Spamming Central - Spam before we get a ban! [Archive] - Page 3 - MensTennisForums.com

Spamming Central - Spam before we get a ban!

Pages : 1 2 [3]

scoobs
02-24-2010, 07:47 PM
let's keep talking about thongs...a better topic :D
we could spam with some pics...but I think it'd be considered as erotic stuff, wouldn't it?
we have a perv thread for that sort of thing :)

Carlita
02-24-2010, 07:48 PM
let's keep talking about thongs...a better topic :D
we could spam with some pics...but I think it'd be considered as erotic stuff, wouldn't it?
:wavey: bye then :bolt: :tape:


voocaroo will not let me record :hysteric: *can't find the server* I should check my internet connection :rolleyes: uhuh

Carlita
02-24-2010, 07:49 PM
we have a perv thread for that sort of thing :)
but that's the good thing about this thread, anything goes :lol:

Jelena
02-24-2010, 07:51 PM
it's not but it's one the British should be over by now, the empire has been gone for a long time and we can't afford to act like we're still a major world power, even if were at all appropriate in this day and age. it makes me very ashamed of my country at times.
I know the Empire is gone for centuries, but that's why I say it's not only a British problem. Portugueses for example, who were a HUGE empire in the end of 15th century until 17th century. are also still longing for their lost Empire. :shrug:

scoobs
02-24-2010, 07:51 PM
So can you not just record a sound file on your computer then upload it somewhere?

scoobs
02-24-2010, 07:52 PM
I know the Empire is gone for centuries, but that's why I say it's not only a British problem. Portugueses for example, who were a HUGE empire in the end of 15th century until 17th century. are also still longing for their lost Empire. :shrug:
Longing for it is one thing - are they still desperately trying to cling to tiny remnants of it?

Carlita
02-24-2010, 07:52 PM
So can you not just record a sound file on your computer then upload it somewhere?how?

scoobs
02-24-2010, 07:53 PM
how?
If you're on Windows it will have come with a little applications called Sound Recorder which should let you record a wav file.

Then you can upload it to somewhere like megaupload.

Denaon
02-24-2010, 07:53 PM
we have a perv thread for that sort of thing :)

Is there? :shrug: Never seen it :lol:

:wavey: bye then :bolt: :tape:


voocaroo will not let me record :hysteric: *can't find the server* I should check my internet connection :rolleyes: uhuh

Voocaroo sucks...:rocker:

but that's the good thing about this thread, anything goes :lol:

:rocker2: well yes...anything goes here :aplot:

Carlita
02-24-2010, 07:55 PM
If you're on Windows it will have come with a little applications called Sound Recorder which should let you record a wav file.

Then you can upload it to somewhere like megaupload.oooh true :)

but I'll try voocaroo again later :lol: (coz im lazy tonight) :o

first I'll watch Ugly Betty :D

Jelena
02-24-2010, 08:05 PM
Longing for it is one thing - are they still desperately trying to cling to tiny remnants of it?
I think they are. This is now my opinion as a not native lusophone. When East Timor got independent of Indonesia, the Portugueses were more or less enforcing there Portuguese as official language. (Portugueses were there in the 16th and 17th century.) Before the last ortografical reform was inaugurated, Portugal didn't want to accept ortografical changes which lead a bit more into the Brazilian way of writing because "they were our colony, we have the "correct" way of writing." Brazil on the other hand said: "Why should 200 million Brazilians listen in the ortography to 15-20 million native Portugueses all around the world? And why should ten million people on the other side of the Ocean dictate us our way of writing." So I think personally they still cling on the remnants of their Empire.

sammy01
02-24-2010, 08:53 PM
i love scoobs :shy:

Carlita
02-24-2010, 09:04 PM
i love scoobs :shy:that's so sweet :awww:

Sam, wouuld you go to the sound-o-rama thread and record yourself? To complete the picture :lol:

Denaon
02-24-2010, 09:22 PM
:lol: yes...sammy post your voice!! :D

sammy01
02-24-2010, 09:29 PM
i felt your peer preasure and posted my voice, you scamps lol

Carlita
02-24-2010, 09:30 PM
i felt your peer preasure and posted my voice, you scamps lol:kiss:

scoobs
02-24-2010, 09:52 PM
i love scoobs :shy:
thank you that's so sweet :hug:

sammy01
02-24-2010, 09:58 PM
thank you that's so sweet :hug:

it is ok, im sure i could make your tail wag in a different way :angel:

scoobs
02-24-2010, 10:23 PM
it is ok, im sure i could make your tail wag in a different way :angel:
You probably could but I'm really old :)

sammy01
02-24-2010, 10:33 PM
You probably could but I'm really old :)

i have a penchant for guys in their 30's :drool:

sammy01
02-25-2010, 06:31 PM
Tori Amos rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!


that is all

Denaon
02-26-2010, 03:18 PM
1KRGzQO050w

I just happen to love what these two made with this song :hearts:

Denaon
03-02-2010, 05:09 PM
:awww: I need to take care of this baby too :awww:

Denaon
03-02-2010, 05:57 PM
6UIp8EKKQ6E

Is the video playable?

Somos el mundo (we are the world)

Ivanatis
03-02-2010, 09:39 PM
what happened to Boxitracio?:speakles:

Denaon
03-02-2010, 09:40 PM
what happened to Boxitracio?:speakles:

he's gone :shrug:
Do you miss him? :lol:

scoobs
03-02-2010, 09:41 PM
Me, I'm happy to have Denaon back :hearts:

Denaon
03-02-2010, 09:43 PM
Me, I'm happy to have Denaon back :hearts:

:D :hug:
I don't think I'll change my username soon...but I'm not that happy :nerner:

Ivanatis
03-02-2010, 09:46 PM
he's gone :shrug:
Do you miss him? :lol:

noooooooooo:crying2:
I do! Did Spiderman capture him?:(

Jelena
03-02-2010, 10:15 PM
I'm happy to have Denaon back. :p

Ivanatis
03-02-2010, 11:12 PM
:rolleyes:

Denaon
03-03-2010, 11:30 AM
I'm happy to have Denaon back. :p

:hug: Thanks Jeli :kiss:

noooooooooo:crying2:
I do! Did Spiderman capture him?:(

:spit: This spiderman can't catch a fly :lol:
No I simply got bored of it. But he might come back one day.

sammy01
03-03-2010, 04:47 PM
"i'll say it loud here by your grave, those angels cant ever take my place"

42A5dH6Glvk

Zirconek
03-05-2010, 09:01 PM
I don't know where to post this, so I'm posting here :p

I'll give 25K vcash for who tell the names (with the correct spell) of the guys in my avatar and the highlights of their careers. :)

scoobs
03-05-2010, 09:43 PM
Pass.

But hey Edu :wavey:

Denaon
03-05-2010, 09:47 PM
:wavey: Edu and Chris
even if I wanted to win the vcash..I couldn't answer :lol:

Zirconek
03-05-2010, 10:08 PM
:wavey: Chris and Dani

I can give some tips/hints...for 50K vcash :p

Jelena
03-05-2010, 10:14 PM
it is a summer sport they're doing?

Zirconek
03-05-2010, 10:16 PM
It's an Olympic sport. ;)

the picture is not from Olympic Games though.

The one in the right won a bronze once. The guy in the left finished 6th twice. The guy in the middle is current #2 in the world.

Denaon
03-06-2010, 06:48 PM
http://www.dubblez.com/wp-content/uploads/2009/12/alicegooon.jpg

Now I seriously doubt this pic is completely real :tape:

Denaon
03-06-2010, 06:48 PM
It's an Olympic sport. ;)

the picture is not from Olympic Games though.

The one in the right won a bronze once. The guy in the left finished 6th twice. The guy in the middle is current #2 in the world.

:spit: no freaking idea

Carlita
03-06-2010, 07:17 PM
http://i122.photobucket.com/albums/o276/MissWoessie/Blinkies/3243.jpg

Carlita
03-06-2010, 07:17 PM
http://i122.photobucket.com/albums/o276/MissWoessie/Blinkies/5197.jpg

Carlita
03-06-2010, 07:18 PM
http://i122.photobucket.com/albums/o276/MissWoessie/Blinkies/darkside.gif

Carlita
03-06-2010, 07:19 PM
http://i122.photobucket.com/albums/o276/MissWoessie/Blinkies/lostreturn.gif

Carlita
03-06-2010, 07:24 PM
http://i122.photobucket.com/albums/o276/MissWoessie/Blinkies/fur.gif

:worship:

scoobs
03-06-2010, 08:49 PM
Alice the Goon rules.

That pic is scary though, I hope that's been through a distorter.

Denaon
03-07-2010, 03:22 AM
Alice the Goon rules.

That pic is scary though, I hope that's been through a distorter.

she does!! :rolls:

I had the same feeling...but if it's true...that pic is just mean :tape:

Dini
03-07-2010, 07:24 AM
I want to go home already.

Denaon
03-08-2010, 06:45 PM
i6UvlZHN04E

I adore this song :worship:

Denaon
03-08-2010, 09:01 PM
r00ikilDxW4

One of the few Green Day's songs I truly like :D

Jelena
03-09-2010, 11:24 AM
Estoy resfriada. :awww:

Carlita
03-09-2010, 12:10 PM
:lol:

http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2010/03/funny-dog-pictures-sharp-dressed.jpg

Jelena
03-09-2010, 12:39 PM
:lol:

Denaon
03-09-2010, 08:32 PM
Estoy resfriada. :awww:

Te sientes mejor? :smooch:

I like this song

ONkiLR5Ehys

Jelena
03-09-2010, 09:10 PM
Te sientes mejor? :smooch:


con miles de pañuelos sí. :p

Denaon
03-11-2010, 08:25 PM
hRjXZyGefWA

:dance:

Carlita
03-11-2010, 10:55 PM
I feel a Dinand spam session coming up :rocker2: one of these days :devil::angel:

sammy01
03-12-2010, 02:16 AM
i have such a crush on someone, it is getting to where i cant stop thinking of them.

scoobs
03-12-2010, 02:17 AM
you're awake late! Is chaky due to play?

sammy01
03-12-2010, 02:26 AM
you're awake late! Is chaky due to play?

no she played yesterday, won 2-6, 6-3, 6-1, i fell asleep now im back awake lol

why you up? :hug:

scoobs
03-12-2010, 02:30 AM
no she played yesterday, won 2-6, 6-3, 6-1, i fell asleep now im back awake lol

why you up? :hug:
i just don't feel tired tonight, not really sure why. so i wait until i finally do feel tired.

hope you're feeling a bit cheerier at the moment :hug:

sammy01
03-12-2010, 02:42 AM
i just don't feel tired tonight, not really sure why. so i wait until i finally do feel tired.

hope you're feeling a bit cheerier at the moment :hug:

thanks, things arent great but well we get on with life the best we can.

whats happened to the voice clip thread, i feel guilty i don't post much lately and it dies a death.

scoobs
03-12-2010, 02:44 AM
thanks, things arent great but well we get on with life the best we can.

whats happened to the voice clip thread, i feel guilty i don't post much lately and it dies a death.
that we do.

the voice clip thread is quiet for now, maybe it will return to life at some point, I don't know. sometimes an idea has a lifespan and should not be made to outstay its welcome, possibly people are bored with it now.

sammy01
03-12-2010, 02:47 AM
that we do.

the voice clip thread is quiet for now, maybe it will return to life at some point, I don't know. sometimes an idea has a lifespan and should not be made to outstay its welcome, possibly people are bored with it now.

but your voice is the sex!

scoobs
03-12-2010, 02:49 AM
but your voice is the sex!
:lol:

I dispute that but even if it were true, the voice is not enough, there has to be something to say that people want to listen to :)

sammy01
03-12-2010, 02:51 AM
:lol:

I dispute that but even if it were true, the voice is not enough, there has to be something to say that people want to listen to :)

yeah you screaming my name and sex noises, duh :angel:

scoobs
03-12-2010, 02:52 AM
yeah you screaming my name and sex noises, duh :angel:
:haha:

You might want to hear that but I wouldn't want anyone else to ;)

sammy01
03-12-2010, 02:58 AM
:haha:

You might want to hear that but I wouldn't want anyone else to ;)

im dissapointed you never made a oragsm clip :sad:

scoobs
03-12-2010, 03:01 AM
im dissapointed you never made a oragsm clip :sad:
the day may come, who knows?

sammy01
03-12-2010, 03:08 AM
the day may come, who knows?

don't tease, if you aren't gonna please :p

scoobs
03-12-2010, 03:09 AM
don't tease, if you aren't gonna please :p
what an arid philosophy.

sometimes the pleasing is in the teasing ;)

sammy01
03-12-2010, 03:10 AM
what an arid philosophy.

sometimes the pleasing is in the teasing ;)

no, honey if you think that you aint doing it right lol :p

scoobs
03-12-2010, 03:12 AM
no, honey if you think that you aint doing it right lol :p
ahh well maybe you have a few tricks to teach me then, and maybe I have a few things you haven't learned yet either ;)

sammy01
03-12-2010, 03:14 AM
ahh well maybe you have a few tricks to teach me then, and maybe I have a few things you haven't learned yet either ;)

im like one of those hookers thats been on the streets for years, theres nothing i don't know, half the stuff i invented lol :p

scoobs
03-12-2010, 03:16 AM
im like one of those hookers thats been on the streets for years, theres nothing i don't know, half the stuff i invented lol :p
oh I doubt that....there's so much more than just the mechanics of the thing :)

sammy01
03-12-2010, 03:23 AM
oh I doubt that....there's so much more than just the mechanics of the thing :)

i know im going to show you ;)

scoobs
03-12-2010, 03:26 AM
i know im going to show you ;)
:aplot:

Is that so?

sammy01
03-12-2010, 03:29 AM
:aplot:

Is that so?

like you'd say no hehe :angel:

scoobs
03-12-2010, 03:30 AM
like you'd say no hehe :angel:
and what if I did? :)

sammy01
03-12-2010, 03:38 AM
and what if I did? :)

:eek: id spasm in shock lol

scoobs
03-12-2010, 03:40 AM
:eek: id spasm in shock lol
you're such a tease, sammy01 ;)

sammy01
03-12-2010, 03:44 AM
you're such a tease, sammy01 ;)

you love it, scooby dooby do me :angel:

scoobs
03-12-2010, 03:46 AM
you love it, scooby dooby do me :angel:
:lol:

I apologise to anybody who feels compelled to read back over this conversation :)

Sammy likes to get it all out in public, you see :)

sammy01
03-12-2010, 03:48 AM
:lol:

I apologise to anybody who feels compelled to read back over this conversation :)

Sammy likes to get it all out in public, you see :)

oh it is common knowledge most on TF have seen my cock, i love to get it all out there lol.

now bend over :angel:

scoobs
03-12-2010, 03:49 AM
oh it is common knowledge most on TF have seen my cock, i love to get it all out there lol.

now bend over :angel:
lucky old TF :ras:

But I will not see it and I will not bend over :)

sammy01
03-12-2010, 03:53 AM
lucky old TF :ras:

But I will not see it and I will not bend over :)


dont play coy with me, on your knees :devil:

scoobs
03-12-2010, 03:54 AM
dont play coy with me, on your knees :devil:
nope :D

sammy01
03-12-2010, 03:56 AM
nope :D

fine, im sure i can find plenty others that will.

or i might just force you!

scoobs
03-12-2010, 03:57 AM
fine, im sure i can find plenty others that will.

or i might just force you!
well you won't force me so maybe you should go find others who will :ras:

sammy01
03-12-2010, 03:58 AM
well you won't force me so maybe you should go find others who will :ras:

you wanna be my cumrag really :angel:

scoobs
03-12-2010, 03:59 AM
you wanna be my cumrag really :angel:
I think a towel is much lower maintenance :angel:

sammy01
03-12-2010, 04:00 AM
I think a towel is much lower maintenance :angel:

i dont settle with just a towel

scoobs
03-12-2010, 04:02 AM
i dont settle with just a towel
some baby wipes? a nice lace-edged doily?

Denaon
03-12-2010, 11:21 AM
:rolls:
nice conversation :p

Carlita
03-12-2010, 11:46 AM
i have such a crush on someone, it is getting to where i cant stop thinking of them.so after the lovely conversation between you and Scoobs :haha: :spit: we totally forgot about this post! So who's the lucky one who's got Sammy all :inlove:

Denaon
03-12-2010, 06:06 PM
we'll see if there's some more night action in this place :aplot:

the heat is on!!

1-mU-YSk32I

Denaon
03-12-2010, 06:41 PM
qyOMFYaYzVI

Remember this song?

Jelena
03-12-2010, 07:00 PM
qyOMFYaYzVI

Remember this song?
sip

Denaon
03-12-2010, 07:01 PM
sip

te gusta? :D
A mi me gustaba muchisimo en aquella época...ahora tambien me gusta...me da como melancolía.

Jelena
03-12-2010, 07:15 PM
gustaba en aquella época.... ahora no me gusta tanto. Ahora escucho otra música. :)

Denaon
03-12-2010, 07:22 PM
gustaba en aquella época.... ahora no me gusta tanto. Ahora escucho otra música. :)

qué clase de música escuchas ahora? :D

sammy01
03-12-2010, 08:49 PM
Fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denaon
03-12-2010, 09:11 PM
Fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

what's wrong?

sammy01
03-12-2010, 09:25 PM
what's wrong?

i need out of my life right now, im going through as bad a patch as i have had for many years. seems i cant do anything to stop it either.

Denaon
03-12-2010, 09:32 PM
i need out of my life right now, im going through as bad a patch as i have had for many years. seems i cant do anything to stop it either.

:smooch: nothing lasts for ever.
better times will come. :shrug:

too bad none of us could (probably) help you either...:shrug:
wanna share what happened?

sammy01
03-12-2010, 09:34 PM
:smooch: nothing lasts for ever.
better times will come. :shrug:

too bad none of us could (probably) help you either...:shrug:
wanna share what happened?

no, but thanks :hug:

Denaon
03-12-2010, 09:36 PM
no, but thanks :hug:

in case it helped somehow :shrug:
:hug: :hug:

Sofonda Cox
03-12-2010, 09:38 PM
i need out of my life right now, im going through as bad a patch as i have had for many years. seems i cant do anything to stop it either.

I'm going through that..... AGAIN. Stupid fucking life and its many obstacles and humiliations.

Denaon
03-12-2010, 09:41 PM
I'm going through that..... AGAIN. Stupid fucking life and its many obstacles and humiliations.

:awww: :hug:

:smooch:

Denaon
03-12-2010, 09:43 PM
let's create a support group :smooch:

scoobs
03-12-2010, 10:05 PM
no, but thanks :hug:
you okay dude? sorry to hear things aren't good again right now :hug:

Jelena
03-12-2010, 10:09 PM
qué clase de música escuchas ahora? :D
now I listen mostly to music which could go as mainstream-pop if it had not the Christian texts. :D

Carlita
03-12-2010, 11:07 PM
:awww: BIG HUG to Ray & Sam :hug:

tedlesurfeur
03-13-2010, 09:40 AM
Spamming session :

Does anyone want to come with Carlita and I to sweden from April 21st to April 28th?

Winner's prize: Ted will take his clothes off

Denaon
03-13-2010, 11:13 AM
Spamming session :

Does anyone want to come with Carlita and I to sweden from April 21st to April 28th?

Winner's prize: Ted will take his clothes off

:o
I want to go too :sobbing:

:rolls: but you can leave your hat on!!!

Carlita
03-13-2010, 11:13 AM
Spamming session :

Does anyone want to come with Carlita and I to sweden from April 21st to April 28th?

Winner's prize: Ted will take his clothes offoh dear Lord Carlos :o

Carlita
03-13-2010, 11:13 AM
:o
I want to go too :sobbing:

:rolls: but you can leave your hat on!!!:spit: :haha:

Denaon
03-13-2010, 11:19 AM
Oh btw I can't believe Dulko won her match against Henin :worship:

Carlita
03-13-2010, 11:20 AM
she did? :o wow and YAY!

Denaon
03-13-2010, 11:30 AM
she did? :o wow and YAY!

she did!!!
ok...I'm at work now :tape: but as I needed to send the TT picks and my suicide tennis pick...I entered for a while :rolls:

talk to you later :smooch:

Carlita
03-13-2010, 11:33 AM
she did!!!
ok...I'm at work now :tape: but as I needed to send the TT picks and my suicide tennis pick...I entered for a while :rolls:

talk to you later :smooch:Ah! I was wondering about that :lol: coz I saw Hector online too :rolls:

talk later :kiss:

tedlesurfeur
03-13-2010, 11:34 AM
Oh btw I can't believe Dulko won her match against Henin :worship:

I KNOW, it made me go to TF !!! :lol: Yes !! see? It's pretty important for me to go to TF, which is this obscure and freaky place about WTA... :lol:

:haha: I have the same signature on TF, but with WTA players in my sig, instead of men. Gisela is in it !! I'm a big fan !! I just love to see her play.

She shows that tennis is not all about muscles, but also about brain, she can be so tricky. And she's got this wonderful touch

Ok, I should stop there :lol:

Why should I keep the hat on? :devil:

Jelena
03-13-2010, 11:57 AM
Why should I keep the hat on? :devil:
Don't you know the song of Joe Cocker? :singer: "You can leave your hat on" :singer:
NBusjXogVwM

Denaon
05-12-2010, 07:49 PM
-J7J_IWUhls

I love this song :D

Denaon
06-30-2010, 05:13 PM
ok time for a revival :D

Te dejo por Puto :haha: I love it!

ndwEN8tmeG4

Carlita
06-30-2010, 05:15 PM
oooh spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!! :aparty:

Denaon
06-30-2010, 05:19 PM
oooh spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!! :aparty:

:shrug: what else can we do? :p

Carlita
06-30-2010, 05:21 PM
:shrug: what else can we do? :pI dont know....

Im not sure if Im in spamming mood though... :o

Denaon
06-30-2010, 05:24 PM
I dont know....

Im not sure if Im in spamming mood though... :o

never mind :p

we don't really need to "spam" :lol:

so...I was thinking how about the inner of my biceps :aplot:

Carlita
06-30-2010, 05:25 PM
never mind :p

we don't really need to "spam" :lol:

so...I was thinking how about the inner of my biceps :aplot:oooh nice :hearts: but why not the front :p

Denaon
06-30-2010, 05:33 PM
oooh nice :hearts: but why not the front :p

because I already have one and this has to go horizontally ....so it'd be like this

http://www.audizine.com/gallery/data/500/7717_163875745714_666345714_4166447_1352777_n.jpg

but with the image I'm attaching

Carlita
06-30-2010, 05:39 PM
That's one fugly tat!! :o

not yours of course coz I :hearts: that one!!

will it be that big ?? :eek:

Denaon
06-30-2010, 06:11 PM
That's one fugly tat!! :o

not yours of course coz I :hearts: that one!!

will it be that big ?? :eek:

no...not that big...my gun's a bit smaller than that :spit:

Denaon
06-30-2010, 06:11 PM
brb

:haha:

Carlita
06-30-2010, 06:12 PM
no...not that big...my gun's a bit smaller than that :spit:I would hope so :rolls: and your tat will be waaaaaaaaay cooler :angel:

Denaon
06-30-2010, 06:38 PM
I would hope so :rolls: and your tat will be waaaaaaaaay cooler :angel:

I hope so!! :banana:

Carlita
06-30-2010, 08:14 PM
I hope so!! :banana:well of course!!! :bounce: Are you going for sure? :D Can you just go or do you need to make an appointment? If I want one I have to wait a few months :sad: coz he'll be busy.... (and I have no money for it right now :rolls: )

Denaon
06-30-2010, 08:34 PM
well of course!!! :bounce: Are you going for sure? :D Can you just go or do you need to make an appointment? If I want one I have to wait a few months :sad: coz he'll be busy.... (and I have no money for it right now :rolls: )

there are tons of places to have it done here....so no appointment needed generally...so...it's very likely this saturday, after we beat the germans :rocker2:, I'll go!

Carlita
06-30-2010, 08:39 PM
there are tons of places to have it done here....so no appointment needed generally...so...it's very likely this saturday, after we beat the germans :rocker2:, I'll go!oooooooooooh :banana: even Im excited :lol:

HoorayBeer
07-03-2010, 01:01 PM
I never know what is this thread for.

Denaon
07-05-2010, 04:30 PM
I never know what is this thread for.

:shrug:
like most of the threads in non tennis...they're meant for nothing smart or productive....:p

let's say it's okay to post here...since you can "spam" all you want...;)

Denaon
07-13-2010, 08:50 PM
Zs7Z16uzgok

Soledad :worship:
I hope the video is watchable :lol:

MariusD
07-15-2010, 04:07 PM
Here's some SPAM!!

http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE