Olympics R1 : Ferrer (4) def. Pospisil 6-4 6-4 [Archive] - MensTennisForums.com

Olympics R1 : Ferrer (4) def. Pospisil 6-4 6-4

pusher for life
07-29-2012, 07:39 PM
the vulture keeps vulturing

misty1
07-29-2012, 07:40 PM
oh fuck this:o shut up with this vulture crap already

good job david. Expected straight sets win. Served for it at 6-4, 5-2 but got broken

sera$un
07-29-2012, 07:54 PM
http://s7.directupload.net/images/120727/q3c3et3t.png

LocoPorElTenis
07-29-2012, 07:59 PM
http://s7.directupload.net/images/120727/q3c3et3t.png

:haha: :rolls:

Kat_YYZ
07-29-2012, 08:04 PM
Ferru :yeah:
better luck next time, Pop :hug:

Mark Lenders
07-29-2012, 08:06 PM
Horrible result for tennis and for the Olympics.

Freak3yman84
07-29-2012, 08:08 PM
Horrible result for tennis and for the Olympics.

That's already implied when you post on a Ferrer thread ;)

misty1
07-29-2012, 08:08 PM
Horrible result for tennis and for the Olympics.

yes, absolutely. Horrible that a contender for a medal goes down to a kid that hasn't won a match on the main tour all year :rolleyes:

seriously, you people who call him a vulture need to give it a rest. This is the olympics, did you really think he'd tank or did you really dilude yousrselves into thinking pospisil would beat him?

henke007
07-29-2012, 08:09 PM
To good from Daveed

Sophitia36
07-29-2012, 08:30 PM
yes, absolutely. Horrible that a contender for a medal goes down to a kid that hasn't won a match on the main tour all year :rolleyes:

seriously, you people who call him a vulture need to give it a rest. This is the olympics, did you really think he'd tank or did you really dilude yousrselves into thinking pospisil would beat him?

They didn't, they're just like broken records who post that every time Ferru wins a match. They haven't found a better hobby yet.

As someone of my acquaintance used to say, "you don't talk to a wheelbarrow, you push it." :rolleyes:

Mark Lenders
07-29-2012, 08:30 PM
yes, absolutely. Horrible that a contender for a medal goes down to a kid that hasn't won a match on the main tour all year :rolleyes:

seriously, you people who call him a vulture need to give it a rest. This is the olympics, did you really think he'd tank or did you really dilude yousrselves into thinking pospisil would beat him?

No, I never thought Popsicle would beat him. Nor do I think the mug he will face in the next round will. I just wished it.

Hopefully Kei will somehow get it done in round 3.

Nole Rules
07-29-2012, 08:32 PM
http://s7.directupload.net/images/120727/q3c3et3t.png

:haha:

King of vultures. :hatoff:

Moozza
07-29-2012, 08:39 PM
yes, absolutely. Horrible that a contender for a medal goes down to a kid that hasn't won a match on the main tour all year :rolleyes:

seriously, you people who call him a vulture need to give it a rest. This is the olympics, did you really think he'd tank or did you really dilude yousrselves into thinking pospisil would beat him?

To be fair, I think a lot of people calling him the 'Vulture' are actually taking the piss out of the idea of Dave being a vulture. Could be wrong but that's the way I'm seeing it.

Sombrerero loco
07-29-2012, 10:30 PM
popsicle :hysteric: but NID though

Rumour
07-29-2012, 10:40 PM
NID but well done regardless, especially considering the other first round scares and upsets :hatoff:
http://s7.directupload.net/images/120727/q3c3et3t.png
:spit:
Reminds me I need to get my Ferrer avatar back on - and pray that my jinx abilities have either gone or the fact that almost everyone I've displayed for an extended length of time (i.e. Mathieu, Monfils and Querrey) has subsequently suffered serious injury is pure coincidence :scared:

Thunderfish8
07-30-2012, 12:38 AM
the vulture keeps vulturing

the troller keeps trolling

shut the fuck up, this is the olympics

don't start threads if you're just gonna make derogatory comments
let a normal poster do it :rolleyes:

Ashlar77
07-30-2012, 12:54 AM
Vash :hug: Good luck in the dubs with Daniel. :yeah:

Henry Chinaski
07-30-2012, 01:49 AM
http://s7.directupload.net/images/120727/q3c3et3t.png

this is genius

thank you

P.S. when does ferrer meet berdych? I'm sure he'll be going home then. ahahahahahahahahhahahahahahahahahaha

BroTree123
07-30-2012, 01:52 AM
Vamos vulture :rocker2:

Popsicle was completely outplayed by him with genius, offensive beautiful attacking tennis.

He is good for tennis :yeah:

Lazyking
07-30-2012, 01:53 AM
I think its to the point where people calling Ferrer a vulture partly believe it and partly want to troll his fans lol.

I'm neutral.

Mark Lenders
07-30-2012, 02:28 AM
Vamos vulture :rocker2:

Popsicle was completely outplayed by him with genius, offensive beautiful attacking tennis.

He is good for tennis :yeah:

:spit: :superlol: :haha:

:superlol:

Thanks man, hadn't laughed so much in quite a while :yeah:

tommyg6
07-30-2012, 02:50 AM
Vulture talk aside, you gotta hand it to him, he's definately one of the most polite vultures out there.

Absolute Anthropoid
07-30-2012, 04:53 AM
Good shit David. Just got to cut down on the clowning (broken serving for it).

viruzzz
07-30-2012, 05:36 AM
Ferrer is shuting some mouthes with his d*ck.

Arkulari
07-30-2012, 10:09 AM
Vamos Ferru!! get a medal, son! :D

TigerTim
07-30-2012, 10:32 AM
Like I said David is Gunna win gold, this is just the beginning.'

Arkulari
07-30-2012, 11:03 AM
Like I said David is Gunna win gold, this is just the beginning.'

YESSS!!! :D

BroTree123
07-30-2012, 11:09 AM
Ferrer is shuting some mouthes with his d*ck.

This, this and this.