Sunday OP - finals! [Archive] - MensTennisForums.com

Sunday OP - finals!

Deboogle!.
09-19-2004, 03:16 AM
Sunday 19 September 2004
CHAMPIONSHIP MATCHES

Center Court
Matches Start At: 2:00 PM
SINGLES FINAL
Vincent SPADEA (USA)
vs
Ricardo MELLO (BRA)

followed by

DOUBLES FINAL
Gaston ETLIS (ARG) / Martin RODRIGUEZ (ARG)
vs
Rick LEACH (USA) / Brian MACPHIE (USA)
OR Leander PAES (IND) / Radek STEPANEK (CZE)

Billabong
09-19-2004, 05:05 AM
GOOOOO MELLOOOO:woohoo:!!!!!!!!

Daniel
09-19-2004, 11:13 AM
Go Argentines in doubles final and Spadea in singles :D

Fergie
09-19-2004, 01:44 PM
Go Ricardo :yippee:

bad gambler
09-19-2004, 02:47 PM
ricardo is going to win...been impressive this whole week

Bilbo
09-19-2004, 03:03 PM
go vince

tennis_spider
09-19-2004, 04:25 PM
Vince is winner here.....Put your V-CASH on HIM .

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 05:24 PM
Gooooooo MELLO

tennis_spider
09-19-2004, 05:59 PM
Fish,

Mello will go ...Vince will kill him today.

AlexisIII
09-19-2004, 06:50 PM
The final is to start off in 10 minutes.

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 07:08 PM
Fish,

Mello will go ...Vince will kill him today.

:rolleyes:

AlexisIII
09-19-2004, 07:13 PM
Is anybody watching the match?

SonicCRO
09-19-2004, 07:13 PM
enyone will maybe looking final?? thanks

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 07:14 PM
anyone with scores would do :lol:

soustek
09-19-2004, 07:22 PM
pullllllllllllllllllllllllllllllll Spadea!!! uyyyyyyyyyy

tennis_spider
09-19-2004, 07:24 PM
3-2 SPADEA.........1.Set

:worship:

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 07:25 PM
lets go mello

tennis_spider
09-19-2004, 07:28 PM
Fish,

:wazzup:

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 07:30 PM
Spider.... :dance: evening!

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 07:34 PM
whats the score?

Deboogle!.
09-19-2004, 07:39 PM
it's on The Tennis Channel live right now.....but.... we need someone who actually gets the network LMFAO

tennis_spider
09-19-2004, 07:42 PM
5-4 ....VINCE........ :worship:

Tennisfan-Mtl
09-19-2004, 07:42 PM
Come on Vince :D


By the way, thanks for the scores !! :)

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 07:43 PM
noooooooo :fiery:

Deboogle!.
09-19-2004, 07:43 PM
so... it's on serve?

AlexisIII
09-19-2004, 07:45 PM
I suppose, it's not on serve.

tennis_spider
09-19-2004, 07:50 PM
6-5 ..Vince ...on serve.. :)

Bilbo
09-19-2004, 07:51 PM
so he broke? :)

Tennisfan-Mtl
09-19-2004, 07:51 PM
6-5 ..Vince ...on serve.. :)

Gotta win that 1st set, Vince :D :) :wavey:

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 07:51 PM
CMON MELLO!!!!

Deboogle!.
09-19-2004, 07:56 PM
spider, how are you getting the scores?

tennis_spider
09-19-2004, 07:57 PM
Its a TIE-Break & Mello leading 4-1............... :o

tennis_spider
09-19-2004, 08:01 PM
Mello..won 1st set 7-6

Tennisfan-Mtl
09-19-2004, 08:01 PM
Its a TIE-Break & Mello leading 4-1............... :o

What ???

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

PatatRiek
09-19-2004, 08:01 PM
Mello..won 1st set 7-6
:worship:

Tennisfan-Mtl
09-19-2004, 08:02 PM
Mello..won 1st set 7-6

:rolleyes: :mad: :rolleyes:

tennis_spider
09-19-2004, 08:02 PM
Damn..now Vince will lose 2nd SET 6-3

Bilbo
09-19-2004, 08:02 PM
Mello can't be that good. Spadea you suck. :mad:

TheBoiledEgg
09-19-2004, 08:03 PM
go Ricardo :banana: :yeah:

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 08:04 PM
u said spadea won first set 6-3 so now must be 3rd set!!!!!!

SonicCRO
09-19-2004, 08:06 PM
Mello can't be that good. Spadea you suck. :mad:

yes they can in last mounth he have 19-3 score he is in great form :worship:

Deboogle!.
09-19-2004, 08:06 PM
Nobody said that Siobhan... the match only started an hour ago, they couldn't have had two sets already, especially if one was a tiebreak.

Yahoo's scoreboard shows 5-5 in the first :o slow much? lol

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 08:09 PM
Nobody said that Siobhan... the match only started an hour ago, they couldn't have had two sets already, especially if one was a tiebreak.

Yahoo's scoreboard shows 5-5 in the first :o slow much? lol

ok i must have miss read... :rolleyes: :o my bad

Goooooooooo MELLO

tennis_spider
09-19-2004, 08:12 PM
Mello is leading in 2nd SET 2-0..

MATCH OVER
==========

Mello wins International Tennis Championships

Bilbo
09-19-2004, 08:12 PM
yes they can in last mounth he have 19-3 score he is in great form :worship:

But not all on ATP level and we are talking about a final here.

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 08:13 PM
Mello is leading in 2nd SET 2-0..

MATCH OVER
==========

Mello wins International Tennis Championships

:banana: money well spent :lol:

AlexisIII
09-19-2004, 08:14 PM
I hate Mello and his style of play. It's stupid playing on hard courts in such a manner.
Vince, concentrate!!!

Tennisfan-Mtl
09-19-2004, 08:16 PM
Vince :rolleyes:

Bilbo
09-19-2004, 08:16 PM
and i thought spadea is a fighter pfffffff

Tennisfan-Mtl
09-19-2004, 08:17 PM
and i thought spadea is a fighter pfffffff

Well, this match is NOT over, guys !!

tennis_spider
09-19-2004, 08:17 PM
Vince, concentrate ???

he lost bro......he can concentrate on packing.

tennis_spider
09-19-2004, 08:18 PM
Mello 3-0 in 2nd SET.lol

tennis_spider
09-19-2004, 08:19 PM
VINCe was fighter for few months...lol

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 08:20 PM
Mello 3-0 in 2nd SET.lol

:woohoo:

Tennisfan-Mtl
09-19-2004, 08:22 PM
Vince :sad:

Schumium
09-19-2004, 08:30 PM
What scores are now?

AlexisIII
09-19-2004, 08:31 PM
What scores are now?

It's obvious that Vince loses. I think he won't even fight in the 2nd set.

Schumium
09-19-2004, 08:33 PM
It's obvious that Vince loses. I think he won't even fight in the 2nd set.
I too...but to know exactly is more better =)))

snaillyyy
09-19-2004, 08:38 PM
Yahoo Scoreboard had Ricardo leading 3-1 in the 2nd :cool:

Aleksa's Laydee
09-19-2004, 08:39 PM
:aparty: goo mello

AlexisIII
09-19-2004, 08:44 PM
A Fox scoreboard says that Mello won the 2nd set 6-3

Schumium
09-19-2004, 08:47 PM
A Fox scoreboard says that Mello won the 2nd set 6-3

thanks...link?

AlexisIII
09-19-2004, 08:52 PM
It's not a site, it's a TV channel.

But sometimes the provide unchecked info, so we shall get a confirmation.

Tennisfan-Mtl
09-19-2004, 08:53 PM
Oh no, Vince :(

TheBoiledEgg
09-19-2004, 08:53 PM
so Mello did win ??????

wish i put some more on him now :mad:
and i had to wait until it went down to 3/2 odds cos i put all my money on OAF, had to wait until that came back.

Bilbo
09-19-2004, 08:56 PM
there's no score on official website yet

Bilbo
09-19-2004, 09:00 PM
R Mello (BRA) d (1)V Spadea (USA) 76(2) 63

PatatRiek
09-19-2004, 09:06 PM
congrats Mello :kiss: great tournament :yeah:

snaillyyy
09-19-2004, 09:09 PM
Nice Job Ricardo!! :D :D

soustek
09-19-2004, 09:22 PM
congrats Melo and Greg do your job better!!!! ;)

Deboogle!.
09-19-2004, 09:36 PM
interesting that the #1 singles seed here has never been able to win the final...

soustek
09-19-2004, 10:43 PM
and what about Etlis/Rodrig - Paes/Stepanek score? thx

PatatRiek
09-19-2004, 11:04 PM
and what about Etlis/Rodrig - Paes/Stepanek score? thx


Doubles Final
(1)Etlis/Rodriguez vs (2)Paes/Stepanek 60 63

ciao
PatatRiek

soustek
09-19-2004, 11:06 PM
Doubles Final
(1)Etlis/Rodriguez vs (2)Paes/Stepanek 60 63

ciao
PatatRiek

thx mate, but Czech power :sad:

azza
09-19-2004, 11:37 PM
Fish,

Mello will go ...Vince will kill him today.

:tape: :haha:

Deboogle!.
09-20-2004, 12:18 AM
interesting about the doubles score because this is what it says on the main page
---------
Leander Paes repeated as doubles champion, this year teaming with Radek Stepanek to defeat Gaston Etlis and Martin Rodriguez 6-0 6-3. Paes and Stepanek were playing together for the first. It is the fourth doubles title of the year for Paes and the third for Stepanek.
-----
but this is the score on the results page: Doubles Final
(1)Etlis/Rodriguez vs (2)Paes/Stepanek 60 63

So.... who won???? LMAO

soustek
09-20-2004, 03:49 AM
lol Czech powerrrrrrrrrrrrrrrr Stepanek with Paes won this tourney cause on http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=/posting/2004/499/MDD.pdf is 100%

Congrats Radek and Leander :D

How can do so big mistake on official site in final??!! Dont understand!!! :banghead:

Billabong
09-20-2004, 04:05 AM
Mello:yeah:! Continue the great job:D!!!