Even een nederlands topic 11 [Archive] - Page 4 - MensTennisForums.com

Even een nederlands topic 11

Pages : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Catchie
05-03-2005, 02:24 PM
rosti :lick:
Idd :lick:

Catchie
05-03-2005, 02:24 PM
maar nu nog erger.. twordt steeds langer :p
:haha:

JuanChuffy007
05-03-2005, 02:25 PM
Ja, maar sommige mensen nemen die cavia's mee naar zo'n shows, dan kan dat haar natuurlijk niet lang genoeg zijn... arme beestjes :) .

yep, arme beestjes ;)

Catchie
05-03-2005, 02:25 PM
alleen 1 probleem.. hun cavia is dood :p
Ja, we kunnen em opgraven, maar ik denk dat zn haar allang weggerot is dus dat heeft ook niet veel zin ;)
Accepteer nou maar gewoon dat Marat's haar op een cavia lijkt :aplot: :p

Catchie
05-03-2005, 02:26 PM
Ff een post voor Koen en Margo, stopt jullie bestandje van GCB er ook mee ergens op de helft? Hij speelt wel door, maar t beeld staat stil en er is geen geluid :scratch:

Catchie
05-03-2005, 02:30 PM
waarvan je ruim de helft kan skippen :p
Je brengt haar weer op t slechte niet-terugleespad :rolleyes: ;)

Kezzi
Je moet toch íets zeggen over Fred ;)
Dan hadden ze beter reclame kunnen maken voor onze site :p .

Catchie
:yeah:
*applausje van pink met pink*
:lol: @ het applaus :p

Kezzi
05-03-2005, 02:31 PM
:lol: Ik vind dat ding ook niet al te fantastisch soms, dat ding is soms echt zo dom -_- en heel ingewikkeld -_-.
Maar nog altijd beter dan alles wat je daarmee kunt uit je hoofd moeten doen :p . En dan heb je 8 lesweken in een blok en elke week een ander onderwerp, niet fijn :( .

Catchie
05-03-2005, 02:31 PM
we met dit forum :p
kdacht eerst ook dat ze het over zichzelf had :o
Ik had het meteen door :D

Kezzi
05-03-2005, 02:32 PM
moet je doen, kijken hoe hij reageert :lol:
:lol: Nee, dat durf ik niet. Ik had er in Hilversum al moeite mee om zonder giechelen tegen hem te praten :p . En hij weet wie ik ben, dus ik heb sowieso al zo'n hoofd :o als hij in de buurt is, dan ga ik geen Fredje zeggen :p .

Catchie
05-03-2005, 02:33 PM
:lol:
op de een of andere manier heb ik toch nog nooit onder de 4 gehaald met een luistertoets.. kgok toch beter dan ik dacht ;)
Ik heb een keer lager gehaald dan een 9, toen had ik een 8 :o Vor de rest had ik altijd een 9.7 of een 9.8 ofzo en een paar keer een 10 :D :cool: Dat lezen en luisteren haalde echt mn punt omhoog, bij 'normale' toetsen haalde ik meestal tussen de 4 en de 7 ;)

Catchie
05-03-2005, 02:34 PM
en ik ga ook maar :wavey:
morgen lekker shoppen :D
Veel plezier! (al zul je misschien al uitgeshopt zijn :p)

JuanChuffy007
05-03-2005, 02:35 PM
Maar nog altijd beter dan alles wat je daarmee kunt uit je hoofd moeten doen :p . En dan heb je 8 lesweken in een blok en elke week een ander onderwerp, niet fijn :( .

jah da's waar ;)

Catchie
Maar ik kan nog altijd een foto maken van zijn zusjes :p . Die wonen bij vriendinnen van ons :D . We hadden die gekregen, omdat het mannetje op een gegeven toch echt wegmoet uit zo'n nest, alleen hadden hun er te lang mee gewacht en was hij toen bij ons zo eenzaam dat hij niet echt lang geleefd heeft :sad:
Frodo :sad: (zo heette de cavia ;) )

JuanChuffy007
:lol: Nee, dat durf ik niet. Ik had er in Hilversum al moeite mee om zonder giechelen tegen hem te praten :p . En hij weet wie ik ben, dus ik heb sowieso al zo'n hoofd :o als hij in de buurt is, dan ga ik geen Fredje zeggen :p .

:lol: ok ;)

JuanChuffy007
05-03-2005, 02:36 PM
Ik heb een keer lager gehaald dan een 9, toen had ik een 8 :o Vor de rest had ik altijd een 9.7 of een 9.8 ofzo en een paar keer een 10 :D :cool: Dat lezen en luisteren haalde echt mn punt omhoog, bij 'normale' toetsen haalde ik meestal tussen de 4 en de 7 ;)

:eek: Wow, zo goed!
bij die normale toetsen haal ik juist wel hoog! ;)

JuanChuffy007
05-03-2005, 02:37 PM
ff mn 4400ste post hier posten ;)

Catchie
05-03-2005, 02:37 PM
Ik ben alweer terug, verveelde me :p . Fenna is 'gezellig' naar onze 'beste' vriendinnen gegaan en ze wilde mij niet mee hebben omdat ze dan niet alles over Roel kan vertellen... Ze denkt dat ik dat niet weet :rolleyes: . En ik krijg net een smsje van Melany (een van de tweeling die onze 'beste' vriendinnen zijn) of ik woensdag mee naar de stad ga... nou nee bedankt, ik ben toch niet interessant voor hun omdat ik geen vriendje heb, dus dan hoef ik ook niet mee naar de stad...
Ik moest niet vanalles over Roel vertellen en jij weet helemaal niks want je wil t toch niet horen en tja ik zeg dan misschien niet dat ik wegging maar das nog geen reden om mn chatlogs te gaan lezen :( En ik heb geen vriendje, je kunt het gewoon niet heben dat Melany nu meer met mij omgaat, eerst ging ze meer met jou om en daar zeurde ik ook niet over zoals jij nu doet :ras:
(soory voor de rest, beetje sfeerverpester natuurlijk dit, mja mn zusje moest t zonodig online zetten dus moet ik er wel op reageren )

Catchie
05-03-2005, 02:39 PM
Ja waarschijnlijk wel, dus dat maakt de kans voor Chiudi weer kleiner :p
Ja das waar, mja we gaan gewoon bij hem gezellig in de box zitten en de rest van het team aanmoedigen ;)

Catchie
05-03-2005, 02:40 PM
Dankje :hug:
Mijn speech:
Ik wil iedereen bedanken, vooral Yvonne en Koen, voor het wegblijven tijdens mijn monoloog en Fenna omdat ze naar me geluisterd heeft :) . En natuurlijk Fred, omdat het zonder hem geen Fredje pagina kon worden :p . De mensen die Harry Kewell foto's op i-net zetten verdienen ook een vermelding, dat zorgde net voor dat beetje extra motivatie om door te gaan... Bedankt voor het luisteren! ;)
Nou dr kan toch nog een bedankje vanaf :rolleyes: Had wel eerder gemogen ;)

Catchie
05-03-2005, 02:42 PM
jep.. Lieke en Patricia stonden bij jullie vooraan dacht ik
Aha ok, kweet alleen niet meer wie Patricia was :o Lieke heb ik dan wel goed onthouden ;)

Catchie
05-03-2005, 02:42 PM
ooh.. iedereen even kijken op www.alternativeaddiction.com (http://www.alternativeaddiction.com) .. David staat op de mainpage :cool:
*is ff kijken*

Catchie
05-03-2005, 02:44 PM
:hug: t was me nog ni opgevallen, maar k scroll ook vrij snel op t moment
:hug:

Catchie
05-03-2005, 02:44 PM
50032! Dus die zijn we voorbij :bounce:
Hoera! :bounce: :bounce: :D

Catchie
05-03-2005, 02:46 PM
en kheb ff een snelle research gedaan, we zijn de grootste thread in de player forums, groter dan alle threads in de chatthreads en volgens mij dus gewoon de grootste thread op t board!
OMG :eek: Dat is zo :cool: :D
Zou je dit eigenlijk niet na kunnen vragen bij een van de admins ofzo?

Catchie
05-03-2005, 02:47 PM
Jah :ras:
Ik geloof er niks van :ras: Ik hoop echt dat Marat snel zn haar gaat knippen, dan gaan we alleen nog geintjes maken over Federer's neus :devil:.
Toch is t zo :p

Kezzi
05-03-2005, 02:49 PM
Ik moest niet vanalles over Roel vertellen en jij weet helemaal niks want je wil t toch niet horen en tja ik zeg dan misschien niet dat ik wegging maar das nog geen reden om mn chatlogs te gaan lezen :( En ik heb geen vriendje, je kunt het gewoon niet heben dat Melany nu meer met mij omgaat, eerst ging ze meer met jou om en daar zeurde ik ook niet over zoals jij nu doet :ras:
(soory voor de rest, beetje sfeerverpester natuurlijk dit, mja mn zusje moest t zonodig online zetten dus moet ik er wel op reageren )
Het maakt mij allemaal niet uit wat je met Melany doet (dat wil ik misschien helemaal niet weten en wat jij met Roel doet hoef ik al helemaal niet te horen :tape: ). Als je Roel geen vriendje noemt dan ga ik nu wel heel raar over hem denken :o .
Maar je had best normaal kunnen zeggen dat je mij er niet bij wilde hebben en niet stiekem weg hoeven gaan, terwijl Melany mij ook gevraagd had om mee te gaan :ras: . En dan bel ik je om te vragen waarom ik niet mee mag, neem je niet op... normaal zou je terugbellen om te vragen waarom ik belde of een smsje sturen... Maarja de volgende keer ga je maar lekker alleen naar Melany en Manou, ik weet nu ook meteen wie mijn vrienden wel en niet zijn en dan ga hun maar lekker lastig vallen met je vieze kleffe verhaaltjes over Roel *kots*

Kezzi
05-03-2005, 02:50 PM
Nou dr kan toch nog een bedankje vanaf :rolleyes: Had wel eerder gemogen ;)
Dat bedankje neem ik terug...

Catchie
05-03-2005, 02:50 PM
Hoop je? :rolleyes:
Dan niet he :rolleyes:

Catchie
05-03-2005, 02:51 PM
Daar heb ik ook geen problemen mee :p .
Ik wel

Catchie
05-03-2005, 02:53 PM
geeft niet ;)

Kezzi
05-03-2005, 02:55 PM
Dan niet he :rolleyes:
Er was anders niet veel van te merken dat je dat hoopte, dus dan niet nee

Catchie
05-03-2005, 02:55 PM
ff naar die ene thread waar ik gisteren eigenlijk zou checken... die van Fenna geloof ik... :scratch: toch...?
Ja mijn Nenad thread :D Dr is nu een kleine discussie gaande over de vlaggen, dr zitten namelijk 3 mensen uit S&M in mn thread en ze hebben alledrie een andere vlag (nu niet meer). De ene had de Servische vlag, de andere had de vlag van Montenegro en de derde had de Servië & Montenegro vlag :p Mtf heeft gewoon 3 vlaggen voor een land :p

Catchie
05-03-2005, 02:59 PM
Het maakt mij allemaal niet uit wat je met Melany doet (dat wil ik misschien helemaal niet weten en wat jij met Roel doet hoef ik al helemaal niet te horen :tape: ). Als je Roel geen vriendje noemt dan ga ik nu wel heel raar over hem denken :o .
Maar je had best normaal kunnen zeggen dat je mij er niet bij wilde hebben en niet stiekem weg hoeven gaan, terwijl Melany mij ook gevraagd had om mee te gaan :ras: . En dan bel ik je om te vragen waarom ik niet mee mag, neem je niet op... normaal zou je terugbellen om te vragen waarom ik belde of een smsje sturen... Maarja de volgende keer ga je maar lekker alleen naar Melany en Manou, ik weet nu ook meteen wie mijn vrienden wel en niet zijn en dan ga hun maar lekker lastig vallen met je vieze kleffe verhaaltjes over Roel *kots*
Jij bent echt :cuckoo: Toen ik laatst een keer normaal zei dat ik jou niet mee wilde hebben naar stad ging je ook heel moeilijk doen, dus vandaar dat ik het niet zei, want je luistert toch niet en gaat toch moeilijk doen. En ik nam niet op omdat ik mn telefoon niet had gehoord want hij stond op trilfunctie en ik had em niet in mn broekzak en ik hoor mn telefoon zo vaak niet en nu t jou uitkomt ga je dat tegen me gebruiken, maargoed ik lees tenminste niet iemands anders chatlogs stiekem :ras: Dat vind ik echt 1000x erger dan dat ik jou niet terugbel omdat ik mn telefoon niet hoorde

Catchie
05-03-2005, 03:01 PM
Owja ff bij deze, ik ga niet meer replyen op Eliane, dan weten jullie dat alvast, ik wil jullie hier liever niet mee lastig vallen want het verpest de sfeer hier :o, mja Eliane denkt daar dus anders over :rolleyes:

Catchie
05-03-2005, 03:05 PM
Ja he :). Maar hij was bijna Vlaamse reus formaat, dus dan ist zo sneu om um dan in een hokje te zetten de hele dag. Dan gebruikt ie nooit zn spieren of nix. Dus die van ons mocht gewoon gras eten en rondhuppelen en dan deden we aant eind van de dag met handveger en blik alle losse keutels van het gras vegen ;)
Wat lief een Vlaamse reus :D Die zijn :cool:

Kezzi
05-03-2005, 03:06 PM
Jij bent echt :cuckoo: Toen ik laatst een keer normaal zei dat ik jou niet mee wilde hebben naar stad ging je ook heel moeilijk doen, dus vandaar dat ik het niet zei, want je luistert toch niet en gaat toch moeilijk doen. En ik nam niet op omdat ik mn telefoon niet had gehoord want hij stond op trilfunctie en ik had em niet in mn broekzak en ik hoor mn telefoon zo vaak niet en nu t jou uitkomt ga je dat tegen me gebruiken, maargoed ik lees tenminste niet iemands anders chatlogs stiekem :ras: Dat vind ik echt 1000x erger dan dat ik jou niet terugbel omdat ik mn telefoon niet hoorde
En waarom vind je dat zo erg als je zoals je zelf zegt toch niks te verbergen hebt...
En alsof jij niet flipte toen Melany en ik een klassenfeest gaven en jij niet mocht komen? De enige reden waarom je toen wel mocht komen was omdat anderen ook iemand mee mochten nee... En toen jij met Melany naar stad ging had je niet direct gezegd dat ik niet mee mocht van jou, het enige wat je toen had gezegd was dat ik het misschien niet leuk vond om mee te gaan omdat jullie cadeautjes gingen kopen voor Chris en Roel. Als jij niet altijd zo om dingen heendraaide zou ik ook niet raar doen als ik een keer niet meemag, het enige wat je moet doen is het direct en duidelijk in mijn gezicht zeggen, maar blijkbaar heb je daar problemen mee en ga je liever stiekem weg...

Catchie
05-03-2005, 03:06 PM
nip/tuck is gewoon een term voor plastische correcties ..
Die combi is gewoon ook een term? Weet ik dat ook weer :D

Catchie
05-03-2005, 03:07 PM
Hehe,... is ok :hug:
Het viel me nog nie eens zo heel erg op...

Je moet gewoon geen ruzie maken ;)
Ik maak ook liever geen ruzie, maar dr voelt zich iemand beledigd omdat ik niet meer alles met haar samen wil doen :rolleyes:

Catchie
05-03-2005, 03:09 PM
Najaa.. op zich, kan je cd collectie eik nooit groot genoeg zijn.. Zeker nie als je constant nieuwe dingen ontdekt :) Tenminste, ik ben ook wel voorstander daarvan. Al moet het wel een beetje met mate gaan, dat ik tussendoor ook wel serieus alle albums uit mn hoofd kan leren...
Maar ok, ik kan dat makkelijk zeggen, want ik heb iets minder dan Koen :o (majaa, then again, wie niet? ;))
Ik heb best veel voor mijn doen ;) Vind ik zelf, mja wat wil je als je alleen een stuk of 12 INXS cd's hebt :p Mja ik heb er ook nog best veel als ik mn gebrande cd's niet mee tel ;)

Catchie
05-03-2005, 03:10 PM
Vraag is of ie het zelf ook tof vindt om op zn 24e nog FredJE genoemd te worden :o ;)

Catchie
05-03-2005, 03:10 PM
De wereld wil me arm hebben :sad: Heb ik net een berg geld uitgegeven, kondigen de Stereophonics aan dat ze in September de HMH gaan doen ( :fiery: bierbak.. bah..), maar dan doen ze wel de kaarten komende zaterdag al in de vvk :mad:. Kan dat niet een weekje wachten? :(
Aww :awww: :hug:

Kezzi
05-03-2005, 03:11 PM
Owja ff bij deze, ik ga niet meer replyen op Eliane, dan weten jullie dat alvast, ik wil jullie hier liever niet mee lastig vallen want het verpest de sfeer hier :o, mja Eliane denkt daar dus anders over :rolleyes:
En nu denk je alweer te weten wat ik denk :rolleyes: Dat denk ik dus helemaal niet en als je eens ophoudt met beslissen wat ik wel en niet mag doen en wat ik wel niet leuk ga vinden dan zou ik ook niet flippen als jij een keer zegt dat ik niet meemag. Moet je dat wel zeggen natuurlijk en niet stiekem wegsneaken...

Catchie
05-03-2005, 03:13 PM
misschien staat het wel ergens! :)
Ik heb t nog nooit ergens gelezen, terwijl ik best goed gezocht heb ernaar :shrug:

Catchie
05-03-2005, 03:14 PM
yep inderdaad! (inderdaad zei jij toch heel vaak? ;))
Inderdaad ;) :lol:

Catchie
05-03-2005, 03:16 PM
:lol: Ik vind dat ding ook niet al te fantastisch soms, dat ding is soms echt zo dom -_- en heel ingewikkeld -_-.
Precies, ik ben blij dat ik ervan af ben :D Ik vind het wel handiger als een normale rekenmachine om gewoon normale dingen mee uit te rekenen, dat scherm is overzichtelijker en als je iets fout typt weet je meteen wat er fout is gegaan ;)

Catchie
05-03-2005, 03:18 PM
:eek: Wow, zo goed!
bij die normale toetsen haal ik juist wel hoog! ;)
Ik vond het ook wel goed van mezelf, was er ook altijd trots op en ik was er heel blij mee want ik hoefde voor de gewone toetsen dan niet echt te leren, omdat ik gemiddeld toch wel goed stond :D

Catchie
05-03-2005, 03:20 PM
Dat bedankje neem ik terug...
En ik mn fiets... (sorry dit is iets wat je alleen snapt als je onze fietsenpech kent en Eliane's fiets-issue en vanaf nu reageer ik echt niet meer op haar of ze moet iets heel ergs zeggen )

Kezzi
05-03-2005, 03:21 PM
Ik maak ook liever geen ruzie, maar dr voelt zich iemand beledigd omdat ik niet meer alles met haar samen wil doen :rolleyes:
Daar voel ik me niet beledigd over, voor mijn part blijf je bij Melany wonen. Het gaat er om dat jij voor mij beslist of ik wel of niet mee mag...

Catchie
05-03-2005, 03:28 PM
Ok hier moet ik dus weer ff op reageren (als ze zo doorgaat maak ik dr een aparte thread voor ;) )
En waarom vind je dat zo erg als je zoals je zelf zegt toch niks te verbergen hebt...
En alsof jij niet flipte toen Melany en ik een klassenfeest gaven en jij niet mocht komen? De enige reden waarom je toen wel mocht komen was omdat anderen ook iemand mee mochten nee... En toen jij met Melany naar stad ging had je niet direct gezegd dat ik niet mee mocht van jou, het enige wat je toen had gezegd was dat ik het misschien niet leuk vond om mee te gaan omdat jullie cadeautjes gingen kopen voor Chris en Roel. Als jij niet altijd zo om dingen heendraaide zou ik ook niet raar doen als ik een keer niet meemag, het enige wat je moet doen is het direct en duidelijk in mijn gezicht zeggen, maar blijkbaar heb je daar problemen mee en ga je liever stiekem weg...
Ja maar jij en Melany hadden bij dat feest eerst gezegd dat ik wel mocht komen en dat was heel wat anders. En ik ga niet stiekem weg, moet ik soms toestemming vragen aan jou als ik de deur uit stap? Nee dus, maar stiekem iemands chatlogs lezen (die je best mag lezen als je het gewoon vraagt) is toch heel iets anders, dat noemen ze schending van de privacy en ik draai nu eenmaal om dingen heen dus dat moet je maar accepteren. En ik heb duidelijk gezegd dat ik je niet mee wilde hebben naar stad, maar nee, jij gaat zeuren en geef ik je een reden erbij (alsof 'ik wil je niet mee' al niet reden genoeg is) en dan nog blijf je zeuren. Ik zal het nu voor een keer heel duidelijk zeggen: JE MAG NIET MEER MET MIJ MEE, duidelijk genoeg?

En nu denk je alweer te weten wat ik denk :rolleyes: Dat denk ik dus helemaal niet en als je eens ophoudt met beslissen wat ik wel en niet mag doen en wat ik wel niet leuk ga vinden dan zou ik ook niet flippen als jij een keer zegt dat ik niet meemag. Moet je dat wel zeggen natuurlijk en niet stiekem wegsneaken...
Ik zeg niet te weten wat jij denkt, en ik beslis nie tvoor jou, ik beslis voor mezelf en als ik beslis dat ik jou niet mee wil kan Melany daar weinig aan doen want ze had mij eerst gevraagd dus ik ging toch sowieso mee en jij niet want ik wilde jou er niet bij. Dat was mijn beslissing en daar kun je weinig dan aan doen en wat je allemaal zegt dat je dan niet flipt is helemaal niet waar want dat doe je wel.

Sorry voor de rest :hug:

Gosjke
05-03-2005, 03:31 PM
Ik download ze nu meestal :tape:
Uit je hoofd leren? :lol:
Van de meeste artiesten die ik ut coolst vind zijn in NL toch de cd´s nie te vinden.. en dan moet ik ze int buitenland halen (wat ik nie erg vinden, want das way goedkoper ;))... Ik download nog wel om te kijken of ik iets ECHT leuk vind, maar uiteindelijk koop ik bijna alles...
Ik zit nu denk ik met promo's en singles enzo erbij op 250 cd's... en dan heb ik nog wel wat gebrande cd's met van alles en nog wat, maar die tellen nie mee ;)

Gosjke
05-03-2005, 03:32 PM
Ff een post voor Koen en Margo, stopt jullie bestandje van GCB er ook mee ergens op de helft? Hij speelt wel door, maar t beeld staat stil en er is geen geluid :scratch:
Ik heb ut bestandje nie.. ik hou het wel bij die link en die werkt prima :)

Gosjke
05-03-2005, 03:41 PM
Ok hier moet ik dus weer ff op reageren (als ze zo doorgaat maak ik dr een aparte thread voor ;) )

Ja maar jij en Melany hadden bij dat feest eerst gezegd dat ik wel mocht komen en dat was heel wat anders. En ik ga niet stiekem weg, moet ik soms toestemming vragen aan jou als ik de deur uit stap? Nee dus, maar stiekem iemands chatlogs lezen (die je best mag lezen als je het gewoon vraagt) is toch heel iets anders, dat noemen ze schending van de privacy en ik draai nu eenmaal om dingen heen dus dat moet je maar accepteren. En ik heb duidelijk gezegd dat ik je niet mee wilde hebben naar stad, maar nee, jij gaat zeuren en geef ik je een reden erbij (alsof 'ik wil je niet mee' al niet reden genoeg is) en dan nog blijf je zeuren. Ik zal het nu voor een keer heel duidelijk zeggen: JE MAG NIET MEER MET MIJ MEE, duidelijk genoeg?

Ik zeg niet te weten wat jij denkt, en ik beslis nie tvoor jou, ik beslis voor mezelf en als ik beslis dat ik jou niet mee wil kan Melany daar weinig aan doen want ze had mij eerst gevraagd dus ik ging toch sowieso mee en jij niet want ik wilde jou er niet bij. Dat was mijn beslissing en daar kun je weinig dan aan doen en wat je allemaal zegt dat je dan niet flipt is helemaal niet waar want dat doe je wel.

Sorry voor de rest :hug:
*zet mama modus aan* Kindertjes, kindertjes ;) Maak elkaar nou niet af... jullie een beetje kennende is dit morgen, - of in het ergste geval volgende week - weer over.. En jullie hele relatie met Melany en Manou verandert ook iedere week, dus ik voel dat het allemaal snel weer goed komt :)
Ga nou geen internetoorlogje aan waar jullie later spijt van hebben :hug: *zet mama modus uit*

Catchie
05-03-2005, 04:08 PM
Ik heb ut bestandje nie.. ik hou het wel bij die link en die werkt prima :)
Ik weet niet of ik nu een bestand of link heb, ik heb iig dat van yousendit opgeslagen (wat Koen me gestuurd had) en die stopt er op de helft mee :scratch:

Nymeria
05-03-2005, 04:11 PM
Als je niet was weggebleven was het nooit gelukt :p .

Dat is natuurlijk waar, maar ik was niet eens on, dan is het moeilijk posten he :p

Nymeria
05-03-2005, 04:12 PM
Ja, hij moet gewoon meedoen :) .

Ze spelen dus in Zwitserland. Ik ga proberen geld te sparen om daarheen te gaan!

Nymeria
05-03-2005, 04:13 PM
:lol: goed bedacht
That sucks!
Gelukkig hoef je voor natuurkunde enzo geen formules te onthouden als je niet wil ;) Daarvoor heb je de Binas, I :worship: Binas, zo'n cool boekje met formules en andere dingen :worship:

Ja ik ben dol op de Binas :bounce: da boekje heb k nog op m'n kamer staan :D

Catchie
05-03-2005, 04:17 PM
*zet mama modus aan* Kindertjes, kindertjes ;) Maak elkaar nou niet af... jullie een beetje kennende is dit morgen, - of in het ergste geval volgende week - weer over.. En jullie hele relatie met Melany en Manou verandert ook iedere week, dus ik voel dat het allemaal snel weer goed komt :)
Ga nou geen internetoorlogje aan waar jullie later spijt van hebben :hug: *zet mama modus uit*
Ik wil ook geen oorlogje en al helemaal niet hier, maar zij post t hier terwijl ik alleen :( smilies postte en niet eens gezegd heb waarom we ruzie hebben want ik wil jullie daar verder niet mee lastig vallen, ook omdat het de sfeer verpest, maar zij moet t zonodig hierop zetten. Ik reageerde me met die :( smilies ff af (en niemand had t eigenlijk direct gemerkt) Als ze nu weer hier gaat posten maak ik een nieuwe thread aan of ik reageer via de mail ofzo.

Nymeria
05-03-2005, 04:17 PM
Wauw, wat cool! :D
:dance: :banana: :rocker2: :yippee: :bigclap: :aparty: :woohoo: :bounce:

Ja vind ik ook :bounce: toch een eer dat we in die thread mogen posten :p en dat hij onze stille momenten heeft overleefd!

Nymeria
05-03-2005, 04:19 PM
:lol: ok, zij is ook bijzonder goed ;)

Je bent toch niet helemaal overtuigd lijkt het :p

Nymeria
05-03-2005, 04:21 PM
ik heb geloof ik heel veel vCash verloren...

ik kon vandaag ni inzetten omdat k mijn gewonnen geld niet kreeg :(

Nymeria
05-03-2005, 04:24 PM
dat klopt.. als we de grootste zijn in Players Forums zijn we de grootste

Dat hebben we toch mooi bereikt! :worship: voor ons allen :p

Catchie
05-03-2005, 04:26 PM
Ik heb de Binas eigenlijk nooit aangeraakt. Wel de Biodata (voor Biologie) alle plaatjes stonden erin en als iets er niet in stond plakte iedereen er gewoon een paar briefjes in ;)

Catchie
05-03-2005, 04:30 PM
Ja vind ik ook :bounce: toch een eer dat we in die thread mogen posten :p en dat hij onze stille momenten heeft overleefd!
Ik vind het ook een hele eer :D

Gosjke
05-03-2005, 04:32 PM
Ik wil ook geen oorlogje en al helemaal niet hier, maar zij post t hier terwijl ik alleen :( smilies postte en niet eens gezegd heb waarom we ruzie hebben want ik wil jullie daar verder niet mee lastig vallen, ook omdat het de sfeer verpest, maar zij moet t zonodig hierop zetten. Ik reageerde me met die :( smilies ff af (en niemand had t eigenlijk direct gemerkt) Als ze nu weer hier gaat posten maak ik een nieuwe thread aan of ik reageer via de mail ofzo.
Misschien moeten jullie het gewoon uitpraten ;)

Nymeria
05-03-2005, 04:33 PM
Ja das waar, mja we gaan gewoon bij hem gezellig in de box zitten en de rest van het team aanmoedigen ;)

Alleen leek Chiudi het vorige keer ni zo gezellig te vinden om mensen aan te moedigen :p (alhoewel bij Stan was hij wel lief in de hoek :hearts: )

Nymeria
05-03-2005, 04:34 PM
OMG :eek: Dat is zo :cool: :D
Zou je dit eigenlijk niet na kunnen vragen bij een van de admins ofzo?

Ja vroeg ik me ook al af,maar k vond t een beetje stom om daarvoor een thread te starten :p

Catchie
05-03-2005, 04:38 PM
:worship:

Catchie
05-03-2005, 04:42 PM
Hebben we gisteravond al geprobeerd, lukt niet want ze wil perse gelijk hebben (ik ook trouwens, maar in dit geval heb ik gelijk)

Catchie
05-03-2005, 04:43 PM
Ja vroeg ik me ook al af,maar k vond t een beetje stom om daarvoor een thread te starten :p
Dat is misschien ook wel een beetje overbodig :p Maar misschien een pm ofzo ;)

Catchie
05-03-2005, 04:46 PM
Volgens mij heeft Schuettler opgegeven dus ik zal denk ik sowieso dan wel mn vcash krijg want hij heeft iig verloren. Niet van Mardy maar van Martin dus.. :shrug: Dit stond op de atp site:
(LL) A.Martin (ESP) - R. Schuettler (GER) 6-0 1-0

Catchie
05-03-2005, 04:47 PM
Ik ga weer es... heb genoeg mtf gezien voor vandaag ;) Doei :wavey:

Nymeria
05-03-2005, 05:04 PM
Ik heb de Binas eigenlijk nooit aangeraakt. Wel de Biodata (voor Biologie) alle plaatjes stonden erin en als iets er niet in stond plakte iedereen er gewoon een paar briefjes in ;)

Bij ons hadden alleen degene met natuurkunde en/of scheikunde een binas

gogonutz
05-03-2005, 07:19 PM
Ja.. ik zei toch: kopietjes .. rare ganzen...
Claire heten ze toch?

yup

gogonutz
05-03-2005, 07:22 PM
De wereld wil me arm hebben :sad: Heb ik net een berg geld uitgegeven, kondigen de Stereophonics aan dat ze in September de HMH gaan doen ( :fiery: bierbak.. bah..), maar dan doen ze wel de kaarten komende zaterdag al in de vvk :mad:. Kan dat niet een weekje wachten? :(

Ik heb nu weer geld over omdat ik m'n kaartjes voor BFS ingeleverd heb.. mjah.. heb ik toch zo weer uitgegeven.. kan ik miss. nog naar RP ;)

gogonutz
05-03-2005, 07:25 PM
Koen, GCB doet t :cool: Bedankt voor je hulp :D En margo bedantk voor het vinden :yeah:
:hug: :hug: (voor allebei eentje ;) )

you're welcome

gogonutz
05-03-2005, 07:34 PM
Ja, we kunnen em opgraven, maar ik denk dat zn haar allang weggerot is dus dat heeft ook niet veel zin ;)
Accepteer nou maar gewoon dat Marat's haar op een cavia lijkt :aplot: :p

Haar rot niet zo snel :p

gogonutz
05-03-2005, 07:41 PM

euh.. nee, doet 't prima eigenlijk

gogonutz
05-03-2005, 07:45 PM
Ik heb best veel voor mijn doen ;) Vind ik zelf, mja wat wil je als je alleen een stuk of 12 INXS cd's hebt :p Mja ik heb er ook nog best veel als ik mn gebrande cd's niet mee tel ;)

gebrande cds tellen ook niet mee.. nou doe ik daar sowieso niet echt aan..

gogonutz
05-03-2005, 07:48 PM
Ik weet niet of ik nu een bestand of link heb, ik heb iig dat van yousendit opgeslagen (wat Koen me gestuurd had) en die stopt er op de helft mee :scratch:

dat is hetzelfde bestand als ik heb en bij mij doet ie het helemaal dus ik vind 't toch wel apart.. kan een keer proberen om er een ander formaat van te maken (avi of wmv ofzo) .. en dan door te sturen.. kijken of ie dat wel pikt..

gogonutz
05-03-2005, 07:52 PM
*gaat weer even verder met film kijken*

RogiNie
05-03-2005, 07:54 PM
Overdag kunnen er ook beestjes in je mond vliegen :p .
Ocherm :hug:
Mijn school verbreekt onze traditie om op dinsdag te gaan, maandag en dinsdag heb ik eindcasus, als ik die niet maak mag ik volgend jaar opnieuw beginnen :rolleyes:

maar niet als je slaapt :p

maar misschien kan ik wel donderdag gaan, dat zou de enige dag zijn dat ik misschien zou kunnen ;)

RogiNie
05-03-2005, 07:56 PM
Het haar van die cavia's kan wel 60 cm worden :p .

RogiNie
05-03-2005, 08:01 PM
Maar ik kan nog altijd een foto maken van zijn zusjes :p . Die wonen bij vriendinnen van ons :D . We hadden die gekregen, omdat het mannetje op een gegeven toch echt wegmoet uit zo'n nest, alleen hadden hun er te lang mee gewacht en was hij toen bij ons zo eenzaam dat hij niet echt lang geleefd heeft :sad:

ok, doe dat dan maar :p
maar das wel zielig ja :sad: :hug:

RogiNie
05-03-2005, 08:01 PM
Keik? :rolleyes:

ja, da's rotterdams voor kijk, wist je dat niet? :p

RogiNie
05-03-2005, 08:03 PM
Ik ben alweer terug, verveelde me :p . Fenna is 'gezellig' naar onze 'beste' vriendinnen gegaan en ze wilde mij niet mee hebben omdat ze dan niet alles over Roel kan vertellen... Ze denkt dat ik dat niet weet :rolleyes: . En ik krijg net een smsje van Melany (een van de tweeling die onze 'beste' vriendinnen zijn) of ik woensdag mee naar de stad ga... nou nee bedankt, ik ben toch niet interessant voor hun omdat ik geen vriendje heb, dus dan hoef ik ook niet mee naar de stad...

alleen was ik net al weer weg ;)
das lekker aardig :rolleyes: maar je vermaakt jezelf toch ook wel ;)

RogiNie
05-03-2005, 08:03 PM
I snap

:rolleyes: :yeah:

RogiNie
05-03-2005, 08:04 PM
ni de master in monologen ;) die eer gaat naar eliane vind ik

inderdaad :p

RogiNie
05-03-2005, 08:04 PM
Behrend zat nog naast me toen k naar Chiudi aan het kijken was geloof k (kan ook zijn dat ik naar een andere training aan t kijken was) hij zat in ieder geval naast me :p (wel met een paar stoelen er tussen gelukkig :p)

leuk :p

RogiNie
05-03-2005, 08:05 PM
Ja waarschijnlijk wel, dus dat maakt de kans voor Chiudi weer kleiner :p

da's waar.. maar ze moeten toch tegen GB, dus we krijgen ze toch niet te zien ;)

RogiNie
05-03-2005, 08:06 PM
k baalde zo erg dat k de wimbledon-finale vorig jaar moest missen, ik :worship: mijn hostfamily nog steeds die zonder dat ze wisten dat ik tennisfan was de twee finales hadden opgenomen!

da's lief :)
dus je hebt ze uiteindelijk toch nog gezien?

Catchie
05-03-2005, 08:07 PM
Bij ons hadden we die in de 4de voor ANW

RogiNie
05-03-2005, 08:07 PM

Ik was tegen Feli en Joachim aan het juichen :) was voor T.Johansson en Seppi (oa omda daar vCash op stond :p) Van Robin is wel jammer :(

vandaag ging het gelukkig iets beter, alleen Mario.. uh Ancic is eruit :sad:

RogiNie
05-03-2005, 08:08 PM
k vraag me toch af wie stommer is :p

kmis toch nog 1 smiley bij MTF: eentje die staat te fluiten en nergens wat van af weet :p

RogiNie
05-03-2005, 08:10 PM
Sorry voor mijn :( smilies, kmoest me ff afreageren, kheb ruzie met Eliane (alle reacties met die smilies zijn ook op haar dus trek je dr niet te veel van aan, gaat wel weer over hoop ik)
Sorry alvast voor het ongemak :o :hug:

ah.. tging vast over jullie 'beste vriendinnen' of zoiets...
:hug: voor jullie twee ;)

Catchie
euh.. nee, doet 't prima eigenlijk
Ik ga je weer lastig vallen of Margo, diegene die het weet mag het zeggen :p Ik heb net wat afleveringen van Desperate Housewives van limewire geplukt en die hebben .avi erachter staan en geen ene mediaplayer die ik heb speelt die dingen af en ik kan aleen .avi-downloads vinden En net deed eentje het in realplayer maar die gaf geen beeld, alleen geluid :confused: :help:
Nu hoop ik dus dat jullie t weten of waar ik anders een ander type bestand vanaf kan halen voor aflevering 8 t/m 11 ofzo (11 was toch die van vandaag? :scratch: )

gogonutz
:rolleyes: :yeah:

goed he :p

RogiNie
05-03-2005, 08:11 PM
ooh.. iedereen even kijken op www.alternativeaddiction.com (http://www.alternativeaddiction.com) .. David staat op de mainpage :cool:

:cool:
doet ie goed ;)

gogonutz
Ik ga je weer lastig vallen of Margo, diegene die het weet mag het zeggen :p Ik heb net wat afleveringen van Desperate Housewives van limewire geplukt en die hebben .avi erachter staan en geen ene mediaplayer die ik heb speelt die dingen af en ik kan aleen .avi-downloads vinden En net deed eentje het in realplayer maar die gaf geen beeld, alleen geluid :confused: :help:
Nu hoop ik dus dat jullie t weten of waar ik anders een ander type bestand vanaf kan halen voor aflevering 8 t/m 11 ofzo (11 was toch die van vandaag? :scratch: )

waarschijnlijk mis je een paar codecs .. moet je even een codec pack downloaden.. zal je even een link geven

http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=838&s=95

RogiNie
50032! Dus die zijn we voorbij :bounce:

:bounce:

RogiNie
05-03-2005, 08:12 PM
en kheb ff een snelle research gedaan, we zijn de grootste thread in de player forums, groter dan alle threads in de chatthreads en volgens mij dus gewoon de grootste thread op t board!

:cool:

Catchie
05-03-2005, 08:12 PM
gebrande cds tellen ook niet mee.. nou doe ik daar sowieso niet echt aan..
Aha ok, dan zeg ik toch nog even U tegen jouw collectie ;)

gogonutz
05-03-2005, 08:13 PM
Aha ok, dan zeg ik toch nog even U tegen jouw collectie ;)

ik probeer de cd meestal bij de naam te noemen :p

gogonutz
Oh ja, voor onze Kewell fans: hij is zojuist ingevallen

RogiNie
Jah :ras:
Ik geloof er niks van :ras: Ik hoop echt dat Marat snel zn haar gaat knippen, dan gaan we alleen nog geintjes maken over Federer's neus :devil:.

zelfs al knipt hij het, dan valt er vast nog wel wat te zeuren over hem :p

Catchie
05-03-2005, 08:15 PM
ah.. tging vast over jullie 'beste vriendinnen' of zoiets...
:hug: voor jullie twee ;)

Catchie
05-03-2005, 08:16 PM
da's waar.. maar ze moeten toch tegen GB, dus we krijgen ze toch niet te zien ;)
Misschien op de bbc ;)

RogiNie
05-03-2005, 08:18 PM
op de kop? :lol:

o help, ik ga nog het dialect van dit achterlijke dorp praten :o

Catchie
05-03-2005, 08:18 PM
waarschijnlijk mis je een paar codecs .. moet je even een codec pack downloaden.. zal je even een link geven

http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=838&s=95
Snelle reactie :D Als ik jouw toch niet had :hug: (en meteen weet iedereen hoeveel ik van pc's afweet :p)

RogiNie
05-03-2005, 08:19 PM
:p
Duits 1 is bij ons ook makkelijk, grammatica, woordjes enzo, easy (behalve luistertoetsen), maar tis wel saaaaaaaaaaaaaaaai.

bij ons is het nog saaier, geloof me :p
maar geen luistertoetsen :angel: :p

RogiNie
05-03-2005, 08:19 PM
maar over wat? :scratch:

*zucht*
ja, dat weet ik nu niet meer hoor :p

RogiNie
05-03-2005, 08:20 PM
:hug: back

:hatoff:

Catchie
ik probeer de cd meestal bij de naam te noemen :p

RogiNie
yep, ik zie het: Posts: 4,587
ik moet opschieten! :p

nu alweer meer :p

Catchie
05-03-2005, 08:21 PM
Een van de Kewell fans zit op dr kamer ;)

Catchie
05-03-2005, 08:22 PM
o help, ik ga nog het dialect van dit achterlijke dorp praten :o
Op de kop zeggen we hier ook wel ipv ondersteboven ofzo :p

RogiNie
05-03-2005, 08:22 PM
Ja, gebeurd niet vaak, maar het kan wel :p .
Deze heeft geen 60cm haar, maar wel al erg lang voor een cavia ;) .

:eek: dat is echt erg!! :tape:

RogiNie
05-03-2005, 08:24 PM
En die moet je borstelen enzo om klitten te voorkomen, ben blij dat onze niet zo'n superlang haar had :) .
Maar wel lang genoeg om op Marat's haar te lijken :angel:

dan kan Marat's haar nog wel even groeien :devil: :p

RogiNie
05-03-2005, 08:25 PM
Tis een begin ;)

maar wel goede cd's (ongeveer :p)

RogiNie
05-03-2005, 08:25 PM
Matt... :sad:
Ik had ut um zoooow gegund dat ie eens Nearly-man af zou zijn :(. Hij was best dichtbij, maar de vorm was er echt nie :hug:

BTW: Waarom zijn al die vrouwen/vriendinnen van die snookerspelers van die dozen met blond gesteild haar en een decolleté tot aan hun navel waar alles bijna uitdondert? Het zijn allemaal kopietjes van elkaar :eek: :o

:rolls:

gogonutz
05-03-2005, 08:26 PM
Snelle reactie :D Als ik jouw toch niet had :hug: (en meteen weet iedereen hoeveel ik van pc's afweet :p)

kwas toevallig online :o (njah toevallig, ik leef in VR geloof ik)

RogiNie
05-03-2005, 08:27 PM
Ik heb 40 ppp, als ik 15ppp had zou ik helemaal stressen want dan lijkt t nog meer wat ik vaker moet bijlezen :p

zit wat in :p

RogiNie
05-03-2005, 08:27 PM
*is trots op zichzelf*

niet eens trost?? :p

gogonutz
05-03-2005, 08:28 PM
Een van de Kewell fans zit op dr kamer ;)

slip her a note or something :p

RogiNie
05-03-2005, 08:28 PM
Ik heb em pas 5x ofzo getypt sinds ik op mtf ben :p En dit wordt nummer 6 ofzo :aplot: ;)

die 5e en die 6e gingen wel erg snel achter elkaar :scared:

gogonutz
05-03-2005, 08:29 PM

Nee, da's © van Bren ;)

RogiNie
05-03-2005, 08:29 PM
Ze kookt de spruitjes precies goed (volgens mij mogen ze niet te lang want dan worden ze bitter ofzo) en ze doet er altijd een melksaus overheen :lick:

aja.. lekker, denk ik :p

RogiNie
05-03-2005, 08:30 PM
Ik prak wel vaker mn aardappels, maar nooit de groente door de aardappels heen (of t moeten toevallig vieze spruitjes zijn ;) )

precies.. maar zelfs bij spruitjes niet :p

RogiNie
05-03-2005, 08:30 PM

dankje :hug:

RogiNie
05-03-2005, 08:31 PM
Das balen, ik hoop t niet voor je :hug:

tis wel zo.. :rolleyes:

gogonutz
05-03-2005, 08:32 PM
kheb zin in iets lekkers.. 's kijken of ik nog ergens toastjes heb ofzo :o

RogiNie
Je brengt haar weer op t slechte niet-terugleespad :rolleyes: ;)

tmag alleen met de gourmetthread :p
maar niet erg waarschijnlijk dat ze daar ooit nog gaat kijken, dus maak je maar niet druk :p

RogiNie
Ik had het meteen door :D

ja, maar jij bent slim :p

RogiNie
05-03-2005, 08:34 PM

:eek: dat is bijna ziek.. :p
maar met havo kan ik het ook wel :p
nee hoor, kben er gewoon niet zo goed in, behalve als het echt voor een cijfer is, dan lukt het meestal wel wat beter ;)

RogiNie
05-03-2005, 08:34 PM
Veel plezier! (al zul je misschien al uitgeshopt zijn :p)

dankje :)
toen je dit zei, net ja..
twas echt erg, we hebben gewoon ruim 4 uur geshopt :rolleyes:
maar twas wel leuk :)

RogiNie
05-03-2005, 08:35 PM

:o
kscroll hier wel overheen :p

RogiNie
05-03-2005, 08:39 PM

kwilde net de zelfde modus aanzetten, alleen dan beginnende met: meisjes, meisjes toch... :p

RogiNie
05-03-2005, 08:41 PM

goed idee :yeah: ;)

RogiNie
05-03-2005, 08:41 PM

bij ons ook ;)

RogiNie
05-03-2005, 08:42 PM
goed he :p

nou..:p

Catchie
05-03-2005, 08:43 PM
kwas toevallig online :o (njah toevallig, ik leef in VR geloof ik)
Zal wel weer aan mij liggen, maar VR? :o :rolleyes:

Catchie
05-03-2005, 08:44 PM
Nee, dat vond ik een beetje overdreven :p Ik ben gewoon trots op mezelf ;)

RogiNie
Misschien op de bbc ;)

dat zou wel leuk zijn :D
als ik dan niet op vakantie ben.. :rolleyes:

Catchie
slip her a note or something :p
Nee, kheb ruzie :p

RogiNie
05-03-2005, 08:45 PM
Op de kop zeggen we hier ook wel ipv ondersteboven ofzo :p

nou ja.. Brabants praten is net zo erg :p
(geintje: :hug: )

Catchie
Nee, da's © van Bren ;)
Dat ook nog ja :p

RogiNie
Nee, da's © van Bren ;)

o ja.. :o

RogiNie
05-03-2005, 08:46 PM

is toch niet :o .. :p

Catchie
precies.. maar zelfs bij spruitjes niet :p
Ik wel bij spuitjes die mn oma niet heeft gemaakt ;)

RogiNie
Nee, dat vond ik een beetje overdreven :p Ik ben gewoon trots op mezelf ;)

da's ook goed ;)

RogiNie
05-03-2005, 08:47 PM
Ik wel bij spuitjes die mn oma niet heeft gemaakt ;)

o ja.. :p

RogiNie
05-03-2005, 08:47 PM
ik ga weer :wavey:

Catchie
05-03-2005, 08:48 PM
tis wel zo.. :rolleyes:
:awww: :hug: Ik vind dat alle scholen maar zoals die van mij vrij moeten geven tijdens de NLse atp toernooien ;) (bij mij komt t toevallig zo uit, ik had dinsdag van R'dam vrij en ik heb de hele week van Rosmalen vrij omdat ik dan eigenlijk moet leren voor mn herkansingen enzo :tape: )

Catchie
05-03-2005, 08:48 PM
:lick:
Nu krijg ik ook weer honger :o

Catchie
05-03-2005, 08:50 PM
tmag alleen met de gourmetthread :p
maar niet erg waarschijnlijk dat ze daar ooit nog gaat kijken, dus maak je maar niet druk :p
:confused: Heb je niet per ongeluk op de verkeerde post gereplied? Ik zie namelijk niet wat de gourmetthread te maken heeft met dat Carmen 50 posts al teveel vind om terug te lezen :p En goermetthread is ook nieuw voor mij :o Die heb ik dan ook gemist :tape:

gogonutz
05-03-2005, 08:52 PM
Zal wel weer aan mij liggen, maar VR? :o :rolleyes:

Virtual Reality ;)

gogonutz
05-03-2005, 08:52 PM
Nee, kheb ruzie :p

dat was 't idee.. dan hoefde je 'r niet aan te spreken, maar zou je toch een goede daad doen ;)

gogonutz
05-03-2005, 08:53 PM
is toch niet :o .. :p

maar die smiley is zo leuk :o

Catchie
:eek: dat is bijna ziek.. :p
maar met havo kan ik het ook wel :p
nee hoor, kben er gewoon niet zo goed in, behalve als het echt voor een cijfer is, dan lukt het meestal wel wat beter ;)
Ik vond het allang fijn dat ik daar gewoon goed in was, net als met teksten, de rest van de klas had met allebei meer problemen. Ik was ook de enige die van blijdschap door de gangen stuiterde omdat we een leestekst als examen kregen (hoefde ik weer minder te leren want daar kun je niet voor leren ;) ) Tzelfde bij Engels, daar hoefde ik ook niet veel voor te doen, zelf zonder te leren haalde ik voor pw's vaak het hoogste punt, ik deed altijd wedstrijdjes met ene jongen die ook zonder iets te doen goed in Engels was, maar meestal hadden we hetzelfde punt. Ik vind het relaxed, talen zijn altijd wel handig als je dat een beetje beheerst en dan te bedenken dat ik echt suck in betavakken en mn ouders allebei een wiskunde, scheikunde en natuurkundeknobbel hebben :p

Nymeria

Ik wil naar Zwitserland toe :angel:

gogonutz
05-03-2005, 08:54 PM

doeidoei :hug:

Catchie
dankje :)
toen je dit zei, net ja..
twas echt erg, we hebben gewoon ruim 4 uur geshopt :rolleyes:
maar twas wel leuk :)
Waar zijn jullie geweest?

Nymeria
da's lief :)
dus je hebt ze uiteindelijk toch nog gezien?

Jaja :bounce:

het enige van Federer dat toernooi waarvan ik bijna niks van heb mee gekregen is zijn halve finale, maar daarvan heb ik de laatste game op groot scherm op airport sydney gezien :cool: da zal ik ni vergeten

Catchie
05-03-2005, 08:55 PM
:o
kscroll hier wel overheen :p
Be my guest! Graag zelfs :D :yeah:

gogonutz
Ik wil naar Zwitserland toe :angel:

Als jij betaalt wil ik ook wel hoor :p

Nymeria

Oh ja, da's waar ook, maar de rest wist neit hoe ze die dingen moesten gebruiken :p

Catchie
kwilde net de zelfde modus aanzetten, alleen dan beginnende met: meisjes, meisjes toch... :p
:lol: Dat helpt toch niet ;)

gogonutz
zo.. kga even John Fogerty opzetten en wat lezen.. kom vast straks wel weer online..

:bigwave:

Nymeria
05-03-2005, 08:56 PM
vandaag ging het gelukkig iets beter, alleen Mario.. uh Ancic is eruit :sad:

Ik was, zoals je wel verwacht had waarschijnlijk, ook tegen Ancic aan het juichen :p

gogonutz
:lol: Dat helpt toch niet ;)

jongens, jongens dan? :angel:

Nymeria
kmis toch nog 1 smiley bij MTF: eentje die staat te fluiten en nergens wat van af weet :p

Ja da zou een mooie smiley zijn voor hier!

Nymeria
05-03-2005, 08:57 PM
Ja zag hem :) maar vind hem toch echt niet leuk, sorry Eliane, maar hij kan wel aardig voetballen :D

Catchie
05-03-2005, 08:58 PM
't is nog altijd Limburgs als ik dialect praat ;) :p

Nymeria
05-03-2005, 08:59 PM

:rolls:

Nymeria
05-03-2005, 09:00 PM

Brabants? Fenna? :rolls: *sorry*

Catchie
05-03-2005, 09:01 PM
:bigwave: Doei :wavey:

Nymeria
05-03-2005, 09:02 PM
Als jij betaalt wil ik ook wel hoor :p

Ik ga al moeite hebben het geld voor mezelf bij elkaar te krijgen ;)

Catchie
05-03-2005, 09:03 PM
Virtual Reality ;)
:D

Nymeria
05-03-2005, 09:03 PM
Oh en ik moet het heel even ergens kwijt:

Liverpool

:bounce: :woohoo: :bounce: :yippee: :bounce: :woohoo: :bounce: :yippee: :bounce: :woohoo: :bounce:

:worship: :worship: :worship:

Catchie
05-03-2005, 09:04 PM
dat was 't idee.. dan hoefde je 'r niet aan te spreken, maar zou je toch een goede daad doen ;)
Das wel slim en aardig bedacht, ik zal het onthouden voor een volgende keer ;)

Catchie
05-03-2005, 09:06 PM
Oh ja, da's waar ook, maar de rest wist neit hoe ze die dingen moesten gebruiken :p
Ik heb em nooit nodig gehad, de leraar zei altijd precies wat je moest leren en t was erg makkelijk vooral als je voor je praktijkdingen de eerste 2x een 8 krijgt en voor de laatste een 10 (dat mocht ook wel want die jongen en ik hadden er veel moeite voor gedaan) :D

Catchie
05-03-2005, 09:08 PM
jongens, jongens dan? :angel:
Nee sorry helpt ook niet ;) :p

Catchie
05-03-2005, 09:09 PM
Ja da zou een mooie smiley zijn voor hier!
Ja ik zie em al fluiten :p

Nymeria
Ik heb em nooit nodig gehad, de leraar zei altijd precies wat je moest leren en t was erg makkelijk vooral als je voor je praktijkdingen de eerste 2x een 8 krijgt en voor de laatste een 10 (dat mocht ook wel want die jongen en ik hadden er veel moeite voor gedaan) :D

Praktijkdingen bij anw? Volgens mij had ik da ni :shrug: en die proefwerken vond ik niks aan.
Maar vooral bij biologie merkte je dat degene die N&G of N&T hadden, goed met de binas overweg konden. En dat de mensen die het als bijvak hadden, echt hulp daarbij nodig hadden

Catchie
Brabants? Fenna? :rolls: *sorry*
Nou, ik ga soms wel meer wa en da zeggen ipv wat en dat als ik op school ben, mja wat wil je met 50% van de school Brabants en 35% Limburgs :p

Catchie
05-03-2005, 09:10 PM

Liverpool

:bounce: :woohoo: :bounce: :yippee: :bounce: :woohoo: :bounce: :yippee: :bounce: :woohoo: :bounce:

:haha: Ziet er leuk uit met al die smilies :D :cool:

Catchie
05-03-2005, 09:13 PM
Praktijkdingen bij anw? Volgens mij had ik da ni :shrug: en die proefwerken vond ik niks aan.
Maar vooral bij biologie merkte je dat degene die N&G of N&T hadden, goed met de binas overweg konden. En dat de mensen die het als bijvak hadden, echt hulp daarbij nodig hadden
Ja zo'n werkstukjes ofzo moesten we maken die iets met t onderdeel te maken hadden. Heel makkelijk allemaal. Voor Biologie hadden wij de Biodata, das veel leuker en makkelijker dan de Binas. De Binas heb ik echt noooit gebruikt. De Biodata was qua lay-out en stijl enzo hetzelfde als ons Biologie leerboek dus dat was wel handig en een leraar die ons vet matste want wij hadden echt allemaal superslechte examencijfers, maar omdat iedereen er al goed voor stond bij de SE's heeft toch iedereen t gehaald :p ;)

Nymeria
05-03-2005, 09:14 PM
Nou, ik ga soms wel meer wa en da zeggen ipv wat en dat als ik op school ben, mja wat wil je met 50% van de school Brabants en 35% Limburgs :p

Ja ik spreek ook veel met wa en da, eigenlijk spreek ik nooit meer met wat en dat :p maar zit nu ook alweer bijna 3 jaar in Brabant :)

Maar toch, jij en brabants :shrug:

Nymeria
05-03-2005, 09:16 PM
Ja zo'n werkstukjes ofzo moesten we maken die iets met t onderdeel te maken hadden. Heel makkelijk allemaal. Voor Biologie hadden wij de Biodata, das veel leuker en makkelijker dan de Binas. De Binas heb ik echt noooit gebruikt. De Biodata was qua lay-out en stijl enzo hetzelfde als ons Biologie leerboek dus dat was wel handig en een leraar die ons vet matste want wij hadden echt allemaal superslechte examencijfers, maar omdat iedereen er al goed voor stond bij de SE's heeft toch iedereen t gehaald :p ;)
biodata heb ik echt nooit van gehoord :shrug: geef mij maar gewoon de binas, daar stond super veel informatie in :)

Gosjke
05-03-2005, 09:18 PM
Voor het antwoord op al uw afspeelproblemen: www.divx.com Ik moet nog een bestand vinden wat ik van Limewire heb geplukt dat mn DivX speler nie afspeelt :)

Maar Koen zal vast een paar posts verder al een ander slim alternatief aangeboden hebben, dus khoop dat ut gelukt is :)

Gosjke
05-03-2005, 09:21 PM
IK zag het :bounce: heb de hele tijd op en neer zitten zappen. :) Eliane had me ook al gebeld en gesmst (Dank je! :D :hug: ).
Het was een baggerwedstrijd, maar Harry zag er goed uit :) Al ben ik nog niet helemaal uit over mn mening over zn haar ;)

Nymeria
05-03-2005, 09:22 PM
Het was een baggerwedstrijd, maar Harry zag er goed uit :) Al ben ik nog niet helemaal uit over mn mening over zn haar ;)
Een baggerwedstrijd :eek:

Nymeria
05-03-2005, 09:23 PM
btw. k bedacht me net dat ik in deze thread my fellow marco-fans nog ni op de hoogte heb gebracht dat hij geblesseerd op heeft moeten geven in zijn eerste ronde wedstrijd :sad: iets met z'n rechterschouder :shrug:

Catchie
05-03-2005, 09:24 PM
Ja ik spreek ook veel met wa en da, eigenlijk spreek ik nooit meer met wat en dat :p maar zit nu ook alweer bijna 3 jaar in Brabant :)

Ja kweet t, ik hoor zo vaak op school dat ik toch wel een heel erg duidelijk accent heb ;) Maar ik vind hte niet erg, ik word niet gepest ofzo, maar tis wel grappig dat zelfs mensen uit Venlo tegen mij zeggen dat ik best wel een accent heb als ik Nederlands praat ;) :p

Gosjke
05-03-2005, 09:25 PM
:lol: :yeah: (En ja Carmen, mocht je dit ooit lezen, dit is weer replyen met alleen smileys :p, want de tekst die ik hier achter typ hoort niet bij mn eigenlijke reply op Nienke's post, dus ga niet de smart-ass uithangen door te zeggen dat er ook tekst staat :o :p ;))

Nymeria
05-03-2005, 09:26 PM
Ja kweet t, ik hoor zo vaak op school dat ik toch wel een heel erg duidelijk accent heb ;) Maar ik vind hte niet erg, ik word niet gepest ofzo, maar tis wel grappig dat zelfs mensen uit Venlo tegen mij zeggen dat ik best wel een accent heb als ik Nederlands praat ;) :p

Zou erg zijn als ze je er mee zouden gaan pesten, bij mij zeggen ze gelukkig dat het meevalt. Je hoort het wel, maar het is niet erg.

Gosjke
05-03-2005, 09:27 PM
Ik had gisteren ook zin in iets lekkers.. Kvond een bon bon bloc, knipperde, bon bon bloc op en ik nog steeds trek :sad:

Gosjke
05-03-2005, 09:30 PM

Liverpool

I second that :banana: :D

Catchie
05-03-2005, 09:31 PM
biodata heb ik echt nooit van gehoord :shrug: geef mij maar gewoon de binas, daar stond super veel informatie in :)
Ik vond de biodata geweldig, nooit meer plaatjes leren uit t werkboek :worship:

Gosjke
05-03-2005, 09:32 PM
Een baggerwedstrijd :eek:
Ja.. kvond um wel erg hard inkakken in de 2e helft. De 1e helft ging nog wel, maar de 2e helft was voor het grootste deel tijdrekken van Liverpool hoor (op zich terecht, maar niet erg boeiend om naar te kijken, vond ik dan :o)

Nymeria
05-03-2005, 09:32 PM
I second that :banana: :D

Eindelijk weer :D ben liverpool-supporter sinds dat ik voetbalfan ben, het is altijd mijn tweede team geweest na ajax. En dan zie je ze steeds slechtere prestaties halen laatste jaren en dan opeens zijn ze er weer! :bounce:

Gosjke
05-03-2005, 09:33 PM
Ik vond Binas eik het fijnst, maar tis denk ik net waar je aan gewend bent :)

Nymeria

Plaatjes leerde ik zowieso niet :p

Catchie
Kweet niet of ik het al gezegd heb, maar Koen, het werkt. Ik had beeld enzo :D Bedankt :D

Gosjke
05-03-2005, 09:34 PM
Eindelijk weer :D ben liverpool-supporter sinds dat ik voetbalfan ben, het is altijd mijn tweede team geweest na ajax. En dan zie je ze steeds slechtere prestaties halen laatste jaren en dan opeens zijn ze er weer! :bounce:
Ja het was erg cool! :bounce: Zelfs al zouden ze tegen PSV moeten (niet dak denk dat die het nog gaan redden, maar dan nog :o) Dan ga ik toch stiekem iets meer voor Liverpool rooten :)

Nymeria
05-03-2005, 09:34 PM
Ja.. kvond um wel erg hard inkakken in de 2e helft. De 1e helft ging nog wel, maar de 2e helft was voor het grootste deel tijdrekken van Liverpool hoor (op zich terecht, maar niet erg boeiend om naar te kijken, vond ik dan :o)

Ik ben het er niet mee eens, vond het echt een wedstrijd vol strijd. Ja op het einde wel wat tijdrekken, maar niet super erg, gewoon bal in de ploeg houden. Dat hoort erbij. Ik vond het echt super spannend, leefde echt mee en :worship: liverpool echt voor het super verdedigen en de fantastische strijd. Zeker geen baggerwedstrijd

Nymeria
05-03-2005, 09:36 PM
Ja het was erg cool! :bounce: Zelfs al zouden ze tegen PSV moeten (niet dak denk dat die het nog gaan redden, maar dan nog :o) Dan ga ik toch stiekem iets meer voor Liverpool rooten :)

Ik ben zowieso tegen psv (al doe k m'n best voor ze te zijn in europa, lukt alleen nog niet erg :p). Maar tegen Liverpool, enige team waar ik echt 100% voor zou zijn tegen Liverpool is ajax, bij AZ is het 50-50 en verder is het gewoon Liverpool :bounce:

Catchie
05-03-2005, 09:36 PM
Voor het antwoord op al uw afspeelproblemen: www.divx.com Ik moet nog een bestand vinden wat ik van Limewire heb geplukt dat mn DivX speler nie afspeelt :)

Maar Koen zal vast een paar posts verder al een ander slim alternatief aangeboden hebben, dus khoop dat ut gelukt is :)
Koen had al wat gevonden ja, maar dat van jou hou ik dan maar als tweede optie ofzo of voor noodgevallen ;) Ook bedankt :hug:

Catchie
05-03-2005, 09:38 PM
:lol: :yeah: (En ja Carmen, mocht je dit ooit lezen, dit is weer replyen met alleen smileys :p, want de tekst die ik hier achter typ hoort niet bij mn eigenlijke reply op Nienke's post, dus ga niet de smart-ass uithangen door te zeggen dat er ook tekst staat :o :p ;))

Catchie
05-03-2005, 09:39 PM
Zou erg zijn als ze je er mee zouden gaan pesten, bij mij zeggen ze gelukkig dat het meevalt. Je hoort het wel, maar het is niet erg.
Doen ze ook niet, dan zouden ze een derde van de school moeten pesten :p En Brabanders spreken niet zo heel veel anders Nederlands, die hebben ook wel ene accent...

Catchie
05-03-2005, 09:40 PM
Plaatjes leerde ik zowieso niet :p
Ik ook nooit, daarom was ik zo blijm te de Biodata, dan kon ik die punten toch halen ;)

Nymeria
05-03-2005, 09:41 PM
Doen ze ook niet, dan zouden ze een derde van de school moeten pesten :p En Brabanders spreken niet zo heel veel anders Nederlands, die hebben ook wel ene accent...

Ja da's waar :) soms vind ik een brabants accent nog erger dan een Limburgs, maar da zijn uiterste gevallen :p

Nymeria
05-03-2005, 09:41 PM
Ik ook nooit, daarom was ik zo blijm te de Biodata, dan kon ik die punten toch halen ;)

Maar da kon je met de binas ook :p

Gosjke
05-03-2005, 09:43 PM
Ik ben zowieso tegen psv (al doe k m'n best voor ze te zijn in europa, lukt alleen nog niet erg :p). Maar tegen Liverpool, enige team waar ik echt 100% voor zou zijn tegen Liverpool is ajax, bij AZ is het 50-50 en verder is het gewoon Liverpool :bounce:
Ik heb dat dus andersom.. ben sowieso tegen Ajax.. verkneukel me erg als ze weer verder achterop dreigen te raken :o :tape:
Kheb Ajax nooit leuk gevonden eik, kweenie precies waarom...

Gosjke
05-03-2005, 09:45 PM
Koen had al wat gevonden ja, maar dat van jou hou ik dan maar als tweede optie ofzo of voor noodgevallen ;) Ook bedankt :hug:
You're welcome :hug:

En leg het snel weer bij met Eliane aub ;) :o :)

Gosjke
05-03-2005, 09:45 PM
Zow.. ik vind dat ik wel weer genoeg gepost heb voor vandaag.

Alvast trusten mensjes :) :bigwave:

Nymeria
05-03-2005, 09:46 PM
Truste Margo :wavey:

gogonutz
05-03-2005, 09:53 PM

Als ik ook maar een klein beetje Brabants begin te praten, verstaan sommige huisgenoten me al niet meer.. da's eigenlijk best erg

gogonutz
05-03-2005, 09:55 PM
Kweet niet of ik het al gezegd heb, maar Koen, het werkt. Ik had beeld enzo :D Bedankt :D

:bounce:

Nymeria
05-03-2005, 09:56 PM
Als ik ook maar een klein beetje Brabants begin te praten, verstaan sommige huisgenoten me al niet meer.. da's eigenlijk best erg
precies plat brabants is net zo onverstaanbaar als plat limburgs

gogonutz
05-03-2005, 09:56 PM
Voor het antwoord op al uw afspeelproblemen: www.divx.com (http://www.divx.com/) Ik moet nog een bestand vinden wat ik van Limewire heb geplukt dat mn DivX speler nie afspeelt :)

Enige nadeel aan DivX player is dat ie op een gegeven moment niet meer synchroon loopt qua beeld en geluid..

gogonutz
05-03-2005, 09:57 PM
precies plat brabants is net zo onverstaanbaar als plat limburgs

plat kan ik niet eens.. 't is puur de tongval waardoor ze 't niet verstaan.. (en misschien omdat ik nog wel eens snel wil gaan praten als ik terugval op Brabo-language)

gogonutz
05-03-2005, 09:58 PM
:bounce: verjaardagskaartje gekregen van een penvriendin uit de VS/Mexico .. echt heel lief briefje erbij.. :) .. kga maar 's even iets terugschrijven denk ik :)

Nymeria
05-03-2005, 10:01 PM
ikke ga slapen :yawn: Truste :wavey:

gogonutz
05-03-2005, 10:06 PM
slaap lekker Yvo :wavey:

Catchie
05-03-2005, 10:24 PM
Maar da kon je met de binas ook :p
Die had ik altijd als tweede optie, voor als iets niet in de Biodata stond, maar ik vond de biodata makkelijker, overzihtelijker en die had mooiere kleuren en plaatjes enzo :p

Catchie
05-03-2005, 10:26 PM
You're welcome :hug:

En leg het snel weer bij met Eliane aub ;) :o :)
Zeg dat tegen haar, ik heb niks fout gedaan

Catchie
05-03-2005, 10:33 PM
Zow.. ik vind dat ik wel weer genoeg gepost heb voor vandaag.

Alvast trusten mensjes :) :bigwave:
Truste Margo :wavey:

Catchie
05-03-2005, 10:33 PM
:bounce: verjaardagskaartje gekregen van een penvriendin uit de VS/Mexico .. echt heel lief briefje erbij.. :) .. kga maar 's even iets terugschrijven denk ik :)
Lief van dr :cool:

Catchie
05-03-2005, 10:37 PM
Ik ga :zzz: Truste doei :wavey:

Nymeria
05-04-2005, 08:16 AM
Zow da was weer makkelijk teruglezen :) altijd handig als je 's avonds als één van de laatste off bent, da scheelt 's morgens!

JuanChuffy007
05-04-2005, 08:52 AM
Toch is t zo :p

Marat heeft zn haar nog steeds niet geknipt -_-, hij heeft zelfs nog steeds dat stomme petje op (zoals Hewitt *puke*)-_-

JuanChuffy007
05-04-2005, 08:53 AM
Ja mijn Nenad thread :D Dr is nu een kleine discussie gaande over de vlaggen, dr zitten namelijk 3 mensen uit S&M in mn thread en ze hebben alledrie een andere vlag (nu niet meer). De ene had de Servische vlag, de andere had de vlag van Montenegro en de derde had de Servië & Montenegro vlag :p Mtf heeft gewoon 3 vlaggen voor een land :p

oowjah, Nenad thread was het, kga er nu meteen naartoe, anders vergeet ik het weer -_-

JuanChuffy007
05-04-2005, 08:58 AM
Ik heb t nog nooit ergens gelezen, terwijl ik best goed gezocht heb ernaar :shrug:

Jammer :(

JuanChuffy007
05-04-2005, 08:58 AM
Inderdaad ;) :lol:

JuanChuffy007
05-04-2005, 08:59 AM
Precies, ik ben blij dat ik ervan af ben :D Ik vind het wel handiger als een normale rekenmachine om gewoon normale dingen mee uit te rekenen, dat scherm is overzichtelijker en als je iets fout typt weet je meteen wat er fout is gegaan ;)

;)

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:01 AM
Ik vond het ook wel goed van mezelf, was er ook altijd trots op en ik was er heel blij mee want ik hoefde voor de gewone toetsen dan niet echt te leren, omdat ik gemiddeld toch wel goed stond :D

:yeah:

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:01 AM
Van de meeste artiesten die ik ut coolst vind zijn in NL toch de cd´s nie te vinden.. en dan moet ik ze int buitenland halen (wat ik nie erg vinden, want das way goedkoper ;))... Ik download nog wel om te kijken of ik iets ECHT leuk vind, maar uiteindelijk koop ik bijna alles...
Ik zit nu denk ik met promo's en singles enzo erbij op 250 cd's... en dan heb ik nog wel wat gebrande cd's met van alles en nog wat, maar die tellen nie mee ;)
250 is ook niet weinig :yeah:

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:03 AM

:lol: de Binas rocks ;)

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:04 AM

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:04 AM
Je bent toch niet helemaal overtuigd lijkt het :p

:lol: jawel hoor ;)

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:05 AM

ik kon vandaag ni inzetten omdat k mijn gewonnen geld niet kreeg :(

that sucks! ik ga ook weer wat inzetten, ik wil mn cash terug winnen :(

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:05 AM

yep, :worship:

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:06 AM

Ik snap niet waarom je voor bio weer een ander boekje moet gebruiken :shrug:, is dat boekje veel beter ofzo? (ik heb dat ding maar 1 keer gezien, wij mogen het nog niet gebruiken, alleen bij het CE...)

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:08 AM

bij ons ook ;)

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:08 AM
Haar rot niet zo snel :p

nee? wist ik nie, dat weet ik dan ook weer ;)

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:10 AM

voor ANW? wij mogen de Binas bij ANW helemaal niet gebruiken.

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:11 AM

hey, best jammer dat we die hier nie hebben ;)

JuanChuffy007
05-04-2005, 09:11 AM

dunno :shrug: