Who was the last poster who GOODrepped you? 06 [Archive] - Page 13 - MensTennisForums.com

Who was the last poster who GOODrepped you? 06

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20

NINA_BCN
08-23-2005, 08:40 AM
d( '?' )b :hug: :hug:

bad gambler
08-23-2005, 08:49 AM
thanks to

savestheday
Irish

:wavey:

Meeek
08-23-2005, 09:08 AM
PaulieM
the BIG BOSS

:)

Corinna
08-23-2005, 09:52 AM
NiciSunflower :hug: :kiss: :hug: danke

User ID 4783
08-23-2005, 09:54 AM
MariaV :smooch:
Saumon :hug:
amethyst :hug:
Doug :smooch:

Micca
08-23-2005, 10:01 AM
ThnQ 2:

# d( '?' )b :hug: I'm fine thank you :) Away from the part that school starts again today :sad: :p
# Ashie_87 :hug: Isn;t it!? :yeah: I LOVE IT!
# Suzi :hug: ThnQ so much sweetie! I'll be ok thnQ to all of you :)
# Sommarsverige :hug: ThnQ sweetie! I'll be fine .. But good news, I'll rep it to you asap!
# jmgsdoubsprtnr :hug: My weekend was great! :yeah: Very tired from camp :lol: And today school starts again :sad:

Cris
08-23-2005, 10:17 AM
Sjoukje :hug: Thank you! :smooch: :hug:

Hoostie
08-23-2005, 10:19 AM
Nicki :hug: :hug: :hug: :hug:

Anna777
08-23-2005, 10:29 AM
Molikfan2004
bad gambler
Princesa!
:kiss: to yaz all!! :yeah:

Papakori
08-23-2005, 10:32 AM
Thank you to:

somarsverige :hug:
Harriet :hug:
The cat :hug:
ashie 87 :hug:
Irish :hug:

tall_one
08-23-2005, 10:34 AM
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_electricute.gif Mrs. B

sigmagirl91
08-23-2005, 11:37 AM
Carito 90 :hug: Thanks.
adelaide :hug: The thread is gone now, so we worry no more.
Irish :hug: Thank you.

Bjrki
08-23-2005, 11:38 AM
tall_one :wavey:

Nikki♥
08-23-2005, 11:44 AM
savestheday91
Irish
ATP Groupie
Gambillfan
Cris
Chiudi-fan
mimi
ste
Bjrki
GermanBoy

sigmagirl91
08-23-2005, 12:08 PM
Princesa! :hug: Thank you. Have an excellent week.

Tytta!.
08-23-2005, 12:22 PM
Debstah - Aw, you deserve to have your name in my av :p Heart you tons, sis :hug:
guida - Seria mesmo muito bom! Tenha uma tima semana tambm! :smooch:
Golfnduck - I'm glad you like it, mom! :smooch:
Fi-Fi - :hug: :bigwave:
Corinna - Have a great week as well!You're also such a great poster :hug: Heart you! :smooch:

J. Corwin
08-23-2005, 12:24 PM
tangerine_dream :banana: for you too! ;)
Golfnduck :hug:
Meeek :wavey:

:cool:

freesbee
08-23-2005, 12:52 PM
Princesa! :hug:

Peta Pan
08-23-2005, 01:18 PM
Just the one... but I'm on holiday and haven't been at a computer since Saturday so I can't expect any lol

Thanks:

GOLFNDUCK!!! :hug: Thanks Jen :hug: Shame about the final :(

bad gambler
08-23-2005, 01:24 PM
thanks to

princesa
tall one
anna777

:wavey:

NINA_BCN
08-23-2005, 01:29 PM
Princesa! :hug: :hug: :smooch:

User ID 4783
08-23-2005, 02:00 PM
GonzoFan :hug:
tall one :hug:

Pancakesong
08-23-2005, 02:01 PM
thanx to Jorge, Jorge, Jorge, and Ste :hug::hug::hug::hug:

ataptc
08-23-2005, 02:41 PM
thanks to just one poster, d( '?' )b :hug:

Cris
08-23-2005, 02:44 PM
Sommarsverige :hug: Thank you! :smooch: :hug:

Suzi
08-23-2005, 02:46 PM
http://www.clicksmilies.com/s0105/huepfen/jumping-smiley-017.gif

AndysGirl
Harriet

Denaon
08-23-2005, 02:52 PM
bad gambler :hug: :wavey: MVP!!! :D
Sol Apollo :hug: lol I've been busy ;)
AndysGirl :hug: hi darling!
NINA_BCN :hug: gracias!!! igualmente :D

Fergie
08-23-2005, 02:53 PM
Thanks NINA_BCN and bad gambler :hug:

Golfnduck
08-23-2005, 03:03 PM
bad gambler :hug:

Mrs. B
08-23-2005, 03:13 PM
alfonsojose
micca
tall one
jorge
cris

:hug: :hug: Thank you, gracias, merci!!!!!! :wavey:

owyn
08-23-2005, 03:23 PM
:hug: Harriet - thanks glad you like it and yes i believe he is but i'm not positive on that. the boy gets around a bit :p

:hug: Hoostie - hehe nah i think it's elvive coz he's worth it :p

Corinna
08-23-2005, 03:26 PM
ataptc :hug: :hug: :kiss: thank you

owyn
08-23-2005, 03:50 PM
Suzi - hehe i just tried to rep you a minute ago in tots forum but it says i have to spread the love :sad: me try again later don't see why i can't just give my lil tot fan reps and no one else :p but lol then i saw you repped me hehe. and yes very happy with robbys schenanigans :lol: i like that word :lol: love you :kiss:

Daphne
08-23-2005, 04:00 PM
THANKS TO : :smooch:

Sol Apollo :hug: :wavey:
&
bad gambler :hug: :wavey:

Becarina
08-23-2005, 04:06 PM
Jorge- its nothing new anymore :p
tall one
Cris
ataptc

:hug: :kiss: thank you! :)

Fergie
08-23-2005, 04:10 PM
Thanks Micca and GermanBoy :hug:

Meeek
08-23-2005, 04:10 PM
tall_one
Micca


:wavey:

Lalitha
08-23-2005, 04:11 PM
NINA_BCN

:hug: and thanks to you!

Damita
08-23-2005, 04:35 PM
dancing queen :hug:

Denaon
08-23-2005, 05:03 PM
GermanBoy :hug: :haha: :ras: 2u :haha:

guida
08-23-2005, 05:14 PM
Jorge - Sempre uma simpatia! Obrigada! :hug::hug:

NINA_BCN
08-23-2005, 05:30 PM
ataptc :hug: :hug:

Daphne
08-23-2005, 06:07 PM
:smooch: THANKS TO :D :

Fergie :hug: Hi! :D

NINA_BCN :hug: :wavey:

Suzi
08-23-2005, 06:53 PM
http://instagiber.net/smiliesdotcom/kao/otn/pconfetti.gif

NINA_BCN :hug: lol
Damita :hug: thanks
MariaV :hug:

on ban :rolleyes: so rep ya laters! :yeah:

Cris
08-23-2005, 06:54 PM
Bjrki :hug: Thank you, Peggy! :smooch: :hug:

Haute
08-23-2005, 07:21 PM
ataptc :wavey:
Corinna :wavey: :hug: :hug: :hug: :hug:
Princesa! :wavey:
Micca :wavey: :hug: I'm going to write you a message back as soon as I find one of your posts :p
bad gambler :wavey: Thanks! I like my avatar too ;)
Sommarsverige :wavey:

freesbee
08-23-2005, 07:39 PM
meeek :hug: hahaha hoi, hoop dat alles goed gaat :)

the cat
08-23-2005, 07:43 PM
Thanks to MissMojo, ZZG and Irish. :)

Golfnduck
08-23-2005, 09:01 PM
partygirl :hug:
superpinkone37 :hug:
Meeek :hug:
Gambillfan :hug:

PaulieM
08-23-2005, 09:09 PM
NYCTennisfan :hug:
meeek :hug:
Agassidomination :hug:
Thanks!! :)

Damita
08-23-2005, 09:10 PM
Daphne :wavey:
tinuviel_estel :) thanks, i just changed it though. But Gorgeous Marat (as you all call him :lol: ) will be back soon :yeah:

Sommarsverige
08-23-2005, 09:14 PM
d (?) b :hug: Okay, I understand. But now you have changed your name again ;)

Truc :hug: Kein Problem, ich habe das auch hufiger ;) Hoffentlich spielt Guille bei den US Open wieder besser :yeah:

Damita :hug: :)

guida :hug:

simpleternity :hug:

Gambillfan :hug: Thank you so much !!

Cris :hug: Thanks, I will try to ignore her, thats the best I think :(

Corinna :hug: :hug: :hug:

Meeek
08-23-2005, 09:41 PM
Golfnduck: Such a cuty!! ;D

frees: :retard: ben zo gewend aan engels hier :lol: Ik stuur de rep weg en denk 'juustem...NL's!' :silly: ;)

Becarina
08-23-2005, 10:27 PM
Suzi- :hug: thanks!
partygirl- :hug: thanks, me too! :)

Corinna
08-23-2005, 10:36 PM
Catchie :hug: :hug: :hug: thanks a lot

Damita
08-23-2005, 10:49 PM
Nimomunz :lol:
NINA_BCN ;) :hug:

justClaudia
08-23-2005, 11:01 PM
MissFairy :hug:
Frank :hug:
queen_alexandria :hug:

Thank you guys :kiss:

Damita
08-23-2005, 11:21 PM
-SaFiinsBabY- :hug: thanks Stephi ;)

knight_ley
08-24-2005, 12:01 AM
Debstah :p I do root for him sometimes... As long as he's not playing one of my guys :p

Princesa! :hug:

Escada :hug:

Jorge :p The next time you see the show, make me a dvd copy ;)

Sol Apollo :yeah:

jazz_girl :hug: You're the best :bounce:

tinuviel_estel :hug: Thank you :hug:

Nathaliia
08-24-2005, 12:44 AM
bad_gambler
Dutchie
jazz_girl
Cindy19

i won't wish you the great week. i will wish your favourites to be high in US Open.

owyn
08-24-2005, 02:06 AM
:hug: aceit :hug: he sure as hell needs a decent run to get those rankings points back :sad: have fun when you go don't forget to take some mario and robby piccies for me ;)

Daniel
08-24-2005, 02:10 AM
Eowyn i gave you some rep points :kiss: ;lick: :hug:

owyn
08-24-2005, 02:13 AM
:hug: Daniel - thanks sweetie i'm repped banned now though so i'll rep you back tomorrow. :kiss: btw anychance of you having a drew avvy for the USO :p

andyroxmysox12191
08-24-2005, 02:15 AM
A big thanks to the following four :banana:

Deb :kiss: :lol: But you need to be here! Otherwise...it's all gonna come true!
Carlita :kiss: :smooch: hey! anytime .) You too!
prabu :kiss: :sad: Yep...always have....always will. at least until college lmao
ataptc :kiss: :lol: thank you! .D i love it lol

Daniel
08-24-2005, 02:17 AM
:hug: Daniel - thanks sweetie i'm repped banned now though so i'll rep you back tomorrow. :kiss: btw anychance of you having a drew avvy for the USO :p


of course my sexy friend starting the USO i ll put drew up there to give Roger good luck ;) :kiss: :drool:

Cris
08-24-2005, 02:18 AM
JJ :hug: Thank you! :smooch: :hug:

tall_one
08-24-2005, 02:26 AM
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_headbanging.gif Damita
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_headbanging.gif GermanBoy
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_headbanging.gif NINA_BCN
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_headbanging.gif Corinna
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_headbanging.gif Gambillfan
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_headbanging.gif Princesa!
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_headbanging.gif Bjrki

guida
08-24-2005, 02:28 AM
acoffeygirl - Thanks Amber! :hug:
Daniel - :hug:

Becarina
08-24-2005, 02:41 AM
Daniel- :ras: :hug:
owyn- no, is cause he is not gone anymore :ras: ;)

Haute
08-24-2005, 03:12 AM
owyn :wavey: Thank you for getting me past 200 million! :worship:

Noelle
08-24-2005, 03:42 AM
Thanks to:
1jackson2001: what can I say? I love avatars. :D
bad gambler: :yeah:
ataptc: WOOT!

PaulieM
08-24-2005, 03:58 AM
sommarsverige :hug: how have you been?
Daniel :kiss: :kiss:
Thanks :D

MissMoJo
08-24-2005, 04:08 AM
Sol Apollo :wavey:
Esther(sorry can't remember your symbol thingy sn :o ) :hug:

guida
08-24-2005, 04:10 AM
andyroxmysox12191 - Thanks Mani! You too! :hug::D

KoOlMaNsEaN
08-24-2005, 04:25 AM
Sommarsverige
MissMoJo

savesthedizzle
08-24-2005, 04:35 AM
No one today :sad:

Golfnduck
08-24-2005, 04:51 AM
AndysGirl :hug:
owyn :hug:

owyn
08-24-2005, 05:59 AM
owyn- no, is cause he is not gone anymore :ras: ;)
don't lie i know the truth :p

owyn
08-24-2005, 06:05 AM
owyn :wavey: Thank you for getting me past 200 million! :worship:

you're most welcome:)

owyn
08-24-2005, 06:07 AM
:hug: RaDiCaLgIrL♥TR - no you're right he's not one of my boys he's one of my soft spot boys though and as most of my boys rae not in action this week it means my soft spots get supported he's a nie guy though i liked talking to him at queens so i keep an eye on him :)
:hug: Golfnduck - quackity quack quack :p

Becarina
08-24-2005, 06:12 AM
Golfnduck
andyroxmysox

:hug: :hug: thanks chica! :)

tall_one
08-24-2005, 06:58 AM
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_invisable.gif willie
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_invisable.gif andyroxmysox12191
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_invisable.gif AndysGirl

Fi-Fi
08-24-2005, 07:24 AM
Princesa and Micca :hug: :smooch:

Leonandy
08-24-2005, 07:54 AM
1jackson2001 :hug:
Jorge :hug: You meant Gattaca?I love that movie,and the music in it.

J. Corwin
08-24-2005, 07:55 AM
superpinkone37
Volcanic Tennis - you logged off of aim and didn't say anything! :p
Noelle
GermanBoy
Corinna :hug: x 57239573257 lol

Carlita
08-24-2005, 09:06 AM
http://i2.photobucket.com/albums/y35/Lady_Carlita/bears/teddy16.gif

thank you

Jorge:hug:
Mike:hug:
Denaon:hug:
Nicole:hug:
Nicki:hug:
Micca:hug:

Cris
08-24-2005, 09:07 AM
Seb :hug: Thank you! :smooch: :hug:

NINA_BCN
08-24-2005, 09:11 AM
Nobody today :sad:

bad gambler
08-24-2005, 09:24 AM
thanks to

PaulieM
Cris
adee-gee :silly:

:wavey:

NINA_BCN
08-24-2005, 09:29 AM
Meeek :hug: :hug: :lol:

NINA_BCN
08-24-2005, 09:56 AM
its.like.that :hug: :hug: :bigwave: Keep dreaming!!!!! :lol:

NINA_BCN
08-24-2005, 10:03 AM
Ashie_87 :hug: :hug:

HybridTheory
08-24-2005, 10:07 AM
guida
Golfnduck
Noelle
Meeek

:hug: :hug: :hug: :hug:

Thanks a lot! :smooch:

User ID 4783
08-24-2005, 10:07 AM
PaulieM :hug:
Cris :smooch:

NINA_BCN
08-24-2005, 10:15 AM
HybridTheory :hug: :hug: Very very near!!!!!!!!! I'm glad you had fun here!!! ;)

*Elsie*
08-24-2005, 10:31 AM
Micca :hug:
Lucie :hug:
guida :hug:
GermanBoy :hug:
Choupi :hug:

Thanks :D

Damita
08-24-2005, 10:41 AM
Eowyn :lol: :hug:
guida :hug: thanks, i hope so too
Noelle :hug: thx
ataptc :hug: ;)

Peta Pan
08-24-2005, 11:15 AM
Meeek :hug: Thanks Mieke! Haven't seen you in ages!
Cris :hug: Thanks Cris, having a lovely time! I'm glad you appreciate Michael :hearts: LOL so many don't!
Bjrki :hug: Thanks Peggy, the flight was quite ok! I'm happy to be back on land again though lol
NINA_BCN :hug: Thanks again! I can't rep you back!!

Corinna
08-24-2005, 11:17 AM
MariaV :hug: :hug: :kiss: thanks a lot

Cris
08-24-2005, 11:28 AM
Ashie_87 :hug: Thank you! :smooch: :hug:

sigmagirl91
08-24-2005, 11:50 AM
GermanBoy :hug: You're sexy in that Elvis kind of way!! ;)

MariaV
08-24-2005, 12:02 PM
Esther :hug:
Suzi :hug:
Margareta :hug:
Mieke :hug:
Thanks a lot! :hug: :kiss: :smooch:

Bjrki
08-24-2005, 12:15 PM
tinuviel_estel :wavey: thanks :)

Nikki♥
08-24-2005, 12:24 PM
d( '?' )b
simpleternity
Bjorkman_Girl
frees
Tytta
sigmagirl91

Papakori
08-24-2005, 12:47 PM
Many thanks:

micca :hug:
golfnduck :hug:
kyla :hug:
simpleternity :hug:

NINA_BCN
08-24-2005, 12:48 PM
bad gambler :hug: :hug: You too!!!!! :smooch:

Tytta!.
08-24-2005, 01:23 PM
jayrhum - :smooch:
ClaudiaM - Obrigada, Claudinha :hug: Tambm espero que tudo d certo :)
NINA_BCN - :smooch:

freesbee
08-24-2005, 01:32 PM
frees: :retard: ben zo gewend aan engels hier :lol: Ik stuur de rep weg en denk 'juustem...NL's!' :silly: ;)

:lol: :hug:

Cris :hug: have a great week as well! me neither, me neither!! aaaaaah :yippee: :lol:
Sommarsverige :hug: hej Birte! lol det r trkigt nr du kan inte reppa heh? ;) Jag r glad att du mr bra :) men jag r lite bekymrad om Sjoukje :awww: jag kan inte vnta lngre fr US open!! :lol: :banana:

Micca
08-24-2005, 01:35 PM
ThnQ 2:

# Lady_Carlita :hug: ThnQ Sjoukje! Jaaaah ik wil ook zomerweer trug! :sad: :p Anyway, fijne week! Kus uit Driebergen!! :smooch:
# Fi-Fi :hug: ThnQ sweetheart! Have a great week :kiss:
# Sol Apollo :hug: ThnQ :) But I'm sure you'll do great too! ;) And don't worrie! We have a 5 day schoolweek too! :awww: :p
# AndysGirl :hug: Thank youu! Same to you sweetie! :kiss:
# Meeek :hug: Graag gedaan! ;) Fijne week! :wavey:
# the BIG BOSS :hug: It's fixed now :lol: I got 62.75 :woohoo: :p

Corinna
08-24-2005, 02:09 PM
Number1Kim :hug: :hug: :hug: thnq

Cris
08-24-2005, 02:14 PM
Annet :hug: Thank you! :smooch: :hug:

the cat
08-24-2005, 02:45 PM
RodLo and PaulieM. :) :hug:

Suzi
08-24-2005, 02:52 PM
http://instagiber.net/smiliesdotcom/kao/otn/plove1.gif
Just the one :)

SOL APOLLO :hug: thanks!

Papakori
08-24-2005, 03:29 PM
Corinna :smooch: :hug:

Thank you :D :dance:

Denaon
08-24-2005, 03:34 PM
Lady_Carlita :hug: :lol: :smooch:
adee-gee :hug: so good to have you back!!
tinuviel_estel :hug: yeah, he is :smooch: how are you?
Daphne :hug: thx, how are you doing?

RogiNie
08-24-2005, 03:40 PM
:hug: Dutchie - ja, kvergeet jullie ook vaak :o :p
:hug: Golfnduck - is he still that cute? ;)
:hug: Catchie - :hug:
:hug: NINA_BCN - :wavey:

Corinna
08-24-2005, 03:51 PM
GonzoFan :hug: :hug::hug: thanks dear

Micca
08-24-2005, 04:33 PM
ThnQ Tytta :hug: Have a great week too, girl! :kiss:

Lalitha
08-24-2005, 04:59 PM
Meeek
tinuviel_estel
Gambillfan

Thanks and :hug: to you all!

ataptc
08-24-2005, 05:15 PM
just two lovely posters today :)

thanks to Sol Apollo and Nene :hug:

tinuviel_estel
08-24-2005, 05:18 PM
http://i7.photobucket.com/albums/y286/amarie_tinuviel/16e8e2d7.gif Thanks!http://i7.photobucket.com/albums/y286/amarie_tinuviel/16e8e2d7.gif
corinna:kiss: how is my sweet girl? hope everything's ok with you. :hug:
jayrhum:kiss: i'm tired of my pic so i changed it :lol: how are you? i missed you!! hope to see you more often :hug:
mimi:kiss: is he really scary? i love that guy :hearts: i changed the pic already so you don't have to be scared anymore :lol:

tinuviel_estel
08-24-2005, 05:23 PM
http://i7.photobucket.com/albums/y286/amarie_tinuviel/55a02acb.gif Thanks!
micca:kiss: yes. she is Hot and so gorgeous :) rep. you later:hug:

NINA_BCN
08-24-2005, 05:41 PM
Tytta :hug: :hug:

owyn
08-24-2005, 06:05 PM
Cris - he'll be there for the USO don't worry i couldn't go too long without such yummyness :)
Damita - no he'sa fish he has soft and smooth flippers :p

Cris
08-24-2005, 06:14 PM
Doug :hug: Thank you! :smooch: :hug:

jmgsdoubsprtnr
08-24-2005, 06:24 PM
bad gambler
Micca
tall_one
Princesa!
ataptc
Bjrki
Sol Apollo
Kyla

thanks everyone
lovefromalison

freesbee
08-24-2005, 07:20 PM
the BIG BOSS :hug: thank you doudie!! :p
Corinna :hug: cool to see you in Nando's Chicas' Chatworld!! :D

Denaon
08-24-2005, 07:48 PM
the Big Boss :hug: IAF, thx AU? :D

Golfnduck
08-24-2005, 07:49 PM
No one for a day :sad:

Golfnduck
08-24-2005, 07:52 PM
:hug: Golfnduck - is he still that cute? ;)

Yes, just not in that puppy way.

Leonandy
08-24-2005, 07:55 PM
owyn :hug:

PaulieM
08-24-2005, 07:56 PM
the cat :hug: hope you've been keeping up with all your reality tv
MariaV :hug: hope you're doing great sweetie
Truc :hug: :thanks
MissMoJo :hug: you always rock
THanks!! Love ya :)

User ID 4783
08-24-2005, 08:03 PM
ataptc :haha: :hug:
Corinna :hug:
Princesa :hug:
HybridTheory :hug:

Sommarsverige
08-24-2005, 08:38 PM
Stevens Point :wavey: :hug:

willie :hug: Great you are back :bounce: How was your trip? What did you enjoy the most?

Sol Apollo :wavey:

Alison :hug: Thank you so much :hug: I also cross fingers for all the Swedes :worship:

Nina_BCN :hug: For you too, Nina :hug:

jmgsdoubsprtnr
08-24-2005, 08:53 PM
GermanBoy - :hug: GO AMER! :sad:tompa:sad:
Sommarsverige - i haven't been posting in the Sweden forums too much lately... i'm sure when Pim gets better, i will though. i haven't been posting much at all lately really. that will change when i get back to school though i'm sure.
Golfnduck - can't rep you back yet! :mad:

thanks!!!

J. Corwin
08-24-2005, 09:03 PM
ataptc :hug: hey Evelyn! I confused you with someonen else before, sorry. :p:o
PinkFeatherBoa :hug: hey there Jenny hun, how are you? :)
Princesa! :hug:

Becarina
08-24-2005, 09:21 PM
MissMoJo- :ras:
Damita- :hug: :lol:
Corinna- :hug: smooch:

thank you! :wavey:

Dutchie
08-24-2005, 09:22 PM
http://e4u.deltait.com.au/dressed/bek098.gif
RaDiCaLgIrL♥TR :hug: You're welcome! :bounce: I am? I am? :p
Nathaliia Same for you - although for me it would be easier if dutch channels would ar it.... :rolleyes: Well ,there is always eurosport ;)
http://e4u.deltait.com.au/dressed/bek099.gif

YoursTruly
08-24-2005, 09:45 PM
bad gambler
Princesa!
molikfan2004

:D ;) :wavey: :)

Thanks guys and take care!

the cat
08-24-2005, 09:46 PM
the Big Boss.

tall_one
08-24-2005, 10:07 PM
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_angel.gif ataptc
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_angel.gif Nimomunz
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_angel.gif MariaV

NINA_BCN
08-24-2005, 10:50 PM
Dutchie :hug: :hug:

KoOlMaNsEaN
08-24-2005, 10:54 PM
GermanBoy

justClaudia
08-24-2005, 11:20 PM
PaulieM Cousin!! :banana: Thank you so much! :kiss:
AndysGirl :aplot: :hearts: My fav cowgirl :lol: Thanks sweetie! :kiss:

Damita
08-24-2005, 11:25 PM
Princesa! :hug: :)
Hoostie :lol: :hug:
its.like.that :hug:
Suzi :hug: parfait! :yeah: (sauf que un coup tu dis "tu", un coup tu dis "vous"... il faut choisir! dis-moi "tu" ;))
Debstah :hug:
Gambillfan :wavey:

Damita - no he'sa fish he has soft and smooth flippers :p:rolls:

Cris
08-24-2005, 11:31 PM
KoOlMaNsTeVeN :hug: Thank you! :smooch: :hug:

Corinna
08-24-2005, 11:54 PM
Jorge :inlove: :hug: :kiss: :hug: awww you're sooo lovely :hug: though i would love to talk to you soon again ;)

owyn
08-25-2005, 12:16 AM
Pea - glad you enjoyed it :p
GermanBoy - yeah coz that'll work :lol:

Fergie
08-25-2005, 01:31 AM
Thanks tinuviel_estel, Sol Apollo and Dutchie :hug:

guida
08-25-2005, 01:32 AM
bad gambler - Thanks! :hug:

andyroxmysox12191
08-25-2005, 02:13 AM
Just one from yesterday that I missed and one from today :sad: I guess this is what I get for being busy :sobbing: Stupid summer work and tennis practices lol

Thank you!
guida :kiss: :banana: it is good but it confuses me :haha: thanks you too!
Steph :kiss: :lol: yes lmfao. I don't like August...it's always busy :ras: You need to post ;)

jmgsdoubsprtnr
08-25-2005, 02:26 AM
KoOlMaNsTeVeN

thanks buddy!!!
xox

PaulieM
08-25-2005, 02:42 AM
cobalt 60 :hug: thanks hun
adee-gee :kiss: glad to have you back
THanks, love ya :)

Golfnduck
08-25-2005, 04:06 AM
Sol Apollo :hug:
Cris :hug:

Noelle
08-25-2005, 04:14 AM
Damita: Marat :smash:
Princesa!: :hug:
KoOlMaNsTeVeN: :bigwave:

Fergie
08-25-2005, 04:51 AM
Thanks owyn and andyroxmysox12191 :hug:

User ID 4783
08-25-2005, 07:24 AM
its.like.that :wavey:
Mani :smooch:

Ferrero Forever
08-25-2005, 08:17 AM
Thanks to
AndysGirl:) aww i'm not anymore lol
swirlingblacklilly:) thanks heaps

its.like.that
08-25-2005, 08:44 AM
thanks to all these people:

tinuviel_estel
AndysGirl
adee-gee
Dutchie
ataptc
the cat
jayrhum
NINA_BCN
1jackson2001
Neely
JBrocks
dbnumberone
Mario66
Jim Jones
Chiudi-fan
<Lt*Alonso*Cl>
NINA_BCN
Breakaway
Micca
Bjrki
ataptc
PaulieM
Leonandy
Princesa!
Fi-Fi

sigmagirl91
08-25-2005, 09:09 AM
its.like.that :hug: Not right now. Maybe later.

NINA_BCN
08-25-2005, 09:13 AM
Jorge:hug: :hug: Hoy puede que haya algn cambio. :p Si se hace efectivo te lo explicar. ;)

sigmagirl91
08-25-2005, 09:18 AM
Andysgirl :hug: You know what time that is, don't you? It's party time!!! :aparty:

Suzi
08-25-2005, 10:08 AM
http://instagiber.net/smiliesdotcom/kao/otn/ptennis.gif

ste :hug: hiya stef!
owyn :hug: lol look forward to the next installement :p
Escude :hug: if i suck then why good rep me :ras:

NINA_BCN
08-25-2005, 10:11 AM
1jackson2001 :hug: :hug: :lol: I'll answer you in the rep!!!!. ;)

Meeek
08-25-2005, 10:21 AM
Nimrodg :)

Curls :lol: thanks for the right version of the word ;)

pj girl: No thats right, haven't been active in repping that much lately... :o ;)

Cris
08-25-2005, 10:33 AM
Jorge :hug: Obrigada! :smooch: :hug:

Nikki♥
08-25-2005, 10:41 AM
Escude :o :lick:

ataptc
08-25-2005, 11:22 AM
much thanks to

tinuviel_estel :hug:
cris :hug:
eowyn :hug:
Becassine :hug:
mimi :hug:
escada :hug:

Bjrki
08-25-2005, 11:26 AM
superpinkone37 :wavey:
Nimrodg :wavey:
Debstah :hug:
Mistaflava :wavey: thanks for the info :)
Tytta :wavey:

Damita
08-25-2005, 11:29 AM
andyroxmysox :hug: let's hope so! :)
Becassine :haha: no he's not drowning!!!!! OMG! :lol: he's swimming to NYC, but not drowning! omg you'll jinx him! :tape: :haha:
Fedex :)
1jackson2001 :hug: thanks :)

Damita: Marat :smash:
i know! :o :lol:

freesbee
08-25-2005, 12:16 PM
Nene:hug: thanks hun!
KoOlMaNsTeVeN :ras: will you shut up??! lol lol :p :hug:
Dutchie:hug: :D
GermanBoy :hug:

bad gambler
08-25-2005, 01:28 PM
thanks to

Fi-Fi

:hug:

Tytta!.
08-25-2005, 01:50 PM
Sol Apollo - Glad you like it!
the BIG BOSS - Hey Doug :hug:

willie
08-25-2005, 01:54 PM
old ones, the last was two days ago:sad:
missmojo
suzi
beccasine

thanks:hug:

Fergie
08-25-2005, 02:04 PM
Thanks ste, Chiudi-fan and 1jackson2001 :hug:

Nathaliia
08-25-2005, 02:36 PM
Jorge and *~kat

thanks

Becarina
08-25-2005, 02:44 PM
the BIG BOSS (http://menstennisforums.com/member.php?u=7897)- eh, me :ras: :hug: thanks :)

Golfnduck
08-25-2005, 02:48 PM
MariaV :hug:
Chiudi-fan :hug:
tall_one :hug:
ste :hug:

*Elsie*
08-25-2005, 02:50 PM
bad gambler :hug:
Bjrki :hug:
Princesa :hug:
Corinna :hug:
GermanBoy :hug:

Papakori
08-25-2005, 03:17 PM
Thanks:

d("?")b :smooch:
RaDiCaLgIrL♥TR :smooch:
Tinuviel Estel :smooch:
Lalitha :smooch:

Micca
08-25-2005, 03:33 PM
ThnQ 2 tinuviel_estel :hug: You're welcome! Have a great week :wavey: :hug:

freesbee
08-25-2005, 04:10 PM
bad gambler :hug: thx!! you too :) (and you will have to wait to get a rep back :p )

Lalitha
08-25-2005, 04:10 PM
the BIG BOSS :hug:

Denaon
08-25-2005, 04:10 PM
ste :hug: I'm doing great and u?
its.like.that :hug: Hey! :wavey: :cool: great and u?
KoOlMaNsTeVeN :hug: Ok, if you say so :haha:

RogiNie
08-25-2005, 04:21 PM
the BIG BOSS :hug:

Cris
08-25-2005, 04:29 PM
Mieke :hug: Thank you! :smooch: :hug:

Bjrki
08-25-2005, 04:35 PM
Prabu :wavey:

andyroxmysox12191
08-25-2005, 04:42 PM
Thank you very much to the following three! :banana:

Escada :kiss: :haha: NO! Well maybe I'm down to a giggle/laugh of some sort but I'm still laughing. I'll die everytime I see you post :lol:
Sommarsverige :kiss: :smooch: hey! (: I'm tired lol. Just came back from tennis practice and it turned out I had a challenge match..we didn't even finish and we were playing for almost 2 hrs (we were only in the second set lmao)! Enjoy the two days off :banana: You deserve 'em :)
Cris :kiss: :woohoo: Yes he is very :hearts: That's why we have Russian and Indian toddlers ;) I hope you are too! :hug:

Thank god it's almost the weekend :bounce: I can sleep in for once :sobbing: hope everyone has a great one :)

Damita
08-25-2005, 05:02 PM
bad gambler :hug: thanks ;)
Fergie :hug: thank you :)

User ID 4783
08-25-2005, 05:07 PM
Fergie :hug:
bad gambler :hug:
1jackson2001 :hug:
Chiudi-fan :bigwave:
Fedex :)
ste :hug:

NINA_BCN
08-25-2005, 05:42 PM
Nobody in the last eight hours. :sad:

Bjrki
08-25-2005, 06:39 PM
No one for hours :devil: :haha:

NINA_BCN
08-25-2005, 07:36 PM
Bjrki :hug: :hug:

Mario66
08-25-2005, 07:42 PM
Thanks to JBrocks, jmgsdoubsprtnr, Suzi, Aguante_el_Gato, savestheday91!

:wavey: :wavey: :wavey: :wavey:

Haute
08-25-2005, 07:59 PM
tall_one
its.like.that
tinuviel_estel
RaDiCaLgIrL♥TR
Suzi

Thank you all! :wavey: :hug:

NINA_BCN
08-25-2005, 08:22 PM
the BIG BOSS :hug: :hug:
Gambillfan :hug: :hug:

Dutchie
08-25-2005, 08:25 PM
frees Hoi hoi! Goede foto's trouwens, van Kelly Jones :yeah:
owyn Shame on you :lol: I hope you are wrong and that it'll go the other way around, but we'll have to wait and see :)
NINA_BCN Thank you! Same to you! :D

Dutchie
08-25-2005, 08:44 PM
GermanBoy I'm not sure if your rep was meant friendly or not ;) :p
I'm out of reps for today, you're on my list ;)

NINA_BCN
08-25-2005, 08:45 PM
GermanBoy :hug: :hug: :smooch:

Damita
08-25-2005, 08:47 PM
the BIG BOSS :wavey: :)

Carlita
08-25-2005, 09:08 PM
http://i2.photobucket.com/albums/y35/Lady_Carlita/Dollz/purplewitch.gif

thank you

jim jones:shrug:
Mimi:hug:
Cris:hug:
Peggy:hug:
Birte:hug:

MariaV
08-25-2005, 09:12 PM
Princesa! :hug:
Tytta :hug:
owyn :hug:
Escada :hug:
Corinna :hug:
Chrissiej :hug:
Thanks people, you make me feel so much better. :hug: :kiss: :smooch:

GermanBoy
08-25-2005, 09:30 PM
Becassine
guida
savetheday91
Leonandy
nermo
Suzi
KoOlMaNsTeVeN
Princesa!
ste
Meeek
Golfnduck
Lady Carlita
Cris
Bjrki
Denaon
bad gambler
NiciSunflower
jmgsdoubsprtnr
Choupi

Thank you all very much! :worship:

Haute
08-25-2005, 09:30 PM
GermanBoy
Gambillfan

:wavey: Thanks you two! :)

justClaudia
08-25-2005, 09:47 PM
andyroxmysox12191:hug: Thank you so much :kiss:

Sommarsverige
08-25-2005, 09:49 PM
tinuviel estel :hug: Nice name :yeah: Its good to know the real name, I think ;)

Koolmansteven :hug: Wishing Roger good luck as well, as long as he doesnt play any Swedish or Argentine guys ;)

Paulie M :hug: :wavey:

frees :hug: Freya, det var vldigt skoj att chatta med dig idag :hug: Det mste vi gra snart igen ;) Vet du, normalt chatta jag inte s mycket p svenska :cool:

bad gambler :hug: :hug:

Sjoukje :hug: Yes, I am also very proud of him :yeah: Its so nice to see his good results :bounce: Lets talk soon, I hope :hug:

I wish everyone already a wonderful weekend :hug:

guida
08-25-2005, 09:55 PM
tall one - :hug::wavey:
Damita - yeah, sure is a great movie! :D :hug:
Debstah - :D :hug:

the cat
08-25-2005, 10:02 PM
Thanks to Mimi. :)

Cris
08-25-2005, 10:04 PM
Mani :hug: Thank you! :smooch: :hug:

Micca
08-25-2005, 10:06 PM
ThnQ 2:

# Sommarsverige :hug: Thank yoouu!! Very happy myself too :D I'm soooo looking forward to the weekend :yeah: Wish me luck :lol:
# Washa Koroleva :hug: Read my PM ;) Missed ya, Olga! :sad: :hug:
# Cris :hug: Love that song too! :yeah: Hope you enjoyed your holidays :yeah: Too bad work started again .. Me too :p Thank you so much & good luck to you too sweetie! :kiss: :smooch: :wavey:

tall_one
08-25-2005, 10:07 PM
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_gol.gif guida
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_gol.gif Golfnduck

bad gambler
08-25-2005, 10:08 PM
thanks to

Debstah :kiss:

:wavey:

Micca
08-25-2005, 10:11 PM
ThnQ owyn! I'll rep you back asap! I still need to rep soooo many sweet people ;) :hug: But you'll be the first! :)

owyn
08-25-2005, 10:15 PM
owyn Shame on you :lol: I hope you are wrong and that it'll go the other way around, but we'll have to wait and see :)

i'm sorry i love my dear TOG but i can't support him over robby :awww:

owyn
08-25-2005, 10:18 PM
angelical - too much adorability how are we supposed to cope
1jackson2001 - jace jace :p - you may need to be posting the news after round 2 of the USO it's likely to be a day i won't want to do it again.
MariaV - they need it i think :lol:
Fedex - hey sweetie :wavey:
its.like.that - he certainly does :lol: thats one way of getting a rep out of me compliment goran hehe

GonzoFan
08-25-2005, 10:33 PM
iliketennis :hug:
(I love those photos too ... :yeah:)

Micca
08-25-2005, 10:43 PM
ThnQ guida :hug: I'm absolutely fine :) Hope you are too! Just repped you too btw :lol: Have a great week!

guida
08-25-2005, 10:47 PM
Micca - Thanks! :lol: I'm fine too! :hug::D Enjoy the rest of the evening! :banana:

NINA_BCN
08-25-2005, 10:55 PM
tall_one :hug: :hug: :smooch:

KoOlMaNsEaN
08-25-2005, 11:00 PM
Damita
frees
Cris
Escada
andyroxmysox12191
jmgsdoubsprtnr

owyn
08-25-2005, 11:04 PM
:hug: Micca - thanks sweetie gotta love my fellow baba fans :) did you ever see all the pics btw?

Suzi
08-25-2005, 11:10 PM
Alex (aka Germanboy) :hug: thanks bambino :p

knight_ley
08-25-2005, 11:11 PM
adelaide :kiss: I love you Addey :hug:

owyn :wavey: Kiwi wins.

Daniel :kiss: Hello!

Meeek :hug: Thank you hun, I appreciate it. :hug:

Ashie_87 :yeah:

bad gambler :hug: Thank you!!!!!

Gambillfan :hug:

Sommarsverige :hug:

Dutchie :hug:

savesthedizzle
08-25-2005, 11:12 PM
I haven't been on much lately, but:

its.like.that
owyn
ataptc
Cris
Noelle
tinuviel_estel

:hug: :smooch: :banana: You all make my days a little happier.

Becarina
08-25-2005, 11:17 PM
Germanboy- :D :hug: thanks!

guida
08-25-2005, 11:18 PM
Gambillfan - Hey! :wavey::hug:
NINA BCN - iHola! :hug::D

Cris
08-25-2005, 11:20 PM
savestheday91 :hug: Thank you! :smooch: :hug:

NINA_BCN
08-25-2005, 11:31 PM
guida :hug: :hug: I hope it so!!!!! ;)

Leonandy
08-25-2005, 11:32 PM
KoOlMaNsTeVeN :hug:

MissMoJo
08-25-2005, 11:41 PM
Radicalgirltr :p
koolmansteven :cool:hi
Becassine(hmmm..lol) :ras:
Princesa :hug:
GermanBoy :(
ste :smooch: great
willie :wavey:
Paulie- fo' shizzle :yeah:
queen alexandria- good reasons :p
tall one :wavey:

jmgsdoubsprtnr
08-26-2005, 12:07 AM
i can't remember where i left off.
andyroxmysox12191
owyn
ste
1jackson2001
bad gambler
Suzi

thanks all! xox

andyroxmysox12191
08-26-2005, 12:13 AM
Gambillfan :kiss: :hug: hi! (:
Doug :kiss: :smooch: hey! Things are....busy lol. I haven't finished my summer work and school starts in less than 2 weeks! Hope you're doing better than me lmfao
JJ :kiss: :hug: thanks :hug:

Thanks you three :banana:

Noelle
08-26-2005, 12:51 AM
tall one
jessa007
guida
savestheday91

:woohoo: :bounce:

tall_one
08-26-2005, 12:52 AM
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b-darkgreen.gif Sol Apollo
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b-blue.gif Suzi

missbungle
08-26-2005, 01:35 AM
Thanks Hoostie :wavey:

Fergie
08-26-2005, 02:12 AM
Thanks Gambillfan and linus :hug:

sigmagirl91
08-26-2005, 02:34 AM
bad gambler :hug: Have a great day.

guida
08-26-2005, 03:26 AM
mimi - Thanks sweetie, I wish that could happen too! :hug::hug::D

Leonandy
08-26-2005, 03:49 AM
simpleternity :hug: yes,if Gato and Rafa could meet each other in USO,It would be hard for me to see any one of them go home.But anyway,Vamos Gato and Rafa!!!

GonzoFan
08-26-2005, 04:43 AM
Carolinita :hug:
hrbatyfan :hug:

willie
08-26-2005, 07:24 AM
damita
jim jones
germanboy
mariav
tinuviel-estel

thanks for all thoose goodreps:hug:...altough im a bit sad cause today someone bad rep me for the first time in almost an year:sad:

Leonandy
08-26-2005, 07:28 AM
Sommarsverige :hug:

GonzoFan
08-26-2005, 09:09 AM
Jorge :smooch: :kiss:
MariaV :hug:

NINA_BCN
08-26-2005, 09:11 AM
Bjorkman_Girl :hug: :hug: ;)
tinuviel_estel :hug: hug: You too!!!! :smooch:

*Elsie*
08-26-2005, 09:13 AM
d ('?') b :hug: Thanks for the 'schatje', at least I knew who I was dealing with :D
Gambillfan :hug:

Cris
08-26-2005, 09:18 AM
Sol Apollo :hug: Thank you! :smooch: :hug:

Mario66
08-26-2005, 09:49 AM
The BIG BOSS
tall one
GermanBoy

Thank you friends! :wavey: :hug:

tall_one
08-26-2005, 09:57 AM
the banana band happily thanks:

http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_guitar.gif Mario66
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/bananaguitar.gif tinuviel_estel
http://img.photobucket.com/albums/v345/fuzwadd/smileys/b_drum.gif savestheday91

NINA_BCN
08-26-2005, 10:09 AM
Mario66 :hug: :hug: Of course!!!!!! :yeah:

Meeek
08-26-2005, 10:14 AM
chrissiej My favorite genius ;) :hug: