*~* Pics of MTF members!!! *~* #2 [Archive] - Page 11 - MensTennisForums.com

*~* Pics of MTF members!!! *~* #2

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

J. Corwin
05-19-2006, 04:22 AM
I say bootyful!

AgassiDomination
05-19-2006, 06:17 AM
that' me :)

http://www.lipovac-brcko.com/galerija/albums/userpics/ich.jpg
Okay since nobody is going to say, "NICE PICTURE" or something similar, I'll say it. JadrankaHR, nice picture. :yeah:

NATAS81
05-19-2006, 06:19 AM
Yeah, Jadranka is nice looking. Has that long Eastern Euro face similar to Srebotnik of the WTA.

Oh, and people, lighten up. I'm sorry if I don't use a million and one smilies but sometimes I'm just messing around with you.

I should have explained myself better to the newbies like hollerster. You're cool, dude. Keep on posting. :yeah:

NyGeL
05-19-2006, 07:46 AM
Oh thank you so much girls :smooch:

I am fat, Korn :o :hug: :kiss:

fat???

the difference between a Fat MAN and a fat WOMAN is:

- We (male) are fat becouse we eat too much
- They (males) are fat becouse of their clothes.

very nice pics olga, specially with that penguin xD

NATAS81
05-19-2006, 07:50 AM
- They (females)

Jadranka
05-19-2006, 12:00 PM
Yeah, Jadranka is nice looking. Has that long Eastern Euro face similar to Srebotnik of the WTA.

Oh, and people, lighten up. I'm sorry if I don't use a million and one smilies but sometimes I'm just messing around with you.

I should have explained myself better to the newbies like hollerster. You're cool, dude. Keep on posting. :yeah:

hehe .. Yes, i from Easteuropa, but i was born in Sweden - Stockholm ;)
Har mor du? lol

Carito_90
05-20-2006, 05:55 PM
You're beautiful Carito! :kiss:
& Jiat is just our new pet, I'm not cheating. :) :hug:

Ahhh good good. I love Jiat. (: :kiss:

Micca
05-21-2006, 10:33 AM
Haven't posted here for a while .. Been soooo busy studying last few weeks/months .. Sooo NOT cool!
But anyway, here is a pic of me ;)

Corinna
05-21-2006, 10:35 AM
caro :hearts: you look awesome - as always :o

olga, where? :eek: don't tell me you are fat - what should i say then :sobbing: :p

Corinna
05-21-2006, 10:36 AM
Okay since nobody is going to say, "NICE PICTURE" or something similar, I'll say it. JadrankaHR, nice picture. :yeah:
i second that, you look great :D

Corinna
05-21-2006, 10:37 AM
mieke :D you know that you look so gorgeous :D :hug:

Dan's Racket
05-21-2006, 10:37 AM
You all look :cool:
I may put a pic of me up here one day, but I don't want to scare you all off. :lol:

Corinna
05-21-2006, 10:45 AM
:lol: i am sure you don't scare us...

Dan's Racket
05-21-2006, 10:46 AM
:lol: i am sure you don't scare us...
Ok then, I don't want to humiliate people ;)

Corinna
05-21-2006, 11:02 AM
:lol: you are just looking for reasons for not posting your pic :(

Dan's Racket
05-21-2006, 11:04 AM
I don't like posting pics on forums. :0

Corinna
05-21-2006, 11:12 AM
too bad - but then you shouldn't do it
though it would be surely interesting..

Dan's Racket
05-21-2006, 11:12 AM
too bad - but then you shouldn't do it
though it would be surely interesting..
You think... :lol:

adee-gee
05-21-2006, 11:13 AM
You all look :cool:
I may put a pic of me up here one day, but I don't want to scare you all off. :lol:
Thanks bro ;)

Corinna
05-21-2006, 11:22 AM
You think... :lol:
yes of course
i am curious to see whom i am talking to - if you talk to someone you always have a picture of him in mind and it is interesting to get to know if your pic was similiar to what he really looks like, don't you think?

Dan's Racket
05-21-2006, 11:25 AM
yes of course
i am curious to see whom i am talking to - if you talk to someone you always have a picture of him in mind and it is interesting to get to know if your pic was similiar to what he really looks like, don't you think?
Yeah, I get your point.
Well, i have short shaven blonde hair, blue eyes, 6ft tall, medium build. :lol:
Paint your own picture for the minute. :p

Corinna
05-21-2006, 11:34 AM
:lol: i don't know why, but i imagined you were blond and had blue eyes :p

Dan's Racket
05-21-2006, 11:36 AM
:lol: i don't know why, but i imagined you were blond and had blue eyes :p
:lol:
Hmmmm shall i post a pic?

Dan's Racket
05-21-2006, 11:38 AM
I can't find one :O

Corinna
05-21-2006, 12:11 PM
keep on looking :p

Dan's Racket
05-21-2006, 12:14 PM
It's a poor excuse I know. ;)

Corinna
05-21-2006, 12:16 PM
it is indeed
will you ever post a pic? :shrug:

Dan's Racket
05-21-2006, 12:28 PM
Maybe, but not today. :)
I did post one on WTAworld months ago, I didn't care for the response. :lol:

GermanBoy
05-21-2006, 11:03 PM
olga, where? :eek: don't tell me you are fat - what should i say then :sobbing: :p

Just say she is fat. It's easy, believe me. Olga is fat! :devil:

freesbee
05-21-2006, 11:47 PM
Maybe, but not today. :)
I did post one on WTAworld months ago, I didn't care for the response. :lol:
tomorrow? :angel: I'm curious to see what you look like too :)

J. Corwin
05-22-2006, 12:08 AM
nice pictures everyone :)

corinna, you're no where near fat. :hug:

AgassiDomination
05-22-2006, 07:19 PM
Nice picture, Micca. :yeah:

Corinna
05-22-2006, 07:22 PM
Just say she is fat. It's easy, believe me. Olga is fat! :devil:
:lol: then i can also say, i do look like an elephant :o

Micca
05-22-2006, 07:22 PM
ThnQ AgassiDomination :) :hug:

And thnQ to the rest of ya! Ya'll look so good :p

Corinna
05-22-2006, 07:22 PM
nice pictures everyone :)

corinna, you're no where near fat. :hug:
awww jace :hug: :hug: :hug:
you can't tell that :shrug:

Micca
05-22-2006, 07:23 PM
:lol: then i can also say, i do look like an elephant :o

Don't talk shit Corinna ;) You look great!! :hug:

Corinna
05-22-2006, 07:25 PM
tomorrow? :angel: I'm curious to see what you look like too :)
:woohoo: support :D

Corinna
05-22-2006, 07:25 PM
Don't talk shit Corinna ;) You look great!! :hug:
not as great as you dear :hug: :hug:
mieke, i missed you hunney!!

Sandra
05-22-2006, 07:25 PM
Nice pic Micca. Hey i'm curious what does HVJ mean? :p

Micca
05-22-2006, 07:33 PM
You saw that in my msnname ;) It means 'Hou van je' (hvj) same as 'love ya' in english ;)

Corinna
05-22-2006, 07:35 PM
who do you love? :aplot: :hug:

Micca
05-22-2006, 07:35 PM
not as great as you dear :hug: :hug:
mieke, i missed you hunney!!

I missed you too! I'm sorry .. Just been so busy with my exams! Had 2 today, went better than I expected :D And 4 more to go! :)
How are you??

Micca
05-22-2006, 07:36 PM
I love my 2 best friends: Stéphanie and Valéry :) a.k.a Stoef and Vaal .. And me = Micc :)

Corinna
05-22-2006, 07:36 PM
I missed you too! I'm sorry .. Just been so busy with my exams! Had 2 today, went better than I expected :D And 4 more to go! :)
How are you??
oh well, i had a crappy day today - but in general i am fine
2 days school and then i'll have 2 and half a weeks off :cool:
:hug: good lucks with your exams hun - will you have some days off as well? :hug:

Sandra
05-22-2006, 07:36 PM
You saw that in my msnname ;) It means 'Hou van je' (hvj) same as 'love ya' in english ;)
Yup, in your msn name. :p So who do you love? :lol:

Corinna
05-22-2006, 07:38 PM
Yup, in your msn name. :p So who do you love? :lol:
i already asked that :ras:


so nothing new in love life for you mieke :hug:?

Micca
05-22-2006, 07:40 PM
I just broke up with someone .. After a month and a half .. Too bad, he was really sweet .. But he had doubts .. It was too fast (he had looong relationship before me ..) And I was too soon after it, but we're still good friends :D

Corinna
05-22-2006, 07:42 PM
what was his name? :hug:
i am sorry :sad:

Micca
05-22-2006, 07:44 PM
It's okee .. I already cried ;) But I'm just moving on :) I'll survive! I always do ;)

His name is Daan

Corinna
05-22-2006, 07:46 PM
:hug: you'll surely find someone better soon ;)

Dan's Racket
05-22-2006, 07:47 PM
tomorrow? :angel: I'm curious to see what you look like too :)
Hmmmm, you want to see a pic of me. :o
I am a little shy to post my pic on forums.

Micca
05-22-2006, 07:48 PM
:hug: you'll surely find someone better soon ;)

Hope so too! :) But I al-ways manage to fall for the wrong guys .. Don't last longer than 1 month :angel: Too bad! Because Daan was really a sweetheart! .. But who knows .. In a few months, when he sorted things out ..

How's your love life? :kiss:

tennis_freak67
05-22-2006, 11:43 PM
This is me. :)

daze11
05-22-2006, 11:46 PM
This is me. :)that is one handsome ecuadorian! :yeah:

tennis_freak67
05-22-2006, 11:47 PM
that is one handsome ecuadorian! :yeah:

Thank you! :D

daze11
05-22-2006, 11:54 PM
Thank you! :Di also liked the way you handled a NUMBER of conversations you were dragged into, by the way, which i happened to see! ;) mature & smart responses each time. welcome to MTF.

my pix too for those who dont know...

Carito_90
05-23-2006, 12:53 AM
This is me. :)

Very cute. ;)

Becarina
05-23-2006, 12:55 AM
This is me. :)

sexy

Seleshfan
05-23-2006, 03:30 AM
This is me. :)
:hearts: you're sexy. I love your hands, especially your thumb. Weird I know.

Scotso
05-23-2006, 04:27 AM
Things that suck about this picture:
-I'm at work.
-I'm working at a Barmitzvah with an assholish Kosher catering company.
-My head looks gigantic.

http://myspace-028.vo.llnwd.net/00665/82/07/665577028_l.jpg

But, I was taking the piss out of the photographer, and somehow I ended up liking this picture :shrug:. Probably because I look stoned in the rest of them :yeah: It's from March, this year.

You are so friggin' hot, Kristen.

freesbee
05-24-2006, 10:35 PM
nice pics Dan :hug: :)

edit: oops, that was quick :lol:

Dan's Racket
05-24-2006, 10:37 PM
nice pics Dan :hug: :)

edit: oops, that was quick :lol:
Yep ;)
Sorry. :o

Carito_90
05-24-2006, 10:44 PM
What a tease. :lol:

Dan's Racket
05-24-2006, 11:44 PM
I saw them, lucky me :angel:
Carito is hotter, though.
Okay, you can't win them all.
You are way too young anyway. :lol:

Carito_90
05-24-2006, 11:56 PM
I saw them, lucky me :angel:
Carito is hotter, though.

:lol: You rock. :hug:

willie
05-25-2006, 06:53 AM
im bored dudeee

AgassiDomination
05-25-2006, 04:32 PM
Try going out, that should quell your boredom. Taking pictures just adds to the boredom.

willie
05-25-2006, 09:22 PM
i always go out...yestarday was the first night i could and i didnt go:p

AgassiDomination
05-25-2006, 09:25 PM
Argentina must be the most boring place on Earth. :lol:

Carito_90
05-25-2006, 09:36 PM
Argenina must be the most boring place on Earth. :lol:

Eh... right. :retard:



Anyways, me before a birthday party. (It was fancy blah blah, so don't ask why I was all dressed up. :p)

adee-gee
05-25-2006, 09:47 PM
Caro :hearts:

MisterQ
05-25-2006, 09:57 PM
Eh... right. :retard:



Anyways, me before a birthday party. (It was fancy blah blah, so don't ask why I was all dressed up. :p)

Wow, that must have been a happy birthday for someone! ;) :hearts:

Carito_90
05-25-2006, 10:02 PM
Wow, that must have been a happy birthday for someone! ;) :hearts:

It was a girl's birthday! :rolls:
:hug:


Adam. :hug:

AgassiDomination
05-25-2006, 10:04 PM
I was just going by what Willie said!

Scotso
05-25-2006, 10:12 PM
http://myspace-043.vo.llnwd.net/00402/34/02/402182043_l.gif

moi

hot.

post a full body pic. :p

Scotso
05-25-2006, 10:20 PM
After 2 years and a half of posting here

me

http://i8.photobucket.com/albums/a49/tennislurker/nosejew.jpg

very hot :D

Corinna
05-25-2006, 10:25 PM
caro :hug: you look awesome as always :hug:

Carito_90
05-25-2006, 11:20 PM
very hot :D

What's next? Superduper hot? :lol:


Corinna. :hug:

J. Corwin
05-25-2006, 11:26 PM
Eh... right. :retard:



Anyways, me before a birthday party. (It was fancy blah blah, so don't ask why I was all dressed up. :p)

Imagine getting a hicky from those lips.

PERMA-HICK! ;) It would be fossilized into the neck!

"Caro was here" :aplot:

:hug:

Carito_90
05-25-2006, 11:35 PM
Imagine getting a hicky from those lips.

PERMA-HICK! ;) It would be fossilized into the neck!

"Caro was here" :aplot:

:hug:

:haha: You're insane.

But I still love you. :kiss:

Scotso
05-26-2006, 03:56 AM
What's next? Superduper hot? :lol:


Corinna. :hug:


well it isn't a scale, I would say gusman is hotter to me personally, but I couldn't just say "hot" again. :p

Carito_90
05-26-2006, 04:57 AM
well it isn't a scale, I would say gusman is hotter to me personally, but I couldn't just say "hot" again. :p

Makes sense. :p

acoffeygirl
05-26-2006, 05:28 AM
Random photo my friend took during dinner when I wasn't aware!!

http://i20.photobucket.com/albums/b245/acoffeygirl/American%20idol/Ambersidewayssmall.jpg

Haute
05-26-2006, 05:51 AM
You look good. :) :hug:

How are you feeling? Do you need to lie down? Did posting that take too much energy out of you? :p

acoffeygirl
05-26-2006, 05:55 AM
:ras: and thanks! :hug:

Haute
05-26-2006, 05:57 AM
You're the one who said you didn't know if you had the strength to post a picture tonight, so don't :ras: me. :p

acoffeygirl
05-26-2006, 06:04 AM
I didn't say I didn't have the strength. I said that the doctor's office said to avoid making major decisions today due to the sedation. :lol:

Haute
05-26-2006, 06:05 AM
That's what it was. :p

J. Corwin
05-26-2006, 07:45 AM
You look gorgeous, Amber. :hug:
Really liking the shades too! :yeah:

Hope it wasn't too exhuasting to post the pic :p

MisterQ
05-26-2006, 07:49 AM
lookin' good, amber. ;)

A_Skywalker
05-26-2006, 10:03 AM
Random photo my friend took during dinner when I wasn't aware!!

http://i20.photobucket.com/albums/b245/acoffeygirl/American%20idol/Ambersidewayssmall.jpg

Nice picture !

acoffeygirl
05-26-2006, 05:18 PM
Thanks everyone! :hug:

mandoura
05-26-2006, 05:27 PM
Random photo my friend took during dinner when I wasn't aware!!

http://i20.photobucket.com/albums/b245/acoffeygirl/American%20idol/Ambersidewayssmall.jpg

Amber :eek: , is that you? :worship: You're beautiful, coffey girl. :hug:

daze11
05-26-2006, 05:44 PM
Amber :eek: , is that you? :worship: You're beautiful, coffey girl. :hug:
i agree! drink her up!!! http://yelims1.free.fr/Soif/Soif16.gif

mandoura
05-26-2006, 05:59 PM
i agree! drink her up!!! http://yelims1.free.fr/Soif/Soif16.gif

:lol: That would be too selfish of me. :)

MisterQ
05-26-2006, 06:03 PM
i agree! drink her up!!! http://yelims1.free.fr/Soif/Soif16.gif

I would mack on that macchiato. :devil:

daze11
05-26-2006, 06:03 PM
:lol: That would be too selfish of me. :) :lol: ahhh, more for me!! http://yelims1.free.fr/Alcooliques/Alcooliques12.gif

Micca
05-26-2006, 09:59 PM
Another pic of me, Corinna encouraged me to post it :hug: ;) .. Taken a few weeks ago, when it was still sunny outside :lol: It's crap now .. And it's almost JUNE! C'MON! :p

El Legenda
05-26-2006, 10:52 PM
Another pic of me, Corinna encouraged me to post it :hug: ;) .. Taken a few weeks ago, when it was still sunny outside :lol: It's crap now .. And it's almost JUNE! C'MON! :p

you should listen to Corinna more often :lol: :hug: :wavey:

Corinna
05-26-2006, 11:15 PM
you should listen to Corinna more often :lol: :hug: :wavey:
yes :angel:

:hug: again, mieke :hug: awesome pic :yeah:

Corinna
05-26-2006, 11:17 PM
amber :hearts: you are sooooo beautiful :hug:

Carito_90
05-26-2006, 11:59 PM
Amber!! You look soooo pretty! Love it. :hug:

Mieke, gorgeous. :hug:

acoffeygirl
05-27-2006, 07:24 PM
Thanks Corinna and Caro!! :hug:

Micca
05-27-2006, 10:23 PM
ThnQ so much guys!

Acoffeygirl, from the side you look like Kelly Clarkson :lol: ;)

acoffeygirl
05-27-2006, 11:12 PM
ummmm I could only wish, but thanks!! :) :hug:

Carito_90
05-27-2006, 11:15 PM
You do! When Kelly was a brunette with highlights! :D

Micca
05-28-2006, 03:52 PM
See here! Imagine sunglasses with it, and you look exactly alike!
http://www.tvenvy.com/blogimages/kelly-clarkson.jpg

drf716
06-01-2006, 08:41 AM
ppp

Sandra
06-04-2006, 10:23 PM
Corinna made me. :o

freesbee
06-04-2006, 10:31 PM
aw sandra, you are so pretty :hug:

+alonso
06-04-2006, 10:33 PM
Nice pics everyone :yeah:

Bagelicious
06-04-2006, 11:23 PM
:eek: :eek: Apparently MTF is only frequented by wannabe-models. I'm afraid I'm not attractive enough to post on here...

...but we could always do with a few more pictures, preferrably by attractive, single men (topless pics even more preferred). :devil:

Bagelicious
06-04-2006, 11:43 PM
You're just too ugly to post yours.

You can read! :worship: :worship:

I'm afraid I'm not attractive enough to post on here...

JoJoMa
06-04-2006, 11:44 PM
And you can reply.

Corinna
06-05-2006, 12:15 AM
aw sandra, you are so pretty :hug:
:lol: i wonder what SHE makes me do now :scared:

:hug: sandra :D as i said, i love them :D

Federerhingis
06-05-2006, 01:44 AM
See here! Imagine sunglasses with it, and you look exactly alike!
http://www.tvenvy.com/blogimages/kelly-clarkson.jpg

I knew you looked familiar hun. ;) Amber :hug:

its.like.that
06-05-2006, 02:01 AM
fat???

the difference between a Fat MAN and a fat WOMAN is:

- We (male) are fat becouse we eat too much
- They (males) are fat becouse of their clothes.

very nice pics olga, specially with that penguin xD

No.

Men are fat because they are often careless.

Women are fat because they don't do as they're told.

Nathaliia
06-05-2006, 11:02 AM
Corinna made me. :o
amazing :eek: especially the third...

Sandra
06-05-2006, 06:45 PM
amazing :eek: especially the third...
Thanks. :hug:

And Frees thank you, too. :hug:

coreyschucky
06-06-2006, 01:07 PM
Me out to dinner on the right hand side.

Nathaliia
06-06-2006, 01:20 PM
You look good, but the girls with you are even better :bolt:

joeb_uk
06-06-2006, 01:25 PM
You look good, but the girls with you are even better :bolt:

Back to lesbian mode? :devil: :D I always knew it, you are a dyke!!!

joeb_uk
06-06-2006, 01:26 PM
No.

Men are fat because they are often careless.

Women are fat because they don't do as they're told.

Probably right, women seem to care alot more. Majority of women are obsessed about it, most guys couldnt care.

Langers
06-06-2006, 01:34 PM
You look good, but the girls with you are even better :bolt:
They aint bad are they? ;)

coreyschucky
06-06-2006, 01:48 PM
You look good, but the girls with you are even better :bolt:
;) Thanks and I'll be sure to tell them what you thought :D

Nathaliia
06-06-2006, 02:00 PM
Back to lesbian mode? :devil: :D I always knew it, you are a dyke!!!
Are you jelaous that you care so much? ;)

joeb_uk
06-06-2006, 03:39 PM
Are you jelaous that you care so much? ;)

Jealous? You should know I am not a fan of lesbians, hell jealous wouldnt be the right word. I dont get jealous of anyone, let alone a lesbian :haha:

You go be a lesbian if you want :p its your loss, not myn!

Scotso
06-06-2006, 07:56 PM
Me out to dinner on the right hand side.

nice picture :D

daze11
06-06-2006, 08:04 PM
nice picture :D
more hot pix of scotto please.

Scotso
06-06-2006, 08:29 PM
not likely :p

daze11
06-06-2006, 08:31 PM
not likely :pwhy you deny the wanting eyes of so many? ;)

Sandra
06-06-2006, 08:36 PM
I wanna see Scott, too. :bounce:

daze11
06-06-2006, 08:51 PM
I wanna see Scott, too. :bounce:
he's...like a dream come true. :inlove: ;)

Sandra
06-06-2006, 08:55 PM
:aplot:

Scotso
06-07-2006, 02:58 AM
you've seen me :p

Bagelicious
06-07-2006, 03:00 AM
Me out to dinner on the right hand side.

Is it just me or does the girl in the middle kinda look like Jennifer Aniston?

Sandra
06-07-2006, 10:14 AM
you've seen me :p
I have? :scratch: :lol:

Scotso
06-07-2006, 03:06 PM
Well there's a picture of me in this thread somewhere :p

daze11
06-07-2006, 04:16 PM
Well there's a picture of me in this thread somewhere :p
yeah, but i think i came on it...no one else can see it now. :shrug:

hollerster
06-07-2006, 05:51 PM
haha...im back

on clay!
http://i22.photobucket.com/albums/b336/mickmick18/claycourt.jpg

with my niece :)
http://i22.photobucket.com/albums/b336/mickmick18/micksalas1.jpg

milkin...
http://i22.photobucket.com/albums/b336/mickmick18/DSC00396.jpg

MissFairy
06-07-2006, 06:24 PM
Aw those pictures are cute! Thankyou :hug: Your niece is too adorable for words!!

Carito_90
06-07-2006, 06:32 PM
Very nice pictures! Adorable. :D

MisterQ
06-07-2006, 06:37 PM
Keep your eye on the teats, hollerster! :lol:

nice pics

MissFairy
06-07-2006, 06:38 PM
I haven't done this in a little while, so here's me on my last day in sixth form (excuse the ridiculous get-up, it was in the spirit of the day lol) and some other random one so you know i'm sane :p

acoffeygirl
06-07-2006, 08:31 PM
Sarah.....you are so pretty!!! :hug:

MissFairy
06-07-2006, 08:56 PM
Thanks guys :hug:

Olgi (: We can take on London nightlife together :p

Haute
06-08-2006, 12:26 AM
Looking pretty as usual Sarahova. :hug:

Carito_90
06-08-2006, 12:27 AM
Sarah, you look gorgeous. :hug:

adee-gee
06-08-2006, 08:56 AM
I haven't done this in a little while, so here's me on my last day in sixth form (excuse the ridiculous get-up, it was in the spirit of the day lol) and some other random one so you know i'm sane :p
Sararararah :hearts: the hat rocks! :rocker2:

J. Corwin
06-08-2006, 09:36 AM
hollerster :yeah:

Sarah, the beautiful geek goddess! :hearts::lol:;)

Suzi
06-08-2006, 10:31 AM
loving the geekiness saraher!! :rocker:

MissFairy
06-08-2006, 11:39 AM
:kiss: everyone :o

coreyschucky
06-08-2006, 01:20 PM
:kiss: everyone :o

Gorgeous pictures ;)

MissJessou
06-09-2006, 02:50 AM
Well, this is me... sorry, my pic is quite big ;)

http://img96.imageshack.us/img96/5126/missjessou128fv.jpg

Carito_90
06-09-2006, 03:28 AM
Very nice pic! So adorable. :)

AgassiDomination
06-09-2006, 04:58 AM
:sobbing: << MY EYES! They're burning! :p

I am lame.

Nice picture.

bad gambler
06-09-2006, 04:58 AM
I haven't done this in a little while, so here's me on my last day in sixth form (excuse the ridiculous get-up, it was in the spirit of the day lol) and some other random one so you know i'm sane :p


:rocker2:

zoltan83
06-09-2006, 04:24 PM
Well, this is me... sorry, my pic is quite big ;)

Nice pic :)
I didn't know you were member here too :D

MissJessou
06-09-2006, 10:13 PM
Nice pic :)
I didn't know you were member here too :D
Thanks! :D

I just don't post alot here! ;)

AgassiDomination
06-09-2006, 10:23 PM
Yup, 26 posts ain't much.

SloKid
06-11-2006, 12:37 PM
Looking good as always Olga. :hug:

And you think your room is messy? Puh-lease...:rolleyes: :p

Nathaliia
06-11-2006, 01:08 PM
Olga you look like Britney Spears at these pics :p But still, sexy :)

SloKid
06-11-2006, 01:30 PM
LOOK AT MY BED :haha:
My room is way messier...usually. :unsure:
It's surprisingly clean now. :eek:

adee-gee
06-11-2006, 01:34 PM
Olga :hearts: :inlove:

GermanBoy
06-11-2006, 03:37 PM
and my room is always messy.

As is your hairdo... :devil:

BTW, the picture saved as "Bild 24" scares me... :scared:

GermanBoy
06-11-2006, 07:23 PM
:devil: :ras: That's why I posted it.

If you completely want to get rid of me post a pic of our beloved Zenzi (Neely, for all who don't know her nickname!)... :haha:

GermanBoy
06-11-2006, 08:21 PM
1. I don't have a pic of Doris.
2. I don't want to get rid of you.

:aplot:

Doris Klitoris? :p

tennis_freak67
06-11-2006, 08:52 PM
jajajajaja

oh yeah... and my room is always messy.

ew

AgassiDomination
06-11-2006, 09:19 PM
:spit:

zoltan83
06-11-2006, 09:43 PM
:inlove: Nice pics Olga :D

zoltan83
06-11-2006, 09:52 PM
Thanks Nico :kiss:

Did you already post your RG photos?

:o No...I'm slow :o

zoltan83
06-11-2006, 10:21 PM
Thanks :) But I haven't that much pics of Rafa.

And I still didn't post my pics of Miami :o :tape:

zoltan83
06-11-2006, 10:28 PM
Don't be so lazy :p
If I had your camera, I'd post pictures every 10 minutes :D
I'll try to do an effort during this week so ;)

That's an idea for the future...I took pictures with my camera and then you post the pics :p

zoltan83
06-11-2006, 10:37 PM
:haha: That's *a bit* unfair. :ras:
Why that? :p
I found boring to edit my pics, to rezise them before posting them,... And you like posting pictures... So it's a good deal :p

zoltan83
06-11-2006, 10:49 PM
Why do you even take pics if they stay in your camera? :bigcry:

Nico :rolleyes: :p
I'm off to bed :hug:
They don't stay in my camera... I put them on my laptop and I print some of them :p

Good night :kiss:

tennis_freak67
06-12-2006, 12:53 AM
I got molested by a sting ray :shrug:

I`d tap that.




Oh and I`m not talking about the girl on the right or the stingray.

J. Corwin
06-12-2006, 03:49 AM
Olga you look like Britney Spears at these pics :p But still, sexy :)

Nah, she looks better than Britney. ;) A more beautiful Steffi Graf. :cool:

tennis_freak67
06-12-2006, 04:39 AM
Nah, she looks better than Britney. ;) A more beautiful Steffi Graf. :cool:

Better than Britney?! :spit:

>>krew<<
06-12-2006, 05:50 AM
Pretty sure Olga is one of the prettiest girls ive seen?

AgassiDomination
06-12-2006, 04:52 PM
Well you live in Austrailia... the kangaroos are better than the girls there (and I'm not into beastiality).

tennis_freak67
06-12-2006, 05:32 PM
Well you live in Austrailia... the kangaroos are better than the girls there (and I'm not into beastiality).

:spit:

MisterQ
06-12-2006, 05:48 PM
Well you live in Austrailia... the kangaroos are better than the girls there (and I'm not into beastiality).

Are you a marsupial man? ;)

AgassiDomination
06-12-2006, 05:54 PM
Lol... well I am distantly related to the wombat.

MisterQ
06-12-2006, 06:15 PM
Lol... well I am distantly related to the wombat.

I prefer monogamous monotremes. :hearts: :drool:

its.like.that
06-12-2006, 08:04 PM
Lol... well I am distantly related to the wombat.

Is that where Desi women get their hair from?

;)

AgassiDomination
06-12-2006, 08:23 PM
Of course!

r_alynutza_86
06-14-2006, 05:08 AM
jajajajaja

oh yeah... and my room is always messy.


:eek: :worship: :cool: Olga...i said it before and i will say it again : U R GORGEOUS !!!

Alisa
06-14-2006, 06:59 PM
hi! that's me :wavey:

Sandra
06-14-2006, 07:55 PM
Wow. :eek: :hearts:

MissFairy
06-14-2006, 08:01 PM
You're so pretty, Alisa! :hug:

AgassiDomination
06-14-2006, 09:44 PM
hi! that's me :wavey:
Are you fat?

naughty_sprite
06-14-2006, 10:42 PM
This is me :)

cute

my MTF profile pic...
http://www.menstennisforums.com/image.php?u=20897&type=profile&dateline=1149516731

MissJessou
06-15-2006, 12:38 AM
Wow! You're really pretty Alisa! ;)

El Legenda
06-15-2006, 02:34 AM
Are you fat?

Do you work for AOL?





:haha: :)

AgassiDomination
06-15-2006, 03:50 AM
Do you work for AOL?





:haha: :)
Oy vey.

willie
06-15-2006, 05:12 AM
mi dog alfonso....argentina number 1 fan!!:woohoo:

Rohin
06-15-2006, 06:13 AM
Well you live in Austrailia... the kangaroos are better than the girls there (and I'm not into beastiality).

LOL have you ever been to Australia?

One thing I do know, the men would kick your ass.

AgassiDomination
06-15-2006, 06:17 AM
No, I haven't been to Austrailia. Get a sense of humor. :rolleyes:

Rohin
06-15-2006, 06:33 AM
No, I haven't been to Austrailia. Get a sense of humor. :rolleyes:

Haha don't be so sensitive I'm not pissed or anything. I know you're kidding :p

I was just wondering.

Cindy19
06-15-2006, 07:40 AM
mi dog alfonso....argentina number 1 fan!!:woohoo:
willie, i thought you are the No.1 :eek:
say hi to alfonso

Alisa
06-15-2006, 09:07 AM
Sandra, Miss Fairy, Washa Koroleva, Miss Jessou thanks! :hug:

Originally Posted by AgassiDomination
Are you fat?


i'm extremely fat. haven't u noticed? :p

naughty_sprite, real cute! ;)

willie :eek: :yeah: alfonso is cool)

Deea
06-15-2006, 10:43 AM
Me...:angel:

willie
06-15-2006, 04:05 PM
Thanks guys!!!...next time youll see alfonso celebrating the qualyfication of argentina to the round of 16:angel:
:p

nice pics deea:)

AgassiDomination
06-15-2006, 05:20 PM
Sandra, Miss Fairy, Washa Koroleva, Miss Jessou thanks! :hug:



i'm extremely fat. haven't u noticed? :p

naughty_sprite, real cute! ;)

willie :eek: :yeah: alfonso is cool)
Fat people are my friends! :p

Corinna
06-15-2006, 07:36 PM
Alisa :hug: you have such amazing eyes :worship: :hug:

naughty-sprite :) you are handsome

willie, i LOOOOOOOVVVVVEEEEE your dog :inlove:

r_alynutza_86
06-15-2006, 11:20 PM
m3 4 the 3-rd time :p

Corey Feldman
06-15-2006, 11:49 PM
m3 4 the 3-rd time :phttp://www.clicksmilies.com/s0105/spezial/Fool/obm.gif

shotgun
06-15-2006, 11:54 PM
mi dog alfonso....argentina number 1 fan!!:woohoo:

Such a nice dog with such an ugly shirt. :awww:

J. Corwin
06-16-2006, 06:32 AM
Wow Alina, you look a bit like Jess. :hearts:;)

:hug:

J. Corwin
06-16-2006, 06:38 AM
MTF-Jess? :scratch: :lol:

Yeah :p

What you don't see the quasi-resemblance? :lol:

willie
06-16-2006, 06:51 AM
Such a nice dog with such an ugly shirt. :awww:

he is an intelligent dog....he doesnt look the outside...he just cheers for the best in all aspects ;) :p

J. Corwin
06-16-2006, 06:51 AM
Hard to put my finger on it. :p

J. Corwin
06-16-2006, 06:58 AM
Both are pretty and my eyes are happy. :ras:

J. Corwin
06-16-2006, 07:12 AM
K K

I didn't say they weren't both pretty :ras:

:ras::ras::ras:

Because I like sticking my tongue out.


:ras:

SloKid
06-19-2006, 02:01 PM
Me
http://img147.imageshack.us/img147/4761/me6uf.jpg

And esp. for Nathii, my eye :p
http://img214.imageshack.us/img214/1643/eye8rg.jpg

Nathaliia
06-19-2006, 02:02 PM
Milan :bounce:

Nikki♥
06-19-2006, 02:05 PM
The Slovenian Brad Pitt. :hearts:

SloKid
06-19-2006, 02:06 PM
The Slovenian Brad Pitt. :hearts:
:haha:
Thanks :p

Nathaliia
06-19-2006, 02:35 PM
The Slovenian Brad Pitt. :hearts:
OMG he is :drool: I can't really remember if I've ever complimented any guy on the message board like I'm doing it now for M. *smiles innocently*

But I admit joeb_uk and bad gambler are incredibly hot too :) :tape: :lol:

savesthedizzle
06-19-2006, 02:38 PM
Wow Alina, you look a bit like Jess. :hearts:;)

:hug:


Haha WHAT?!

I rarely come in here and I see myself being discussed, lol. Jace dear, I'm blonde, she's brunette, my eyes are green, hers are incredibly blue... I don't see it.

freesbee
06-19-2006, 04:33 PM
The Slovenian Brad Pitt. :hearts:
I agree :hearts: I told you before, but you have a lovely eye :p

SloKid
06-19-2006, 06:23 PM
OMG he is :drool: I can't really remember if I've ever complimented any guy on the message board like I'm doing it now for M. *smiles innocently*

But I admit joeb_uk and bad gambler are incredibly hot too :) :tape: :lol:
:rolls:
Thanks Nathii.
I agree :hearts: I told you before, but you have a lovely eye :p
Gracias! :hug:
But I told you thank you before, no? :)

Corinna
06-19-2006, 09:05 PM
milan :worship: finally you posted it :p :hug: :yeah:

SloKid
06-20-2006, 01:20 PM
Milan, you look ... i dunno how to say that... i guess you look the way girls like me want it.
Thanks Olga. :hug:
That is a compliment right? :lol: ;)
milan :worship: finally you posted it :p :hug: :yeah:
:hug:

J. Corwin
06-20-2006, 10:24 PM
Haha WHAT?!

I rarely come in here and I see myself being discussed, lol. Jace dear, I'm blonde, she's brunette, my eyes are green, hers are incredibly blue... I don't see it.

I meant like face structure...I don't know lol.

Clearly I have issues. :p

Mara_M
06-20-2006, 10:31 PM
Haha WHAT?!

I rarely come in here and I see myself being discussed, lol. Jace dear, I'm blonde, she's brunette, my eyes are green, hers are incredibly blue... I don't see it.
Jess belive me she's not brunette at all! her hair is light brown ,but it depends on the light! she was almoust blonde when i firstly saw her!

savesthedizzle
06-20-2006, 11:40 PM
Jess belive me she's not brunette at all! her hair is light brown ,but it depends on the light! she was almoust blonde when i firstly saw her!

Her hair looks dark in those photos! Maybe it's the lighting! :lol:

Nikki♥
06-21-2006, 09:28 AM
A couple of pics of me for those that are intrested.

Be quick to look, they will be not here long. :o

Orlando Bloom, is that you? :confused:

AgassiDomination
06-21-2006, 04:48 PM
You look like a serial killer in that second picture. Dan el Ripper.

Dan's Racket
06-21-2006, 04:50 PM
Cool! I always thought you look worse.
Alright.. thanks alot. :sad:
You are no oil painting yourself - the internet slut look isn't a big turn on for alot of people.

SloKid
06-21-2006, 05:34 PM
Of course! :) :hug:
Thanks again Olga. :hug:

its.like.that
06-21-2006, 05:53 PM
Alright.. thanks alot. :sad:
You are no oil painting yourself - the internet slut look isn't a big turn on for alot of people.

Nor is the jackass whose looks match his personality.

An obvious WINNER in both fields.

:bigclap:

I expect to see you alongside Andy Murray on the catwalk in the near future.

:D

guille&tati4life
06-21-2006, 07:00 PM
Alright.. thanks alot. :sad:
You are no oil painting yourself - the internet slut look isn't a big turn on for alot of people.

good to see you've turned over a new leaf :rolleyes:
:mad:

Dan's Racket
06-21-2006, 07:06 PM
I think you're really attractive and I didn't expect that as I haven't seen you before. Thanks for such feedback, though.
Ok i am sorry, I retract my comment as I obviously read it wrong.

Dan's Racket
06-21-2006, 07:07 PM
I am also sorry to everyone else, who seems to dislike me even though they don't know me.

I read what she said wrong.

AgassiDomination
06-21-2006, 07:10 PM
Christ. :rolleyes:

joeb_uk
06-21-2006, 08:04 PM
I cant seem to find dans photo, did he really look that bad? Usually people are not negative about peoples photos, so I am guessing it must have been bad?

joeb_uk
06-21-2006, 08:05 PM
OMG he is :drool: I can't really remember if I've ever complimented any guy on the message board like I'm doing it now for M. *smiles innocently*

But I admit joeb_uk and bad gambler are incredibly hot too :) :tape: :lol:

Oh nathii :lol: Its nice to know I have another fan apart from fonsie :angel:

joeb_uk
06-21-2006, 08:15 PM
No and I wasn't negative. He's quite good looking!

I am talking about the other comments, dan the ripper :haha: I guess a repost is out of the question :tape:

AgassiDomination
06-21-2006, 08:17 PM
Nah, I was just messing with the chap.

ae wowww
06-21-2006, 09:12 PM
Dan who the fuck are you? Mate don't ever ever speak to her like that again.

AgassiDomination
06-21-2006, 09:18 PM
:eek: Why not? :bolt:

Dan's Racket
06-21-2006, 09:28 PM
Dan who the fuck are you? Mate don't ever ever speak to her like that again.
Look I have apologised.
Abit of a contradiction of question, asking me who I am whilst naming me, don't you think?

ae wowww
06-21-2006, 09:29 PM
:eek: Why not? :bolt:

Because I'll fuck him up if he does !

NATAS81
06-21-2006, 09:29 PM
lol

Dan's Racket
06-21-2006, 09:30 PM
Because I'll fuck him up if he does !
Live in the UK, right?
I am sure we could get a fight on if you like??? :rolleyes:

joeb_uk
06-21-2006, 09:31 PM
Natas is back :D Looks like kbf campaign has failed! Nice to see the moderators are no longer paying any attention to this persistent trouble maker and prank caller/reporter.

NATAS81
06-21-2006, 09:32 PM
Month on a first offense is still pretty damn corrupt.

ae wowww
06-21-2006, 09:32 PM
Live in the UK, right?
I am sure we could get a fight on if you like??? :rolleyes:

:lol: Yes mate come find me

Yasmine
06-21-2006, 09:33 PM
sorry to get back to the topic here :devil:
Milan I have to agree with the girls here :aplot: :drool: