SO: Djokovic def. Tipsarevic 6:2, 4:6, 6:0 [Archive] - MensTennisForums.com

SO: Djokovic def. Tipsarevic 6:2, 4:6, 6:0

vidanhv
05-06-2009, 08:22 PM
Audience too noisy. Liked the lovers hug at the end.

tangerine_dream
05-06-2009, 08:24 PM
So cruel and merciless of Novak to humiliate his BBF like that in front of the home crowd. :angel:

vidanhv
05-06-2009, 08:27 PM
LOL. It looked as a training session to me most of the times.

Billabong
05-06-2009, 08:30 PM
Some amazing points, a gift from Nole in the second set (ugly game to get broken, but Janko was playing well also) but apart from that Nole looked really comfortable out there, keep it up man:D!! I also loved to hear him speak Serbian, cool:yeah:

vidanhv
05-06-2009, 08:32 PM
I don't know is it just because I know its his tournament or because two Serbs were playing in Serbia, but it just looked like some good old sparing session before dinner. Tho, I agree, there were some very nice shots there, especially quite a few passing shots.

habibko
05-06-2009, 08:34 PM
expected 3 setter and expected result.

Sapeod
05-06-2009, 08:37 PM
Expected. Was hoping for Djoko to lose though :p

HeretiC
05-06-2009, 08:39 PM
Tipsy was hitting very hard and accurate in that second set and he won it deservedly, however he couldn't maintain such high level for the third too. Looks like there is too much clay on court.

pica_pica
05-06-2009, 08:48 PM
Personally I think this is at least as entertaining as Rome final. Crazy shots, just crazy...

batavlada
05-06-2009, 08:49 PM
It is good to see many people from Britain watching every single match of future no1 - Novak Djokovic.

Certinfy
05-06-2009, 08:50 PM
Shame that in ended 6-0 in 3rd set but still Tipsy got a set :)

Sapeod
05-06-2009, 08:51 PM
It is good to see many people from Britain watching every single match of future no1 - Novak Djokovic.
:lol: I didn't get to see it :sad: Future no.1? :scratch: Nah :p Future no.0 That's right. He's that good :lol:

batavlada
05-06-2009, 08:57 PM
:lol: I didn't get to see it :sad: Future no.1? :scratch: Nah :p Future no.0 That's right. He's that good :lol:

:)

Well I thought that best position is no.1. But, if you say that he can take Tennis God position of no.0, I agree. ;)

cocrcici
05-06-2009, 09:11 PM
I don't get this tipsy...

dusan1610
05-06-2009, 09:19 PM
Bravo Nole, lepo si odigrao mec, puno srece prekosutra protiv Viktora.

A_Skywalker
05-06-2009, 09:50 PM
It is good to see many people from Britain watching every single match of future no1 - Novak Djokovic.

Number 4 now though

nastoff
05-06-2009, 09:56 PM
It was alright, a few funny baseline exchanges and some very good tennis from tipsy in the 2nd set. But he was never gonna do it unless Novak wanted him to.

Corey Feldman
05-06-2009, 10:10 PM
Yep, good stuff Nole.. keep having those 3 set matches this week ;)

vidanhv
05-06-2009, 10:44 PM
Tipsy was hitting very hard and accurate in that second set and he won it deservedly, however he couldn't maintain such high level for the third too. Looks like there is too much clay on court.
I thought so too. It seems like they covered wet clay with the new one without removing enough of old dust.

w78dexon_y
05-06-2009, 11:12 PM
Some amazing points, a gift from Nole in the second set (ugly game to get broken, but Janko was playing well also) but apart from that Nole looked really comfortable out there, keep it up man:D!! I also loved to hear him speak Serbian, cool:yeah:

That's what I thought too. Extend it to the third set and let the crowd enjoy for thier money. Nole is a businessman too.

And yeah, he speaks 4 languages (Serbian, English, German and Italian)!

malisha
05-06-2009, 11:39 PM
the slowest court on ATP Tour
good stuff from both of them

betowiec
05-07-2009, 12:06 AM
expected 3 setter

cocrcici
05-07-2009, 12:08 AM
expected 3 setter

;)

chowdahead25
05-07-2009, 01:43 AM
Good job from Tipsy.
Yet another bagel though.

kingfederer
05-07-2009, 02:02 AM
i was hoping the classy serb(tipsy) would beat the dirty serb(faker)

chowdahead25
05-07-2009, 02:57 AM
Indeed

camnation
05-07-2009, 03:09 AM
i was hoping the classy serb(tipsy) would beat the dirty serb(faker)
This is a bit of an ignorant statement. He's said some unclassy (misogynistic) things in his career.

Fired Up!
05-07-2009, 06:38 AM
Nole :hearts:

Any pics? :)

kingfederer
05-07-2009, 07:03 AM
Nole :hearts:

Any pics? :)

pure evil.

Fired Up!
05-07-2009, 07:05 AM
pure evil.
I beg your pardon? :confused: :rolleyes:

Machiavelli
05-07-2009, 07:23 AM
expected outcome, Nole knows how to please the crowd, gifting a set to his friend, good stuff....

Leopold Stotch
05-07-2009, 10:02 AM
expected outcome, Nole knows how to please the crowd, gifting a set to his friend, good stuff....
Did you actually watch it ? I thought it was top quality stuff. Following the Serbia Open via live streaming [mms://212.200.191.88/atptour]. They've done a great job in completing everything on time and for sure they'll sort out the teething problems for next year eg. covers (!!?). Also, that announcer that treated yesterdays match like an exhibition... not on... follow protocol, it's a competition, Novak didn't seem to happy about it either.

theblejach
05-07-2009, 03:59 PM
video:
bravo majstore/well done (http://www.youtube.com/watch?v=bMU2lPT2Xko)


http://img14.imageshack.us/img14/8853/so20092.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=so20092.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/so20092.jpg/1/w870.png (http://g.imageshack.us/img14/so20092.jpg/1/)

http://img172.imageshack.us/img172/6707/so20091.jpg (http://img172.imageshack.us/my.php?image=so20091.jpg)
http://img172.imageshack.us/img172/so20091.jpg/1/w870.png (http://g.imageshack.us/img172/so20091.jpg/1/)

http://img220.imageshack.us/img220/1482/so20093.jpg (http://img220.imageshack.us/my.php?image=so20093.jpg)
http://img220.imageshack.us/img220/so20093.jpg/1/w870.png (http://g.imageshack.us/img220/so20093.jpg/1/)

http://img6.imageshack.us/img6/9549/so20094.jpg (http://img6.imageshack.us/my.php?image=so20094.jpg)
http://img6.imageshack.us/img6/so20094.jpg/1/w870.png (http://g.imageshack.us/img6/so20094.jpg/1/)

http://img359.imageshack.us/img359/3912/so20096.jpg (http://img359.imageshack.us/my.php?image=so20096.jpg)
http://img359.imageshack.us/img359/so20096.jpg/1/w870.png (http://g.imageshack.us/img359/so20096.jpg/1/)

http://img147.imageshack.us/img147/8959/so20095.jpg (http://img147.imageshack.us/my.php?image=so20095.jpg)
http://img147.imageshack.us/img147/so20095.jpg/1/w870.png (http://g.imageshack.us/img147/so20095.jpg/1/)


and
Natasa Bekvalac (http://images.google.com/images?hl=en&ie=UTF-8&q=%22natasa%20bekvalac&sa=N&tab=wi&um=1)

http://img387.imageshack.us/img387/1655/so20097.jpg (http://img387.imageshack.us/my.php?image=so20097.jpg)
http://img387.imageshack.us/img387/so20097.jpg/1/w870.png (http://g.imageshack.us/img387/so20097.jpg/1/)

Vanjezi
05-07-2009, 04:22 PM
:lol: I didn't get to see it :sad: Future no.1? :scratch: Nah :p Future no.0 That's right. He's that good :lol:

axaxaxaxa :devil: :devil: :devil:

Tipsy :(

Branimir
05-07-2009, 04:39 PM
on that last picture, are that Natasha and Dacha?