Umag R2: Nicolas Massú UPSETS (2) David Ferrer 46 62 64 [Archive] - MensTennisForums.com

Umag R2: Nicolas Massú UPSETS (2) David Ferrer 46 62 64

ChinoRios4Ever
07-30-2009, 09:45 PM
Nico!!!! :woohoo:

Dini
07-30-2009, 09:48 PM
Ferrer :smash:

jonathancrane
07-30-2009, 09:48 PM
Ferrer, this is beyond pathetic
Up a break in the 3rd set
:o :o :o

Albop
07-30-2009, 09:48 PM
Lolz Ferrer

Caio_Brasil
07-30-2009, 09:49 PM
Nico still has something left in the tank. Great :yeah:

Smoke944
07-30-2009, 09:49 PM
Few breaks in the third :lol:
Great win by Massu, though :cool:

cobalt60
07-30-2009, 09:50 PM
Amazing :eek:

ChinoRios4Ever
07-30-2009, 09:54 PM
Pics was *4-2 up in the 3rd :o

Certinfy
07-30-2009, 09:55 PM
MASSU = LEGEND!!! :hug:

Action Jackson
07-30-2009, 10:11 PM
The old Vampire still has some bite.

roberthenman
07-30-2009, 10:26 PM
:eek::eek: NIco :worship:

Sunset of Age
07-30-2009, 10:29 PM
:sad: :sad: :sad: Pics.

Well done, Massu. :hatoff:

leng jai
07-30-2009, 10:29 PM
The better player won (a couple days off)

fast_clay
07-30-2009, 10:36 PM
yeah ... and the sick bastardo massu would upset you too if you had to spend a few hours on court with him... punishing...

PiggyGotRoasted
07-30-2009, 11:01 PM
Tank

Henry Chinaski
07-30-2009, 11:01 PM
fairly short one for a massu win on slow clay

PiggyGotRoasted
07-30-2009, 11:02 PM
Check the one word in my signature.

That describes this match

Arkulari
07-30-2009, 11:14 PM
I hope this was a tank David :unsure:

Sunset of Age
07-30-2009, 11:20 PM
Dreadful, dreadful, Pics. :o

ORGASMATRON
07-30-2009, 11:22 PM
Two utterly talentless players. Respect for what they made of it.

+alonso
07-31-2009, 12:39 AM
Yes, Nico... YES! :D Finally! This is a great result for your confidence!!!!!!
1st QF appearance in a ATP tourney since Acapulco 08'
:bounce:

Do your best against Seppi, hoping for a night match for the court to be more slow...

timafi
07-31-2009, 12:56 AM
damn David please get yourself another damn coach or take the rest of the year off:mad:

*Jean*
07-31-2009, 05:11 AM
Horrible loss from David :o Why did he even bother travelling to Umag then ? :o

GlennMirnyi
07-31-2009, 05:15 AM
:haha:

Ferrer, what a joke.

betowiec
07-31-2009, 05:16 AM
Ferrer, this is beyond pathetic
Up a break in the 3rd set
:o :o :o

to be fair, both of them were up a break in the third

HattonWBA
07-31-2009, 07:05 AM
Another shit loss for Ferrer

Psichogauchovna
07-31-2009, 12:01 PM
Nico :D nice to see him winning

Jelena
07-31-2009, 12:11 PM
Pics was *4-2 up in the 3rd :o
ouch

acionescu
07-31-2009, 12:15 PM
I have no words :sad: