~The amazing, sick, mad-wicked shots thread~ [Archive] - MensTennisForums.com

~The amazing, sick, mad-wicked shots thread~

Guille's Girl
07-19-2004, 07:42 PM
Ok! Nothing but pics featuring incredible shot allowed!!!!! Ok this first pic: How did this happen??? His back is to the net y'all. How-? Where's he goin?Ok the second pic. :eek: Notice the disturbed people in the stands. Now, hmm....*GG wanders off in thought...* Ok I'm back. Have at it!

Washa Koroleva
07-19-2004, 08:05 PM
I think it's sooo cool. it's a matter of seconds, less than seconds to get such an amazing picture.
I love all kind of those.
thanx, GG :hug:

Guille's Girl
07-19-2004, 08:48 PM
Ok the next pic. What do you call this eh? A running forehand? Nah, that's a SPRINTING forehand. How's he gonna get his right leg in front of him? Hmm, I sure would've liked to see this. The second pic....this puts a whole new definition to bending your knees. That's just unimaginable.

kandykane
07-23-2004, 07:04 AM
http://www.atptennis.com/en/players/gallery/2003/images/pic-05-05-03-n04-g.jpg

i know it's not a wicked shot, but it does look pretty wicked, do i make any sense?

Guille's Girl
07-23-2004, 04:06 PM
Yeah you're on the right track :yeah: Here are a couple more. Then I have to go watch some sports news. Ha! First one was at Ordina vs. Beck. Hell, no wonder he couldn't kick Guilles' ass. That's insane hustle. 2nd one is from RG.

Washa Koroleva
07-23-2004, 04:23 PM
the 1st one here is amazing!!!! He's so hiiiiiiiigh! High above me, he's so lovely ;)
omg :D

|-Safin_Coria-|
07-23-2004, 05:32 PM
awsome pix guys! keep em' coming :)

Nikki♥
07-23-2004, 05:53 PM
I believe I can flyyyyyyyyyyyyyy...

Guille's Girl
07-23-2004, 05:53 PM
Ta-da! Now lets see. The first one was at Hamburg. Does this alot ya? :scared: OK! The second one is so cute!!! RG 2003. Notice the disturbed expression on the ladys face in the background :yeah: aaaaaaaand the last one was at the Nasdaq.

Micca
07-24-2004, 11:20 AM
heeey GG!! :D:D Great idea! I wanted to start this sorta thread right before I went to hockeycamp, but then I would miss too much, glad you did start it :D:D

kandykane
07-24-2004, 12:23 PM
I believe I can flyyyyyyyyyyyyyy...
I believe Guille can take ME and touch the sky!

The second one is so cute!!! RG 2003. Notice the disturbed expression on the ladys face in the background
never seen the second one, sooooooo gorgeous! thanx so much GG

Guille's Girl
07-24-2004, 03:10 PM
You're welcome :) I'll post a few more later.

kandykane
08-08-2004, 10:39 AM
i suppose these two goes here ;)

Guille's Girl
08-08-2004, 01:24 PM
Oh damn! :eek: That last one is insane. Danx Kandy!!!

kandykane
08-08-2004, 02:06 PM
i know, he looks so twisted... funny tho :D

Guille's Girl
08-08-2004, 05:14 PM
Ok more :p First one is at the Nasdaq...tee hee! The second one isn't really an INSANE shot but he's so cute :hearts: :p That's from Davis Cup.

|-Safin_Coria-|
08-08-2004, 07:30 PM
ahhhh!!!!!!!!!! he is soooooooooooooooo cuteeeee@$)(%(*#(*^@
i LOVE the 2nd pic :hearts:

kandykane
08-09-2004, 03:19 AM
the second pic, is it a 2 handed forehand?? lol, :D

Guille's Girl
08-09-2004, 03:34 AM
No it's a backhand...of some sort :shrug: