2005, 11:26 AM
PLEASE BREAK!!!!!!

sophia_c
01-26-2005, 11:27 AM
Just break his serve.....positive vibes.......

*Ljubica*
01-26-2005, 11:27 AM
I wish you guys could all hear how much praise our British commentators are giving David right now - it's truly awesome - they are singing his praises so much! I'm so proud

sophia_c
01-26-2005, 11:28 AM
David looks tired....he will need a drip after this.....but I'm so proud of him....aren't you?

sophia_c
01-26-2005, 11:28 AM
so cool....c'mon

jazz_girl
01-26-2005, 11:28 AM
I wish you guys could all hear how much praise our British commentators are giving David right now - it's truly awesome - they are singing his praises so much! I'm so proud
Ours are saying Hewitt will win LOL
But are saying nice things about David's behaviour. Maybe they don't wanna jinx him...

jazz_girl
01-26-2005, 11:29 AM
*1-1
HOLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sigmagirl91
01-26-2005, 11:29 AM
15-all.
Give us more shit serving, Hewitt.
30-15
40-15 gp for Lleyton
40-30
Make him tired, David.
Do a df, Lleyton....

1-all.

Hold serve, David.

sophia_c
01-26-2005, 11:30 AM
they are saying its all leg work for Hewitt...now the corwd are vocal....Vamos David....yeah I can hear then Rosie...

sophia_c
01-26-2005, 11:30 AM
What was that???????

jazz_girl
01-26-2005, 11:32 AM
15-30
I'm scared!

sophia_c
01-26-2005, 11:32 AM
hold it David

jazz_girl
01-26-2005, 11:33 AM
15-40 :mad:

*Ljubica*
01-26-2005, 11:33 AM
15-30
I'm scared!

So am I - 2 bps to Hewitt.

sophia_c
01-26-2005, 11:33 AM
David is holding back on his backhand...he is waiting too long ...he needs to take it earlier and take the pace off it

sophia_c
01-26-2005, 11:34 AM
yes...more like that one

jazz_girl
01-26-2005, 11:34 AM
what a point!!!
Almost gave me a heart attack!

sophia_c
01-26-2005, 11:35 AM
what is happening....

sophia_c
01-26-2005, 11:35 AM
terrible call and now he has to win it again

sophia_c
01-26-2005, 11:36 AM
yes.....

jazz_girl
01-26-2005, 11:36 AM
can they stop with the bad line calls????? :mad:
duce

sophia_c
01-26-2005, 11:36 AM
david is playing and behaving so well.....I am so proud

*Ljubica*
01-26-2005, 11:36 AM
I feel sick and I need a cigarette! Damn you David for making me feel like this! And yes Sophia - I am very proud of him!!! This is the match of the tournament now.

sophia_c
01-26-2005, 11:37 AM
deuce

sophia_c
01-26-2005, 11:37 AM
Rosie.....leave the cigatettes alone...NOW

sophia_c
01-26-2005, 11:38 AM
cigarettes..even....

jazz_girl
01-26-2005, 11:38 AM
Guys, I'm dying here!!!Even my parents are screaming at the tv! LOL

jazz_girl
01-26-2005, 11:39 AM
ad Hewitt :mad:

sophia_c
01-26-2005, 11:39 AM
I can't watch this.....its too much..imagine being on the court???