Calling all Dutchies! [Archive] - MensTennisForums.com

Calling all Dutchies!

Eruwen
11-16-2004, 03:15 PM
:wavey:

Patricia (SuperFurryAnimal) en ik hebben een goed idee.... vinden wij zelf :lol:

Wij willen dit jaar heel graag naar de Winter Efteling gaan, en nu leek het ons een leuk idee om met de bups van MTF te gaan! Kunnen we elkaar vast een keertje zien voor Rotterdam enzo, en het is natuurlijk gewoon super leuk in de Efteling :yeah: Wat vinden jullie er van?

Hieronder wat informatie over de Winter Efteling

"De Winter Efteling is geopend op 11, 12, 18 en 19 december 2004, op 25 december 2004 t/m zondag 9 januari 2005 (m.u.v. 1 januari 2005), en op 15, 16, 22 en 23 januari 2005.

De openingstijden zijn dagelijks van 11.00 tot 20.00 uur (op vrijdag 31 december 2004 tot 18.00 uur). Op zaterdag 8, 15 en 22 januari 2005 is het park zelfs geopend van 11.00 tot 23.00 uur. Tijdens deze Warme Winteravonden is het extra lang genieten van alle attracties en hartverwarmende wintermuziek.

Entreeprijs: €23,- per persoon, €19,50 per persoon voor groepen vanaf 20 personen

Let op: Tijdens de Winter Efteling zjin alle attracties geopend m.u.v. de attracties in het Ruigrijk (bv Python, Halve Maen en Pegasus), de Bobbaan en de Piraña.

U kunt tijdens de Winter Efteling bij de schaatsbaan schaatsen huren voor € 3,00 per paar."

Van Efteling.nl (http://www.efteling.nl)

Catchie
11-16-2004, 04:06 PM
Hey, I loooooooooooooove it!! Super idee mensen! :worship: Ik weet niet hoe jullie een dag willen kiezen, maar als ik alvast even een voorkeur mag uitspreken: het liefst een van de dagen van 3 t/m 9 januari. Dan is namelijk mijn laatste week van de kerstvakantie en de eerste week (dat is dus de week ervoor) heb ik het nogal druk altijd (kerst, familie enzo). Owja weten jullie of ik mijn eigen schaatsen mee mag nemen? ik heb een paar en ik heb maar een keer in mn hele leven geschaatst maar dat was wel keigaaf.
Groetjes!

Gosjke
11-16-2004, 07:12 PM
Oeh, schaatsen! En winterdingen.. leuk! :)
Kweet niet of ik mee ga, en of ik wel mee mag, als nieuwste telgje... maar op zich klinkt het wel leuk.. kweet niet of ik het financieel ook ga redden enzo :(. En als we inderdaad doen wat Catchie voorstelt, die week van 3 januari, dan kan ik sowieso niet, want ik heb gewoon school dan...

Eruwen
11-16-2004, 08:50 PM
Tuurlijk mag je mee!

Volgens mij mag je zelf je schaatsen meenemen, ik heb dat ook een keer gedaan. Dan moet je alleen wel je tas in de garderobe doen als je klaar bent, want die dingen worden loeizwaar als je er de hele dag mee moet zeulen!

Het zal waarschijnlijk wel moeilijk worden om een datum te prikken inderdaad... ik hoop dat het lukt! Ik kan in principe altijd wel, ik zit gelukkig (nog) niet zo heel erg gebonden aan vaste werktijden :yeah:

Catchie
11-16-2004, 09:08 PM
Hey in principe kan ik de week ervoor ook wel, maar dan heb ik het drukker, ach ik zie wel welke datum eruit komt en dan kan ik altijd nog kijken of ik kan of niet. Eerst moeten de anderen dutchies nog reageren want zo komen we niet zo ver :p De groep geinteresseerden groeit hopelijk nog wat1 ;)

Eruwen
11-16-2004, 09:16 PM
Eerst moeten de anderen dutchies nog reageren want zo komen we niet zo ver :p De groep geinteresseerden groeit hopelijk nog wat1 ;) Ja, dat zou wel fijn zijn :lol:

Kezzi
11-17-2004, 07:25 AM
Ik wil ook graag mee! Echt een supertof idee! En ik wacht wel gewoon op de datum, zolang het maar niet op 8 december is ofzo, want dan ga ik Josh Groban live zien :D :D :D ! En net als Catchie heb ik ook 2 weken kerstvakantie en dat is dus ook hetzelfde verhaal. We hebben nu eenmaal dezelfde familie :lol: .

Gosjke
11-17-2004, 08:23 AM
We hebben nu eenmaal dezelfde familie :lol: .
Goh, echt? :lol:

SuperFurryAnimal
11-17-2004, 09:34 AM
Leuk als jullie allemaal meegaan! Voor de meeste van jullie is het niet zo ver weg geloof ik... ;)! Loop ik daar straks als enige met een 'harde g'! :lol:

Het zal wel december worden denk ik hoor... niet januari. Ik zal in ieder geval één van mijn vrije dagen overhouden voor deze trip... voor het geval we doordeweeks gaan (dan is het in ieder geval niet zo heel druk... hoop ik)!

Ik heb er nu al zin in! :bounce:

CooCooCachoo
11-17-2004, 11:28 AM
:bigwave:

Op zich lijkt het me wel een leuk idee, maar ik weet niet of ik het geld en de tijd ga hebben. En schaatsen.. Dat doe ik echt niet :p Ik vind het jammer dat alles wat leuk is in de Efteling dan dicht is :sad:

Catchie
11-17-2004, 12:55 PM
heb ik geluk dat ik villa volta en droomvlucht geweldig vind :p

CooCooCachoo
11-17-2004, 01:02 PM
Dacht ik al :nerner: ;)

Catchie
11-17-2004, 02:00 PM
ik vind ik ook...uhm hoe heet t ook alweer... dat oosterse gedoe vind ik leuk... ben de naam kwijt... Fata morgana?

JuanChuffy007
11-17-2004, 02:06 PM
Het is een leuk idee, maare ik ga niet mee... ik kan rond die tijd niet! :)

Gosjke
11-17-2004, 02:17 PM
heb ik geluk dat ik villa volta en droomvlucht geweldig vind :p
Dat is ook geweldig.. Als je in de rij aan kunt sluiten VOOR het bordje "wachttijd 1 uur en 30 minuten" ;)

Catchie
11-17-2004, 02:18 PM
Jammer...

Kezzi
11-17-2004, 04:54 PM
Ja, als de wachttijd niet te lang is is dat ook echt cool. En als je lang moet wachten doe ik dat ook nog wel, tis alleen niet tof als je dan vast komt te hangen en de lichten opeens aan gaan en je hele droombeeld van die kastelen op maantjes voor lange tijd naar de knoppen is :( .

Jammer dat je niet meekan JC007!

Eruwen
11-17-2004, 05:58 PM
ik vind ik ook...uhm hoe heet t ook alweer... dat oosterse gedoe vind ik leuk... ben de naam kwijt... Fata morgana? Yup, fata morgana :yeah:

Ik ben trouwens zo'n beetje opgegroeid in de Efteling (ligt praktisch in de achtertuin :lol: ), dus ik weet er erg goed de weg :yeah:

Villa Volta en Droomvlucht zijn inderdaad errug leuk, maar vergeet Vogel Rok niet!! Dat is denk ik toch wel mijn favo attractie daar.

Ik ga zelf eigenlijk het liefst doordeweeks inderdaad, en dan ook nog het liefst voor de vakantie... Om lange wachtrijen te voorkomen ;) Maar ja, ik weet niet of dat haalbaar is voor de rest.

CooCooCachoo
11-17-2004, 07:44 PM
:lol: Ik ga ook het liefst doordeweeks, met mn OV :lol:

Ik zit te kijken bij de attracties..

Carnaval Festival :D
LANGLAUFROUTE Ik heb altijd al willen langlaufen :D :D :D
Monsieur Cannibale

:lol: Ik wil wel gaan.. Lijkt me wel gezellig. Is het alleen een beetje te bereiken met het OV? Ik weet dat je vanuit Den Bosch met de bus kan, maar of dat zo praktisch is? Altijd als ik naar Rosmalen naar de Ordina Open ga dan zie ik nl. op Den Bosch CS bussen naar Kaatsheuvel / Efteling staan (niet dat ik altijd via Den Bosch CS ga, maar dat terzijde).

CooCooCachoo
11-17-2004, 07:45 PM
Mogen we ook nog introducees meenemen of is het besloten? :p

Eruwen
11-18-2004, 05:58 AM
:lol: Ik ga ook het liefst doordeweeks, met mn OV :lol:

Ik zit te kijken bij de attracties..

Carnaval Festival :D
LANGLAUFROUTE Ik heb altijd al willen langlaufen :D :D :D
Monsieur Cannibale

:lol: Ik wil wel gaan.. Lijkt me wel gezellig. Is het alleen een beetje te bereiken met het OV? Ik weet dat je vanuit Den Bosch met de bus kan, maar of dat zo praktisch is? Altijd als ik naar Rosmalen naar de Ordina Open ga dan zie ik nl. op Den Bosch CS bussen naar Kaatsheuvel / Efteling staan (niet dat ik altijd via Den Bosch CS ga, maar dat terzijde). Je kunt het beste naar Tilburg gaan dan, en vanaf daar met de bus naar de Efteling. Ik geloof dat je dan 136 of 137 kunt nemen, maar dat kan ik tegen die tijd nog wel even nagaan. Een van die twee lijnen gaat naar Den Bosch, dus je kunt inderdaad ook vanaf daar gaan, maar ik denk dat vanaf Tilburg een stuk korter is (dat weet ik eigenlijk wel zeker :lol: ). En jij komt denk ik met de trein vanuit Rotterdam, niet? Dan is vanaf Tilburg sowieso makkelijker, want er gaat een trein rechtstreeks vanaf Rotterdam naar Tilburg.

Eruwen
11-18-2004, 06:00 AM
Mogen we ook nog introducees meenemen of is het besloten? :p Wat mij betreft wel... maar misschien dat we dat 'gezamenlijk' moeten beslissen? Zo komen we misschien wel aan een groep van 20... scheelt toch weer €3,50! :yeah:

SuperFurryAnimal
11-18-2004, 07:41 AM
Wanneer gaan we een inventarisatie maken van wie er allemaal wel of niet meegaan? En ik denk dat we het beste gewoon een paar date kunnen prikken waaruit we dan kunnen kiezen. De datum met de meeste voorkeur wordt het dan.
Ik bedoel... we moeten wel een beetje concreet plannen maken natuurlijk! ;)

hemagirl
11-18-2004, 08:08 AM
Ik vind het ook een superleuk idee enzo, maar ik moet al zo veel contacten onderhouden enzo.. haha, soms loopt dat wel eens verkeerd af. Anders was ik zeker meegegaan, maar helaas. Mag ik dan nog wel hier blijven komen? ;)

SuperFurryAnimal
11-18-2004, 11:44 AM
Natuurlijk! :)
You're always welcome!

Nymeria
11-18-2004, 11:58 AM
mmm ik had deze thread niet eerder gezien :o
ik moet heel even kijken, ik heb in de kerstvakantie twee Australische meiden bij mij thuis, maar die vinden het misschien ook wel leuk om daar heen te gaan. Dus als ik die mag nemen vind ik het goed. Het lijkt me namelijk een super idee, ben al eeuwen niet meer in de efteling geweest, weet dus ook niet wat ik leuk vond :p.
Ik krijg het nog druk met (groepen) mensen van de chat ontmoeten. De 11e December met oa Judith afgesproken, dan nu misschien met z'n allen naar de efteling en met een andere chatvriend van mij spreek ik waarschijnlijk begin volgend jaar af. Maar het lijkt me echt super :yeah: kzal t vanavond eens aan m'n ouders vragen of zij het goed vinden als ik die aussie girls mee zou nemen naar de efteling (vinden ze vast niet erg :p) en ik zal hun een mailtje sturen om te vragen of zij het leuk vinden. Als ze mee mogen van jullie natuurlijk (wel een kans dat m'n broer dan ook wil, maar die is ook wel lief hoor :p)

SuperFurryAnimal
11-18-2004, 01:25 PM
Jij bent voor AZ dus jij mag zoveel mensen meenemen als je maar wilt! ;) :lol:
Ik zeg altijd maar: Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

CooCooCachoo
11-18-2004, 02:15 PM
:lol: Ik zal twee oud-klasgenoten vragen :p Als jullie dan vervelend zijn, kan ik gewoon met hun omgaan :angel: ;)

Eruwen
11-18-2004, 02:16 PM
Ik zeg altijd maar: Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Precies!

Eruwen
11-18-2004, 02:17 PM
:lol: Ik zal twee oud-klasgenoten vragen :p Als jullie dan vervelend zijn, kan ik gewoon met hun omgaan :angel: ;) Ik ben nóóit vervelend :angel:

CooCooCachoo
11-18-2004, 02:18 PM
Judith moet ook reageren :bounce:

CooCooCachoo
11-18-2004, 02:19 PM
Ik ben nóóit vervelend :angel:

:rolleyes: :lol:

Hee Yvo Niehe moeten we Daniëlle en Silas ook meevragen (en Mandy en William) ?

Nymeria
11-18-2004, 04:58 PM
Jij bent voor AZ dus jij mag zoveel mensen meenemen als je maar wilt! ;) :lol:

:haha:

Nymeria
11-18-2004, 04:59 PM
:rolleyes: :lol:

Hee Yvo Niehe moeten we Daniëlle en Silas ook meevragen (en Mandy en William) ?
Je weet het he, als Mandy gaat dan ga ik niet ;) :p

CooCooCachoo
11-18-2004, 05:55 PM
:o Yvo.. Ik ben onpartijdig! :)

Nymeria
11-19-2004, 01:56 PM
:o Yvo.. Ik ben onpartijdig! :)

Ja dat weet ik, maar je weet hoe Mandy en ik met elkaar omgaan ;) en ik verwacht dat het in real life niet veel anders zou zijn.

bovenbuuf
11-19-2004, 02:08 PM
Judith moet ook reageren :bounce:
Nou schrik niet hoor, maar Judith reageerd:p

Het lijkt me wel leuk. Maar ik moet eerst de juiste datum weten pas dan kan ik echt zeggen of ik kan. Ik heb het namelijk de eerst komende tijd erg druk met stage, ik moet nu zelf lessen gaan geven enzo. Als we gaan dat voor mij toch dan het liefst weekend.. Enschede is toch wel een beetje ver namelijk...

CooCooCachoo
11-19-2004, 02:35 PM
Ja dat weet ik, maar je weet hoe Mandy en ik met elkaar omgaan ;) en ik verwacht dat het in real life niet veel anders zou zijn.

Ik verwacht van haar kant niet veel anders :p

CooCooCachoo
11-19-2004, 02:36 PM
Nou schrik niet hoor, maar Judith reageerd:p

Het lijkt me wel leuk. Maar ik moet eerst de juiste datum weten pas dan kan ik echt zeggen of ik kan. Ik heb het namelijk de eerst komende tijd erg druk met stage, ik moet nu zelf lessen gaan geven enzo. Als we gaan dat voor mij toch dan het liefst weekend.. Enschede is toch wel een beetje ver namelijk...

:sad: Het weekend is voor mij een no-go.. De Efteling zelf is al duur en dan moet ik ook de reis nog betalen..

Nymeria
11-19-2004, 02:43 PM
:sad: Het weekend is voor mij een no-go.. De Efteling zelf is al duur en dan moet ik ook de reis nog betalen..Sorry zus, maar ik deel de mening van broer :p

Nymeria
11-19-2004, 02:44 PM
Ik verwacht van haar kant niet veel anders :p
ik ook niet :p

Dutchie
11-19-2004, 05:53 PM
Hey wat een leuk idee!
Ik ga zeker mee (tenminste, als ik kan op die dag)
:)

CooCooCachoo
11-22-2004, 09:31 AM
Ik heb ook twee introducees die misschien mee willen (als dat mag) :bounce: Zijn alleen geen tennisfans :p

CooCooCachoo
11-22-2004, 09:32 AM
Oh en het ligt ook aan de datum ;)

Eruwen
11-22-2004, 09:37 AM
Ik geloof dat we binnenkort eens moeten gaan inventariseren wie er wanneer kan/wil gaan.. het is al bijna december!

Nymeria
11-22-2004, 09:51 AM
Ja de datum moeten we maar eens snel gaan bedenken, kan ik daar rekening mee houden in m'n planning (ik krijg het nogal druk komende tijd)

Eruwen
11-22-2004, 10:07 AM
Ik ga zelf dus het liefst op een doordeweekse dag, in de hoop dat het dan wat rustiger is... hoewel veel mensen natuurlijk wel vakantie hebben in die periode, maar goed. Ik denk dat het voor mij dan het best uitkomt in de week tussen kerst en oud & nieuw. Op dinsdag en donderdag moet ik werken, maar als één van die dagen de beste blijkt te zijn om te gaan, dan kan ik daar wel mee schuiven denk ik :)

Nymeria
11-22-2004, 10:23 AM
Mij komt het eigenlijk het beste uit tussen nieuwjaar en het weekend van 8-9 januari en dan ook doordeweeks (ov). Als het voor oudjaar valt moet ik even kijken hoe het het beste past in mijn planning, het kan wel maar da's wat moeilijker inplannen. (de Australische meiden komen op de 28ste aan dus die dag kan ik zeker niet)

CooCooCachoo
11-22-2004, 10:24 AM
Omdat ik dus stop met mn studie vervalt mn OV ook, dus hoe sneller hoe beter :p

Nymeria
11-22-2004, 10:28 AM
Wanneer gaat je OV vervallen?

CooCooCachoo
11-22-2004, 10:43 AM
Geen idee :o

Catchie
11-22-2004, 01:33 PM
moet je je ov niet zelf inleveren 5 dagen nadat je geen recht meer hebt op stufi? Anders krijg je volgens mij een boete als je em langer houdt...

Nymeria
11-22-2004, 02:03 PM
Ja volgens mij is het idd ook binnen een week ofzo, iets langer geloof ik. je moet wel de tijd hebben om m in te leveren. Het staat geloof ik op de achterkant van de ov

SuperFurryAnimal
11-23-2004, 11:54 AM
Laten we dan eerst een paar data noteren ofzo... kijken wie voor welke datum is (het ouderwetse 'turven') ... en even noteren wie er zeker mee willen enzo..

Zeker mee:
Eruwen
SuperFurryAnimal
...
...ehm... :haha:

vul zelf maar even aan! ;)

Nymeria
11-23-2004, 04:51 PM
Legolas wil zeker mee :wavey:

Dutchie
11-23-2004, 05:06 PM
Ik ook (maar ligt wel aan de datum)

Nymeria
11-23-2004, 05:08 PM
ik denk dat dat tussen haakjes voor iedereen wel geldt :p

Dutchie
11-23-2004, 05:45 PM
Ik denk, ik meld het maar even :p

CooCooCachoo
11-23-2004, 08:46 PM
:p Ik ga ook tussen haakjes :p

Catchie
11-24-2004, 09:54 AM
Ik ga ook tussen haakjes ;)

CooCooCachoo
11-24-2004, 10:30 AM
Zullen we anders de mensen die niet tussen haakjes tussen haakjes doen :p

Nymeria
11-24-2004, 10:43 AM
Zullen we anders de mensen die niet tussen haakjes tussen haakjes doen :p

:lol:

SuperFurryAnimal
11-24-2004, 11:14 AM
Dus zeker mee:
Eruwen
SuperFurryAnimal

Tussen haakjes mee:
Legolas (Cool als je meegaat! Ik trek mijn AZ-shirt aan! haha ;) )
CooCooCachoo
Dutchie
Catchie
Kezzi

???? Zo goed????

Weet iemand iets van Stefan (PurpleRainbow)??

Catchie
11-24-2004, 11:31 AM
Ik denk dat Kezzi ook tussen haakjes meegaat, kun je die er ook alvast aan toevoegen... ;) Ik dacht dat ze het zelf wel erop gezet zou hebben, maar ze zal wel weer les hebben, dus moet ze achter de pc vandaan :P

CooCooCachoo
11-24-2004, 11:36 AM
Moest Legolas ook niet tussen haakjes? :confused:

Nymeria
11-24-2004, 11:46 AM
yep Legolas is ook tussen haakjes!

CooCooCachoo
11-24-2004, 12:21 PM
:bounce: :)

Bij de AH kan je kaartjes kopen met korting, als je Airmiles inlevert!

Eruwen
11-24-2004, 03:49 PM
:bounce: :)

Bij de AH kan je kaartjes kopen met korting, als je Airmiles inlevert! I know... maar ik heb laatst al mijn airmiles ingeleverd voor een DVD... en aangezien je nog nauwelijks airmiles krijgt bij de AH :rolleyes: ga ik dat niet meer redden :lol:

Gosjke
11-24-2004, 03:54 PM
Dus zeker mee:
Eruwen
SuperFurryAnimal

Tussen haakjes mee:
Legolas (Cool als je meegaat! Ik trek mijn AZ-shirt aan! haha ;) )
CooCooCachoo
Dutchie
Catchie
Kezzi

???? Zo goed????

Weet iemand iets van Stefan (PurpleRainbow)??
Misschien ga ik wel mee, zo stiekem, heel erg tussenhaakjes.. dan ben ik dat grote ding wat achter Kezzi en Catchie aanhangt :p

Nymeria
11-24-2004, 04:22 PM
Ik heb er nu echt al zin in :yeah: ben benieuwd met wie ik nou eigenlijk chat, want buiten Kezzi en Catchie (en Martijn op afstand :p) heb ik dus nog niemand gezien.

Eruwen
11-24-2004, 06:40 PM
Ik heb er nu echt al zin in :yeah: ben benieuwd met wie ik nou eigenlijk chat, want buiten Kezzi en Catchie (en Martijn op afstand :p) heb ik dus nog niemand gezien. Ja, misschien is het handig om vantevoren foto's uit te wisselen ofzo... Is wel handig op zich als we elkaar herkennen in de Efteling :lol:

CooCooCachoo
11-24-2004, 06:59 PM
Ik heb er nu echt al zin in :yeah: ben benieuwd met wie ik nou eigenlijk chat, want buiten Kezzi en Catchie (en Martijn op afstand :p) heb ik dus nog niemand gezien.

And whose fault is that? :devil: Je krijgt het je leven lang te horen ;)

Nymeria
11-24-2004, 07:32 PM
Ja, misschien is het handig om vantevoren foto's uit te wisselen ofzo... Is wel handig op zich als we elkaar herkennen in de Efteling :lol:
mmm ik heb wel een aantal foto's van mij gepost in the pic thread. Maar das misschien even zoeken. En van jou heb ik toch ook al een foto gezien :p We herkennen elkaar vast wel!

Nymeria
11-24-2004, 07:33 PM
And whose fault is that? :devil: Je krijgt het je leven lang te horen ;)Ja daar was ik al bang voor :p

CooCooCachoo
11-24-2004, 07:40 PM
Ja daar was ik al bang voor :p

:angel:

Eruwen
11-24-2004, 08:04 PM
mmm ik heb wel een aantal foto's van mij gepost in the pic thread. Maar das misschien even zoeken. En van jou heb ik toch ook al een foto gezien :p We herkennen elkaar vast wel! Ik moet eigenlijk eens een fatsoenlijke foto van mezelf maken... is lang geleden dat die er één van mij is gemaakt :lol: Ja, vorig jaar met kerst... maar toen had ik nog héél donker haar, en dat heb ik nu niet meer :p

Nymeria
11-24-2004, 08:10 PM
Ik moet eigenlijk eens een fatsoenlijke foto van mezelf maken... is lang geleden dat die er één van mij is gemaakt :lol: Ja, vorig jaar met kerst... maar toen had ik nog héél donker haar, en dat heb ik nu niet meer :p
zorg er dan maar dat je die een keer maakt dan voordat we afspreken. En anders zorgen we er gewoon voor dat iedereen mij herkent ofzo, dan vinden jullie elkaar ook wel :p

Catchie
11-24-2004, 09:03 PM
zorg er dan maar dat je die een keer maakt dan voordat we afspreken. En anders zorgen we er gewoon voor dat iedereen mij herkent ofzo, dan vinden jullie elkaar ook wel :p
Of kezzi en mij, we schijnen een nogal hoog herkenbaarheids- en opvallingsgehalte te hebben :p ;)

Catchie
11-24-2004, 09:07 PM
Owja en met Gosjke erbij kan het al helemaal niet missen... twee iniemini's en iemand van Roger en Fred's lengte ;)

* Mijn 300ste post :D *

Nymeria
11-25-2004, 07:53 AM
Of kezzi en mij, we schijnen een nogal hoog herkenbaarheids- en opvallingsgehalte te hebben :p ;)
Ik denk ook dat jullie opvallender zijn, maar ach wij zullen toch wel gelijk daar aan komen dus kunnen ze kiezen wie ze herkennen :p

Nymeria
11-25-2004, 07:54 AM
Owja en met Gosjke erbij kan het al helemaal niet missen... twee iniemini's en iemand van Roger en Fred's lengte ;)

* Mijn 300ste post :D *
:lol: da moet zeker opvallen :p

En gefeliciteerd :hug:

SuperFurryAnimal
11-25-2004, 08:13 AM
Ik trek mijn knalrode jas aan, dan val ik ook wel op! ;)

Nymeria
11-25-2004, 08:33 AM
Als we allemaal opvallen zal het wel geen probleem worden :p

CooCooCachoo
11-25-2004, 10:27 AM
Ik zal wel een tutu aandoen. Als jongen val je dan wel helemaal op :lol:

Moet ik er wel een kopen... Waar kan ik dat het beste doen? ;)

Eruwen
11-25-2004, 02:48 PM

Moet ik er wel een kopen... Waar kan ik dat het beste doen? ;) Wat dacht je van een balletwinkel? :lol:

Dutchie
11-25-2004, 05:14 PM

Moet ik er wel een kopen... Waar kan ik dat het beste doen? ;)

Nou, als jij een tutu aandoet dan kunnen jullie die haakjes bij mij wel weghalen :p

CooCooCachoo
11-25-2004, 05:21 PM
Wat dacht je van een balletwinkel? :lol:

Goed punt ! :yeah:

Waar vind ik die ?

CooCooCachoo
11-25-2004, 05:21 PM
Nou, als jij een tutu aandoet dan kunnen jullie die haakjes bij mij wel weghalen :p

:haha: ;)

Eruwen
11-26-2004, 06:49 PM
Oh, ik bedenk met net dat ik ook herkenbaar ben! Ik heb nl. een héle stoere Efteling-muts!!! :lol:

(Oh ja, die foto is dus genomen in de winter efteling ;) )

Nymeria
11-26-2004, 06:55 PM
woohoo iedereen gaat herkenbaar zijn :bounce: behalve ik dan, maar ik zal wel bij Kezzi en Catchie zijn dus dan merken jullie me vanzelf wel

Gosjke
11-26-2004, 07:28 PM
Nu nog een datum :lol:

CooCooCachoo
11-26-2004, 07:33 PM
:lol: @ die muts

Eruwen
11-26-2004, 07:42 PM
Nu nog een datum :lol: Oh ja, over de datum... Patricia en ik hebben de knoop maar doorgehakt, en besloten om op 29 december te gaan (woensdag). Dat is voor mij eigenlijk de enige dag dat ik kan (buiten de weekenden om dan), en dat komt het best uit voor ons. Dus... wie kan/wil mee?

Oh ja, nog een tip... Ik weet niet of ze het in alle steden/dorpen hebben, maar als je je toegangskaartje vast bij de AH haalt, scheelt dat weer een wachtrij :yeah:

Eruwen
11-26-2004, 07:47 PM
:lol: @ die muts Hey! Dat is toevallig wel een hele stoere muts! :smash: :lol:

Nymeria
11-27-2004, 11:15 AM
Ik weet niet of ik de 29ste kan :(

Dutchie
11-27-2004, 11:20 AM
De 29ste kan ik niet :sad:
En dit is de vaste datum?? :crying2:

Kezzi
11-27-2004, 03:36 PM
Ik weet ook nog niet of ik kan...

Nymeria
11-27-2004, 05:25 PM
Is er geen mogelijkheid voor een andere datum? (bij voorkeur later in de vakantie)

Eruwen
11-27-2004, 08:32 PM
Ik kan eigenlijk echt alleen die week, als het goed is ga ik nl. begin/midden januari afstuderen, en dan heb ik het dus super druk ;)

CooCooCachoo
11-27-2004, 08:34 PM
En ik denk dat ik sowieso niet ga. Heb dan mn OV niet meer en ik wil heel graag naar RG, waar ik dan dus echt voor wil sparen :) Het gaat nl. nogal wat kosten, want ik wil er 7-9 dagen heen :o

Nymeria
11-27-2004, 08:37 PM
Voor mij komt het na oud op nieuw het beste uit, een dag later kan ik waarschijnlijk wel. Maar die Australische meiden komen de dinsdag aan, dus dan zullen ze woensdag wel even een rustige dag willen

Eruwen
11-27-2004, 09:20 PM
En ik denk dat ik sowieso niet ga. Heb dan mn OV niet meer en ik wil heel graag naar RG, waar ik dan dus echt voor wil sparen :) Het gaat nl. nogal wat kosten, want ik wil er 7-9 dagen heen :o Ik ken het probleem... denk dat ik maar eens een keer een staatslot ga kopen :lol:

Nymeria
11-27-2004, 10:37 PM
Ik ken het probleem... denk dat ik maar eens een keer een staatslot ga kopen :lol:maar volgens mij is zo'n staatslot meestal slechts geldsverspilling :p

Dutchie
11-28-2004, 08:51 AM
Ik kan eigenlijk echt alleen die week, als het goed is ga ik nl. begin/midden januari afstuderen, en dan heb ik het dus super druk ;)

Nou, dan zie ik jullie pas in Rotterdam :sad:

Eruwen
11-28-2004, 09:30 AM
maar volgens mij is zo'n staatslot meestal slechts geldsverspilling :p Vaak wel ja... Maar je weet het niet!

Dutchie
11-28-2004, 10:39 AM
Net als de postcode loterij...Wij zijn geen lid daarvan maar oh wat zou ik balen als de straatprijs hier valt!!!!

CooCooCachoo
11-28-2004, 11:23 AM
Maar die valt nooit in een straat waar flats zijn :rolleyes: Dus ik maak me geen illusies :lol:

Eruwen
11-28-2004, 11:39 AM
Maar die valt nooit in een straat waar flats zijn :rolleyes: Dus ik maak me geen illusies :lol: Jawel hoor!

Ik wil me eigenlijk al een tijdje opgeven voor de postcode loterij... is niet al te duur, en je steunt ook nog goede doelen :) Misschien toch maar eens doen dan binnenkort...

SuperFurryAnimal
11-28-2004, 11:45 AM
Jammer dat er zo weinig kunnen op de 29e. Maar ja, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen agenda met zijn eigen drukke bezigheden... Op een gegeven moment moet je gewoon een datum kiezen.

Gaby en ik gaan sowieso de 29e... als jullie uiteindelijk toch nog kunnen dan zien we elkaar daar toch??

Nymeria
11-28-2004, 02:58 PM
Zijn er misschien die niet op de 29ste kunnen, maar het wel leuk vinden om later in de vakantie nog een keer te gaan?

CooCooCachoo
11-28-2004, 05:55 PM
Later.. Nee :p Eerder.. ja :)

Dutchie
12-01-2004, 02:31 PM
Zijn er misschien die niet op de 29ste kunnen, maar het wel leuk vinden om later in de vakantie nog een keer te gaan?

Welke vakantie :rolleyes:
:sad:

Nymeria
12-01-2004, 04:00 PM
Welke vakantie :rolleyes:
:sad:

ow sorry :hug:

Purple Rainbow
12-02-2004, 06:41 PM
hey! Ik kan 2 weekjes nauwelijks internetten en ik merk dat jullie in de tussentijd al een hele Eftelingtrip hebben gepland! :mad: ;)
Leuk idee, lijkt me leuk om jullie te meeten. De tijd en lokatie zijn alleen niet zo gunstig. Ik ben in september nog in de Efteling geweest. Bovendien zal ik dan uit Zwolle moeten komen, en dat wordt een duur grapje, vrees ik.
Maar wie gaan er nu eigenlijk allemaal? Ik ben best over te halen namelijk. :)

Nymeria
12-02-2004, 08:07 PM
Tja volgens mij staat het alleen vast dat Eruwen en SFA op de woensdag voor oud-op-nieuw gaan.

CooCooCachoo
12-02-2004, 09:53 PM
Ja volgens mij is het gewoon het beste om met het ATP-toernooi van Rotterdam een grote meeting te houden. Dat is voor iedereen ook interessanter dan de Efteling, denk ik ;)

Nymeria
12-03-2004, 05:15 PM
Ja volgens mij is het gewoon het beste om met het ATP-toernooi van Rotterdam een grote meeting te houden. Dat is voor iedereen ook interessanter dan de Efteling, denk ik ;)

Ja da's waar, maar het idee was juist om daarvoor al een keer af te spreken :p

CooCooCachoo
12-03-2004, 06:01 PM
Ja da's waar, maar het idee was juist om daarvoor al een keer af te spreken :p

Ik denk dat dat onmogelijk wordt :p

Nymeria
12-03-2004, 06:06 PM
Ik denk dat dat onmogelijk wordt :p

Daar ben ik ook bang voor :(

Dutchie
12-20-2004, 12:44 PM
Gaan jullie nog volgende week?
Veel plezier alvast!
:bigwave:

Kezzi
12-20-2004, 04:21 PM
Van mij ook! :D

SuperFurryAnimal
12-21-2004, 07:40 AM
we posten we wat foto'tjes... zijn jullie er toch nog een beetje bij! ;)

Dutchie
12-21-2004, 04:21 PM
Goed idee :yeah:

Catchie
12-22-2004, 04:43 PM
Ja ook van mij veel plezier!

Dutchie
12-27-2004, 07:28 PM
En we wachten nog steeds op de foto's :p

Eruwen
12-28-2004, 03:29 PM
We zijn nog niet geweest! :lol:

Patricia is op dit moment onderweg naar mij, en morgen gaan we naar de Efteilng! :woohoo: Ik hoop wel dat het dan beter weer is dan vandaag! :scared:

Gosjke
12-28-2004, 04:09 PM
Ik zal voor jullie duimen ;). Veel plezier!

Eruwen
12-28-2004, 04:15 PM
Thanks! :hug: Als het maar droog blijft, dan ben ik allang blij!

Nymeria
12-28-2004, 06:54 PM
veel plezier! En ik zal voor jullie duimen

CooCooCachoo
12-29-2004, 05:28 AM
Heeeeeeeeee viel Spaß! Waren de tortilla's nog lekker ? :) :lick:

Eruwen
12-29-2004, 07:12 PM
Het was zooooo leuk vandaag! En het was super mooi weer! :woohoo: Het zonnetje heeft bijna de hele dag geschenen :D

En ja, natuurlijk waren de tortilla's lekker! Alles wat ik kook is lekker :p :lol:

Kezzi
12-31-2004, 04:07 PM
Tof dat het zooooo leuk was :) .
En dat eten moeten we eens komen proeven dan :p .

Dutchie
01-24-2005, 07:35 PM
Komen de foto's nog? :)

CooCooCachoo
01-25-2005, 06:55 AM
Het was zooooo leuk vandaag! En het was super mooi weer! :woohoo: Het zonnetje heeft bijna de hele dag geschenen :D

En ja, natuurlijk waren de tortilla's lekker! Alles wat ik kook is lekker :p :lol:

Dat betekent dat jij voor ons gaat koken :p

CooCooCachoo
01-25-2005, 06:58 AM
Komen de foto's nog? :)

Ja, die wil ik ook zien! :p