*~*~* Pim Pim in LyOn *~*~* [Archive] - MensTennisForums.com

*~*~* Pim Pim in LyOn *~*~*

Aleksa's Laydee
10-01-2004, 09:33 PM
1st round of Lyon Pim Pim has drawn....

Juan Monaco and in the 2nd round could face Nadal... :eek:

Gooooooooooooooooo JOACHIM!!!!

Yoav
10-01-2004, 09:35 PM
good luck PIM PIM :) :bounce:
so good to see him back :D

Canuck_Chick
10-01-2004, 10:10 PM
finally....i thought this day would never come (lol...a bit over dramatical there)
GO PIM-PIM!!!! KICK SOME BUTTS!!

Aleksa's Laydee
10-01-2004, 10:14 PM
finally....i thought this day would never come (lol...a bit over dramatical there)
GO PIM-PIM!!!! KICK SOME BUTTS!!

aaw bless hehe :hug:

it has been along time with out pim pim tho ;)

Sharon
10-02-2004, 01:38 AM
YAY PIMPIM BACK IN ACTION SOON

tough potential second rounder :scared:

Kristen
10-02-2004, 06:38 AM
:eek: I think most Swedes could be out by the second round. lol but best of luck to them!

LOL Guys... how are you gonna cope when its the December break!? Watch the PimPim vs Roddick tape? ;)

Aleksa's Laydee
10-02-2004, 12:43 PM
LOL Guys... how are you gonna cope when its the December break!? Watch the PimPim vs Roddick tape? ;)

:eek: No tennis!!! No one will be playing :hysteric: :sobbing: :haha: ah well...we'l survive some how

Kristen
10-02-2004, 12:51 PM
hehe, well you'll get potentially 2-3 weeks of coverage from yours truly (if he comes to sydney, and/or we both go to adelaide :lol:, and a wealth of new photographs to check out :) *Gonna buy a new, decent camera ;) i hope. My digital isnt cutting it these days! *

Canuck_Chick
10-02-2004, 05:19 PM
hehehe....i'll be looking forward to this "exclusive" coverage :lol:

Aleksa's Laydee
10-02-2004, 07:35 PM
Joachim's playing doubles with Dom Hrbaty

Canuck_Chick
10-02-2004, 10:44 PM
dom and pim-pim will play Schuettler and Youzhny in the first round of doubles....

Jexy
10-02-2004, 10:52 PM
anyone know the website adress to Lyonopen???:confused:

Canuck_Chick
10-02-2004, 11:01 PM
here's the link: http://www.occadesport.com/pagesasp/tennis.asp
:wavey:

Aleksa's Laydee
10-02-2004, 11:04 PM
Its a very bad site...mainly coz its in french and i cant barely understand it :haha: and it doesnt have live scores :rolleyes:

Canuck_Chick
10-02-2004, 11:06 PM
hahah....it took me a while to figure out what the hell i was doing LOL

Sharon
10-03-2004, 05:20 AM
haha, i'll never figure what im doing at that site :o
i only konw about 5 french words :p

skeiji
10-03-2004, 10:33 AM
1 MASSU Nicolas (CHI)
CALLERI Augustin (ARG)
HORNA Luis (PER)
YOUZHNY Mikhail (RUS)
Q Q
WC MATHIEU Paul-Henri (FRA)
MALISSE Xavier (BEL)
6 HRBATY Dominik (SVK)


3 FERRERO Juan Carlos (ESP)
SARGSIAN Sargis (ARM)
FERRER David (ESP)
Q
COSTA Albert (ESP)
BJORKMAN Jonas (SWE)
Q Q
8 ANCIC Mario (CRO)


5 ROBREDO Tommy (ESP)
SODERLING Robin (SWE)
LOPEZ Feliciano (ESP)
DAVYDENKO Nikolay (RUS)
NADAL Rafael (ESP)
Q Q
SE MONACO Juan (ARG)
4 JOHANSSON Joachim (SWE)


7 SPADEA Vincent (USA)
GINEPRI Robby (USA)
LJUBICIC Ivan (CRO)
WC CLEMENT Arnaud (FRA)
MELZER Jurgen (AUT)
WC LLODRA Michael (FRA)
ARAZI Hicham (MAR)
2 SCHUETTLER Rainer (GER)

Sharon
10-04-2004, 03:56 AM
so i just saw the OOP for monday and its qualifiers aparently? :confused:
so we gotta wait one more day :p

Jexy
10-04-2004, 06:06 AM
OH POOP! :(

star
10-04-2004, 06:08 AM
Juan Monaco! That's a tough draw for Pim Pim. :(

Aleksa's Laydee
10-04-2004, 09:38 AM
ah well one more day to go ;)

Sommarsverige
10-04-2004, 04:04 PM
Heja, heja, heja Pim Pim *gg*

Kristen
10-04-2004, 04:30 PM
:lol: You just gave me a flashback to the Aus Open... sitting amongst genuine Swedish fans, cheering that out at the top of their lungs... deafening, but I wouldn't have it any other way :yeah: :ahh...memories:

Canuck_Chick
10-04-2004, 08:29 PM
so i just saw the OOP for monday and its qualifiers aparently? :confused:
so we gotta wait one more day :p

ohh....i was sooo looking forward to him playing today....

Jexy
10-04-2004, 09:11 PM
TENNIS: GRAND PRIX DE LYON BETTING ODDS

"Big-serving Swede Joachim Johansson is bookmaker Victor Chandler's favourite for this week's Grand Prix de Lyon.

The US Open semi-finalist starts the French event at 6/1 but Chandler's tennis odds man believes that it's possible to make a case for almost everyone in the draw. "


YEY! go PIMPIM! :p

Aleksa's Laydee
10-04-2004, 09:42 PM
so i just saw the OOP for monday and its qualifiers aparently? :confused:
so we gotta wait one more day :p

Make that 2!!

He plays hes doubles tomorrow but hes singles on wednesday...at least we'l have some pim pim news after tomo :D

Yoav
10-04-2004, 10:18 PM
Make that 2!!

He plays hes doubles tomorrow but hes singles on wednesday...at least we'l have some pim pim news after tomo :D
:( i don't know if i can wait any more, i really miss Pim Pim :mad: ;)

Canuck_Chick
10-05-2004, 12:31 AM
doubles will have to do :)

Sharon
10-05-2004, 01:49 AM
ahh... maybe theyre doing this on purpose to make us wait anxiously ;)
at least there are dubs :) i wonder why he paired up with hrbaty... r they friensd???

star
10-05-2004, 02:14 AM
Probably not friends because of the age difference, but players often pick up doubles partners at tournaments. There's even a sign up sheet in the locker room for just that sort of thing.

Aleksa's Laydee
10-05-2004, 09:41 AM
Probably not friends because of the age difference, but players often pick up doubles partners at tournaments. There's even a sign up sheet in the locker room for just that sort of thing.

Cool hehe...
they go onto court and go 'ummm who are you?? :scratch:' (to their partners) :haha:

li'l red
10-05-2004, 10:59 AM
c'mon pimpim! goodluck! ;)

Jexy
10-05-2004, 09:35 PM
him and herbaty beat the other dudes! YA! :cool:

Canuck_Chick
10-05-2004, 10:08 PM
GOOD JOB :yeah: they won 7/6 7/6!!!

Sharon
10-06-2004, 02:26 AM
yay!! more chances to get pimpim pics :D (not that they take pics of dubs anyways :p :rolleyes: )

Aleksa's Laydee
10-06-2004, 10:14 AM
GOOD JOB :yeah: they won 7/6 7/6!!!
:woohoo: and now he plays twice today....1st up v Monaco....goooooooo PIM PIM!!! :worship:

Yoav
10-06-2004, 12:49 PM
Pim Pim won easily 64 63 :woohoo:
Well done :D :worship:

Kristen
10-06-2004, 01:03 PM
Thanks for the V-Cash pimpim! :kiss:

lol, nice win. He'll play the winner of Nadal/Benneteau. Should be a good match :yeah:
good luck to him :D

Yoav
10-06-2004, 01:09 PM
Thanks for the V-Cash pimpim! :kiss:

lol, nice win. He'll play the winner of Nadal/Benneteau. Should be a good match :yeah:
good luck to him :D
he gave me too some money, i put 500 on him :D

star
10-06-2004, 01:55 PM
:yippee: Joachim!!!

Aleksa's Laydee
10-06-2004, 01:58 PM
wahey joachim :D:D :yeah: :woohoo: :bounce:

Canuck_Chick
10-06-2004, 08:52 PM
:woohoo: Pim-pim will play Benneteau next....

Aleksa's Laydee
10-06-2004, 09:20 PM
followed by (not before 18h15)
Benneteau (Fra) vs. J. Johansson (Swe)

Go beat him joachs ;)

Aleksa's Laydee
10-06-2004, 10:27 PM
BHUPATHI / MIRNYI vs HRBATY / JOHANSSON 4/6 6/4 6/3 :sobbing: Great fight tho by the guys!

MissPovaFan
10-06-2004, 10:35 PM
BHUPATHI / MIRNYI vs HRBATY / JOHANSSON 4/6 6/4 6/3 :sobbing: Great fight tho by the guys!

awww nuts! Best of luck in the singles now Pim Pim!!!

KayTang999
10-06-2004, 11:19 PM
That's really good though considering the other team are number 1 seed, are more experience, and they managed to get a set from the other team.

Canuck_Chick
10-06-2004, 11:29 PM
Yeah, that's true. Plus Pim Pim and Dom don't really play that much doubles and are playing together for the first time (i think :confused: ). As long as Pim is still in the singles i'm happy :) :yeah:

:wavey: Hey there KayTang999, PaulHopkins and breakdancingfish

Sharon
10-06-2004, 11:31 PM
woohoo... pimpim won me some v-cash too :p so did jonas lol :D

good luck against bennetaeu!!! :bounce:

gogo_guga
10-07-2004, 03:58 AM
I just heard the best news!!
Apparently, Joachim is practicing in Lyon with Rafael Nadal and Feliciano Lopez :)
I find that weird and awesome at the same time because I never thought that the Spaniards would just open their click to a non Spanish speaker, and I find it great because I love Nadal and Lopez!!!!
Why would they have a 3 person practice session though?? Are they playing Canadian doubles???? Seems kind of odd. Or maybe Nadal was hitting with Johansson and took Lopez along for the ride as an interpreter.

li'l red
10-07-2004, 03:59 AM
good job pimpim!! :bigclap:
too bad rafa lost...
anywayz goodluck on your next match! ;)

Aleksa's Laydee
10-07-2004, 10:54 AM
it's a good thing that they don't have vbetting for doubles because i would have lost so much on that...

:haha:

Goooooo PIM PIM in your next match!!!

Aleksa's Laydee
10-07-2004, 09:25 PM
Joachim won :D:D:D 6-3 6-4 :yeah:

Canuck_Chick
10-07-2004, 09:29 PM
:woohoo: PIM!!! :woohoo:
nice win over Benneteau 6/3 6/4!!! Good Luck in the next round...
and also, good luck for the rest of the tourney in advance. I'm not gonna be able to post here for the next few days. I'm sure all u guys will do a great job cheerleading :lol: :yeah:

and also happy thanksgiving to the canadians celebrating here!! :)

Aleksa's Laydee
10-07-2004, 09:50 PM
followed by (not before 15h45)
Soderling (Swe) vs. J. Johansson (Swe)

Horrible horrible draw....:sad:

Canuck_Chick
10-07-2004, 10:06 PM
awww...that's too bad Robin and Pim Pim have to play eachother....at least one of them will win and move on though (i hope its Pim Pim :))

Suzi
10-07-2004, 10:31 PM
;) I hope its pim pim as well

Jexy
10-07-2004, 10:52 PM
LOL.. I hope it's Pimpim too! But must admit I wasnt happy about that match up.. I kinda like soderling (even tho he looks like an evil smurf lol).

Canuck_Chick, thanks! Happy Thanksgiving to all the Canadians! eat lots of turkey! gogl-gogl-gogl [turkey noises :cool:] :yeah:

Sharon
10-07-2004, 11:26 PM
YAY go PIMPIM!!! :woohoo:... even tho i DO like robin, but not nearly as much..
well think of it this way, at least one swede will be moving on :)

star
10-08-2004, 12:14 AM
:woohoo: Pim Pim.

Happy Thanksgiving to all the Canadians. :)

And....... shouldn't there be a rule against Swedes having to play one another?

li'l red
10-08-2004, 12:49 AM
way to go pimpim!!!! :woohoo:

Kristen
10-08-2004, 04:15 AM
And....... shouldn't there be a rule against Swedes having to play one another?
:sad: Remember the draw when Thomas Johansson won the Aussie Open?
That was the worst for me... in Round of 64 Jonas took out Enqvist, then in the Quarters, ToJo took out Jonas :rolleyes: Actually I thought it was worse than that... At the time I liked ToJo almost as much as Jonas :eek:

Björki
10-08-2004, 06:33 AM
way to go PimPim :)
Until you'll meet Jonas :D :D

Aleksa's Laydee
10-08-2004, 08:40 AM
:woohoo: Pim Pim.

Happy Thanksgiving to all the Canadians. :)

And....... shouldn't there be a rule against Swedes having to play one another?

I think there should be...its not fair :sad:

Gooo robin but GOOOOO JOACHIM ;)

Aleksa's Laydee
10-08-2004, 08:41 AM
:sad: Remember the draw when Thomas Johansson won the Aussie Open?
That was the worst for me... in Round of 64 Jonas took out Enqvist, then in the Quarters, ToJo took out Jonas :rolleyes: Actually I thought it was worse than that... At the time I liked ToJo almost as much as Jonas :eek:


aaawww :hug: Its ok...tojo lost in tokyo to a non swede :yeah: :rolleyes:

Aleksa's Laydee
10-08-2004, 03:09 PM
Pim Pims on now...so upset bout this nasty swede clash...jonas has gotta win later to make it an all swedish final (dont no what half of the draw he is in, hopefully the other half to joachim :lol: )

Sharon
10-08-2004, 11:36 PM
:sad: pimpim lost 6-3 6-4 today... and so did jonas... :( now theres only ONE swede left, so goooo robin :)

Jexy
10-09-2004, 03:05 AM
NOOOOOOOOOOOOOOOO! PIMPIM!!! :sad:

star
10-09-2004, 04:11 AM
:sad: Pim Pim


but now.......... go Robin and win the tournament!!

Pina
10-09-2004, 04:12 AM
:sad: Somehow it gives me an impression that Pimpim can't beat his friends... :sad:

Toppu
10-09-2004, 06:13 AM
I think Robin is recently playing great tennis. In BaNgkok he was serving for the first set against Rogi but couldn't close it out. So I'm not so much sad.

Aleksa's Laydee
10-09-2004, 09:24 AM
at least pim pim didnt lose to a nobody ;) he lost to his mate...a swede :yeah:

jmgsdoubsprtnr
10-11-2004, 04:12 AM
yeah, and he won to the eventual winner of the tournament. that must take away the sting!