Even een nederlands topic 15 [Archive] - MensTennisForums.com

Even een nederlands topic 15

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Kezzi
10-02-2006, 08:32 PM
het tvprogramma van Jamie in Italie was echt leuk! (heb je t gezien toen Jamie een schaap ging slachten? :awww: ) jammer dat t al weer afgelopen is :sad:
Er staat dus ook een keigrote foto van zo'n geslacht(sp?) schaap in Jamie's Italy :awww: .

Vrijdag valt het nieuwste Jamie boek trouwens op mijn deurmat als het goed is :D . Het heet Cook with Jamie en volgens de beschrijving staat in dat boek alles wat ze bij Fifteen leren :bounce: . En het leukste is nog dat iedereen die de Nederlandse versie koopt een week langer moet wachten en 15 euro meer moet betalen :lol: .

Kezzi
10-02-2006, 08:34 PM
:eek: word veel gepost vanavond. k lees t later wel deze week, ga zo slapen. Want kga morgen Marco zien :bounce:

Zijn er buiten Tipsarevic (voor Nienke) nog wensen van foto's ? :p
Veel plezier! :hug:

Als je ze ziet mag je wel een foto maken van Devilder en Motti, eens kijken of ze nog net zo knap zijn als 3 jaar geleden in Hilversum :lol: .

RogiNie
10-02-2006, 08:35 PM
Ik heb alleen een foto gevonden van mijn jurk voor het galabal 2002.
Maar dat is dus wel meteen de mooiste :) .

Let maar niet op mijn haar, was een experiment dat niet voor herhaling vatbaar is :p .

wauw, wat een mooie jurk :D

Nymeria
10-02-2006, 08:36 PM
Veel plezier! :hug:

Als je ze ziet mag je wel een foto maken van Devilder en Motti, eens kijken of ze nog net zo knap zijn als 3 jaar geleden in Hilversum :lol: .

Dankje :hug:

Zal t proberen te onthouden en mn best doen. :p

Kezzi
10-02-2006, 08:39 PM
wauw, wat een mooie jurk :D
Dankje, ik was er zelf ook erg blij mee :D .

Ik heb zaterdag stof gekocht om die jurk van Percy Irausquin uit de Glamour te maken, ben alleen het patroonpapier vergeten, dus dat schiet niet op :rolleyes: .

RogiNie
10-02-2006, 08:40 PM
Hoi iedereen.... Ik dacht drop ook es even binnen om een teken van leven te geven ;) Zie ik net in mn Nenad thread dat iemand hem heeft lopen uit schelden... Doozer ofzo... de twee posts die hij heeft gepost staan allebei in mn thread :s Hij had ook een groen bolletje en ik heb hem dus bad rep gegeven en kleurt meteen die hele balk met bolletjes rood haha :lol: Eigen schuld :ras:
Nou goed dat moest er even uit... Hoop dat alles goed is en ik ga maar weer es mn best doen om vaker terug te komen... Heb nu tijd genoeg...
Groetjes Fenna

Edit: PS weet iemand waar ik die posts aan kan geven, dat die gedelete worden ofzo? Of dat iig die Doozer geblockt wordt uit mn thread...? En wat betekent het als je iemand infraction (die rode en gele kaartjes) geeft? Wat ik dan typ kan die user dat dan ook lezen ofzo? Bij mij staan die kaartjes er niet eens bij...

Fenna! Goed dat je je naam er bij hebt gezet, was al weer bijna vergeten hoe je heette! :p :hug:

Kezzi
10-02-2006, 08:44 PM
Fenna! Goed dat je je naam er bij hebt gezet, was al weer bijna vergeten hoe je heette! :p :hug:
Dan had je het nog aan de avarat en haar sig kunnen zien :p .

RogiNie
10-02-2006, 08:45 PM
Zul je altijd zien :p .

ach ja, ov is sowieso fijn :)

RogiNie
10-02-2006, 08:46 PM
Dan moet je nu toch wel extra gemotiveerd zijn, niet? :p

tis alleen jammer dat t studentenleven toch wat drukker is dan ik gedacht had :p

RogiNie
10-02-2006, 08:48 PM
Precies en daar gaat het om :D .
Eddy is leuk genoeg om voor jezelf te kopen :p .

precies :D wat vind jij trouwens van de naam Jamie voor m? :angel:

RogiNie
10-02-2006, 08:49 PM
Ik ook :D . Ik heb ook zo'n regeltje daaruit als msn naam :) .

ja, ik heb je niet op msn, dus ik kan t niet zien :sad:

RogiNie
10-02-2006, 08:50 PM
Dan heb je nu al meteen een foto in je collectie :lol: .

Funs en Arno schrikken zich dood de volgende keer als ze in Nederland zijn, ze hebben ineens een hele groep fans :p . Arno is daar wel aan gewend, maar we moeten het misschien even voorzichtig brengen bij Funs ;) .

kheb m al opgeslagen :angel: :p

ach ja, van een groep leuke meiden zullen ze toch wel niet van schrikken? :angel:

Kezzi
ach ja, ov is sowieso fijn :)
Dat is waar :D .

RogiNie
Welke depressies? Volgens mij heb ik iets gemist :scratch:

nee hoor, jij hebt niks gemist :p was tijdens een msn-gesprek met yvo dat dat ter sprake kwam :p

Kezzi
10-02-2006, 08:51 PM
tis alleen jammer dat t studentenleven toch wat drukker is dan ik gedacht had :p
Dat had ik het eerste jaar ook, maar mijn tweede jaar was echt nog maar de helft van het eerste qua lessen en werk. Dat zal wel komen doordat ik in het eerste jaar CE en MER tegelijk gedaan heb.
En nu met de stage heb ik overdag minder tijd, maar ik heb geen huiswerk, dus thuis kan ik lekker doen wat ik wil :D .

RogiNie
10-02-2006, 08:52 PM
Er staat dus ook een keigrote foto van zo'n geslacht(sp?) schaap in Jamie's Italy :awww: .

Vrijdag valt het nieuwste Jamie boek trouwens op mijn deurmat als het goed is :D . Het heet Cook with Jamie en volgens de beschrijving staat in dat boek alles wat ze bij Fifteen leren :bounce: . En het leukste is nog dat iedereen die de Nederlandse versie koopt een week langer moet wachten en 15 euro meer moet betalen :lol: .

ja, ik zag die foto (mn moeder heeft t kookboek) twas vooral zo :awww: hoe jamie reageerde erop..

cool :D dat doe je toch weer goed :yeah:

Kezzi
10-02-2006, 08:53 PM
precies :D wat vind jij trouwens van de naam Jamie voor m? :angel:
Goede keuze! :yeah: :D

RogiNie
Dankje, ik was er zelf ook erg blij mee :D .

Ik heb zaterdag stof gekocht om die jurk van Percy Irausquin uit de Glamour te maken, ben alleen het patroonpapier vergeten, dus dat schiet niet op :rolleyes: .

lekker slim :p wel creatief zeg! :)

Kezzi
ja, ik heb je niet op msn, dus ik kan t niet zien :sad:
Ik pm je mijn msn wel even :) .

RogiNie
10-02-2006, 08:54 PM
Dan had je het nog aan de avarat en haar sig kunnen zien :p .

staat t daar ook in dan? :scratch:

Kezzi
10-02-2006, 08:54 PM
kheb m al opgeslagen :angel: :p

ach ja, van een groep leuke meiden zullen ze toch wel niet van schrikken? :angel:
Nee, zolang we ze maar niet bespringen :p . Op die foto lijken ze groter dan ze zijn ;) .

RogiNie
10-02-2006, 08:55 PM
Dat is waar :D .

niet dat ik m al gebruikt heb (ging gisteren in en was vandaag vrij), maar hij wordt vast fijn :D

Kezzi
10-02-2006, 08:56 PM
nee hoor, jij hebt niks gemist :p was tijdens een msn-gesprek met yvo dat dat ter sprake kwam :p
Gelukkig, ik dacht al dat ik slecht teruggelezen had :p .

RogiNie
10-02-2006, 08:57 PM
Dat had ik het eerste jaar ook, maar mijn tweede jaar was echt nog maar de helft van het eerste qua lessen en werk. Dat zal wel komen doordat ik in het eerste jaar CE en MER tegelijk gedaan heb.
En nu met de stage heb ik overdag minder tijd, maar ik heb geen huiswerk, dus thuis kan ik lekker doen wat ik wil :D .

nou, hopen dat dat voor mij ook zo wordt :p

RogiNie
10-02-2006, 08:58 PM

ah, gelukkig :p

RogiNie
10-02-2006, 09:00 PM
Nee, zolang we ze maar niet bespringen :p . Op die foto lijken ze groter dan ze zijn ;) .

ik heb ze al gezien in rosmalen ;) en ik zal ze niet bespringen, hooguit omringen :p

RogiNie
10-02-2006, 09:01 PM
Gelukkig, ik dacht al dat ik slecht teruggelezen had :p .

wat ik waarschijnlijk wel heb gedaan :angel: (goh, tis echt vandaag een dag voor :angel:s :p)

RogiNie
10-02-2006, 09:02 PM
jaaa, bijgelezen! :D en ik ga maar eens, morgen mn eerste tentamen! :wavey:

Kezzi
10-02-2006, 09:02 PM
ja, ik zag die foto (mn moeder heeft t kookboek) twas vooral zo :awww: hoe jamie reageerde erop..

cool :D dat doe je toch weer goed :yeah:

Ik heb die aflevering niet gezien, ik keek meestal de herhaling op woensdag, omdat het dinsdag samenviel met Gilmore Girls :p .
Maar er komt vast ook een dvd van :) .

Ja, bol.com is lief :p . Ik vind het wel vreemd dat de Engelse versies goedkoper zijn, maar daar zal vast een reden voor zijn :) .
Ik wil alleen de Engelse boeken, heb alleen bij dat boekje van de v&d een uitzondering gemaakt, omdat ik die nog nooit gezien had. Maar dat is eigenlijk een soort van preview van Jamie's Italy, het boek van Jools en het boek van Matt Skinner.
Ik heb ooit eens dat boek 'de basis van het koken' geleend bij de bieb en ik vind Jamie toch echt niet zo leuk overkomen in het Nederlands. En er stonden ook foute vertalingen in, namen van ingredienten die in het Nederlands een andere naam hebben, maar ze hadden gewoon het ervoor gezorgd dat het Engelse woord Nederlands klinkt :lol: .

Kezzi
10-02-2006, 09:04 PM
staat t daar ook in dan? :scratch:
Nee, maar d'r avarat is bijna helemaal Arno en ze heeft Funs in haar sig. En wie heeft er nog meer Funs in haar sig, behalve ik? :p

Kezzi
10-02-2006, 09:05 PM
niet dat ik m al gebruikt heb (ging gisteren in en was vandaag vrij), maar hij wordt vast fijn :D
Het wordt wel wennen in het weekend, dan moet je er ineens aan gaan denken dat je een kaartje moet kopen :p .
Ik weet zeker dat ik hem ga missen als ik van school ben :sad: .

Kezzi
10-02-2006, 09:06 PM
ik heb ze al gezien in rosmalen ;) en ik zal ze niet bespringen, hooguit omringen :p
Weet ik, maar ik zeg het er voor de zekerheid nog maar even bij :p .
Dat is goed, dat schrikt minder af ;) .

Kezzi
10-02-2006, 09:08 PM
wat ik waarschijnlijk wel heb gedaan :angel: (goh, tis echt vandaag een dag voor :angel:s :p)
Ik vind het daarom wel handig dat je nu via die quote kunt teruggaan naar de post, scheelt een hoop scroll werk :p .

Kezzi
10-02-2006, 09:08 PM
jaaa, bijgelezen! :D en ik ga maar eens, morgen mn eerste tentamen! :wavey:
Succes morgen! :wavey:

RogiNie
10-03-2006, 06:23 PM
Ik heb die aflevering niet gezien, ik keek meestal de herhaling op woensdag, omdat het dinsdag samenviel met Gilmore Girls :p .
Maar er komt vast ook een dvd van :) .

Ja, bol.com is lief :p . Ik vind het wel vreemd dat de Engelse versies goedkoper zijn, maar daar zal vast een reden voor zijn :) .
Ik wil alleen de Engelse boeken, heb alleen bij dat boekje van de v&d een uitzondering gemaakt, omdat ik die nog nooit gezien had. Maar dat is eigenlijk een soort van preview van Jamie's Italy, het boek van Jools en het boek van Matt Skinner.
Ik heb ooit eens dat boek 'de basis van het koken' geleend bij de bieb en ik vind Jamie toch echt niet zo leuk overkomen in het Nederlands. En er stonden ook foute vertalingen in, namen van ingredienten die in het Nederlands een andere naam hebben, maar ze hadden gewoon het ervoor gezorgd dat het Engelse woord Nederlands klinkt :lol: .

ik keek meestal ook de herhaling ja ;) op de een of andere manier dacht ik er dinsdag nooit aan en woensdag wel :p

bol.com is heel lief :D Hoewel ik er nu wel minder bestel, sinds ik in utrecht zit, dan ga je eerder een boekenwinkel in ;) (in mijn omgeving thuis is geen goede boekenwinkel :p)
mn moeder heeft wel de nederlandse, maar ik kan wel begrijpen dat dat minder is dan de engelse ja, tis een beetje vaag vertaald af en toe.. niet meer zo jamie'erig :p

RogiNie
10-03-2006, 06:24 PM
Nee, maar d'r avarat is bijna helemaal Arno en ze heeft Funs in haar sig. En wie heeft er nog meer Funs in haar sig, behalve ik? :p

ja, maar dan had ik haar naam nog wel kunnen vergeten :p ze had ook best het-zusje-van-eliane genoemd kunnen worden :p

RogiNie
10-03-2006, 06:25 PM
Het wordt wel wennen in het weekend, dan moet je er ineens aan gaan denken dat je een kaartje moet kopen :p .
Ik weet zeker dat ik hem ga missen als ik van school ben :sad: .

dat ga ik inderdaadnog wel eens een keer (bijna) vergeten :p
ja, dat zal wel.. maar gelukkig zal dat voor mij de komende 5 jaar ofzo nog niet gebeuren :p

RogiNie
10-03-2006, 06:26 PM
Weet ik, maar ik zeg het er voor de zekerheid nog maar even bij :p .
Dat is goed, dat schrikt minder af ;) .

ik zal me heel braaf gaan gedragen hoor :angel:

RogiNie
10-03-2006, 06:27 PM
Ik vind het daarom wel handig dat je nu via die quote kunt teruggaan naar de post, scheelt een hoop scroll werk :p .

da's inderdaad perfect, ik heb wel vaker dat ik niet meer weet waarop ik gereageerd had als iemand anders me weer quote.. is ook trouwens een goeie knop voor carmen :angel:

RogiNie
10-03-2006, 06:28 PM
Succes morgen! :wavey:

dankje! het ging best goed volgens mij :)

JuanChuffy007
10-04-2006, 05:24 PM
Hallo mensen! :wavey:
Weer een snelle post van mij :D.
Ik ga in het weekend teruglezen, echt waar!!!!!

Federer doet het trouwens niet slecht :yeah:, gaatie praten over Japanse WC's :rolls: en wasabi in Mirka's eten :devil:, dat vonden jullie wel leuk ofnie? :aplot:.

I will be funnier again tomorrow as I am quite tired from the match and Dmitry is looking over my shoulder and making me very nervous…

:rolls: The Blog-king is watching you!

Dutchie
10-04-2006, 06:26 PM
Hij staat bij de ATP sinds dit jaar als Fred Hemmes. Zijn vader heeft nu Sr erachter staan, maar voordat hij gestopt was stond Fred altijd als Fred Hemmes Jr en zijn vader als Fred Hemmes.

Dan zou ik voor die url doen waar Fred Hemmes instaat, zonder jr.

Dutchie
10-04-2006, 06:28 PM
ik vind deze al heel erg mooi :hearts: ik geloof dat ik ook funs en arnaud fan word :angel: en eliane-fan natuurlijk :p

Mag ik even zeggen dat ik dit een lieve post vind :lol:
Gewoon omdat ie lief is :)

Dutchie
10-04-2006, 06:38 PM
wat dacht je van allebei :angel:

Hebberd :p

Dutchie
10-04-2006, 06:40 PM
:eek: word veel gepost vanavond. k lees t later wel deze week, ga zo slapen. Want kga morgen Marco zien :bounce:

Zijn er buiten Tipsarevic (voor Nienke) nog wensen van foto's ? :p

Als je er nog niks over getypt hebt ->
Verslag! Nu! Oh en vergeet de foto's niet!:p

Nymeria
10-04-2006, 08:33 PM
Sorry Bren, verslag nu gaat nog niet lukken, ik denk dat het morgen wordt. Ben vandaag weer in Mons geweest. Marco :hearts:

Nymeria
10-05-2006, 10:09 AM
Ja, dat hoop ik ook :D . Volgens mij is hij nu ook echt weer veel gestegen op de ranglijst. Nog even en hij staat weer op zijn oude plekje :D .
Ik denk dat ik maar eens ga antwoorden op die mail, kan ik ook meteen al een vraag stellen :p . Hij heeft zelf gezegd dat we het maar moeten zeggen als we iets willen weten ;) . Ik vraag me wel af wanneer hij nou precies prof geworden is, op de atp staat ineens 1999, terwijl op onze site 2002 staat en dat hebben wij toen ook van de atp gehaald volgens mij :confused:

wat is zijn oude plekje? :)

Ja, dat vraag ik me ook af ja. dat kan toch niet zomaar veranderen? :shrug:

Nymeria
10-05-2006, 10:10 AM
Vind ik ook :yeah:
Ik vind die bouillonblokjes lekker om even snel te maken, maar echte ouderwetse zelfgemaakte soep is nog steeds het lekkerst :D .
Ik heb oma al eens voorgesteld dat ze een kookboek moest uitgeven, maar toen moest ze lachen :p .

Inderdaad, ik maak wel vaker soep van een bouillonblokjes, maar die echte soep is echt veel beter. :lick:

Volgens mij zouden veel mensen geld kunnen verdienen met een kookboek, je moet de receptenmaar net goed op kunnen schrijven en een goede uitgever vinden. Lekkere simpele gerechten, daar kunnen veel mensen wat mee

Nymeria
10-05-2006, 10:11 AM
nee dus :angel:

:lol:

we moeten nu echt een koeien-meeting gaan houden geloof k :p

Nymeria
10-05-2006, 10:12 AM
heb ik eindelijk ov... :p

in t weekend heb je daar ni zo veel aan :p

oh ja we moeten snel afspreken he, nu k mn jasje heb :bounce:

Nymeria
10-05-2006, 10:12 AM
deze is toch leuker :D

Ja! marco :hearts:

Nymeria
10-05-2006, 10:13 AM
ik geloof dat ik echt meer moet posten :p volgens mij was ik ooit boven eliane met aantal posts..

Ja het zag er de hele tijd naar uit alsof jij Martijn als eerste zou passeren, mja... ga maar meer posten ja :worship:

Nymeria
10-05-2006, 10:14 AM
nou, het is te merken dat jij t weer rustig hebt, 40 pagina's! in 1 week! :sad:
sorry :angel: maar da ligt toch ni alleen aan mij?! k had veel posts om op te replyen!

Nymeria
10-05-2006, 10:14 AM
jemig, en dan vond ik t al erg dat ik me niet kon inhouden om de knuffel te kopen :lol:
o, was trouwens nog lollig, ik liep vanaf college langs de expo naar het station samen met een jongen en ik zei zo: 'ja, ik moet nog even naar de expo voor de koeien'. hij keek me heel vreemd aan :angel: En later, bij de kassa, vroeg de verkoopster of het een cadeautje was, en ik zei nee :angel: en toen zei hij lekker hardop: 'ja, je kan beter wel zeggen dat het een cadeautje is, anders denken ze gelijk wat vreemds van je' :rolleyes:
maar ik heb lekker wel mn koe :D
:rolls:

Ja ze kijken mij ook vreemd aan toen k zei da t geen cadeautje was... zo'n lieve koe geef je toch niet weg?!

Nymeria
10-05-2006, 10:16 AM
tuurlijk vonden ze dat goed :cool:

Nou, zou tuurlijk is da ni!

Nymeria
10-05-2006, 10:16 AM
gefeliciteerd! :yeah: :hug:

Dankjewel :hug:

Nymeria
10-05-2006, 10:17 AM
wat dacht je van allebei :angel:

k weet ni of k zoveel honger ga hebben :p

Nymeria
10-05-2006, 10:18 AM
Dan heb je nu al meteen een foto in je collectie :lol: .

Funs en Arno schrikken zich dood de volgende keer als ze in Nederland zijn, ze hebben ineens een hele groep fans :p . Arno is daar wel aan gewend, maar we moeten het misschien even voorzichtig brengen bij Funs ;) .

We zijn t toch al op aan t bouwen? In Rosmalen ben ik er bij gekomen, volgende keer laten we steeds iemand erbij komen :lol: Hijmoet gewoon door krijgen dat hij geweldig is!

Nymeria
10-05-2006, 10:18 AM
Kaiseraugst :rolls: vind je die depressies niet leuker? :p

Die depressies waren wel leuk, maar doe mij toch maar Kaiseraugst :hearts:

Nymeria
10-05-2006, 10:19 AM

het stappen of het studeren? :p

Nymeria
10-05-2006, 10:20 AM

het is ook te verwarrend als we dingen van msn (etc.) hier gaan zeggen. Al is dat pok pok carôt ook door jullie overgenomen, dus we moeten het ook niet stoppen :p

Nymeria
10-05-2006, 10:21 AM

Nee, geen goede keuze :( :p

Nymeria
10-05-2006, 10:22 AM

Hoe zou dat komen :lol:

Nymeria
10-05-2006, 10:23 AM

Hoe ga je ze in je eentje omringen? :p

Nymeria
10-05-2006, 10:23 AM
ja, maar dan had ik haar naam nog wel kunnen vergeten :p ze had ook best het-zusje-van-eliane genoemd kunnen worden :p

maar da's zo veel typewerk :p

Nymeria
10-05-2006, 10:26 AM

Federer doet het trouwens niet slecht :yeah:, gaatie praten over Japanse WC's :rolls: en wasabi in Mirka's eten :devil:, dat vonden jullie wel leuk ofnie? :aplot:.

I will be funnier again tomorrow as I am quite tired from the match and Dmitry is looking over my shoulder and making me very nervous…

Ik heb alleen zijn eerste nog gelezen, die von'k wel grappig met die wasabi in Mirka's eten! Als we roger zeggen dat we als een grapje Mirka in een magnetron willen stoppen, werkt hij misschien wel mee :angel: :p

De rest ga k vanavond wel lezen denk ik, dadelijk eerst even mijn marco-report typen!

Nymeria
10-05-2006, 10:45 AM
Verslag! Nu! Oh en vergeet de foto's niet!

De foto's komen later, maar k zal beginnen met mn report typen:

k zal maar geen verslag gaan doen van de treinreizen, want geen enkele keer is dat gelukt in de tijd die ik gepland had :( Maar het tennis, of eigk Marco was dat zeker waard. :hearts:
Toen ik dinsdag in Mons kwam, was ik er al snel achter dat het moeilijk was om bij de spelers te komen, er wraen geen trainingsbanen en de spelers konden zeker bij baan 1 zonder het publiek te hoeven passeren, de baan verlaten. Dus vroeg ik me al af hoe ik Marco moest gaan spreken.
maar ik had de tijd daarover na te denken, want eerst heb ik het einde van de eerste wedstrijd (heb geen flauw idee meer wie het waren :o) gezien en daarna was het tijd voor Scherrer. (Voor Nienke: Mr. T. kwam tijdens de wedstrijd voorbij gelopen om zijn racket te laten bespannen. Ik was echter te laat om een foto te nemen :(). Net toen ik dat naar Nienke aan het sms'en was en ik typte dat ik mijn marco nog niet geizen had, zag ik hem in de verte verschijnen, om een stuk van zijn landgenoots wedstrijd te zien. Opeens bleven mijn ogen constant gericht op die hoek (nja, k probeerde zo goed mogelijk de wedstrijd te volgen om Marco niet steeds aan te staren, maar m'n ogen dwaalde steeds af). De wedstrijd van Scherrer duurde naar mijn mening veel te lang, maar eindelijk was het de beurt aan Marco. Ik had geluk, hij kwam tegenover me zitten, dus k hoefde niet te veel op te vallen om een goed plekje te hebben. Ik was zo geconcentreerd dat ik verbaasd was opeens rechts van mij Sluiter te zien zitten en schaamde me een beetje, omdat ik weer tegen een landgenoot (Van Scheppingen deze keer) was. Erger nog was dat marco in het begin niet goed speelde, al was hij in een vrolijke bui, hij zag er grappig uti toen hij z'n tong uitstak naar z'n coach, had helaas toen mn camera niet in mn hand :(. Gelukkig speelde marco na de eerste set beter en het was grappig omSluiter aanmoedingen te horen, of Van Scheppingen hoorde schreeuwen: "Ik word gek hier!!!" Eind derde set schrok ik wel even. marco maakte duidelijk een misstap en niet veel later moest hij een blessurebehandeling aan z'n knie ondergaan. maar zelfs geblesseerd was hij de betere! Tijdens de wedstrijd was er trouwens een Frnastalige belg naast me komen zitten die, aan mijn manier van wedstrijdkijken had gezien dat ik er voor Marco was en die kwam wat info vragen over hem. Ze zei dat ze graag een foto met hem wou, dus ikke: "als je na de wedstrijd bij me blijft lukt dat denk ik wel. Ik roep hem en dan komt hij wel". Ik dacht er neit bij na hoe arrognat dat geklonken moet hebben :o
Maar idd, toen ik hem riep kwam hij meteen onze kant op. Na eerst geïnteresseerd gevraagd te hebben hoe het met zijn knie was en hem de groeten van iedereen had gedaan begon hij met vragen. Hoe ver ik wel niet moest reizen (hij dacht geloof ik dat ik gek was dat ik 4 uur bezig was geweest om naar hem te gaan). En hij vond het jammer dat hij niet zeker wist dat ik zou komen, want dan had hij wel kaartjes geregeld. Toen kwamen de spelers van de volgende wedstrijd al de baan op en moest hij over de bording klimmen om van de baan te kunnen. (voelde me beetje schuldig dat ik hem had opgehouden na zn wedstrijd, en dat hij met zijn geblesseerde knie moest gaan klimmen :o:p) Dus toen vroeg Marco nog hoe lang ik nog daar zou zijn, of hij me nog zou zien. maar helaas moest ik op tijd terug, gezien die uren reizen.
Toen ik thuis kwam wachtte me nog een verrassing, mijn chiudi-jasje was er! Dat maakte mijn dag zelfs nog beter! Ik ging snel slapen, zodat het eerder woensdag was en ik weer terug zou gaan naar Marco.

Deze keer moest hij eerste wedstrijd op CC en ik was maar net op tijd, Norman kwam al snel de baan op en zodra hij zat ging ik naar een plek vlak achter Marco en hij zag me natuurlijk meteen en groette me. :hearts: Ik schrok wel een beetje, want hij had zichtbaar last van zijn blessure (of was het voorzichtigheid?) en ik was bang dat hij de wedstrijd niet kon uitspelen. Maar ze speelden beide goed en het was een spannende eerste set. In de TB had Norman een minibreak en setpunten en ik zag Marco al opgeven na setverlies, maar hij brak terug en won de set. Norman leek gebroken en de tweede set ging makkelijk. Ik was blij want na deze week is het aantal wedstrijden dat ik van hem gezien 5, waarvan 3 gewonnen. Eindelijk positief!
Ik stond langzaam op, want moest wachten voor ik er door kwam, dus sprak Marco me weer aan "dus je bent weer gekomen?!" tja kon het niet laten he. Ik sprak heel even met hem toen iemand anders (v.d. organisatie) hem aansprak. Ik liep verder en keek daarna nog even naar de baan naar Marco, toen hij weer begon te praten. Ik verstond er niks van, dus moest ik weer teruglopen (alsof ik dat erg vond :p). Hij vroeg hoe laat ik terug ging en toen zei hij dat hij me zeker nog zou zien, omdat hij naar Mertl-Lopez zou kijken, de volgende tegenstander. Toen ik weg liep was ik weer helemaal blij, marco is zo lief :hearts:
Ik ging kijken naar het einde vanSluiters wedstrijd, hij moest nog een set en het liep niet helemaal lekker. Hij was constant aan het schreeuwen, klagen en met z'n racket aan het smijten. Ik moest wel lachen om z'n "godverdomme" dat klonk erg mooi! Hij had op een gegeven moment iets gehoord, maar de scheids wou daar niks van weten. Zijn coach, die een stukje verder op zat keek me aan en gebaarde of ik iets gehoord had. maar helaas, ik ben vrij doof soms. Het Belgische meisje (dat gister die foto met marco wou) vroeg zich geloof ik af of ik die coach van Raemon ook al kende :p Raemon verloor helaas zijn wedstrijd (ben ik eens voor een landgenoot... :rolleyes: )
Daarna was de wedstrijd van Lopez, daar zat marco idd te kijken, durfde echter neit naar hem toe te gaan. Lopez speelde wel goed, wordt vrijdag een lastige wedstrijd voor Marco. Na afloop zag marco me staan en zei nog heel even wat met een hele lieve glimlach :inlove: :drool: waardoor ik al niet meer weet waar het over ging. Daarna was het weer tijd voor de terugreis, maar deze twee dagen waren gewoon echt weer geweldig! Ben weer helemaal in een "Marco-:drool:-:hearts:-:inlove:-:bounce:-mood" of voor Carmen gewoon afgekort tot: :aplot:

Dutchie
10-05-2006, 06:56 PM
Mag ik even heel hard lachen en zeggen dat ik vandaag - jazeker mensen, deze ochtend - een nieuwsbrief kreeg van het ABN Amro toernooi met de volgende inhoud....:

--------------------------------
Geachte heer/mevrouw Brenda, 26-2-2006
Stepanek wint eerste ATP titel in drie kwartier
Een blik op de eerste ring in Ahoy’ Rotterdam, waar de namen van de winnaars prijken uit alle edities van het toernooi, leert dat de man die het ABN AMRO World Tennis Tournament op zijn naam schrijft, bijna altijd een uitstekende speler is. Radek Stepanek, die in de finale Christophe Rochus met 6-0, 6-3 versloeg, misstaat niet in het rijtje.

Uitslagen van de finales van het 33e ABN AMRO World Tennis Tournament

Christophe Rochus (BEL) - Radek Stepanek (TSJ) 0-6, 3-6

Jonathan Erlich/Andy Ram (ISR) -
Paul Hanley (AUS)/Kevin Ullyett (ZIM) 6-7(4), 6-7(2)

Volgend jaar is het 34e ABN AMRO World Tennis Tournament van 19-25 februari 2007.
--------------------------------------

Inderdaad - deze mail komt gewoon een half jaar te laat aan hahahahahahahahahahahahaha
:haha:

Dutchie
10-05-2006, 07:02 PM
@ Yvo

Aaaaaaaaaaaah!!!!!!!!
Zo leuk!
:hug:
Hij is echt te schattig :lol:

Ik kan snappen dat je nu helemaal in een marco-:worship: bui bent!
Ik kan niet wachten om je foto's te zien! :D

Dutchie
10-05-2006, 07:08 PM
En nu we het over lieve mensjes hebben - ik kreeg gisteren een mailtje van Rodney - dat is Gavin zn drummer, en er stond zo in van hey ik ga over 3 uur op toer maar als ik terug ben zal ik je mailen!

Punt 1 - waarom? :lol:

Punt 2 - In de tijd dat je dat typte kon je ook typen wat je wilt mailen ;) Dan was je klaar geweest haha.

Punt 3 - Aaaaaaaaaaaaaaaw :D

Punt 4 - Waarom! :lol:

Nymeria
10-05-2006, 07:10 PM
Mag ik even heel hard lachen en zeggen dat ik vandaag - jazeker mensen, deze ochtend - een nieuwsbrief kreeg van het ABN Amro toernooi met de volgende inhoud....:

Een blik op de eerste ring in Ahoy’ Rotterdam, waar de namen van de winnaars prijken uit alle edities van het toernooi, leert dat de man die het ABN AMRO World Tennis Tournament op zijn naam schrijft, bijna altijd een uitstekende speler is. Radek Stepanek, die in de finale Christophe Rochus met 6-0, 6-3 versloeg, misstaat niet in het rijtje.

Volgend jaar is het 34e ABN AMRO World Tennis Tournament van 19-25 februari 2007.

Inderdaad - deze mail komt gewoon een half jaar te laat aan hahahahahahahahahahahahaha
Ik moest om de zelfde nieuwsbrief ook heel hard lachen :rolls:

Nymeria
10-05-2006, 07:12 PM
@ Yvo

Aaaaaaaaaaaah!!!!!!!!
Zo leuk!
:hug:
Hij is echt te schattig :lol:

Ik kan snappen dat je nu helemaal in een marco-:worship: bui bent!
Ik kan niet wachten om je foto's te zien! :D

Ja, marco is gewoon geweldig :) :hearts: hij doet echt zn best om je te zien, tis niet zo van "foto, handtekening, 1 vraag en doei"

Heb k jou de mail met de link ni gestuurd? :shrug:

Nymeria
10-05-2006, 07:13 PM
En nu we het over lieve mensjes hebben - ik kreeg gisteren een mailtje van Rodney - dat is Gavin zn drummer, en er stond zo in van hey ik ga over 3 uur op toer maar als ik terug ben zal ik je mailen!

Punt 2 - In de tijd dat je dat typte kon je ook typen wat je wilt mailen ;) Dan was je klaar geweest haha.

Toch lief dat hij je een mailtje stuurde :) en misschien stuuurt hij je wel graag meer mailtjes!

Kezzi
10-05-2006, 07:42 PM

Ik heb het nog niet gelezen, maar dat ga ik zeker wel doen. Vind het nu al grappig :lol: .

Kezzi
10-05-2006, 07:44 PM
Dan zou ik voor die url doen waar Fred Hemmes instaat, zonder jr.
Die vond ik zelf eigenlijk ook leuker, maar ik moet natuurlijk ook even weten wat mijn bezoekers ervan vinden :p .

Kezzi
10-05-2006, 07:44 PM
Verslag! Nu! Oh en vergeet de foto's niet!:p
Dat is duidelijk :p

Nymeria
10-05-2006, 07:46 PM
Ik heb het nog niet gelezen, maar dat ga ik zeker wel doen. Vind het nu al grappig :lol: .

Ik heb ze nu gelezen, moet zeggen dat Roger wel kan bloggen, ik geloof dat als hij in je gezelschap zit, het echt heel gezellig kan worden, hij is echt een grapjesmaker

Kezzi
10-05-2006, 07:48 PM
wat is zijn oude plekje? :)

Ja, dat vraag ik me ook af ja. dat kan toch niet zomaar veranderen? :shrug:
Zijn hoogste ooit is 188 volgens mij, maar hij zweefde eigenlijk de hele tijd een beetje tussen de 200 en 300 :) .

Dat vind ik dus ook heel raar :confused:
Ik denk eigenlijk dat 2002 klopt, in 1999 was Fred pas 18.

Kezzi
10-05-2006, 07:49 PM
Inderdaad, ik maak wel vaker soep van een bouillonblokjes, maar die echte soep is echt veel beter. :lick:

Volgens mij zouden veel mensen geld kunnen verdienen met een kookboek, je moet de receptenmaar net goed op kunnen schrijven en een goede uitgever vinden. Lekkere simpele gerechten, daar kunnen veel mensen wat mee
Ja, of ouderwets lekker eten :D . Er zijn niet veel mensen meer die net zo lekker kunnen koken als oma. Wie eet er tegenwoordig nog konijn in het zuur als het geen kerst is of in een restaurant? :p

Kezzi
10-05-2006, 07:50 PM

Ja ze kijken mij ook vreemd aan toen k zei da t geen cadeautje was... zo'n lieve koe geef je toch niet weg?!
Dat snappen ze daar gewoon niet :rolleyes: :p

Nymeria
10-05-2006, 07:50 PM
Zijn hoogste ooit is 188 volgens mij, maar hij zweefde eigenlijk de hele tijd een beetje tussen de 200 en 300 :) .

Dat vind ik dus ook heel raar :confused:
Ik denk eigenlijk dat 2002 klopt, in 1999 was Fred pas 18.

Dus de huidige ranking van Marco, is Freds topranking. Ik hoop echt dat Fred sterker dan ooit terug kan komen, en zelfs richting top 150 kan gaan :)

waarom zou het op zn 18e neit kunnen? :shrug:

Kezzi
10-05-2006, 07:51 PM
We zijn t toch al op aan t bouwen? In Rosmalen ben ik er bij gekomen, volgende keer laten we steeds iemand erbij komen :lol: Hijmoet gewoon door krijgen dat hij geweldig is!
En als hij dan aan de groep gewend is kunnen we met een spandoek komen :lol:
Arme Arno, ingehaald door zijn broer/coach :p .

Kezzi
10-05-2006, 07:52 PM
Nee, geen goede keuze :( :p
Waarom niet? :p

Over Jamie gesproken, als het goed is ligt morgen mijn boek op de mat :bounce:

Nymeria
10-05-2006, 07:52 PM
Ja, of ouderwets lekker eten :D . Er zijn niet veel mensen meer die net zo lekker kunnen koken als oma. Wie eet er tegenwoordig nog konijn in het zuur als het geen kerst is of in een restaurant? :p

Ik eet zowieso nooit konijn in het zuur :p ik had vroeger echt een hekel aan konijn. Maar mijn moeder maakt ook nog wel vaker, ook door het jaar heen, een of andere schotel met konijn die langer dan een dag duurt om klaargemaakt tew orden.

Nymeria
10-05-2006, 07:55 PM
Dat snappen ze daar gewoon niet :rolleyes: :p

Nee inderdaad, daar werken de verkeerde mensen die dneken dat er alleen maar cadeautjes bij de expo gekocht worden :rolleyes:

Nymeria
10-05-2006, 07:56 PM
En als hij dan aan de groep gewend is kunnen we met een spandoek komen :lol:
Arme Arno, ingehaald door zijn broer/coach :p .

Arno zou dat nog best grappig vinden, zolang we hem maar neit helemaal vergeten. Zullen op het spandoek dan maar een klein stukje reserveren voor hem? :p

Nymeria
10-05-2006, 07:57 PM
Waarom niet? :p

Over Jamie gesproken, als het goed is ligt morgen mijn boek op de mat :bounce:

Ik vind het geen naam voor een koe :p

Dat zou geweldig zijn :bounce:

Kezzi
10-05-2006, 08:03 PM

Die kreeg ik dus ook vandaag :haha: :rolls: :lol:
Ik snapte eigenlijk niet echt waar het over ging :p .

Kezzi
10-05-2006, 08:04 PM

Awww, wat lief! :D

Hij is gewoon stiekem verliefd op je :p .

Kezzi
10-05-2006, 08:09 PM
Dus de huidige ranking van Marco, is Freds topranking. Ik hoop echt dat Fred sterker dan ooit terug kan komen, en zelfs richting top 150 kan gaan :)

waarom zou het op zn 18e neit kunnen? :shrug:
Ja, ik hoop ook dat hij sterker dan ooit terug komt. Ik heb dat idee wel, want met zijn topranking heeft ie toen af en toe in futures de eerste ronde verloren :tape: . En nu wint ie gewoon van allemaal spelers die ver boven hem staan, ik heb echt het idee dat de druk nu gewoon weg is. Nouja, een beetje gezonde spanning heb je natuurlijk altijd wel, maar ik heb echt het gevoel dat Fred nu blij is met wat hij doet :D .

Kezzi
10-05-2006, 08:11 PM
Ik eet zowieso nooit konijn in het zuur :p ik had vroeger echt een hekel aan konijn. Maar mijn moeder maakt ook nog wel vaker, ook door het jaar heen, een of andere schotel met konijn die langer dan een dag duurt om klaargemaakt tew orden.
Ik vind dat echt heerlijk :lick:
Mijn oma laat dat inderdaad een nacht in de azijn staan en dan is ze er nog de hele ochtend mee bezig met braden enzo :p .
Maar het is a die moeite zeker waard :D .

Nymeria
10-05-2006, 08:13 PM
Ja, ik hoop ook dat hij sterker dan ooit terug komt. Ik heb dat idee wel, want met zijn topranking heeft ie toen af en toe in futures de eerste ronde verloren :tape: . En nu wint ie gewoon van allemaal spelers die ver boven hem staan, ik heb echt het idee dat de druk nu gewoon weg is. Nouja, een beetje gezonde spanning heb je natuurlijk altijd wel, maar ik heb echt het gevoel dat Fred nu blij is met wat hij doet :D .

Nu ik dat van Fred zo hoor en de resultaten van Marco zie denk ik dat het voor spelers die wat minder spelen, echt eens moeten stoppen even en dan opnieuw beginnen, met wat nieuwe energie.

Nymeria
10-05-2006, 08:15 PM
Ik vind dat echt heerlijk :lick:
Mijn oma laat dat inderdaad een nacht in de azijn staan en dan is ze er nog de hele ochtend mee bezig met braden enzo :p .
Maar het is a die moeite zeker waard :D .

wij hebben ze dus niet met azijn, maar wel vaker met appelstroop ofzo, da vind ik echt heerlijk en dan idd de avond ervoor staat hij al op :lick:

Kezzi
10-05-2006, 08:16 PM
Arno zou dat nog best grappig vinden, zolang we hem maar neit helemaal vergeten. Zullen op het spandoek dan maar een klein stukje reserveren voor hem? :p
We maken gewoon een spandoek met Allez Funs & Arno! :p .
Vraag me af wanneer ze dan vragen wie Funs is :lol: .

Nymeria
10-05-2006, 08:22 PM

Ik vraag me af of het slim is om Funs op te schrijven, dan heeft hij niet door dat hij het is

Kezzi
10-05-2006, 08:30 PM
Nu ik dat van Fred zo hoor en de resultaten van Marco zie denk ik dat het voor spelers die wat minder spelen, echt eens moeten stoppen even en dan opnieuw beginnen, met wat nieuwe energie.
Ja, volgens mij helpt dat echt. Ik heb laatst dat interview met Fred nog eens gelezen vlak nadat ie gestopt was, ik werd er meteen weer helemaal verdrietig van. Hij voelde zich echt niet gelukkig toen :sad: .

Kezzi
10-05-2006, 08:30 PM
wij hebben ze dus niet met azijn, maar wel vaker met appelstroop ofzo, da vind ik echt heerlijk en dan idd de avond ervoor staat hij al op :lick:
Nog nooit gehad, maar het lijkt me erg lekker :D .

Nymeria
10-05-2006, 08:31 PM
Ja, volgens mij helpt dat echt. Ik heb laatst dat interview met Fred nog eens gelezen vlak nadat ie gestopt was, ik werd er meteen weer helemaal verdrietig van. Hij voelde zich echt niet gelukkig toen :sad: .

maar depressief zijn is ook iets heel anders dan gewoon even een dipje. Als je depressief bent heb je ook echt nergens meer zin in

Kezzi
10-05-2006, 08:34 PM
Ik vraag me af of het slim is om Funs op te schrijven, dan heeft hij niet door dat hij het is
Maar hij zal zich dan afvragen wie het is en dan kunnen wij dat uitleggen :p . Heb je meteen een gespreksonderwerp ;) .

Nymeria
10-05-2006, 08:35 PM
Nog nooit gehad, maar het lijkt me erg lekker :D .

Ja is het ook zeker, het is wat zoeter dan konijn in het zuur. Hoop dat we het binnenkort weer eens eten, tis natuurlijk meer een winter maaltijd.

Kezzi
10-05-2006, 08:37 PM
maar depressief zijn is ook iets heel anders dan gewoon even een dipje. Als je depressief bent heb je ook echt nergens meer zin in
Ik weet niet of hij depressief was, dat is niet letterlijk gezegd, maar hij had er wel echt helemaal geen zin meer in. Ik heb ook geen idee of je in een jaar van je depressie af kunt zijn als je er al een hebt.

Nymeria
10-05-2006, 08:37 PM
Maar hij zal zich dan afvragen wie het is en dan kunnen wij dat uitleggen :p . Heb je meteen een gespreksonderwerp ;) .

ok, misschien is da wel een goed idee! Laten we het zo doen. Ik ben helemaal voor... tis tijd dat hij zn nieuwe naam te horen krijgt!

Nymeria
10-05-2006, 08:39 PM
Ik weet niet of hij depressief was, dat is niet letterlijk gezegd, maar hij had er wel echt helemaal geen zin meer in. Ik heb ook geen idee of je in een jaar van je depressie af kunt zijn als je er al een hebt.
misschien was het nog geen hele erge depressie, maar het begin ervan. maar het klonk zeker zo alsof het een depressie was.

Kezzi
10-05-2006, 08:48 PM
ok, misschien is da wel een goed idee! Laten we het zo doen. Ik ben helemaal voor... tis tijd dat hij zn nieuwe naam te horen krijgt!
Maar wel rustg opbouwen, eerst maar even de rest van de groep langzaam introduceren :p .

Nymeria
10-05-2006, 08:50 PM
Maar wel rustg opbouwen, eerst maar even de rest van de groep langzaam introduceren :p .

maar niet één voor één ... want dan is Arno gestopt voordat we met het spandoek kunnen komen :p

Dutchie
10-05-2006, 08:50 PM
Ik moest om de zelfde nieuwsbrief ook heel hard lachen :rolls:

Heb jij die mail ook vandaag gekregen!

Nymeria
10-05-2006, 08:52 PM
Heb jij die mail ook vandaag gekregen!

k denk dat die naar iedereen is gestuurd

Dutchie
10-05-2006, 08:53 PM
Ja, marco is gewoon geweldig :) :hearts: hij doet echt zn best om je te zien, tis niet zo van "foto, handtekening, 1 vraag en doei"

Heb k jou de mail met de link ni gestuurd? :shrug:

Zaten daar ook foto's bij?
:scratch:

Dutchie
10-05-2006, 08:54 PM
Toch lief dat hij je een mailtje stuurde :) en misschien stuuurt hij je wel graag meer mailtjes!

Blijkbaar heeft hij iets te melden ;)
Dus hij moet iig nog 1 keer een mailtje sturen want anders vind ik het gemeen :p

Kezzi
10-05-2006, 08:54 PM
misschien was het nog geen hele erge depressie, maar het begin ervan. maar het klonk zeker zo alsof het een depressie was.
Ik weet het niet, ik weet alleen dat ik hem heel erg zielig vond toen :awww: .

Nymeria
10-05-2006, 08:55 PM
Zaten daar ook foto's bij?
:scratch:

In die mail zat een link naar mn photobucket ;)

Dutchie
10-05-2006, 08:55 PM
Dat is duidelijk :p

Dat was ook de bedoeling *giggles*

Nymeria
10-05-2006, 08:56 PM
Blijkbaar heeft hij iets te melden ;)
Dus hij moet iig nog 1 keer een mailtje sturen want anders vind ik het gemeen :p

anders moet je hem gewoon om een mailtje smeken natuurlijk, maar hij zal vast niet zo gemeen zijn!

Nymeria
10-05-2006, 08:56 PM
Ik weet het niet, ik weet alleen dat ik hem heel erg zielig vond toen :awww: .
Zielig was hij zeker, tenminste dat is mn conclusie uit jouw verhalen, heb t artikel nooit gelezen

Dutchie
10-05-2006, 08:59 PM
Awww, wat lief! :D

Hij is gewoon stiekem verliefd op je :p .

Lijkt me niet ;)

Dutchie
10-05-2006, 09:00 PM

Ik hoop dat Fred snel eens ergens speelt waar ik kan gaan kijken - lijkt me leuk :D

Dutchie
10-05-2006, 09:02 PM
Die kreeg ik dus ook vandaag :haha: :rolls: :lol:
Ik snapte eigenlijk niet echt waar het over ging :p .

Ik moest de mail ook een aantal keer doorlezen hoor :lol:
Toen ik zag dat ik een mailtje van dat toernooi had dacht ik ow staan er al namen in die komen spelen? :lol:
En toen was ik aan het lezen.....ow......wacht even even opnieuw.......hmm......ik vat hem niet ..... en toen zag ik de datum erboven :rolls:

Nymeria
10-05-2006, 09:03 PM
Toen ik zag dat ik een mailtje van dat toernooi had dacht ik ow staan er al namen in die komen spelen? :lol:
En toen was ik aan het lezen.....ow......wacht even even opnieuw.......hmm......ik vat hem niet ..... en toen zag ik de datum erboven :rolls:

ik was opmsn toen dat mailtje kwam, dus k dacht ook al, is er al iets bekend van volgend jaar?! Dus k moest lachen toen t alleen maar over afgelopen editie ging :lol:

Dutchie
10-05-2006, 09:05 PM

Haha!
En dan echt zo eentje van 10 meter lang :p

Dutchie
10-05-2006, 09:06 PM

Nee maar ik kan me dat wel voorstellen - als hij zo in 2000 is begonnen, heeft dan iets van 4 jaar non stop gereisd en alles gemist wat zn vrienden allemaal wel gedaan hebben volgens mij ga je je dan heel alleen voelen!

Dutchie
10-05-2006, 09:09 PM

Waarna Funs wegrent (johnny Depp in pirates deel 2 style)

Dutchie
10-05-2006, 09:16 PM
In die mail zat een link naar mn photobucket ;)

Ik zie het, ik ben lekker bij ;)
Ik ga gelijk even kijken :D

Nymeria
10-05-2006, 09:18 PM
Ik zie het, ik ben lekker bij ;)
Ik ga gelijk even kijken :D

Ik kan het je wel vergeven denk ik :p

Dutchie
10-05-2006, 09:25 PM
Echt veel foto's van een drinkende Marco :rolls:

Die foto waarvoor hij poseert --- mooie ogen!!!!!
En die van jou met hem - awwwwww ;)
Je bloost een beetje haha

Aww en Raemon :) En Kristof :)

En de tribune ziet er heel erg leeg uit :p
Ondankbare Belgen hihi

Nymeria
10-05-2006, 09:34 PM
Echt veel foto's van een drinkende Marco :rolls:

Die foto waarvoor hij poseert --- mooie ogen!!!!!
En die van jou met hem - awwwwww ;)
Je bloost een beetje haha

Aww en Raemon :) En Kristof :)

En de tribune ziet er heel erg leeg uit :p
Ondankbare Belgen hihi

:lol: tja, je weet dat ik iets heb met drinkende spelers :p

ja, ik ben echt helemaal weg van zn ogen, bleef er maar naar kijken toen k met hem sprak :hearts:
En ja hij is lief. k hoefde ni persé een foto met hem. Maar da belgische meisje vroeg of ze een foto moest maken, dus k zo, kheb er al een aantal, maar ach eentje erbij kan wel. Denk da'k daarom moest blozen :p

de meeste van Kristof waren mislukt :( ik had er veel meer, maar hij wou ni scherp op de foto :p

Inderdaad, ik dacht dat k misschien moeite zou hebben een kaartje te krijgen omdat hij tegen een belg moest, maar k had heel Nederland zo ongeveer mee kunnen nemen :p

bovenbuuf
10-06-2006, 08:11 AM
Morgen. Jee het lijkt welof jullie de hele dag door typen hier. Maar goed dat betekend vast ook dat het met iedereen goed gaat :)

Maar goed dacht zal ook weer eens wat meer gaan posten, heb weer wat meer tijd :p

Ief, bedankt voor je verhaal. Neem aan dat je vandaag niet gaat, hopelijk wint ie. Al heb ik nog steeds geen enkel idee waar dit fantastische plaatsje ligt :p

Hier gaat verder alles goed. Was een flinke tijd afwezig, maar dat heeft zich beloont. Heb nu eindelijk mijn Master diploma en een nette afsluiting van mijn studie :)

Dutchie
10-06-2006, 06:35 PM
Hey!
:wavey:

Iedereen komt ineeens terug!!! :yeah:

Als je updates wil - gewoon vragen want teruglezen is echt niet te doen :lol:
En het is ook sinds kort hoor dat we weer zoveel posten :)

Kezzi
10-06-2006, 06:45 PM
maar niet één voor één ... want dan is Arno gestopt voordat we met het spandoek kunnen komen :p
En dat is niet de bedoeling :p
Ik denk dat Funs de volgende keer wel toe is aan 2 nieuwe introducties, dan hebben we bijna het clubje van Rosmalen gehad :p .

Kezzi
10-06-2006, 06:55 PM
Zielig was hij zeker, tenminste dat is mn conclusie uit jouw verhalen, heb t artikel nooit gelezen
Ik kan geen directe link posten, dus dan maar zo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hemmes blijft liever die aardige jongen
Door Esther Voesenek

Dinsdag 14 juni 2005 - De buitenwereld weet het pas een weekje, het kringetje om hem poogt al een maand of drie te wennen aan het idee: Fred Hemmes junior (24) is proftennisser-af. Stiller en stiller werd de Goirlenaar een teken aan de wand. Nota bene aan het andere eind van de wereld besloot Hemmes dat hij niet langer ongelukkig wil zijn.

Rugblessure, prevelde hij de umpire in het oor. Het sms’je aan het thuisfront - vader Fred in Goirle, coach Raymond Knaap in Amsterdam - vertelde het ware verhaal: ’Ik trek het niet meer. Ga niet spelen. Ik maak m’n dubbel af en kom naar huis. Laatste toernooi’.
Maart in India en hij daar moederziel alleen. Op dubbelmaatje Jasper Smit - aan wiens zijde hij nog won ook - na dan, maar die wist van niets. „Hij snapte er níks van. Maar ja, ik had hem ook niks verteld...“
Zoals Hemmes wel meer voor zichzelf hield het afgelopen anderhalf jaar, want zo lang spookte de vraag ’Jezus, wat doe ik hier eigenlijk’ al door zijn hoofd. Hoe beroerder hij zich voelde, hoe meer hij zich terugtrok. Hij in z’n eigen wereldje, doorspekt van negatieve gedachten. „Dat moet voor mijn coach ook absoluut niet makkelijk zijn geweest“, lijkt Hemmes zich plots te realiseren. „Op een gegeven moment was ik zó stil, zei ik zó weinig. Totaal geen feedback meer.“
De break in het najaar van 2004 was niet voor niets. Ribblessure, nu echt, maar een pijntje dat hem o-zo goed uitkwam. De Goirlenaar greep het aan als alibi om er even tussenuit te knijpen, weg van de malle wereld die tennis heet. Het spelletje waar hij zo verdomd goed in is. Maar dat als prof zoveel meer behelst dan leuk tegen een balletje kunnen slaan, ondervond Hemmes als geen ander.
De druk van het moeten presteren, die hij op de baan met zich mee torste als een loden last. Zozeer dat het hem verlamde, elk greintje lol uit zijn lijf rukte. Hij ging zelfs punten weggeven op de baan, zo ver was-ie al. Om maar rap weer thuis te zijn. „En als je mij dáár af en toe zag trainen, dat was gewoon een heel groot verschil. Losser, met plezier, gewoon een hele andere Freddie.“
Het was juist de lust, die hij altijd wel weer hervond, die de keus om te stoppen zo lastig maakte. Zodat hij achttien maanden draalde voordat het hoge woord eruit kwam. „Ook omdat ik niet wilde opgeven bij de minste of geringste tegenslag. Maar op een gegeven moment ging het langer en langer duren voordat ik me weer gelukkig voelde dat was voor mij wel een teken.“

Druppeltjes

De druk, het eeuwige moeten van zichzelf, de faalangst het zijn slechts druppeltjes die de emmer vulden. Er raast zoveel meer rond in de bovenkamer van Hemmes jr. „Dingen van vroeger ook“, die hij vervolgens afwerend afdoet met ’niet interessant’.
Vooruit, een klein inkijkje dan. Gebrouilleerd met de tennisbond, gekissebis met toenmalig bondscoach Michel Schapers vooral, zomaar een voorbeeld van het oud zeer. „Niet interessant“, kruipt hij snel weer in z’n schulp. Waar Hemmes wél open over is: zijn zachtaardige karakter. Ongeschikt voor sport op topniveau, concludeert hij nu. „Daar moet je jezelf op nummer één zetten. Terwijl ik het ook fijn vind als de ander het naar zijn zin heeft. Ik ben te sociaal, vind het belangrijk om aardig gevonden te worden.“
Toch weigert hij af te geven op het profwereldje, dat wemelt van de klootzakken. Tennissers die over lijken gaan, met hun oogkleppen op slechts goud zien lonken. „De Nederlanders zijn niet zo, juist aardige jongens, daar heb ik het mee getroffen. Maar het klopt wel, vooral in het Oostblok. Waar ze een stuk arroganter zijn, en daarmee ook ver komen. Maar dat dóe ik gewoon niet. Dat kán ik niet. Voel ik me niet prettig bij.“

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:sad:

Af en toe denk ik ook dat Fred ons gewoon bijna negeerde, omdat hij zo negatief ingesteld was toen. Lijkit me best moeilijk om dan met iemand om te gaan die (bijna) altijd positief is en superblij is om je te zien.
Ik ben gewoon op het verkeerde moment fan geworden :p .

Kezzi
10-06-2006, 06:56 PM
Ik hoop dat Fred snel eens ergens speelt waar ik kan gaan kijken - lijkt me leuk :D
Hij heeft deze zomer 2 of 3 futures in Nederland gespeeld :p . Alleen wist ik dat niet :o .

Kezzi
10-06-2006, 06:58 PM
Ik had niet naar de datum gekeken :p

Had vandaag trouwens wel een mail met namen erin :) .
Hewitt, Baghdatis, Robredo, Sluiter, Davydenko en Ancic.

Kezzi
10-06-2006, 06:59 PM
Haha!
En dan echt zo eentje van 10 meter lang :p
Dan moeten we wel ver uit elkaar zitten :p

Kezzi
10-06-2006, 07:02 PM
Nee maar ik kan me dat wel voorstellen - als hij zo in 2000 is begonnen, heeft dan iets van 4 jaar non stop gereisd en alles gemist wat zn vrienden allemaal wel gedaan hebben volgens mij ga je je dan heel alleen voelen!
Ja, kan ik me wel iets bij voorstellen :) . Al lijkt het me ook gezellig om samen met die Nederlanders op een toernooi te zitten, er was er meestal op zijn minst nog 1 :p .

Kezzi
10-06-2006, 07:04 PM
Waarna Funs wegrent (johnny Depp in pirates deel 2 style)
Ik heb pirates 2 nog niet gezien :sad: :p
En Funs rent niet weg, dan houden we hem gewoon met zijn allen tegen :lol:

Kezzi
10-06-2006, 07:08 PM
:lol: tja, je weet dat ik iets heb met drinkende spelers :p

ja, ik ben echt helemaal weg van zn ogen, bleef er maar naar kijken toen k met hem sprak :hearts:
En ja hij is lief. k hoefde ni persé een foto met hem. Maar da belgische meisje vroeg of ze een foto moest maken, dus k zo, kheb er al een aantal, maar ach eentje erbij kan wel. Denk da'k daarom moest blozen :p

de meeste van Kristof waren mislukt :( ik had er veel meer, maar hij wou ni scherp op de foto :p

Inderdaad, ik dacht dat k misschien moeite zou hebben een kaartje te krijgen omdat hij tegen een belg moest, maar k had heel Nederland zo ongeveer mee kunnen nemen :p
En het is ook nog heel beleefd om iemand aan te kijken als je met hem praat ;) .

Kezzi
10-06-2006, 07:10 PM
Morgen. Jee het lijkt welof jullie de hele dag door typen hier. Maar goed dat betekend vast ook dat het met iedereen goed gaat :)

Maar goed dacht zal ook weer eens wat meer gaan posten, heb weer wat meer tijd :p

Ief, bedankt voor je verhaal. Neem aan dat je vandaag niet gaat, hopelijk wint ie. Al heb ik nog steeds geen enkel idee waar dit fantastische plaatsje ligt :p

Hier gaat verder alles goed. Was een flinke tijd afwezig, maar dat heeft zich beloont. Heb nu eindelijk mijn Master diploma en een nette afsluiting van mijn studie :)
Hoi! Welkom terug! :bigwave:

Gefeliciteerd met je master! Waarin heb je hem gehaald? En hoe mag je jezelf noemen nu? Ik vind die titels altijd heel interessant klinken, ik ga die van mij na mijn studie meteen op de deur plakken :lol: .

Dutchie
10-06-2006, 08:21 PM

Echt waar!
Ow ow oooow dat klinkt alweer leuk!
Ik zeg gooi Arno en Marco en Kristof en iedereen wie we leuk vinden erbij :lol:
Dank je wel Richard hahahaha

Ik heb er nu al weer zin in :D

Dutchie
10-06-2006, 08:21 PM
Hij heeft deze zomer 2 of 3 futures in Nederland gespeeld :p . Alleen wist ik dat niet :o .

Mag ik je ergens aanklagen? :p

Dutchie
10-06-2006, 08:23 PM
Dan moeten we wel ver uit elkaar zitten :p

Of zorgen dat je een grote Funs-fanclub hebt ;)

Dutchie
10-06-2006, 08:24 PM

Ik schat trouwens dat tegen de tijd dat het toernooi begint er van dit lijstje nog maar 2 namen overzijn :lol: dat is meestal zo ;)

Kezzi
10-06-2006, 08:39 PM
Echt waar!
Ow ow oooow dat klinkt alweer leuk!
Ik zeg gooi Arno en Marco en Kristof en iedereen wie we leuk vinden erbij :lol:
Dank je wel Richard hahahaha

Ik heb er nu al weer zin in :D
Ik vind alleen Arno al genoeg, als ie Funs maar meeneemt :p .
Maar volgens mij hadden we al ergens een lijstje voor Richard, toch?
Ik kan volgens mij bijna in mijn eentje de maindraw vullen als ik mocht kiezen wie er speelden :D . Dan wordt het toernooi in elk geval door 1 van mijn favo's gewonnen :lol: .

Kezzi
10-06-2006, 08:40 PM
Mag ik je ergens aanklagen? :p
Nee, liever niet :p .

Nymeria
10-06-2006, 08:42 PM
En ja hoor, ik kon het niet laten, ben extra vroeg naar school gegaan (gelukkig kon mijn docent eerder die afspraak laten beginnen) en was echt precies op tijd op het station om de trein richting Marco te halen. Voor de verandering was ik ook nog ruim op tijd in Mons en had nog tijd me te vervelen. Zodra de spelers de baan opkwamen zocht ik natuurlijk een plekje vlak achter Marco, zodat hij elke keer heel dichtbij kwam als hij naar zijn stoel ging. Ik zag dat hij nog altijd een versteviging onder zijn knie had, maar het was duidelijk dat hij daar geen last meer van had tijdens de wedstrijd. Het begin was gewoon geweldig, oké, Lopez maakte ook wel veel fouten, maar Marco speelde super. Denk dat het de beste wedstrijd is die ik ooit van hem gezien heb. In de tweede set werd Lopez sterker en werd het heel spannend. Ik zat echt 100% in de wedstrijd en had niet door dat de tijd super snel voorbij ging, of wat er om me heen gebeurde. Ik weet alleen dat er één vrouw was die de hele tijd Lopez aan het aanmoedigen was en tja, ik reageer over het algemeen wel als iemand tegen mijn favoriet is. Dus toen het op het einde van de set spannender werd, liet ik me ook steeds meer horen, en elke keer dat ik me liet horen, won Marco het punt. Dus die vrouw keek me steeds bozer aan. Maar helaas, Marco verloor toch de tie break (dat was de eerste keer dat hij niet het punt won na mijn aanmoedigingen :( ). De derde set kwam Marco snel een break voor en leek de set uit te gaan serveren (de game ervoor had hij op Lopez’ service al twee matchpoints gehad), maar Lopez kwam terug en het einde was weer zeer spannend. Was echt geweldig om te zien hoe Marco zichzelf aan bleef moedigen, en hoe geweldige shots hij bleef spelen (Lopez ook trouwens). Die vrouw die voor Lopez was keek me nog kwader aan dan eerst, maar gelukkig helpt dat niet erg bij het spel van een favoriet, want na weer een spannende tie break, won Marco de wedstrijd. Echt mooi hoe hij van blijheid schreeuwde! Toen hij na de wedstrijd naar zijn stoel liep keek hij me aan, ik glimlachte en hij zei niks, maar zijn gezicht zei genoeg: “het was een geweldig wedstrijd, maar ik ben nu echt kapot” Hij ging even zitten en draaide zich daarna om en ik zei dat het echt een “great match” was. Zodra hij weer bij adem was stond hij op en vroeg ik of ik misschien een flesje water mocht (het is daarbinnen zo heet!) en Marco gaf een flesje, deed de koelkast open en zei “do you want anything else? A coke or something?” Dat was echt lief, dus ik zei dat een flesje water voor mij genoeg was, ik had gewoon dorst en hij zo van “Do you maybe want another one?” Nee Marco ik heb aan één flesje genoeg!!!! Maar zo lief hoe hij vroeg of ik nog iets anders wou… :hearts: (ja daar komen die smileys weer :p)
Er kwam een hele lading kids op hem af dus hij begon handtekeningen te geven en ik liep snel naar de uitgang van de spelers, ik wou hem nog even succes voor de wedstrijd wensen. Hij gaf ook daar nog wat handtekeningen en foto’s en wou mij haast zo voorbijlopen (kortom, hij zag me niet :p) dus zei ik zijn naam en dat ik hem succes wenste en helaas niet kon komen, dus hij kwam meteen weer naar mij gelopen, vroeg of ik meteen ging, helaas wel, en toen was hij weg… :awww: Maar ik kan niet anders zeggen dan dat het weer een geweldige dag was en Marco scoort alleen maar meer punten bij mij :hearts: :inlove: :drool:

Kezzi
10-06-2006, 08:42 PM
Of zorgen dat je een grote Funs-fanclub hebt ;)
Die komt er, ik heb al best veel mensen overtuigd :D

Nymeria
10-06-2006, 08:43 PM

Judith :bounce: Jij zou hier ook nog vaker moeten posten ja! Gezellig als je weer mee doet :)

Ik ben vandaag ook geweest :angel: zoals mn vorige post liet zien. Marco is gewoon verslavend :p

Nymeria
10-06-2006, 08:45 PM
En dat is niet de bedoeling :p
Ik denk dat Funs de volgende keer wel toe is aan 2 nieuwe introducties, dan hebben we bijna het clubje van Rosmalen gehad :p .

Ja, en het gaat vast sneller als hij eenmaal gewend is meer fans te hebben, dankunnen we gerust met meer man tegelijk erbij komen.

Kezzi
10-06-2006, 08:45 PM
Ik schat trouwens dat tegen de tijd dat het toernooi begint er van dit lijstje nog maar 2 namen overzijn :lol: dat is meestal zo ;)
Arno staat niet op dit lijstje, dus die kan er ook niet af :lol:
Hopelijk komt Fred ook :D .

Nymeria
10-06-2006, 08:47 PM
Ik kan geen directe link posten, dus dan maar zo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hemmes blijft liever die aardige jongen
Door Esther Voesenek

Dinsdag 14 juni 2005 - De buitenwereld weet het pas een weekje, het kringetje om hem poogt al een maand of drie te wennen aan het idee: Fred Hemmes junior (24) is proftennisser-af. Stiller en stiller werd de Goirlenaar een teken aan de wand. Nota bene aan het andere eind van de wereld besloot Hemmes dat hij niet langer ongelukkig wil zijn.

Rugblessure, prevelde hij de umpire in het oor. Het sms’je aan het thuisfront - vader Fred in Goirle, coach Raymond Knaap in Amsterdam - vertelde het ware verhaal: ’Ik trek het niet meer. Ga niet spelen. Ik maak m’n dubbel af en kom naar huis. Laatste toernooi’.
Maart in India en hij daar moederziel alleen. Op dubbelmaatje Jasper Smit - aan wiens zijde hij nog won ook - na dan, maar die wist van niets. „Hij snapte er níks van. Maar ja, ik had hem ook niks verteld...“
Zoals Hemmes wel meer voor zichzelf hield het afgelopen anderhalf jaar, want zo lang spookte de vraag ’Jezus, wat doe ik hier eigenlijk’ al door zijn hoofd. Hoe beroerder hij zich voelde, hoe meer hij zich terugtrok. Hij in z’n eigen wereldje, doorspekt van negatieve gedachten. „Dat moet voor mijn coach ook absoluut niet makkelijk zijn geweest“, lijkt Hemmes zich plots te realiseren. „Op een gegeven moment was ik zó stil, zei ik zó weinig. Totaal geen feedback meer.“
De break in het najaar van 2004 was niet voor niets. Ribblessure, nu echt, maar een pijntje dat hem o-zo goed uitkwam. De Goirlenaar greep het aan als alibi om er even tussenuit te knijpen, weg van de malle wereld die tennis heet. Het spelletje waar hij zo verdomd goed in is. Maar dat als prof zoveel meer behelst dan leuk tegen een balletje kunnen slaan, ondervond Hemmes als geen ander.
De druk van het moeten presteren, die hij op de baan met zich mee torste als een loden last. Zozeer dat het hem verlamde, elk greintje lol uit zijn lijf rukte. Hij ging zelfs punten weggeven op de baan, zo ver was-ie al. Om maar rap weer thuis te zijn. „En als je mij dáár af en toe zag trainen, dat was gewoon een heel groot verschil. Losser, met plezier, gewoon een hele andere Freddie.“
Het was juist de lust, die hij altijd wel weer hervond, die de keus om te stoppen zo lastig maakte. Zodat hij achttien maanden draalde voordat het hoge woord eruit kwam. „Ook omdat ik niet wilde opgeven bij de minste of geringste tegenslag. Maar op een gegeven moment ging het langer en langer duren voordat ik me weer gelukkig voelde dat was voor mij wel een teken.“

Druppeltjes

De druk, het eeuwige moeten van zichzelf, de faalangst het zijn slechts druppeltjes die de emmer vulden. Er raast zoveel meer rond in de bovenkamer van Hemmes jr. „Dingen van vroeger ook“, die hij vervolgens afwerend afdoet met ’niet interessant’.
Vooruit, een klein inkijkje dan. Gebrouilleerd met de tennisbond, gekissebis met toenmalig bondscoach Michel Schapers vooral, zomaar een voorbeeld van het oud zeer. „Niet interessant“, kruipt hij snel weer in z’n schulp. Waar Hemmes wél open over is: zijn zachtaardige karakter. Ongeschikt voor sport op topniveau, concludeert hij nu. „Daar moet je jezelf op nummer één zetten. Terwijl ik het ook fijn vind als de ander het naar zijn zin heeft. Ik ben te sociaal, vind het belangrijk om aardig gevonden te worden.“
Toch weigert hij af te geven op het profwereldje, dat wemelt van de klootzakken. Tennissers die over lijken gaan, met hun oogkleppen op slechts goud zien lonken. „De Nederlanders zijn niet zo, juist aardige jongens, daar heb ik het mee getroffen. Maar het klopt wel, vooral in het Oostblok. Waar ze een stuk arroganter zijn, en daarmee ook ver komen. Maar dat dóe ik gewoon niet. Dat kán ik niet. Voel ik me niet prettig bij.“

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:sad:

Af en toe denk ik ook dat Fred ons gewoon bijna negeerde, omdat hij zo negatief ingesteld was toen. Lijkit me best moeilijk om dan met iemand om te gaan die (bijna) altijd positief is en superblij is om je te zien.
Ik ben gewoon op het verkeerde moment fan geworden :p .
Ja dat klinkt allemaal erg depri :sad: maar da kan ook de stijl van schrijven zijn natuulrijk, het zal wel erg zijn, maar erger zijn gemaakt door het schrijven, zoals vaker.

:lol: ja inderdaad, maar nu kun je dus ook leukere momenten meemaken van het fan zijn :)

Nymeria
10-06-2006, 08:48 PM

Echt balen :(
Nja, tis ook ni allemaal bij te houden, zeker als een speler gestopt is, volg je ze ni meer zo goed, of ze toevallig weer beginnen

Nymeria
10-06-2006, 08:49 PM
En het is ook nog heel beleefd om iemand aan te kijken als je met hem praat ;) .

Inderdaad, ik had een goed excuus dus.

Nymeria
10-06-2006, 08:51 PM
Ik vind alleen Arno al genoeg, als ie Funs maar meeneemt :p .
Maar volgens mij hadden we al ergens een lijstje voor Richard, toch?
Ik kan volgens mij bijna in mijn eentje de maindraw vullen als ik mocht kiezen wie er speelden :D . Dan wordt het toernooi in elk geval door 1 van mijn favo's gewonnen :lol: .

Een beetje lief zijn he en voor mij Marco erbij vragen :p

Kezzi
10-06-2006, 08:55 PM
En ja hoor, ik kon het niet laten, ben extra vroeg naar school gegaan (gelukkig kon mijn docent eerder die afspraak laten beginnen) en was echt precies op tijd op het station om de trein richting Marco te halen. Voor de verandering was ik ook nog ruim op tijd in Mons en had nog tijd me te vervelen. Zodra de spelers de baan opkwamen zocht ik natuurlijk een plekje vlak achter Marco, zodat hij elke keer heel dichtbij kwam als hij naar zijn stoel ging. Ik zag dat hij nog altijd een versteviging onder zijn knie had, maar het was duidelijk dat hij daar geen last meer van had tijdens de wedstrijd. Het begin was gewoon geweldig, oké, Lopez maakte ook wel veel fouten, maar Marco speelde super. Denk dat het de beste wedstrijd is die ik ooit van hem gezien heb. In de tweede set werd Lopez sterker en werd het heel spannend. Ik zat echt 100% in de wedstrijd en had niet door dat de tijd super snel voorbij ging, of wat er om me heen gebeurde. Ik weet alleen dat er één vrouw was die de hele tijd Lopez aan het aanmoedigen was en tja, ik reageer over het algemeen wel als iemand tegen mijn favoriet is. Dus toen het op het einde van de set spannender werd, liet ik me ook steeds meer horen, en elke keer dat ik me liet horen, won Marco het punt. Dus die vrouw keek me steeds bozer aan. Maar helaas, Marco verloor toch de tie break (dat was de eerste keer dat hij niet het punt won na mijn aanmoedigingen :( ). De derde set kwam Marco snel een break voor en leek de set uit te gaan serveren (de game ervoor had hij op Lopez’ service al twee matchpoints gehad), maar Lopez kwam terug en het einde was weer zeer spannend. Was echt geweldig om te zien hoe Marco zichzelf aan bleef moedigen, en hoe geweldige shots hij bleef spelen (Lopez ook trouwens). Die vrouw die voor Lopez was keek me nog kwader aan dan eerst, maar gelukkig helpt dat niet erg bij het spel van een favoriet, want na weer een spannende tie break, won Marco de wedstrijd. Echt mooi hoe hij van blijheid schreeuwde! Toen hij na de wedstrijd naar zijn stoel liep keek hij me aan, ik glimlachte en hij zei niks, maar zijn gezicht zei genoeg: “het was een geweldig wedstrijd, maar ik ben nu echt kapot” Hij ging even zitten en draaide zich daarna om en ik zei dat het echt een “great match” was. Zodra hij weer bij adem was stond hij op en vroeg ik of ik misschien een flesje water mocht (het is daarbinnen zo heet!) en Marco gaf een flesje, deed de koelkast open en zei “do you want anything else? A coke or something?” Dat was echt lief, dus ik zei dat een flesje water voor mij genoeg was, ik had gewoon dorst en hij zo van “Do you maybe want another one?” Nee Marco ik heb aan één flesje genoeg!!!! Maar zo lief hoe hij vroeg of ik nog iets anders wou… :hearts: (ja daar komen die smileys weer :p)
Er kwam een hele lading kids op hem af dus hij begon handtekeningen te geven en ik liep snel naar de uitgang van de spelers, ik wou hem nog even succes voor de wedstrijd wensen. Hij gaf ook daar nog wat handtekeningen en foto’s en wou mij haast zo voorbijlopen (kortom, hij zag me niet :p) dus zei ik zijn naam en dat ik hem succes wenste en helaas niet kon komen, dus hij kwam meteen weer naar mij gelopen, vroeg of ik meteen ging, helaas wel, en toen was hij weg… :awww: Maar ik kan niet anders zeggen dan dat het weer een geweldige dag was en Marco scoort alleen maar meer punten bij mij :hearts: :inlove: :drool:
Echt té lief gewoon! :D
Geweldig dat Marco zo lief is tegen je! :hug: Ik word er gewoon zelf helemaal blij van, terwijl ik er niet eens bij was :p .

Kezzi
10-06-2006, 08:56 PM
Ja, en het gaat vast sneller als hij eenmaal gewend is meer fans te hebben, dankunnen we gerust met meer man tegelijk erbij komen.
Ja, dat schrikt dan niet meer zo af :p .

Kezzi
10-06-2006, 08:58 PM
Ja dat klinkt allemaal erg depri :sad: maar da kan ook de stijl van schrijven zijn natuulrijk, het zal wel erg zijn, maar erger zijn gemaakt door het schrijven, zoals vaker.

:lol: ja inderdaad, maar nu kun je dus ook leukere momenten meemaken van het fan zijn :)
Ja, dat kan natuurlijk ook. Maar dat idee heb ik niet, hij had ons toen met die ribspierblessure ook gemaild dat hij het wel even fijn vond zo. Dus toen ik dit las en terug dacht aan dat mailtje vond ik het echt heel erg dat we nooit iets gemerkt hebben :sad: . Kon natuurlijk ook niet, zelfs Jasper wist van niks, maar toch...

Ja, hopelijk speelt ie in Rotterdam :D .

Kezzi
10-06-2006, 09:00 PM
Echt balen :(
Nja, tis ook ni allemaal bij te houden, zeker als een speler gestopt is, volg je ze ni meer zo goed, of ze toevallig weer beginnen
En je volgt het al helemaal niet meer als je denkt dat ze nooit meer terugkomen :p . Van Fred kwam niet echt het signaal van 'ik ga ooit weer terugkomen' ;) .

Kezzi
10-06-2006, 09:01 PM
Een beetje lief zijn he en voor mij Marco erbij vragen :p
Wij hadden toch al een lijstje? :p
En Marco staat ook zeker op mijn lijstje, hij staat ook in mijn sig en die spelers moeten zeker komen :D .

Kezzi
10-06-2006, 09:05 PM
Ik heb vandaag mijn nieuwe Jamie boek gekregen :bounce:
Het is meteen benoemd tot mijn nieuwe bijbel, ik heb het al het hele huis doorgesleept :lol: .
Dat is trouwens echt een keidik boek :eek: Met een hele mooie kaft ook :D .
Ik vind die 25 euro echt erg goedkoop voor zo'n boek als je bedenkt dat de gemiddelde nieuwe paperback bij de boekhandel tussen de 12 en 17 euro zit.
En het grappige is dat de mensen die de Nederlandse versie besteld hebben er een week langer op moeten wachten en ook nog eens 15 euro meer betalen :lol: .

Nymeria
10-06-2006, 09:08 PM
Geweldig dat Marco zo lief is tegen je! :hug: Ik word er gewoon zelf helemaal blij van, terwijl ik er niet eens bij was :p .

Ja echt geweldig, als k er aan terug denk hoe hij me aan keek na de wedstrijd... :hearts: ...en da met da drinken was echt geweldig... :lol:

Ik ben ook ehelmaal blij, ik wacht nog maar ff met da afkicken :p

Nymeria
10-06-2006, 09:09 PM
Ja, dat schrikt dan niet meer zo af :p .

Precies... gewoon in twee keer de rest erbij voegen ofzo. En dan de derde keer met het spandoek komen. sms Funs ff da Arnaud volgend jaar minimaal 3 toernooien hier moet spelen :p

Nymeria
10-06-2006, 09:10 PM
Ja, dat kan natuurlijk ook. Maar dat idee heb ik niet, hij had ons toen met die ribspierblessure ook gemaild dat hij het wel even fijn vond zo. Dus toen ik dit las en terug dacht aan dat mailtje vond ik het echt heel erg dat we nooit iets gemerkt hebben :sad: . Kon natuurlijk ook niet, zelfs Jasper wist van niks, maar toch...

Ja, hopelijk speelt ie in Rotterdam :D .

Tja zoveel weet ik ook niet van hem af, ik volg jouw woorden dus maar :)

Hij verdient zeker een qualies-WC!

Nymeria
10-06-2006, 09:11 PM
En je volgt het al helemaal niet meer als je denkt dat ze nooit meer terugkomen :p . Van Fred kwam niet echt het signaal van 'ik ga ooit weer terugkomen' ;) .

Hij was nog jong genoeg, dan kun je dat nog wel verwachten. Maar idd, hij is geen speler waarvan het wereldnieuws is als er een comeback komt

Nymeria
10-06-2006, 09:13 PM
Wij hadden toch al een lijstje? :p
En Marco staat ook zeker op mijn lijstje, hij staat ook in mijn sig en die spelers moeten zeker komen :D .

Ik kan onze lijstjes niet meer zo bijhouden eigenlijk :p

Nymeria
10-06-2006, 09:14 PM
Het is meteen benoemd tot mijn nieuwe bijbel, ik heb het al het hele huis doorgesleept :lol: .
Ik vind die 25 euro echt erg goedkoop voor zo'n boek als je bedenkt dat de gemiddelde nieuwe paperback bij de boekhandel tussen de 12 en 17 euro zit.
En het grappige is dat de mensen die de Nederlandse versie besteld hebben er een week langer op moeten wachten en ook nog eens 15 euro meer betalen

:lol: Dat is mooi!!! :)

Hoeveel recepten heb je er al uit gemaakt?

Dutchie
10-06-2006, 09:20 PM

:worship:
Leuk !!!!!!!!!!
Aww ik wil ook een flesje water van Marco haha.

En toen ging je gewoon weg? Zonder knuffels?
Slechte zaak Yvo :p

En heb je nog weer fotos gemaakt? :angel:

Dutchie
10-06-2006, 09:22 PM
Arno staat niet op dit lijstje, dus die kan er ook niet af :lol:
Hopelijk komt Fred ook :D .

Jaaaaaaaaa :D
Richard mailen Eliane, mailen!!!!!! :p

Dutchie
10-06-2006, 09:25 PM

Ja dat heb ik ook :D

Nymeria
10-06-2006, 09:25 PM
:worship:
Leuk !!!!!!!!!!
Aww ik wil ook een flesje water van Marco haha.

En toen ging je gewoon weg? Zonder knuffels?
Slechte zaak Yvo :p

En heb je nog weer fotos gemaakt? :angel:
Ja het was geweldig!

Ik was helemaal blij met da flesje water, elke keer da'k een slokje nam zei k tegen Yuan-li (da Belgische meisje die er ook de andere dagen was) wel iets over Marco :lol:

Marco is vriendelijk en heel open, maar k zie m ni snel knuffels geven als er een hele groep fans omheen is :p niet dat ik het verwacht als die groep er niet bij is :p

Nope. Mn ouders weten niet da'k bij t tennis geweest ben en als de camera weg was zou t opgevallen zijn ;)

Dutchie
10-06-2006, 09:26 PM
En het grappige is dat de mensen die de Nederlandse versie besteld hebben er een week langer op moeten wachten en ook nog eens 15 euro meer betalen :lol: .

Wanneer ga je wat voor ons koken? :angel:

Nymeria
10-06-2006, 09:26 PM
Ja dat heb ik ook :D

Mooi dat ik jullie allemaal blij kan maken :)

Dutchie
10-06-2006, 09:28 PM
Ja echt geweldig, als k er aan terug denk hoe hij me aan keek na de wedstrijd... :hearts: ...en da met da drinken was echt geweldig... :lol:

Aaaaaaaaaaaw
Ik hoop dat je hem dan weer snel ziet :)
Geloof mij, geef het een paar dagen en je zit in het zwarte gat....ik zeg vraag "supermassive black hole" van Muse maar alvast aan :lol:
Maar je komt er overheen ;)
You'll live hahahaha

(lekker dramatisch hihi)

Kezzi
10-06-2006, 09:29 PM

Ik hoef ook nog niet af te kicken. We kunnen helemaal niet naar Funs en Arno dat weekend :sad: . Ik was in mijn enthousiasme vergeten dat dat een van de drukste weekende van september gaat zijn en dat we ook niemand van een ander filiaal kunnen lenen, omdat die zelf ook moeten werken met Sinterklaas :sad:
Maar ik wilde nog proberen om alleen zondag te regelen :p .

Kezzi
10-06-2006, 09:29 PM
Precies... gewoon in twee keer de rest erbij voegen ofzo. En dan de derde keer met het spandoek komen. sms Funs ff da Arnaud volgend jaar minimaal 3 toernooien hier moet spelen :p
Ja, dat vind ik ook :D . Rotterdam, Düsseldorf en Rosmalen moet lukken ;) .
Dan kunnen we zelfs naar 4, want ik zie hem ook wel weer in Halle spelen :D .

Nymeria
10-06-2006, 09:30 PM
Aaaaaaaaaaaw
Ik hoop dat je hem dan weer snel ziet :)
Geloof mij, geef het een paar dagen en je zit in het zwarte gat....ik zeg vraag "supermassive black hole" van Muse maar alvast aan :lol:
Maar je komt er overheen ;)
You'll live hahahaha

(lekker dramatisch hihi)

Dat klinkt erg dramatisch ja :lol: maar hopelijk zie ik hem snel weer ja, moet maar snel weer een toernooi plannen :p

Kezzi
10-06-2006, 09:31 PM
Tja zoveel weet ik ook niet van hem af, ik volg jouw woorden dus maar :)

Hij verdient zeker een qualies-WC!
Ik vind ook dat hij een qualies-WC verdient :bounce: .
Zal ik Richard mailen met een verzoekje? :p

Nymeria
10-06-2006, 09:31 PM
Ik hoef ook nog niet af te kicken. We kunnen helemaal niet naar Funs en Arno dat weekend :sad: . Ik was in mijn enthousiasme vergeten dat dat een van de drukste weekende van september gaat zijn en dat we ook niemand van een ander filiaal kunnen lenen, omdat die zelf ook moeten werken met Sinterklaas :sad:
Oh balen dat jullie geen heel weekend kunnen :(

Werk kan heel leuk zijn, en het geld is fijn, maar soms is werk ook echt balen!

Kezzi
10-06-2006, 09:32 PM
Hij was nog jong genoeg, dan kun je dat nog wel verwachten. Maar idd, hij is geen speler waarvan het wereldnieuws is als er een comeback komt
Ik had juist verwacht dat hij niet terug zou komen, omdat hij nog jong is. Als je jong bent is het makkelijker om nog helemaal een andere richting uit te gaan dan over 10-15 jaar.

Dutchie

Kun je niet gaan? :sad:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaw
Wat jammer zeg!
Zelfs ík had er al zin in en ik kon niet eens mee!
Nou ja als die zondag nog gaat lukken dan is dat ook leuk toch?
(hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten, alleen de zondag? :angel: )

Nymeria
Ja, dat vind ik ook :D . Rotterdam, Düsseldorf en Rosmalen moet lukken ;) .
Dan kunnen we zelfs naar 4, want ik zie hem ook wel weer in Halle spelen :D .

Jaaa :bounce:

Ik zie bij 2 van de 4 Marco ook wel komen... *sorry kan over niemand anders praten geloof ik* :angel:

Kezzi
Ik kan onze lijstjes niet meer zo bijhouden eigenlijk :p
Volgens mij waren het zowat al onze favo's :p

Dutchie
10-06-2006, 09:33 PM

Mailen! Nu!

Nymeria
10-06-2006, 09:33 PM

Ja! Het is altijd te proberen natuurlijk. (zet er dan ook in dat Chiudi ook moet komen :p)

Nymeria
10-06-2006, 09:34 PM
Ik had juist verwacht dat hij niet terug zou komen, omdat hij nog jong is. Als je jong bent is het makkelijker om nog helemaal een andere richting uit te gaan dan over 10-15 jaar.

Als je jong bent kun je er nog uitkomen en je niveau nog verbeteren als je oud bent is dat moeilijker :shrug:

Kezzi
10-06-2006, 09:34 PM
:lol: Dat is mooi!!! :)

Hoeveel recepten heb je er al uit gemaakt?
Nog niks, heb het alleen rondgesleept vandaag :p .

Ik heb eigenlijk nog nooit echt iets gemaakt van Jamie :o . Alleen zo'n dressing uit het boekje van de flavour shaker :lol: .
Mijn moeder heeft het eten meestal al klaar als ik thuis ben, ik moet eens zeggen dat ze gewoon de boodschappen haalt en dat ik dan wel kook :) . Moet ik wel alles heel duidelijk opschrijven, anders gaat het mis. Net als met de appelstroop :p .

Nymeria
10-06-2006, 09:35 PM
Volgens mij waren het zowat al onze favo's :p

Dan wordt het een groot toernooi :lol:

Kezzi
10-06-2006, 09:36 PM
Jaaaaaaaaa :D
Richard mailen Eliane, mailen!!!!!! :p
Ik denk dat ik dat eens ga doen :) .
Hij kent me zo onderhand toch wel :lol:

Nymeria
10-06-2006, 09:36 PM
Nog niks, heb het alleen rondgesleept vandaag :p .

Ik heb eigenlijk nog nooit echt iets gemaakt van Jamie :o . Alleen zo'n dressing uit het boekje van de flavour shaker :lol: .
Mijn moeder heeft het eten meestal al klaar als ik thuis ben, ik moet eens zeggen dat ze gewoon de boodschappen haalt en dat ik dan wel kook :) . Moet ik wel alles heel duidelijk opschrijven, anders gaat het mis. Net als met de appelstroop :p .

Dat is ook een optie :lol: een rondleiding geven door het huis.

Waarom heb je de boeken dan als je er nog niks uit hebt klaargemaakt? :p

Kezzi
10-06-2006, 09:37 PM
Ja het was geweldig!

Ik was helemaal blij met da flesje water, elke keer da'k een slokje nam zei k tegen Yuan-li (da Belgische meisje die er ook de andere dagen was) wel iets over Marco :lol:

Marco is vriendelijk en heel open, maar k zie m ni snel knuffels geven als er een hele groep fans omheen is :p niet dat ik het verwacht als die groep er niet bij is :p

Nope. Mn ouders weten niet da'k bij t tennis geweest ben en als de camera weg was zou t opgevallen zijn ;)
Ik verwacht wel dat hij je knuffels geeft als er geen groep bij is :D . Funs geeft ook geen kusjes als er veel mensen staan, in Halle stonden wij er maar met z'n tweeen :) . Gelukkig maar :D .
Maar de volgende keer ga ik hem gewoon 3 keer kussen als hij in Nederland is, ze moeten zich wel een beetje aanpassen aan het land waar ze zijn ;) .

Kezzi
10-06-2006, 09:38 PM
Wanneer ga je wat voor ons koken? :angel:
Volgend jaar? :p

Kezzi
10-06-2006, 09:40 PM
Oh balen dat jullie geen heel weekend kunnen :(

Werk kan heel leuk zijn, en het geld is fijn, maar soms is werk ook echt balen!
Ja, maar gelukkig is het leuk werk. Als iemand anders mijn baas was zou ik echt wegblijven, maar Arjan is een hele leuke baas en ik ga hem echt niet in de steek laten in zo'n drukke tijd. Ben gisteren zelfs met hem gaan shoppen en een ijsje gaan eten in zijn pauze :lol: .
Het zou ook makkelijker zijn als we niet meteen allebei weg zouden zijn, mja hopelijk valt er iets te regelen voor zondag :) .

Nymeria
10-06-2006, 09:41 PM
Ik verwacht wel dat hij je knuffels geeft als er geen groep bij is :D . Funs geeft ook geen kusjes als er veel mensen staan, in Halle stonden wij er maar met z'n tweeen :) . Gelukkig maar :D .
Maar de volgende keer ga ik hem gewoon 3 keer kussen als hij in Nederland is, ze moeten zich wel een beetje aanpassen aan het land waar ze zijn ;) .

Ik zal marco zeggen da'k m volgende keer alleen wil zien :p

Ja je drie kussen hebben we vaker gehoord :p

Kezzi
10-06-2006, 09:41 PM
Kun je niet gaan? :sad:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaw
Wat jammer zeg!
Zelfs ík had er al zin in en ik kon niet eens mee!
Nou ja als die zondag nog gaat lukken dan is dat ook leuk toch?
(hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten, alleen de zondag? :angel: )
Ongeveer 70 euro, iets minder :p .

Nymeria
10-06-2006, 09:42 PM
Ja, maar gelukkig is het leuk werk. Als iemand anders mijn baas was zou ik echt wegblijven, maar Arjan is een hele leuke baas en ik ga hem echt niet in de steek laten in zo'n drukke tijd. Ben gisteren zelfs met hem gaan shoppen en een ijsje gaan eten in zijn pauze :lol: .
Het zou ook makkelijker zijn als we niet meteen allebei weg zouden zijn, mja hopelijk valt er iets te regelen voor zondag :) .

Wel leuk dat je het zo goed met hem kunt vinden! En er valt dan vast wel een compromis (sp?) te sluiten!

Kezzi
Jaaa :bounce:

Ik zie bij 2 van de 4 Marco ook wel komen... *sorry kan over niemand anders praten geloof ik* :angel:
Alsof ik niet elke gelegenheid aangrijp om Funs te noemen :p

Kezzi
Mailen! Nu!
Zondag ;) .

Nymeria
10-06-2006, 09:43 PM
Ik ga slapen, ben best moe en heb weeral te weinig gegeten, dus k heb ook geen energie ook. k bedacht me pas na de wedstrijd van Marco dat k pas drie beschuitjes op had, en die wedstrijd was pas rond half 5 afgelopen :p

Kezzi
10-06-2006, 09:44 PM
Dan wordt het een groot toernooi :lol:
Leuk toch? :p

Nymeria
Alsof ik niet elke gelegenheid aangrijp om Funs te noemen :p

Weer iets waarin de vergelijking komt, het blijft gewoon constant zo. Wat Funs voor jou is, is Marco voor mij.

Kezzi
Als je jong bent kun je er nog uitkomen en je niveau nog verbeteren als je oud bent is dat moeilijker :shrug:
Dat is ook waar :) .

Kezzi
10-06-2006, 09:45 PM
Ik ga eens slapen, ik kom deze week al ernstig slaap tekort :p .
En morgen is de enige dag dat ik enigszins kan uitslapen :D .

Nymeria
10-06-2006, 09:45 PM
Leuk toch? :p

Ja, een toernooi van een paar weken lang, en al die tijd favorieten van ons in het land :hearts:

Dutchie
10-06-2006, 10:25 PM
Ongeveer 70 euro, iets minder :p .

Kijk dat komt al meer in de buurt!!!!!
:yeah:

bovenbuuf
10-07-2006, 07:56 AM
Hey!
:wavey:

Iedereen komt ineeens terug!!! :yeah:

Als je updates wil - gewoon vragen want teruglezen is echt niet te doen :lol:
En het is ook sinds kort hoor dat we weer zoveel posten :)

Ok dankje wel, als ik er niet meer uitkom dan vrag ik wel.

bovenbuuf
10-07-2006, 08:00 AM
Hoi! Welkom terug! :bigwave:

Gefeliciteerd met je master! Waarin heb je hem gehaald? En hoe mag je jezelf noemen nu? Ik vind die titels altijd heel interessant klinken, ik ga die van mij na mijn studie meteen op de deur plakken :lol: .
master social science education, teaching political science das em voluit.. dus dat ga ik echt niet op de deur plakken :p

bovenbuuf
10-07-2006, 08:05 AM
Judith :bounce: Jij zou hier ook nog vaker moeten posten ja! Gezellig als je weer mee doet :)

Ik ben vandaag ook geweest :angel: zoals mn vorige post liet zien. Marco is gewoon verslavend :p
Ik merk het, goed om te zien dat je het zo leuk hebt gehad.. mar ik heb nog steeds geen idee waar het nu ligt! Ga je dit weekend nog een keer?

bovenbuuf
10-07-2006, 08:10 AM
ok ik ga er weer vandoor. Veel plezier jullie allemaal. Vandaag even de stad in, een of andere boekenmarkt en je kunt nu bij het ziekenhuis je gratis laten prikken op cholesterol, bloedsuikers en je bloedgroep.. als het niet te druk is ga ik dt maar eens proberen.

Nymeria
10-07-2006, 09:51 AM
Ik merk het, goed om te zien dat je het zo leuk hebt gehad.. mar ik heb nog steeds geen idee waar het nu ligt! Ga je dit weekend nog een keer?

Mons ligt vlak bij de Franse grens, in België. Zo'n drie uur met de trein van Roermond (als alles goed gaat, wat mij dus niet gegund was) en iets minder dan drie uur van Breda.

Ik moet vandaag werken, maar als hij wint vandaag zou ik wel heel graag naar zijn finale willen. Zo vaak krijg je de kans niet nl om hem de finale te kunnen zien spelen.

Nymeria
10-07-2006, 09:58 AM
ok ik ga er weer vandoor. Veel plezier jullie allemaal. Vandaag even de stad in, een of andere boekenmarkt en je kunt nu bij het ziekenhuis je gratis laten prikken op cholesterol, bloedsuikers en je bloedgroep.. als het niet te druk is ga ik dt maar eens proberen.

oh dat lijkt me ook wel interessant, zou ik ook wel willen weten :)

bovenbuuf
10-07-2006, 12:10 PM
Mons ligt vlak bij de Franse grens, in België. Zo'n drie uur met de trein van Roermond (als alles goed gaat, wat mij dus niet gegund was) en iets minder dan drie uur van Breda.

Ik moet vandaag werken, maar als hij wint vandaag zou ik wel heel graag naar zijn finale willen. Zo vaak krijg je de kans niet nl om hem de finale te kunnen zien spelen.

Ok dankje.. ik had echt geen idee.. veel te ver van hier dus. Hopelijk wint ie vandaag zodat je er morgen heen kunt, want zoals je zegt, vaak heb je geen geluk om een finale van em te zien!

succes met werk!

bovenbuuf
10-07-2006, 12:13 PM
oh dat lijkt me ook wel interessant, zou ik ook wel willen weten :)
in 1 woord: CHAOS! Jee wat was het daar druk zeg. het idee was om eventjes je vinger te laten prikken 5 min wachten en dan wist je het.. nu werd het anders.. eerst een half uur wachten dan 2 buisjes bloed en dan weer 1 uur wachten voor de uitslag.. dat vonden ze toch te gek. Je krijgt nu het resultaat thuis gestuurd of ze gaven je een briefje mee zodat je ergens deze week ook nog een keertje terug kon komen.....Dus ja zal nu maar wachten tot de postbode nieuws gaat brengen...

Nymeria
10-07-2006, 04:00 PM
Ok dankje.. ik had echt geen idee.. veel te ver van hier dus. Hopelijk wint ie vandaag zodat je er morgen heen kunt, want zoals je zegt, vaak heb je geen geluk om een finale van em te zien!

succes met werk!

Ja het is vanuit jou helemaal niet te doen, vanuit Breda/Roermond is t al te ver eigk. Hij heeft verloren vandaag, in 3 sets, dus ik hoef morgen niet te gaan. Vind het jammer, maar ook ni zo heel erg. Ben al lang blij dat ik hem drie dagen heb kunnen zien.

Nymeria
10-07-2006, 04:01 PM
in 1 woord: CHAOS! Jee wat was het daar druk zeg. het idee was om eventjes je vinger te laten prikken 5 min wachten en dan wist je het.. nu werd het anders.. eerst een half uur wachten dan 2 buisjes bloed en dan weer 1 uur wachten voor de uitslag.. dat vonden ze toch te gek. Je krijgt nu het resultaat thuis gestuurd of ze gaven je een briefje mee zodat je ergens deze week ook nog een keertje terug kon komen.....Dus ja zal nu maar wachten tot de postbode nieuws gaat brengen...

Dat was te verwachten natuurlijk, ze hadden kunnen verwachten dat daar best veel belangstelling voor was! Wel vreemd dat ze opeens 2 buisjes nodig hadden ipv. even je vinger te laten prikken.

Nymeria
10-07-2006, 06:02 PM
Ik ga van vrijdag tot maandag naar Basel toe :bounce: helaas is het toernooi pas een week later :p

Dutchie
10-07-2006, 06:44 PM

Kijk een amerikaanse Gavin is dan wel weer leuk - die zijn dol op knuffelen :lol:
Hij vraagt het meestal aan míj ipv andersom :lol:
In engeland toen na het laatste concert toen ik zo zei dat we er de dag erna niet zouden zijn omdat we dat niet konden betalen zei hij - you what? :p dus ik zo, we gaan naar huis ;)
Zegt ie - "hold me"
*zuuuuuuuucht*
Hij is best lief :D

Dutchie
10-07-2006, 06:48 PM
Ok dankje wel, als ik er niet meer uitkom dan vrag ik wel.

Niet dat wij nog weten waar het over gaat, maar goed, het gaat om het idee he ;) :p

Dutchie
10-07-2006, 06:52 PM
master social science education, teaching political science das em voluit.. dus dat ga ik echt niet op de deur plakken :p

Of je moet een heeeeele grote deur hebben haha

Dutchie
10-07-2006, 06:54 PM
Ik ga van vrijdag tot maandag naar Basel toe :bounce: helaas is het toernooi pas een week later :p

Ja gaat vóór het toernooi is?
Yvo!
Whyyyyyyyyyyyy!

Nymeria
10-07-2006, 06:56 PM
Ja gaat vóór het toernooi is?
Yvo!
Whyyyyyyyyyyyy!

Mijn moeder bood me een reisje aan en mijn eerste keus was Basel. We gaan in eerste week van herfstvakantie, mja t toernooi, de qualies, beginnen in t tweede weekend van de herfstvakantie. Maar ik sla een gratis reisje Basel echt ni af!

bovenbuuf
10-08-2006, 07:56 AM
Ja het is vanuit jou helemaal niet te doen, vanuit Breda/Roermond is t al te ver eigk. Hij heeft verloren vandaag, in 3 sets, dus ik hoef morgen niet te gaan. Vind het jammer, maar ook ni zo heel erg. Ben al lang blij dat ik hem drie dagen heb kunnen zien.

Das ook weer waar, blij zijn met wat je hebt. Maar goed je wilt het este voor je speler en dat is altijd zoveel mogelijk wedstrijden winnen zodat ie wat hoger op die lijst komt en zich nog makkelijker plaatst voor al die tournooien, zodat met een beetje geluk ie ook wat vaker op tv te zien is........ moet Eurosport wel meewerken he!

bovenbuuf
10-08-2006, 07:59 AM
Dat was te verwachten natuurlijk, ze hadden kunnen verwachten dat daar best veel belangstelling voor was! Wel vreemd dat ze opeens 2 buisjes nodig hadden ipv. even je vinger te laten prikken.Dat had allemaal te maken met de drukte... ze hadden niet veel mensen verwacht, dus ze hadden maar 2 apparaatjes die je nodig hebt om in je vinger te prikken, dus je kunt dan maar 2 mensen per 5 min. helpen.. omdat het zo druk was waren ze maar over gestapt om het via het bloed te doen, vandaar 1 buisje. Dat duurt normaal dan 15 minuten voor de uitslag.... vanwege de drukte moest je er nu een uur op wachten. Het andere buisje was er voor om te weten wat voor bloedgroep je hebt en was dus optioneel.

bovenbuuf
10-08-2006, 08:01 AM
Oh.. waarom een week te vroeg? Of ga je em nog een mailtje sturen en zeggen joh ik ben in Basel waar ben jij? Hij doet vast wel mee aan dat tournooi.......toch?

bovenbuuf
10-08-2006, 08:02 AM
Of je moet een heeeeele grote deur hebben haha

Ik wil op den duur nog verhuizen, misschien moet ik er dan maar rekening mee houden. Een grote deur zodat de titel erop past :p

bovenbuuf
10-08-2006, 08:04 AM
Mijn moeder bood me een reisje aan en mijn eerste keus was Basel. We gaan in eerste week van herfstvakantie, mja t toernooi, de qualies, beginnen in t tweede weekend van de herfstvakantie. Maar ik sla een gratis reisje Basel echt ni af!Nu mam erbij is wordt het zeker ook geen He waar ben jij mailtje...:sad:

Nymeria
10-08-2006, 08:48 AM
Das ook weer waar, blij zijn met wat je hebt. Maar goed je wilt het este voor je speler en dat is altijd zoveel mogelijk wedstrijden winnen zodat ie wat hoger op die lijst komt en zich nog makkelijker plaatst voor al die tournooien, zodat met een beetje geluk ie ook wat vaker op tv te zien is........ moet Eurosport wel meewerken he!

Ja had het geweldig gevonden als hij de finale gespeeld had! Het had er zeker in gezeten hij heeft zowel in set 1 als 2 een voorsprong weggegeven... :rolleyes:
Ik kreeg gisteren wel nog de groeten van hem :bounce: en hij zei da t ni mijn schuld was da hij verloren had :p

Nymeria
10-08-2006, 08:50 AM
Dat had allemaal te maken met de drukte... ze hadden niet veel mensen verwacht, dus ze hadden maar 2 apparaatjes die je nodig hebt om in je vinger te prikken, dus je kunt dan maar 2 mensen per 5 min. helpen.. omdat het zo druk was waren ze maar over gestapt om het via het bloed te doen, vandaar 1 buisje. Dat duurt normaal dan 15 minuten voor de uitslag.... vanwege de drukte moest je er nu een uur op wachten. Het andere buisje was er voor om te weten wat voor bloedgroep je hebt en was dus optioneel.

ah ok, ja dan snap ik het. Ik zou willen dat ze dat bij ons in hte ziekenhuis deden, ben erg benieuwd, vooral naar mn bloedgroep. (voor tzelfde geld weten ze da al, heb vaak genoeg bloed meoten laten prikken :p)

Nymeria
10-08-2006, 08:51 AM
Oh.. waarom een week te vroeg? Of ga je em nog een mailtje sturen en zeggen joh ik ben in Basel waar ben jij? Hij doet vast wel mee aan dat tournooi.......toch?
Tja, mijn moeder wou ni een week later, wetende dat ik dan alleen maar naar t tennis wou :p Ik heb hem wel eenmailtje gestuurd dat k naar Basel ga, maar als het goed is hij dat weekend er zelf niet, hij zou nog een toernooi spelen voor Basel namelijk

Nymeria
10-08-2006, 08:52 AM
Nu mam erbij is wordt het zeker ook geen He waar ben jij mailtje...:sad:

Ik dump mijn moeder gewoon bij mn peetoom, waar we toch overnachten, dan ga ik wel naar Marco :p

Kezzi
10-08-2006, 09:58 AM
Dat is ook een optie :lol: een rondleiding geven door het huis.

Waarom heb je de boeken dan als je er nog niks uit hebt klaargemaakt? :p

Ja, Jamie vond het ook erg leuk :p .

Omdat ik wel altijd van plan ben om iets te gaan maken, heb het alleen nog nooit echt uitgevoerd :) .

Dutchie
10-08-2006, 10:00 AM
Mijn moeder bood me een reisje aan en mijn eerste keus was Basel. We gaan in eerste week van herfstvakantie, mja t toernooi, de qualies, beginnen in t tweede weekend van de herfstvakantie. Maar ik sla een gratis reisje Basel echt ni af!

Nee oke natuurlijk niet! Maar hoe leuk zou het geweest zijn als je tíjdens dat toernooi en Basel was!
En wie weet zijn de kwalies ook wel leuk :D
(of krijgt Marco een wildcard daar :lol: )

Kezzi
10-08-2006, 10:00 AM
Wel leuk dat je het zo goed met hem kunt vinden! En er valt dan vast wel een compromis (sp?) te sluiten!
Ja, vind ik ook erg leuk. We hebben sowieso een heel leuk team, als je de nieuwe assistent niet meetelt tenminste :p .
Zal ook wel komen omdat we best dicht bij elkaar zitten qua leeftijd, Arjan is 22.

Kezzi
10-08-2006, 10:01 AM
Weer iets waarin de vergelijking komt, het blijft gewoon constant zo. Wat Funs voor jou is, is Marco voor mij.
Ja, zo onderhand is die stelling al bijna wetenschappelijk bewezen :lol: .

Kezzi
10-08-2006, 10:01 AM
Ja, een toernooi van een paar weken lang, en al die tijd favorieten van ons in het land :hearts:
Ik heb er nu al zin in :hearts:

Kezzi
10-08-2006, 10:02 AM
Kijk dat komt al meer in de buurt!!!!!
:yeah:
Moet je alleen wel kunnen gaan :sad: .
Maar ik ga het er donderdag eens met Arjan over hebben :D .

Dutchie
Nu mam erbij is wordt het zeker ook geen He waar ben jij mailtje...:sad:

Juist gezellig als mams er óók bij is ;)
En dan snapt ze de verslaving ook meteen als ze in zn ogen staart :lol:

Kezzi
Klinkt heel erg interessant, zoiets zou zeker op mijn deur belanden :lol: .

Dutchie
10-08-2006, 10:03 AM
Tja, mijn moeder wou ni een week later, wetende dat ik dan alleen maar naar t tennis wou :p Ik heb hem wel eenmailtje gestuurd dat k naar Basel ga, maar als het goed is hij dat weekend er zelf niet, hij zou nog een toernooi spelen voor Basel namelijk

Ow vergeet mijn eerdere post dan maar......;)

Kezzi
10-08-2006, 10:04 AM
Leuk! :bounce:
Ga je bij Marco op bezoek? Even langs zijn huis lopen op zijn minst? :p

Kezzi
10-08-2006, 10:04 AM
Kijk een amerikaanse Gavin is dan wel weer leuk - die zijn dol op knuffelen :lol:
Hij vraagt het meestal aan míj ipv andersom :lol:
In engeland toen na het laatste concert toen ik zo zei dat we er de dag erna niet zouden zijn omdat we dat niet konden betalen zei hij - you what? :p dus ik zo, we gaan naar huis ;)
Zegt ie - "hold me"
*zuuuuuuuucht*
Hij is best lief :D
Awww, echt lief! :hug:
Heeft ie jullie niet aangeboden om met hem mee te reizen? :p

En jij op msn maar zeggen dat je geen spannende verhalen hebt! :rolleyes:

Kezzi
10-08-2006, 10:05 AM
Dat zou ik ook niet doen :p
En Marco is misschien wel al thuis ;) .

Kezzi
10-08-2006, 10:07 AM
Ja had het geweldig gevonden als hij de finale gespeeld had! Het had er zeker in gezeten hij heeft zowel in set 1 als 2 een voorsprong weggegeven... :rolleyes:
Ik kreeg gisteren wel nog de groeten van hem :bounce: en hij zei da t ni mijn schuld was da hij verloren had :p
Wat lief! :D Had ie je gemaild?

Kezzi
10-08-2006, 10:09 AM
ah ok, ja dan snap ik het. Ik zou willen dat ze dat bij ons in hte ziekenhuis deden, ben erg benieuwd, vooral naar mn bloedgroep. (voor tzelfde geld weten ze da al, heb vaak genoeg bloed meoten laten prikken :p)
Ik weet mijn bloedgroep, ik heb A+. En Fenna ook, dus wij hebben altijd een bloeddonor als het nodig is. Moeten we alleen zorgen dat we niet allebei tegelijk bloed nodig hebben :p .

Als het goed is kun je je bloedgroep ook bij je huisarts vragen, moet in je dossier staan. Lijkt me wel logisch aangezien het toch best belangrijk is om dat te weten.
Ik had dat vroeger op dat grijze plaatje staan waar ook mijn adres enzo opstond voor als ik kwijt raakte :lol: .

Kezzi
10-08-2006, 10:10 AM
Ik heb net gelezen op het Arnaud forum dat Bruno ook Seb coacht :bounce:
Ik weet alleen niet of dat voor vast is of alleen op dit toernooi. Zou wel leuk zijn, dan zijn Seb en Arno voortaan allebei samen op een toernooi :D .

Nymeria
10-08-2006, 10:11 AM
Ja, Jamie vond het ook erg leuk :p .

Omdat ik wel altijd van plan ben om iets te gaan maken, heb het alleen nog nooit echt uitgevoerd :) .

Hij voelde zich zeker het beste thuis in de keuken! Ben wel voorzichtig met Eddy, voor als Jamie zin heeft in biefstuk! :p

Mag ik komen eten als je iets uit dat boek klaar maakt?

Dutchie
Moet je alleen wel kunnen gaan :sad: .
Maar ik ga het er donderdag eens met Arjan over hebben :D .

Ik hoop dat je kunt gaan :)
En heel misschien kan ik een dagje ook nog wel betalen :)
Laat maar even weten als je meer weet oke?

Kezzi
En nu ga ik naar oma, ik lees vanavond verder! :wavey:

Nymeria
10-08-2006, 10:12 AM
Nee oke natuurlijk niet! Maar hoe leuk zou het geweest zijn als je tíjdens dat toernooi en Basel was!
En wie weet zijn de kwalies ook wel leuk :D
(of krijgt Marco een wildcard daar :lol: )

Marco krijgt wildcard voor hoofdtoernooi, het is zijn stad he, dus wel logscih dat hij daar wildcard krijgt.
Ja ik had het geweldig vonden als het tijdens het toernooi was, maar mn moeder zou toch niet gegaan zijn naar t toernooi denk k :(

Nymeria
10-08-2006, 10:13 AM
Ja, vind ik ook erg leuk. We hebben sowieso een heel leuk team, als je de nieuwe assistent niet meetelt tenminste :p .
Zal ook wel komen omdat we best dicht bij elkaar zitten qua leeftijd, Arjan is 22.

Dat maakt het een stuk leuker dan een chagrijnige oude baas ofzo

Dutchie
10-08-2006, 10:13 AM

*stalk stalk*

maar stalken is leuk :p

Nymeria
10-08-2006, 10:14 AM
Ja, zo onderhand is die stelling al bijna wetenschappelijk bewezen :lol: .

Nja de wetenschap er in heb ik nog niet gezien, al klinkt het wel leuk. Zullen we een FM-wetenschappelijk onderzoek gaan doen? :cool:

k bedenk me net da'k helemaal een super studie doe, mijn studie wordt ook afgekort tot FM :cool: :p

Nymeria
10-08-2006, 10:15 AM
Juist gezellig als mams er óók bij is ;)
En dan snapt ze de verslaving ook meteen als ze in zn ogen staart :lol:

misschien gaat ze me dan wel sponsoren om naar Marco's toernooien toe te gaan :lol:

Nymeria
10-08-2006, 10:16 AM

ja, ik ga ff de routeplanning zo uitzoeken en dan mn moeder perongeluk door Kaiseraugst te sturen :p