Adam's Chat Thread #12 [Archive] - Page 6 - MensTennisForums.com

Adam's Chat Thread #12

Pages : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

adee-gee
08-03-2006, 11:57 PM
*cue for SW to ask if Adam played on the team*
Adam isn't eligible for England :p

silverwhite
08-03-2006, 11:57 PM
Then again, it would have been a double insult since it was the English team that won. :tape:

adee-gee
08-03-2006, 11:58 PM
I know when to keep quiet :ras:

:secret: I was actually going to say something when he tried to convinced Isa how men are cooler than women :tape:
Pookie what's the time in Singapore?

savesthedizzle
08-03-2006, 11:59 PM
Adam isn't eligible for England :p


I know ;) But I know how SW likes to pick on you :p

Scots are sexier anyway :kiss:

silverwhite
08-03-2006, 11:59 PM
Pookie what's the time in Singapore?

Who's Pookie? :rolleyes:

silverwhite
08-04-2006, 12:01 AM
I've been downloading Richard's Gstaad matches on BitTorrent for three weeks and none of the three are done yet. :help:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:02 AM
I've been downloading Richard's Gstaad matches on BitTorrent for three weeks and none of the three are done yet. :help:

:hug:

revolution
08-04-2006, 12:05 AM
ENGERRRRRRRRRRRRRRRRLAND!

NO SURRENDER! ;)

silverwhite
08-04-2006, 12:05 AM
I'm not upset. I'm just irritated because I know it's a firewall-related problem and I can't just switch off my firewall like that. :mad:

adee-gee
08-04-2006, 12:05 AM
I know ;) But I know how SW likes to pick on you :p

Scots are sexier anyway :kiss:
:yeah:

silverwhite
08-04-2006, 12:06 AM
Becca's on MTF, apparently. Why has she stopped posting here? :sobbing:

adee-gee
08-04-2006, 12:06 AM
Who's Pookie? :rolleyes:
Ok I've decided I'm not going to annoy you anymore :)

savesthedizzle
08-04-2006, 12:06 AM
I'm not upset. I'm just irritated because I know it's a firewall-related problem and I can't just switch off my firewall like that. :mad:


I never dl torrents but I can understand the frustration.

savesthedizzle
08-04-2006, 12:07 AM
Becca's on MTF, apparently. Why has she stopped posting here? :sobbing:


She posted a post in the Nole forum... just one. She's mysterious.

silverwhite
08-04-2006, 12:07 AM
:hug:

I wish they posted his matches on his website like Nole's videos are posted on his. :p

savesthedizzle
08-04-2006, 12:08 AM
I wish they posted his matches on his website like Nole's videos are posted on his. :p


Milan spoils us. :)

silverwhite
08-04-2006, 12:08 AM
I never dl torrents but I can understand the frustration.

If Nole won a Grand Slam and the match is only available as a torrent? :devil:

silverwhite
08-04-2006, 12:09 AM
She posted a post in the Nole forum... just one. She's mysterious.

"Here" as in this thread :p

revolution
08-04-2006, 12:09 AM
Becca was gorgeous and didn't need anyone to tell her such.

I wish she would come back here :sad:

silverwhite
08-04-2006, 12:10 AM
Becca was gorgeous and didn't need anyone to tell her such.

I wish she would come back here :sad:

Was? :lol:

Deboogle!.
08-04-2006, 12:10 AM
I'm not upset. I'm just irritated because I know it's a firewall-related problem and I can't just switch off my firewall like that. :mad:
Are you behind a router? It's easy to forward the ports. Tangy reposted a link I posted in the Andy forum - go look for it in the torrents thread, I forwarded the port for azureus on my router and both my uploads and downloads increased immensely!

savesthedizzle
08-04-2006, 12:10 AM
"Here" as in this thread :p


Has she ever? Her and Adam do most of their bickering in that thread about men being funnier than women that turned into some sort of sexist argument :p

savesthedizzle
08-04-2006, 12:11 AM
Becca was gorgeous and didn't need anyone to tell her such.

I wish she would come back here :sad:


I hate hanging out with Becca because she is so hot. :p Nole couldn't take his eyes off her (or me) last summer :p

silverwhite
08-04-2006, 12:12 AM
Are you behind a router? It's easy to forward the ports. Tangy reposted a link I posted in the Andy forum - go look for it in the torrents thread, I forwarded the port for azureus on my router and both my uploads and downloads increased immensely!

Thanks, Deb! I'll go check it out. :p

silverwhite
08-04-2006, 12:12 AM
Has she ever? Her and Adam do most of their bickering in that thread about men being funnier than women that turned into some sort of sexist argument :p

I swear she used to post here. :p

Carito_90
08-04-2006, 12:13 AM
Becca is really pretty, true. :D

silverwhite
08-04-2006, 12:13 AM
I hate hanging out with Becca because she is so hot. :p Nole couldn't take his eyes off her (or me) last summer :p

He wasn't concentrating on his tennis? Tsk tsk tsk. :lol:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:14 AM
I swear she used to post here. :p


Not too too much I don't think ;) She used to post in the Nole forum though :sad: That is where I miss her most :p

Also she is missed in GM. GM needs more Becca.

Carito_90
08-04-2006, 12:14 AM
GM needs to die.

LaTenista
08-04-2006, 12:15 AM
I've been downloading Richard's Gstaad matches on BitTorrent for three weeks and none of the three are done yet. :help:

Download BitComet, I did and it works so much better.

savesthedizzle
08-04-2006, 12:15 AM
He wasn't concentrating on his tennis? Tsk tsk tsk. :lol:

:lol: Nope. Then again he probably wondered why we were both talking about him. :lol:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:15 AM
GM needs to die.


Any particular poster/thread/reason?? Or just it's general sucky-ness.

adee-gee
08-04-2006, 12:16 AM
I swear she used to post here. :p
She did occasionally. Usually to tell me off :lol:

silverwhite
08-04-2006, 12:16 AM
Not too too much I don't think ;) She used to post in the Nole forum though :sad: That is where I miss her most :p

Also she is missed in GM. GM needs more Becca.

I miss how the "Every" thread used to be. The speed of posting was crazy! I was always a page or two behind the latest post. :eek:

Carito_90
08-04-2006, 12:17 AM
Any particular poster/thread/reason?? Or just it's general sucky-ness.
General sucky-ness. :p

revolution
08-04-2006, 12:17 AM
I might starting posting more often in GM if Becca went back there, she'd kick ass in there.

silverwhite
08-04-2006, 12:17 AM
She did occasionally. Usually to tell me off :lol:

Becca :worship:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:18 AM
I miss how the "Every" thread used to be. The speed of posting was crazy! I was always a page or two behind the latest post. :eek:


I know. Then you and Becca left us. :sad: Now usually it's just Scott and Gab talking about their vBaby Julien. *sigh*

I want the old Novak forum back.

Now all these Serbs post in Serbian and don't translate for me. :bigcry: Thank goodness for Marija who summarizes for me.

silverwhite
08-04-2006, 12:18 AM
Download BitComet, I did and it works so much better.

My total d/l speed is usually around 5 kB/s but it can vary from less than 2 kB/s to almost 10 kB/s. Is that very slow? :o

LaTenista
08-04-2006, 12:19 AM
Oh, I'm fairly sure that's just because men don't like to hear about menstruation. :p

Well, until we evolve it's going to be a fact of life.

Personally I can't wait for menopause.

savesthedizzle
08-04-2006, 12:20 AM
Well, until we evolve it's going to be a fact of life.

Personally I can't wait for menopause.


:rolls: I say that every month :p

I generally don't have issues except for my first day. Then I basically cannot move.

LaTenista
08-04-2006, 12:20 AM
My total d/l speed is usually around 5 kB/s but it can vary from less than 2 kB/s to almost 10 kB/s. Is that very slow? :o

Mine was really low when I used BitTorrent. Now that I use BitComet it is faster and I can actually see the seeds and stuff.

Carito_90
08-04-2006, 12:21 AM
Oh, I'm fairly sure that's just because men don't like to hear about menstruation. :p

If he's gonna go puking over girl's menstruations then he better start forgetting about getting a gf at all, unless she's over 50.

adee-gee
08-04-2006, 12:21 AM
I know. Then you and Becca left us. :sad: Now usually it's just Scott and Gab talking about their vBaby Julien. *sigh*

I want the old Novak forum back.

Now all these Serbs post in Serbian and don't translate for me. :bigcry: Thank goodness for Marija who summarizes for me.
Is that Maria_Maria?

I envisage her to be hot, I'm not sure why. It might be the Ana avy that does it :p

LaTenista
08-04-2006, 12:21 AM
:rolls: I say that every month :p

I generally don't have issues except for my first day. Then I basically cannot move.

Day 3 :boxing:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:22 AM
If he's gonna go puking over girl's menstruations then he better start forgetting about getting a gf at all, unless she's over 50.


True :p

silverwhite
08-04-2006, 12:22 AM
I know. Then you and Becca left us. :sad: Now usually it's just Scott and Gab talking about their vBaby Julien. *sigh*

I want the old Novak forum back.

Now all these Serbs post in Serbian and don't translate for me. :bigcry: Thank goodness for Marija who summarizes for me.

I still visit when I'm free. :p

The problem is that I started posting there after I finished my end-of-year exams, which meant that I was very free. Nowadays, I'm bogged down by homework and have to read threads selectively. I sort of had to choose between this thread and the "Every" one and decided to stay here because most of the people who post in the other thread post in this one. :p

savesthedizzle
08-04-2006, 12:23 AM
Is that Maria_Maria?

I envisage her to be hot, I'm not sure why. It might be the Ana avy that does it :p


I've seen pictures of her before :p

silverwhite
08-04-2006, 12:23 AM
Personally I can't wait for menopause.

:speakles:

LaTenista
08-04-2006, 12:23 AM
If he's gonna go puking over girl's menstruations then he better start forgetting about getting a gf at all, unless she's over 50.

Thank you. :worship:

No wonder I thought he was about 16 at first. :rolls:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:24 AM
I still visit when I'm free. :p

The problem is that I started posting there after I finished my end-of-year exams, which meant that I was very free. Nowadays, I'm bogged down by homework and have to read threads selectively. I sort of had to choose between this thread and the "Every" one and decided to stay here because most of the people who post in the other thread post in this one. :p


:sad: :sad: :sad:

silverwhite
08-04-2006, 12:24 AM
Mine was really low when I used BitTorrent. Now that I use BitComet it is faster and I can actually see the seeds and stuff.

What's your total d/l speed now and what was it then? :p

I used ABC at first and then switched to Azureus, which is slightly better. :p

Carito_90
08-04-2006, 12:24 AM
Thank you. :worship:

No wonder I thought he was about 16 at first. :rolls:

:lol: Well how old is he then?

savesthedizzle
08-04-2006, 12:25 AM
:lol: Well how old is he then?


Mid to late 20s I believe. Unless I'm off. :lol:

silverwhite
08-04-2006, 12:25 AM
:sad: :sad: :sad:

Would you rather I stopped posting in this thread and switched to the other? :p

Carito_90
08-04-2006, 12:26 AM
Mid to late 20s I believe. Unless I'm off. :lol:

I thought only 15 year old guys were grossed out about girls' periods. :lol:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:26 AM
Would you rather I stopped posting in this thread and switched to the other? :p


Yes :D

But no one will follow you there. That thread is a black hole. Adam doesn't post there anymore either. It's just Scott and Gab and Serbs who don't translate.

savesthedizzle
08-04-2006, 12:27 AM
I thought only 15 year old guys were grossed out about girls' periods. :lol:


I think that lasts forever :p

adee-gee
08-04-2006, 12:29 AM
I've seen pictures of her before :p
And......

silverwhite
08-04-2006, 12:29 AM
Yes :D

But no one will follow you there. That thread is a black hole. Adam doesn't post there anymore either. It's just Scott and Gab and Serbs who don't translate.

I've had enough of them, thank you. :unsure:

LaTenista
08-04-2006, 12:30 AM
What's your total d/l speed now and what was it then? :p

I used ABC at first and then switched to Azureus, which is slightly better. :p

It was usually between 5-9 before now it usually somewhere between 11 and 49 KB/s

savesthedizzle
08-04-2006, 12:31 AM
And......


I am an awful judge of a woman's prettiness. But I can tell you she's no Jelena.

Deboogle!.
08-04-2006, 12:31 AM
SW, Azureus is awesome :worship: If you're behind a router, though, it doesn't matter which program you use, you will need to open the right port to get good speed.

savesthedizzle
08-04-2006, 12:32 AM
I've had enough of them, thank you. :unsure:


I want everyone to come back :( I want you and Joel and Becca. :sad:

I miss the originals. :sad:

And Herceg. Herceg needs to come back just for my hormones.

LaTenista
08-04-2006, 12:35 AM
:speakles:

I've been going through this for 15 years and I'm looking at probably another 20.

Only relief is being pregnant or menopause. :shrug:

adee-gee
08-04-2006, 12:35 AM
I am an awful judge of a woman's prettiness. But I can tell you she's no Jelena.
Boo.

silverwhite
08-04-2006, 12:36 AM
SW, Azureus is awesome :worship: If you're behind a router, though, it doesn't matter which program you use, you will need to open the right port to get good speed.

I actually tried it before using a different guide but it didn't work. Hopefully, it will this time. :unsure:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:36 AM
Boo.


I'm sorry to disappoint you :sad: Someday I'll show you a picture and you'll probably think she's incredible. :rolls:

adee-gee
08-04-2006, 12:49 AM
I'm sorry to disappoint you :sad: Someday I'll show you a picture and you'll probably think she's incredible. :rolls:
I trust your judgement :kiss:

I might go to bed now, Washington is pissing me off :(

savesthedizzle
08-04-2006, 12:50 AM
I trust your judgement :kiss:

I might go to bed now, Washington is pissing me off :(


Aww sweet dreams dear. :smooch: I'm getting tired myself, I'm impressed you made it this long. :kiss: :kiss:

LaTenista
08-04-2006, 12:51 AM
I trust your judgement :kiss:

I might go to bed now, Washington is pissing me off :(

Me too :fiery: At this rate they will have to finish the matches tomorrow.

adee-gee
08-04-2006, 12:53 AM
Aww sweet dreams dear. :smooch: I'm getting tired myself, I'm impressed you made it this long. :kiss: :kiss:
I haven't gone yet, I'm perusing around ebay a little longer :p

revolution
08-04-2006, 12:53 AM
Yeah same here, fuck you Washington for not having rooves.

savesthedizzle
08-04-2006, 12:53 AM
I haven't gone yet, I'm perusing around ebay a little longer :p


Ahhh okay :p I'm probably going to bed in about an hour myself. :lol:

Are you finding anything good? :kiss:

adee-gee
08-04-2006, 12:54 AM
Me too :fiery: At this rate they will have to finish the matches tomorrow.
:(

adee-gee
08-04-2006, 12:55 AM
Ahhh okay :p I'm probably going to bed in about an hour myself. :lol:

Are you finding anything good? :kiss:
Not particularly no :lol:

silverwhite
08-04-2006, 12:56 AM
Deb: After applying my static IP address, I couldn't connect to the internet so I switched back to the old settings. :help:

savesthedizzle
08-04-2006, 12:59 AM
Not particularly no :lol:


:lol: That's too bad :p

Ughhhhhh I really don't want to work tomorrow. At the new job I can't even have Starbucks with me :sad: I will have to get my coffee after I leave.

adee-gee
08-04-2006, 01:01 AM
:lol: That's too bad :p

Ughhhhhh I really don't want to work tomorrow. At the new job I can't even have Starbucks with me :sad: I will have to get my coffee after I leave.
Shiiiiiiiiit that's not good :hug:

savesthedizzle
08-04-2006, 01:03 AM
Shiiiiiiiiit that's not good :hug:


I knowwwwww! I NEED Starbucks in order to function. Maybe I'll go early and drink some quickly... but that would require me to go to work earlier than necessary :sad:

How I am supposed to deal with customers without a grande iced caramel macchiato in my system I do not know.

revolution
08-04-2006, 01:04 AM
Night, off to bed :wavey:

savesthedizzle
08-04-2006, 01:05 AM
Night, off to bed :wavey:


Good night :smooch:

Carito_90
08-04-2006, 01:07 AM
Night, off to bed :wavey:

:smooch: Byeee.

LaTenista
08-04-2006, 01:07 AM
Night, off to bed :wavey:


:wavey: Sweet dreams Joey

adee-gee
08-04-2006, 01:11 AM
http://cgi.ebay.co.uk/XL-Tottenham-UEFA-Cup-Away-Shirt-Spurs-Puma-Brown-NEW_W0QQitemZ160013924950QQihZ006QQcategoryZ106524 QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

I'm puzzled, they'll be selling it in the shops for like 1/4 of that price in about 2 days :silly:

savesthedizzle
08-04-2006, 01:13 AM
My gosh thats expensive.

Which reminds me that I never ordered my shirt :lol:

adee-gee
08-04-2006, 01:16 AM
My gosh thats expensive.

Which reminds me that I never ordered my shirt :lol:
Oooh yeah :lol:

Lee
08-04-2006, 01:16 AM
Adam still up at this hour :eek:

adee-gee
08-04-2006, 01:17 AM
You should buy this as well Jess :p

http://cgi.ebay.co.uk/05-06-Partick-Thistle-Home-Football-Shirt-Adults-Large_W0QQitemZ8782157360QQihZ005QQcategoryZ53630Q QssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

savesthedizzle
08-04-2006, 01:18 AM
You should buy this as well Jess :p

http://cgi.ebay.co.uk/05-06-Partick-Thistle-Home-Football-Shirt-Adults-Large_W0QQitemZ8782157360QQihZ005QQcategoryZ53630Q QssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Unfortunately it's far too large for me :p

savesthedizzle
08-04-2006, 01:18 AM
Oooh yeah :lol:


Maybe I'll do that now while you're up to help me with your address :p

adee-gee
08-04-2006, 01:21 AM
Adam still up at this hour :eek:
Ya, god knows why :silly:

I've gotta be up for work in 6 hours :p

adee-gee
08-04-2006, 01:22 AM
Unfortunately it's far too large for me :p
:lol: it's beautiful though :awww:

savesthedizzle
08-04-2006, 01:23 AM
:lol: it's beautiful though :awww:


Adammmmmmmmm there aren't any nice Tottenham shirts left in my size :sad:

adee-gee
08-04-2006, 01:29 AM
Adammmmmmmmm there aren't any nice Tottenham shirts left in my size :sad:
:sobbing:

Buy this then....Caro will like it :p

http://cgi.ebay.co.uk/06-BRAZIL-KAKA-8-WC-06-Home-FOOTBALL-SHIRT-L_W0QQitemZ170014504347QQihZ007QQcategoryZ112885QQ rdZ1QQcmdZViewItem

savesthedizzle
08-04-2006, 01:30 AM
:sobbing:

Buy this then....Caro will like it :p

http://cgi.ebay.co.uk/06-BRAZIL-KAKA-8-WC-06-Home-FOOTBALL-SHIRT-L_W0QQitemZ170014504347QQihZ007QQcategoryZ112885QQ rdZ1QQcmdZViewItem


:lol:

Brazil reminds me of your MySpace :rolls:

adee-gee
08-04-2006, 01:42 AM
:lol:

Brazil reminds me of your MySpace :rolls:
I love Brazil :p

I wish I was Brazilian :sobbing:

savesthedizzle
08-04-2006, 01:44 AM
Message for Wiebke in the morning...

OMG I JUST SAW KIEFER'S NEW HAIR. :drool:

I officially have something to look forward to in Toronto and Cincinnati. Holy shit. :drool: :hearts: Dang. Wow. Okay. Now if only he'd wear that shirt with that hair. O.M.G.

savesthedizzle
08-04-2006, 01:45 AM
I love Brazil :p

I wish I was Brazilian :sobbing:

Awww move there then :)

I'm going to bed in 15 minutes :bigcry: :lol:

adee-gee
08-04-2006, 01:46 AM
http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/football/product_details.aspx?pid=24460&vid=0&cid=88&tid=

That's the new Tottenham home shirt Jessica - a little plain for my liking :(

savesthedizzle
08-04-2006, 01:48 AM
http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/football/product_details.aspx?pid=24460&vid=0&cid=88&tid=

That's the new Tottenham home shirt Jessica - a little plain for my liking :(


It is a little plain. :( I am not a fan Adam.

adee-gee
08-04-2006, 01:50 AM
It is a little plain. :( I am not a fan Adam.
Hmmm I agree :sad:

Deboogle!.
08-04-2006, 01:50 AM
*please don't hate me Jess*

kiefer has pulled out of toronto

:bolt:

adee-gee
08-04-2006, 01:50 AM
Oooh they're playing in Washington :D

Only the Blake/Safin match though :(

adee-gee
08-04-2006, 01:51 AM
*please don't hate me Jess*

kiefer has pulled out of toronto

:bolt:
Uh oh :bolt:

savesthedizzle
08-04-2006, 01:51 AM
*please don't hate me Jess*

kiefer has pulled out of toronto

:bolt:


Stab. Me. Now.

:bigcry:

WTF!

savesthedizzle
08-04-2006, 01:52 AM
Oooh they're playing in Washington :D

Only the Blake/Safin match though :(


Ideally they will go three sets for my TT score. :o

savesthedizzle
08-04-2006, 01:53 AM
Why does Toronto hate me? Nole, Ancic AND Kiefer?! I had heard Kiefer pulling out was only a rumour but now it is truth? Nooooooooooooooooooooooooooooooo.

Who am I supposed to LOOK at? :bigcry:

Deboogle!.
08-04-2006, 01:54 AM
This morning.... Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :sad: :hug:

savesthedizzle
08-04-2006, 01:57 AM
What's wrong with him? Is he just lazy like Novak? :lol:

Do I have hope to see this sexy new hair in Cincinnati at least? *sigh*

Toronto is becoming lamer and lamer by the hour. :lol:

adee-gee
08-04-2006, 01:57 AM
Is it safe to come back yet? :scared:

adee-gee
08-04-2006, 01:58 AM
Caro.....will you pleasure me if I buy this? :p

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180013662447&fromMakeTrack=true

savesthedizzle
08-04-2006, 02:00 AM
Is it safe to come back yet? :scared:


I didn't get too mad. I released all anger yesterday. I have no anger or disappointment in reserve anymore.

I have accepted the fact that not only are my favorite players not going to be there, but neither is my favorite eye candy. And I am okay with this.

:smooch:

But I am going to bed in about 5 minutes... you might want to too :aplot:

adee-gee
08-04-2006, 02:02 AM
I didn't get too mad. I released all anger yesterday. I have no anger or disappointment in reserve anymore.

I have accepted the fact that not only are my favorite players not going to be there, but neither is my favorite eye candy. And I am okay with this.

:smooch:

But I am going to bed in about 5 minutes... you might want to too :aplot:
I really ought to, but I can't get off ebay :sad:

silverwhite
08-04-2006, 02:04 AM
I love Brazil :p

I wish I was Brazilian :sobbing:

What if you met GlennMirnyi on the streets?

savesthedizzle
08-04-2006, 02:04 AM
I really ought to, but I can't get off ebay :sad:


It's 3 am! :lol: You're nuts.

This is so backwards, but I'm exhausted, so I'm going to bed. :smooch: :kiss:

Good night dear (if you ever decide to sleep) :)

savesthedizzle
08-04-2006, 02:05 AM
What if you met GlennMirnyi on the streets?


:boxing:

adee-gee
08-04-2006, 02:05 AM
What if you met GlennMirnyi on the streets?
:haha:

Good question.

adee-gee
08-04-2006, 02:06 AM
It's 3 am! :lol: You're nuts.

This is so backwards, but I'm exhausted, so I'm going to bed. :smooch: :kiss:

Good night dear (if you ever decide to sleep) :)
Goodnight :smooch:

LaTenista
08-04-2006, 02:06 AM
Ferrer is in Canada now with Javi. :angel:

As much as I'd love to go up there I have to be content that no matter what I will see him next Friday - either in Cincy or on TV in QFs of Toronto.

LaTenista
08-04-2006, 02:07 AM
:hug: Night Jess

Deboogle!.
08-04-2006, 02:10 AM
Jess, didn't he have wrist surgery not that long ago? :awww:

goodnight!

adee-gee
08-04-2006, 02:12 AM
:sobbing:

I was just about to go to bed and the Murray match comes back on the scoreboard :help:

silverwhite
08-04-2006, 02:12 AM
Why does Toronto hate me? Nole, Ancic AND Kiefer?! I had heard Kiefer pulling out was only a rumour but now it is truth? Nooooooooooooooooooooooooooooooo.

Who am I supposed to LOOK at? :bigcry:

Erm, Boredo? :o

savesthedizzle
08-04-2006, 02:13 AM
Jess, didn't he have wrist surgery not that long ago? :awww:

goodnight!

Did he? If it's something as serious as that I'm surprised it took him until this morning to withdraw. :shrug:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:13 AM
Erm, Boredo? :o


Needs a haircut before I drool over that again :p

And Spain was so 2005.

silverwhite
08-04-2006, 02:14 AM
:sobbing:

I was just about to go to bed and the Murray match comes back on the scoreboard :help:

Why do you give a f__ about Muckhead?

LaTenista
08-04-2006, 02:14 AM
Blake-Safin looks like a cracker and I can't watch :bigcry:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:14 AM
Okay I'm REALLY leaving now that I've done my last rounds. :wavey:

adee-gee
08-04-2006, 02:14 AM
F-Lo kicks off with a double fault :rocker2:

LaTenista
08-04-2006, 02:15 AM
Why do you give a f__ about Muckhead?

Because he's Scotland's only hope. :o

adee-gee
08-04-2006, 02:15 AM
Why do you give a f__ about Muckhead?
Because I like him :shrug:

adee-gee
08-04-2006, 02:16 AM
Because he's Scotland's only hope. :o
Britain's :p

adee-gee
08-04-2006, 02:17 AM
Andy blows 2 set points :(

adee-gee
08-04-2006, 02:17 AM
Ooooh Marat takes the first set :yeah:

Carito_90
08-04-2006, 02:23 AM
:sobbing:

Buy this then....Caro will like it :p

http://cgi.ebay.co.uk/06-BRAZIL-KAKA-8-WC-06-Home-FOOTBALL-SHIRT-L_W0QQitemZ170014504347QQihZ007QQcategoryZ112885QQ rdZ1QQcmdZViewItem

BOO YA ADAM. :ras:

:lol:

Carito_90
08-04-2006, 02:24 AM
Marat? A set? WHERE AM I?!

adee-gee
08-04-2006, 02:24 AM
BOO YA ADAM. :ras:

:lol:
hang on.....read on further :p

adee-gee
08-04-2006, 02:26 AM
Andy wins the first set as well :rocker2:

Brad must've given him some words of wisdom :lol: he was doing nothing on F-Lo's serve and since they came back he's had break points in both games :lol:

Deboogle!.
08-04-2006, 02:26 AM
Yeah, Brad is great for getting his players to come out and win important things after rain delays :o:o:o :tape:

silverwhite
08-04-2006, 02:27 AM
Because I like him :shrug:

What's there to like about him? :tape:

adee-gee
08-04-2006, 02:28 AM
Yeah, Brad is great for getting his players to come out and win important things after rain delays :o:o:o :tape:
Are you talking about the Wimby final by any chance? :p

Carito_90
08-04-2006, 02:28 AM
Caro.....will you pleasure me if I buy this? :p

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180013662447&fromMakeTrack=true

:hearts: Yes yes yes :hearts: Prettyyyy

Does it come with a man inside? :p

adee-gee
08-04-2006, 02:29 AM
What's there to like about him? :tape:
Lots.

Mainly the fact he's Scottish, we're so desperately short of talent in all sports that it's refreshing to have someone half decent. Also I like his passion and he's got a nice game to watch.

Deboogle!.
08-04-2006, 02:30 AM
Are you talking about the Wimby final by any chance? :pWhy, what ever would make you think that? :o:o:o

ok so TTC's coverage of the womens event starts tonight (thanks for the DC Coverage :ras: ) and they are apparently using this new camera angle - the camera will be IN the net :scratch:

adee-gee
08-04-2006, 02:30 AM
:hearts: Yes yes yes :hearts: Prettyyyy

Does it come with a man inside? :p
:haha:

adee-gee
08-04-2006, 02:30 AM
:banana: Andy breaks again :rocker2:

7-5 2-0 :D

LaTenista
08-04-2006, 02:31 AM
Murray broke while you were laughing Adam

adee-gee
08-04-2006, 02:31 AM
Why, what ever would make you think that? :o:o:o

ok so TTC's coverage of the womens event starts tonight (thanks for the DC Coverage :ras: ) and they are apparently using this new camera angle - the camera will be IN the net :scratch:
:lol: Andy played soooooooooooo well in the first set :awww: the exact way I'd suggest he plays against Federer.

Oooh sounds interesting. Sania and Ana both lost :sad:

Carito_90
08-04-2006, 02:32 AM
:haha:

Is that a no? Booo. :sobbing:

Deboogle!.
08-04-2006, 02:33 AM
:lol: Andy played soooooooooooo well in the first set :awww: the exact way I'd suggest he plays against Federer.please do not remind me :crying2:Oooh sounds interesting. Sania and Ana both lost :sad:Yeah, I wonder if it will be nausea-inducing. At leas it's Martina playing :)

adee-gee
08-04-2006, 02:33 AM
Murray broke while you were laughing Adam
:p

I tell you what is quite laughable. Andy winning 7-5 3-0 serving at 38% first serve :lol:

adee-gee
08-04-2006, 02:34 AM
Is that a no? Booo. :sobbing:
You're already married to him anyway ;)

Carito_90
08-04-2006, 02:34 AM
You're already married to him anyway ;)

Oh. Right. True.

My pretty little hubby. :hearts:

adee-gee
08-04-2006, 02:34 AM
please do not remind me :crying2:Yeah, I wonder if it will be nausea-inducing. At leas it's Martina playing :)
Sorry :hug:

Martina :hearts:

adee-gee
08-04-2006, 02:35 AM
Safin a set and a break up :D

savesthedizzle
08-04-2006, 02:36 AM
WTF I am back. It is storming and I can't sleep when I keep seeing lightning flashing every 3 seconds.

adee-gee
08-04-2006, 02:39 AM
:bigwave: Jess :hug:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:40 AM
:bigwave: Jess :hug:


:smooch: omg you are still up

Granted I was only lying there for 15 minutes, but still.

I really needed James to win that first set tb :sad:

savestheday91 (RUS) (13) - robrulz5 (AUS) (8)
TB savestheday91 : Blake def Safin: 7-6, 3-6, 6-4
TB robrulz5 : Blake 6-3 6-4

(Yeah I don't know when I started playing for Russia either, but it's been good luck)

adee-gee
08-04-2006, 02:41 AM
:smooch: omg you are still up

Granted I was only lying there for 15 minutes, but still.

I really needed James to win that first set tb :sad:



(Yeah I don't know when I started playing for Russia either, but it's been good luck)
You want Marat to win in straight sets now, then you've won :shrug:

adee-gee
08-04-2006, 02:42 AM
Deb.....if you see Martina tonight, look out for her new muscles :eek:

I've just seen pictures, looks like she's put on a bit of bulk :unsure:

Deboogle!.
08-04-2006, 02:46 AM
I'm watching her right now, she looks the same to me :scratch: :shrug:

Good job Marat :rolleyes:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:49 AM
You want Marat to win in straight sets now, then you've won :shrug:


Wouldn't I prefer James to win in three so I get points for correct winner and # of sets? What points do I get if Marat wins in straight sets?

adee-gee
08-04-2006, 02:50 AM
I'm watching her right now, she looks the same to me :scratch: :shrug:

Good job Marat :rolleyes:
Oooh ok, good :)

:lol: :silly:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:50 AM
Sorry I disappeared for sec. I was making a bagel for comfort. :lol:

adee-gee
08-04-2006, 02:52 AM
Wouldn't I prefer James to win in three so I get points for correct winner and # of sets? What points do I get if Marat wins in straight sets?
Well if Marat wins in straight sets you'd win whatever happens, your opponent would get 0 and you'd get at least 1 for getting Marat to win the 2nd set.

You should be ok either way now actually :) :kiss:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:53 AM
Well if Marat wins in straight sets you'd win whatever happens, your opponent would get 0 and you'd get at least 1 for getting Marat to win the 2nd set.

You should be ok either way now actually :) :kiss:


Ohhhh true!

I hope so :D

Marat will move off my most hated list for a day if I get through in TT. I might even go watch him in Toronto unless he withdraws tomorrow.

adee-gee
08-04-2006, 02:55 AM
In fact Jess, if I've done my calculations right, there is no way you can lose :aparty:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:56 AM
In fact Jess, if I've done my calculations right, there is no way you can lose :aparty:


:banana: I haven't had a good singles tournament in a lonnnnnnnnnnnng time :D :bounce:

If I read the goings on in the TT thread right it looks like a SF against A_Skywalker who I won a TT doubles title with... :scared: I can do it!

Deboogle!.
08-04-2006, 02:57 AM
Martina just hit one of the most amazing dropshots from behind the baseline out in the doubles alley that I have ever seen.

adee-gee
08-04-2006, 02:58 AM
Actually hang on....if Blake won the 2nd set 6-4 and the 3rd 6-3 you might lose :scratch:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:58 AM
Woohoo I am 30% boyish and 70% girlish. I thought you all would be pleased to know this fact.

OMG MAKE THIS STORM GO AWAY. It is getting worse, not better and our severe warning ends in 2 minutes. :rolleyes: :lol:

savesthedizzle
08-04-2006, 02:59 AM
Actually hang on....if Blake won the 2nd set 6-4 and the 3rd 6-3 you might lose :scratch:


:fiery: I can't let him do that. Come on Marat!

savesthedizzle
08-04-2006, 02:59 AM
Oh wait, there is tennis on TTC? *flips off the weather channel that she had on because she is a freak*

LaTenista
08-04-2006, 03:01 AM
:lol: I wonder if Brad is working on Andy about his fitness. Or maybe the strategy is to avoid 3-5 set matches. :p

Deboogle!.
08-04-2006, 03:01 AM
Yes women live from San Diego. i'm only half paying attention since my exam is tomorrow :(

adee-gee
08-04-2006, 03:02 AM
Martina just hit one of the most amazing dropshots from behind the baseline out in the doubles alley that I have ever seen.
:hearts:

savesthedizzle
08-04-2006, 03:02 AM
Come on Marat, just don't let James break you now. We must avoid the 6-4 second set. Beyond that do whatever you wish.

savesthedizzle
08-04-2006, 03:02 AM
Yes women live from San Diego. i'm only half paying attention since my exam is tomorrow :(


I have it on now :yeah:

Ahhh right! Good luck tomorrow! :hug:

LaTenista
08-04-2006, 03:02 AM
Oh wait, there is tennis on TTC? *flips off the weather channel that she had on because she is a freak*

I turn on the local radar tracker channel every morning when I wake up to check the daily high - if it's 90 or above I can wear shorts while 30 or below I can wear jeans.

LaTenista
08-04-2006, 03:04 AM
Yes women live from San Diego. i'm only half paying attention since my exam is tomorrow :(

I'm sure you will ace the exam. ;)

adee-gee
08-04-2006, 03:04 AM
:lol: I wonder if Brad is working on Andy about his fitness. Or maybe the strategy is to avoid 3-5 set matches. :p
He's said he will :)

savesthedizzle
08-04-2006, 03:04 AM
I turn on the local radar tracker channel every morning when I wake up to check the daily high - if it's 90 or above I can wear shorts while 30 or below I can wear jeans.


When it is storming like this I have it on just so that on every 8 I can watch the radar to see how close the storm is to being over. I get really freaked out.

I know this stems from a particular incident from my childhood, but I just can't get over it. :lol: Lightning is my #1 fear. :scared:

adee-gee
08-04-2006, 03:05 AM
Congrats Jess, that seals the win :kiss:

savesthedizzle
08-04-2006, 03:05 AM
Blake-Safin 5-5 in the 2nd set :bounce:

Is it mathematically impossible now Adam? :D :D

adee-gee
08-04-2006, 03:06 AM
Ok I think it's time for me to go to bed now :lol:

I'll get 4 hours sleep :rocker2:

savesthedizzle
08-04-2006, 03:06 AM
Congrats Jess, that seals the win :kiss:


Yayyyyyyy a singles SF!! :D :D :D

adee-gee
08-04-2006, 03:06 AM
Blake-Safin 5-5 in the 2nd set :bounce:

Is it mathematically impossible now Adam? :D :D
Ya ;)

savesthedizzle
08-04-2006, 03:07 AM
Ok I think it's time for me to go to bed now :lol:

I'll get 4 hours sleep :rocker2:


Awww :smooch:

I'll be going back to bed shortly myself, I think this storm thing is almost done.

Sweet dreams :smooch:

Deboogle!.
08-04-2006, 03:07 AM
Thanks Jess and Isa, I don't have to ace it, just pass. My practice stuff is kind of all over so I dunno :scared:

As for Brad and fitness, he was SHIT with Andy, didn't kick his butt to do anything, so I dunno if he will get Murray to do much either. Andy started getting fit right after he fired brad and andre always had Gil :shrug:

adee-gee
08-04-2006, 03:07 AM
Night all :wavey: :zzz:

LaTenista
08-04-2006, 03:07 AM
I had a friend who was struck my lightning when he was running (he was on the cross country team). He past out but he ended up being okay.

Deboogle!.
08-04-2006, 03:08 AM
Night!!! !:smooch:

LaTenista
08-04-2006, 03:09 AM
Night all :wavey: :zzz:

:kiss: Tomorrow I will be saying you should have gotten more sleep.

LaTenista
08-04-2006, 03:10 AM
Yayyyyyyy a singles SF!! :D :D :D

:cool:

savesthedizzle
08-04-2006, 03:11 AM
I had a friend who was struck my lightning when he was running (he was on the cross country team). He past out but he ended up being okay.


OMG.

He was okay? OMG.

See I am scared of lightning because when I was 8 a hurricane actually made its way up to New Jersey which happens once in a blue moon. So we were all downstairs since that's safer and I (being the nerd that I was) was hiding under a heavy table since that's what they say to do during big storms. Anyway, my dad was outside on our deck for some reason during the hurricane, either bringing in patio furniture or fixing something and while he was outside lightning hit the tree inbetween my neighbour's house and ours. I mean we live on acre lots so it's not like our houses are SUPER close together or anything, but hearing the noise of it striking the tree THAT close with my dad outside when I was that young absolutely scarred me for life. :lol: I'm just petrified of being struck.

LaTenista
08-04-2006, 03:12 AM
Looks like it's going to a 2nd TB. If Safin pulls it off I think he's got a great shot of doing well in Cincy.

LaTenista
08-04-2006, 03:16 AM
OMG.

He was okay? OMG.

See I am scared of lightning because when I was 8 a hurricane actually made its way up to New Jersey which happens once in a blue moon. So we were all downstairs since that's safer and I (being the nerd that I was) was hiding under a heavy table since that's what they say to do during big storms. Anyway, my dad was outside on our deck for some reason during the hurricane, either bringing in patio furniture or fixing something and while he was outside lightning hit the tree inbetween my neighbour's house and ours. I mean we live on acre lots so it's not like our houses are SUPER close together or anything, but hearing the noise of it striking the tree THAT close with my dad outside when I was that young absolutely scarred me for life. :lol: I'm just petrified of being struck.

Hurricane :scared:

Once at college lightning struck the chimney of one of the dorms and a whole bunch of bricks fell to the ground but no one was injured.

LaTenista
08-04-2006, 03:18 AM
He was okay because he wasn't holding an umbrella or anything else that can conduct electricity.

LaTenista
08-04-2006, 03:19 AM
Marat :yippee:

silverwhite
08-04-2006, 03:21 AM
Congrats, Jess! Win the tourney so I can say I lost to the eventual winner. :p

adee-gee
08-04-2006, 03:25 AM
I can't sleep :sobbing:

Deboogle!.
08-04-2006, 03:25 AM
Marat!!!!!!! :banana: great for him :D he needed a win like that.

silverwhite
08-04-2006, 03:27 AM
I can't sleep :sobbing:

Need a pacifier?

savesthedizzle
08-04-2006, 03:27 AM
Congrats, Jess! Win the tourney so I can say I lost to the eventual winner. :p


:hug: I will! A_Skywalker is going to be hard though :sad:

savesthedizzle
08-04-2006, 03:29 AM
I can't sleep :sobbing:


:smooch: Awwww. I got sucked into filling out the surveys Mani posted in a MySpace bulletin. Once I finish I might try sleeping again.

adee-gee
08-04-2006, 03:29 AM
Let's roll Jan-Mike :rocker2:

adee-gee
08-04-2006, 03:29 AM
:smooch: Awwww. I got sucked into filling out the surveys Mani posted in a MySpace bulletin. Once I finish I might try sleeping again.
Oh man that's so long :lol:

savesthedizzle
08-04-2006, 03:34 AM
Oh man that's so long :lol:


It's taking me foreverrrrrrrrrrrrrrr but it's making me very very very sleepy. :lol:

adee-gee
08-04-2006, 03:36 AM
Ok attempt no.2 to sleep.

:wavey:

savesthedizzle
08-04-2006, 03:37 AM
Ok attempt no.2 to sleep.

:wavey:


Sweet dreams again! :smooch: :smooch:

I'm going to bed too :)

:wavey: thread!

Carito_90
08-04-2006, 03:47 AM
:D Marat!

That's so awesome!

PennyThePenguin
08-04-2006, 04:44 AM
deb told me to get on here last night but i was too tired, so guess who's here noooowww!! :wavey:

silverwhite
08-04-2006, 04:53 AM
JIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!! :D

PennyThePenguin
08-04-2006, 05:02 AM
SW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

adee-gee
08-04-2006, 08:43 AM
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JIAT!!!!! :yippee: :kiss:

I dunno if you're still here so I'm gonna PM you ;)

Becarina
08-04-2006, 08:46 AM
sleep much? :p

adee-gee
08-04-2006, 08:55 AM
sleep much? :p
:lol:

About 3 hours. And now I'm at work and feeling rather sleepy :help:

Becarina
08-04-2006, 08:57 AM
:lol: I will get about 1 1/2 hours then go to work :p :help:

adee-gee
08-04-2006, 09:03 AM
:lol: that makes me feel better :p

What do you do for a living? :hug:

Becarina
08-04-2006, 09:07 AM
work in a hotel...mainly talk to people. It is a good job...but not good sleepy :rolls: you?

adee-gee
08-04-2006, 09:10 AM
Working in an optician for the time being, not my long term plan though.....

Who's that in your avy? :hearts:

Becarina
08-04-2006, 09:12 AM
some fun shit you got going :p

Rachel McAdams...2nd hotest woman alive :p

adee-gee
08-04-2006, 09:14 AM
Who's the hottest? :p

Becarina
08-04-2006, 09:14 AM
guess? :lol:

Becarina
08-04-2006, 09:24 AM
such lame guesses :p Salma Hayek, of course :drool:

adee-gee
08-04-2006, 09:24 AM
Ummmmmmmmmmmmm.......Sania Mirza :drool:

adee-gee
08-04-2006, 09:24 AM
Haha I had to serve a customer!

Salma Hayek is pretty, definitely not the hottest though :p

Becarina
08-04-2006, 09:25 AM
:retard: who you think is?

Becarina
08-04-2006, 09:26 AM
Ummmmmmmmmmmmm.......Sania Mirza :drool:

ew no, but she is not ugly

adee-gee
08-04-2006, 09:32 AM
:retard: who you think is?
:awww:

Erm.....I don't really have a #1 at the moment. Possibly Jessica Alba :inlove:

Charlotte Church is still my ideal girl though :drool:

adee-gee
08-04-2006, 09:33 AM
ew no, but she is not ugly
She's soooo cute :hearts:

Perhaps only 2nd in the cuteness stakes behind Hilary Duff :p

Becarina
08-04-2006, 09:35 AM
:awww:

Erm.....I don't really have a #1 at the moment. Possibly Jessica Alba :inlove:

Charlotte Church is still my ideal girl though :drool:

Jessica Alba :drool: #3 :haha:

church is too good... bleh

Becarina
08-04-2006, 09:36 AM
She's soooo cute :hearts:

Perhaps only 2nd in the cuteness stakes behind Hilary Duff :p

Hilary Duff? Yep, gotta go barf now :eek:

adee-gee
08-04-2006, 09:37 AM
Jessica Alba :drool: #3 :haha:

church is too good... bleh
:yeah:

adee-gee
08-04-2006, 09:37 AM
Hilary Duff? Yep, gotta go barf now :eek:
:sobbing:

Am I like the only person in the world who likes her? :lol:

adee-gee
08-04-2006, 09:38 AM
Oooh I reached 25,000 posts :yippee:

Becarina
08-04-2006, 09:39 AM
:sobbing:

Am I like the only person in the world who likes her? :lol:

yes.

Becarina
08-04-2006, 09:40 AM
Oooh I reached 25,000 posts :yippee:

25,009....you :devil: you :lol:

adee-gee
08-04-2006, 09:40 AM
Jessssssssssssss, when you wake up.....

You'll be elated to hear that I reached a milestone today of $100,000 vcash :rocker2:

You know you were going to follow my bets....put everything you have on Chela to beat Mayer. Absolutely ridiculously good odds :D

adee-gee
08-04-2006, 09:40 AM
yes.
Cool :D

adee-gee
08-04-2006, 09:41 AM
25,009....you :devil: you :lol:
I didn't realise for a while :p

I only realised when I glanced across to drool at my vcash :lol:

Becarina
08-04-2006, 09:43 AM
I didn't realise for a while :p

I only realised when I glanced across to drool at my vcash :lol:


:eek: how the hell you get that much? :rolls:

adee-gee
08-04-2006, 09:45 AM
:eek: how the hell you get that much? :rolls:
I'm a genius :p

I'll have a million within a week ;)

Becarina
08-04-2006, 09:46 AM
you suck. :ras:

Becarina
08-04-2006, 09:48 AM
going to sleep for a minute :wavey: :kiss:

adee-gee
08-04-2006, 09:49 AM
going to sleep for a minute :wavey: :kiss:
Oh god I'm jealous :o

Goodnight :wavey: :kiss:

silverwhite
08-04-2006, 11:20 AM
:lol:

About 3 hours. And now I'm at work and feeling rather sleepy :help:

Isa did warn you...

silverwhite
08-04-2006, 11:21 AM
:sobbing:

Am I like the only person in the world who likes her? :lol:

11 year-old boys do too. :wavey:

MissFairy
08-04-2006, 11:24 AM
:sobbing:

Am I like the only person in the world who likes her? :lol:
I like her, she's cute and was in Cinderella Story with CMM :inlove: I would've happily taken that role from her but whatever lol