Beijing SF: Djokovic def Söderling 6-3 6-3 [Archive] - MensTennisForums.com

Beijing SF: Djokovic def Söderling 6-3 6-3

rubbERR
10-10-2009, 05:34 AM
Has to be one of worst performances top 15 player this season. :haha:

SheepleBuster
10-10-2009, 05:34 AM
Choke job

SheepleBuster
10-10-2009, 05:35 AM
But Nadal won't win this so who cares

Tsonganator
10-10-2009, 05:36 AM
Clearly you didn't watch the match. Soderling played very well at times but Djokovic's unfaltering defense didn't allow Soderling to finish points.

rubbERR
10-10-2009, 05:36 AM
Clearly you didn't watch the match. Soderling played very well at times but Djokovic's unfaltering defense didn't allow Soderling to finish points.

How can you say straight face that Söderling played well? He made +40 unforced errors

He played only 2-5 good points this match

Voo de Mar
10-10-2009, 05:37 AM
Djokovic bared all Soderling's weaknesses :lol: Soderling was forced to save break points in just two games in first three matches, and in 5 games against D'Joke (lost serve 4 times) :help:

Tsonganator
10-10-2009, 05:39 AM
Because he was striking the ball well in most rallies, and against most other players, would have won. His errors were when he had to finsh points, but for the bulk of most rallies, he groundstrokes were solid.

mayagaller
10-10-2009, 05:39 AM
Djoko :hatoff:

Welcome back to no. 3 in the ranking.

rubbERR
10-10-2009, 05:39 AM
Because he was striking the ball well in most rallies, and against most other players, would have won. His errors were when he had to finsh points, but for the bulk of most rallies, he groundstrokes were solid.

most of other players = flavio cipolla, tommy robredo

Tsonganator
10-10-2009, 05:40 AM
you left out nadal.

Noleta
10-10-2009, 05:44 AM
There is no margain for erros in Soderling's game i think:shrug:and with Nole just puching:rolleyes:he found it hard to come up with extra shots:shrug:

Lee
10-10-2009, 05:47 AM
Soderling was forced by the defense of Djokovic to hit higher risk shots to win a point, thus high UEs.

rubbERR
10-10-2009, 05:49 AM
Soderling was forced by the defense of Djokovic to hit higher risk shots to win a point, thus high UEs.

forced to go put more his shots? bullshit, guy just has zero patience

8pNADAL
10-10-2009, 05:56 AM
i would have preferred nadal get to play soderling in the final, but djokovic was my next best choice

MIMIC
10-10-2009, 05:56 AM
Novak hit some great lobs and passing shots today.

Young 8
10-10-2009, 05:59 AM
most of other players = flavio cipolla, tommy robredo

:lol::lol::lol:

Florida
10-10-2009, 06:05 AM
Congrats to Nole. He played a controlled and intelligent game and managed to get through in 2! On the other hand I was expecting more from Sod! Could not manage to challenge Nole. Instead he got lost in the momentum. For a moment, it looked like he saw Federer on the other side of the net (halucination) and we all know what happens???? Deja Vu scenario: Chocking away big time!!!!!!

rubbERR
10-10-2009, 06:07 AM
Congrats to Nole. He played a controlled and intelligent game and managed to get through in 2! On the other hand I was expecting more from Sod! Could not manage to challenge Nole. Instead he got lost in the momentum. For a moment, it looked like he saw Federer on the other side of the net (halucination) and we all know what happens???? Deja Vu scenario: Chocking away big time!!!!!!

wtf? :haha:

freeandlonely
10-10-2009, 06:16 AM
Now win the whole thing Nole.
Pity I may not see him roast Nadull, cause the job may done by Cilic.

Riffrizzle
10-10-2009, 06:38 AM
6-3 6-3 is not crushing.

Leo
10-10-2009, 06:57 AM
6-3 6-3 is not crushing.

In men's tennis, between two top-15 players, yes it is. 6-3, 6-3 means Djokovic had 3 more breaks of serve than Soderling. That is a lot.

Certinfy
10-10-2009, 07:02 AM
:eek: WTF?!?!?

Ad Wim
10-10-2009, 07:23 AM
Ajde! Great result!

coonster14
10-10-2009, 07:31 AM
yes!!! come on novak!!! the title is yours for the taking, but watch out for cilic, he looks in great form after beating nadal.

Nidhogg
10-10-2009, 07:36 AM
Good week for Söderling. He would have had a shot today had he won more points with the serve, but as he didn't get his first delivery in often enough he was made to run side to side a bit too much for his liking. He hit some nice volleys, but he also missed simple ones. Djokovic pulled off some nice lobs.

Elena.
10-10-2009, 07:39 AM
Robin has his limits..

paseo
10-10-2009, 07:50 AM
Soderling sucks!!!

I really wanted him to win this tournament :mad:. Although my first choice was Safin. But Safin sucks too!!!!

gulzhan
10-10-2009, 08:15 AM
:rocker2:

Sunset of Age
10-10-2009, 08:17 AM
Congrats, Djoko, very impressive indeed. Couldn't watch the match but that scoreline, against an in-form opponent, is very telling. :hatoff:
And welcome back to #3. :)

Robin - not bad at all, good week. :hug:

MagicMilan
10-10-2009, 08:17 AM
Novak hit some great lobs and passing shots today.
And that's about it. The rest of the match was pretty bad by both guys :shrug: :o

Manon
10-10-2009, 08:35 AM
And that's about it. The rest of the match was pretty bad by both guys :shrug: :o

+ 1

Nolby
10-10-2009, 09:40 AM
Nightmarish day for Sodals!!! :sad::sad:

FlameOn
10-10-2009, 10:38 AM
Nole. :yeah: Win the title. :bounce:

tennishero
10-10-2009, 10:40 AM
expected result and more confirmation soderling is an overrated mug.

Dini
10-10-2009, 10:40 AM
Well done Nole. :hatoff: Convincing scoreline.

Robin, better luck next time. He'd have a bigger chance to win against Nadal than Djokovic on HC - of that I'm pretty sure.

cobalt60
10-10-2009, 11:56 AM
:hatoff:

born_on_clay
10-10-2009, 01:01 PM
Fuck yeah :)
Good job Nole
Spanking :devil:

born_on_clay
10-10-2009, 01:06 PM
Fuck yeah :)

andylovesaustin
10-10-2009, 01:21 PM
Yay, Nole!

Vida
10-10-2009, 01:57 PM
good to see djokster slicing a lot. answering those low balls with his backhand was never sods strong point.

Corey Feldman
10-10-2009, 01:59 PM
Seems like the Serb had a lucky win here

The Freak
10-10-2009, 02:13 PM
The indoor monster....:lol:

Vida
10-10-2009, 02:25 PM
Seems like the Serb had a lucky win here

not my impression. he just outplayed soderling.:shrug:

out_here_grindin
10-10-2009, 02:25 PM
i would have preferred nadal get to play soderling in the final, but djokovic was my next best choice

Nadal/Soderling could be the bronze medal match

oranges
10-10-2009, 02:37 PM
i would have preferred nadal get to play soderling in the final, but djokovic was my next best choice

..and only a few hours later, losing in the semis was in fact the best option for Nadal :lol:

Perhaps we should all contribute to a premium membership for you so that you can change the nick to rafawon(insert tournament name and year) regularly

Burrow
10-10-2009, 02:44 PM
The indoor monster....:lol:

Was this indoor? No.

:retard: :retard: :retard:

Manon
10-10-2009, 02:54 PM
Seems like the Serb had a lucky win here

As always. Oh, sorry, this supposed to be funny? My bad.

*Jean*
10-10-2009, 03:26 PM
Robin :sad:

MagicMilan
10-10-2009, 03:35 PM
Seems like the Serb had a lucky win here
lucky Djoker :D

Sapeod
10-10-2009, 03:38 PM
damn it robin :(

bad loss. could've played a lot better than that :o

rest up for shanghai, king :yeah:

guga2120
10-10-2009, 04:01 PM
Novak, way too consistent for the ball basher.

HarryMan
10-10-2009, 04:05 PM
Keep going Novak. :D

tangerine_dream
10-10-2009, 05:18 PM
Yes! Yes! Yes!

http://i32.tinypic.com/2qdsc3r.jpg

Sapeod
10-10-2009, 05:19 PM
Yes! Yes! Yes!

http://i32.tinypic.com/2qdsc3r.jpg
Fixed :p

BTW, there's that rep I promised :)

Soderling obviously thought Djokovic deserved the win more :angel:

ChinoRios4Ever
10-10-2009, 05:51 PM
good stuff Nole :yeah:

Rafa = Fed Killa
10-10-2009, 05:57 PM
Djoker destroys Federers pansy slave Soderclown.

Ilovetheblues_86
10-10-2009, 06:21 PM
No one listens to you, clown RFK.

Rafa = Fed Killa
10-10-2009, 06:24 PM
No one listens to you, clown RFK.

Joining Soderclown on his knees in front of Federer.

Good for you, you have reached your goal pansy.

Ilovetheblues_86
10-10-2009, 06:26 PM
Federer > Nadal RFK :spit:

Federer is the GOD man, you soon will be :worship:

Your warrior is over, dead, finito, adios! :spit: 6/1 6/3 HAHAHAHA

Sapeod
10-10-2009, 06:29 PM
Joining Soderclown on his knees in front of Federer.

Good for you, you have reached your goal pansy.
Nobody cares about you posts, RFK. The only thing you're good for around here is ACC.

Rafa = Fed Killa
10-10-2009, 06:38 PM
Federer > Nadal RFK :spit:

Federer is the GOD man, you soon will be :worship:

Your warrior is over, dead, finito, adios! :spit: 6/1 6/3 HAHAHAHA

Your "GOD" cries like a little girl after Nadal humiliates him for the hundreth time. I will never become a racist Federer worshiper like Prima Donna (who wants to shoot everyone with turbans)

Rafa = Fed Killa
10-10-2009, 06:39 PM
Nobody cares about you posts, RFK. The only thing you're good for around here is ACC.

Murray still has 0 GS and he still sucks :wavey:

Sapeod
10-10-2009, 06:42 PM
Murray still has 0 GS and he still sucks :wavey:
:yawn: You're about as intellectual as a broken broomstick.
BTW Piggy lost 3 and 1 to Cilic. HAHAHAHAHAHA. :haha: :haha: Spartan my ass. More like little pussy kid with his dick inbetween his legs.

Rafa = Fed Killa
10-10-2009, 06:42 PM
:yawn: Your about as intellectual as a broken broomstick.
BTW Piggy lost 3 and 1 to Cilic. HAHAHAHAHAHA. :haha: :haha: Spartan my ass. More like little pussy kid with his dick inbetween his legs.

Are you crying like Federer the little girl

Sapeod
10-10-2009, 06:44 PM
Are you crying like Federer the little girl
Keep living in your world of denial, piggy lover. Go have some pork. Cilic left some for you.

Ilovetheblues_86
10-10-2009, 06:45 PM
Your "GOD" cries like a little girl after Nadal humiliates him for the hundreth time. I will never become a racist Federer worshiper like Prima Donna (who wants to shoot everyone with turbans)

6-3 6-1
Don´t live of the past.
There´s always a bright future. :haha: Maybe not.

Rafa = Fed Killa
10-10-2009, 06:46 PM
Keep living in your world of denial, piggy lover. Go have some pork. Cilic left some for you.

Murray the hero and Grad Slam champ....and then you woke up....having a wet dream of Federer and Soderclown

Rafa = Fed Killa
10-10-2009, 06:47 PM
6-3 6-1
Don´t live of the past.
There´s always a bright future. :haha: Maybe not.

Cilic is a great player who beat Nadal....

Federer still sucks...

and he cries like a weak little girl...

and cant father a boy

Corey Feldman
10-10-2009, 06:51 PM
and cant father a boy:lol:

Ilovetheblues_86
10-10-2009, 06:51 PM
Cilic is a great player who beat Nadal....

Federer still sucks...

and he cries like a weak little girl...

and cant father a boy

This is not about Federer.
You called him SoderCLOWN.

Then, you are not using your words: All people deserve respect.

I have no problem in you liking Nadal and disliking Federer, but I never go to a Nadal thread and say Nadalclown. :rolleyes:
At least not anymore. :shrug: Thats it.

Sapeod
10-10-2009, 06:52 PM
Murray the hero and Grad Slam champ....and then you woke up....having a wet dream of Federer and Soderclown

Stop living in denial. There are other things in life apart from Nadal and the basement you live in.

oranges
10-10-2009, 07:02 PM
Why did you have to delete that line about spanking by mediocre player. I'd have loved to quote it when reminding you who else he spanked.

Noleta
10-10-2009, 07:04 PM
Cilic is a great player who beat Nadal....

Federer still sucks...

and he cries like a weak little girl...

and cant father a boy

:speakles:

Sapeod
10-10-2009, 07:07 PM
Why did you have to delete that line about spanking by mediocre player. I'd have loved to quote it when reminding you who else he spanked.
I'm psychic, I read your mind and I didn't want to give you the pleasure.

Seriously though, stop fucking stalking me.

oranges
10-10-2009, 07:19 PM
I'm psychic, I read your mind and I didn't want to give you the pleasure.

Seriously though, stop fucking stalking me.

Only you're allowed to be everywhere and we're not allowed to respond to your crap? Don't worry, I'll get bored soon enough, but until then either make sense or get used to responses.

Sapeod
10-10-2009, 07:24 PM
Only you're allowed to be everywhere and we're not allowed to respond to your crap? Don't worry, I'll get bored soon enough, but until then either make sense or get used to responses.
No. You've been replying to a lot of my posts lately, and it's as if your stalking me. Don't worry. If you're not, that's fine, and I apologize for accusing you for such a thing :awww:

FedFan_2007
10-10-2009, 07:33 PM
What this proves in the end that the top 4 guys are the best movers in the world, and they can't be beat by Soderling-types who don't move as well.

oranges
10-10-2009, 07:38 PM
What this proves in the end that the top 4 guys are the best movers in the world, and they can't be beat by Soderling-types who don't move as well.

This certainly explains how Soderling beat Nadal, the best mover of them all :o

Nidhogg
10-10-2009, 09:06 PM
Joining Soderclown on his knees in front of Federer.

Good for you, you have reached your goal pansy.

That's rich, as your whole interest in tennis is about going down on yours in front of whoever beats Federer. 99 % of your posts here are about him. Curious obsession.

Sapeod
10-10-2009, 09:12 PM
This certainly explains how Soderling beat Nadal, the best mover of them all :o
lol.

Rafa = Fed Killa
10-11-2009, 09:31 PM
That's rich, as your whole interest in tennis is about going down on yours in front of whoever beats Federer. 99 % of your posts here are about him. Curious obsession.

Another one of Federers slaves trying to attack the light :wavey:

Ilovetheblues_86
10-11-2009, 09:57 PM
Another one of Federers slaves trying to attack the light :wavey:

Go find another slave to seduce, beautifull doll-spartan warrior. :worship:

Nidhogg
10-12-2009, 06:31 AM
Another one of Federers slaves trying to attack the light :wavey:

Yes, yet again it's all about Federer. Everything we say and do revolves around him. He is the ultimate evil in the Universe and must be fought the Spartan way on all frontiers, including internet forums. The world is a black and white place where everyone are either a follower of his darkness or the eternal light that is Nadal, representing everything that's good about the world. :lol:

Tennis apart from Federer, Nadal, Djokovic and Murray are nothing to take heed of. Sparta, the way of life, is all about kicking Federer out of Slams.
Oh, sorry, my bad. Murray isn't allowed to unzip his pants in front of you anymore, as he didn't beat Fed in that USO final. You were however quick to run over to Delpo, who "became a man" and stopped wearing a skirt as soon as he happened to beat Federer. :haha:

May the Force be with you, noble warrior.

Sapeod
10-12-2009, 09:07 AM
Another one of Federers slaves trying to attack the light :wavey:
you can't stop talking about federer, can you? do have a crush on him, or what?