Even een nederlands topic 06 [Archive] - Page 3 - MensTennisForums.com

Even een nederlands topic 06

Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

JuanChuffy007
02-07-2005, 04:20 PM
oeps ik heb mn pagina weggeklikt, kweet nie waar ik ben gebleven :mad:

Kezzi
02-07-2005, 04:20 PM
Iets typisch nederlands om te eten misschien?
Nonnevotten of zo :devil:
Dat eten ze meestal toch niet op uit veiligheid :)

gogonutz
02-07-2005, 04:21 PM
We did some good damaging... hij doet het gewoon nog steeds niet :fiery: En daar komen alle CSI spoilers op te staan :bigcry:
*snikt: geef mij.. snif... en.... vooral ook Jill... snifsnif.. snel...die..site...(lange uithaal).. terug.. anders...wordt... ze... misschien... snif snuif... psycho*

k*t.. als dat ding niet snel terug is ben ik de lul.. dan wordt het door twee van die halfpsychotische vrouwen op mij afgereageerd

JuanChuffy007
02-07-2005, 04:22 PM
ach never mind, ik geef op, ik skip gewoon...... als er belangrijke dingen posts waren, gaan jullie het toch gewoon nog een keer posten toch? speciaal voor mij? :angel:

gogonutz
02-07-2005, 04:22 PM
Dan vind k jou niet lief:p ;) :lol:

dat kan.. je bent niet de enige :p

JuanChuffy007
02-07-2005, 04:23 PM
Zelfmedelijden won't help you.. Bikkele doorleesskills, die heb je nodig :p

Helaas heb ik die skills niet :sad:

JuanChuffy007
02-07-2005, 04:23 PM
Bij het begin :p

Ik wist gewoon dat dat antwoord zou komen!! :D

JuanChuffy007
02-07-2005, 04:24 PM
ok ik ga ER kijken! (herhalingen ik weet het, maar nog steeds heel leuk! ken die epis nl niet!)

gogonutz
02-07-2005, 04:27 PM
Nee, wij lopen vaker gewoon wat mensen tegen het lijf :p .(DC-team als je een avondje naar de Vliegende Panters gaat in Roermond :D)
En perskaarten voor pinkpop enzo, omdat we schrijven voor een e-zine. En door pinkpop kent Silkstone ons en op elk festival waar hun zijn en wij ook komen we op de een of andere manier backstage :p .

heb ik jullie daar vast ooit gezien dan :cool:

gogonutz
02-07-2005, 04:32 PM
:confused:

tja, als ik je dat zou moeten gaan uitleggen ben ik morgen nog beter

Kezzi
02-07-2005, 04:34 PM
Ja hij is wel een goede vervanger voor ons achterneefje die er niet meer werkt... Die was wat ieler en kleiner enzo :p, maar zelfs hij maakte indruk... :D
Ben best blij dat mijn nieuwe favo barman geen familie is ;) :p

gogonutz
02-07-2005, 04:35 PM
Ik zal het proberen te onthouden, maar ik doe al niet aan limburgs praten, laat staan schrijven ;)

Ik blijf een Brabo hè :rocker2: :p

weer puntjes voor Margo :hug:

Kezzi
02-07-2005, 04:36 PM
Uhm zussie, die arrogante valt ook onder lang en donker :p
Maar die is niet heel lang, de enige die qua lengte een beetje in de buurt komt is mijn ex-klasgenootje, maar die werkt nooit aan de voorste bar :p .

Kezzi
02-07-2005, 04:38 PM
Werkt ie er nie meer?
Dat was toch die jongen die ik ook gezien heb toen ik bij jullie was vorige zomer.. toch?
Ja, maar hij werkt er dus niet meer. Volgens mij was hij ook de oudste daar, bijna 30 :p .

RogiNie
02-07-2005, 04:42 PM
Geni, Roger en ik zijn oud, jij bent bijna oud en Anni, tja daar zijn geen woorden voor zo oud

Jullie zijn echt :crazy:
*zucht* al die LOTR verhalen........ ;) naja... scheelde wel veel posts lezen :p

RogiNie
02-07-2005, 04:44 PM
erm echt nee. Well it depends one what school you go to. Most schools here have started teaching either Japanese or Indonesian, and I must say: NO THANKS to those. I wanted to take German classes at Uni (no way in hell I was gonna find Dutch classes ;) ) and even them my Uni didn't offer them, I'd have to travel to another Uni twice a week (1,5 hours each way mind you) to take 2x 2 hours classes, and I'd get credit for them in my coursework! :eek: That's how sucky languages are over here! People just don't learn them!

Wat slecht!! in Nederland kan je ongeeer alle talen leren die je wilt...... in Australie dus blijkbaar niet.... Maar wel goed dat je wat geleerd hebt ;)

RogiNie
02-07-2005, 04:45 PM
en zij heeft! :woohoo:

MISA KRAJICEK $75k Ortisei 2005 WINNER! :p :aparty:

JA!!! Gefeliciteerd Misa!! ze staat nu al 126ste op de wereldranglijst!! :D

RogiNie
02-07-2005, 04:51 PM
Uhm, nooit jezelf bovenaan plaatsen :p Da's niet echt respectvol :p

nee.... ze had jou zeker bovenaan moeten plaatsen :p

RogiNie
02-07-2005, 04:53 PM
Yeah, but it sucks that you have so much trouble learning one if you want to! I mean I think everyone should try to speak 2 languages at least! OK, I understand some people don't like languages, but I think we can't expect everyone to speak English!

Ja!! :yeah: helemaal mee eens.... Buitenlanders verwachten ook altijd dat Nederlanders maar een andere taal moeten spreken, terwijl ze zelf nooit Nederlans proberen te spreken.... That sucks! :p

gogonutz
02-07-2005, 04:53 PM
zo.. ben ook weer bij.. viel nog best mee met bijlezen hoor Margo

RogiNie
02-07-2005, 04:59 PM
Ok....beslissing: ik ga hier niet iedere dag bijlezen!

JE zal je vast niet lang aan die beslissing houden... :p khad m ook ooit genomen... tis niet gelukt ;)

RogiNie
02-07-2005, 05:04 PM
Ja, das waar :) .
Ik ga wel een Funs t-shirt maken, moet ik hem wel even uitleggen dat hij dat is :p .

Ja, da's :cool: !! moet je doen!
maaruh... moet je wel zorgen dat je m een keer tegenkomt... ;)

Kezzi
02-07-2005, 05:04 PM
I'll keep you informed :p

Vooralsnog nog geen afzeggingen, maar die zullen nu wel binnen gaan komen.

Twijfelgevallen: Grosjean, Mayer, Youzhny, Robredo, Coría, Henman
Sebje :sad: :tears: (Straks kan ik het niet goedmaken met Thierry en Jean Pierre door ze alsnog een koekje aan te bieden :p ).
Tommy :sad: :tears:

RogiNie
02-07-2005, 05:06 PM
:wavey: Kezzi al heb k geen idee wie je bent:p

ze zal het waarschijnlijk over 2 dagen pas lezen.. maja...... ;)
*mijn berichtje over 3 dagen* :p

RogiNie
02-07-2005, 05:07 PM
Ik mag geen magnetron want ze zijn bang dat ik namens Yvo, Fenna en Nienke Mirka in de magnetron stop :p

:rolls:

RogiNie
02-07-2005, 05:08 PM
Ik zal het proberen te onthouden, maar ik doe al niet aan limburgs praten, laat staan schrijven ;)

Ik blijf een Brabo hè :rocker2: :p

al die limbo's en brabo's hier.... *zucht* :p
zijn er ook mensen hier die zonder accent praten??? *behalve ik ;) * :)

RogiNie
02-07-2005, 05:09 PM
Dat zeg ik net :p

Ik ga ff arretjescake maken :drool: :drool: :drool: :lick: :lick: :bounce:

Wat???? :confused:

RogiNie
02-07-2005, 05:12 PM
Dan moet Fenna Mirka die kant maar opjagen :p

Ja!! goed idee ;) En dan..... is Roger weer vrijgezel.. :devil:

RogiNie
02-07-2005, 05:15 PM
Ik heb ook alleen zaterdag carnaval gevierd, was het zat dat mensen de neiging voelen om mijn outfit te vernielen :mad:

Carnaval... je moet er ook niet eens aan beginnen....... ;)
Wat had je aan? :p

RogiNie
02-07-2005, 05:16 PM
khad da bij een Frans mondeling. Dacht da'k geen woord Frans gezegd had, kreeg ik nog een 8 :shrug:

ok.. dat zal'k onthouden... Geen woord Frans zeggen en dan zeggen tegen de lerares dat ik een 8 verdien :p

gogonutz
02-07-2005, 05:17 PM

sorry.. ik praat wel ABN hoor.. al hoor je wel goed dat ik Brabo ben

RogiNie
02-07-2005, 05:18 PM
Mwah.. zekerheid voor alles.. ik hoef het niet ;)

Nee... kzal het ook zeker niet helemaal gaan opsturen naar Braboland.... :p

Gosjke
02-07-2005, 05:19 PM
Bij Getty Images staat er een foto van John Mayer als je zoekt op Josh Groban :p . Sommige mensen zetten er gewoon de foute namen onder :)
Jamaa John Mayer foto's zijn ook ok :yeah:

Heb net zijn TV show van VH1 gezien.. die is echt errug komisch. Behoorlijke puberhumor, maar errug cool! :cool: :worship:

RogiNie
02-07-2005, 05:19 PM
Ja, echt super is het nog niet. Hij heeft ook niet echt veel talent, maar gelukkig is het een harde werker en kan ie het gebrek aan talent met veel werk compenseren :lol:

:rolleyes:
keep on dreaming!! ;) :p

Gosjke
02-07-2005, 05:23 PM
k*t.. als dat ding niet snel terug is ben ik de lul.. dan wordt het door twee van die halfpsychotische vrouwen op mij afgereageerd
Hij doet het nog steeds niet :devil:

*ziet Koen dekking zoeken en zn status op offline gooien*:p

RogiNie
Dat doet me denken aan mijn duits mondeling voor mijn eindexamen, ik kon kiezen uit de twee beste onderwerpen. Waar ik naar kijk op tv en mijn hobby :p . Tennis kijken en tennis kijken dus ;) .
Ik met mijn leraar een gesprekje gevoerd over Nicolas tegen Sjeng op Wimbledon, die wedstrijd was een paar dagen geleden geweest. Ik helemaal vertellen over dat ik Nico zo leuk vond en dat Sjeng een punt gepikt had. Die leraar op een gegeven moment, ja hou maar op, je hebt een 7,5 :p . Volgens mij was ik een beetje té enthousiast over Nico ;) .

:lol:
dat wordt nog wat als ik eenmaal over Roger begin.... kzal mn lerares alvast waarschuwen. :devil: Toen ik dat artikel bij haar inleverde vroeg ze al: 'Is dat je idool?' ik: 'nja... zo ongeveer' ;) Ze weet natuurlijk niet hoe groot... dat zal ik haar wel duidelijk maken. :devil: Tis alleen jammer dat het in het frans is... in het frans is mn uitdrukkingsvaardigheid toch ietswat minder dan in het Nederlands :p

RogiNie
waar zal ik eens beginnen :scratch:

Bij het begin??? :rolleyes: :p

RogiNie
02-07-2005, 05:24 PM
Waarom moeten er zoveel mensen teruglezen? :eek:

omdat ene Adnil en ene Legolas ONTZETTEND VEEL gepost hebben met z'n tweeen????? :p

RogiNie
02-07-2005, 05:26 PM
Page 1613 of 1700 :eek: :eek: ik heb medelijden met mezelf....... ik ga denk ik heel wat skippen hoor! :angel:

da's idd erg zielig... ik moest van 1647-1700 en dat was al erg genoeg... gelukkig is het ook mogelijk dat je veel kan skippen... want al dat gedoe over LOTR en Fantasy kan je over slaan :D :p
veel suc6! :hug:

Gosjke
weer puntjes voor Margo :hug:
Thank you :hug:

:singer: Cause my world's bigger than your probleeeeeeeeeeeeeems and it's bigger than me :rocker2:
Mag Koentjuh 3 keer raden welke cd ik op heb staan :p

RogiNie
Bij het begin :p

mmm.. kgeloof dat iemand mij voor was :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:27 PM
ben je zeker? :p

Als je het blijft vragen, dan ga ik toch twijfelen :eek:

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:27 PM
Trouwens mensen.. wat posten jullie absurd veel :eek:

RogiNie
02-07-2005, 05:28 PM
Ocherm :hug:

:lol: Ocherm :rolls:
al dat limburgs en brabants van jullie........ :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:28 PM
ffs! Can I use the fan then Mr. Environmentalist? :p

Not if you have to plug it :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:29 PM
Yeah I know - you all know like 5 languages! :p

I know four :p And that is more than average :) And I speak them better than most too. I used to know some Latin, but it all faded away :(

RogiNie
02-07-2005, 05:30 PM
oeps ik heb mn pagina weggeklikt, kweet nie waar ik ben gebleven :mad:

das balen...... begin gewoon bij blz 1700 :o ;)

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:30 PM
oh, how nice of you...and god, what have they done to you to make you want them to lose to Misa? :p

:p

Sharapova = :smash:
Nagyova = :fiery:

gogonutz
02-07-2005, 05:31 PM
Hij doet het nog steeds niet :devil:

*ziet Koen dekking zoeken en zn status op offline gooien*:p

toch heb ik het gevoel dat je me dan nog niet kent

CooCooCachoo
No.. It doesn't give people any stupid ideas about Aussies... At least, I don't get any stupid ideas. Pin-up bimbos live everywhere.. Just like to drool over this Jack guy and I always have a good laugh at those girly girls with their "make up and cute outfits" when they have to show some survival skills *vomits and giggles a little*.. I don't think that all Aussies live in the Outback and wrestle with crocodiles ;) I promise :angel:

Maassluis heeft ook pin-up bimbos :help:

gogonutz
Thank you :hug:

:singer: Cause my world's bigger than your probleeeeeeeeeeeeeems and it's bigger than me :rocker2:
Mag Koentjuh 3 keer raden welke cd ik op heb staan :p

da's geen raden

RogiNie
02-07-2005, 05:32 PM

dus wel met accent... :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:33 PM
Wishful thinking :rolleyes: :p

:p Je kan hopen he :p Vorig jaar schijnt de finale heel spannend en leuk geweest te zijn.. Dus ik hoop maar dat dat dit jaar weer zo is ;) En weer met Jonathan & Andy natuurlijk :aparty:

gogonutz
Maassluis heeft ook pin-up bimbos :help:

Hell, even Reusel does

CooCooCachoo
We did some good damaging... hij doet het gewoon nog steeds niet :fiery: En daar komen alle CSI spoilers op te staan :bigcry:
*snikt: geef mij.. snif... en.... vooral ook Jill... snifsnif.. snel...die..site...(lange uithaal).. terug.. anders...wordt... ze... misschien... snif snuif... psycho*

:hug: Is ie al terug?

RogiNie
02-07-2005, 05:34 PM

tsja... je bent niet de enige die dat zegt.... :p

gogonutz

zie je over een paar posts wel.. nee dus

Gosjke
zo.. ben ook weer bij.. viel nog best mee met bijlezen hoor Margo
Zei ik toch ook al :) :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:35 PM
Tis ernstig.. *probeert wanhopig de Windows Media Player NIET aan te zetten*
Nummer komt volgens mij ook op die Willie Wonka film soundtrack, die film met Johnny Depp die hier ergens in de zomer uit zou moeten komen dacht ik :confused:

Die wil ik echt zien :aparty: I :hearts: de oude Charlie & The Chocolate Factory

Umpa Lumpa Dumpa Di Dooo I've got another puzzle for you :D

Gosjke
02-07-2005, 05:36 PM
Ik heb geen accent! :angel: (Koen, zip it :p)

CooCooCachoo
:lol: Ik zal dat maar als iets positiefs zien;)
Als k Geni zie, of Skobrev, denk k ook meteen aan Yvo;)

Ik ben voor Enrico Fabris :p Maar ik hou niet zo van schaatsen :scratch:

RogiNie
I know four :p And that is more than average :) And I speak them better than most too. I used to know some Latin, but it all faded away :(

ik heb in 6 les gehad.. maar dat zegt niet zoveel....
Latijn weet ik niet veel meer en Spaans heb ik veel te kort om er veel van te leren....... :(
6 talen....... is eigenlijk super veel... :)

gogonutz
Zei ik toch ook al :) :p

sorta

CooCooCachoo
:rolls: Crap! En dat valt niemand op ook he :rolleyes:

:) Nee maar ik ben de CooCoo Correct-It :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:37 PM
:lol: *Dit is mijn hart mijn houten hart* moest er ineens aan denken :p

:p Dat liedje is nog niet eens ZO slecht.

gogonutz
02-07-2005, 05:38 PM

wat nou.. ik heb (nog) niets gezegd

CooCooCachoo
Hee mensen.. Ik heb mn eigen thread in Non-Tennis :rolls: The CooCooCachoo Appreciation Thread.. :tape: :p

Gosjke
Wat???? :confused:
Arretjescake.. laten we het erop houden dat je een grote kans hebt op een salmonella infectie als je um eet. Het hoeft niet in de oven, alleen in de koelkast en er zit meer vet in 1 stukje dan je normaal binnen zou krijgen in een hele maand.. maar damn, tis echt het lekkerste ooit uitgevonden :lick: :drool: Tis het soort cake waar zélfs ik (en das uitzonderlijk, vraag maar na ;)) geen slagroom bij hoef!

RogiNie

kheb zo'n voorgevoel dat deze uitspraak niet helemaal juist is..... :p
uitspraak :D

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:39 PM
Hingis :p
Je hebt t tegen mij he;) Dan kun je bedenken dat t Hingis is:p

J ada's waar ;)

RogiNie
02-07-2005, 05:39 PM
Hee mensen.. Ik heb mn eigen thread in Non-Tennis :rolls: The CooCooCachoo Appreciation Thread.. :tape: :p

O dear..... het gaat niet de goede kant op met MTF...... :p

Gosjke
02-07-2005, 05:40 PM
Nee... kzal het ook zeker niet helemaal gaan opsturen naar Braboland.... :p
Doe maar naar limboland, anders komt het sowieso nie bij mij aan.. hoogstens bij Koen :p

CooCooCachoo
Ok....beslissing: ik ga hier niet iedere dag bijlezen!

Ik vind het ook een beetje teveel werk worden hoor :help:

gogonutz

oke.. per dag zou ik dit forum meer en meer om willen dopen in WTF ipv MTF (en dan staat de W niet voor Womens)

RogiNie
02-07-2005, 05:41 PM
Arretjescake.. laten we het erop houden dat je een grote kans hebt op een salmonella infectie als je um eet. Het hoeft niet in de oven, alleen in de koelkast en er zit meer vet in 1 stukje dan je normaal binnen zou krijgen in een hele maand.. maar damn, tis echt het lekkerste ooit uitgevonden :lick: :drool: Tis het soort cake waar zélfs ik (en das uitzonderlijk, vraag maar na ;)) geen slagroom bij hoef!

jaja..... het is heel duidelijk... :rolleyes:
eerlijk gezegd krijg ik er niet gelijk trek in.... misschien beschrijf je het niet goed genoeg??? :p

CooCooCachoo
Ik heb r nu toch al 2 onthouden:
Gosjke=Margo
Dutchie=Brenda
Het gaat me wel lukken hoor :cool:

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Gosjke
toch heb ik het gevoel dat je me dan nog niet kent
Neuh je gaat de uitdaging vast nie uit de weg :p Je was ook nog verrassend lang gewoon online ;)

RogiNie
02-07-2005, 05:42 PM
Doe maar naar limboland, anders komt het sowieso nie bij mij aan.. hoogstens bij Koen :p

:confused: jij woonde toch ook in brabant??

gogonutz

GEEN slagroom *shock*

RogiNie
oke.. per dag zou ik dit forum meer en meer om willen dopen in WTF ipv MTF (en dan staat de W niet voor Womens)

:lol: :p

gogonutz
02-07-2005, 05:43 PM

Ik pass wel door

Gosjke
02-07-2005, 05:43 PM
Neej :bigcry:
Een paar van die plaatjes waren erg :lick: en stonden in mn favo's, dus ik probeer ieder kwartier ff.. maar nog steeds nix :sad:

RogiNie
02-07-2005, 05:44 PM
zo..... ook weer klaar met bijlezen... het viel best wel mee... slechts 60*15 = 900 posts........ ;)

gogonutz
Neuh je gaat de uitdaging vast nie uit de weg :p Je was ook nog verrassend lang gewoon online ;)

nog steeds hoor.. heb nog steeds vrouwelijke aandacht op msn.. dan ben ik meestal niet zo vlug weg :p

CooCooCachoo
:scared: Ik wil niet weten wat ze dan zou denken bij een van de sparerib kluif foto's :tape: :tape: :tape:
Het is een beetje net zoiets als een foto van Yvan die een banaan eet naar Geni sturen ;) :bolt:

:rolls: Russische bananen. Vast niet erg smaakvol :p

Gosjke
Die wil ik echt zien :aparty: I :hearts: de oude Charlie & The Chocolate Factory

Idd.. errug cool :cool: :banana: Ik wil um ook zeker zien, om verschillende redenen ;)

gogonutz
02-07-2005, 05:45 PM
Idd.. errug cool :cool: :banana: Ik wil um ook zeker zien, om verschillende redenen ;)

Johnny D. is echt zwaar eng in die film..

Gosjke
02-07-2005, 05:45 PM
wat nou.. ik heb (nog) niets gezegd
Neej.. omdat ik je voor de verandering eens voor was :p

RogiNie
02-07-2005, 05:46 PM
eigenlijk moet ik gaan leren.... maar als ik hier nu al weg ga moet ik morgen gigaveel teruglezen....
*zit in dubio*

gogonutz
02-07-2005, 05:46 PM
Neej.. omdat ik je voor de verandering eens voor was :p

:timebomb:

RogiNie
02-07-2005, 05:47 PM
kga toch maar...... morgen heb ik wel aardig wat tijd om te gaan teruglezen....
:wavey: !!!!

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:47 PM
Je kunt het vergelijken met een oliebol, maar nu ik er weer een gehad heb vind ik het eigenlijk meer op een donut lijken :p .

Donuts lust ik wel :bounce:

gogonutz
02-07-2005, 05:48 PM

:bigwave: .. doeidoei Nienke... succes met leren en morgen met teruglezen

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:48 PM
No way to control it. It's totally automatic whenever you're around. I'm walking blindfolded. Completely automatic. All of my systems are down.. down down down.. :yippee:

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:49 PM
Waren het bij mij maar 47 pagina's van 15 posts bij mij :p .
Ik moet ongeveer 50 pagina's van 40 post teruglezen :sad:

:eek: Misschien moet iedereen op postrantsoen :o

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:50 PM
Neem er maar een paar mee naar Breda, ik heb geen vakantie remember;)

Kom gewoon ook naar Rotterdam :p Yvo neemt er eentje mee voor mij :D

Gosjke
02-07-2005, 05:51 PM
:confused: jij woonde toch ook in brabant??
Ik ben een brabo die onvrijwillig naar limboland is gesleept (papa had evil werk :p)

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:51 PM
Vorig jaar heeft Raemon ook getraind op baan 1 toen de kwalies daar afgelopen waren. Margo, Fenna en ik waren de enige drie die zaten te kijken :p .

Ja maar dat is na afloop van de kwalies :p En dan nog zal je Federer of Ferrero of zo daar niet zien :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:52 PM
Op stevegtennis doen al die linkjes het bij mij pas als de toernooitjes ook echt begonnen zijn :p .
Maar heb van iemand anders gehoord dat je op itf ook wel wat vind, ik vind er in ieder geval meer dan op steveg :p .

Dan denk ik dat je verkeerd kijkt op SteveG :scratch:

Gosjke
02-07-2005, 05:52 PM
Johnny D. is echt zwaar eng in die film..
Johnny D. is goed als engerd :yeah: Hij is gewoon sowieso goed, zelfs als ie niet :drool: maar :scared: is ;)

Gosjke
02-07-2005, 05:54 PM
:timebomb:
Aaaaaaaaaaaaw! ;)

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:54 PM
:ras:

ben niet :crazy: !!! :p

Nou dan pas je niet bij de rest hier :p

Gosjke
02-07-2005, 05:55 PM
Beter laat dan nooit: bye bye Nienke :wavey:

CooCooCachoo
Sorry, kword niet echt bemoedigd door jouw verhalen.....
Dat zalmij toch nooit lukken... ;)

Nee, maar je kan het wel proberen :angel:

CooCooCachoo
wie zegt dat???
ons koekblik is heel lelijk... :p

Tss.. Zo kom je nooit aan die snoeptrommel he ;)

Gosjke
02-07-2005, 05:56 PM
Ja maar dat is na afloop van de kwalies :p En dan nog zal je Federer of Ferrero of zo daar niet zien :p
Ach ja.. Raemon is toch makkelijker om mee te praten, maakt het wel zo gezellig :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:57 PM
khad da bij een Frans mondeling. Dacht da'k geen woord Frans gezegd had, kreeg ik nog een 8 :shrug:

Ik wist wel dat ik Frans had gepraat, alleen in alogische volgorde enzo :p De uitspraak was wel goed, al ging ik op een gegeven moment bijna Engels praten :p

En bij mn Engels mondeling moest ik gaan uitleggen wat restzetels waren en wat ik vond van de lijsttrekker van de ChristenUnie :shrug: Maar daar had ik een 10 voor :aparty:

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:58 PM
Waarom moeten er zoveel mensen teruglezen? :eek:

Omdat bepaalde posters (Lees: Linda & Yvo) hele pages volspammen :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:59 PM
Ik vind Brenda's avatar echt heel :cool:

:cuckoo:

CooCooCachoo
02-07-2005, 05:59 PM
Zelfmedelijden won't help you.. Bikkele doorleesskills, die heb je nodig :p

:lol: Anders sturen we je wel op strafkamp hoor :devil: Hier pak aan: :armed:

:angel:

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:00 PM
Bij Getty Images staat er een foto van John Mayer als je zoekt op Josh Groban :p . Sommige mensen zetten er gewoon de foute namen onder :)

Nee de naam van de file was wel Drew Fuller of zo :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:01 PM
Wat gaan jullie doen dan?
En wat gaat Carol doen?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik weet graag alles :angel:

Een Red Envelope Mission. Dan kunnen de fans een berichtje voor Roger typen, die printen wij dan uit en we geven die in een rode envelop aan hem. Dat schijnt een gewoonte te zijn onder Roger fans ofzo :shrug:

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:02 PM
Ik denk het niet :sad: Ik zit nog mensen over te halen!

Oh.. Succes daarmee :bounce: Je moet echt gaan hoor :p Om JC te zien ;)

Kezzi
Tis ernstig.. *probeert wanhopig de Windows Media Player NIET aan te zetten*
Nummer komt volgens mij ook op die Willie Wonka film soundtrack, die film met Johnny Depp die hier ergens in de zomer uit zou moeten komen dacht ik :confused:
Die wil ik zien!
Vind de eerste Willy Wonka film al leuk, dus die met Johnny Depp moet gewoon nog leuker zijn :p .
Dat boek was altijd mijn lievelingsboek van Roald Dahl :) .

CooCooCachoo
ach never mind, ik geef op, ik skip gewoon...... als er belangrijke dingen posts waren, gaan jullie het toch gewoon nog een keer posten toch? speciaal voor mij? :angel:

Uhm. Don't think so! Ik ben allang vergeten wat ik heb gepost, maar ik weet nog wel dat het belangrijk was :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:03 PM
nee.... ze had jou zeker bovenaan moeten plaatsen :p

In ieder geval boven jou :devil: ;)

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:03 PM
Sebje :sad: :tears: (Straks kan ik het niet goedmaken met Thierry en Jean Pierre door ze alsnog een koekje aan te bieden :p ).
Tommy :sad: :tears:

:crying2: Florian is er definitief uit :( Karol Beck is zn vervanger :mad:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:04 PM
JA!!! Gefeliciteerd Misa!! ze staat nu al 126ste op de wereldranglijst!! :D

Goed zo Misa! :yeah:
:cool: :cool: :cool: :cool:

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:05 PM
tsja... je bent niet de enige die dat zegt.... :p

:p Dan is het wel heel erg, als iemand mijn mening deelt :tape:

Kezzi
02-07-2005, 06:05 PM
Dan hebben jullie dus ook veel geluk!
Maar niet zoveel als Tijn :(

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:06 PM
O dear..... het gaat niet de goede kant op met MTF...... :p
Naja de domste poster ever (Escude) heeft er ook één :p Dus veel erger kon het toch al niet.

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:07 PM
Dat doet me denken aan mijn duits mondeling voor mijn eindexamen, ik kon kiezen uit de twee beste onderwerpen. Waar ik naar kijk op tv en mijn hobby . Tennis kijken en tennis kijken dus .
Ik met mijn leraar een gesprekje gevoerd over Nicolas tegen Sjeng op Wimbledon, die wedstrijd was een paar dagen geleden geweest. Ik helemaal vertellen over dat ik Nico zo leuk vond en dat Sjeng een punt gepikt had. Die leraar op een gegeven moment, ja hou maar op, je hebt een 7,5 . Volgens mij was ik een beetje té enthousiast over Nico .

:haha: Goed idee om over tennis te kletsen!! :D

CooCooCachoo

Ik ook, maar dat is om andere redenen :p

JuanChuffy007
Bij het begin??? :rolleyes: :p

Jahjah, het was een domme vraag :p

CooCooCachoo
Neej :bigcry:
Een paar van die plaatjes waren erg :lick: en stonden in mn favo's, dus ik probeer ieder kwartier ff.. maar nog steeds nix :sad:

Ieder kwartier? :cuckoo: Jouw liefde voor die Eric is erg groot :o

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:08 PM

:lol: Johnny is niet verkeerd, maar toch ook niets voor mij :) Maar ik hoop niet dat ze de oude versie helemaal verkrachten. Die was namelijk errug goed :D

JuanChuffy007
da's idd erg zielig... ik moest van 1647-1700 en dat was al erg genoeg... gelukkig is het ook mogelijk dat je veel kan skippen... want al dat gedoe over LOTR en Fantasy kan je over slaan :D :p
veel suc6! :hug:

Fantasy? :confused:
Ik ga niet 100 pages lezen :p heb al geskipt :D :angel:

Kezzi
:wavey: Kezzi al heb k geen idee wie je bent:p
:wavey: Ik ben Eliane :)

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:09 PM

Kom er ook een achter :rolleyes: :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:09 PM

Heel veel succes :D Je kan het :p

Kezzi
02-07-2005, 06:10 PM
Tis een feit, we zijn eng, ik wens je suc6 :p
Ja, jullie zijn eng :p

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:11 PM

Maakt toch niet uit Latijn is totaal nutteloos anyway...... :rolleyes: :p

CooCooCachoo
Ach ja.. Raemon is toch makkelijker om mee te praten, maakt het wel zo gezellig :p

Da's ook wel waar ja :p Ik vind het tijdens de kwalies sowieso leuker.. Dan zit er niet zo'n massa mensen te kijken bij de trainingen (Hewitt die trainde met Ferrero op Baan 2, terwijl er op Baan 1 niets meer bezig was was echt erg :o Heel centre court was volgens mij leeg :p)

JuanChuffy007
das balen...... begin gewoon bij blz 1700 :o ;)

Yep :D

Kezzi
:lol: Tis idd een strak plan.. deze zomer toch maar eens goed rondneuzen daar ;)
Ik vond hem vorig jaar toch wel erg opvallen daar :p .

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:12 PM
Die wil ik zien!
Vind de eerste Willy Wonka film al leuk, dus die met Johnny Depp moet gewoon nog leuker zijn :p .
Dat boek was altijd mijn lievelingsboek van Roald Dahl :) .

Ik vind eigenlijk al die Roald Dahl verfilmingen errug :cool: The Witches is goed, Mathilda ook :)

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:12 PM
Maar niet zoveel als Tijn :(

Maar dat kan ook haast niet, zoveel geluk als ik heb gehad :eek: :o

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:13 PM

Serieus?! Wie heeft het geopend?! Kga zo ff checken :D. Eerst ff verder posten :).

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:13 PM
Fantasy? :confused:
Ik ga niet 100 pages lezen :p heb al geskipt :D :angel:

Ik kan dat gewoon wel respecteren dit keer :p

Gosjke
02-07-2005, 06:14 PM
Ieder kwartier? :cuckoo: Jouw liefde voor die Eric is erg groot :o
Wedden ja :p :D *is er trots op* :nerner:

CooCooCachoo
Kom er ook een achter :rolleyes: :p

Ja maar het is nu nog erger dan anders :p De maandag is nu een ouderwetse zaterdag geworden, qua posts aantal :o

Kezzi
Ik mag geen magnetron want ze zijn bang dat ik namens Yvo, Fenna en Nienke Mirka in de magnetron stop :p
:lol:

CooCooCachoo
Serieus?! Wie heeft het geopend?! Kga zo ff checken :D. Eerst ff verder posten :).

Stefan (Purple Rainbow) :lol: Ik zag het na het avondeten :lol:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:15 PM

:haha: :haha: :haha: LMAO :haha: (echt goede opmerking!! :haha: )

CooCooCachoo
Wedden ja :p :D *is er trots op* :nerner:

Ik ben blij voor je hoor :hug:

Gosjke
Maakt toch niet uit Latijn is totaal nutteloos anyway...... :rolleyes: :p
Ey ey ey! Dat is het zeker niet.. tenminste, ik vind van niet..
En het was gewoon een cool vak :worship:

Kezzi
Dat komt omdat Jamiroquai roeleert :worship:

Jay Kay here we come :D ;) (niet dat ie nu in ene spontaan Nederland overslaat in zn tour.. then again.. de kans dat hij hier meeleest is niet zo heel groot ;))
Hij moet gewoon komen! :p

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:16 PM
Ik wist wel dat ik Frans had gepraat, alleen in alogische volgorde enzo :p De uitspraak was wel goed, al ging ik op een gegeven moment bijna Engels praten :p

En bij mn Engels mondeling moest ik gaan uitleggen wat restzetels waren en wat ik vond van de lijsttrekker van de ChristenUnie :shrug: Maar daar had ik een 10 voor :aparty:

een 10?! Wow!!! Echt goed! Was je echt in ALLES goed?! :worship: :worship:

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:16 PM
Oh Brenda als je dit leest..

Ik heb nog geen bericht gehad van Luke of zo, maar ik heb voor de kwalies wel twee 'perskaarten'. Die had ik al lang geleden aangevraagd, maar ik kreeg maar geen bericht. Vandaag wel bericht gehad (stond bij mn junk mail :rolleyes: Het is maar goed dat ik die dus check) en het is gelukt :D Maar ik had dat kaartje al aan Yvo beloofd. Ik hoop in ieder geval dat we nog wel wat horen van Luke hoor! Fenna is het ook gelukt, dus we zijn in ieder geval met zn 3en bij centre court tijdens de kwalies :D

Kezzi
02-07-2005, 06:17 PM
Kezzi = Eliane, onderdeel van de tweeling die ze vormt met Catchie (= Fenna) woont in Herten en kent Yvo (inmiddels) :p
En Yvo kende ons al langer, maar dat waren wij al weer vergeten :p .

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:17 PM
:lol: Anders sturen we je wel op strafkamp hoor :devil: Hier pak aan: :armed:

:scared: Please don't!!!!! :scared: Ik heb niks geskipt, ik heb alles doorgelezen, 100 pagina's serieus!!! (ik heb net zitten liegen, dit is de waarheid!!!)

Gosjke
02-07-2005, 06:18 PM
Ik ben blij voor je hoor :hug:
Gelukkig! :hug: :banana:

Het niveau daalt ;)

:dance: I've got to dance, all the nasty things that people say... dance! But I'm gonna make it anyway.. Dance! :singer:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:18 PM
Oh.. Succes daarmee :bounce: Je moet echt gaan hoor :p Om JC te zien ;)

Jaaah!! JC wil ik echt zien spelen!!!!! Thanks :).

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:19 PM
een 10?! Wow!!! Echt goed! Was je echt in ALLES goed?! :worship: :worship:

Nou ze waren erg soepel qua cijfers bij de mondelingen. Er was al een doos geweest die een 10 had gekregen en toen had ik wel zoiets van.. als zij een 10 krijgt, dan moet ik die ook krijgen :p Zelfs met een platte uitspraak haalde je nog een 8 :rolleyes:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:19 PM
Uhm. Don't think so! Ik ben allang vergeten wat ik heb gepost, maar ik weet nog wel dat het belangrijk was :p

Jammer, het was te proberen! :p

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:20 PM
:p Dan is het wel heel erg, als iemand mijn mening deelt :tape:

Inderdaad!! :p

CooCooCachoo
:scared: Please don't!!!!! :scared: Ik heb niks geskipt, ik heb alles doorgelezen, 100 pagina's serieus!!! (ik heb net zitten liegen, dit is de waarheid!!!)

Ik eis een samenvatting van je :p

JuanChuffy007
Ik kan dat gewoon wel respecteren dit keer :p

Mooi zo! :D :D

CooCooCachoo
Gelukkig! :hug: :banana:

Het niveau daalt ;)

:dance: I've got to dance, all the nasty things that people say... dance! But I'm gonna make it anyway.. Dance! :singer:

Hell, I am listening to Liberty X :p Verwacht je dan een intelligent gesprek over de Griekse mythologische elementen die Dante heeft verwerkt in zijn werken? :nerner:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:21 PM
Ja maar het is nu nog erger dan anders :p De maandag is nu een ouderwetse zaterdag geworden, qua posts aantal :o

Jah da's waar....

CooCooCachoo
Jaaah!! JC wil ik echt zien spelen!!!!! Thanks :).

Misschien haalt ie weer de finale en zie je hem iig op tv ;)

JuanChuffy007
Stefan (Purple Rainbow) :lol: Ik zag het na het avondeten :lol:

Cool! Ik ga het zometeen echt ff checken! :) Als ik klaar ben hier dus! :)

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:22 PM
Mooi zo! :D :D

Maar volgende keer als ik dan wil skippen, moet je ook soepel zijn :p

Kezzi
Nja t zou me verbazen als je met magnetron en al ahoy binnenkomt :p
:haha:

JuanChuffy007

Maar het is zo'n oude taal.... niemand spreekt het toch meer? :p Maare, mensen die ik ken zeggen wel dat het voor veel talen de basis is of zoiets....

Kezzi
Dat zeg ik net :p

Ik ga ff arretjescake maken :drool: :drool: :drool: :lick: :lick: :bounce:
Yvo was eerder :p

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:23 PM
Nou ze waren erg soepel qua cijfers bij de mondelingen. Er was al een doos geweest die een 10 had gekregen en toen had ik wel zoiets van.. als zij een 10 krijgt, dan moet ik die ook krijgen :p Zelfs met een platte uitspraak haalde je nog een 8 :rolleyes:

Wat een geluk! Of heb je zitten slijmen bij de leraren....? :angel:

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:24 PM
Cool! Ik ga het zometeen echt ff checken! :) Als ik klaar ben hier dus! :)

OK :yeah:

Gosjke
02-07-2005, 06:24 PM
Maar het is zo'n oude taal.... niemand spreekt het toch meer? :p Maare, mensen die ik ken zeggen wel dat het voor veel talen de basis is of zoiets....
Je kunt er best veel van afleiden idd... :)
Best handig soms.. Maar kvind het ook gewoon leuk als algemene kennis :)

Kezzi
02-07-2005, 06:25 PM
Komt op hetzelfde neer, niet? :p
Komt wel op hetzelfde neer, maar wij preferen de term Grobanites, daar zijn we al aan gewend :lol:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:25 PM
Ik eis een samenvatting van je :p

Uh .................. uh..................... LoTR talk.... Fantasy talk .... (thanks Nienke! :p) uh........................................ nutteloze posts van ene Tijn en Koen. Iets met cakejes ofzo, en daar krijg je een of andere ziekte van......
Dat was het :D. Owjah en schaatsen, dat werd ook genoemd (I guess......)

Goede samenvatting? :angel:

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:26 PM

Ik vond het ook een :cool:e taal, maar ik ben het gewoon vergeten :sad: Heb het ook niet zo lang gehad hoor. Maar ondanks dat zijn er wel een paar dingen blijven hangen, waardoor ik inderdaad een voordeel had bij andere talen.

Kezzi
Dacht ik al. Ik ben er die dinsdag helaas niet, dus ik kan niet helpen
Ik help wel namens jou :p

Gosjke
Hell, I am listening to Liberty X :p Verwacht je dan een intelligent gesprek over de Griekse mythologische elementen die Dante heeft verwerkt in zijn werken? :nerner:
Neuh.. :angel:

:banana: --> Margo die op der stoel wiebelt in het ritme van de banaan omdat der playlist een Jamiroquai bui heeft en Margo dan niet kan stilzitten :D

JuanChuffy007
Misschien haalt ie weer de finale en zie je hem iig op tv ;)

Ik hoop het! :D Dan moet ie wel winnen deze keer!! :D

CooCooCachoo
Wat een geluk! Of heb je zitten slijmen bij de leraren....? :angel:

Het was geen geluk :p Het was gewoon een goede mondeling en dat reflecteerde in het cijfer :p :angel:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:27 PM
Maar volgende keer als ik dan wil skippen, moet je ook soepel zijn :p

OK ik beloof het! :D

Kezzi
02-07-2005, 06:28 PM
Fenna ging nu toch wel nog naar de optocht?
Ja, met Melany en Chris, niet met mij :p .

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:28 PM
Het was geen geluk :p Het was gewoon een goede mondeling en dat reflecteerde in het cijfer :p :angel:

Haha, ok!

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:29 PM
Je kunt er best veel van afleiden idd... :)
Best handig soms.. Maar kvind het ook gewoon leuk als algemene kennis :)

Ok is idd best stoer als je kunt zeggen dat je Latijn kunt :).

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:29 PM
Ik vond het ook een :cool:e taal, maar ik ben het gewoon vergeten :sad: Heb het ook niet zo lang gehad hoor. Maar ondanks dat zijn er wel een paar dingen blijven hangen, waardoor ik inderdaad een voordeel had bij andere talen.

:cool:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:30 PM
Ok ik ga er weer vandoor, ff naar die thread en dan Friends kijken :D.
Byebye mensen! :wavey:

Kezzi
02-07-2005, 06:30 PM
Wat hebben ze gedaan dan? :( :hug:
Ik had zelf oren en een staartje gemaakt. Trekt iemand dat staartje van mijn rokje af :mad: . Ik naar huis, mijn staartje gemaakt, weer terug. En er zijn nog heel veel mensen die mijn oren steeds aan het verbuigen waren enzo :fiery:

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:31 PM

:banana: --> Margo die op der stoel wiebelt in het ritme van de banaan omdat der playlist een Jamiroquai bui heeft en Margo dan niet kan stilzitten :D

Nu K-Maro...

Donne-moi ton coeur baby, ton corps baby hey.. Donne-moi ton bon vieux funk, ton rock baby, ta soul baby hey. Chante avec moi je veux une femme like you pour m'emmener au bout du monde.. :dance:

Kezzi
02-07-2005, 06:31 PM
Dat zei ik ook ergens, of anders dacht ik het vast ;)
Ja, heb je ook gezegd :p

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:32 PM
Ok ik ga er weer vandoor, ff naar die thread en dan Friends kijken :D.
Byebye mensen! :wavey:

:wavey: :)

gogonutz
02-07-2005, 06:34 PM

Vond Grieks toch wel leuker eigenlijk

Kezzi
02-07-2005, 06:35 PM
Jaja.. Fredje-positiviteit van de hoogste categorie.. learned it from the master ;) :hug:
:hug: :haha: :p
Die Amerikanen kunnen er ook wel wat van en die hebben mij nog nooit gezien ;) .

Kezzi
02-07-2005, 06:36 PM
Kezzi is ook al een middagje bezig ;)
Suc6 :hug:
Ja, maar ik ben bijna klaar :woohoo:
Woensdag ga ik bij mijn oma logeren tot vrijdagavond, dus ik hoop dat jullie je een beetje inhouden, want anders is de schade niet meer te overzien denk ik :p .

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:38 PM
http://forum.politics.be/images/smilie/new_microwave.gif

:help: Mirka die bang de magnetron van Gosjke in rent :help:

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:39 PM
Dat is echt bijna de stoerste smiley ooit :spit:

Kezzi
02-07-2005, 06:39 PM
heb ik jullie daar vast ooit gezien dan :cool:
We zijn maar 1 keer met zijn tweeen geweest, in 2003 toen Silkstone en Royksopp er waren :) . Waren 3 gezellige daagjes, best cool als Silkstone je gaat herkennen en na Pinkpop nog steeds herkent :p .

CooCooCachoo
02-07-2005, 06:40 PM
OK Ik ga de NLs topic maar weer verlaten :wavey: :)

Kezzi
02-07-2005, 06:42 PM
Ja, da's :cool: !! moet je doen!
maaruh... moet je wel zorgen dat je m een keer tegenkomt... ;)
Ja, op de voorkant heel groot FUNS :hearts: en op de achterkant: a.k.a Bruno Clement :p .
Zou hij zich dan afvragen wat Funs is? :lol:

Kezzi
02-07-2005, 06:42 PM
ze zal het waarschijnlijk over 2 dagen pas lezen.. maja...... ;)
*mijn berichtje over 3 dagen* :p
Nee, ik lees je berichtje nu al, minder dan 2 uur nadat je het gepost hebt :p .
*is trots op zichzelf* :)

gogonutz
02-07-2005, 06:43 PM
We zijn maar 1 keer met zijn tweeen geweest, in 2003 toen Silkstone en Royksopp er waren :) . Waren 3 gezellige daagjes, best cool als Silkstone je gaat herkennen en na Pinkpop nog steeds herkent :p .

Ben er namelijk ook wel best wel erg vaak geweest enzo.. en ik vermoed dat ze mij van gezicht ook nog wel herkennen.. (njah, misschien nu niet meer zo als toen, ben ook wel iets veranderd)..

Kezzi
02-07-2005, 06:43 PM
Carnaval... je moet er ook niet eens aan beginnen....... ;)
Wat had je aan? :p
Zelfgemaakte Bunny creatie :p .
Wat er vernielt werd kun je in een vorige post lezen :p .

Kezzi
02-07-2005, 06:45 PM
Ik spreek ook ABN, maar wel met een zachte G en een heel erg midden-Limburgs accent :p

Kezzi
02-07-2005, 06:46 PM
Jamaa John Mayer foto's zijn ook ok :yeah:

Heb net zijn TV show van VH1 gezien.. die is echt errug komisch. Behoorlijke puberhumor, maar errug cool! :cool: :worship:
Ja, John Mayer foto's zijn ook erg ok, maar mensen die hem verwarren met Josh en andersom niet :p .

Ik wil die tv show ook zien, maar ik snap niks van dat download ding :sad:

JuanChuffy007
02-07-2005, 06:48 PM

Die magnetron is echt :cool: :cool: !!
(reclame nu, dus ik kan ff gaan posten :D)

Kezzi
02-07-2005, 06:49 PM
:lol: Ocherm :rolls:
al dat limburgs en brabants van jullie........ :p
Macht der gewoonte :p

Kezzi
02-07-2005, 06:55 PM
Wat gaat er dan allemaal in?

Kezzi
02-07-2005, 06:57 PM
:eek: Misschien moet iedereen op postrantsoen :o
Vind ik ook :worship:

Kezzi
02-07-2005, 06:58 PM
Maar ik vind Raemon veel leuker dan Ferrero en Federer :p .

Kezzi
02-07-2005, 06:59 PM
Dan denk ik dat je verkeerd kijkt op SteveG :scratch:
Dat denk ik ook, maar waar kijk jij dan?
Want als ik op next week klik staat er bij de meeste challengers en futures nog geen klik linkje :) .

Kezzi
02-07-2005, 07:00 PM
Johnny D. is goed als engerd :yeah: Hij is gewoon sowieso goed, zelfs als ie niet :drool: maar :scared: is ;)
:worship:

Kezzi
02-07-2005, 07:01 PM
Nee de naam van de file was wel Drew Fuller of zo :p
Dan is google gewoon raar :p .

Kezzi
02-07-2005, 07:02 PM
Een Red Envelope Mission. Dan kunnen de fans een berichtje voor Roger typen, die printen wij dan uit en we geven die in een rode envelop aan hem. Dat schijnt een gewoonte te zijn onder Roger fans ofzo :shrug:
Nog nooit van gehoord...
Ik zal Fenna wel even inlichten, ze is hier nog lang niet :p .

Kezzi
02-07-2005, 07:03 PM
:haha: Goed idee om over tennis te kletsen!! :D
Ik kan bijna overal wel een bruggetje naar tennis maken :p , maar deze onderwerpen waren gewoon te makkelijk ;) .

Kezzi
02-07-2005, 07:05 PM
Ik vind eigenlijk al die Roald Dahl verfilmingen errug :cool: The Witches is goed, Mathilda ook :)
Ja die vind ik ook leuk. Films en boeken :D.
Ik vind dat boek ook leuk met dat jongetje met die gemene oma en die dan al die drankjes gaat maken, weet even niet meer hoe het heet :o .

Kezzi
02-07-2005, 07:07 PM

Ik heb nog geen bericht gehad van Luke of zo, maar ik heb voor de kwalies wel twee 'perskaarten'. Die had ik al lang geleden aangevraagd, maar ik kreeg maar geen bericht. Vandaag wel bericht gehad (stond bij mn junk mail :rolleyes: Het is maar goed dat ik die dus check) en het is gelukt :D Maar ik had dat kaartje al aan Yvo beloofd. Ik hoop in ieder geval dat we nog wel wat horen van Luke hoor! Fenna is het ook gelukt, dus we zijn in ieder geval met zn 3en bij centre court tijdens de kwalies :D
En ik heb namens Fenna teruggemailt voor een tweede perskaart, hoop dat dat ook lukt :) .

Kezzi
02-07-2005, 07:13 PM

:haha:

Kezzi
02-07-2005, 07:14 PM

:banana:

Nymeria
02-07-2005, 07:16 PM
Nee, want daar luister ik niet naar. Mimi mag je wel zeggen :p .
Ja maar k geloof niet dt ik dat ga onthouden :p

Nymeria
02-07-2005, 07:17 PM
Wat gaan jullie doen dan?
En wat gaat Carol doen?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik weet graag alles :angel:
Als je een berichtje aan Roger wil sturen naar Tijn of mij pm'en, dan printen we ze uit stoppen ze in een rode envelope en overhandigen die aan Roger

Nymeria
02-07-2005, 07:19 PM
Jullie zijn echt :crazy:
*zucht* al die LOTR verhalen........ ;) naja... scheelde wel veel posts lezen :p

LOTR verhalen?

Kezzi
02-07-2005, 07:20 PM
Ben er namelijk ook wel best wel erg vaak geweest enzo.. en ik vermoed dat ze mij van gezicht ook nog wel herkennen.. (njah, misschien nu niet meer zo als toen, ben ook wel iets veranderd)..
Ons kennen ze als de pinkpop tweeling. Na Pinkpop zijn we nog naar Knorpop geweest voor hun en naar de Fenix in Sittard.
Pinkpop was wel cool, zaterdag zagen we Niels en Niels lopen, wij erheen voor een foto en handtekening, word je meteen uitgenodigd om s'avonds naar de perstent terug te komen, want dan waren ze met de hele band bijelkaar. Zondag dus optreden van hun en smiddags met Niels de zanger nog eens gekeken op tv en maandag overdag vaker rondgehangen met hun in de perstent en s'avonds met Frans en Niels G frietjes gedeeld.
Bij Knorpop vond de organisator het zo geweldig dat wij voor kunstkick schreven dat hij geregeld had dat we een mini interviewtje konden doen met Silkstone en tijdens hun optreden aan de zijkant van het podium mochten kijken. Dat was echt :cool: . En in Sittard komen ze gewoon doodleuk aan ons vragen hoe het gaat enzo, na het concert. Fenna en ik hielden ons een beetje stil, want we wilden de andere mensen eerst de kans geven voor een foto, omdat wij ze al vaker hadden gezien. We stonden toch nog met een meisje te praten dat we daar hadden ontmoet. Zegt Paul tegen zo'n ander meisje met d'r poster die gesigneerd moest worden dat ze ff moest wachten en komt hij gewoon naar ons toe, echt gaaf :D .

Nou lange post en dit is nog kort samengevat :lol:

Nymeria
02-07-2005, 07:21 PM
Ja!! goed idee ;) En dan..... is Roger weer vrijgezel.. :devil:

Dan zorg ik dat het vanaf de dag erna weer anders is :devil: :p

CooCooCachoo
Ik vind dat boek ook leuk met dat jongetje met die gemene oma en die dan al die drankjes gaat maken, weet even niet meer hoe het heet :o .
Joris en de geheimzinnige toverdrank?

Ik ga hier alleen af op wat jij me vertelt, want ik heb dat boek nooit gelezen :p

Kezzi
Ja maar k geloof niet dt ik dat ga onthouden :p
Dan blijft het gewoon Eliane :p .

CooCooCachoo
02-07-2005, 07:22 PM
OK Ik ben hier weer weg :wavey:

Kezzi
LOTR verhalen?
Dat heb ik niet gemerkt onder het teruglezen... wel elvennamen maar niet lotr :p .

Nymeria
omdat ene Adnil en ene Legolas ONTZETTEND VEEL gepost hebben met z'n tweeen????? :p
Zoveel hebben we toch neit gepost :shrug: :p

Nymeria
02-07-2005, 07:23 PM
veel suc6! :hug:Ik vraag me toch echt af waar we iets over LOTR gepost hebben :shrug:

Kezzi
02-07-2005, 07:24 PM

Ik ga hier alleen af op wat jij me vertelt, want ik heb dat boek nooit gelezen :p
Ja, die was het :D .
Moet je lezen, ik vind hem nog steeds leuk :) . Vooral hoe dat omaatje getekend is :p .

Kezzi
OK Ik ben hier weer weg :wavey:
:wavey:
Ik ben ook weer weg, mijn papa moet op de pc :wavey:

Nymeria

Yep ik wil m ook zien!

Nymeria
02-07-2005, 07:27 PM
Kom gewoon ook naar Rotterdam :p Yvo neemt er eentje mee voor mij :D
Straks moet ik nog een hele voorraad mee gaan nemen :unsure:

Nymeria
02-07-2005, 07:30 PM
Omdat bepaalde posters (Lees: Linda & Yvo) hele pages volspammen :p
Hebben wij echt zo veel gepost dan? :eek:

Nymeria
02-07-2005, 07:30 PM

Ah jij had het dus al uitgelegd

Nymeria
02-07-2005, 07:33 PM

Yep mee eens :)

Nymeria
02-07-2005, 07:35 PM

Oh leuk dat het Fenna ook gelukt is :)

Nymeria
02-07-2005, 07:38 PM

Nymeria
02-07-2005, 07:39 PM

Ja dat vind ik ook een heel mooi boek!

Nymeria
02-07-2005, 07:40 PM

ja dat was het :) Echt een mooi boek vond ik dat

Zamboni
02-07-2005, 07:41 PM
Yvan zegt dat jullie klagen dat wij teveel gepost hebben? terwijl jullie zelf 8 pagina's hebben gepost in 5 uur? :o :mad: Dat is bijna 50 posts per uur hoor :o

*gaat dus lekker niet teruglezen* :nerner:

Nymeria
02-07-2005, 07:41 PM
Dat heb ik niet gemerkt onder het teruglezen... wel elvennamen maar niet lotr :p .

Ah dan heb ik het toch goed onthouden :p

Nymeria
02-07-2005, 07:42 PM
Yvan zegt dat jullie klagen dat wij teveel gepost hebben? terwijl jullie zelf 8 pagina's hebben gepost in 5 uur? :o :mad: Dat is bijna 50 posts per uur hoor :o

*gaat dus lekker niet teruglezen* :nerner:

Nymeria
02-07-2005, 07:43 PM
Ik ben weer klaar met teruglezen :bounce:

JuanChuffy007
02-07-2005, 07:45 PM
Maar ik vind Raemon veel leuker dan Ferrero en Federer :p .

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, meen je dat?! Met alle respect, Raemon is :cool:, maar hoe groot is de kans dat je JC kan zien of Feds????? Ze komen en zijn bijna nooit in NL!!!!!!

JuanChuffy007
02-07-2005, 07:45 PM
Ik kan bijna overal wel een bruggetje naar tennis maken :p , maar deze onderwerpen waren gewoon te makkelijk ;) .

Cool! :yeah:

Zamboni
02-07-2005, 07:46 PM
Heb iedereen al gewaarschuwd dat ik niet aan teruglezen doe he:p

JuanChuffy007
02-07-2005, 07:49 PM
Als je een berichtje aan Roger wil sturen naar Tijn of mij pm'en, dan printen we ze uit stoppen ze in een rode envelope en overhandigen die aan Roger

Hier is mijn berichtje...:

Dear Roger,

Can you do me a favour? Please don't beat JC if you have to play against him, because he has to win this tournament!

From Carmen, your enemy.

Wel geven he! :p

(just kidding dus :angel: )

JuanChuffy007
02-07-2005, 07:50 PM

Goed zo!!! :worship:

Nymeria
02-07-2005, 07:51 PM

Ja maar dat betekent niet dat wij dat goed vinden :p

Nymeria
02-07-2005, 07:52 PM
Hier is mijn berichtje...:

Dear Roger,

Can you do me a favour? Please don't beat JC if you have to play against him, because he has to win this tournament!

From Carmen, your enemy.

Wel geven he! :p

(just kidding dus :angel: )
Het is dus dat het voor Roger is, anders had ik het er serieus tussen gestopt :devil:

JuanChuffy007
02-07-2005, 07:54 PM
Het is dus dat het voor Roger is, anders had ik het er serieus tussen gestopt :devil:

:haha: Doe het dan maar in Coria's envelopje! :D

Nymeria
02-07-2005, 08:03 PM
:haha: Doe het dan maar in Coria's envelopje! :D
Ja maar er staat "Beste Roger" staat een beetje vreemd bij Guille hoor :p

JuanChuffy007
02-07-2005, 08:08 PM
Ja maar er staat "Beste Roger" staat een beetje vreemd bij Guille hoor :p

Maak er maar gerust Dear Coria van :p. Maare bij nader inzien, doe het toch maar niet bij Coria, want hij kan JC toch niet weer verslaan :p :p.

Nymeria
02-07-2005, 08:09 PM
Maak er maar gerust Dear Coria van :p. Maare bij nader inzien, doe het toch maar niet bij Coria, want hij kan JC toch niet weer verslaan :p :p.

Zeg dat niet te hard :rolleyes: