Even een nederlands topic 14 [Archive] - MensTennisForums.com

Even een nederlands topic 14

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Nymeria
10-31-2005, 11:32 AM
k vroeg me al af of k van de 65000 post een feest post moest gaan maken of ni, heb m uiteindelijk maar ni ge-edit :p

RogiNie
10-31-2005, 04:27 PM
Daarom dus dat ik het niet kan inschatten, daar ben ik te dom voor :p

dat zal het zijn :lol:

RogiNie
10-31-2005, 04:30 PM
Ik word niet zo snel boos :p . Ik moest laatst boos zijn in zo'n rollenspel op school en heel irritant iedereen onderbreken enzo, had bijna ruzie met een meisje uit mijn klas ;) . Vond het toch wel moeilijk om te spelen dat ik boos was, ik was juist heel erg blij omdat ik mijn Jamie Oliver dvd met Jamiroquai aflevering had gekregen :p

:lol: tsja.. geen geboren actrice?! :p

RogiNie
10-31-2005, 04:37 PM
Dat is waar :p Ik snap de meest simpele grapjes soms pas een kwartier later dan de rest ofzo. Als ik dan begin te lachen krijgt de rest ook weer de slappe lach :lol:

:lol: zie je Yvo, ik had wel gelijk :p

RogiNie
10-31-2005, 04:38 PM
:D

is er eentje vrolijk :lol:

RogiNie
10-31-2005, 04:38 PM
65.000 posts! :woohoo:

jeej :yeah:

Kezzi
10-31-2005, 05:07 PM
:D
Hoi Koen :)

Kezzi
10-31-2005, 05:10 PM
Ik vind jou ook geen type om een boos iemand te zijn nee :lol:

Oh da's wel leuk da je die aflevering op dvd hebt :yeah:
Dat zeiden mensen uit mijn klas ook al, ze vonden wel dat ik het goed gedaan had :D *is trots op zichzelf*

Ja, echt een superleuke aflevering. Jamie gaat op het laatst ook het zwembad in :) . Het zwembad uit de clip van Seven Days in Sunny June is dus het zwembad bij hem thuis en ze zijn met de auto uit Love Foolosphy boodschappen gaan doen :p . Volgens mij zijn alle auto's uit zijn clips van hem ;) .

Kezzi
10-31-2005, 05:11 PM
65.000 posts! :woohoo:
Joepie! :banana:

Kezzi
10-31-2005, 05:14 PM
:lol: tsja.. geen geboren actrice?! :p
Nee, niet echt volgens mij. Ik kan trouwens wel op commando huilen en ik kan redelijk goed liegen, nouja leugentje om bestwil dan. Ik was eens mijn muis vergeten op school, dus ben ik naar de balie gegaan en had ik gezegd dat ik er 1 kwijt was en toen heb ik er eentje gekregen van de muizen die gevonden waren. Vriendin die erbij was vond dat ik dat erg goed deed :o . Maar ik heb hem wel netjes teruggebracht, ik krijg daar altijd zo'n schuldgevoel van, vind het zielig voor diegene die echt die muis kwijt was :p .

Kezzi
10-31-2005, 05:26 PM
Hadden jullie dat trouwens gelezen over Fred en Logtens in Tennis Magazine?
Stond iets in over dat ze allebei gestopt zijn.
Het stukje over Fred is echt heel erg, ik heb het even overgetypt:
...Fred Hemmes Jr (24) uit Goirle nam twee maanden eerder het besluit te stoppen met internationaal tennis. Voor Hemmes was het de druk van het móeten presteren, die hij op de baan meetorste als een loden last. 'Ik gaf zelfs punten weg, om maar te verliezen en weer snel thuis te kunnen zijn', zei Hemmes in juni in het Brabants Dagblad. 'Ik ben ongeschikt voor de topsport. Daar moet je jezelf op nummer 1 zetten. Terwijl ik het ook fijn vind als de ander het naar z'n zin heeft. Ik ben te sociaal, vind het belangrijk aardig gevonden te worden.'
Echt :eek: voor dat punten weggeven, Margo en ik zaten ons steeds te ergeren, terwijl hij het expres doet.

En nu ga ik eens in het archief van het Brabants Dagblad zoeken, misschien staat daar meer over zijn huidige carriere, want van Fred zelf zal ik het toch nooit te horen krijgen :p .

Nymeria
10-31-2005, 05:47 PM
:lol: zie je Yvo, ik had wel gelijk :p
ja ik last het, je bent vrij slim voor een NLer :worship:

Nymeria
10-31-2005, 05:49 PM

Echt :eek: voor dat punten weggeven, Margo en ik zaten ons steeds te ergeren, terwijl hij het expres doet.

En nu ga ik eens in het archief van het Brabants Dagblad zoeken, misschien staat daar meer over zijn huidige carriere, want van Fred zelf zal ik het toch nooit te horen krijgen :p .
:eek: gewoon punten weggeven, pfff dan kan ik me voorstellen dat je gaat stoppen met tennissen, dan heeft het geen zin meer

Kezzi
10-31-2005, 06:00 PM
Er stond een heel interview in het Brabants Dagblad, giga foto erbij :p .
Ik wordt er gewoon een beetje :sad: van, Fred vond het echt niet leuk meer, ik vind het echt zielig voor hem.
Het is nogal een verhaal, maar ik heb toch even gekopieerd. Je moet je eerst helemaal registreren om het te kunnen lezen. Dat wilde ik jullie besparen ;) .
Hemmes blijft liever die aardige jongen
door Esther Voesenek

Dinsdag 14 juni 2005 - De buitenwereld weet het pas een weekje, het kringetje om hem poogt al een maand of drie te wennen aan het idee: Fred Hemmes junior (24) is proftennisser-af. Stiller en stiller werd de Goirlenaar een teken aan de wand. Nota bene aan het andere eind van de wereld besloot Hemmes dat hij niet langer ongelukkig wil zijn.

Rosmalen (waarom dit er staat weet ik ook niet, want daarna gaat het over India :p )

Rugblessure, prevelde hij de umpire in het oor. Het sms’je aan het thuisfront - vader Fred in Goirle, coach Raymond Knaap in Amsterdam - vertelde het ware verhaal: ’Ik trek het niet meer. Ga niet spelen. Ik maak m’n dubbel af en kom naar huis. Laatste toernooi’.
Maart in India en hij daar moederziel alleen. Op dubbelmaatje Jasper Smit - aan wiens zijde hij nog won ook - na dan, maar die wist van niets. „Hij snapte er níks van. Maar ja, ik had hem ook niks verteld...“
Zoals Hemmes wel meer voor zichzelf hield het afgelopen anderhalf jaar, want zo lang spookte de vraag ’Jezus, wat doe ik hier eigenlijk’ al door zijn hoofd. Hoe beroerder hij zich voelde, hoe meer hij zich terugtrok. Hij in z’n eigen wereldje, doorspekt van negatieve gedachten. „Dat moet voor mijn coach ook absoluut niet makkelijk zijn geweest“, lijkt Hemmes zich plots te realiseren. „Op een gegeven moment was ik zó stil, zei ik zó weinig. Totaal geen feedback meer.“
De break in het najaar van 2004 was niet voor niets. Ribblessure, nu echt, maar een pijntje dat hem o-zo goed uitkwam. De Goirlenaar greep het aan als alibi om er even tussenuit te knijpen, weg van de malle wereld die tennis heet. Het spelletje waar hij zo verdomd goed in is. Maar dat als prof zoveel meer behelst dan leuk tegen een balletje kunnen slaan, ondervond Hemmes als geen ander.
De druk van het moeten presteren, die hij op de baan met zich mee torste als een loden last. Zozeer dat het hem verlamde, elk greintje lol uit zijn lijf rukte. Hij ging zelfs punten weggeven op de baan, zo ver was-ie al. Om maar rap weer thuis te zijn. „En als je mij dáár af en toe zag trainen, dat was gewoon een heel groot verschil. Losser, met plezier, gewoon een hele andere Freddie.“
Het was juist de lust, die hij altijd wel weer hervond, die de keus om te stoppen zo lastig maakte. Zodat hij achttien maanden draalde voordat het hoge woord eruit kwam. „Ook omdat ik niet wilde opgeven bij de minste of geringste tegenslag. Maar op een gegeven moment ging het langer en langer duren voordat ik me weer gelukkig voelde dat was voor mij wel een teken.“
Druppeltjes

De druk, het eeuwige moeten van zichzelf, de faalangst het zijn slechts druppeltjes die de emmer vulden. Er raast zoveel meer rond in de bovenkamer van Hemmes jr. „Dingen van vroeger ook“, die hij vervolgens afwerend afdoet met ’niet interessant’.
Vooruit, een klein inkijkje dan. Gebrouilleerd met de tennisbond, gekissebis met toenmalig bondscoach Michel Schapers vooral, zomaar een voorbeeld van het oud zeer. „Niet interessant“, kruipt hij snel weer in z’n schulp. Waar Hemmes wél open over is: zijn zachtaardige karakter. Ongeschikt voor sport op topniveau, concludeert hij nu. „Daar moet je jezelf op nummer één zetten. Terwijl ik het ook fijn vind als de ander het naar zijn zin heeft. Ik ben te sociaal, vind het belangrijk om aardig gevonden te worden.“
Toch weigert hij af te geven op het profwereldje, dat wemelt van de klootzakken. Tennissers die over lijken gaan, met hun oogkleppen op slechts goud zien lonken. „De Nederlanders zijn niet zo, juist aardige jongens, daar heb ik het mee getroffen. Maar het klopt wel, vooral in het Oostblok. Waar ze een stuk arroganter zijn, en daarmee ook ver komen. Maar dat dóe ik gewoon niet. Dat kán ik niet. Voel ik me niet prettig bij.“

Nymeria
10-31-2005, 06:09 PM
Bedankt voor het artikel :hug: het is wel zielig voor hem zeg :sad: dat is echt jammer, dat gun je niemand

RogiNie
10-31-2005, 06:47 PM
Dat zeiden mensen uit mijn klas ook al, ze vonden wel dat ik het goed gedaan had :D *is trots op zichzelf*

Ja, echt een superleuke aflevering. Jamie gaat op het laatst ook het zwembad in :) . Het zwembad uit de clip van Seven Days in Sunny June is dus het zwembad bij hem thuis en ze zijn met de auto uit Love Foolosphy boodschappen gaan doen :p . Volgens mij zijn alle auto's uit zijn clips van hem ;) .

jeej :yeah:

RogiNie
10-31-2005, 06:48 PM
Joepie! :banana:

:lol: joepie :p

RogiNie
10-31-2005, 06:49 PM
Nee, niet echt volgens mij. Ik kan trouwens wel op commando huilen en ik kan redelijk goed liegen, nouja leugentje om bestwil dan. Ik was eens mijn muis vergeten op school, dus ben ik naar de balie gegaan en had ik gezegd dat ik er 1 kwijt was en toen heb ik er eentje gekregen van de muizen die gevonden waren. Vriendin die erbij was vond dat ik dat erg goed deed :o . Maar ik heb hem wel netjes teruggebracht, ik krijg daar altijd zo'n schuldgevoel van, vind het zielig voor diegene die echt die muis kwijt was :p .
op commando huilen? hoe doe je dat? :cool: en wat moet je met een muis op school, die hebben ze daar toch wel?

RogiNie
10-31-2005, 06:50 PM
ja ik last het, je bent vrij slim voor een NLer :worship:

ik last het :lol: ik hoop maar niet dat niemand het nu meer kan lezen omdat je het dichtgelast hebt :p ;)

RogiNie
10-31-2005, 06:51 PM
Er stond een heel interview in het Brabants Dagblad, giga foto erbij :p .
Ik wordt er gewoon een beetje :sad: van, Fred vond het echt niet leuk meer, ik vind het echt zielig voor hem.
Het is nogal een verhaal, maar ik heb toch even gekopieerd. Je moet je eerst helemaal registreren om het te kunnen lezen. Dat wilde ik jullie besparen ;) .

pfff.. wat een verhaal! zielig :sad:

Nymeria
10-31-2005, 07:03 PM
ik last het :lol: ik hoop maar niet dat niemand het nu meer kan lezen omdat je het dichtgelast hebt :p ;)

Ik moest lachen om dat "ik last het" dat de rest hier in de computerruimte me aan keek en moest lachen omdat ik dubbel lag :rolls:

RogiNie
10-31-2005, 07:06 PM
Ik moest lachen om dat "ik last het" dat de rest hier in de computerruimte me aan keek en moest lachen omdat ik dubbel lag :rolls:

:lol: leuk toch die spelfoutjes :p

Nymeria
10-31-2005, 07:19 PM
:lol: leuk toch die spelfoutjes :p
Ja idd, ze blijven grappig

Dutchie
10-31-2005, 09:03 PM

Yep, ik was geschokt!
Nou ja, misschien tóch ee nbeetje door zijn vader-de-tennisser gepushed?

En over zijn nieuwe carriere--- we kunnen blijven speculeren, maar een speurtocht zou beter zijn ;) (en zoek dan ook even gelijk op of we gelijk hadden over die piercing :lol: )

gogonutz
10-31-2005, 10:52 PM
is er eentje vrolijk :lol:

anders wist ik niet meer waar ik was gebleven :p

gogonutz
10-31-2005, 10:53 PM
Hoi Koen :)

allleuuw

Kezzi
11-01-2005, 10:50 AM
Bedankt voor het artikel :hug: het is wel zielig voor hem zeg :sad: dat is echt jammer, dat gun je niemand
Ik had ook al het idee dat het niet lang kon gaan duren voordat ie ermee zou stoppen toen hij ons verteld had van die ribblessure en dat hij blij was dat hij even rust had, lijkt me echt niet leuk als je al anderhalf jaar met zoiets rondloopt :sad:. Nu weet ik waarom Margo en ik altijd de neiging hadden om hem te knuffelen, omdat ie zo zielig keek de hele tijd :p .
En wij worden ook juist een half jaar voordat dit allemaal begon fan, echt beter kun je het niet treffen :rolleyes: . Ik snap nu wel beter waarom hij bijna elke keer niet blij was als hij ons zag, als hij zelfs niks meer tegen zijn coach zei kan ik me voorstellen dat hij ook niet wist wat ie tegen ons moest zeggen :) .

Kezzi
11-01-2005, 10:52 AM
:lol: joepie :p
Wat is daar zo grappig aan? :p

Kezzi
11-01-2005, 10:59 AM
op commando huilen? hoe doe je dat? :cool: en wat moet je met een muis op school, die hebben ze daar toch wel?
Gewoon aan iets heel zieligs denken en even vaak met mijn ogen knipperen en dan komen de traantjes vanzelf. Ik heb eigenlijk sowieso heel snel last van traanogen, geen idee waardoor dat komt :p . Of ik moet erg verkouden zijn, dan denkt ook iedereen dat ik aan het huilen ben, omdat ik dan hele rode ogen heb en een hele rode neus :p . Dat was zelfs zo bij de kwalies van Rotterdam vorig jaar, ik ging een prullenbak zoeken om mijn zakdoek weg te gooien en ik kwam zo'n trainer (nouja, het was in ieder geval een buitenlander :p) tegen onderweg en die zo: 'Hey, don't cry!' :lol: .

Nee, ze hebben alleen in de mediatheek muizen bij de computers, in de computerlokalen niet. Om de geweldige reden dat die in het verleden gejat werden of dat de balletjes eruit gesloopt werden. Dus we moeten nu steeds zelf een meenemen, alleen ik vergeet hem nogal vaak als ik tentamen op de computer heb :p .

Kezzi
11-01-2005, 11:06 AM
Yep, ik was geschokt!
Nou ja, misschien tóch ee nbeetje door zijn vader-de-tennisser gepushed?

En over zijn nieuwe carriere--- we kunnen blijven speculeren, maar een speurtocht zou beter zijn ;) (en zoek dan ook even gelijk op of we gelijk hadden over die piercing :lol: )
Ja, ik was ook best geschokt door dat verhaal. Dat hij er al zó lang over dacht had ik echt niet gedacht.
Ik weet niet of hij gepushed is door zijn vader, ik denk dat hij het zelf toch ook echt leuk gevonden moet hebben, anders hou je niet eens een jaar vol denk ik.

Ik denk dat we het toch ooit eens moeten gaan vragen, want via google kom ik niet verder dan 'een maatschappelijke carriere' en 'iets bij een uitgever' :p . We kunnen alle uitgevers in Amsterdam en omstreken opbellen en vragen of we Fred kunnen spreken :p :devil: .
Hij had 27 oktober trouwens wel meegedaan aan een forum in Groningen als onderdeel van world press photo ofzo. Iets over de redenen om aan topsport te gaan doen :p . Jammer dat ik dat niet eerder wist, anders was ik erheen gegaan ;) .
Dat laatste zullen we wel nooit weten :lol:

Owja, google vindt de cheering thread als ik op Fred zoek, dus ik hoop niet dat hij dit ooit leest ;)

Nymeria
11-01-2005, 11:24 AM
Ik had ook al het idee dat het niet lang kon gaan duren voordat ie ermee zou stoppen toen hij ons verteld had van die ribblessure en dat hij blij was dat hij even rust had, lijkt me echt niet leuk als je al anderhalf jaar met zoiets rondloopt :sad:. Nu weet ik waarom Margo en ik altijd de neiging hadden om hem te knuffelen, omdat ie zo zielig keek de hele tijd :p .
En wij worden ook juist een half jaar voordat dit allemaal begon fan, echt beter kun je het niet treffen :rolleyes: . Ik snap nu wel beter waarom hij bijna elke keer niet blij was als hij ons zag, als hij zelfs niks meer tegen zijn coach zei kan ik me voorstellen dat hij ook niet wist wat ie tegen ons moest zeggen :) .
ja het verklaart wel heel veel natuurlijk, ik vind het echt zielig voor hem :awww:

Nymeria
11-01-2005, 11:26 AM
Nee, ze hebben alleen in de mediatheek muizen bij de computers, in de computerlokalen niet. Om de geweldige reden dat die in het verleden gejat werden of dat de balletjes eruit gesloopt werden. Dus we moeten nu steeds zelf een meenemen, alleen ik vergeet hem nogal vaak als ik tentamen op de computer heb :p .
:lol: hoezo vaag, een computer zonder muis :rolleyes:

Nymeria
11-01-2005, 11:28 AM
Owja, google vindt de cheering thread als ik op Fred zoek, dus ik hoop niet dat hij dit ooit leest ;)
Google kan heel veel van mtf vinden, was mij ook al eerder opgevallen. Ik heb dus ook al heel vaak geroepen da Chiudi hopelijk nooit de fanclub tegen komt :p

Kezzi
11-01-2005, 11:42 AM
ja het verklaart wel heel veel natuurlijk, ik vind het echt zielig voor hem :awww:
Ik heb het nu al meerdere keren gelezen en ik vind het nog steeds erg zielig :awww:

Kezzi
11-01-2005, 11:43 AM
:lol: hoezo vaag, een computer zonder muis :rolleyes:
Tsja, school he? :p

Nymeria
11-01-2005, 11:45 AM
Ik heb het nu al meerdere keren gelezen en ik vind het nog steeds erg zielig :awww:
het blijft gewoon zielig :awww:

Kezzi
Google kan heel veel van mtf vinden, was mij ook al eerder opgevallen. Ik heb dus ook al heel vaak geroepen da Chiudi hopelijk nooit de fanclub tegen komt :p
Ja, het zou echt erg zijn als Fred dat allemaal leest wat wij hier zeggen :p .

Nymeria
Tsja, school he? :p
Misschien dat ze daarom bij ons zeiden da iedereen een laptop aan moest schaffen omda ze geen computers wilde :lol: geen muis, dan geen computer :p

Nymeria
11-01-2005, 11:47 AM
Ja, het zou echt erg zijn als Fred dat allemaal leest wat wij hier zeggen :p .
Ja da kan ik me voorstellen... lijkt me dat de meeste fans dat zouden hebben als hun idool ergens zou lezen. Het ergste zou ik denk ik nog vinden als Roger Feet zou lezen, dan durf ik m'n gezicht echt nergens meer te vertonen :p

Kezzi
11-01-2005, 11:56 AM
Ja da kan ik me voorstellen... lijkt me dat de meeste fans dat zouden hebben als hun idool ergens zou lezen. Het ergste zou ik denk ik nog vinden als Roger Feet zou lezen, dan durf ik m'n gezicht echt nergens meer te vertonen :p
Gelukkig kan de rest van mijn idolen geen Nederlands lezen ;)

Nymeria
11-01-2005, 11:58 AM
Da's wel een voordeel dan... post je verder ni in t engels dan?

Kezzi
11-01-2005, 12:06 PM
Da's wel een voordeel dan... post je verder ni in t engels dan?
Jawel, het meeste in het Nico forum. Ook al is het daar niet zo druk :p .
Maar dan kan Nico tenminste alle dingen die ik hier over hem gezegd heb en misschien nog ga zeggen gelukkig niet lezen ;) .
Ik post ook nog wel af en toe in andere threads als ik toevallig iets tegenkom wat ik interessant vind :) .

Nymeria
11-01-2005, 12:15 PM
Jawel, het meeste in het Nico forum. Ook al is het daar niet zo druk :p .
Maar dan kan Nico tenminste alle dingen die ik hier over hem gezegd heb en misschien nog ga zeggen gelukkig niet lezen ;) .
Ik post ook nog wel af en toe in andere threads als ik toevallig iets tegenkom wat ik interessant vind :) .
Dat scheelt wel ja... ben je nico trouwens aan het volgen nu? :yeah:

Kezzi
11-01-2005, 12:24 PM
Dat scheelt wel ja... ben je nico trouwens aan het volgen nu? :yeah:
Nee, ben een poging aan het doen tot huiswerk maken, maar het lukt niet :( .
Ik snap er niks van... goede reden om Nico te gaan volgen :angel:

Nymeria
11-01-2005, 12:26 PM
Nee, ben een poging aan het doen tot huiswerk maken, maar het lukt niet :( .
Ik snap er niks van... goede reden om Nico te gaan volgen :angel:
Oh da's balen :( :hug: kun je iemand om hulp vragen?
Nico staat er goed voor :bounce: al is het een close match geloof k

Kezzi
11-01-2005, 12:40 PM
Oh da's balen :( :hug: kun je iemand om hulp vragen?
Nico staat er goed voor :bounce: al is het een close match geloof k
Nee, niemand van mijn groepje snapt het :( . Nouja, we komen morgen bij elkaar, misschien komen we er dan uit :) .

Hij heeft de tweede set verloren, als was dat bijna ook een tie-break geweest :D .
In het Nico forum zeiden ze al dat hij erg blij was dat ie de kwalies goed doorgekomen was (wel ten koste van Julien :sad: ), dus hopenlijk gaat het nog steeds zo goed met hem dat ie Verdasco verslaat :D .
Goooo Nicoooo! :bounce: :bounce: :bounce:

Nymeria
11-01-2005, 12:42 PM
Succes ermee :hug: hopelijk komen jullie er samen uit :)

Ja ik zie het :( heb het scoreboard open staan he. Hopelijk wint hij nog :yeah:

Nymeria
11-01-2005, 01:22 PM
En nou verliest hij ook nog :sad: zonde!

:hug: voor Eliane

RogiNie
11-01-2005, 02:16 PM
anders wist ik niet meer waar ik was gebleven :p

:lol: en je kon nergens op reageren? :p

RogiNie
11-01-2005, 02:17 PM
Wat is daar zo grappig aan? :p

gewoon, grappig woord :p

RogiNie
11-01-2005, 02:25 PM
Gewoon aan iets heel zieligs denken en even vaak met mijn ogen knipperen en dan komen de traantjes vanzelf. Ik heb eigenlijk sowieso heel snel last van traanogen, geen idee waardoor dat komt :p . Of ik moet erg verkouden zijn, dan denkt ook iedereen dat ik aan het huilen ben, omdat ik dan hele rode ogen heb en een hele rode neus :p . Dat was zelfs zo bij de kwalies van Rotterdam vorig jaar, ik ging een prullenbak zoeken om mijn zakdoek weg te gooien en ik kwam zo'n trainer (nouja, het was in ieder geval een buitenlander :p) tegen onderweg en die zo: 'Hey, don't cry!' :lol: .

:lol: dat doe je goed :p wat zei je terug tegen hem? :p

o, das irritant! als je m vergeet helemaal :p

RogiNie
11-01-2005, 02:27 PM

:lol: vooral als hij het middengedeelte leest met al die mooie foto's enzo :p

Nymeria
11-01-2005, 02:31 PM
:lol: vooral als hij het middengedeelte leest met al die mooie foto's enzo :p
Ik heb laatst een stuk teruggelezen daar, die foto's waren echt super. Marco moet er trouwens ook niet komen :bolt: staat ook een foto van hem met make-up. Maar als Roger ooit feet leest, ik hoop dat hij van een beetje humor houdt, maar anders durf ik m'n gezicht echt niet te laten zien! Ik ben degene die begonnen is over Roger in balletkleren :tape:

Kezzi
11-01-2005, 02:35 PM
Succes ermee :hug: hopelijk komen jullie er samen uit :)

Ja ik zie het :( heb het scoreboard open staan he. Hopelijk wint hij nog :yeah:
Ik heb de laatste set niet meer gezien, moest even de buurvrouw ergens mee helpen. Die krijgt binnenkort een baby, dus ze kan niet meer zoveel zelf :) .

Kezzi
11-01-2005, 02:36 PM
En nou verliest hij ook nog :sad: zonde!

:hug: voor Eliane
:hug:
Ja, echt niet leuk :sad: Ik had juist het idee dat hij ging winnen.

Nymeria
11-01-2005, 02:37 PM
Ik heb de laatste set niet meer gezien, moest even de buurvrouw ergens mee helpen. Die krijgt binnenkort een baby, dus ze kan niet meer zoveel zelf :) .
was het op tv dan? :unsure: Ik had slechts een scoreboard open staan. Oh lief dat je even geholpen hebt!

Kezzi
11-01-2005, 02:38 PM
gewoon, grappig woord :p
Ik vind andere woorden grappig, zoals avarat :p .

Nymeria
11-01-2005, 02:39 PM
Avarat :bounce: vin'k ook een grappig woord :cool:

Kezzi
11-01-2005, 02:39 PM
:lol: dat doe je goed :p wat zei je terug tegen hem? :p

o, das irritant! als je m vergeet helemaal :p
Ik wist niet meer hoe ik in het Engels moest zeggen dat ik verkouden was en toen heb ik maar gezegd dat ik niet moest huilen, maar dat ik ziek was :p .

Ja, maar ik kan nu wel heel geloofwaardig bij de receptie vertellen dat ik die van mij vergeten ben van de computer af te halen :lol: .

Kezzi
11-01-2005, 02:42 PM
Ik heb laatst een stuk teruggelezen daar, die foto's waren echt super. Marco moet er trouwens ook niet komen :bolt: staat ook een foto van hem met make-up. Maar als Roger ooit feet leest, ik hoop dat hij van een beetje humor houdt, maar anders durf ik m'n gezicht echt niet te laten zien! Ik ben degene die begonnen is over Roger in balletkleren :tape:
Ik denk dat Roger er de humor wel van kan inzien :p .

RogiNie
11-01-2005, 02:42 PM

ja :p die ene foto van Silvy was mooi! maar ik ben begonnen met het op tenen lopen, dus ik durf ook niets meer :p

Kezzi
11-01-2005, 02:43 PM
was het op tv dan? :unsure: Ik had slechts een scoreboard open staan. Oh lief dat je even geholpen hebt!
Nee, ik bedoelde dat ik de derde set niet meer heb gezien op het scoreboard :p . Als het op tv was dan sla ik mezelf, ik heb Nico al sinds Amersfoort niet meer zien bewegen :p .

Kezzi
11-01-2005, 02:45 PM
Arnaud is nu aan het spelen zie ik net :bounce:
Jammer dat het niet op tv is, anders kon ik Funs misschien nog zien :angel:

RogiNie
11-01-2005, 02:46 PM

die is ook grappig ja :p

Nymeria
11-01-2005, 02:46 PM
Hij lijkt me wel zo'n type ja :) al waren deze gesprekken soms wel heel erg hoor, al vonden veel van zijn fans ze grappig, dan moet hij er toch ook wel tegen kunnen :angel:

Nymeria
11-01-2005, 02:47 PM
Nee, ik bedoelde dat ik de derde set niet meer heb gezien op het scoreboard :p . Als het op tv was dan sla ik mezelf, ik heb Nico al sinds Amersfoort niet meer zien bewegen :p .
Volgens mij ni, daarom da'k al verbaasd was :p

Kezzi
11-01-2005, 02:47 PM
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets ingezet :p .

RogiNie
11-01-2005, 02:48 PM
Ik wist niet meer hoe ik in het Engels moest zeggen dat ik verkouden was en toen heb ik maar gezegd dat ik niet moest huilen, maar dat ik ziek was :p .

Ja, maar ik kan nu wel heel geloofwaardig bij de receptie vertellen dat ik die van mij vergeten ben van de computer af te halen :lol: .

o, gelukkig, hij kwam je niet troosten ofzo :p

foei :p je moet m gewoon niet vergeten :p

Kezzi
11-01-2005, 02:49 PM
Kiefer heeft Arnaud gebroken :eek: . Ik hoop echt dat Arnaud nu eindelijk eens een keer wint van Kiefer dit jaar.
:bounce: :bounce: :bounce: Allez Arnaud! :bounce: :bounce: :bounce:

Kezzi
11-01-2005, 02:50 PM
Hij lijkt me wel zo'n type ja :) al waren deze gesprekken soms wel heel erg hoor, al vonden veel van zijn fans ze grappig, dan moet hij er toch ook wel tegen kunnen :angel:
Ik denk dat hij ook wel snapt dat het grappig bedoeld is :) .

Kezzi
11-01-2005, 02:52 PM
o, gelukkig, hij kwam je niet troosten ofzo :p

foei :p je moet m gewoon niet vergeten :p
Nee, hij liep langs en toen zei die dat. Hij bleef wel heel eventjes staan, maar toen ik al had gezegd dat ik ziek was lachte hij even vriendelijk en liep door :) . Ik wist ook niet wie het was, als het Funs was had ik natuurlijk gezegd dat ik moest huilen, omdat ik hem nog niet had gezien :lol: .

Nymeria
11-01-2005, 02:53 PM
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets ingezet :p .
Ik ben aan het proberen al m'n vCAsh te verliezen :rolls:

Kezzi
11-01-2005, 02:54 PM
Ik ga weer eens, moet mijn kamer nog een beetje fatsoeneren :p . Het is er al een paar dagen een grote zooi :o .
Doei :wavey:

Nymeria
11-01-2005, 02:54 PM
Kiefer heeft Arnaud gebroken :eek: . Ik hoop echt dat Arnaud nu eindelijk eens een keer wint van Kiefer dit jaar.
heeft hij die eerste setnou nog gewonnen?

Allez Arnaud :yeah:

Nymeria
11-01-2005, 02:55 PM
Ik denk dat hij ook wel snapt dat het grappig bedoeld is :) .
maar apprecieert hij het ook?

RogiNie

ik hoop t :p

Nymeria
Ik ga weer eens, moet mijn kamer nog een beetje fatsoeneren :p . Het is er al een paar dagen een grote zooi :o .
Succes!Doei :wavey:

RogiNie
11-01-2005, 02:56 PM

maar niet iedereen :p

Nymeria
11-01-2005, 03:00 PM
maar niet iedereen :p
Wie,buiten suk, vond het nog meer niks?

RogiNie
11-01-2005, 03:04 PM

noteer ook maar een bounceje voor mij voor Arnaud :bounce:

RogiNie
11-01-2005, 03:09 PM
Nee, hij liep langs en toen zei die dat. Hij bleef wel heel eventjes staan, maar toen ik al had gezegd dat ik ziek was lachte hij even vriendelijk en liep door :) . Ik wist ook niet wie het was, als het Funs was had ik natuurlijk gezegd dat ik moest huilen, omdat ik hem nog niet had gezien :lol: .

dan had hij je fijn kunnen troosten.. helaas :p

RogiNie
11-01-2005, 03:11 PM

succes! :wavey:

RogiNie
11-01-2005, 03:12 PM
Wie,buiten suk, vond het nog meer niks?

weet ik niet :p de meesten reageerden ook niet..

Nymeria
11-01-2005, 03:20 PM
weet ik niet :p de meesten reageerden ook niet..
Nee idd, maar ik heb later nog van verschillende gehoord dat ze lazen, en gewoon ni meepostten.

Dutchie
11-01-2005, 08:05 PM
Ja haha - ik heb eens gezocht - volgens mij of op fred hemmes of op bruno of zo, maar ik kreeg maar 2 blz en de laatste was vol met avatars van hier haha. Die van Eliane en van Margo en van Carlijn :lol:

Dutchie
11-01-2005, 08:07 PM
:haha: En voor Fred staan we toch al bekend als de psycho's :lol: (en voor de anderen die daar waren ook haha)
*schaam schaam*
Ik ga nooit meer met jou mee naar een toernooi Eliane! :lol:

Kezzi
11-01-2005, 10:03 PM
Ik ben aan het proberen al m'n vCAsh te verliezen :rolls:
Dat lukt je nog niet erg goed he? :p
430 op dit moment ;)

Kezzi
11-01-2005, 10:03 PM
heeft hij die eerste setnou nog gewonnen?

Allez Arnaud :yeah:
Ja, Arnaud heeft gewonnen en niet alleen de eerste set :bounce:
Jammer dat Seb verloren heeft, maarja Fabrice is wel door :D .

Kezzi
11-01-2005, 10:04 PM
maar apprecieert hij het ook?
Misschien wel, misschien niet :p .

gogonutz
11-01-2005, 11:23 PM
stelletje maffe kiekens :p

Nymeria
11-02-2005, 08:04 AM
Ja haha - ik heb eens gezocht - volgens mij of op fred hemmes of op bruno of zo, maar ik kreeg maar 2 blz en de laatste was vol met avatars van hier haha. Die van Eliane en van Margo en van Carlijn :lol:
ja als je op plaatjes zoekt kom je ook avy's van hier tegen ja, ik ben mijn legolas-chiudi avy ook een keer tegengekomen :lol:

Nymeria
11-02-2005, 08:05 AM
Dat lukt je nog niet erg goed he? :p
430 op dit moment ;)
Ik ben deze week toch al van 1000 naar 430 gegaan, het gaat aardig :bounce:

RogiNie
11-02-2005, 01:31 PM
Nee idd, maar ik heb later nog van verschillende gehoord dat ze lazen, en gewoon ni meepostten.

maar ze vonden het wel leuk? :p

RogiNie
11-02-2005, 01:38 PM
Ja, Arnaud heeft gewonnen en niet alleen de eerste set :bounce:
Jammer dat Seb verloren heeft, maarja Fabrice is wel door :D .

Fabrice had helemaal niet door mogen gaan :( :p

Nymeria
11-02-2005, 02:08 PM
maar ze vonden het wel leuk? :p
ja iedereen was positief :)

RogiNie
11-02-2005, 02:35 PM
ja iedereen was positief :)

oo, dan is er nog hoop voor roger :p

Nymeria
11-02-2005, 03:43 PM
oo, dan is er nog hoop voor roger :p
Ik zou zijn reactie toch wel willen zien, al zou ik dan ni zeggen da al die fantasie oa van mij afkomt, tenzij hij het leuk vindt natuurlijk :p

Kezzi
11-02-2005, 08:49 PM
dan had hij je fijn kunnen troosten.. helaas :p
Ja, jammer dat ie er niet was :p

Kezzi
11-02-2005, 08:50 PM
Dan zal het Fred geweest zijn, Margo en Carlijn vinden Funs niet zo leuk :p .

Kezzi
11-02-2005, 08:51 PM
:haha: En voor Fred staan we toch al bekend als de psycho's :lol: (en voor de anderen die daar waren ook haha)
*schaam schaam*
Ik ga nooit meer met jou mee naar een toernooi Eliane! :lol:
En ik ging niet eens speciaal voor Fred :lol: Dat hij er was was gewoon een leuke bijkomstigheid :p .

Kezzi
11-02-2005, 08:53 PM
Fabrice had helemaal niet door mogen gaan :( :p
Jawel, dat mocht hij wel :p

Ik vind het trouwens helemaal niet leuk dat Fabrice en Llodra dit seizoen voor het laatst dubbelen, ik heb ze nog nooit samen in actie gezien :sad: :crying2: :tears:

Dutchie
11-02-2005, 09:28 PM
En ik ging niet eens speciaal voor Fred :lol: Dat hij er was was gewoon een leuke bijkomstigheid :p .
Yeah ríght!
Wij bijna onze nek breken over die trap :haha:

Dat moet echt serieus het meest grappige ooit geweest zijn op een toernooi :lol:
100 foto's later :rolls:
*buikpijn*
:lol:

Kezzi
11-03-2005, 08:46 AM
Yeah ríght!
Wij bijna onze nek breken over die trap :haha:

Dat moet echt serieus het meest grappige ooit geweest zijn op een toernooi :lol:
100 foto's later :rolls:
*buikpijn*
Nee serieus, ik wist niet eens dat Fred zou dubbelen in Scheveningen voordat jij dat tegen me zei :o Toen ik dat nog niet wist ging ik echt alleen maar voor Benneteau, daarna ook wel voor Fred, maar in eerste instantie niet :p .

Ja, dat was echt lollig. Ik had het nog niet eens door, omdat jullie allemaal zeiden hé dat is Fred, dus ik meteen naar mijn fototoestel zoeken :lol: .
Hij leek er wel echt heel erg op :p

Kezzi
11-03-2005, 09:37 AM
Nounou, de NS heeft eens een aanbieding die twee dagen alleen via internet te reserveren is en de site ligt plat :fiery:
De klantenservice raadt me aan om het op een later tijdstip opnieuw te proberen :rolleyes:

Kezzi
11-03-2005, 09:57 AM
Owja, ik ben eens gaan zoeken op internationale kaartjes via google. En op de site van de Duitse Spoorwegen staat iets van een dagkaart om door heel NRW te reizen en die kun je voor een groep van max 5 personen kopen of voor jezelf. En die kaart voor 5 personen kost dus €27 volgens die site :p . Dus als we weer eens plannen hebben om naar Düsseldorf te gaan is dat wel erg goedkoop :D . Volgens mij moet je wel een extra kaartje hebben dat geldig is vanaf Venlo tot aan Kaldenkirchen, want die dagkaart is pas geldig in Duitsland zelf. Maar je kunt zo'n kaartje wel in Venlo kopen, ik denk dat ik daar een wat informatie ga vragen erover. Is wel handig om het precies te weten :D . En het ding is ook geldig in de bus, metro enzo :) .

http://www.bahn.de/-S:PtVOZ9:dC0qqNNNlwFiJdNNNW5M/regional/view/nrw/bahnregional/freizeit/schoenertag_ticket.shtml

Nymeria
11-03-2005, 10:08 AM
Owja, ik ben eens gaan zoeken op internationale kaartjes via google. En op de site van de Duitse Spoorwegen staat iets van een dagkaart om door heel NRW te reizen en die kun je voor een groep van max 5 personen kopen of voor jezelf. En die kaart voor 5 personen kost dus €27 volgens die site :p . Dus als we weer eens plannen hebben om naar Düsseldorf te gaan is dat wel erg goedkoop :D . Volgens mij moet je wel een extra kaartje hebben dat geldig is vanaf Venlo tot aan Kaldenkirchen, want die dagkaart is pas geldig in Duitsland zelf. Maar je kunt zo'n kaartje wel in Venlo kopen, ik denk dat ik daar een wat informatie ga vragen erover. Is wel handig om het precies te weten :D . En het ding is ook geldig in de bus, metro enzo :) .

http://www.bahn.de/-S:PtVOZ9:dC0qqNNNlwFiJdNNNW5M/regional/view/nrw/bahnregional/freizeit/schoenertag_ticket.shtml
hey da's handig, die moeten we onthouden! Dat is helemaal niet duur zeg.

Kezzi
11-03-2005, 10:17 AM
hey da's handig, die moeten we onthouden! Dat is helemaal niet duur zeg.
Ik moet nog even vragen of dat wel echt zo is, want een ticket voor 1 persoon kost €21 euro. Maar het staat als het niet zo zou zijn ook niet op die site neem ik aan, komt wel nog 2 of 3 euro bij omdat stukje van Venlo naar Kaldenkirchen. Ik ga wel eens langs in Venlo als ik vrij heb ofzo, daar moeten ze het weten, want daar staat ook zo'n Duitse kaartautomaat volgens google :p .

Kezzi
11-03-2005, 10:21 AM
Op zo'n Belgische site staat dat zo'n Ticket voor kleine groepjes ook al goedkoper kan zijn als je maar met z'n tweeen bent, dus het klopt denk ik wel :D . Ik vind het alleen zo goedkoop dat ik denk dat er wel iets achter moet zitten :p .

Nymeria
11-03-2005, 10:22 AM
Ik moet nog even vragen of dat wel echt zo is, want een ticket voor 1 persoon kost €21 euro. Maar het staat als het niet zo zou zijn ook niet op die site neem ik aan, komt wel nog 2 of 3 euro bij omdat stukje van Venlo naar Kaldenkirchen. Ik ga wel eens langs in Venlo als ik vrij heb ofzo, daar moeten ze het weten, want daar staat ook zo'n Duitse kaartautomaat volgens google :p .
Ja idd, in Venlo moet het allemaal wel bekend zijn, maar je moet maar zien hebben om op je vrije dag naar Venlo te reizen om daar te informeren :lol:

Ik had deze week echt bijna de trein gepakt naar Aachen, om naar de challenger te gaan. Heb gelukkig gewoon stage waardoor ik mezelf tegen kon houden, moet even op m'n geld letten deze maanden :p

Kezzi
11-03-2005, 10:26 AM
:woohoo: Fenna en ik gaan voor €10 euro per persoon met de ICE naar Düsseldorf in Januari :D Lekker shoppen op de Königsallee, ik heb er nu al zin in :bounce:

Nymeria
11-03-2005, 10:29 AM
:woohoo: Fenna en ik gaan voor €10 euro per persoon met de ICE naar Düsseldorf in Januari :D Lekker shoppen op de Königsallee, ik heb er nu al zin in :bounce:
Oh da's super :yeah: als je van shoppen houdt tenminste :p Wanneer gaan jullie? :) in de vakantie?

Kezzi
11-03-2005, 10:33 AM
Ja idd, in Venlo moet het allemaal wel bekend zijn, maar je moet maar zien hebben om op je vrije dag naar Venlo te reizen om daar te informeren :lol:

Ik had deze week echt bijna de trein gepakt naar Aachen, om naar de challenger te gaan. Heb gelukkig gewoon stage waardoor ik mezelf tegen kon houden, moet even op m'n geld letten deze maanden :p
Als ik daardoor weet hoe ik erg goedkoop in Düsseldorf en Keulen enzo kan komen, dan doe ik dat graag :p .

Als die challenger in Mönchen-Gladbach is dan kunnen we gezellig met zijn allen op de fiets vanuit Roermond, Fenna en ik weten de weg :lol: .

Nymeria
11-03-2005, 10:35 AM
Als ik daardoor weet hoe ik erg goedkoop in Düsseldorf en Keulen enzo kan komen, dan doe ik dat graag :p .

Als die challenger in Mönchen-Gladbach is dan kunnen we gezellig met zijn allen op de fiets vanuit Roermond, Fenna en ik weten de weg :lol: .
Ja da's ook weer waar he, en je kunt toch gratis reizen met je ov, dan maakt het niet zo veel uit daar een vrije dag aan te besteden...

Wanneer is die challenger ong.? En komen daar leuke spelers? Lijkt me wel grappig om naar een tennistoernooi te gaan met de fiets :lol:

Kezzi
11-03-2005, 10:38 AM
Oh da's super :yeah: als je van shoppen houdt tenminste :p Wanneer gaan jullie? :) in de vakantie?
Welke vakantie? :p
Wij gaan 27 januari. Lekker veel kleren kopen :D Ze hebben echt veel winkels daar, ben er 1 keer met oma geweest, is echt superleuk :bounce:

Nymeria
11-03-2005, 10:41 AM
Welke vakantie? :p
Wij gaan 27 januari. Lekker veel kleren kopen :D Ze hebben echt veel winkels daar, ben er 1 keer met oma geweest, is echt superleuk :bounce:
in januari is er maar één vakantie, de kerstvakantie :p

Ik kwam vroeger wel vaker in Düseldorf maar nu eigenlijk amper. ja ik weet wel dat ze daar veel winkels hebben :)

Kezzi
11-03-2005, 11:57 AM
Ja da's ook weer waar he, en je kunt toch gratis reizen met je ov, dan maakt het niet zo veel uit daar een vrije dag aan te besteden...

Wanneer is die challenger ong.? En komen daar leuke spelers? Lijkt me wel grappig om naar een tennistoernooi te gaan met de fiets :lol:
Ik heb geen idee wanneer die challenger is, volgens mij ergens in het begin van het jaar, maar dat weet ik niet zeker.
Ja, dan kunnen ze allemaal net zo reageren als die politieman die wij in de zomervakantie hebben gezien :lol: Het is anderhalf uur fietsen op een redelijk tempo, valt nog best mee vind ik :p . Moeten we alleen de plaats van het toernooi zien te vinden.

Kezzi
11-03-2005, 12:00 PM
in januari is er maar één vakantie, de kerstvakantie :p

Ik kwam vroeger wel vaker in Düseldorf maar nu eigenlijk amper. ja ik weet wel dat ze daar veel winkels hebben :)
Ja, maar dan geldt het ov niet en we moeten in Utrecht opstappen, dus dan zouden we toch duurder uitgeweest zijn :p .

De rest weet dat misschien niet :p . Ik ben nu al echt helemaal aan het :bounce: en, ik heb er keiveel zin in :D .

Nymeria
11-03-2005, 12:01 PM
Ik heb geen idee wanneer die challenger is, volgens mij ergens in het begin van het jaar, maar dat weet ik niet zeker.
Ja, dan kunnen ze allemaal net zo reageren als die politieman die wij in de zomervakantie hebben gezien :lol: Het is anderhalf uur fietsen op een redelijk tempo, valt nog best mee vind ik :p . Moeten we alleen de plaats van het toernooi zien te vinden.

Zal ik marco zeggen dat hij naar da toernooi moet gaan? :lol: Dan ga ik graag 1,5 uur fietsen hoor, no problemo. Vinden ze vast grappig als je er heen gaat op de fiets, vanuit Holland. Maar hey, volgens mij is het per fiets echt sneller dan met het OV :p

Nymeria
11-03-2005, 12:02 PM
Ja, maar dan geldt het ov niet en we moeten in Utrecht opstappen, dus dan zouden we toch duurder uitgeweest zijn :p .

De rest weet dat misschien niet :p . Ik ben nu al echt helemaal aan het :bounce: en, ik heb er keiveel zin in :D .
In de vakantie doet je OV het toch gewoon, alleen op de feestdagen ni :shrug:

Lol en dan moe je nog zo lang wachten :p

Kezzi
11-03-2005, 12:23 PM
In de vakantie doet je OV het toch gewoon, alleen op de feestdagen ni :shrug:

Lol en dan moe je nog zo lang wachten :p
Ik dacht dat je ov het in de kerstvakantie ook niet deed :rolleyes:
Nouja, aan het einde van de maand hebben we in ieder geval de stufi binnen en ik misschien ook mijn zuurverdiende centjes van de VanLeest, dus meer om uit te geven :lol: .

Kezzi
11-03-2005, 12:23 PM
Zal ik marco zeggen dat hij naar da toernooi moet gaan? :lol: Dan ga ik graag 1,5 uur fietsen hoor, no problemo. Vinden ze vast grappig als je er heen gaat op de fiets, vanuit Holland. Maar hey, volgens mij is het per fiets echt sneller dan met het OV :p
Ja, doe maar :p . Dan zeg je dat als hij komt, jij op de fiets komt :lol: .

Kezzi
11-03-2005, 12:29 PM
Vanuit Roermond naar Mönchengladbach Hbf met de trein duurt ook 1,5 uur :lol: De terugweg ('s avonds dan) duurt 1 uur en de laatste trein gaat om 22.25 . Maar de fiets is gratis en dan kun je meteen door naar het toernooi fietsen als dat ergens buitenop ligt, geen gedoe met bussen enz :lol:

Nymeria
11-03-2005, 12:35 PM
Ik dacht dat je ov het in de kerstvakantie ook niet deed :rolleyes:
Nouja, aan het einde van de maand hebben we in ieder geval de stufi binnen en ik misschien ook mijn zuurverdiende centjes van de VanLeest, dus meer om uit te geven :lol: .
Alleen de feestdagen ni, zie achterkant ov :p hoop ik tenminste toch, want ik had een aantal daagjes breda gepland begin januari
Ja da's welw eer een voordeel, als je geld hebt da je kunt uitgeven :p

Nymeria
11-03-2005, 12:36 PM
Ja, doe maar :p . Dan zeg je dat als hij komt, jij op de fiets komt :lol: .
:lol: dan is hij vast helemaal onder de indruk, dat ze helemaal vanNL naar Duitsland per fiets gaan om DE Marco te zien :p

Nymeria
11-03-2005, 12:37 PM
Vanuit Roermond naar Mönchengladbach Hbf met de trein duurt ook 1,5 uur :lol: De terugweg ('s avonds dan) duurt 1 uur en de laatste trein gaat om 22.25 . Maar de fiets is gratis en dan kun je meteen door naar het toernooi fietsen als dat ergens buitenop ligt, geen gedoe met bussen enz :lol:
Ja zieje, de fiets is veel effectiever! Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, en het kost niks. Die moeten we onthouden!

Kezzi
11-03-2005, 12:42 PM
Alleen de feestdagen ni, zie achterkant ov :p hoop ik tenminste toch, want ik had een aantal daagjes breda gepland begin januari
Ja da's welw eer een voordeel, als je geld hebt da je kunt uitgeven :p
Ik bekijk de achterkant van mijn ov eigenlijk niet zo vaak :p . Ik dacht dat het met de kerstvakantie anders was, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ja, anders heeft het niet echt zin om te gaan shoppen :p .

Kezzi
11-03-2005, 12:42 PM
:lol: dan is hij vast helemaal onder de indruk, dat ze helemaal vanNL naar Duitsland per fiets gaan om DE Marco te zien :p
Ja, hij hoeft niet te weten dat Roermond niet zo ver van Mönchen Gladbach afligt :lol: .

Kezzi
11-03-2005, 12:45 PM
Ja zieje, de fiets is veel effectiever! Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, en het kost niks. Die moeten we onthouden!
Ik vind het ook wel een goed idee, maar sommige stukjes zijn best afgelegen zijn, dus die fiets ik niet in het donker :unsure:
Ik vind het wel een groot voordeel dat het ongeveer even lang duurt en niks kost. We kunnen dat geld dan eventueel gebruiken om te blijven slapen en de dag erna nog even te gaan en dan smiddags als het nog licht is terug te fietsen :p .

Nymeria
11-03-2005, 12:46 PM
Ik bekijk de achterkant van mijn ov eigenlijk niet zo vaak :p . Ik dacht dat het met de kerstvakantie anders was, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ja, anders heeft het niet echt zin om te gaan shoppen :p .
Ik ookni hoor, weet het nog van andere jaren :p

Het is vrij lastig idd, je kunt vragen of je de spullen gratis mee kunt krijgen, maar ik weetni of ze dan gaan meewerken in de winkels

Nymeria
11-03-2005, 12:47 PM
Ja, hij hoeft niet te weten dat Roermond niet zo ver van Mönchen Gladbach afligt :lol: .
Ik denk dat hij het toch wel een eer vindt als je 1,5 uur voor hem gaat fietsen :p

Nymeria
11-03-2005, 12:48 PM
Ik vind het ook wel een goed idee, maar sommige stukjes zijn best afgelegen zijn, dus die fiets ik niet in het donker :unsure:
Ik vind het wel een groot voordeel dat het ongeveer even lang duurt en niks kost. We kunnen dat geld dan eventueel gebruiken om te blijven slapen en de dag erna nog even te gaan en dan smiddags als het nog licht is terug te fietsen :p .
ja idd, 's avonds terugfietsen is dan weer minder. Da vink'k ook wel een goed idee, twee dagen gaan en het geld da we uitsparen uitgeven aan een goedkope overnachtingsplaats. Nu nog uitvinden wanneer da toernooi is en of er leuke pselers komen (al vin'k t idee ook leuk als de spelers wa minder zijn :p)

Kezzi
11-03-2005, 12:56 PM
Die challenger was dit jaar van 14 augustus tot en met 22 augustus, dus het valt misschien ook nog in de zomervakantie, komt helemaal mooi uit :lol:

Maar ik ga me eens aankleden, loop nog steeds in mijn pyama :o .

Nymeria
11-03-2005, 01:02 PM
Die challenger was dit jaar van 14 augustus tot en met 22 augustus, dus het valt misschien ook nog in de zomervakantie, komt helemaal mooi uit :lol:

Maar ik ga me eens aankleden, loop nog steeds in mijn pyama :o .
Da's wel een mooie periode ja, al wordt het wel lang onthouden zo :bolt: onthou jij het? :p

:lol: hoe kun je da zo lang volhouden?! Doei :wavey:

RogiNie
11-03-2005, 03:38 PM
Ik zou zijn reactie toch wel willen zien, al zou ik dan ni zeggen da al die fantasie oa van mij afkomt, tenzij hij het leuk vindt natuurlijk :p

ja, als hij het leuk vindt wil ik m'n naam ook wel zeggen :p

RogiNie
11-03-2005, 03:41 PM
Jawel, dat mocht hij wel :p

Ik vind het trouwens helemaal niet leuk dat Fabrice en Llodra dit seizoen voor het laatst dubbelen, ik heb ze nog nooit samen in actie gezien :sad: :crying2: :tears:

nee, dat mocht hij niet :p

da's idd jammer! :hug:

RogiNie
11-03-2005, 03:43 PM

cool :yeah:

RogiNie
11-03-2005, 03:45 PM

ik kan naar Amersfoort op de fiets :bounce: Moet ik alleen niet op vakantie gaan dan :p

Dutchie
11-03-2005, 08:54 PM
Nee serieus, ik wist niet eens dat Fred zou dubbelen in Scheveningen voordat jij dat tegen me zei :o Toen ik dat nog niet wist ging ik echt alleen maar voor Benneteau, daarna ook wel voor Fred, maar in eerste instantie niet :p .

Ja, dat was echt lollig. Ik had het nog niet eens door, omdat jullie allemaal zeiden hé dat is Fred, dus ik meteen naar mijn fototoestel zoeken :lol: .
Hij leek er wel echt heel erg op :p
En ik ook nog zeggen - goh, hij is best veranderd :p

Volgens mij vond ie ons heel raar daar op de bankjes :rolls:

Dutchie
11-03-2005, 08:56 PM

Ik ben zeker voor weer een tripje naar Dusseldorf! :yeah:

Dutchie
11-03-2005, 08:59 PM

Misschien moet ik toch maar passen :lol:

JuanChuffy007
11-03-2005, 09:37 PM
wow 13 pages :p. ik lees morgen wel terug :p

Dutchie
11-03-2005, 09:53 PM
En may i warn you all....volgende week is mijn tripje weer ;)
Dus dan kunnen jullie me de week erna opdweilen :lol:

Kezzi
11-03-2005, 11:31 PM
Da's wel een mooie periode ja, al wordt het wel lang onthouden zo :bolt: onthou jij het? :p

:lol: hoe kun je da zo lang volhouden?! Doei :wavey:
Ik onthou het wel :p . Ik heb het opgezocht, dus ik weet het dan denk ik nog wel :) .

Een pyama hebben die bestaat uit zo'n soort 'moderne' joggingbroek en een tanktop :p . Eigenlijk niet echt een pyama, maar het zit wel heel fijn en is lekker warm :D .

Kezzi
11-03-2005, 11:33 PM
En ik ook nog zeggen - goh, hij is best veranderd :p

Volgens mij vond ie ons heel raar daar op de bankjes :rolls:
Hij kende ons in ieder geval niet, dat valt alweer mee :p .

Kezzi
11-03-2005, 11:33 PM
Ik ben zeker voor weer een tripje naar Dusseldorf! :yeah:
Ja, ik ook. En al helemaal als het zo goedkoop is met de trein en met studentenkorting. Dit jaar zeggen we gewoon dat jij ook student bent, ze hebben toch niks van een pasje ofzo gevraagd :p .

Kezzi
11-03-2005, 11:35 PM
Misschien moet ik toch maar passen :lol:
Het is echt leuk om erheen te fietsen, helemaal geen saaie weg :p . Anders dan binden we zo'n babykarretje achter onze fietsen, kun je je daarin opvouwen :lol: Ik weet niet of je dat een beter idee vindt, erg comfortabel lijkt het me niet ;) .

Kezzi
11-03-2005, 11:37 PM
Ik zet het teiltje alvast klaar :p .
Gaat Margo ook drie keer? Want ze heeft zowat alles in haar msn naam staan, maar ik zie steeds 'maar' 2 keer Gavin staan, of ze moet het inmiddels veranderd hebben :p .

Nymeria
11-04-2005, 07:38 AM
ik kan naar Amersfoort op de fiets :bounce: Moet ik alleen niet op vakantie gaan dan :p
Ik zal mijn fiets dan maar meenemen als ik tochalbij jou ging verblijveneenweek lang :p

Nymeria
11-04-2005, 07:39 AM
Ja, ik ook. En al helemaal als het zo goedkoop is met de trein en met studentenkorting. Dit jaar zeggen we gewoon dat jij ook student bent, ze hebben toch niks van een pasje ofzo gevraagd :p .
ja die studentenkorting was daar echt super :worship:

Dutchie
11-04-2005, 08:01 PM
Ik onthou het wel :p . Ik heb het opgezocht, dus ik weet het dan denk ik nog wel :) .

Een pyama hebben die bestaat uit zo'n soort 'moderne' joggingbroek en een tanktop :p . Eigenlijk niet echt een pyama, maar het zit wel heel fijn en is lekker warm :D .

Ik slaap ook altijd in een sportbroek met een tank of shirtje :yeah:
Zit lekker!
(en je kunt er de hel dag in blijven lopen tot je wakker genoeg bent om onder de douche te springen ) :lol:

Dutchie
11-04-2005, 08:05 PM
Hij kende ons in ieder geval niet, dat valt alweer mee :p .

Ik vond het de tweede keer ook een stuk minder :drool: eigenlijk :lol:

Dutchie
11-04-2005, 08:10 PM
Het is echt leuk om erheen te fietsen, helemaal geen saaie weg :p . Anders dan binden we zo'n babykarretje achter onze fietsen, kun je je daarin opvouwen :lol: Ik weet niet of je dat een beter idee vindt, erg comfortabel lijkt het me niet ;) .
Nou,vanaf hier naar dusseldorf op de fiets lijkt me best ver :p

Gelukkig kan ik me ook heel goed opvouwen :rolls:

Dutchie
11-04-2005, 08:13 PM
Ik zet het teiltje alvast klaar :p .
Gaat Margo ook drie keer? Want ze heeft zowat alles in haar msn naam staan, maar ik zie steeds 'maar' 2 keer Gavin staan, of ze moet het inmiddels veranderd hebben :p .

Nee, Margo heeft vrijdag nog tentamens, en wij gaan donderdags al dus dan moet ze vrijdag na haar tentamen racen naar het vliegveld en dan is ze hopelijk bij SBE als de deuren opgaan.... :sad: Ik vind haar wel stoer, dat ze het durft :)

Kezzi
11-04-2005, 08:17 PM
Ik slaap ook altijd in een sportbroek met een tank of shirtje :yeah:
Zit lekker!
(en je kunt er de hel dag in blijven lopen tot je wakker genoeg bent om onder de douche te springen ) :lol:
Ja, echt handig :p

Kezzi
11-04-2005, 08:18 PM
Ik vond het de tweede keer ook een stuk minder :drool: eigenlijk :lol:
Ja, ik ook :p . Maar dat komt omdat we vlak vantevoren de echte Fred gezien hadden :rolls:

Kezzi
11-04-2005, 08:22 PM
Nou,vanaf hier naar dusseldorf op de fiets lijkt me best ver :p

Gelukkig kan ik me ook heel goed opvouwen :rolls:
We gaan ook niet naar Düsseldorf op de fiets, maar naar Mönchengladbach :p . Dat ligt tussen Roermond en Düsseldorf in, volgens mij is het ongeveer 40 km op de fiets :) .

Kezzi
11-04-2005, 08:46 PM
Nee, Margo heeft vrijdag nog tentamens, en wij gaan donderdags al dus dan moet ze vrijdag na haar tentamen racen naar het vliegveld en dan is ze hopelijk bij SBE als de deuren opgaan.... :sad: Ik vind haar wel stoer, dat ze het durft :)
Die tentamens zitten echt altijd in de weg :lol: .
Ik hoop dat ze het haalt :)

JuanChuffy007
11-05-2005, 10:17 AM
heb weer toetsweek volgende week :( dus kzal wel niet zo vaak online zijn :p.
:wavey:

RogiNie
11-05-2005, 12:32 PM

bedankt voor de waarschuwing :p en veel plezier alvast :yeah:

RogiNie
11-05-2005, 12:40 PM
Ik zal mijn fiets dan maar meenemen als ik tochalbij jou ging verblijveneenweek lang :p

goedidee :p

RogiNie
11-05-2005, 12:41 PM

succes! :yeah:

Nymeria
11-05-2005, 02:07 PM
succes :wavey:

ik heb geen laptop de komende week, dus zal 's avonds wel ni online zijn, alleen tijdens werk :p

Kezzi
11-06-2005, 04:57 PM
Succes!
Ik heb volgende week de hele week vrij om te leren voor de drie tentamens die ik de week erna heb :p . Eigenlijk best belachelijk dat ik vorig zowat 15 tentamens per toetsweek had en nooit vrij kreeg om te leren en nu heb ik een hele week vrij voor 3 tentamens :rolleyes:

Kezzi
11-06-2005, 04:58 PM
En ik ben alweer snel bijgelezen vandaag :) .

Dutchie
11-06-2005, 07:00 PM
Succes!
Ik heb volgende week de hele week vrij om te leren voor de drie tentamens die ik de week erna heb :p . Eigenlijk best belachelijk dat ik vorig zowat 15 tentamens per toetsweek had en nooit vrij kreeg om te leren en nu heb ik een hele week vrij voor 3 tentamens :rolleyes:

Het is ook nooit goed :lol:

Kezzi
11-06-2005, 08:38 PM
Het is ook nooit goed :lol:
Ik vind een weekje vrij om te leren wel goed, maar als ik het vorig jaar gehad had dan had ik mijn propedeuse misschien wel gehaald :p .

Dutchie
11-06-2005, 09:09 PM
De davis cup word gespeelt in Amsterdam....beetje jammer ;)
(zal Raemon blij mee zijn :lol: )

Nymeria
11-07-2005, 08:36 AM
De davis cup word gespeelt in Amsterdam....beetje jammer ;)
(zal Raemon blij mee zijn :lol: )
Wa's er mis met DC in Amsterdam? :shrug: (ja Raemon zal t idd minder vinden :lol: ) mja khad toch al besloten da'k ni zou gaan, aangezien ik wil sparen voor meer reisjes naar zwitserland :p (heb gehoord dat als zwitserland 2e ronde zou halen ze in Basel moeten spelen, dan zou ik er erg graag bij zijn)

CooCooCachoo
11-07-2005, 10:24 AM
:wavey: Hoe gaat het hier met iedereen? Ben al een tijd niet geweest. Zit nu op kamers in Middelburg :) Erg gezellig, ook druk en ik mis jullie best wel hoor ;) :hug:

Nymeria
11-07-2005, 10:44 AM
Tijn :bounce: jah t gaat wel hier, met jou? Ik mis je posts best wel, zeker nu t hier zo stil is in deze thread! Bevalt het op kamers zitten?! :)

Dutchie
11-07-2005, 10:58 AM
Wa's er mis met DC in Amsterdam? :shrug: (ja Raemon zal t idd minder vinden :lol: ) mja khad toch al besloten da'k ni zou gaan, aangezien ik wil sparen voor meer reisjes naar zwitserland :p (heb gehoord dat als zwitserland 2e ronde zou halen ze in Basel moeten spelen, dan zou ik er erg graag bij zijn)

Oh er is niks mis met Amsterdam, het zou alleen wat gunstiger zijn als het wat dichterbij was geweest.
Ik denk ook niet dat ik ga nee.
Ik ga dan liever naar het ABN Amro toernooi.

Dutchie
11-07-2005, 11:00 AM
:wavey: Hoe gaat het hier met iedereen? Ben al een tijd niet geweest. Zit nu op kamers in Middelburg :) Erg gezellig, ook druk en ik mis jullie best wel hoor ;) :hug:
Hoi Martijn!
Alles goed? :)

Nymeria
11-07-2005, 11:01 AM
Oh er is niks mis met Amsterdam, het zou alleen wat gunstiger zijn als het wat dichterbij was geweest.
Ja het zou gunstiger zijn als het dichterbij was, idd, maar ik vind amsterdam opzich zo slecht nog ni omdat het wel goed bereikbaar is :shrug:

Ja ik ga ook liever naar het rotterdam toernooi :bounce:

Dutchie
11-07-2005, 11:13 AM
Nou Amsterdam is nou niet bepaald het meest centrale in nederland...maar maakt verder ook niet uit, vooral niet als wij toch niet gaan he Yvo :lol:
(hoe bedoel je, egoistisch :devil: )

CooCooCachoo
11-07-2005, 11:22 AM

Ik ga ook niet :banana:

Rusland :rolleyes: :ras:

CooCooCachoo
11-07-2005, 11:23 AM
Tijn :bounce: jah t gaat wel hier, met jou? Ik mis je posts best wel, zeker nu t hier zo stil is in deze thread! Bevalt het op kamers zitten?! :)

Met mij ook goed :wavey:

Jep het is hier gezellig, alleen soms wat minder (lawaaierig enzo), maar het gaat goed :)

Nymeria
11-07-2005, 11:49 AM
Nou Amsterdam is nou niet bepaald het meest centrale in nederland...maar maakt verder ook niet uit, vooral niet als wij toch niet gaan he Yvo :lol:
(hoe bedoel je, egoistisch :devil: )
het hoeft niet centraal te liggen om bereikbaar te zijn :p

maar idd, ik ga me er ni druk om maken :angel: :p

RogiNie
11-07-2005, 03:13 PM
Succes!

:lol: goed geregeld daar :p

RogiNie
11-07-2005, 03:14 PM

hey! :wavey: tijd niet gezien! leuk dat je weer wat post! :)

Kezzi
11-08-2005, 06:27 PM
Hoi Martijn :bigwave:
Ik mis jou ook best wel :hug: . Vooral omdat we nu weer op zo'n punt zitten dat er niet veel gepost wordt :) .

Kezzi
11-08-2005, 06:29 PM
Ik ga ook liever naar het ABN Amro toernooi :D
Meestal vind ik de DC toch te duur en ze spelen niet tegen Ecuador of Frankrijk, dus dan heb ik het geld er al helemaal niet voor over :o :p .

Kezzi
11-08-2005, 06:30 PM
het hoeft niet centraal te liggen om bereikbaar te zijn :p

maar idd, ik ga me er ni druk om maken :angel: :p
Precies, vanuit Roermond gaat de intercity er zelfs rechtstreeks heen :p .

Ik ook niet :p

Kezzi
11-08-2005, 06:33 PM
:lol: goed geregeld daar :p
Ja, vond ik ook al :p .
Nouja, kan ik extra goed leren en hopenlijk hoef ik dan niet te herkansen :p .
Ik heb gisteren niks gedaan, vandaag gewerkt, morgen naar oma... van dat goed leren komt dus eigenlijk ook niks terecht :lol: . Van mijn kamer opruimen ook nog steeds niet... ik denk dat ik maar een winterslaap ga houden, doe ik ook nog iets nuttigs deze winter ;) .

Kezzi
11-08-2005, 06:34 PM
En ik ben weer bij zie ik :)

Kezzi
11-08-2005, 06:36 PM
Owja, vergeet ik het weer bijna...
Yvo, waar heb jij toen die Zwitserse vlag besteld? Ik neem aan dat ze daar ook andere vlaggen hebben :p . Ik wil graag de Franse en de Ecuadoriaanse (?) :D

Nymeria
11-09-2005, 07:58 AM
Precies, vanuit Roermond gaat de intercity er zelfs rechtstreeks heen :p .

Ik ook niet :p
Ja da vin'k veel handiger dan als het ergens dichterbij ligt, maar ni op de route. Rotterdam is ook nog wel handig, maar da reis ik nu altijd vanuit Breda natuurlijk. Ben echt blij als ik mijn kamertje weer heb :bounce: al ga ik Deurne missen :(

Nymeria
11-09-2005, 07:59 AM
Owja, vergeet ik het weer bijna...
Yvo, waar heb jij toen die Zwitserse vlag besteld? Ik neem aan dat ze daar ook andere vlaggen hebben :p . Ik wil graag de Franse en de Ecuadoriaanse (?) :D

Dat moet je even aan martijn vragen, hij heeft ze toen voor mij besteld ;)

Ecuadoriaanse klinkt vreemd, wel mooi :cool:

RogiNie
11-09-2005, 04:45 PM
Ik ga ook liever naar het ABN Amro toernooi :D
Meestal vind ik de DC toch te duur en ze spelen niet tegen Ecuador of Frankrijk, dus dan heb ik het geld er al helemaal niet voor over :o :p .

tsja.. ze moeten voor mij toch eerst tegen zwitserland spelen :p

RogiNie
11-09-2005, 04:46 PM
Ja, vond ik ook al :p .
Nouja, kan ik extra goed leren en hopenlijk hoef ik dan niet te herkansen :p .
Ik heb gisteren niks gedaan, vandaag gewerkt, morgen naar oma... van dat goed leren komt dus eigenlijk ook niks terecht :lol: . Van mijn kamer opruimen ook nog steeds niet... ik denk dat ik maar een winterslaap ga houden, doe ik ook nog iets nuttigs deze winter ;) .

ja, dat heb je altijd, heb je eens een week vrij, doe je er helemaal niks in :p en wat die winterslaap betreft.. goed idee! :zzz: :p

Kezzi
11-10-2005, 10:59 PM

Ok, ik zal het eens op msn vragen :) .

Ik weet ook niet hoe je mensen uit Ecuador noemt :p . En dat Ecuadoriaanse heb ik ook verzonnen, ik vond het wel mooi klinken, vandaar ;) .

Kezzi
11-10-2005, 11:00 PM
ja, dat heb je altijd, heb je eens een week vrij, doe je er helemaal niks in :p en wat die winterslaap betreft.. goed idee! :zzz: :p
Ja, alleen jammer dat school het elk jaar in de war schopt :p .
Natuurlijk word ik met Sinterklaas en kerst wel even wakker ;) .

Kezzi
11-10-2005, 11:02 PM
Heeft er hier trouwens iemand interesse in een Jamie Oliver dvd? Ik heb bij de VanLeest gezien dat ze een box hebben met de hele Naked Chef serie, maar dan heb ik mijn Jamie dvd met de Jamiroquai aflevering dubbel. Ik doe hem gewoon weg voor €9,99 en binnen Nederland betaal ik de verzendkosten :) . Dus als je iemand weet dan moet je maar pm'en ofzo :D .

Nymeria
11-11-2005, 07:38 AM

Ik weet ook niet hoe je mensen uit Ecuador noemt :p . En dat Ecuadoriaanse heb ik ook verzonnen, ik vond het wel mooi klinken, vandaar ;) .
Ik vind het zeker mooi klinken en ik heb geen idee hoe het anders zou moeten :p dus we houden het op ecuadoriaanse

JuanChuffy007
11-11-2005, 01:07 PM
ben weer terug :wavey:
aleen mn hele weekend is verpest door wiskunde, echt helemaal verknald :( :( :(

Kezzi
11-11-2005, 02:01 PM
Ik vind het zeker mooi klinken en ik heb geen idee hoe het anders zou moeten :p dus we houden het op ecuadoriaanse
:yeah:

Kezzi
11-11-2005, 02:01 PM
Welkom terug :wavey:
Balen van wiskunde :hug:

CooCooCachoo
11-12-2005, 10:14 AM

CooCooCachoo
11-12-2005, 10:15 AM
Hoi Martijn :bigwave:
Ik mis jou ook best wel :hug: . Vooral omdat we nu weer op zo'n punt zitten dat er niet veel gepost wordt :) .

:bigwave: Ik zou nu eigenlijk huiswerk moeten doen :eek: :yawn:

CooCooCachoo
11-12-2005, 10:16 AM

Via EBay :) Is heel makkelijk :yeah:

Hey Yvo, ik heb nu ook de Zwitserse en de Franse :p Ze hangen in mijn kamer in Middelburg, alleen allemaal achter elkaar, omdat ik geen ruimte heb ze naast elkaar op te hangen. De Zwitserse hangt natuurlijk vooraan :p

CooCooCachoo
11-12-2005, 10:19 AM
Hebben jullie trouwens ook zo'n foldertje van de Ordina Open per post gekregen? Ik wel, vorige week en het is nog steeds abnormaal duur; sterker nog, weer duurder dan vorig jaar.

Ze beloven ook het volgende:

"51 top 100-spelers" :tape:
Wel 25% korting als je reageert vóór 31 december, maar dat doe ik eigenlijk nooit :S

De zodag vóór het toernooi is ook weer lekker abnormaal duur (€25), dus ze zullen wel weer iets raars gepland hebben.

Maandag is €25, dinsdag en woensdag €30 en donderdag t/m zaterdag €40. Ze hebben nu de zondag geschrapt of zo. Het is echt te duur, maar ik vond het dit jaar wel weer erg leuk :D

CooCooCachoo
11-12-2005, 10:20 AM

Volgens mij klopt dat wel ;)

CooCooCachoo
11-12-2005, 10:25 AM
Zijn jullie trouwens weer van plan naar Rotterdam te gaan volgend jaar? Het zal voor mij waarschijnlijk bij de kwalies blijven en misschien één dag daarnaast. Ik heb wel elke woensdag vrij, maar ik weet nu al dat ik op alle andere dagen courses heb (heb nu ook de dinsdag vrij). Maar ik heb er toch wel zin in :banana:

Nymeria
11-12-2005, 10:50 AM
heb m'n avy alvast aangepast :bounce:

Nymeria
11-12-2005, 10:50 AM

Nymeria
11-12-2005, 10:51 AM
Via EBay :) Is heel makkelijk :yeah:

Hey Yvo, ik heb nu ook de Zwitserse en de Franse :p Ze hangen in mijn kamer in Middelburg, alleen allemaal achter elkaar, omdat ik geen ruimte heb ze naast elkaar op te hangen. De Zwitserse hangt natuurlijk vooraan :p
Ja je had gezegd da je ze besteld had :yeah:

maar waarom hang je ze nu weer achter elkaar :shrug:

Nymeria
11-12-2005, 10:55 AM
Hebben jullie trouwens ook zo'n foldertje van de Ordina Open per post gekregen? Ik wel, vorige week en het is nog steeds abnormaal duur; sterker nog, weer duurder dan vorig jaar.

Ze beloven ook het volgende:

"51 top 100-spelers" :tape:
Wel 25% korting als je reageert vóór 31 december, maar dat doe ik eigenlijk nooit :S

De zodag vóór het toernooi is ook weer lekker abnormaal duur (€25), dus ze zullen wel weer iets raars gepland hebben.

Maandag is €25, dinsdag en woensdag €30 en donderdag t/m zaterdag €40. Ze hebben nu de zondag geschrapt of zo. Het is echt te duur, maar ik vond het dit jaar wel weer erg leuk :D

jada was laatst in het nieuws da zed e zondag zouden schrappen, om de mannen een dag rust te gunnen voor wimbledon. Maar ik weet nog ni of k ga want k vind t veel te duur

Nymeria
Zijn jullie trouwens weer van plan naar Rotterdam te gaan volgend jaar? Het zal voor mij waarschijnlijk bij de kwalies blijven en misschien één dag daarnaast. Ik heb wel elke woensdag vrij, maar ik weet nu al dat ik op alle andere dagen courses heb (heb nu ook de dinsdag vrij). Maar ik heb er toch wel zin in :banana:
Ik ga zeker, maar weet nog niet op welke dagen

Nymeria
oh en nu ga ik de intocht van sinterklaas kijken, doei :p

CooCooCachoo
11-12-2005, 11:04 AM

Daar is 'ie weer :eek:

CooCooCachoo
11-12-2005, 11:07 AM
Ja je had gezegd da je ze besteld had :yeah:

maar waarom hang je ze nu weer achter elkaar :shrug:

Omdat ze niet naast elkaar kunnen :shrug:

CooCooCachoo
11-12-2005, 11:09 AM
jada was laatst in het nieuws da zed e zondag zouden schrappen, om de mannen een dag rust te gunnen voor wimbledon. Maar ik weet nog ni of k ga want k vind t veel te duur

Ik ook :mad: Maar misschien gaat het weer als dit jaar :haha:

Maria Elena Camerin :inlove: :hearts: :kiss:

Nymeria
11-12-2005, 12:22 PM
Daar is 'ie weer :eek:
Jaja, hij is er weer :bounce: heb weer genoten van de intocht kijken. Hoofdpiet :worship:

Nymeria
11-12-2005, 12:23 PM
Omdat ze niet naast elkaar kunnen :shrug:
Dan had je er toch gewoon één opgehangen :shrug:

CooCooCachoo
11-12-2005, 12:40 PM
Dan had je er toch gewoon één opgehangen :shrug:

Dan moet ik de andere drie opvouwen en in de kast doen :scratch: Nu kan ik wisselen als ik wil :p

Mijn kamer is heel leuk trouwens, want ik heb een puntdak :D En aan één kant heb allemaal tennisfoto's hangen :D

CooCooCachoo
11-12-2005, 12:41 PM
Jaja, hij is er weer :bounce: heb weer genoten van de intocht kijken. Hoofdpiet :worship:

Hoe oud ben je nou eigenlijk? :shrug: Zes? :p

Chocoladekruidnoten van de Jamin :lick:

CooCooCachoo
11-12-2005, 12:41 PM
Hee mensjes ik wil ook mee als jullie gaan gourmetten :banana: Mag dat? :p

Nymeria
11-12-2005, 01:52 PM
Dan moet ik de andere drie opvouwen en in de kast doen :scratch: Nu kan ik wisselen als ik wil :p

Mijn kamer is heel leuk trouwens, want ik heb een puntdak :D En aan één kant heb allemaal tennisfoto's hangen :D
dan kun je toch ook wisselen :shrug:

Nymeria
11-12-2005, 01:52 PM
Hoe oud ben je nou eigenlijk? :shrug: Zes? :p

Chocoladekruidnoten van de Jamin :lick:
jajaja, ik ben echt een klein kind, kan genieten van zo'n intocht! Hoofdpiet :bounce:

Nymeria
11-12-2005, 01:53 PM
kheb gereageerd in de thread ;)

CooCooCachoo
11-12-2005, 02:55 PM
jajaja, ik ben echt een klein kind, kan genieten van zo'n intocht! Hoofdpiet :bounce:

:cuckoo:

CooCooCachoo
11-12-2005, 02:55 PM
Heb een boek uit de bibliotheek, zit er in 'A.u.b. terugbezorgen vóór 22 aug 1978' :eek: :p

Nymeria
11-12-2005, 02:57 PM
:cuckoo:
ach, kben gewend da mensen zor eageren :p

Nymeria
11-12-2005, 02:58 PM
Heb een boek uit de bibliotheek, zit er in 'A.u.b. terugbezorgen vóór 22 aug 1978' :eek: :p
:shrug:

CooCooCachoo
11-12-2005, 03:06 PM
ach, kben gewend da mensen zor eageren :p

:devil:

CooCooCachoo
11-12-2005, 03:11 PM
Waarom heb ik zoveel vCash terwijl ik er niets mee doe :shrug:

Nymeria
11-12-2005, 03:13 PM
Waarom heb ik zoveel vCash terwijl ik er niets mee doe :shrug:
je krijgt cash voor bijv. posten ;)

CooCooCachoo
11-12-2005, 03:17 PM
je krijgt cash voor bijv. posten ;)

Ja dat weet ik, maar ik post amper :p

CooCooCachoo
11-12-2005, 03:19 PM
Je hebt me trouwens wel erg dik ingehaald met # of posts :p

Nymeria
11-12-2005, 03:28 PM
Ja dat weet ik, maar ik post amper :p
heb je threads open die veel bekeken worden of waar in gepost wordt?

Nymeria
11-12-2005, 03:28 PM
Je hebt me trouwens wel erg dik ingehaald met # of posts :p
ja ik weet het :o ni goed :p sta toch alweer een tijdje boven aan de postranking hier op mtf :o

CooCooCachoo
11-12-2005, 03:56 PM
ja ik weet het :o ni goed :p sta toch alweer een tijdje boven aan de postranking hier op mtf :o

Addict :p

CooCooCachoo
11-12-2005, 03:57 PM
heb je threads open die veel bekeken worden of waar in gepost wordt?

Weet ik niet :shrug:

Nymeria
11-12-2005, 04:00 PM
Addict :p
jaja ik weet het, maar ikmoet toch iets doen tijdens m'n werk?! :p

Nymeria
11-12-2005, 04:01 PM
Weet ik niet :shrug:
tja verder weetk t ook ni hoor :shrug:

RogiNie
11-12-2005, 06:09 PM
Ja, alleen jammer dat school het elk jaar in de war schopt :p .
Natuurlijk word ik met Sinterklaas en kerst wel even wakker ;) .

:lol: we moeten toch maar eens wat veranderen in school :devil:

RogiNie
11-12-2005, 06:11 PM

balen :( maar de rest ging wel goed? :hug:

RogiNie
11-12-2005, 06:13 PM

ik ga waarschijnlijk zaterdag naar kwalies ;)

RogiNie
11-12-2005, 06:14 PM

cool :yeah: hij kijkt iets vriendelijker dan de vorige :p

RogiNie
11-12-2005, 06:15 PM

van mij mag je ;)

RogiNie
11-12-2005, 06:16 PM

Nymeria
11-12-2005, 06:22 PM
cool :yeah: hij kijkt iets vriendelijker dan de vorige :p
Ik had eerst die vorige, maar toen kwam ik dit plaatje tegen en besloot maar te wisselen :p

RogiNie
11-12-2005, 07:47 PM
Ik had eerst die vorige, maar toen kwam ik dit plaatje tegen en besloot maar te wisselen :p

nu gaan mensen je waarschijnlijk reppen omdat je zo'n lekker ding in je avy hebt ipv een enge man :p

Nymeria
11-12-2005, 08:54 PM
nu gaan mensen je waarschijnlijk reppen omdat je zo'n lekker ding in je avy hebt ipv een enge man :p
:shrug: kweenie, vraag me af of mensen t een lekker ding vinden :p tot nu toe toch nog commentaar over da ie eng is :p

CooCooCachoo
11-12-2005, 09:57 PM

Ooooooooooooooh! Hey hotshot yeah yeah :inlove: :drool:

RogiNie
11-13-2005, 11:02 AM
:shrug: kweenie, vraag me af of mensen t een lekker ding vinden :p tot nu toe toch nog commentaar over da ie eng is :p

toch nog? :( zo eng is ie toch ook weer niet :p

RogiNie
11-13-2005, 11:02 AM
Ooooooooooooooh! Hey hotshot yeah yeah :inlove: :drool:

precies ;)

Nymeria
11-13-2005, 11:24 AM
k vind m ookni eng :shrug: kan me ook ni voorstellen da mensen hem eng vinden. Tis toch ne lieve piet :awww:

RogiNie
11-13-2005, 12:25 PM
k vind m ookni eng :shrug: kan me ook ni voorstellen da mensen hem eng vinden. Tis toch ne lieve piet :awww:

ja.. en als ze die vorige nou eng vonden, kan ik dat nog begrijpen, maar deze kijkt zo lief :)

CooCooCachoo
11-13-2005, 12:37 PM

Racisten zijn het :p

Kezzi
11-13-2005, 02:16 PM
:bigwave: Ik zou nu eigenlijk huiswerk moeten doen :eek: :yawn:
Ik ook, ik heb morgen tentamen :p .