fav pics of 2004 ^^ [Archive] - MensTennisForums.com

fav pics of 2004 ^^

Guille's Girl
11-24-2004, 01:38 AM
Yup sooooooooooo the year iz ovah. SO! I'mma upload all my fav pics of this year....crap. I'm gonna have to post again to uload the rest :o :banana:

Guille's Girl
11-24-2004, 01:46 AM
Yeah so I had typos in that first post. Whatever. Btw, these are in NO particular order ;) Blast it! I still need to post again :rolleyes: It was hard picking form all the RG pics :o

Guille's Girl
11-24-2004, 01:53 AM
Ok! Typos again! But I'm not gonna put any here :yeah: Blah. Now I'm tired. Had to search through like...900 pics :smash: Ok! Checking for typos....and none to be witnessed :banana:

ataptc
11-24-2004, 02:54 PM
good choice of pics! :yeah: some of my favs are there too :) I especially :hearts: the ones at Monte Carlo and Nasdaq-100

solenne
11-24-2004, 03:24 PM
There are a lot of guille's pics that I love...
But I like this...

ataptc
11-24-2004, 03:31 PM
more :) I :inlove: the ones at Buenos Aires too.. shows you how much I miss short hair....

last two pics were taken by CooCooCachoo :)

Guille's Girl
11-24-2004, 10:32 PM
OMG! :banana: All those are pics I have trouble leaving out :p Yeah I know CooCooCachoo (El Coo) took that one with Guille wearing the sleeveles shirt. I didn't know he took that last one.

Solenne! The pic with him in the red sweater is from LAST year...and Evelyn (i hope I spelled that right), here's the larger version of the first pic you posted :banana: This is one of my favs of the year as well.

mordicus18
11-27-2004, 04:24 PM
oooooooooooh piiiiiiiiiiiiics :crazy:

Nymeria
11-27-2004, 08:47 PM
Ok my fav pictures all just because of the great memorie I got when I see these. The pics might not be as good as the ones you posted, and they probably are not special for you, but for me they're really special coz I took them all myself and that I was Guillermo that day makes me start dreaming already. These pics are all from the Coria vs Clement match in Rosmalen

Nymeria
11-27-2004, 08:50 PM
And these pics are from the same day, but from the match vs. Ancic

mordicus18
11-27-2004, 09:42 PM
:drool::drool::drool:

Guille's Girl
11-28-2004, 01:39 AM
Gosh I am so hyper. "DRUMS!" Oh God! My bro is the craziest human being on earth :haha: LMGDAO!!! Oh shit. Too much orange soda. Hey! You never showed us those pics ja!! Now I got's to sit here at look at all dis. Look at dis. :p Ok! Gracias!! dude! I need to stop laughing....

Micca
11-28-2004, 02:37 PM
I like them all guys! :drool::lick::inlove:

Here are a few of my favorites :worship::lick:

mordicus18
11-28-2004, 08:38 PM
OMG so much piiics :hearts:

Pancakesong
11-28-2004, 09:26 PM
:drool:

Deco
11-28-2004, 09:33 PM
aah they're all sooooo cute :drool:

Guille's Girl
11-29-2004, 01:01 AM
Yeah I'm gonna act like Micca DIDN'T post that last pic :fiery: Ignore me :p

CooCooCachoo
11-29-2004, 09:12 AM
more :) I :inlove: the ones at Buenos Aires too.. shows you how much I miss short hair....

last two pics were taken by CooCooCachoo :)

Thanks for giving me credit :)

CooCooCachoo
11-29-2004, 09:13 AM
OMG! :banana: All those are pics I have trouble leaving out :p Yeah I know CooCooCachoo (El Coo) took that one with Guille wearing the sleeveles shirt. I didn't know he took that last one.

Solenne! The pic with him in the red sweater is from LAST year...and Evelyn (i hope I spelled that right), here's the larger version of the first pic you posted :banana: This is one of my favs of the year as well.

:lol: I am El Coo? :lol:

- Blushes -

Guille's Girl
11-29-2004, 04:44 PM
I'm sorry. It's just a nickname I came up with for you. It's much easier than saying all that other :p

LubiG
11-30-2004, 12:24 AM
We all have cute short names here ;) Mine is LG :D :lol:

Guille's Girl
11-30-2004, 01:24 AM
AH! I didn't know that! I'm slow :retard:

Pancakesong
11-30-2004, 08:20 PM
didn't know that either.. but guille's girl is GG;) or saara

Guille's Girl
11-30-2004, 09:03 PM
Yup :banana:

Pancakesong
11-30-2004, 09:07 PM
:D

Pancakesong
11-30-2004, 09:10 PM
hmm I go to bed no.. speak you all tomorrow!
ˇAdios!

ataptc
12-01-2004, 05:11 PM
Yeah I'm gonna act like Micca DIDN'T post that last pic :fiery: Ignore me :p
why? I love the pic! :confused:

Micca where did you get the pic?? :)

ataptc
12-01-2004, 05:12 PM
Thanks for giving me credit :)
you deserve it! and i always give credit :)

CooCooCachoo
12-01-2004, 05:44 PM
you deserve it! and i always give credit :)

:yeah: :)

Deco
12-01-2004, 07:38 PM
my fave pic this year is the one with the ponytail:p

Guille's Girl
12-02-2004, 05:29 AM
why? I love the pic! :confused:

Micca where did you get the pic?? :)

! :confused: It makes me so sad :sad: Blast it! I'm gonna go check some bball scores then go to bed...and dream about Guille :angel:

Pancakesong
12-02-2004, 01:25 PM
sleep well!:wavey: nice avatar btw:hug:

Guille's Girl
12-02-2004, 06:56 PM
Thanks! ^^ Oh! did I post this one? Well, I LOVE this pic. Should I feel sorry for Guille....or Carlos eh? :p Poor Guille. It looks like he feels really bad for beating Carlos AGAIN :haha:

ataptc
12-03-2004, 06:24 PM
! :confused: It makes me so sad :sad: Blast it! I'm gonna go check some bball scores then go to bed...and dream about Guille :angel:
why sad?

Guille's Girl
12-03-2004, 08:51 PM
That pic is from RG. The final...

Nymeria
12-03-2004, 10:23 PM
ah yeah that's sad to think of :(

ataptc
12-04-2004, 06:10 PM
That pic is from RG. The final...
really? oh.. :sad: :sad:

Guille's Girl
12-04-2004, 06:48 PM
See? :sad:

LubiG
12-04-2004, 07:51 PM
Aww don't cry girls... he'll get 'em all next year!! :)

ataptc
12-05-2004, 05:38 PM
Aww don't cry girls... he'll get 'em all next year!! :)
yeah! :bounce:

Guille's Girl
12-05-2004, 07:47 PM
:yippee:

Pancakesong
12-08-2004, 05:26 PM
:hug:

Deco
12-13-2004, 05:48 PM
Thanks! ^^ Oh! did I post this one? Well, I LOVE this pic. Should I feel sorry for Guille....or Carlos eh? :p Poor Guille. It looks like he feels really bad for beating Carlos AGAIN :haha:

poor carlos :hug: :'(

Pancakesong
12-13-2004, 06:07 PM
:p

Guille's Girl
12-13-2004, 08:01 PM
:banana: :devil:

Pancakesong
12-13-2004, 08:28 PM
:bounce:

kandykane
12-15-2004, 07:02 AM
oooooohhhhh cute pix :hug: i'd better start looking for my fave, lol

can't wait till the '05 season starts, what's the first tournament guille's gonna play?

fabolous
12-15-2004, 01:24 PM
oooooohhhhh cute pix :hug: i'd better start looking for my fave, lol

can't wait till the '05 season starts, what's the first tournament guille's gonna play?
i think his first tournament is the hopman cup, than he plans to play in auckland his first single tournament.

Pancakesong
12-15-2004, 05:31 PM
when's the hopman cup?

Guille's Girl
12-15-2004, 07:02 PM
Starts January 1, Argentina doesn't have to play till the 3rd :) You could just read the Hopman Cup thread....

kandykane
12-16-2004, 01:41 PM
here's one of my faves from this years photos ;)

Guille's Girl
12-16-2004, 03:45 PM
SWEET!! :banana:

Pancakesong
12-16-2004, 04:24 PM
aaw!:) cute

LubiG
12-21-2004, 05:16 PM
I have that one in my bedroom door :D

Pancakesong
12-21-2004, 05:54 PM
cool:D

khs
01-09-2005, 08:07 PM
HEre are my fav pics :)

http://www.emol.com/fotos/0306_coria.jpg

http://image.guardian.co.uk/sys-images/Sport/Pix/pictures/2004/06/03/CoriaAllbg.jpg

http://www.deportexdeporte.com.ar/fotos/img/coria_030609_5.jpg

Guille's Girl
01-09-2005, 10:55 PM
The last one is actually Guillermo Mishima :p :haha: Ok not funny...

khs
01-10-2005, 12:11 AM
oh man, i thought you were serious for a second there , haha! I GET IT NOW!

khs
01-10-2005, 12:46 AM
More:

http://www.tennis.com.cn/bbs/uploadFiles/2005-01/8_555567_1.jpg
http://www.fft.fr/bnpparibasmasters/album29/images/01.JPG http://www.fft.fr/bnpparibasmasters/album29/images/02.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/mariage4.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/ordina1.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/ordina2.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/ordina6.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/ordina29.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/houston2004_24.jpg

khs
01-10-2005, 12:46 AM
More:

http://theprinceoftennis.free.fr/buenosaires15.jpg http://theprinceoftennis.free.fr/buenosaires8.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/hambourg2004_12.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/hambourg2004_17.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/miami2.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/winb2.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/winb6.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/toronto1.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/toronto7.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/houston6.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/houston13.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/houston2.jpg
http://theprinceoftennis.free.fr/autres_12.jpg http://theprinceoftennis.free.fr/autres_10.jpg

Guille's Girl
01-10-2005, 02:39 AM
oh man, i thought you were serious for a second there , haha! I GET IT NOW!

:haha: Yeah ya know, Kazuya Mishima with the devil eye :banana: Tekken 5 out February 22!!! :banana: Nice pics too! But they're not from '04 ;)

fabolous
01-10-2005, 04:17 PM
http://theprinceoftennis.free.fr/autres_10.jpg

whahaaa i just looove this pic. he looks like....like a.....sheep or sth like that who doesn't know anything. a bit like that: :confused:

Guille's Girl
01-10-2005, 06:53 PM
pffffffffffHAHAHAHAHAHA!!!!! :haha: You're right!

Pancakesong
01-10-2005, 08:42 PM
yes:D he's very sweet there.

alita
01-11-2005, 09:17 AM
:drool: :drool:

ataptc
01-11-2005, 09:37 AM
I like this one that khs posted :)

http://theprinceoftennis.free.fr/miami2.jpg

alita
01-11-2005, 11:08 AM
yeah, I love it to :drool: :hearts:

kandykane
01-11-2005, 01:43 PM
ahhh, dolphins :kiss: :kiss:

ataptc
01-11-2005, 01:44 PM
they both look so huggable :)

Guille's Girl
01-11-2005, 04:10 PM
Aww so cute :hearts:

mordicus18
01-14-2005, 09:58 PM
http://theprinceoftennis.free.fr/autres_10.jpg

whahaaa i just looove this pic. he looks like....like a.....sheep or sth like that who doesn't know anything. a bit like that: :confused:
yeah... he just looks like a... torch :angel: :devil: :rolleyes:

Guille's Girl
01-15-2005, 12:51 AM
Indeed :devil:

kandykane
01-15-2005, 01:34 PM
what's so :devil: about "torch"??

Guille's Girl
01-15-2005, 05:43 PM
don't worry about it...

mordicus18
01-15-2005, 10:11 PM
he's... "luminous" :devil:

Guille's Girl
01-16-2005, 01:20 AM
:haha:

kandykane
01-17-2005, 12:18 PM
i don't get it, what's so funny???? :scratch:

ataptc
01-17-2005, 02:38 PM
guille being so 'luminous' in that pic :haha:

Deco
01-17-2005, 03:54 PM
oeh he + dolphin :drool:

Pancakesong
01-17-2005, 03:56 PM
uhuh:drool::hearts: