Even een nederlands topic 12 [Archive] - MensTennisForums.com

Even een nederlands topic 12

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Kezzi
06-03-2005, 09:20 PM
Ja, tis dat ik voor Arnaud nogal veel over heb :lol:
En ik voor Funs ;) .

gogonutz
06-03-2005, 09:20 PM
Tuurlijk en ik sleur Benneteau en Devilder ook wel even aan hun haren hierheen, ze hebben toch allebei lang haar :p :devil:

Ik mail Ana wel even :angel:

Kezzi
06-03-2005, 09:21 PM
Ja dat beeld verschijnt ook nog steeds op mijn netvlies als ik eraan denk... :sad:
Toen keek Funs echt heel zielig :awww:

Kezzi
06-03-2005, 09:25 PM
Ja dat was echt grappig, en ook toen ie zei van Kom op Rogier, ik wil geen ruzie met je :lol:
Ja, dat was wel cool .

Kezzi
06-03-2005, 09:27 PM
Dat zijn zo'n mensen die menen het beter te weten en er o zo veel verstand van te hebben wel vaker als je ze verbetert of er iets van zegt... :rolleyes: Ik moet zo'n mensen niet echt... kan ik me echt aan ergeren :o
Daar erger ik me ook aan, ze kunnen dan beter hun mond houden :) .

In Rosmalen zat er ook zo'n vrouw achter ons toen Margo en Carlijn mee waren en die vond grasbanen toch wel snelle banen en gravel ook, maar hardcourt was langzaam volgens haar :lol: :o .
Nu heb ik dan niet zoveel verstand van banen, maar na uitleg van Margo snapte ik wat er zo grappig aan was ;) .

Kezzi
06-03-2005, 09:28 PM
:confused: vat het niet :scratch:
Ik ook niet :scratch:

Kezzi
06-03-2005, 09:30 PM
Blanco stemmen? Volgens mij kon dat helemaal niet... dr waren maar twee knopjes, een 'voor' en een 'tegen'...
In sommige plaatsen kon je wel blanco stemmen volgens het nieuws...

Kezzi
06-03-2005, 09:30 PM
Het gaat een mooi toernooi worden :D .

Kezzi
06-03-2005, 09:34 PM
Weet iemand trouwens een mooie kleur voor Benneteau's website?
Ik wil zijn site net zo maken als die van Fred, maar dan met zijn foto's ofcourse en een andere kleur :D .

Dutchie
06-03-2005, 09:38 PM
Blanco stemmen? Volgens mij kon dat helemaal niet... dr waren maar twee knopjes, een 'voor' en een 'tegen'...

Jawel, dan moest je gewoon alleen op stemmen drukken, dan was ie blanco.

Dutchie
06-03-2005, 09:40 PM
Officieel kun je het niet opslaan van de B&vD website, maar daar valt omheen te werken :angel:

Het staat er nog niet eens op :sad:

Kezzi
06-03-2005, 09:56 PM
Ik ga weer :wavey:
Morgen is Josh fans bbq :D

gogonutz
06-03-2005, 10:07 PM

Ja, ik zal ook wel even regelen dat Paul-Henri komt.. kan ie meteen Julien ook meenemen voor jou ;)

gogonutz
06-03-2005, 10:08 PM
Het staat er nog niet eens op :sad:

dan hebben ze of geen rechten of ze zijn weer eens lui

Nymeria
06-03-2005, 10:28 PM
Hebben ze daar geen bbc dan? :)
Dat bedoel ik niet, want als ik in Zwitserland zit, zal t ook wel op de zwitserse tv zijn :p

Nymeria
06-03-2005, 10:29 PM
Leuk, nog een tweeling :D . Heet zij echt Zwaan? Of is dat een bijnaam?
ze heet echt zwaan ;)

Nymeria
06-03-2005, 10:29 PM
:lol:
"Ja...uhm...welke postbode heeft mij die kaart van Marco gebracht...want... uhm ...ik ben vergeten hem een :hug: te geven... :p "
Die zou nog beter zijn :lol:

Nymeria
06-03-2005, 10:30 PM
Lijkt mij dat ze het in zwitzerland zelf ok wel uitzenden :lol:
Dat dacht ik dus ook :p

Nymeria
06-03-2005, 10:31 PM
Volgens mij waren we manieren aan het bedenken om Mirka weg te houden bij Roger als we met Roger uit eten wilden in Rotterdam, iets in die richting :p .
Ja zo ver was ik ook. Maar ik weet echt nietmeer hoe we bij de magnetrons gekomen zijn.

Nymeria
06-03-2005, 10:32 PM
:haha: Ik zie het al voor me :p .
twee keer zelfs :p

Nymeria
06-03-2005, 10:33 PM
Volgens mij was hij redelijk jong, maar jij hebt een andere opvatting over jong en oud :lol: .
kdacht ook dat hij redelijk jong was, mja heb m dus ni goed gezien

Nymeria
06-03-2005, 10:35 PM
OMG Federer heeft verloren :( :(
Die Nadal, jeez, hij is echt goed man! Super gewoon, niet meer normaal, Puerta wordt ZO ingemaakt denk ik...
:woohoo: mijn vader is het eindelijk eens met me eens, hij vindt Nadal ook helemaal ni zo goed (nja tennist nuttig, maar is helemaal geen mooie speler) en vindt dat Puerta moet winnen. En hij zegt dat Puerta best een kans moet maken omdat hij goed speelde (ik heb nog niks van Puerta gezien) Dus go Puerta :bounce:

gogonutz
06-03-2005, 11:20 PM
Nee.. Argentijnen moeten per definitie verliezen en al helemaal als ze van Nikolay winnen

Nymeria
06-03-2005, 11:26 PM
*kijkt naar Argentijnse vlag boven haar bed* go Argentinië :bounce:

gogonutz
06-04-2005, 02:36 AM
Ja, dat is heel erg waarschijnlijk een punt waarover wij het niet snel eens gaan worden :p

Nymeria
06-04-2005, 12:27 PM
maar tis ni zo zeer argentinië, want k ben ni voor Nalbandian :p

Nymeria
06-04-2005, 12:30 PM
:scared: nog 300 posts en ik ben de nummer 2 op de postranking van mtf.

JuanChuffy007
06-04-2005, 01:27 PM
Tuurlijk en ik sleur Benneteau en Devilder ook wel even aan hun haren hierheen, ze hebben toch allebei lang haar :p :devil:

:haha:

JuanChuffy007
06-04-2005, 01:34 PM
Ik was er toch de hele week en ik moest en zou die foto, alleen al om het principe dat ik vind dat hij geen nee kan zeggen als fans voor een foto vragen. Stel je voor dat je echt enorm fan bent en je kunt maar 1 dagje erheen en dan zegt hij nee als je voor een foto vraagt, dat vind ik erg lullig. Ik had het niet erg gevonden als ik geen foto met hem had, maar het ging na dat antwoord gewoon om het principe :) .

jah da's idd lullig.

JuanChuffy007
06-04-2005, 01:35 PM
Ja in september komt alles weer. Dat duurt nog zo lang :sad:

yep :sad:

JuanChuffy007
06-04-2005, 01:37 PM

ja? maar dan kon je toch net zo goed niet gaan stemmen? :shrug:

JuanChuffy007
06-04-2005, 01:41 PM
:woohoo: mijn vader is het eindelijk eens met me eens, hij vindt Nadal ook helemaal ni zo goed (nja tennist nuttig, maar is helemaal geen mooie speler) en vindt dat Puerta moet winnen. En hij zegt dat Puerta best een kans moet maken omdat hij goed speelde (ik heb nog niks van Puerta gezien) Dus go Puerta :bounce:

Ik vind ook dat Puerta moet winnen, maar ik denk niet dat hij gaat winnnen, Nadal is veel beter volgens mij :sad: (maar uhm, mijn voorspelling over Federer [dat ie ging winnen] was ook fout, dus wie weet...:D)

JuanChuffy007
06-04-2005, 01:42 PM

WOW! 300 posts, piece of cake ;) #2 staan is toch best een eer of niet ;)?

Nymeria
06-04-2005, 05:41 PM
jah da's idd lullig.
tis lullig, maar als fan moet je het ook respecteren.

Nymeria
06-04-2005, 05:43 PM
nope tis een eer als je maar een beperkt aantal posts hebt :p

gogonutz
06-04-2005, 05:46 PM
oh, dan ben ik best eervol bezig :angel:

Nymeria
06-04-2005, 05:59 PM
precies :p bij mij gaat het echt te ver :tape:

RogiNie
06-04-2005, 06:56 PM
"Ja...uhm...welke postbode heeft mij die kaart van Marco gebracht...want... uhm ...ik ben vergeten hem een :hug: te geven... :p "

:lol: ik zou het iets anders brengen :p

RogiNie
06-04-2005, 07:03 PM
Volgens mij waren we manieren aan het bedenken om Mirka weg te houden bij Roger als we met Roger uit eten wilden in Rotterdam, iets in die richting :p .

ja, zoiets ja..

RogiNie
06-04-2005, 07:05 PM
Ik zou ook niet meer precies weten hoe hij eruit ziet :shrug:

:rolleyes: de postbode wordt weer gewaardeerd... :p

RogiNie
06-04-2005, 07:07 PM
Nee die moet inderdaad niet winnen, Roger moet winnen, al staat ie op t moment achter tegen Nadal, kom op nou Roger, je kan het wel! :bounce:

:sad: :crying2: hij heeft verloren :sobbing:
waarom nou??

RogiNie
06-04-2005, 07:08 PM
Die Nadal, jeez, hij is echt goed man! Super gewoon, niet meer normaal, Puerta wordt ZO ingemaakt denk ik...

ja, dat zal wel moeten anders.. :devil: :p

RogiNie
06-04-2005, 07:08 PM
Nou ja zeg, en ik heb altijd gedacht dat Marat de rust zelf was :tape: :rolleyes:

mmm.. dat dacht ik ook ja, totdat ik m voor de eerste keer zag :p

RogiNie
06-04-2005, 07:09 PM
:rolls:
Goed idee, weten we ook meteen wanneer we moeten gaan gourmetten :p .

nee, het probleem wordt nu alleen maar verschoven, nu moet er een datum worden gevonden voor het toernooi.. :p

RogiNie
06-04-2005, 07:10 PM
En ik probeer wel Funs, Fred, Benneteau en Nicolas ofzo :p

ok, is goed ;)

RogiNie
06-04-2005, 07:11 PM
Lief kijken en wapperen met de wimpers :p
:rolls: kzal mn best doen :p

RogiNie
06-04-2005, 07:11 PM

goed plan :D

RogiNie
06-04-2005, 07:13 PM

wel doorgaan met posten hoor ;) :hug:

RogiNie
06-04-2005, 07:14 PM
Ik vind ook dat Puerta moet winnen, maar ik denk niet dat hij gaat winnnen, Nadal is veel beter volgens mij :sad: (maar uhm, mijn voorspelling over Federer [dat ie ging winnen] was ook fout, dus wie weet...:D)

eigenlijk boeit het me helemaal niet wie er gaat winnen, net zo weinig als bij de vrouwen..

Catchie
06-04-2005, 08:01 PM
Die computers hier in t gebouw waar ik de komende 6 maanden verblijf zijn laaaaaaaaaaaangzaam. Maar nu heb ik gewoon de kabel uit de computer gehaald en in m'n laptop gestopt. Nu moet iedereen urenw achten tot een pagina geladen is en ik heb intussen al heel mtf gezien :p
Doe je slim, zou ik ook doen haha, als iets me irriteert zijn het slome pc's... ook een van de redenen waarom ik beneden niet vaak op de laptop zit :p

Catchie
06-04-2005, 08:02 PM
Margo staat nu fijn in de Paradiso waar Gavin Degraw strakjes zo begint!
*ik ben zooooo vreselijk jaloers!*

En lieve Margo gaat mij straks bellen als mijn favo nummer komt zodat ik mee kan luisteren :worship: :worship: :worship:
:hug:
En je favo nummer is...? Ik heb twee liedjes, i don't want to be en chariot :)

Catchie
06-04-2005, 08:02 PM
Van mij mag de winter wel weer komen :p
Van mij mag de zomer eindelijk es doorzetten.... :(

Catchie
06-04-2005, 08:05 PM
Bij Roger ben ik meestal niet online, heel af en toe wel, maar dan is mijn gedachten voor 90% bij het tennis. Bij andere spelers ben ik meestal wel online. (Chiudi valt niet onder andere spelers, maar aangezien hij niet al te vaak op tv is, is het moeilijk zeggen wat mijn gewoonte bij hem is :p)
Ik ben als ik tv kijk niet online, omdat mn tv bij mn bed staat en de pc op mn bureautje :p Gaat ene beetje lastig, steeds van mn bed afklimmen en weer erop en tussendoor bijna van het trapje donderen omdat ik er op een nogal onhandige manier afspring haha (en als ik er eenmaal opzit kom ik er ook bijna niet meer af, vooral 's avonds niet. ben ik te lui voor :o )

Catchie
06-04-2005, 08:06 PM
En al die mensen zich afvragen waarom jullie eigenlijk gekomen waren :p
Had iemand gevraagd ja :lol: We hebben netjes gezegd dat we voor Fred kwamen :)

Dutchie
06-04-2005, 08:09 PM
En je favo nummer is...? Ik heb twee liedjes, i don't want to be en chariot :)
Follow through :worship:

Maar die jij noemt zijn ook erg fijn ;)

Catchie
06-04-2005, 08:09 PM
veel succes ;) :yeah:
Dankje, zoals je misschien al doorhebt loop ik nog steeds achter :p Mja eigen schuld... ik ben al drie dagen aan het lezen en steeds stop ik na een paar pagina's :p En vandaag tot 6 uur in bed blijven liggen helpt ook niet :rolleyes:

Catchie
06-04-2005, 08:12 PM
die hartjes zijn echt lief hè!
Ik weet alleen nog steeds niet hoe je ze krijgt :shrug:

Catchie
06-04-2005, 08:12 PM
yep, dat heb ik ook gehoord
:devil: :devil:
Nu mag ie de naam kopen voor 5 miljoen :devil:

Catchie
06-04-2005, 08:14 PM
uhm, volgens mij niet... de laatste komt nog, met allemaal guest stars ofzo... met Drew Fuller enzo geloof ik.

en ja, Wyatt = cute :D
Dr stond anders niks in de tv gids van gisteren :shrug:

Catchie
06-04-2005, 08:15 PM
Commentator Ted vd Meer
Aha :)

Catchie
06-04-2005, 08:15 PM

Hij heeft toch echt gewonnen van Wassen, ik was erbij :p .

Geen idee, misschien wil hij model worden ofzo ;) . Hij vroeg trouwens ook of ik de foto van de voorkant van de site wilde sturen, ik heb natuurlijk gezegd dat ik dat eerst aan jouw moest vragen omdat het jouw foto is :) . Hij vond dat een hele mooie foto zei hij :D .

Ja, hopenlijk kan ik 9 juni ook nog even na school gaan, dan moeten ze tegen Hilverheide, Fred zei al dat dat leuker zou zijn :) .
Dat van dat model zei ik tegen je.... :( Niet mijn voorspellingen jatten :p

Catchie
06-04-2005, 08:19 PM
Ik zou me er in eerste instantie niet mee bemoeien :p .

Dat weet ik niet, hij zei dat hij nog competitie en bundesliga deed omdat hij dat al toegezegd had, dus ik denk dat hij dat volgend jaar ook niet meer doet. Of misschien wel voor de lol.

Ik zal het nog eens vragen als ik 9 juni ook ga en anders laat ik het Margo of Fenna wel vragen :) .
Ik zou ook gewoon mn mond houden en me er niet mee bemoeien, dan hoef je je ook niet te schamen :p

Hij heeft niet echt gezegd 'omdat hij dat al toegezegd had', hij zei: ik heb nog eredivisie en duitse competitie...

Wat schuift dat? :p

Catchie
06-04-2005, 08:20 PM
Ik zou die mensen ook niet zomaar binnenlaten als mijn ouders er niet zijn. Dan zou ik echt wel naar een pasje ofzo vragen als ik geen essent auto zie staan :p . Als mijn ouders er zijn dan doe ik de deur wel onvoorzichtiger open, maar als mijn ouders weg zijn doe ik ook wel eens alsof niemand thuis is als iemand aanbelt en ik ken diegene niet :o .
Owja verstoppertje spelen voor aanbellende onbekende mensen... altijd leuk :D

Catchie
06-04-2005, 08:22 PM
Rogier was ook binnen :p . Hij had ook buiten zijn teampje kunnen gaan aanmoedigen :) .
En Fred zat ook om de haverklap binnen en dan was ie ook gezellig met Rogier naar de tv aan het kijken...

Catchie
06-04-2005, 08:23 PM
Zo'n man zei ook dat het buiten spannender was en wij dus zeggen dat het veel te koud was en dat we er voor Fred waren :) . Hij zo vragen waar we vandaan kwamen en wij dus gezegd uit Roermond. En toen heb ik nog even over mijn site verteld en toen vroeg ie of Fred dan bij ons uit de buurt kwam... Rogier zit bij zijn club en hij zegt niet eens dat Rogier uit Roermond komt :rolleyes: .
Rogier had ook nog met ons gepraat en die zei ook niks over ons accent, dialect en dat we uit Roermond komen :o

Catchie
06-04-2005, 08:23 PM
Duitsland is ook internationaal :p . Misschien bedenkt hij zixh nog :angel:
Maar doet hij dat volgend jaar dan ook nog? Ik heb dat namelijk niet zo heel goed meegekregen :p .
Zie een van mn vorige replies ;)

Catchie
06-04-2005, 08:24 PM
Ja, het ging over Wyatts imaginary vriendje. Ik heb het half gezien, ik weet niet of het de laatste was :) .
Gister kwam het niet dus ik denk dat t de laatste was en op de site stond deze ook als laatste, als er nog meer geweest was had t er moeten staan want in de VS lopen ze voor...

Catchie
06-04-2005, 08:25 PM
Anna is iets anders dan Ana :) .
Das waar...

Catchie
06-04-2005, 08:25 PM
Je was er zelf ook al achter :p .
JA die andere had ie helemaal niet moeten posten, maar ik heb em nu gedelete... Ik had eerst op preview geklikt en toen had ik per ongeluk toch gepost maar dat wist ik zelf niet... :o

Catchie
06-04-2005, 08:27 PM
Ze zeiden op het Franse nieuws nog dat Seb wel dramatisch was :p . En daarna kwam een keilief interviewtje met hem waar ik niks van verstond, maar hij praat en kijkt zo lief :D .
Mee eens, met dat lieve kijken en praten dan :p :D Alleen heb ik t interviewtje niet gezien... :p

Catchie
06-04-2005, 08:27 PM
Dinsdag is ezboard gehackt! Nu is bijna alles weg van het officiele Josh forum en ons Josh forum en een hele hoop andere forums :sad: .
Ik snap niet wat die mensen eraan hebben om zoiets te doen :shout:
Ik zie de lol er ook niet van in :(

Catchie
06-04-2005, 08:29 PM
maar sommigen hier vinden spelers leuk, die ik niet leuk vind :p
Dat zul je altijd wel hebben, mja op elk toernooi zijn wel niet leuke spelers, maar dan zijn er op ons toernooi gewoon extra veel leuke spelers voor iedereen. zeg maar van alles wat :p

Catchie
06-04-2005, 08:30 PM
gekopieerd uit word :p
Aha ok, bedankt voor het idee :yeah:

Catchie
06-04-2005, 08:31 PM
kheb trouwens een vraag... weet iemand nog hoe we zijn gekomen tot Mirka en magnetrons? :scratch:
Ik weet het ook niet meer :o Stond dat niet in een andere thread... zelfs de naam van die thread weet ik niet meer :tape:

Catchie
06-04-2005, 08:32 PM
ik ben vast niet degene die het verzonnen heeft, ik geloof dat da Fenna of Eliane was :p
Volgens mij was ik het... :angel:

Catchie
06-04-2005, 08:33 PM
Zowat alles is laatste van het seizoen volgens mij.
Desperate housewifes is nu ook al afgelopen :awww:
Ja erg jammer :awww:

Catchie
06-04-2005, 08:34 PM
Ik heb nog geen mailtje gehad :nerner:

Ja, ik weet dat dat niet met kaarten kopen gaat, maar hoe dan wel, dat weet ik dan weer niet.
Ze is iig niet online, dus ze kon er best eens zijn! :)

Op teletekst bij de barend en van dorp pagina: En een optreden van gavin Degraw :bounce: :banana: Op draai ik nu een beetje door? :angel: :p
En hoe spraken de heren B & D het dit keer uit? Volgens mij hebben die een probleem met namen van buitenlandse artiesten, tenminste van wat ik tot nu toe gezien heb aan afleveringen :p

Catchie
06-04-2005, 08:35 PM
:rolls: kweet niet wie ik liever heb, Mirka of Yves, kdenk toch maar mirka :p
Nah... ik weet t niet hoor :scratch: :p

Catchie
06-04-2005, 08:36 PM
:lol: @ fotomodel idee, dat hadden Margo en ik pas ook bedacht :o

:rolls: @ de foto van hilversum - dat hoef je niet te vragen hoor, híj staat er toch op! Vond ie hem leuk? Ik voel me vereerd :)

Margo had het al over 9 juni, ze vroeg of ik dan ook meeging, ik wil wel, alleen ben ik pas 1 uur vrij, ik moet even kijken of het dan nog zin heeft - als alles 's morgens is niet iig.

Top dat ie dan wel competitie en zo blijft spelen, dan kun je hem iig nog een paar keer in actie zien! :)
T was haar idee, mara ik heb het bedacht :p (zie ook een van mijn vorige replies) enne great minds think alike :yeah: :p ;)

Ik vind dat ook een erg leuke foto van em... het valt me wel op dat hij zichzelf wel leuk vindt op foto's, in tegenstelling tot de meeste mensen :p

Ik ga iig wel 9 juni :)

Catchie
06-04-2005, 08:37 PM
nederlandse jeugd tennis speler, op RG ;)
Aha ok, nog nooit van gehoord :p

Catchie
06-04-2005, 08:39 PM
Ons toernooi wordt gewoon het leukste, spannendste, mafste en gezelligste toernooi ooit :) .
En dan wordt t om die redenen in een klap heel bekend en beroemd en wil het jaar erop iedereen komen (spelers en de rest van de wereld ;) ) en kunnen we meteen uitbreiden en wel prijzengeld uitdelen :p (ka-ching :p :angel: )

Catchie
06-04-2005, 08:39 PM
Ja.. Fenna begon daarover geloof ik..
:angel:

Catchie
06-04-2005, 08:40 PM
Ze bedoelt dat hij zo sportief was in die wedstrijd, en dat hij die stoel kapot sloeg vergeet ze maar even...
Owzo... ik heb dat van die stoel zelf niet gezien, vandaar dat ik t niet snapte denk ik....

Catchie
06-04-2005, 08:41 PM
:cool: kheb er nu al zin in! :p

gaan we trouwens na dat toernooi gourmetten? met de spelers? :p moeten we wel zorgen dat we een magnetron hebben :devil: voor de zekerheid..
Ja dat doen we dan meteen erachteraan, op ons toernooi zijn we tenminste allemaal compleet neem ik aan, ik denk niet dat een van de directeuren/directrices dan verstek laat gaan :p en dan hebben we meteen een datum en tijd en plaats :p :lol:

Catchie
06-04-2005, 08:42 PM
o ja.. werd hij toen niet gediskwalificeerd ofzo??
Nee, Lopez zag dat het een ace was en de lijnrechter niet dus die gaf em uit en toen is Lopez gewoon naar het net gerend en heeft de andere de hand geschud zo van: de bal was in, ik verlies, jij wint, gefeliciteerd...

Catchie
06-04-2005, 08:43 PM
Goed idee Nienke!
Hoeveel spelers gaan er komen? Dan bestellen we alvast wat varkens en zo :lol:
:haha: :rolls:

Catchie
06-04-2005, 08:44 PM
Goed idee! Ik wil wel naast (aangezien op z'n schoot ni mocht) Marco zitten *droomt weer weg :zzz:8
Ik wil wel tussen de broertjes Clement inzitten :angel:

Catchie
06-04-2005, 08:44 PM
:rolls: misschien is het handig als we eerst de spelers uitnodigen voordat we de hele veestapel van eemdijk gaan opkopen :p
:haha: Misschien is Arnaud wel een heel goede eter :p

Catchie
06-04-2005, 08:46 PM
en Fred komt vast ook wel, dan nog Arnaud, Camille en Funs.. schiet al mooi op :) o ja.. en Roger niet te vergeten... hoe krijgen we dat voor elkaar?
In elk geval niet doro te vertellen dat we Mirka gaan grillen :devil: Ow maar Mirka moet wel eerst ff spelen dan, zij is immers ook tennisster geweest ;) :p

Catchie
06-04-2005, 08:47 PM
je gaat niet stiekem skippen of wel? :lol:
Nee :cool:

Catchie
06-04-2005, 08:49 PM
hij sloeg een gat in de stoel met zn racket (zn racket was toen al helemaal kapot, na 3 keer ofzo pas)
Ik heb t al gelezen ja...

Catchie
06-04-2005, 08:49 PM
Hebben ze daar geen bbc dan? :)
Een zwitserse zender zal t toch ook vast wel uitzenden?

Catchie
06-04-2005, 08:50 PM
Lijkt mij dat ze het in zwitzerland zelf ok wel uitzenden :lol:
Precies :lol:

Catchie
06-04-2005, 08:50 PM
Met het schaamrood op de kaken :p Yvo als je dat gaat doen wil je me ff bellen, ik wil erbij zijn ;) :p

Catchie
06-04-2005, 08:51 PM
Ja zoiets was t inderdaad... :D

Catchie
06-04-2005, 08:52 PM
Fenna ;)
Waarom weet niemand precies waar het over gaat, maar wel meteen dat ik het bedacht heb :tape: :angel:

Catchie
06-04-2005, 08:54 PM
Ik zou ook niet meer weten hoe hij er precies uitzag :shrug: We zullen hem toch op een andere manier moeten vinden :p
Een advertentie in de krant... Paginagroot ofzo :p

Catchie
06-04-2005, 08:54 PM
Volgens mij was hij redelijk jong, maar jij hebt een andere opvatting over jong en oud :lol: .
Andere opvatting over jong en oud? Netzoals ik anders, of op een andere manier anders? :p

Catchie
06-04-2005, 08:55 PM
:sad: Roger :sad:

Catchie
06-04-2005, 08:56 PM
Ik wil na school ook nog komen en ik ben hoogstwaarschijnlijk ook om 1 uur klaar :p . Het begint trouwens pas om 12 uur als het niet later is, dus ik denk dat het voor jouw zeker zin heeft om nog even mee te gaan. Moet je maar weer zo'n mooie foto's van Fred maken :p .
Met je 9x zoom of wat t ook was :p

Catchie
06-04-2005, 08:58 PM
:haha: Lang haar :hearts: (alleen vind ik Benneteau in zn geheel niet leuk en ik weet niet wie Devilder is :p )

Catchie
06-04-2005, 08:58 PM
En ik probeer wel Funs, Fred, Benneteau en Nicolas ofzo :p
Ik probeer Funs, want die moet Arnaud en Camille meenemen, anders doe ik helemaal niks... :o

Catchie
06-04-2005, 09:00 PM
Lief kijken en wapperen met de wimpers :p
Nog een pruilmondje en een briefje van honderd erbij...moet lukken :p

Catchie
06-04-2005, 09:01 PM
Ik was er toch de hele week en ik moest en zou die foto, alleen al om het principe dat ik vind dat hij geen nee kan zeggen als fans voor een foto vragen. Stel je voor dat je echt enorm fan bent en je kunt maar 1 dagje erheen en dan zegt hij nee als je voor een foto vraagt, dat vind ik erg lullig. Ik had het niet erg gevonden als ik geen foto met hem had, maar het ging na dat antwoord gewoon om het principe :) .
Ja, dan moet je maar niet gaan tennissen voor je geld... :rolleyes:

Catchie
06-04-2005, 09:03 PM
Toen keek Funs echt heel zielig :awww:
Echt heel zielig :awww:

Catchie
06-04-2005, 09:04 PM
Daar erger ik me ook aan, ze kunnen dan beter hun mond houden :) .

In Rosmalen zat er ook zo'n vrouw achter ons toen Margo en Carlijn mee waren en die vond grasbanen toch wel snelle banen en gravel ook, maar hardcourt was langzaam volgens haar :lol: :o .
Nu heb ik dan niet zoveel verstand van banen, maar na uitleg van Margo snapte ik wat er zo grappig aan was ;) .
Nee zij dacht dat gravel toch wel sneller was dan gras en later kwam t erop neer dat ze dacht dat gravel de snelste baansoort was... :rolleyes:

Catchie
06-04-2005, 09:06 PM
Dat heeft toch ook geen zin, als je het niet weet stem dan niet :rolleyes: Maar als er mensen blanco gestemd hebben is het niet meegeteld of omgezet in een ja of nee want de uitslag ja vs nee komt op 100% uit...

Catchie
06-04-2005, 09:06 PM
Ik heb er al helemaal zin ;)

Catchie
06-04-2005, 09:08 PM
Jawel, dan moest je gewoon alleen op stemmen drukken, dan was ie blanco.
Ow ok, dat hebben ze mij niet verteld, die man zei: je moet hier (voor) of hier (tegen) op een van de witte knopjes drukken, dat mag je zelf bepalen en dan op de rode knop...

Catchie
06-04-2005, 09:08 PM
twee keer zelfs :p

Catchie
06-04-2005, 09:11 PM
Go Yvo ;) :bounce:

Catchie
06-04-2005, 09:13 PM
Vind ik ook... stond ik maar nummer 2 *kijkt zuchtend naar haar eigen postaantal*

Catchie
06-04-2005, 09:13 PM
ja? maar dan kon je toch net zo goed niet gaan stemmen? :shrug:
Dat dacht ik nou ook :shrug:

Catchie
06-04-2005, 09:17 PM
Vind ik niet... oke dat je een speler met rust laat als ie verloren heeft, dat moet juist vind ik (ofja als ie niet heel chagerijnig is, zoals Uros in R'dam, die was toch lachend aan het verliezen samen met Ljubicic...) maar als iemand als Guillermo wint, dan vind ik dat best ff tijd mag nemen voor handtekeningen en foto's, dat weet je dat je dat kunt verwachten als je nummer zoveel op de ranglijst bent en je fans supporteren je en komen naar zo'n toernooi voor jou, dat mag een speler ook wel respecteren...en ze verdienen bakken met geld, het hoort er gewoon bij vind ik...
Een ander verhaal is het als een hele massa ineens om je heen staat en je weet niet meer war je moet kijken (Seb in r'dam, je zag hem niet eens meer) maar in Rosmalen was mn zusje twee van de vier keer dat ze het vroeg, de enige die om een foto vroeg... :rolleyes:

Catchie
06-04-2005, 09:19 PM
waarom nou??
Ja inderdaad :sad: :crying2: :sobbing:

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:20 PM

jah da's ook weer waar ;).

Catchie
06-04-2005, 09:21 PM
nee, het probleem wordt nu alleen maar verschoven, nu moet er een datum worden gevonden voor het toernooi.. :p
Maar mensen die werk en school hebben kunnen wel makkelijker vrij krijgen doro te zeggen, ik organiseer mee aan een toernooi dat wereldberoemd gaat worden, dan wanneer je zegt: hey ik wil vrij want ik ga gourmetten met mensen van mtf :p

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:22 PM
nope tis een eer als je maar een beperkt aantal posts hebt :p

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:23 PM
waarom nou??

:hug: :hug:
het grasseizoen begint bijna, hij wint Wimbledon vast wel ;)

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:24 PM
ja, dat zal wel moeten anders.. :devil: :p

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:25 PM
eigenlijk boeit het me helemaal niet wie er gaat winnen, net zo weinig als bij de vrouwen..

Ik heb liever dat Puerta wint bij de mannen ...

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:25 PM

Van mij mag het een tijd 20 graden blijven. Da's wel mooi.

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:27 PM
Dankje, zoals je misschien al doorhebt loop ik nog steeds achter :p Mja eigen schuld... ik ben al drie dagen aan het lezen en steeds stop ik na een paar pagina's :p En vandaag tot 6 uur in bed blijven liggen helpt ook niet :rolleyes:

Yep, je bent snel wel weer bij ;)

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:29 PM
Ik weet alleen nog steeds niet hoe je ze krijgt :shrug:

Ik ook niet :shrug:

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:30 PM
Nu mag ie de naam kopen voor 5 miljoen :devil:

Yep, maar da's vast geen probleem, hij heeft toch zoveel geld ...

Catchie
06-04-2005, 09:31 PM
Ik vond dat tegen de 30 aan wel erg prettig :)

Catchie
06-04-2005, 09:32 PM
Yep, je bent snel wel weer bij ;)
Nu ben ik wel bij :bounce:

Catchie
06-04-2005, 09:32 PM
Ik ook niet :shrug:
Ik nu wel: gekopieerd uit word ;)

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:35 PM
Dr stond anders niks in de tv gids van gisteren :shrug:

Ik dacht dat je het over seizoen 7 had nl :o, er zijn nog 2 afleveringen ofzo tot seizoen 7 is afgelopen geloof ik :scratch:
Maar jij had het dus over dat er geen Charmed meer toch?? Daar heb jij gelijk in natuurlijk ;), volgens mij moeten we wachten tot september :sad:.

Catchie
06-04-2005, 09:37 PM
Helaas wel ja... alle komt pas in September weer terug :sad:

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:38 PM
Gister kwam het niet dus ik denk dat t de laatste was en op de site stond deze ook als laatste, als er nog meer geweest was had t er moeten staan want in de VS lopen ze voor...

ik heb het ook ff gecheckt...
maar op imdb staat iets anders...
laat ik dat hele stuk maar kopieren :o

"Imaginary Fiends" Episode: #7.20 - 8 May 2005
Christina Carlisi .... Professor Slotkin
Marcus Chait .... Vicus
Billy Kay .... Hugo
Wes Ramsey .... Wyatt Halliwell
Susan Santiago .... Miss Henderson
Jason Simmons .... Wyatt Matthew Halliwell
Kristopher Simmons .... Wyatt Matthew Halliwell
Juliette Tinelle .... Forgotten One

"Death Becomes Them" Episode: #7.21 - 15 May 2005
Mercedes Connor .... Kim
Keith Diamond .... Inspector Reece Davidson
Colin Egglesfield .... Tim Cross
Oded Fehr .... Zankou
Dax Griffin .... Carl
John Kassir .... The Alchemist
Jenya Lano .... Inspector Sheridan
Sandra Prosper .... Sheila Morris
Laura Regan .... Joanna

"Something Wicca This Way Goes" Episode: #7.22 - 22 May 2005
Justin Baldoni .... Salko
Dean Cudworth .... Officer Williams
Elizabeth Dennehy .... Sandra
Jake Donohoe .... Fairy #2
Oded Fehr .... Zankou
Danneel Harris .... Glamour Paige
Agim Kaba .... Glamour Leo
David Mattey .... Ogre
Jacqui Maxwell .... Vampire Queen
Laura McLauchlin .... Female Demon #1
Glenn Morshower .... Agent Keyes
Becki Newton .... Glamour Piper
Evan Parke .... Kahn
James Read .... Victor Bennett
Danielle Savre .... Glamour Phoebe
Stacy Solomon .... Female Demon #2
Scout Taylor-Compton .... Fairy #1

Dus na die imaginary friend episode komen er nog 2? :shrug:

JuanChuffy007
06-04-2005, 09:39 PM
en opeens gaat Drew niet meer gueststarren in Something Wicca This Way Goes :shrug:

hmmm, volgens mij omdat er nu wel een 8e seizoen komt misschien...

Nymeria
06-04-2005, 09:42 PM
:rolleyes: de postbode wordt weer gewaardeerd... :p

k kwam vandaag thuis toen de postbode langs kwam, dus ik vroeg aan m'n moeder: is dat dezelfde als de afgelopen weken op zaterdag?
Mijn moeder keek me echt vreemd aan, ik heb maar niet uitgelegd waarom ik t vroeg :p

Nymeria
06-04-2005, 09:42 PM
waarom nou??

Nymeria
06-04-2005, 09:43 PM
we moeten de spelers maar vragen wat hun het beste uit komt, dan zijn we zeker dat ze kunnen komen

Nymeria
06-04-2005, 09:44 PM
wel doorgaan met posten hoor ;) :hug:
ja ik weet dat ik niet mag stoppen met posten :p

Nymeria
06-04-2005, 09:46 PM
Jij was toch altijd ook voor Nadal? :eek:

Nymeria
06-04-2005, 09:47 PM
Ik ben als ik tv kijk niet online, omdat mn tv bij mn bed staat en de pc op mn bureautje :p Gaat ene beetje lastig, steeds van mn bed afklimmen en weer erop en tussendoor bijna van het trapje donderen omdat ik er op een nogal onhandige manier afspring haha (en als ik er eenmaal opzit kom ik er ook bijna niet meer af, vooral 's avonds niet. ben ik te lui voor :o )
tja, een laptop met draadloos internet :worship:

Nymeria
06-04-2005, 09:49 PM
Ik weet het ook niet meer :o Stond dat niet in een andere thread... zelfs de naam van die thread weet ik niet meer :tape:
nja Nienke, dan hebben Yasmine en Ste pech en krijgen ze geen uitleg :p

Catchie
06-04-2005, 09:52 PM
ik heb het ook ff gecheckt...
maar op imdb staat iets anders...
laat ik dat hele stuk maar kopieren :o

"Imaginary Fiends" Episode: #7.20 - 8 May 2005
Christina Carlisi .... Professor Slotkin
Marcus Chait .... Vicus
Billy Kay .... Hugo
Wes Ramsey .... Wyatt Halliwell
Susan Santiago .... Miss Henderson
Juliette Tinelle .... Forgotten One

"Death Becomes Them" Episode: #7.21 - 15 May 2005
Mercedes Connor .... Kim
Keith Diamond .... Inspector Reece Davidson
Colin Egglesfield .... Tim Cross
Oded Fehr .... Zankou
Dax Griffin .... Carl
John Kassir .... The Alchemist
Laura Regan .... Joanna

"Something Wicca This Way Goes" Episode: #7.22 - 22 May 2005
Justin Baldoni .... Salko
Dean Cudworth .... Officer Williams
Elizabeth Dennehy .... Sandra
Jake Donohoe .... Fairy #2
Oded Fehr .... Zankou
Danneel Harris .... Glamour Paige
Agim Kaba .... Glamour Leo
David Mattey .... Ogre
Jacqui Maxwell .... Vampire Queen
Laura McLauchlin .... Female Demon #1
Glenn Morshower .... Agent Keyes
Becki Newton .... Glamour Piper
Evan Parke .... Kahn
James Read .... Victor Bennett
Danielle Savre .... Glamour Phoebe
Stacy Solomon .... Female Demon #2
Scout Taylor-Compton .... Fairy #1

Dus na die imaginary friend episode komen er nog 2? :shrug:
Nee want die wat jij zei zijn al geweest, zal wel in verkeerde volgorde op imdb staan...

Nymeria
06-04-2005, 09:52 PM
Met het schaamrood op de kaken :p Yvo als je dat gaat doen wil je me ff bellen, ik wil erbij zijn ;) :p

Ik vraag me af of ik het uit ga voeren, en als ik dat zou doen zeker niet in die versie :p

Catchie
06-04-2005, 09:53 PM
k kwam vandaag thuis toen de postbode langs kwam, dus ik vroeg aan m'n moeder: is dat dezelfde als de afgelopen weken op zaterdag?
Mijn moeder keek me echt vreemd aan, ik heb maar niet uitgelegd waarom ik t vroeg :p

Catchie
06-04-2005, 09:53 PM
we moeten de spelers maar vragen wat hun het beste uit komt, dan zijn we zeker dat ze kunnen komen
Ja dat lijkt me t handigste :p

Catchie
06-04-2005, 09:54 PM
Enne Yvo, ik heb je na-geaapt :nerner: :p

Nymeria
06-04-2005, 09:54 PM
Een advertentie in de krant... Paginagroot ofzo :p

Vermist: postbode
Heeft u misschien een postbode gezien in omgeving roermond-herten? Wij zoeken hem sinds 28 mei. Neem contact op met...

Nymeria
06-04-2005, 09:56 PM
Go Yvo ;) :bounce:

Stop Yvo, stop yvo :p

Nymeria
06-04-2005, 09:59 PM
Vind ik niet... oke dat je een speler met rust laat als ie verloren heeft, dat moet juist vind ik (ofja als ie niet heel chagerijnig is, zoals Uros in R'dam, die was toch lachend aan het verliezen samen met Ljubicic...) maar als iemand als Guillermo wint, dan vind ik dat best ff tijd mag nemen voor handtekeningen en foto's, dat weet je dat je dat kunt verwachten als je nummer zoveel op de ranglijst bent en je fans supporteren je en komen naar zo'n toernooi voor jou, dat mag een speler ook wel respecteren...en ze verdienen bakken met geld, het hoort er gewoon bij vind ik...
Een ander verhaal is het als een hele massa ineens om je heen staat en je weet niet meer war je moet kijken (Seb in r'dam, je zag hem niet eens meer) maar in Rosmalen was mn zusje twee van de vier keer dat ze het vroeg, de enige die om een foto vroeg... :rolleyes:

Tja hier denken we dus verschillend over. Ok ik zou ookk altijd de tijd nemen, respecteer het ook als ze de tijd nemen. Zeker als er maar één iemand is. Maar sommige spelers houden er gewoon niet van. En het lijkt me vrij duidelijk dat Guillermo er ni van houdt.

Nymeria
06-04-2005, 10:00 PM

:yeah:

Nymeria
06-04-2005, 10:01 PM
Enne Yvo, ik heb je na-geaapt :nerner: :p

maakt ni, kzou ze alleen een maat groter doen, da vin'k mooier :p

Catchie
06-04-2005, 10:06 PM
Ik vraag me af of ik het uit ga voeren, en als ik dat zou doen zeker niet in die versie :p

Catchie
06-04-2005, 10:16 PM
Heeft u misschien een postbode gezien in omgeving roermond-herten? Wij zoeken hem sinds 28 mei. Neem contact op met...

Catchie
06-04-2005, 10:17 PM
Tja hier denken we dus verschillend over. Ok ik zou ookk altijd de tijd nemen, respecteer het ook als ze de tijd nemen. Zeker als er maar één iemand is. Maar sommige spelers houden er gewoon niet van. En het lijkt me vrij duidelijk dat Guillermo er ni van houdt.
Dat het duidelijk is dat Guillermo er niet van houdt ben ik wel met je eens ;)

Nymeria
06-04-2005, 10:19 PM

Je lacht weer goed om m'n posts :scratch: :p

Catchie
06-04-2005, 10:22 PM
maakt ni, kzou ze alleen een maat groter doen, da vin'k mooier :p
Dan heb ik teveel tekens :p

Catchie
06-04-2005, 10:25 PM
Je lacht weer goed om m'n posts :scratch: :p
Lachen is gezond dus je draagt bij aan mijn goede gezondheid ;) :p

Nymeria
Dan heb ik teveel tekens :p

jammer :( :p

ik heb er echt nooit problemen mee met die tekens, toen k laatst m'n sig veranderde dacht k echt: nu gaat t komen, k ga teveel tekens hebben. Maar nee, t lukt me maar ni :p

Catchie
Ik ga er weer vandoor, spelletje spelen ofzo en daarna slapen :zzz:
:wavey:

Nymeria
06-04-2005, 10:26 PM
Lachen is gezond dus je draagt bij aan mijn goede gezondheid ;) :p
ben ik nog ergens goed voor :p

Nymeria
06-04-2005, 10:27 PM
Ik ga er weer vandoor, spelletje spelen ofzo en daarna slapen :zzz:
:wavey:

Truste :wavey:

gogonutz
06-04-2005, 10:49 PM
Follow through :worship:

Maar die jij noemt zijn ook erg fijn ;)

Ik ga toch voor Nice To Meet You (Anyway)

gogonutz
06-04-2005, 10:50 PM

Antal staat in de finale :bounce:

gogonutz
06-04-2005, 10:54 PM
Zo.. zaten best wel grappige posts tussen :rolls: soms is teruglezen best grappig

Nymeria
06-04-2005, 11:01 PM
ni grappig genoeg om op te replyen? :p

gogonutz
06-04-2005, 11:45 PM
jawel, maar ik ben lui aangelegd :p

gogonutz
06-04-2005, 11:45 PM
bijna 3k trouwens :bounce:

gogonutz
06-05-2005, 09:46 AM
woohoo.. ik heb al gewonnen.. nu Antal nog :bounce:

gogonutz
06-05-2005, 10:24 AM
waarom kon ik eigenlijk geen geld inzetten op Antal... had ik daar alles op ingezet :angel:

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:01 PM
Nee, Lopez zag dat het een ace was en de lijnrechter niet dus die gaf em uit en toen is Lopez gewoon naar het net gerend en heeft de andere de hand geschud zo van: de bal was in, ik verlies, jij wint, gefeliciteerd...

ah zo :cool:

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:03 PM

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:03 PM
Vind ik ook... stond ik maar nummer 2 *kijkt zuchtend naar haar eigen postaantal*

je hebt in ieder geval meer posts dan ik ;)

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:05 PM
Ik vond dat tegen de 30 aan wel erg prettig :)

Hmm 30 is wel een beetje te warm :tape: 3 dagen is wel goed, maar langer is toch echt wel te veel vind ik ;)

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:05 PM
Nu ben ik wel bij :bounce:

:yeah:

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:06 PM
Ik nu wel: gekopieerd uit word ;)

ooooh ik snap het!
GOED idee Yvo!

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:07 PM
Helaas wel ja... alle komt pas in September weer terug :sad:

zo lang :bigcry:

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:08 PM
Nee want die wat jij zei zijn al geweest, zal wel in verkeerde volgorde op imdb staan...

:shrug: wat raar...

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:08 PM

JuanChuffy007
06-05-2005, 12:09 PM
bijna 3k trouwens :bounce:

nog 5! :D

gogonutz
06-05-2005, 12:10 PM
nu nog 4 :p

gogonutz
06-05-2005, 12:41 PM
Antal stond 5-1 achter in de eerste set.. maar hij's terug aan 't komen.. nu 5-3 en kansen op 5-4.. en dan zou ie zelf weer mogen serveren.. lets hope

gogonutz
06-05-2005, 12:41 PM
en nog maar 2 posts te gaan voor de 3k

gogonutz
06-05-2005, 12:44 PM
Eerste set toch met 6-3 naar Cilic.. Kom op Antal.. nu jij :bounce:

hij heeft op de 1e ronde na toch nog in elke partij de eerste set verloren.. dus zegt nog niets...

:bounce: Antal :bounce:

gogonutz
06-05-2005, 12:45 PM
:bounce: :woohoo: :banana: :aparty:
3000 :D

Catchie
06-05-2005, 07:19 PM
Antal staat in de finale :bounce:
Ik las het in de krant van gisteren ja :)

Catchie
06-05-2005, 07:20 PM
je hebt in ieder geval meer posts dan ik ;)
Dat wil ik voorlopig ook zo houden ;) :p

Catchie
06-05-2005, 07:21 PM
Hmm 30 is wel een beetje te warm :tape: 3 dagen is wel goed, maar langer is toch echt wel te veel vind ik ;)
Vind ik niet :p

Catchie
ooooh ik snap het!
GOED idee Yvo!
Vind ik ook (zie mijn sig :p)

Catchie
Gefeliciteerd :aparty: :hug:

Kezzi
06-05-2005, 08:14 PM
Ja, ik zal ook wel even regelen dat Paul-Henri komt.. kan ie meteen Julien ook meenemen voor jou ;)
Goed idee :yeah: :bounce:

Kezzi
06-05-2005, 08:15 PM
Dat bedoel ik niet, want als ik in Zwitserland zit, zal t ook wel op de zwitserse tv zijn :p
Daar had ik niet aan gedacht :p

JuanChuffy007
06-05-2005, 08:16 PM

Gefeliciteerd :aparty: :aparty:

Kezzi
06-05-2005, 08:16 PM
ze heet echt zwaan ;)
Apart, maar wel leuk :D .

Kezzi
06-05-2005, 08:19 PM
Nee.. Argentijnen moeten per definitie verliezen en al helemaal als ze van Nikolay winnen
*kijkt naar Argentijnse vlag boven haar bed* go Argentinië :bounce:

JuanChuffy007
06-05-2005, 08:23 PM
Dat wil ik voorlopig ook zo houden ;) :p

ik hoop van niet :ras: :p ;)

JuanChuffy007
06-05-2005, 08:23 PM
Vind ik niet :p

ik wel :ras: :p

JuanChuffy007
06-05-2005, 08:25 PM

ik zie het! cool :D

Kezzi
06-05-2005, 08:25 PM
Zo kun je het ook bekijken.
Maar ik denk dan meer aan zo'n situatie als dat Nico ooit eens hierheen zou komen en ik zou dan misschien wel maanden gespaard hebben voor een kaartje. Als hij dan superonaardig zou zijn en geen handtekening of foto wilde geven, dan zou ik toch echt heel erg verdrietig zijn. Vooral omdat ik elk jaar weer hoop dat hij komt :) .
Als een speler nou elke keer weer komt en je kunt elke keer weer opnieuw erheen dan zou ik een nee makkelijker kunnen accepteren dan in de situatie die ik net beschreven heb :) .

JuanChuffy007
06-05-2005, 08:26 PM
Nadal heeft gewonnen, de wedstrijd was wel leuker dan ik verwachtte ;).

Kezzi
06-05-2005, 08:26 PM
:lol: ik zou het iets anders brengen :p
Ik zou het voor elkaar krijgen om het op die manier te zeggen :p .

Kezzi
06-05-2005, 08:30 PM
waarom nou??
Ik vind het ook niet leuk, ook al ben ik geen grote fan van Roger. Het zou wel cool zijn geweest als hij RG ook gewonnen had :) .

Kezzi
06-05-2005, 08:31 PM
Dat is waar :lol:

Kezzi
06-05-2005, 08:33 PM
Dat van dat model zei ik tegen je.... :( Niet mijn voorspellingen jatten :p
Sorry hoor :p

Kezzi
06-05-2005, 08:35 PM
Ik zou ook gewoon mn mond houden en me er niet mee bemoeien, dan hoef je je ook niet te schamen :p

Hij heeft niet echt gezegd 'omdat hij dat al toegezegd had', hij zei: ik heb nog eredivisie en duitse competitie...

Wat schuift dat? :p
Volgens mij heeft hij dat wel gezegd :scratch:

Niks :p .

Kezzi
06-05-2005, 08:36 PM
Rogier had ook nog met ons gepraat en die zei ook niks over ons accent, dialect en dat we uit Roermond komen :o
Maar hij was wel aardig :) .

gogonutz
06-05-2005, 08:47 PM
lol.. die Puerta was best lollig bezig eigenlijk.. mjah.. tegen Nadal was ie toch niet opgewassen.. zeker niet op de belangrijke punten.. maar toch netjes gedaan van die Argo..

En Antal heeft met 6-3, 6-1 verloren van Cilic.. zonde.. mjah.. finaleplaats is al redelijke.. WOW

Nymeria
06-05-2005, 08:56 PM
ooooh ik snap het!
GOED idee Yvo!
Dankje :p

Nymeria
06-05-2005, 08:57 PM
gefeliciteerd

Kezzi
06-05-2005, 08:58 PM
En dan wordt t om die redenen in een klap heel bekend en beroemd en wil het jaar erop iedereen komen (spelers en de rest van de wereld ;) ) en kunnen we meteen uitbreiden en wel prijzengeld uitdelen :p (ka-ching :p :angel: )
Het zou een leuke bijbaan zijn ;) .

Nymeria
06-05-2005, 08:58 PM
Daar had ik niet aan gedacht :p
Geef maar toe, je dacht gewoon stom :p

Nymeria
06-05-2005, 08:59 PM
ik zie het! cool :D
jouw sig is echt :worship: carmen, kvind m er mooi uit zien, lekker rustig. Alleen jammer dat de spelers ni overeenkomen met mijn favorieten :p

Nymeria
06-05-2005, 09:00 PM
Zo kun je het ook bekijken.
Maar ik denk dan meer aan zo'n situatie als dat Nico ooit eens hierheen zou komen en ik zou dan misschien wel maanden gespaard hebben voor een kaartje. Als hij dan superonaardig zou zijn en geen handtekening of foto wilde geven, dan zou ik toch echt heel erg verdrietig zijn. Vooral omdat ik elk jaar weer hoop dat hij komt :) .
Als een speler nou elke keer weer komt en je kunt elke keer weer opnieuw erheen dan zou ik een nee makkelijker kunnen accepteren dan in de situatie die ik net beschreven heb :) .
Verdrietig zijn ok, maar alsnog zou ik het respecteren.

Nymeria
06-05-2005, 09:01 PM
Nadal heeft gewonnen, de wedstrijd was wel leuker dan ik verwachtte ;).
kheb t ni gezien, ben de hele dag weg geweest. Nadal :yawn: helaas,maar tis verdiend, da moe'k eerlijk toegeven.

Kezzi
06-05-2005, 09:05 PM
Ik wil wel tussen de broertjes Clement inzitten :angel:
Ik zit dan aan de andere kant van Funs :D .

Kezzi
06-05-2005, 09:06 PM
In elk geval niet doro te vertellen dat we Mirka gaan grillen :devil: Ow maar Mirka moet wel eerst ff spelen dan, zij is immers ook tennisster geweest ;) :p

Kezzi
06-05-2005, 09:07 PM
Een zwitserse zender zal t toch ook vast wel uitzenden?
Dat weet ik nou wel :p

Kezzi
06-05-2005, 09:11 PM
Andere opvatting over jong en oud? Netzoals ik anders, of op een andere manier anders? :p
Heb je het verhaal met haar verjaardag niet meegekregen? :p

Nymeria
06-05-2005, 09:12 PM
Ik zit dan aan de andere kant van Funs :D .
nu we Funs uitnodigen scheelt het wel met het vechten om wie naast marco mag zitten :p

Nymeria
06-05-2005, 09:14 PM
Dat weet ik nou wel :p
Tja,ik vind dat je dit vaak genoegmoest horen :p tis haast net zo'n mooie fout als die van Carmen met Yves

Nymeria
06-05-2005, 09:16 PM
Heb je het verhaal met haar verjaardag niet meegekregen? :p

gogonutz
06-05-2005, 10:31 PM
Methoden & Technieken 2 zuigt kont .. want een saai vak

gogonutz
06-05-2005, 10:32 PM
oo.. nu zit ik op 3003 .. leuk getal om mee af te sluiten

RogiNie
06-06-2005, 02:47 PM

inderdaad.. :(

RogiNie
06-06-2005, 02:48 PM

6 uur :eek: wat had je allemaal gedaan dat je zo moe was?? :p

RogiNie
06-06-2005, 02:52 PM
Dat zul je altijd wel hebben, mja op elk toernooi zijn wel niet leuke spelers, maar dan zijn er op ons toernooi gewoon extra veel leuke spelers voor iedereen. zeg maar van alles wat :p

ja, da's waar ;)

RogiNie
06-06-2005, 02:53 PM
Nah... ik weet t niet hoor :scratch: :p

als hij op Yves valt, hebben wij nooit kans :p

of hij moet bi zijn... :cuckoo: :p

RogiNie
06-06-2005, 02:54 PM

hij zat nog wel in de finale ;)

RogiNie
06-06-2005, 02:56 PM

:lol: khoop t :cool:

RogiNie
06-06-2005, 02:58 PM
Ja dat doen we dan meteen erachteraan, op ons toernooi zijn we tenminste allemaal compleet neem ik aan, ik denk niet dat een van de directeuren/directrices dan verstek laat gaan :p en dan hebben we meteen een datum en tijd en plaats :p :lol:

maar dan moeten we eerst nog wel die datum/tijd/plaats voor het toernooi verzinnen.. dat gaat denk ik nog wel even duren :p

RogiNie
06-06-2005, 02:59 PM

o zo :D dat is echt heel cool ja! :cool:

RogiNie
06-06-2005, 03:05 PM

:lol: niet?? maar we gaan haar toch niet grillen?? veel te veel troep, kblijf toch bij de magnetron :p

RogiNie
06-06-2005, 03:31 PM
Waarom weet niemand precies waar het over gaat, maar wel meteen dat ik het bedacht heb :tape: :angel:

:lol: mm kweet niet.. :whistle: :p

RogiNie
06-06-2005, 03:32 PM

:sad: :hug:

RogiNie
06-06-2005, 03:35 PM
Ow ok, dat hebben ze mij niet verteld, die man zei: je moet hier (voor) of hier (tegen) op een van de witte knopjes drukken, dat mag je zelf bepalen en dan op de rode knop...

'dat mag je zelf bepalen' :rolls: , zei hij niet toevallig dat je ja moest stemmen van hem? :p

RogiNie
06-06-2005, 03:37 PM
Maar mensen die werk en school hebben kunnen wel makkelijker vrij krijgen doro te zeggen, ik organiseer mee aan een toernooi dat wereldberoemd gaat worden, dan wanneer je zegt: hey ik wil vrij want ik ga gourmetten met mensen van mtf :p

:lol: kweet zeker dat ze me gelijk een week vrijgeven als ik dat op school zeg.. :p

RogiNie
06-06-2005, 03:37 PM
:hug: :hug:
het grasseizoen begint bijna, hij wint Wimbledon vast wel ;)

ja, dat zeiden ze ook van de AO en RG (nou ja.. RG iets minder)... :rolleyes: :hug:

RogiNie
06-06-2005, 03:39 PM

t is helaas niet gebeurd ;)

RogiNie
06-06-2005, 03:40 PM

maak daar maar 24 van :cool:

RogiNie
06-06-2005, 03:46 PM

RogiNie
06-06-2005, 03:49 PM

mja.. dat is wel handig ;)

RogiNie
06-06-2005, 03:50 PM
ja ik weet dat ik niet mag stoppen met posten :p

goedzo :) dat hebben we er wel ingestampt :devil:

RogiNie
06-06-2005, 03:50 PM
Jij was toch altijd ook voor Nadal? :eek:

ooit ja.. ;)

RogiNie
06-06-2005, 03:51 PM
nja Nienke, dan hebben Yasmine en Ste pech en krijgen ze geen uitleg :p

jammer voor ze :devil: :p waarschijnlijk denken ze er toch niet meer aan ;)

RogiNie
06-06-2005, 03:52 PM

RogiNie
06-06-2005, 03:52 PM
Stop Yvo, stop yvo :p

je zou niet gaan stoppen :sad: :p

RogiNie
06-06-2005, 03:54 PM
waarom kon ik eigenlijk geen geld inzetten op Antal... had ik daar alles op ingezet :angel:

dan had je alles verloren :p

RogiNie
06-06-2005, 03:55 PM

gefeliciteerd!!! :hug:

RogiNie
06-06-2005, 03:56 PM

o... waren dat hartjes :o

RogiNie
06-06-2005, 03:57 PM
Ik vind het ook niet leuk, ook al ben ik geen grote fan van Roger. Het zou wel cool zijn geweest als hij RG ook gewonnen had :) .

nja.. er is nog genoeg tijd.. ;) :hug:

RogiNie
06-06-2005, 03:58 PM
kheb t ni gezien, ben de hele dag weg geweest. Nadal :yawn: helaas,maar tis verdiend, da moe'k eerlijk toegeven.

kheb ook niks gezien, alleen in studio sport de hoogtepunten.. ;)

RogiNie
06-06-2005, 03:59 PM
nu we Funs uitnodigen scheelt het wel met het vechten om wie naast marco mag zitten :p

RogiNie
06-06-2005, 04:03 PM
pff.. weer iets te veel gepost :o veel succes met teruglezen iedereen :angel: :p