Welcome to the "People find GermanBoy loveable - even if he doesn't like them" II [Archive] - MensTennisForums.com

Welcome to the "People find GermanBoy loveable - even if he doesn't like them" II

Pages : [1] 2 3 4 5

willie
08-27-2005, 08:38 PM
wow!, congratulations!!!:banana::woohoo:
this thread is really good:)

GermanBoy
08-27-2005, 08:38 PM
Better now since my thread is not so lonely anymore... ;)

willie
08-27-2005, 09:01 PM
so, are u fan of any german soccer club in particular???/

GermanBoy
08-27-2005, 09:03 PM
Yes, Borussia Dortmund... :D

willie
08-27-2005, 09:05 PM
great:yeah:
im from Boca Juniors in argentina;)

GermanBoy
08-27-2005, 09:05 PM
Don`t know much about the Argentinian football... :o

Corinna
08-27-2005, 09:07 PM
Yes, Borussia Dortmund... :D
so you're looking forward to tomorrow?

willie
08-27-2005, 09:07 PM
well, boca juniors......maradona's club, won many international titles....defeated real madrid in intercontinental final in 2000 and to milan in 2003:)

GermanBoy
08-27-2005, 09:08 PM
That`s all I know... Thank you! :haha:

willie
08-27-2005, 09:10 PM
boca is much more important than borussia dortmund:angel:

GermanBoy
08-27-2005, 09:10 PM
:ras:

willie
08-27-2005, 09:13 PM
thats okay, borussia is a great team;):angel:

GermanBoy
08-27-2005, 09:15 PM
I know that but do you, too? ;)

willie
08-27-2005, 09:19 PM
yeah, i mean boca is better.....but borussia is good;)

GermanBoy
08-27-2005, 09:21 PM
willie... :(

willie
08-27-2005, 09:23 PM
okay, okay.
borussia is the greatest:angel::yeah:

GermanBoy
08-27-2005, 09:24 PM
No, they are not the greatest team... :haha: ...but very close... ;) Have already met 3 players... :cool:

willie
08-27-2005, 09:25 PM
great!:)
which ones?

+alonso
08-27-2005, 09:28 PM
:rocker2:

HI :D

willie
08-27-2005, 09:28 PM
alonso:wavey:

GermanBoy
08-27-2005, 09:29 PM
Christoph Metzelder, Sebastian Kehl and Malte Metzelder, Christoph`s brother, but he has left the team. If you don`t know them I could post pictures... :)

GermanBoy
08-27-2005, 09:29 PM
Alonso :)

willie
08-27-2005, 09:31 PM
Christoph Metzelder, Sebastian Kehl and Malte Metzelder, Christoph`s brother, but he has left the team. If you don`t know them I could post pictures... :)

no, they are very wellknown :angel:

GermanBoy
08-27-2005, 09:33 PM
They are... :(

willie
08-27-2005, 09:35 PM
yeah, one of them plays in germanys national team, am i right?:angel:

GermanBoy
08-27-2005, 09:42 PM
http://www.bvb.de/images/kader/Christoph_Metzelder.jpg
Christoph Metzelder Have a match worn jersey from him... :angel: :cool:

http://www.bvb.de/images/kader/Sebastian_Kehl.jpg
Sebastian Kehl

Both are in the national team of Germany... :)

willie
08-27-2005, 09:44 PM
great, congrats.:yeah:
im gonna go to your country for the world cup next year:)

GermanBoy
08-27-2005, 09:46 PM
Have they decided in which town Argentina will play? :p

willie
08-27-2005, 09:48 PM
yeah, one called nuremberg, is it near yours??

GermanBoy
08-27-2005, 09:49 PM
Not really... :) It is in crazy Bavaria! :p

willie
08-27-2005, 09:49 PM
bavaria.....there is a beer called that way:)

GermanBoy
08-27-2005, 09:51 PM
Haven`t you been in Germany during your trip? :confused:

willie
08-27-2005, 09:52 PM
yeah, just in hamburg

GermanBoy
08-27-2005, 09:54 PM
That is in the north and Bavaria is in the south... :)

willie
08-27-2005, 09:56 PM
Oh i see, yeah, i had to choose a north city to visit cuase i was in Amsterdam, holland, and holland limits with germany in the north:angel:
im a geographic genius:)

GermanBoy
08-27-2005, 09:58 PM
im a geographic genius:)

:haha: You are too sweet for this world, willie... :)

willie
08-27-2005, 10:01 PM
not really, didnt you read my post in assasination of chavez thread yestarday???
if u dont is late cause it was so hard that they erase it:angel:

GermanBoy
08-27-2005, 10:06 PM
No, haven`t read it... :p

I am sad now, have just read that Mary-Joe Fernandez said she had talked to Jennifer Capriati a few weeks ago and Jennifer told her she won`t play any tournament this year... :sad: Miss ya, Jen! :bigcry: Get well soon! :hug:

willie
08-27-2005, 10:07 PM
oh poor mary joe:sad:

GermanBoy
08-27-2005, 10:09 PM
Why Mary-Joe? :)

willie
08-27-2005, 10:10 PM
cuase she had to talk with capriati:haha:

GermanBoy
08-27-2005, 10:11 PM
Don`t you like Jen? :eek:

willie
08-27-2005, 10:12 PM
i dont like very much the wta:)

willie
08-27-2005, 10:13 PM
im sorry alex, i gotta go now.
it was a nice chat:yeah:
see ya, take care:hug:

:wavey:

GermanBoy
08-27-2005, 10:15 PM
:wavey: willie :hug:

GermanBoy
08-28-2005, 10:24 AM
Our small, little willie... :p

bad gambler
08-28-2005, 10:28 AM
hello pumpkin :haha:

MissFairy
08-28-2005, 11:26 AM
Alexanderrrrr! :wavey: :hug:
I hope you're enjoying your weekend :)

Suzi
08-28-2005, 12:16 PM
:nerner: http://www.clicksmilies.com/s0105/feiertage/feiertag-smiley-015.gif

MissFairy
08-28-2005, 12:37 PM
Ooo, so pumpkin is your new nickname?! That's so cuuuute! Aw, i love it, pumpkin ;)

bad gambler
08-28-2005, 12:40 PM
:nerner: http://www.clicksmilies.com/s0105/feiertage/feiertag-smiley-015.gif



:haha: :yeah:

GermanBoy
08-28-2005, 12:43 PM
:mad:

GermanBoy
08-28-2005, 01:12 PM
Okay, Suzi, Sarah and Prabu all get one penalty point. If you got 5 you are banned from my thread! :fiery:

MissFairy
08-28-2005, 01:49 PM
:ras: You would ban me from your thread? Hmm...well in that case, i might just leave right now.

GermanBoy
08-28-2005, 01:52 PM
Fine! :) I am no pumpkin! :ras:

MissFairy
08-28-2005, 01:53 PM
Pumpkin is a sweet name, like affectionate y'know Alex, dear. But if you don't want to be called that, so be it.

GermanBoy
08-28-2005, 01:55 PM
Very sweet! :rolleyes:

MissFairy
08-28-2005, 01:56 PM
It is! But if you wish, i shall just call you sweetie instead :)

GermanBoy
08-28-2005, 02:18 PM
Yes please! :angel:

MissFairy
08-28-2005, 02:19 PM
Aww, okay sweetie :hug:

GermanBoy
08-28-2005, 02:20 PM
:hug:

Hantuchov
08-28-2005, 06:30 PM
Sarah and Alex :wavey: :bounce:

@ Sarah :hug: :smooch:

@ Alex :ras: :lol:

GermanBoy
08-28-2005, 06:31 PM
Hanti, where is your gang? :scared:

Hantuchov
08-28-2005, 06:32 PM
I dunno :scared: :scared: :scared:

Most probably doing bad things :devil:

GermanBoy
08-28-2005, 06:33 PM
Have a new buddy, he will protect me... :cool:

sigmagirl91
08-28-2005, 06:36 PM
Hello, all.

GermanBoy
08-28-2005, 06:36 PM
:wavey: junkie

Hantuchov
08-28-2005, 06:36 PM
And how's him? :ras:

Hey Tiff! :wavey:

GermanBoy
08-28-2005, 06:37 PM
It`s Willie! :devil:

Hantuchov
08-28-2005, 06:43 PM
Who's he? :o

Hantuchov
08-28-2005, 06:44 PM
Besser...

Wie ist das? :lol:

GermanBoy
08-28-2005, 06:44 PM
Very nice person... :)

Hantuchov
08-28-2005, 06:46 PM
Not nicer than me :angel:

GermanBoy
08-28-2005, 06:49 PM
Hmm.. :scratch:

MissMoJo
08-28-2005, 06:50 PM
GermanBoy :nerner:

Suzi
08-28-2005, 06:50 PM
Okay, Suzi, Sarah and Prabu all get one penalty point. If you got 5 you are banned from my thread! :fiery:

:o ban lil moi :angel: how rude :rolleyes:

GermanBoy
08-28-2005, 06:51 PM
OMG, the terror sisters... :o

willie
08-28-2005, 06:54 PM
im here:)

GermanBoy
08-28-2005, 06:55 PM
Willie :hug:

Look Luis, this is Willie, he is a sweet guy not like you who always :ras: at me... :rolleyes:

willie
08-28-2005, 06:56 PM
who is luis:scratch:....

GermanBoy
08-28-2005, 06:57 PM
Luis is Hantuchov but I think he is scared and ran away... :o

willie
08-28-2005, 06:58 PM
okay, that was the person u wanted to introduce...?

GermanBoy
08-28-2005, 06:59 PM
Yes, normally he is nice... :)

willie
08-28-2005, 07:00 PM
i see, ok, i hope i can meet him in the future:)

GermanBoy
08-28-2005, 07:01 PM
He is a little, cheeky but charming young man like you... :p

MissMoJo
08-28-2005, 07:04 PM
Very nice person... :)
Like me! :D

Hantuchov
08-28-2005, 07:08 PM
Like me! :D

:lol:

True :drool:

hello willie! :wavey:

Done, Alex! ;)

willie
08-28-2005, 07:10 PM
hiya hantuchov:bigwave:

GermanBoy
08-28-2005, 07:10 PM
Luis, you are just crazy... ;)

Hantuchov
08-28-2005, 07:19 PM
Why Alex? :mad:
I'm not crazy at all :silly:

GermanBoy
08-28-2005, 07:20 PM
Could you please take a picture of yourself looking like that and post it in my thread? :p

Hantuchov
08-28-2005, 07:26 PM
You can only dream of that :lol:

I gotta go now!

Tschüss! :wavey:

GermanBoy
08-28-2005, 07:29 PM
Have you learned some new German words? ;)

willie
08-28-2005, 07:32 PM
i think he did, tchuss, that is bye, so i guess he went...:lol:

see ya buddy:wavey:

GermanBoy
08-28-2005, 07:33 PM
Thank you, Willie, I know my language... :haha: Whenever you want to learn some German, just ask me, okay? :)

willie
08-28-2005, 07:34 PM
okay:)

tchuss:wavey:

GermanBoy
08-28-2005, 07:35 PM
Tschüss Willie :)

GermanBoy
08-29-2005, 12:33 PM
Hallo! :p

*Elsie*
08-29-2005, 12:37 PM
Hallo Deutsche Jungen :D Wie geht 's? Did Seb resign or what? I don't see him around here anymore.

GermanBoy
08-29-2005, 12:38 PM
I fired him! :(

*Elsie*
08-29-2005, 12:54 PM
What for :confused:

GermanBoy
08-29-2005, 01:11 PM
He left me telling me he was on vacation but posted in other subforums of this board... :sad: :(

bad gambler
08-29-2005, 01:14 PM
whaddup pumpkin?

GermanBoy
08-29-2005, 01:15 PM
Shut up! :mad:

*Elsie*
08-29-2005, 01:26 PM
He left me telling me he was on vacation but posted in other subforums of this board... :sad: :(
I am sorry to hear that :hug:

GermanBoy
08-29-2005, 01:31 PM
He no longer likes me... :bigcry:

*Elsie*
08-29-2005, 02:09 PM
Warum?

Neely
08-29-2005, 02:20 PM
Hab gerade das 10 Minuten Preview von HG auf der RTL Homepage angeschaut. Scheint ja ganz gut zu werden, obwohl ich ein bisschen skeptisch über den "neuen Knast" bin.

Ich finds nur total lächerlich, wie die Liffers jetzte Stationssprecherin ist :haha:
Über die würde ich mir ja so den Arsch ablachen... :lol:

GermanBoy
08-29-2005, 04:52 PM
Die heilige Zenzi in meinem Thread? :eek:

Ich habe mir dieses Video nicht angesehen. Ehrlich gesagt liegt das aber daran, dass ich mich da angemeldet habe und das Video bei mir trotzdem nicht abgespielt wurde. Habe dann aufgegeben... :o

Laut "Das Neue Blatt" soll Cornelia Schindler ja nun doch noch in dieser Staffel dabei sein. Habe mir dieses tolle Arztpraxis-Heftchen natürlich gleich gekauft. Ist angeblich ein Gerücht, aber ich frage mich, wieso sich so eine Zeitschrift sowas ausdenken sollte. Immerhin ist "Hinter Gittern" nicht unbedingt wichtig. Mit so einem Artikel ziehen sie nicht unbedingt Millionen neuer Leser an. Dazu müssten sie sich schon etwas mit Boris Becker oder Prinzessin Caroline oder so einfallen lassen.

Außerdem ist Cornelia Schindler mit dieser Anja Reßmer und Claudia Loerding auf dem Bild. Beide haben ihre Babys dabei und Claudia Loerding ist mit aktueller Frisur abgebildet. Kann mir irgendwie schwer vorstellen, dass die beiden zum gleichen Zeitpunkt mit ihren Babys zu Besuch kommen. :shrug:

Du hast doch sicher auch die letzte Folge gesehen, oder? Jutta hat ja wieder mal total unmöglich getan, als das Gespräch auf Miriam kam. Die Kaltenbach hat immer so deutlich gesprochen "Woraufhin Frau Overberg ihren Posten verloren hat". Ich glaube ihr späterer Satz "Frau Adler, Sie haben sich schon immer als die bessere Direktorin gesehen" zeigt irgendwo schon, dass die Kaltenbach Miriams Fähigkeiten schon erkannt hat. Die Baby-Pause füllt man in der Serie mit Weiterbildung und schon ist Miriam wieder da. Finde, ein Kampf zwischen Miriam und Eva um die AL-Position wäre mal klasse. :devil:

Neely
08-29-2005, 06:30 PM
Die heilige Zenzi in meinem Thread? :eek:
:angel: :angel: :)

Ich habe mir dieses Video nicht angesehen. Ehrlich gesagt liegt das aber daran, dass ich mich da angemeldet habe und das Video bei mir trotzdem nicht abgespielt wurde. Habe dann aufgegeben... :o
schwach, schwach... :o :p
Aber sonst funktioniert der Media Player gut bei dir, oder?


Du hast doch sicher auch die letzte Folge gesehen, oder?
Ja die letzte reguläre Folge von HG vor der Sommerpause hab ich schon gesehen. Aber wenn du die Specials meinst, die die letzten Wochen auf RTL am Montag kamen: die hab ich nicht gesehen

GermanBoy
08-29-2005, 06:36 PM
Wieso Specials? :confused: Es kam doch nur letzten Montag die Folge "Was geschah in Reutlitz?", in der Jutta von der Kaltenbach aus Paris geholt wurde. Darin hat Jutta gedacht, sie wird die neue AL und am Ende, nachdem sie Miriam so dumm abgekanzelt hat, musste sie leider erfahren, dass Eva AL bleibt... :haha:

Ich gehe doch Annahme in dem Recht, dass Du auch Miriam wiederhaben willst... :angel:

Neely
08-29-2005, 07:32 PM
Wieso Specials? :confused: Es kam doch nur letzten Montag die Folge "Was geschah in Reutlitz?", in der Jutta von der Kaltenbach aus Paris geholt wurde.
nö, hab ich gar nicht gesehen

Ich gehe doch Annahme in dem Recht, dass Du auch Miriam wiederhaben willst... :angel:
naja, so unbedingt wie du will ich es nicht *g* aber Hauptsache Walter, Mel und Paula hauen den anderen richtig auf die Schnauze :) :smoke:

GermanBoy
08-29-2005, 07:35 PM
Soll ich Dir mal was sagen? :p

Neely
08-29-2005, 07:48 PM
Soll ich Dir mal was sagen? :p
wenn du so frägst: besser nicht!

GermanBoy
08-29-2005, 07:48 PM
Ich sage es aber trotzdem: Es hat sich ausgepaulat... :devil:

Neely
08-29-2005, 07:56 PM
Ich sage es aber trotzdem: Es hat sich ausgepaulat... :devil:
:( :fiery:

GermanBoy
08-29-2005, 07:58 PM
Die Explosion musste halt jemanden dahinraffen... :)

GermanBoy
08-30-2005, 01:12 PM
<-- is in very good mood today because Willie is back! :bounce: :bounce: :bounce:

bad gambler
08-30-2005, 01:14 PM
why do you have a wta related siggy on mtf alexander? :confused:

GermanBoy
08-30-2005, 01:16 PM
I see, Prabu knows who Jennifer Capriati is... :angel:

bad gambler
08-30-2005, 01:18 PM
I see, Prabu knows who Jennifer Capriati is... :angel:


:retard:

GermanBoy
08-30-2005, 01:19 PM
Prabu, be careful! :devil: I don`t write on WTA World, that is the only reason. I :hearts: Jen!

bad gambler
08-30-2005, 01:21 PM
she is over the hill, sharapova is the future :devil:

GermanBoy
08-30-2005, 01:22 PM
:haha:

Jennifer has won the only encounter with that bitch! :cool:

bad gambler
08-30-2005, 01:24 PM
i love sharapova :inlove: :hearts:

Neely
08-30-2005, 01:24 PM
I don`t write on WTA World, that is the only reason.
So in other word: You were not welcome there anymore :p

GermanBoy
08-30-2005, 01:28 PM
i love sharapova :inlove: :hearts:

I know your bizarre taste... :rolleyes: :o :bolt:

Shut the fuck up, Neely! :mad:

revolution
08-30-2005, 01:30 PM
I see Michael Owen is coming back home... remember September 7 2001? :devil:

bad gambler
08-30-2005, 01:32 PM
I see Michael Owen is coming back home... remember September 7 2001? :devil:


can u remind me what happened then? :devil:

Neely
08-30-2005, 01:34 PM
Shut the fuck up, Neely! :mad:
haha, I see it's still an open wound of your former WTA history :lol: :p

bad gambler
08-30-2005, 01:35 PM
:lol: were you banned from WTA world alexander?

:haha:

revolution
08-30-2005, 01:37 PM
can u remind me what happened then? :devil:

Germany 1-5 England :worship: Michael scored three times :p

bad gambler
08-30-2005, 01:39 PM
Germany 1-5 England :worship: Michael scored three times :p


it was beautiful to watch :smoke:

Nymeria
08-30-2005, 01:40 PM
:wavey: alex!

speaking about wtaworld, not too long ago there was a thread started, someone asked where you had gone. I thought it was "world wide known" where you had gone :p I mean...even I knew, and we did never chat on wtaworld :p

bad gambler
08-30-2005, 01:42 PM
what happened? :aplot:

Nymeria
08-30-2005, 01:44 PM
what happened? :aplot:
I don't know that, I just know his nick from wtaworld and the stories that he was banned, but I dunno the reason. I don't visit a lot of threads there, I stayed mainly in my own chatthread.

GermanBoy
08-30-2005, 05:07 PM
You don`t need to know everything, Prabu... :ras:

PaulieM
08-30-2005, 06:50 PM
ALEX :kiss: I LOVE YOU!

GermanBoy
08-30-2005, 07:25 PM
Really? :D

tinuviel_estel
08-30-2005, 07:40 PM
i didn't know Jorge and willie had a little fight going on :sad: so how are you today Alex? :hug:

GermanBoy
08-30-2005, 07:42 PM
Amarie :D I feel better because I was able to convince Willie to stay... :angel:

tinuviel_estel
08-30-2005, 07:45 PM
aww... you are an angel :hug::hug: i like both of them they are both nice to me :) so i'm glad that willie didn't leave and jorge didn't get banned :)

tinuviel_estel
08-30-2005, 07:46 PM
glad to know you remember my name :lol:

GermanBoy
08-30-2005, 07:52 PM
Don`t know Jorge but I really like Willie very much. He is such a nice person... :)

tinuviel_estel
08-30-2005, 07:55 PM
how come they are now charging me for the rep. points that i want to give to you? do you have any info about it?

tinuviel_estel
08-30-2005, 07:56 PM
Don`t know Jorge but I really like Willie very much. He is such a nice person... :)
they are both very nice :)

GermanBoy
08-30-2005, 08:01 PM
how come they are now charging me for the rep. points that i want to give to you? do you have any info about it?

Don`t know what you mean... :shrug:

tinuviel_estel
08-30-2005, 08:05 PM
have you tried to rep. somebody today? co'z i get this message that says they will charge me $4.99 virtual cash) for repping you.

tinuviel_estel
08-30-2005, 08:06 PM
well, see you later i'm going to eat now :hug:

PaulieM
08-31-2005, 12:16 AM
Really? :D
of course i do! :kiss:

sigmagirl91
08-31-2005, 11:00 AM
Where's Elvis?

*Elsie*
08-31-2005, 11:33 AM
So that's his real name isn't it? :haha:

GermanBoy
08-31-2005, 08:37 PM
Liebchen :(

GermanBoy
08-31-2005, 10:27 PM
Will go to bed now... :ras:

*Elsie*
09-01-2005, 08:42 AM
Liebchen :(
:hug: Did you know that you have my real name hidden in yours?

GermanBoy
09-01-2005, 12:00 PM
Alexa? :confused:

willie
09-01-2005, 12:46 PM
hi guys!:bigwave:
great siggy alex!:lol:;):hug:

GermanBoy
09-01-2005, 02:30 PM
Willie :hug: I am proud of that comment! :angel:

Betty
09-01-2005, 02:31 PM
Ciao Alex how are U? :wavey:

Suzi
09-01-2005, 04:10 PM
Alexis forgiven me yet :ras:

MissFairy
09-01-2005, 04:25 PM
Alexander, sweetie! :hug: :hug: Thankyou for the sweet rep :kiss:

GermanBoy
09-01-2005, 07:57 PM
Betty :wavey: :D

Sarah :kiss: :hearts:

Suzi :ras: Never!

mandoura
09-01-2005, 08:14 PM
Alex, how have you been? Missed you sweet one.

GermanBoy
09-01-2005, 08:18 PM
Alex, how have you been? Missed you sweet one.

Who are you? :confused:

Suzi
09-01-2005, 09:00 PM
Suzi :ras: Never!

:o

mandoura
09-02-2005, 12:04 AM
Who are you? :confused:

Is that it Alex? I am gone for 2 months and you forget about me? Well I did not forget about you. :)

sigmagirl91
09-02-2005, 02:43 AM
Liebchen :(

:confused:

Hantuchov
09-02-2005, 03:15 AM
Hey Alex! :wavey:

Have a great weekend! :bounce: :drink: ;)

MissFairy
09-02-2005, 10:31 AM
Mandouraaaaaaaaa! You're back :bounce: :hug: :hug: How are you, sweetie?

Alex :hug: Got anything cool planned for the weekend?

GermanBoy
09-02-2005, 11:58 AM
Is that it Alex? I am gone for 2 months and you forget about me? Well I did not forget about you. :)

It was a joke! :haha:

mandoura
09-02-2005, 02:42 PM
It was a joke! :haha:

I know Alex and did not want to spoil it for you :lol: . Missed you sweet one. How are you? Thank you for repping me while I was gone. :hug:

Corinna
09-02-2005, 02:43 PM
mandoura :hug: i missed you so much :awww: glad you are bakc :smooch:

:wavey: everyone

alex :hug: ich hoffe dir gehts gut.... :hug:

mandoura
09-02-2005, 02:45 PM
Mandouraaaaaaaaa! You're back :bounce: :hug: :hug: How are you, sweetie?

Alex :hug: Got anything cool planned for the weekend?

Sarah sweetie, I missed you. Your stardust helped us a lot this summer. My son had great results. Your magic was with us.

However, I might need some more. School starts on Sunday and I am running out of dust. Send some soon.

Big hug for you, fairiest fairy. :hug:

bad gambler
09-02-2005, 02:46 PM
Is that it Alex? I am gone for 2 months and you forget about me? Well I did not forget about you. :)

where did you go mandoura? :shrug:

mandoura
09-02-2005, 02:48 PM
:bigwave: Corinna. Missed you too sweet girl.

MissFairy
09-02-2005, 02:50 PM
Sarah sweetie, I missed you. Your stardust helped us a lot this summer. My son had great results. Your magic was with us.

However, I might need some more. School starts on Sunday and I am running out of dust. Send some soon.

Big hug for you, fairiest fairy. :hug:
Anytime i can help :angel: And congratulations to your son :D I'm sure that was more him and you than me :hug:

I'll fedex some fairy dust to you soon as the fairy postal people have gone on strike, it'll be there within the hour. On time, everytime ;) :hug: :hug:

mandoura
09-02-2005, 02:51 PM
where did you go mandoura? :shrug:

I was on the road for 2 months, enslaved in the pursuit of my son's tennis competitions.

Missed you Prabu. How have you been? Any wedding bells tolling in the near future?

I see you are taking better care of Alex now. ;) Isn't he the sweetest?

mandoura
09-02-2005, 02:52 PM
Thanks my guardian fairy. I knew I could count on you. :kiss:

MissFairy
09-02-2005, 02:54 PM
Thanks my guardian fairy. I knew I could count on you. :kiss:
:smooch: Only the best for you (:

How did the tennis go for your son? Prosperous, i hope :)

mandoura
09-02-2005, 03:03 PM
:smooch: Only the best for you (:

How did the tennis go for your son? Prosperous, i hope :)

It went very well thank you. I cannot believe it is time for school already. Time flies.

Did you have a good summer?

MissFairy
09-02-2005, 03:07 PM
It went very well thank you. I cannot believe it is time for school already. Time flies.

Did you have a good summer?
Yay for you two (: I know it's september already :sobbing: My classes start again on Tuesday.

It was good thanks :hug: It's been quite nice weather here and i went to Austria for a few days, so it's been nice to just relax and stuff :)

GermanBoy
09-02-2005, 03:22 PM
Missed you Prabu. How have you been? Any wedding bells tolling in the near future?

:haha: Who would marry this guy... :haha:


I see you are taking better care of Alex now. ;) Isn't he the sweetest?

Isn`t he the sweetest? :p :angel:

GermanBoy
09-02-2005, 03:24 PM
alex :hug: ich hoffe dir gehts gut.... :hug:

Etwas besser! Danke für die Nachricht! :D Werde mal sehen, wie ich es mache... :scratch:

Corinna
09-02-2005, 03:25 PM
Etwas besser! Danke für die Nachricht! :D Werde mal sehen, wie ich es mache... :scratch:
okay :hug: ich wünsch dir viel glück dann :yeah:
wird schon irgendwie klappen

bad gambler
09-02-2005, 11:01 PM
I was on the road for 2 months, enslaved in the pursuit of my son's tennis competitions.

Missed you Prabu. How have you been? Any wedding bells tolling in the near future?

I see you are taking better care of Alex now. ;) Isn't he the sweetest?

:hug:

hope your son did well

looks like the wedding is going to be in January, which sort of sucks as its the australian summer and tennis season so may not be able to go to or see much of the australian open 2006 :fiery:

but i think marriage is more important than tennis, just..... :scratch:

galadriel
09-03-2005, 10:29 AM
Have all a nice day :kiss: :wavey:

GermanBoy
09-03-2005, 02:06 PM
I need some love... :sad:

NiciSunflower
09-03-2005, 02:37 PM
I need some love... :sad:
:smooch: Besser?

Hab' eben deine rep von vor ein paar Tagen gelesen... Wieso kannst du dich nicht konzentrieren?! :scratch:

GermanBoy
09-03-2005, 04:37 PM
:smooch: Besser?

Hab' eben deine rep von vor ein paar Tagen gelesen... Wieso kannst du dich nicht konzentrieren?! :scratch:

Herzchen, wann hat man wohl Probleme mit der Konzentration? :rolleyes: Wenn einem eine gewisse Person nicht aus dem Kopf geht... :awww: Schreibe Dir später mal ne PM, dann wirst Du verstehen.

NiciSunflower
09-03-2005, 05:26 PM
oki

sigmagirl91
09-03-2005, 07:37 PM
Hello, all.

Iheartandy&roger
09-03-2005, 10:12 PM
What's up all? I'm so happy James won today! :woohoo:

PaulieM
09-03-2005, 10:30 PM
alex :kiss:

sigmagirl91
09-04-2005, 12:08 AM
What's up all? I'm so happy James won today! :woohoo:

So am I.

GermanBoy
09-04-2005, 09:48 AM
What's up all? I'm so happy James won today! :woohoo:

Robby won! :cool:

bad gambler
09-04-2005, 09:56 AM
yo alexandre

GermanBoy
09-04-2005, 10:03 AM
What what? :shrug:

sigmagirl91
09-04-2005, 12:45 PM
What's going on in Graceland?

GermanBoy
09-04-2005, 01:03 PM
:confused:

bad gambler
09-04-2005, 01:11 PM
da german boy, belt a few tunes alexander

"love me tender"

sigmagirl91
09-04-2005, 01:11 PM
G'morning, Alex. How are you today?

GermanBoy
09-04-2005, 02:04 PM
Busy! :rolleyes:

*Elsie*
09-05-2005, 08:29 AM
Wenn einem eine gewisse Person nicht aus dem Kopf geht... :awww: Poor Liebchen :hug:

sigmagirl91
09-05-2005, 11:12 AM
Today's gonna be a good day. No work!!

GermanBoy
09-05-2005, 04:47 PM
You are a lazy girl, Tiff :p

MissMoJo
09-05-2005, 04:48 PM
hmmmm

sigmagirl91
09-05-2005, 04:51 PM
You are a lazy girl, Tiff :p

It's a holiday, so I can be lazy.

GermanBoy
09-05-2005, 05:12 PM
OMG :eek: MissMoJo :o

sigmagirl91
09-05-2005, 07:50 PM
I'm back.

GermanBoy
09-05-2005, 08:07 PM
You have 23,000 posts... :eek:

MissMoJo
09-05-2005, 09:32 PM
OMG :eek: MissMoJo :o
What?:p

sigmagirl91
09-06-2005, 01:47 AM
You have 23,000 posts... :eek:

Yep....I am the Official Posting Junkie. Since January, I've gotten over 16000 posts.

*Elsie*
09-07-2005, 01:14 PM
Where is Alex? :(

Hantuchov
09-07-2005, 03:12 PM
Guten Tag, Alex! :wavey:

tinuviel_estel
09-07-2005, 03:24 PM
hi! everyone :wavey: Alex :hug: how are you?

bad gambler
09-09-2005, 05:51 AM
what does you rep mean alexander? no one loves you?? :confused:

Betty
09-10-2005, 06:10 AM
I yes....
have a good week end all U :wavey:
Alex how are U? :hug:

galadriel
09-10-2005, 09:52 AM
I wish you all a nice day :D :kiss: :wavey:

How are you Alex ? :hug: :wavey: Ich wünsche dir ein tolles Wochendende :D :hug:

GermanBoy
09-10-2005, 03:33 PM
I am here! :D

sigmagirl91
09-10-2005, 03:34 PM
Hello....

GermanBoy
09-10-2005, 03:50 PM
Miss Lazy :p

sigmagirl91
09-10-2005, 03:50 PM
Mr. Presley.

GermanBoy
09-10-2005, 03:51 PM
:(

sigmagirl91
09-10-2005, 03:56 PM
Don't get mad, Mr. Rock and Roll.

GermanBoy
09-11-2005, 06:34 PM
Give me better names... :mad:

Betty
09-11-2005, 06:41 PM
Give me better names... :mad:
for exp ? :angel:
hi all :wavey:

ClaycourtaZzZz.
09-11-2005, 08:14 PM
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=53208 help us getting chat status!:cool:

GermanBoy
09-11-2005, 08:19 PM
Hey, hey, hey, keine billige Schleichwerbung in meinem Reich! :( :ras:

Hantuchov
09-11-2005, 08:49 PM
:ras: :scared:

Betty
09-11-2005, 08:58 PM
Hey, hey, hey, keine billige Schleichwerbung in meinem Reich! :( :ras:
what's happen Alex..are U jealous :o
:forza = camon ;)
so..forza ANDRE

willie
09-11-2005, 10:12 PM
hi everyone here:bigwave:
germanboy where are you?:(

:lol:;)

GermanBoy
09-11-2005, 10:14 PM
:angel:

willie
09-11-2005, 10:15 PM
:lol:
hi buddy, im watching the match, andre is ON FIRE!!!
how r u?

GermanBoy
09-11-2005, 10:16 PM
Okay, nothing more... :)

sigmagirl91
09-12-2005, 01:58 AM
Hello, all.

Nymeria
09-12-2005, 07:18 AM
Been a while since I did post here, have been really busy, but had the best week in ages :) Hope everything is fine Alex :) :wavey:

sigmagirl91
09-12-2005, 10:50 AM
Good morning, everybody!!! What's up?

mandoura
09-12-2005, 04:30 PM
:wavey: Alex and friends.

GermanBoy
09-12-2005, 04:35 PM
Since when is Becky a sweetie, mandoura? :confused:

mandoura
09-12-2005, 04:53 PM
Since when is Becky a sweetie, mandoura? :confused:

She is to me Alexito :) . She is my sweet little sister/elder daughter. :lol:

GermanBoy
09-12-2005, 05:02 PM
Be careful with that... :scared:

Betty
09-12-2005, 05:48 PM
hello all :wavey:

i'm ready for watching H. Porter 3 epy.:drink:

Neely
09-12-2005, 06:06 PM
Sooooo.... heute HG nicht verpassen... :yeah:

GermanBoy
09-13-2005, 07:23 PM
Ich habe es gesehen, Du auch, Zenzi? :p

NiciSunflower
09-13-2005, 10:00 PM
Ich hab's nicht gesehen... :lol: Ich glaube, die ersten fünf Folgen oder so hab' ich noch geguckt, danach wurd's mir langweilig :rolls:

Neely
09-13-2005, 10:58 PM
Ich habe es gesehen, Du auch, Zenzi? :p
Aber sicher doch!

PaulieM
09-14-2005, 02:17 AM
alex :kiss:

sigmagirl91
09-14-2005, 08:46 AM
Where's the hunk at?

GermanBoy
09-14-2005, 11:27 AM
:p

GermanBoy
09-14-2005, 11:27 AM
Aber sicher doch!

Miriam hat eindeutig gefehlt! :sad: