how far will baghdatis go in RG [Archive] - MensTennisForums.com

how far will baghdatis go in RG

jpatatsos
05-25-2008, 08:18 AM
Roland Garros Draw
5/23/2008 5:17:25 PM



1st round
VS Simone Bolelli(47)

2nd round
VS Fognini(87) OR Juan Martin Del Potro(68)


3rd round
VS Berdych(11) OR Llorda

4th round
VS Blake(7) OR Tipsarevic(32)

QF
VS Djokovic OR Moya OR Canas OR Mathieu

SF
VS Nadal OR Murray OR Youzny OR Nalbadian OR Almargo

Final
VS Federer(?)

scarecrows
05-25-2008, 08:21 AM
1st round

Alonsofz
05-25-2008, 08:23 AM
I'd say he'll lose against SuperBol :awww:

Knightmace
05-25-2008, 08:39 AM
3rd round or 4th round at the latest

Mr Brightside
05-25-2008, 08:45 AM
R1 exit

Ivanatis
05-25-2008, 08:46 AM
I'd also say 1st round.

However, if he gets past Bolelli, he can reach a good result. There's nobody until QF, who is obviously stronger than the Italian imo.

btw. Fognini's out

Bilbo
05-25-2008, 08:46 AM
he will lose in the 1st round

Mateya
05-25-2008, 08:52 AM
Don't be surprised if Bolelli sends him packing rather quickly.


QF
VS Djokovic OR Moya OR Canas OR Mathieu


I buy you a beer or a whole sixpack, if it happens. :wavey:

CANAS in QF? :haha:

Kolya
05-25-2008, 09:37 AM
Not far.

Pigsarestupid
05-25-2008, 09:50 AM
He will go as far as 1 set.

Slasher
05-25-2008, 09:56 AM
What's the distance between his hotel and the nearest hamburger stand?

Someone had to.

Allez
05-25-2008, 10:33 AM
who is this baghdatis ? :yawn:

mediter
05-25-2008, 01:12 PM
championship.

Sean.J.S.
05-25-2008, 01:51 PM
1r.

Burrow
05-25-2008, 02:56 PM
Bolleli will be tough...

Manon
05-25-2008, 03:01 PM
He was injured (still is) quite a long time. I can't see him in second or third.

zeleni
05-25-2008, 03:35 PM
Good news. Marcos is back! :woohoo:

Go Marcos! :drive:

osalsyst
05-25-2008, 04:02 PM
Bolelli is taking him out. Even if Baggy had played the clay season, I think Bolelli's curerent form would give him the win anyway.

~*BGT*~
05-25-2008, 07:08 PM
He's not gettiing past the Italian. This is his first match in months and Simone has been playing some of his best tennis lately. :wavey: Baghs.

NyGeL
05-25-2008, 07:23 PM
he will lose to Bolelli

Merton
05-25-2008, 07:48 PM
Considering that Marcos plays crap after tennis breaks, I would say 1st round. It doesn't matter, it is good to just see him around.

Sunset of Age
05-25-2008, 07:57 PM
I hope for him to survive the first round but I don't see it happening. :sad:

kindablue
05-25-2008, 09:57 PM
Marcos always plays better when he is the underdog!

The_Beast
05-25-2008, 10:00 PM
Qf

Jaap
05-25-2008, 10:02 PM
Bolelli should send him back to Turkey tommorrow.

Alex999
05-25-2008, 10:09 PM
Bolelli should send him back to Turkey tommorrow.
You mean Cyprus.

Jaap
05-25-2008, 10:34 PM
You mean Cyprus.

Baggy is Turkish, no? :confused:

lukela85
05-25-2008, 10:37 PM
Baggy is Turkish, no? :confused:

No :haha:

If you're going to make such a bold statement it helps if you get the basic facts right first :)

Jaap
05-25-2008, 10:38 PM
Greek, Turkish, Cypriot....they're all the same anyways.

justClaudia
05-25-2008, 10:44 PM
Bolelli should send him back to Turkey tommorrow.

Baggy is Turkish, no? :confused:

Greek, Turkish, Cypriot....they're all the same anyways.

WTF

:haha: :haha: :haha:

lukela85
05-25-2008, 10:46 PM
Greek, Turkish, Cypriot....they're all the same anyways.

I think Marcos might disagree but I doubt you'd care

Stgobaiano
05-25-2008, 11:07 PM
He can lose in 1st round but he play in a decent form he couldn`t have problems to reach QF

CyBorg
05-26-2008, 12:09 AM
I think he'll make it to the second set if he doesn't eat a bean burrito before the match.

baghdatis
05-26-2008, 06:33 AM
I hope he plays well..

Can't expect to much from him after such a break.

Truc
05-26-2008, 06:56 AM
I think he'll make it to the second set if he doesn't eat a bean burrito before the match.He says in interviews he's been on diet during the break and has lost 6 kg.

azza
05-26-2008, 07:01 AM
R256 lulz.