Happy Birthday PennyThe[s]Penguin[/s]Possum [Archive] - MensTennisForums.com

Happy Birthday PennyThe[s]Penguin[/s]Possum

Lee
01-20-2009, 09:42 PM
This is the correct day in Singapore although not exactly where you're living.

We are in a hurry to join the birthday splash of the most beloved Penguin of all time.

http://www.divisionbell.com/uploaded_images/penguin-rocket-790303.jpg http://picture-book.com/files/userimages/726u/demeter_penguin.jpg

Let's have fun

http://www.mgcpuzzles.com/mgcpuzzles/artgallery/Royce_McClure_artist/images/iceburg_penguin_divers_1B.jpg

and a good icy dip

http://www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/tdomf/60726/800px-Diving_emperor_penguin-500x353.jpg

Peta Pan
01-20-2009, 10:03 PM
HAPPY BIRTHDAY JIAT

:hug: :hug: :hug:

Zirconek
01-21-2009, 01:02 AM
Happy birthday :hug: :aparty:

gulzhan
01-21-2009, 01:47 AM
Happy Birthday, Jiat! :bounce:

Have a nice day, a great year and a happy life! :aparty: :bdaycake: :aparty:

savesthedizzle
01-21-2009, 01:48 AM
Happy birthday to one of the finest members of MTF's 1984-ers :D

:dance:

PennyThePenguin
01-21-2009, 02:32 AM
OMG! :spit:

LEE! those piccies are the best! HAPPY BIRTHDAY TO YOUR SON TOO!!!!!!! :hug:
PETA WETA :hug: thank you!
EDU! :hug: thanks!
GULYA :hug: thanks once again!!! :D
JESSITA! :hug: I've no idea what you'retalking about 1984 the book??? :p

savesthedizzle
01-21-2009, 02:33 AM
OMG! :spit:

LEE! those piccies are the best! HAPPY BIRTHDAY TO YOUR SON TOO!!!!!!! :hug:
PETA WETA :hug: thank you!
EDU! :hug: thanks!
GULYA :hug: thanks once again!!! :D
JESSITA! :hug: I've no idea what you'retalking about 1984 the book??? :p

:lol: Yup, the book :D Because I'm totally only 22 :D

PennyThePenguin
01-21-2009, 02:34 AM
good! so we're in agreement :D

savesthedizzle
01-21-2009, 02:37 AM
good! so we're in agreement :D

Yup :D

*Ljubica*
01-21-2009, 02:46 AM
Happy Birthday :hug:

Wednesday Addams
01-21-2009, 03:16 AM
HAPPY BIRTHDAY YOU CRAZY, FLIGHTLESS, ADD-SUFFERING, POSSUM-LIKE PERSON!

:aparty: :bdaycake: :banana: :kiss:


I love you in ways that are bizarre and most likely illegal in several countries :p :hug: *squishes and pokes you forever*








Oh, Marat has something to tell you too...

http://img99.imageshack.us/img99/8222/128769847744942564nf6.jpg

Saumon
01-21-2009, 08:19 AM
And he even won for her. :eek:


Happy Birthday Jiat!!! :D :hug:

Nathaliia
01-21-2009, 08:22 AM
Happy birthday :) Maybe Marat makes you a gift against Fed.

martine2
01-21-2009, 10:54 AM
Happy Birthday!! :aparty: :aparty:

Eden
01-21-2009, 02:00 PM
http://farm4.static.flickr.com/3068/2584545303_5c29062eaf.jpg?v=0

Happy birthday and all the best for your new year of life :)

PennyThePenguin
01-21-2009, 02:09 PM
ooooh. thank you everyone!!! I had an extended "party" starting SG time :haha: continuing to today. Pity about the full day of classes though :p :sad:

rosie :hug:
dowa :rocker: *pecks you for squishing me*
fishy!!! :hug: yeah. if he hadn't :armed:
nathii :hug: I hope so too! :scared:
martine! :hug: thankew
eden! GUGA! :hearts: thanks!

adee-gee
01-21-2009, 02:47 PM
Happy birthday Poo! :kiss:

*resists the temptation to post penguin pics*

Have a great day :smooch: :aparty:

PennyThePenguin
01-21-2009, 02:55 PM
adampoo! thankew! :)

Venle
01-21-2009, 03:39 PM
Happy birthday!! :hug: :aparty:

Betty
01-21-2009, 05:30 PM
happy bday:)

kirkicica
01-21-2009, 09:16 PM
HAPPY BIRTHDAY :aparty:

have a great one my dearest Panda :p

KarlyM
01-21-2009, 11:08 PM
http://i41.tinypic.com/rm2syx.jpg

:wavey:

cath777
01-22-2009, 01:04 AM
Happy Birthday :aparty: I hope your possum turns back to a penguin after the Oz Open :D

PennyThePenguin
01-22-2009, 01:09 AM
thanks venle :hug:
thanks betty! :hug:
thanks karly! :hug:
thankew cath :haha: :haha: yeah. after the one month period is up the penguin will return!!! :rocker:

KUKI! fancy seeing you here! I've no idea who you're talking about though. I think you're in the wrong thread!

kirkicica
01-22-2009, 12:00 PM
KUKI! fancy seeing you here! I've no idea who you're talking about though. I think you're in the wrong thread!

I don't think so.. :ras:
Don't like pandas?

PennyThePenguin
01-22-2009, 02:38 PM
I like pandas! but there're none around here!