Who's going? [Archive] - MensTennisForums.com

Who's going?

Pages : [1] 2

Eruwen
01-01-2005, 04:13 PM
Who's going to Rotterdam this year? I know most of the Dutchies here are going, but I was wondering if other people are going as well?

I can't wait! :woohoo:

*Ljubica*
01-01-2005, 04:37 PM
I'll be there :wavey: - providing David doesn't get injured or pull out of course :eek:

Eruwen
01-01-2005, 04:52 PM
:wavey:

Cool! I'm not sure yet if I'm going, will have to check my finances then, but I think I'll go. Don't want to miss it! I probably won't go all week though... I think quallies and monday/tuesday.

CooCooCachoo
01-01-2005, 05:46 PM
:bounce:

I will go :) Contemplating whether I should buy a week pass or just tickets for the first few days :)

Nymeria
01-02-2005, 05:38 PM
of course I will go but do not yet know what days I'll be there

PinkFeatherBoa
01-02-2005, 05:49 PM
I might be going, if I go it'll be from Wed onwards.

saskia_kane
01-03-2005, 04:29 PM
I go, I go!!!!!!!! Yeah :D

I'm going to the quaters!!!!! :D:D:D:D:D

Dutchie
01-05-2005, 05:51 PM
I'll go aswell!
:woohoo:
Counting the days :)

Eruwen
01-05-2005, 05:58 PM
I'll go aswell!
:woohoo:
Counting the days :) Me too! Especially now that the entry list is out :D

Meeek
01-05-2005, 06:35 PM
I'm going too :yippee:

Eruwen
01-05-2005, 07:14 PM
:wavey: Nog een Dutchie! http://members.home.nl/gvanbienen/welcome.gif

CooCooCachoo
01-05-2005, 07:17 PM
Hee welkom Myke :)

CooCooCachoo
01-05-2005, 07:18 PM
Rotterdam is coming closer and closer :woohoo:

Eruwen
01-05-2005, 07:22 PM
http://members.home.nl/gvanbienen/yahoo.gif

http://members.home.nl/gvanbienen/cheering.gif http://members.home.nl/gvanbienen/cheering.gif

:lol:

Meeek
01-05-2005, 09:57 PM
:wavey: Mede ducthies! :) Which days are you going?

Nymeria
01-05-2005, 10:32 PM
welcome myke :wavey: (bezoek ons ook eens in 'who let the Dutch out')

I'm not sure yet, probably the qualies, the monday or tuesday (depends on what day I can stay away at school) and wednesdaynight

Meeek
01-06-2005, 09:42 AM
welcome myke :wavey: (bezoek ons ook eens in 'who let the Dutch out')

I'm not sure yet, probably the qualies, the monday or tuesday (depends on what day I can stay away at school) and wednesdaynight

Thx, zal eens langs wippen ;)

Okay I see.
I'm going Tuesday, and I'm trying to convince my sister to book a cheap hotel and buy tickets for Wednesday as well. *fingers crossed*

SuperFurryAnimal
01-06-2005, 12:07 PM

http://members.home.nl/gvanbienen/cheering.gif http://members.home.nl/gvanbienen/cheering.gif

LOLS! :lol: Coole smilies Gaby! :yeah:
My finances are not so wel... But Rainer will be there so I HAVE GOT to go! :bounce: :bounce: I am excited already! ;)

CooCooCachoo
01-06-2005, 12:37 PM
LOLS! :lol: Coole smilies Gaby! :yeah:
My finances are not so wel... But Rainer will be there so I HAVE GOT to go! :bounce: :bounce: I am excited already! ;)

:woohoo: :)

I am excited too, but I really don't know when I will be going.. For sure early days of the tournament (qualies + Monday / Tuesday / Wednesday maybe even Thursday), but I might decide to buy a week pass too..

Eruwen
01-06-2005, 04:31 PM
My finances are not so wel... But Rainer will be there so I HAVE GOT to go! :bounce: :bounce: I am excited already! ;) Same here (except that I want to see Tommy instead of Rainer :lol: ) :sad: But I WILL be there!

Nymeria
01-07-2005, 03:31 PM
Thx, zal eens langs wippen ;)

Okay I see.
I'm going Tuesday, and I'm trying to convince my sister to book a cheap hotel and buy tickets for Wednesday as well. *fingers crossed*

where in Holland do you live?

loeliepoelie
01-08-2005, 01:18 PM
Is it me, or are the tickets very expensive..... I wanted to get a weekpass, but 235 euros seems a bit ridiculous... Especially now that Rafa is going to Brasil and Marat is going, well I don't know where he will go, lol!

I'll definitly go to the qualies and either the first few days or the whole week. I'm not sure yet! I wish they had student discounts!!!

Eruwen
01-08-2005, 04:43 PM
Is it me, or are the tickets very expensive I was asking myself the same question actually :lol: I think it's pretty certain now that I'll be going saturday/sunday (qualies) and monday/tuesday. Can't afford more I'm afraid :sad:

Meeek
01-08-2005, 05:15 PM
where in Holland do you live?

Groningen, farmer city ;)

You??

And yes, the weekpass is very expensive. Rediculous actually.

loeliepoelie
01-08-2005, 05:39 PM
Thanks peeps for agreeing with me that it is very expensive!!! Myke you live in Groningen??? That's very far from Rotterdam! I live in Delft, 10 minutes train journey to Rotterdam! And then of course the metro from the station to Ahoy, no idea how long that will take me...

I think I will also go sat, sun, mon, tue. but if i change my mind and also want to go on friday for example, will i be able to buy tickets on friday? Or will they be sold out? Does anybody know?

Eruwen
01-08-2005, 05:43 PM
Mmm.. not sure actually! I think there's a big chance that it will be sold out... In Madrid, there were plenty of tickets for monday/tuesday/wednesday, but thursday was almost sold out (on wednesday), and I think think the weekend was already sold out weeks before the tournament started. But I have no idea how that will be in Rotterdam, never been there before!

CooCooCachoo
01-08-2005, 06:47 PM
Saturday and Sunday will be sold out way before. You have a fair chance of being able to get a seat for Friday during the early days of the week. But there is always a risk.

And yes, the tickets are expensive but not much, if at all, more expensive than last year. Rosmalen raises the prices every year, which is absurd. Rotterdam offers much better players so I guess they can ask for it.

And loeliepoelie, I will probably buy a week pass, though I am doubting too.

CooCooCachoo
01-08-2005, 06:49 PM
And Myke, I feel for you. I travelled to Groningen via Rotterdam this year and it's nearly impossible to get there fast by train.

Eruwen
01-08-2005, 07:10 PM
And Myke, I feel for you. I travelled to Groningen via Rotterdam this year and it's nearly impossible to get there fast by train. It's impossible to get anywhere fast by train in Holland :lol:

Eruwen
01-08-2005, 07:11 PM
And yes, the tickets are expensive but not much, if at all, more expensive than last year. Rosmalen raises the prices every year, which is absurd. Rotterdam offers much better players so I guess they can ask for it. Madrid has a lot of good players too, but their tickets are a lot cheaper, at least at the beginning of the week!

CooCooCachoo
01-08-2005, 10:32 PM
I don't know why that is :p

Meeek
01-09-2005, 12:17 PM
Thanks peeps for agreeing with me that it is very expensive!!! Myke you live in Groningen??? That's very far from Rotterdam! I live in Delft, 10 minutes train journey to Rotterdam! And then of course the metro from the station to Ahoy, no idea how long that will take me...

Metro takes about 10-15 minutes if I remember correctly.
And yeah Groningen is faaaar faaaar away :shout:

And Myke, I feel for you. I travelled to Groningen via Rotterdam this year and it's nearly impossible to get there fast by train.

Yup, train sucks. Thats why we're not sure yet if we're gonna go by train or car.

Dutchie
01-09-2005, 03:04 PM
Yeah, metro doesn't take that long, not even 10 minutes.

Oh, and it's expensive alright! I'm jealous of the girl that got her a weekpass last year for being the so-maniest visitor! :)

I'll go on sunday and monday, but i am not sure about the rest of the week.

Meeek
01-09-2005, 03:30 PM
Oh this is :topic: , but thanks to those who "repped" me. Only just found out what it is and cant rep back just yet. But thanks! :hatoff:

ON TOPIC:

Lucky girl who got that weekpass that way! Gosh... I still dont know if I'm going Wednesday as well. :sad:

CooCooCachoo
01-09-2005, 09:05 PM
Yeah, metro doesn't take that long, not even 10 minutes.

Oh, and it's expensive alright! I'm jealous of the girl that got her a weekpass last year for being the so-maniest visitor! :)

I'll go on sunday and monday, but i am not sure about the rest of the week.

I think I have decided to buy a week pass, but I still need to go buy it :p I think it'll be fun to go all days and I know they have internet access there so at least I won't be totally isolated from 'the real world' ;)

Nymeria
01-10-2005, 03:03 PM
Groningen, farmer city ;)

You??

And yes, the weekpass is very expensive. Rediculous actually.

Roermond, so the other part of the country :p

CooCooCachoo
01-10-2005, 03:09 PM
You forgot to mention that you also reside in Breda, which isn't all that far from Rotterdam :p

CooCooCachoo
01-10-2005, 03:19 PM
I think there will be a really large group going to the qualies or early days :woohoo: :D

loeliepoelie
01-10-2005, 04:09 PM
this is a little off topic, but i sent an email to the organisers saying it is very expensive and asking about studentdiscount. I got one back today, it says Rotterdam is actually very cheap compared to other tournaments....

Yeah right :haha:

CooCooCachoo
01-10-2005, 04:48 PM

Compared to Switzerland --> It's cheap
Compared to Austria --> It's cheap
Compared to Great Britain --> It's cheap
Compared to Germany --> It's cheap

There are of course some countries where it's cheaper, but I'd say life in general is cheaper in those countries. I don't think it's that fair to say that tickets are expensive, comparatively speaking. But tickets cost a lot.

CooCooCachoo
01-10-2005, 04:51 PM
Oh and I do think the student discounts are a good idea for tennis tournaments. Tennis relies on students for a big part, when it comes to sales of tickets. The history of Davis Cup in The Netherlands underlines this. That is why I think the tournaments in The Netherlands could adapt that part of the German pricing, where student discounts are a common thing.

Meeek
01-10-2005, 05:21 PM
Roermond, so the other part of the country :p

Ah, I see ;) I'm one lonely Northern Dutchie! :p

Anouk10
01-10-2005, 07:18 PM
Hey!
I'm considering going as well, but there's a small difficulty, named school.. Ah, I will persuade my parents :). But I have a question.. I want to go on Wednesday, but I remember last year there were some 1st round matches played on that day. Do you know if this year there will be some 2th round matches on that day? and if not, how many matches you can see in the day session?

and another question (I'm asking a lot, I know :P), why is the night session more expensive then the day session, seeing as the day session is 1 1/2 hour longer?

Sorry, am a bit confused :)

loeliepoelie
01-10-2005, 07:52 PM
Anouk, I haven't got a clue is my answer to all your questions!

Martijn, this isn't enough to make me go in to nasty bitch mode...

CooCooCachoo
01-10-2005, 10:19 PM
Hey!
I'm considering going as well, but there's a small difficulty, named school.. Ah, I will persuade my parents :). But I have a question.. I want to go on Wednesday, but I remember last year there were some 1st round matches played on that day. Do you know if this year there will be some 2th round matches on that day? and if not, how many matches you can see in the day session?

and another question (I'm asking a lot, I know :P), why is the night session more expensive then the day session, seeing as the day session is 1 1/2 hour longer?

Sorry, am a bit confused :)

Hey Anouk :)

I will try to answer your questions as well as I can.

1) Yes, on Wednesday there are always one or two first round matches left. They save them for players that either arrive late (e.g. a Fernando Gonzalez who played the final in Viña del Mar the week before Rotterdam last year and had to fly from Chile) or for players that are seeded high, so they can offer something special for the fans. On your average Wednesday you will see one or two first round matches and like three second round matches.

2) Evening sessions are more expensive because of the players that play in the evening. These are usually the top seeds (Federer, Ferrero) and the Dutch players. I think all of Ferrero's matches against the Dutch were in the evening last year. Because those players are eyecatchers, the tournament charges more for them.

Hope this helps you :)

:bigwave:

CooCooCachoo
01-10-2005, 10:20 PM
Anouk, I haven't got a clue is my answer to all your questions!

Martijn, this isn't enough to make me go in to nasty bitch mode...

I know ;) I wasn't trying to accomplish that at all. I just said that I don't necessarily entirely agree with what you stated.

Nymeria
01-10-2005, 10:22 PM
You forgot to mention that you also reside in Breda, which isn't all that far from Rotterdam :p

True ;) and I'll stay here during the tournament of course :yeah:

CooCooCachoo
01-11-2005, 09:52 AM
True ;) and I'll stay here during the tournament of course :yeah:

:yeah: :D

loeliepoelie
01-11-2005, 10:43 AM
I know ;) I wasn't trying to accomplish that at all. I just said that I don't necessarily entirely agree with what you stated.

What a diplomatic answer!!! :hug:

CooCooCachoo
01-11-2005, 11:02 AM
;)

Anouk10
01-11-2005, 02:11 PM
thanks so much for your answers, CooCooCachoo!

I hope I chose a good day, the Wednesday daysession is all I can afford, and I'm hoping to see Ferrero play then :) and maybe J. Johansson or Ancic :)

how big is that chance, do you think?

CooCooCachoo
01-11-2005, 03:24 PM
:woohoo: Deze e-mail kreeg ik vandaag :D

Beste Tennis fan,

Van harte gefeliciteerd! Jij bent de winnaar van de week geworden bij het Tennis spel op www.abnamro.nl/wtt.

Je ontvangt twee kaarten voor een sessie tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament 2004. Om je deze kaarten toe te kunnen sturen verzoeken wij je adresgegevens door te geven via webmaster@ahoy.nl. Je ontvangt de kaarten dan ruim voor de start van het toernooi.

ABN AMRO World Tennis Tournament
Samiech Alloush

CooCooCachoo
01-11-2005, 03:27 PM

I hope I chose a good day, the Wednesday daysession is all I can afford, and I'm hoping to see Ferrero play then :) and maybe J. Johansson or Ancic :)

Hmm.. Day session. Chances for Ferrero in singles are slim; doubles is a possibility. He has played with Robredo before, so that option is always open. Chances for seeing Pim Pim or Ancic are considerably higher, if they are still in the event ;)

CooCooCachoo
01-11-2005, 03:49 PM
Pfff screw-ups.. Ze hebben een fout gemaakt en ik win dus geen kaarten, maar:

"Je ontvangt een officieel item van de ABN AMRO World Tennis Tournament
merchandise lijn."

Pfffffffffff :rolleyes:

Meeek
01-11-2005, 04:06 PM

merchandise lijn."

Wat een :shout: !!!

:hug:

CooCooCachoo
01-11-2005, 04:16 PM
Dank je :hug: :)

Naja, zo'n ramp is het niet :p Neem waarschijnlijk zelf een passe-partout..

Dutchie
01-11-2005, 04:41 PM

Small, i think!
It's so hard to predict who will play when.
But hopefully you get to see your fave's play! :D

Dutchie
01-11-2005, 04:42 PM

Hey Martijn!
Ik las het op de site net dat je wat gewonnen had!

Dutchie
01-11-2005, 04:44 PM

merchandise lijn."

Oh fijn!
Krijg je een handdoekje.... :rolleyes:

Hoe bedoel je, mensen blij maken met een dooie mus... :sad:

Dutchie
01-11-2005, 04:47 PM
Oh this is :topic: , but thanks to those who "repped" me. Only just found out what it is and cant rep back just yet. But thanks! :hatoff:

Thanks for yours aswell :hug:

CooCooCachoo
01-11-2005, 04:48 PM
Hey Martijn!
Ik las het op de site net dat je wat gewonnen had!

Ja ik stond er zelfs twee keer op, maar dat was ook een fout. Ze zijn echt van de screw-ups! :fiery:

Maar iets is beter dan niets :D

Dutchie
01-11-2005, 04:53 PM
Ja, dat is waar...

(oh, en ik ben de heeeeele week vrij http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/fam/fam24.gif )

Meeek
01-11-2005, 05:06 PM
Ze maken wel mooi stomme fouten dan Martijn! (las net dat je zo heet :lol: )

Geen dank Dutchie! ;) Ik rep een eind weg nu ik eindelijk mee mag doen :) ;)
En :woohoo: enjoy your free time!!

Dutchie
01-11-2005, 05:17 PM
Nee, met het toernooi bedoel ik!

Deze week vrij zijn zou ook wel lekker zijn, maar helaas....

Eruwen
01-11-2005, 05:50 PM
Ik néém vrij die week http://members.home.nl/gvanbienen/grin.gif

En de week daarna ga ik eindelijk afstuderen! :woohoo:

Dutchie
01-11-2005, 05:53 PM
Spannend!

Meeek
01-11-2005, 05:55 PM
Nee, met het toernooi bedoel ik!

Deze week vrij zijn zou ook wel lekker zijn, maar helaas....

:lol: Oooooh!!! Dat is ook mooi iig :)

Nymeria
01-11-2005, 06:38 PM
Gefeliciteerd Tijn! :hug:

Nymeria
01-11-2005, 06:39 PM

merchandise lijn."

awwww :( :awww: :hug:

CooCooCachoo
01-11-2005, 06:58 PM
Ja, dat is waar...

(oh, en ik ben de heeeeele week vrij http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/fam/fam24.gif )

Brenda ga je dan ook heel de week :woohoo: :D :D :D :D :D :D Dan zou ik niet de hele tijd alleen zijn :)

CooCooCachoo
01-11-2005, 06:59 PM
Ze maken wel mooi stomme fouten dan Martijn! (las net dat je zo heet :lol: )

Geen dank Dutchie! ;) Ik rep een eind weg nu ik eindelijk mee mag doen :) ;)
En :woohoo: enjoy your free time!!

:lol: Ja dat kunnen ze wel :fiery: Nu kunnen ze me maar beter de perskaarten voor het kwalificatietoernooi geven ;) Dan vergeef ik het ze!

BTW Wat is jouw naam ;) Myke of Mieke of Mike ? :)

CooCooCachoo
01-11-2005, 06:59 PM
awwww :( :awww: :hug:

:hug: :tears: :p

Meeek
01-11-2005, 09:01 PM
:lol: Ja dat kunnen ze wel :fiery: Nu kunnen ze me maar beter de perskaarten voor het kwalificatietoernooi geven ;) Dan vergeef ik het ze!

BTW Wat is jouw naam ;) Myke of Mieke of Mike ? :)

Dat zou mooie compensatie zijn ja :lol:

Ik heet Mieke. Maar word ook Mieks, Mikos of Meeek genoemd. U mag kiezen ;)

Nymeria
01-12-2005, 09:13 AM
:hug: :tears: :p

en na wat je me op msn hebt gezegd is het extra :bigcry: :p

Nymeria
01-12-2005, 09:14 AM
Dat zou mooie compensatie zijn ja :lol:

Ik heet Mieke. Maar word ook Mieks, Mikos of Meeek genoemd. U mag kiezen ;)

Ahhh goed om een naam te weten :hatoff: ik ben Yvonne (maar meestal Yvo genoemd hier op t board)

CooCooCachoo
01-12-2005, 09:25 AM
Yvo je sig.. :lol: :p

CooCooCachoo
01-12-2005, 09:25 AM
En hee Mieke :p ;)

Nymeria
01-12-2005, 12:10 PM
Yvo je sig.. :lol: :p

:angel:

Meeek
01-12-2005, 12:17 PM
:bigwave: Yvo en Martijn :hatoff:

CooCooCachoo
01-12-2005, 01:19 PM
:wavey: :p

JuanChuffy007
01-12-2005, 03:16 PM

:bounce: :bounce: :woohoo: :woohoo: So cool!!!!! Congrats! (Wat leuk voor jou!! :D)

CooCooCachoo
01-12-2005, 03:50 PM
Je had door moeten lezen :p

Hee Carmen, ga jij nou ook of niet?

Nymeria
01-12-2005, 03:51 PM
ja Carmen kom je ook please????!!!! we gaan al met een hele grote groep (geloof ik)

CooCooCachoo
01-12-2005, 06:02 PM
Ik geloof het ook! :bounce:

Nymeria
01-12-2005, 06:34 PM
Judith zei dat ze ook de kwalies wilde komen! :D

Dutchie
01-12-2005, 06:55 PM
Brenda ga je dan ook heel de week :woohoo: :D :D :D :D :D :D Dan zou ik niet de hele tijd alleen zijn :)

Dutchie
01-12-2005, 06:56 PM
In de thread in de dutch section heb ikhet lijstje maar even ge-upt :p

Nymeria
01-12-2005, 07:34 PM

:lol: maar daar staat de helft niet op :p

CooCooCachoo
01-12-2005, 07:48 PM
Judith zei dat ze ook de kwalies wilde komen! :D

Ja ze zou bij jou gaan slapen zei ze :D

CooCooCachoo
01-12-2005, 07:49 PM

Ja dat is echt geen doen hoor :p

Nymeria
01-12-2005, 08:03 PM
Ja ze zou bij jou gaan slapen zei ze :D

Yep, want da's wat dichterbij :)

CooCooCachoo
01-13-2005, 08:57 AM
Gezellig hoor :bounce: ;) :p Kunnen jullie samen gezellig praten over Geni ;)

Nymeria
01-13-2005, 05:21 PM
Geni :drool: raak ni over hem uitgepraat :p

Dutchie
01-13-2005, 06:07 PM
:lol: maar daar staat de helft niet op :p

Ik dacht, iedereen vult zichzelf wel even in :angel:

Dutchie
01-13-2005, 06:07 PM
Geni :drool: raak ni over hem uitgepraat :p

Kan nog leuk worden dan in rotterdam :p

CooCooCachoo
01-13-2005, 09:01 PM

:lol: !

Nymeria
01-13-2005, 10:28 PM

t wordt nog erger.... waarschijnlijk ken ik dan nog maar drie woorden --> Geni, Rogi en Guille :p

CooCooCachoo
01-13-2005, 11:23 PM
Neeeeeeeeeeeen! :p Dat kan niet gebeuren.. Dat mag niet gebeuren.. Dat zal niet gebeuren! :p Ik zorg er persoonlijk voor dat je 'Tommy' ook kan uitspreken ;)

Nymeria
01-14-2005, 10:40 AM
Mmmmm, ik zal het proberen! :)

CooCooCachoo
01-14-2005, 12:06 PM
:yeah: Goed zo

T...O....:lick: MMMMMMMMMMM :lick: ....Y ;)

Probeer maar :p

Nymeria
01-14-2005, 01:48 PM
zo met die :lick:s er tussen wordt het toch erg moeilijk!

CooCooCachoo
01-14-2005, 03:20 PM
Dat is als de Mmmmmmm in Mora :p

Nymeria
01-14-2005, 11:58 PM
ik denk dat ik dan ook maar een m in de naam yevgeni stop :p

CooCooCachoo
01-15-2005, 11:38 AM
Yemmmmmmmgeni :p

Nymeria
01-15-2005, 11:50 AM
:rolls: dan verklaart iedereen me voor gek, zeker als ik tussendoor ook nog een :lick: moet doen :p

Dutchie
01-15-2005, 03:18 PM
zo met die :lick:s er tussen wordt het toch erg moeilijk!

CooCooCachoo
01-15-2005, 07:44 PM
:rolls: dan verklaart iedereen me voor gek, zeker als ik tussendoor ook nog een :lick: moet doen :p

Je bent toch wel gek ;) Ik dacht dat we het daar al over eens waren :shrug:

Nymeria
01-15-2005, 07:54 PM
Je bent toch wel gek ;) Ik dacht dat we het daar al over eens waren :shrug:

Ja ik weet dat ik gek ben, jij weet dat ik gek ben... maar ik weet niet dat heel tennisliefhebbend nederland weet dat ik gek ben :p

CooCooCachoo
01-16-2005, 09:33 AM
Ik denk dat dat niet lang meer duurt :tape:

Nymeria
01-16-2005, 11:04 AM
:( misschien moet ik dan, tegen mijn principes in, een tijdje normaal gaan doen :p

Dutchie
01-16-2005, 11:20 AM
Nee, niet doen!!!
We like a little madness!!!!
:)

Nymeria
01-16-2005, 11:23 AM
:crazy: madness genoeg in mij :p

saskia_kane
01-16-2005, 12:30 PM
ik ga op vrijdagavond! gaan er nog meer mensen van dit forum ????
WIl heel misschien ook nog maandag gaan....

-wokkel-
01-16-2005, 01:41 PM
Ik ga ook! :D Minimaal 4 dagen.. :P

Meeek
01-16-2005, 03:23 PM
Mensen, mensen, so damn lucky. Ik alleen de dinsdag en nogsteeds werkend aan de woensdag...

CooCooCachoo
01-16-2005, 03:27 PM
:( misschien moet ik dan, tegen mijn principes in, een tijdje normaal gaan doen :p

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :fiery: :p

CooCooCachoo
01-16-2005, 03:28 PM
ik ga op vrijdagavond! gaan er nog meer mensen van dit forum ????
WIl heel misschien ook nog maandag gaan....

Er gaan genoeg mensen van dit forum ;) Lees de hele thread maar :p

CooCooCachoo
Ik ga ook! :D Minimaal 4 dagen.. :P

Jee William! :D

CooCooCachoo
Ik ga donderdag, als het goed is, mn passe-partout halen bij Ahoy, omdat ik dan toch in Ahoy 'moet' zijn :D

Dutchie
01-16-2005, 06:15 PM
Lucky you!
Ik zit nog te dubben of ik alvast kaarten bestel, of dat ik ze gewoon daar haal.

Nymeria
01-16-2005, 06:49 PM
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :fiery: :p

:lol: lijkt alsof iedereen er op tegen is dat ik normaal toe :shrug:

Nymeria
01-16-2005, 06:49 PM
Ik ga donderdag, als het goed is, mn passe-partout halen bij Ahoy, omdat ik dan toch in Ahoy 'moet' zijn :D

je hebt echt geluk da je de hele week kunt en er nog geld voor hebt ook!

CooCooCachoo
01-16-2005, 10:48 PM
:lol: lijkt alsof iedereen er op tegen is dat ik normaal toe :shrug:

Gek hè? :rolleyes:

Nymeria
01-17-2005, 10:56 AM
Gek hè? :rolleyes:
De gekke ik is gewoon geliefd :D

CooCooCachoo
01-17-2005, 03:45 PM
Of de gewone Yvo is gehaat :nerner: :p

Nymeria
01-17-2005, 05:30 PM
ah da's ook een mogelijkheid natuurlijk :cool:

Dutchie
01-17-2005, 05:39 PM
Ah nee, dat valt vast wel mee!

Nymeria
01-17-2005, 05:41 PM
Ik probeer het toch maar ni uit :p

CooCooCachoo
01-17-2005, 07:05 PM
Ik probeer het toch maar ni uit :p

Gelukkig ;) :devil:

Nymeria
01-19-2005, 02:32 PM
:( Maar pas ... ik weet nu dus dat ik jullie er goed mee kan gaan pesten :nerner:

CooCooCachoo
01-19-2005, 03:45 PM
Ahoy is groot :p Ik loop gewoon weg :ras:

Nymeria
01-19-2005, 07:59 PM
Dan loop ik je achterna :nerner:

CooCooCachoo
01-19-2005, 09:19 PM
Dan ga ik de heren-wc in :ras:

Nymeria
01-20-2005, 04:19 PM
ik wist da je da zou antwoorden :p

Dan blijf ik voor de deur wachten :p

CooCooCachoo
01-20-2005, 05:35 PM
ik wist da je da zou antwoorden :p

Dan blijf ik voor de deur wachten :p

Dan loop ik je omver.

CooCooCachoo
01-20-2005, 05:35 PM
:topic: Ik weet nu al niet meer waarom ik van je wegloop :lol:

Nymeria
01-20-2005, 09:52 PM
Dan loop ik je omver.

Maar dan is je doel ni bereikt :p

Nymeria
01-20-2005, 09:52 PM
:topic: Ik weet nu al niet meer waarom ik van je wegloop :lol:

omdat ik normaal wil gaan doen :p

CooCooCachoo
01-21-2005, 09:29 AM
omdat ik normaal wil gaan doen :p

:o :help: Dan ga ik gewoon met een pruik en zonnebril ergens zitten zodat je me niet herkent :angel:

Dutchie
01-21-2005, 07:26 PM
Nee, dát is lekker normaal..:p

CooCooCachoo
01-22-2005, 06:40 PM
Ik pretendeer ook niet normaal te zijn :ras:

Nymeria
01-23-2005, 03:27 PM
:o :help: Dan ga ik gewoon met een pruik en zonnebril ergens zitten zodat je me niet herkent :angel:

ik denk dat je dan juist meer opvalt :p

CooCooCachoo
01-23-2005, 09:18 PM
ik denk dat je dan juist meer opvalt :p

Je zal zien dat dat niet zo is :angel:

HybridTheory
01-25-2005, 02:41 PM
Ik ga ook (denk ik :p)

Nymeria
01-25-2005, 06:36 PM
Je zal zien dat dat niet zo is :angel:

Ik zorg er gewoon voor dat ik gek doe, zodat je niet hoeft weg te rennen. Al denk ik dat Judith dan uit de buurt blijft :shrug: wat moet ik doen? :help:

CooCooCachoo
01-25-2005, 07:37 PM
Ik ga ook (denk ik :p)

:p :wavey:

CooCooCachoo
01-25-2005, 07:37 PM
Ik zorg er gewoon voor dat ik gek doe, zodat je niet hoeft weg te rennen. Al denk ik dat Judith dan uit de buurt blijft :shrug: wat moet ik doen? :help:

Judith vastbinden en gek doen? :angel:

Nymeria
01-25-2005, 09:12 PM
Judith vastbinden en gek doen? :angel:
Vastbinden met een vlag? :devil:

CooCooCachoo
01-26-2005, 09:36 AM
Vastbinden met een vlag? :devil:

:yeah: En haar dan in een straightjacket doen :angel:

Nymeria
01-26-2005, 10:49 PM
:yeah: En haar dan in een straightjacket doen :angel:
Wat zijn we toch weer lief! :o

CooCooCachoo
01-27-2005, 09:56 AM
Wat zijn we toch weer lief! :o

Lief en Ief. Dat rijmt wel, maar toch ook niet ;)

Nymeria
01-27-2005, 10:49 AM
Lief en Ief. Dat rijmt wel, maar toch ook niet ;)

het past gewoon ni bij elkaar :p

casillas_girl
01-27-2005, 04:30 PM
Can someone tell me what website I have to go to to find all information about the tournament in Rotterdam? Coz I'd love to go, but maybe Rotterdam is a little too far from Antwerp, I don't know!!!
Thanks already!!!!

CooCooCachoo
01-27-2005, 06:46 PM
Can someone tell me what website I have to go to to find all information about the tournament in Rotterdam? Coz I'd love to go, but maybe Rotterdam is a little too far from Antwerp, I don't know!!!
Thanks already!!!!

Hi,

All tournament information can be found at http://www.abnamrowtt.nl

As far as I know there is a great train connection between Rotterdam Central Station and Antwerp. By train you can get from Antwerp Central Station to Rotterdam CS in less than two hours. However, if you travel by train I recommend you to skip the evening sessions, for the last train to Antwerp CS leaves from at about 23:30.

From Rotterdam CS there it is about a 15-minute ride by tube / metro. You have to take the direction 'Slinge'. Metros depart every five minutes or so. There will be signs indicating which direction Ahoy, the venue of the ABN/AMRO WTT, is, and you can also just follow the herd ;)

Dutchie
01-29-2005, 05:08 PM
Over 2 weken is het al zover!!!!! :bounce:

CooCooCachoo
01-29-2005, 07:48 PM
:aparty:

Nymeria
01-29-2005, 09:15 PM
:bounce: can't wait! :)

casillas_girl
01-30-2005, 12:29 PM
Hi,

All tournament information can be found at http://www.abnamrowtt.nl

As far as I know there is a great train connection between Rotterdam Central Station and Antwerp. By train you can get from Antwerp Central Station to Rotterdam CS in less than two hours. However, if you travel by train I recommend you to skip the evening sessions, for the last train to Antwerp CS leaves from at about 23:30.

From Rotterdam CS there it is about a 15-minute ride by tube / metro. You have to take the direction 'Slinge'. Metros depart every five minutes or so. There will be signs indicating which direction Ahoy, the venue of the ABN/AMRO WTT, is, and you can also just follow the herd ;)

Thanks a lot for all the Information!!!
It's really kind of you!!

CooCooCachoo
01-30-2005, 04:08 PM
No problem ;) :hatoff:

DutchJames
01-31-2005, 07:45 PM
Still thinking about going. Can only go in the early part of the week, as I have a romantic weekend planned that week.

CooCooCachoo
01-31-2005, 08:46 PM
I'm sure Sofia will be glad to hear about that, James ;)

DutchJames
01-31-2005, 09:13 PM
I'm sure Sofia will be glad to hear about that, James ;)

She doesn't know yet, so let's keep it between me and you (and the rest of this board).

CooCooCachoo
02-01-2005, 09:06 AM
:lol: OK - Zips it -

saskia_kane
02-02-2005, 04:19 PM
Er gaan genoeg mensen van dit forum ;) Lees de hele thread maar :p

hahaha ja daar ben ik wel een paar dagen mee bezig :P:P hahahha

CooCooCachoo
02-02-2005, 07:03 PM

Nymeria
02-02-2005, 07:45 PM
hahaha ja daar ben ik wel een paar dagen mee bezig :P:P hahahha
Als je al zo lang bezig bent met het lezen van die 5 pagina's van deze thread, raad ik je af ooit naar de nLtopic te komen :p

CooCooCachoo
02-02-2005, 09:14 PM
:rolls: Inderdaad :p

CooCooCachoo
02-02-2005, 09:15 PM
FEDERER EN SLUITER OPENEN AMRO WORLD TENNIS TOURNAMENT 2005 VANAF ZEILJACHT
2-2-2005 | 17:4
De spectaculaire kick off van het ABN AMRO World Tennis Tournament begint een traditie te worden. Net zoals in 2003 en 2004 vormen ook dit jaar de Maas en de Erasmusbrug het decor waarin toptennissers het prestigieuze toernooi op bijzondere wijze openen. Op zondag 13 februari omstreeks 14.15 uur vertrekken Roger Federer, de onbetwiste nummer één van de huidige mondiale tennisranglijst, ‘local hero’ Raemon Sluiter en toernooidirecteur Richard Krajicek vanaf de Veerhaven voor een tocht op het ABN AMRO zeiljacht dat dit jaar zal participeren in de Volvo Ocean Race rond de wereld.

Het schip met de tennissers vaart vanuit de Veerhaven in de richting van de Erasmusbrug, waar ter hoogte van de Wilhelminakade de Matador 3 ligt. De Matador 3 is een van de grootste drijvende bokken van de wereld. Boven in deze kraan, op enkele tientallen meters hoogte, hangt een gigantische tennisbal. Het doel van de stunt is dat Roger Federer en Raemon Sluiter vanaf het zeiljacht proberen de tennisbal te raken. Als dat gebeurt, zal de tennisbal vanaf deze hoogte omlaag vallen in de Maas en is het 32e ABN AMRO World Tennis Tournament officieel geopend.

Voor het publiek is de actie tussen 14.15 uur en 14.45 uur goed te volgen vanaf de Holland Amerika Lijn-Kade/Wilhelminakade, ter hoogte van het KPN gebouw en vanaf de zuidzijde van de Erasmusbrug. De stunt is een gezamenlijk initiatief van ABN AMRO, hoofdsponsor van het toernooi, toernooi-organisator Ahoy’ Rotterdam en Rotterdam Marketing en wordt uitgevoerd met medewerking van de ATP, het overkoepelend orgaan van internationale proftennissers.

Kaarten voor het ABN AMRO World Tennis Tournament, dat van 14 tot en met 20 februari in Ahoy’ Rotterdam gehouden wordt, zijn verkrijgbaar aan de kassa van Ahoy’, telefonisch te reserveren via tel. nummer 0900 2352469 (€ 0,45 p.m.) of via www.abnamrowtt.nl.

:yeah:

SuperFurryAnimal
02-03-2005, 10:01 AM
Nog iets meer dan een week en dan zie ik RAINER! :bounce:

Lijkt me gezellig om jullie allemaal eens een keer te zien trouwens! Jullie herkennen me zo... Ik ben degene met die Duitse vlag waarop staat 'Rainer, wann bist du meiner?' :lol:

CooCooCachoo
02-03-2005, 02:18 PM
:rolls: Nou dat valt wel op ja :p

Nymeria
02-04-2005, 11:01 AM
Dan val je zeker op :lol:

SuperFurryAnimal
02-04-2005, 01:55 PM
Dat is de bedoeling ook! :lol: ;)

CooCooCachoo
02-04-2005, 02:45 PM
Ik vind het wel een leuke tekst :p

CooCooCachoo
02-04-2005, 03:12 PM
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

:aparty: :aparty: :aparty: :aparty:
:woohoo: :woohoo: :woohoo:

Ik heb weer iets gewonnen :D Een Meet & Greet met Roger Federer op Maandag 14 Februari :D En een gesigneerd shirt van hem :D :D

CooCooCachoo
02-04-2005, 03:14 PM
En Yvo gaat mee :p

Nymeria
02-04-2005, 03:26 PM
Tijn is echt geweldig :yeah: :hug: Mja da heb ik nu al vaak gezegd geloof ik :p

CooCooCachoo
02-04-2005, 03:47 PM
Dat kan je niet vaak genoeg zeggen hoor :angel: :p

Nymeria
02-04-2005, 05:12 PM
Da's waar! martijn je bent geweldig! :hug:

CooCooCachoo
02-04-2005, 06:01 PM
Wat zeg je ?

Dutchie
02-04-2005, 07:09 PM
:rolleyes:

Nymeria
02-04-2005, 07:48 PM
Wat zeg je ?

MARTIJN JE BENT GEWELDIG :p

CooCooCachoo
02-05-2005, 07:25 AM
Oh :p

Nymeria
02-05-2005, 05:16 PM
ik bedenk me trouwens net... die ontmoeting die we eventueel met boardmembers wilden doen zou nu wat mij betreft ook op maandag kunnen :p

CooCooCachoo
02-05-2005, 05:40 PM
Ja maar dan hangt het wel af van hoe laat he :p

Nymeria
02-05-2005, 07:53 PM
ja daar zit wat in :p

saskia_kane
02-06-2005, 07:58 PM
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

Ik heb weer iets gewonnen :D Een Meet & Greet met Roger Federer op Maandag 14 Februari :D En een gesigneerd shirt van hem :D :D

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH IK BEN JALOERS OP JE!!!!!!!!!!!!!! IK WIL OOK ROGER ONTMOETEN!!!!!!!!!!

Nymeria
02-06-2005, 08:51 PM
Wanneer iedereen gaat:

Zaterdag 12 Februari (Qualies):
Martijn (CooCoo)
Yvonne (Legolas)
Gaby (Eruwen)
Patricia (SuperFurryAnimal)
Judith (Bovenbuuf)

Zondag 13 Februari (Qualies):
Martijn
Yvonne
Gaby (Eruwen)
Judith (Bovenbuuf)
Brenda (dutchie)
StephB

Maandag 14 Februari (1e ronde / Ladies Day):
Martijn
Yvonne
Brenda (dutchie)
Margo (Gosjke)
Gaby (Eruwen)
Patricia (Super furry animal)
StephB

Dinsdag 15 Februari (1e ronde / Ladies Day):
Koen (gogonutz)
Margo (Gosjke)
Fenna (Catchie)
Eliane (Kezzi)
Gaby (Eruwen)
Patricia (Super Furry Animal)
StephB
Meeek

Woensdag 16 Februari (2e ronde / Kids Day):
Yvonne (Legolas)
Anna (pancakesong)
Zwaan (deco)
Simone (JCF_pascione)
StephB
Ilhame (maratski)

Donderdag 17 Februari (2e ronde):
Ilhame (maratski)
Cervantes (avondsessie)

Vrijdag 18 Februari (Kwartfinales):
saskia_kane (avondsessie)

Zaterdag 19 Februari (Halve finales):

Zondag 20 Februari (Finale):
Martijn (CooCooCachoo)

------------------------------

Als je nog een dag gaat of ik heb verkeerd gepland waarschuw me dan ff, dan werk ik het schema weer bij.

Nymeria
02-06-2005, 08:51 PM
Dat is het schema wat we in het Nederlands forum hebben bij gehouden, ik zal het even bijwerken met wie in deze thread heeft gepost

CooCooCachoo
02-06-2005, 08:59 PM
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH IK BEN JALOERS OP JE!!!!!!!!!!!!!! IK WIL OOK ROGER ONTMOETEN!!!!!!!!!!

Meedoen met de actie dus ;) http://www.cityfm.nl

Nymeria
02-06-2005, 09:01 PM
ok schema hier ook bijgewerkt :p

SuperFurryAnimal
02-07-2005, 09:55 AM

Lucky bastard! ;)
Als je Roger nou spreekt, vraag dan even of ie mijn telefoonnummer aan Rainer kan geven! :lol:

CooCooCachoo
02-07-2005, 10:35 AM
Hmm.. Sorry no can do :p

SuperFurryAnimal
02-07-2005, 12:58 PM
ach... waarom nou niet.... :awww: *pruillip*

CooCooCachoo
02-07-2005, 04:42 PM
Je kan een berichtje maken voor Roger :p Die doen wij dan bij de andere brieven in een rode envelop. En die geven we aan hem ;) Dus daarin kan je die vraag zetten :p

Nymeria
02-07-2005, 08:46 PM
Yep da's wel zo eerlijk :p

SuperFurryAnimal
02-08-2005, 02:51 PM
Misschien doe ik dat dan...
Maar dat moet Roger het wel doorgeven aan Rainer ... zelf heeft ie namelijk niet zoveel aan mijn briefje... :p

Nymeria
02-08-2005, 04:29 PM
:rolls: ik zie Roger dat briefje al in z'n zak steken :p

CooCooCachoo
02-08-2005, 05:26 PM
:lol: Dat zou leuk zijn :p

Cervantes
02-08-2005, 05:59 PM
Meedoen met de actie dus ;) http://www.cityfm.nl

argh, tussen 6.00 en 9.30, das toch wel erg vroeg en dan moet je ook nog in Rotterdam zijn om die ijsblokken te zoeken :(

ik ga trouwens zelf donderdagavond en misschien nog op maandag of dinsdag (afhankelijk van de wedstrijden, ik wil wel graag Nalbandian en Coria zien).

Nymeria
02-08-2005, 07:28 PM
Ik zal je in het schema zetten Cervantes :wavey:

En tja ik heb geluk dat ik met Tijn mee mag, want ik kom zelf niet zo vaak in Rotterdam

Cervantes
02-08-2005, 09:26 PM
Ik kom er zelf ongeveer één keer per jaar, en dat is met het tennis. Ik heet trouwens irl Martijn, dan kan je me ook onder m'n gewone naam er inzetten.

CooCooCachoo
02-08-2005, 09:39 PM
Ja maar ik ben ook Martijn :p Dat gaat dus niet :D

Cervantes
02-09-2005, 08:32 AM
Das dan jammer voor je, ik ben de nieuwe Martijn dus ik heb voorrang :rolleyes: :)

CooCooCachoo
02-09-2005, 11:01 AM
:yawn: :smash:

SuperFurryAnimal
02-09-2005, 11:13 AM
:rolls: ik zie Roger dat briefje al in z'n zak steken :p

Ben al druk bezig met schrijven... Handgeschreven is beter dan getypt neem ik aan? Ik hoop maar dat Rainer niet al teveel afknapt op mijn grammaticale fouten... Mijn Duits is niet meer wat het geweest is... :p
Maar de taal der liefde is natuurlijk universeel! ;)

BTW: er is maar één Martijn op MTF en dat is Coo! :yeah: (beetje slijmen, want hij moet natuurlijk wel dat briefje even voor mij doorspelen! :lol: )

CooCooCachoo
02-09-2005, 03:59 PM
:bigclap: Jij snapt het :lol: :angel:

Ja als jij een briefje voor Roger maakt, stoppen wij het er wel tussen hoor :p

Nymeria
02-09-2005, 05:52 PM
En Cervantes je hebt pech, ik ben degene het schema maakt, dus ik bepaal wie de enige echte martijn hier is! :p

CooCooCachoo
02-09-2005, 06:02 PM
:lol: Arme Martijn #2 :p

Purple Rainbow
02-10-2005, 01:02 AM
Okay! I'm going too. I'm definitely going on monday night and probably will be going on tuesday afternoon as well. I'm looking forward to going there and meeting up with you guys! See you next week!

CooCooCachoo
02-10-2005, 09:56 AM
Stefan I fear you will not see Roger :sad:

Anyways might see you there :wavey: Will definitely be there Monday evening and probably Tuesday afternoon too.

Eruwen
02-10-2005, 11:33 AM
Okay! I'm going too. I'm definitely going on monday night and probably will be going on tuesday afternoon as well. I'm looking forward to going there and meeting up with you guys! See you next week! :woohoo:

Btw mensen.... als ik langs iemand van jullie loop en ik zeg niks, dan is dat niet omdat ik je niet wil zien ofzo, maar dan herken ik je niet :lol:

CooCooCachoo
02-10-2005, 11:49 AM
:rolls: Ik ook niet :p

CooCooCachoo
02-10-2005, 12:05 PM
BTW Gaby heb je je vlaggen al? Ik wel :bounce: !!!

SuperFurryAnimal
02-10-2005, 12:38 PM
Ja Gaby, heb je de vlaggen al??

Moeten we iets afspreken, dat we elkaar herkennen ofzo? Een button met MTF opspelden ofzo.. haha :lol:
Nee, even serieus... Hoe weten we nou wie wie is...? :confused:

CooCooCachoo
02-10-2005, 02:14 PM
:lol: Nou ik heb zaterdag met Yvo en Judith afgesproken op Rotterdam CS dus die zie ik dan wel :p Fenna zie ik denk ik bij centre court, en Eliane lijkt daarop :p

Alleen bij jullie wordt het een probleem :scratch: Die vlag dan maar om doen he :p

mandy7
02-10-2005, 02:34 PM
:lol: Nou ik heb zaterdag met Yvo en Judith afgesproken op Rotterdam CS dus die zie ik dan wel :p Fenna zie ik denk ik bij centre court, en Eliane lijkt daarop :p

Alleen bij jullie wordt het een probleem :scratch: Die vlag dan maar om doen he :p

:lol: hoe vroeg is dat, want ik moet zaterdag ook op entraal zijn
dan neem ik de achteruitgang ;)

CooCooCachoo
02-10-2005, 02:44 PM
Dan nemen wij die ook :nerner:

mandy7
02-10-2005, 02:45 PM
:bolt:

nee, serieus... doe eens een schatting :scared:

Eruwen
02-10-2005, 02:52 PM
BTW Gaby heb je je vlaggen al? Ik wel :bounce: !!! Nee :mad: Ik hoop echt dat ze vanavond of morgen bezorgd worden! Of zaterdag, als we dan thuis blijven... Anders ben ik boos! Heb die dingen bijna twee weken geleden betaald! Denk dat ik de 'seller' maar eens een mailtje ga sturen...

Eruwen
02-10-2005, 02:54 PM
Ja Gaby, heb je de vlaggen al??

Moeten we iets afspreken, dat we elkaar herkennen ofzo? Een button met MTF opspelden ofzo.. haha :lol:
Nee, even serieus... Hoe weten we nou wie wie is...? :confused: Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe iedereen hier er uit ziet :lol:

Nymeria
02-10-2005, 03:28 PM
Heb t schema ff bijgewerkt en post t opnieuw zodat jullie niet hoeven terug te bladeren.
---------------------------
Wanneer iedereen gaat:

Martijn (CooCoo)
Yvonne (Legolas)
Gaby (Eruwen)
Judith (Bovenbuuf)

Martijn
Yvonne
Gaby (Eruwen)
Judith (Bovenbuuf)
Brenda (dutchie)
StephB

Martijn
Yvonne
Brenda (dutchie)
Margo (Gosjke)
Gaby (Eruwen)
StephB
Stefan (purple rainbow/ nightsession)

Koen (gogonutz)
Margo (Gosjke)
Fenna (Catchie)
Eliane (Kezzi)
Gaby (Eruwen)
StephB
Meeek

Yvonne (Legolas)
Anna (pancakesong)
Zwaan (deco)
Simone (JCF_pascione)
StephB
Ilhame (maratski)

Ilhame (maratski)
Cervantes (avondsessie)
mandy7

Martijn (CooCooCachoo)

Als je nog een dag gaat of ik heb verkeerd gepland waarschuw me dan ff, dan werk ik het schema weer bij.

CooCooCachoo
02-10-2005, 03:28 PM
:bolt:

nee, serieus... doe eens een schatting :scared:

Hoe laat moet jij er zijn dan?

CooCooCachoo
02-10-2005, 03:29 PM
Nee :mad: Ik hoop echt dat ze vanavond of morgen bezorgd worden! Of zaterdag, als we dan thuis blijven... Anders ben ik boos! Heb die dingen bijna twee weken betaald! Denk dat ik de 'seller' maar eens een mailtje ga sturen...

:sad: Vandaag zal wel niet meer :( Hopelijk morgen :bounce:

CooCooCachoo
02-10-2005, 03:30 PM
Anders kan je mijn Spaanse vlag wel gebruiken, zolang je er maar niets opschrijft. En behalve als Tommy komt natuurlijk :p (IJdele hoop)

Eruwen
02-10-2005, 03:46 PM
:sad: Vandaag zal wel niet meer :( Hopelijk morgen :bounce: Kan nog wel hoor! Ik heb wel vaker gehad dat er 's avonds nog een pakje werd bezorgd.

Wij gaan trouwens misschien alleen op zondag naar de qualies...

Nymeria
02-10-2005, 03:50 PM
Ik hoop toch dat je je vlaggen krijgt! Gelukkig heeft Martijn die van ons wel al gekregen :)

CooCooCachoo
02-10-2005, 04:43 PM
Jaaaaaaa :aparty: Ik neem ze in minder dan 42 uur mee :p

CooCooCachoo
02-10-2005, 04:44 PM
Ik vind die Rainer wann bist du meiner? nog steeds geweldig :rolls:

Nymeria
02-10-2005, 04:47 PM
Jaaaaaaa :aparty: Ik neem ze in minder dan 42 uur mee :p

Ik zal je deze keer trouwens niet negeren en wel wat tegen je zeggen :p

Nymeria
02-10-2005, 04:48 PM
Ik vind die Rainer wann bist du meiner? nog steeds geweldig :rolls:
Ja die vind ik ook super goed!

mandy7
02-10-2005, 04:54 PM
Hoe laat moet jij er zijn dan?

ik heb een prachtige tijd doorgekregen,
tussen 9 en 1 :lol:

CooCooCachoo
02-10-2005, 04:54 PM

Ik zal je deze keer trouwens niet negeren en wel wat tegen je zeggen :p

You'd better :p

mandy7
02-10-2005, 04:55 PM
Heb t schema ff bijgewerkt en post t opnieuw zodat jullie niet hoeven terug te bladeren.
Ilhame (maratski)
Cervantes (avondsessie)

+ mandy

Nymeria
02-10-2005, 04:56 PM
You'd better :p

Ik zou niet durven je weer voorbij te lopen! Dadelijk noem komt er weer zo'n kattige doos accident :scared:

Nymeria
02-10-2005, 04:57 PM
+ mandy

je staat in t schema :)

CooCooCachoo
02-10-2005, 05:06 PM
Ik zou niet durven je weer voorbij te lopen! Dadelijk noem komt er weer zo'n kattige doos accident :scared:

Dat was toch echt jou schuld :o

Nymeria
02-10-2005, 06:58 PM
Dat was toch echt jou schuld :o

Ik kan er ook niks aan doen dat ik een kattige doos ben :p

CooCooCachoo
02-10-2005, 08:31 PM
Nee da's waar :p

Pancakesong
02-11-2005, 12:33 PM
hmm kheb heel erg zin in woensdag maar nu benk ziek, had al twee dagen ontzettende last van keelpijn en nu hoor je niks alsk praat behalve af en toe een soort grom:lol:
gelukkig kank hier typen:p majah, hoop dus héél erg datk optijd, t liefst zondag al, beter ben.. ben vandaag thuis gebleven om niet te riskeren dat ik bog zieker word en das maar goed ook want k blijk nu koorts te hebben:sad: damn, wordt altijd rond/in vakanties ziek..:fiery:

CooCooCachoo
02-11-2005, 12:39 PM
Beterschap he Anna :hug: Gaat vast goedkomen :)

Pancakesong
02-11-2005, 12:48 PM
:) bedankt. hoop dat je gelijk hebt!:hug:

Nymeria
02-11-2005, 01:04 PM
Beterschap Anna :hug:

Nymeria
02-11-2005, 04:24 PM
Wanneer iedereen gaat:

Martijn (CooCoo)
Yvonne (Legolas)
Gaby (Eruwen)
Judith (Bovenbuuf)

Martijn
Yvonne
Gaby (Eruwen)
Judith (Bovenbuuf)
Brenda (dutchie)
StephB
Eliane (Kezzi)
Fenna (Catchie)

Martijn
Yvonne
Brenda (dutchie)
Margo (Gosjke)
Gaby (Eruwen)
StephB
Stefan (purple rainbow/ nightsession)

Koen (gogonutz)
Margo (Gosjke)
Fenna (Catchie)
Eliane (Kezzi)
Gaby (Eruwen)
StephB
Meeek

Yvonne (Legolas)
Anna (pancakesong)
Zwaan (deco)
Simone (JCF_pascione)
StephB
Ilhame (maratski)

Ilhame (maratski)
Cervantes (avondsessie)
mandy7

Martijn (CooCooCachoo)

Dutchie
02-11-2005, 06:46 PM
hmm kheb heel erg zin in woensdag maar nu benk ziek, had al twee dagen ontzettende last van keelpijn en nu hoor je niks alsk praat behalve af en toe een soort grom:lol:
gelukkig kank hier typen:p majah, hoop dus héél erg datk optijd, t liefst zondag al, beter ben.. ben vandaag thuis gebleven om niet te riskeren dat ik bog zieker word en das maar goed ook want k blijk nu koorts te hebben:sad: damn, wordt altijd rond/in vakanties ziek..:fiery:

Weet je wat vaak goed helpt?
Het klinkt echt ranzig, (en dat is het ook) maar gorgelen met zout water! :yeah:
Hope it helps!

Pancakesong
02-12-2005, 12:43 PM
haha t klinkt idd ranzig, maar thanx voor de tip! :hug:
wat ik nu gebruikt als 'middel' is thijmsiroop:p:lick:

saskia_kane
02-13-2005, 11:34 AM
ik ben momenteel ook ziek... maar al weer aan de betere hand...
want ik ga heel misschien morgen ook... Maar moet nog ff die gozer bellen/smsen of we nog gaan....

Pancakesong
02-13-2005, 11:42 AM
beterschap iig dan! :hug:

RogiNie
02-13-2005, 12:56 PM
Ik ga vrijdag avond! :D Kheb net gehoord dat ik 2 kaartjes ervoor heb gewonnen... :aparty:

saskia_kane
02-13-2005, 02:10 PM
beterschap iig dan! :hug:

Thaaaaaaaaank You!!! gaat gelijk stukke beter!! hahaha

heb net die gozer ff gesmst, maar hij smst nog niet terug :(

Francine
02-13-2005, 04:21 PM
Yay, ik ga ook! Dinsdag overdag, woensdag overdag en 's avonds en heb net besloten morgen ook de hele dag te gaan. Kan natuurlijk niet thuisblijven als allebei m'n favorieten spelen :P Heb alleen nog geen kaartjes voor morgen. Heeft iemand ervaring met kaartjes aan de kassa kopen op maandag ochtend? Moet je er dan extra vroeg zijn of kan je gewoon om 11.00 aan komen wandelen?